اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • به نظر بنده الان خرید تو بازار اشتباهه .
    چون آینده معاملات مشخص نیست .دولت نیاز مبرم به بازار سرمایه داره ولی تو بازار مشخص نیست
    امروز هم جلسه حقوقی ها به نظر بنده بازار رو مثبت کرده بود
    باید چند روز منتظر بمونیم تا ببینیم خریدارها با بازار اشتی می کنن یا نه ؟؟؟؟؟
    چون از نظر تکنیکال اکثر سهم هابه روند نزولی روی آوردن و از نظر الیوت تو امواج اصلاحی هستند .
    حال منتظر می مانم ............
    LiFe Is A GaMe

    نظر


    • ليزينگ صنعت و معدن ( ولصنم ):
      حمايت اول: 200 ت
      حمايت دوم: 192 ت
      مقاومت ها : 220-230-242-281
      اهداف: 325-345-383

      نظر


      • ( بانك دي ):
        حمايت اول: 185
        حمايت دوم: 175
        مقاومتها: 210-230-260
        اهداف: 285-315

        نظر


        • به نظرم امسال هم سال میان مدتی ها و بلند مدتی ها بود. خیلی سود کردن. اما سال دیگه سال کوتاه مدتی ها و نوسان گیرا است

          نظر


          • اگر حرفه ای باشید خیلی خیلی خوب میتوونید نوسان بگیرید. دیروز میتونستن اول صبح با -4 خرید کنید که تا آخر وقت به +4 رسید و امروز هم مثبت هستن. پس به نظر من قدر این دوره رو خوب بدونید

            نظر



            • سلام...
              دوستان ببخشید فروم ف ی ل ت ر شد؟...برای من ف ی ل ت ر شده.!!!!!!!!!!

              نظر


              • نمیدونم کی میخایم از دست یک مشت جاهل عقب مونده راحت بشیم .فیلترینگ در ایران هدفمند نیست احتمالا اشتباهی شده .لطفا دوستان درخواست رفع ..... فروم داشته باشن بلکه رفع ..... بشه

                نظر


                • دوستان هر چند جناب ..... را با قدر ناشناسی برخی سطحی نگر در کنار خود نداریم ولی میتوانیم از در کنار هم قرار دادن دانسته ها به بالندگی خودمان در بازار های مالی بپردازیم و یکبار هم شده تلاش کنیم به جای حرکت در پشت سر یک رهبر در کنار هم بودن را بیاموزیم و مطمئن باشید افرادی چون ایشان در روزهای سخت باز هم در کنارتان خواهد بود . پس بیاموزیم و تمرین کنیم تا بتوانیم خودمان بدون هدایت کسی ماهیگیری را یاد بگیریم و فقط دنبال ماهی نباشیم . این بازار دنیای فرصت ها است پس بکاویم و بکوبیم تا بیابیم و بروبیم . ایام به کام .

                  نظر


                  • رنو صادرات قطعات خودرو به ایران را «از سر گرفته است»

                    http://www.radiofarda.com/content/f14_renault_resumes_iran_shipments_for_car_product ion/25247507.html

                    نظر


                    • خبر ها از مجلس


                      قیمت فروش نفت به پالایشگاه های داخلی مشخص شد


                      نمایندگان قیمت نفت تحویلی به پالایشگاه های داخلی و مجتمع.های پتروشیمی اعم از دولتی و خصوصی را نود و پنج درصد (95%) متوسط بهای محموله.های صادراتی نفت مشابه در هر ماه شمسی تعیین کردند.
                      به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 9 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال 93 کل کشور با جزء 2 بند الف تبصره 2 این لایحه موافقت کردند.
                      براساس جزء 2 بند الف تبصره 2 این لایحه، قیمت نفت صادراتی از مبادی اولیه و یا عرضه شده در بورس، به ترتیب، قیمت معاملاتی یک بشکه نفت صادراتی از مبادی اولیه در هر محموله و متوسط قیمت صادراتی در یک ماه شمسی از مبادی اولیه، و همچنین برای نفت تحویلی به پالایشگاههای داخلی و مجتمع.های پتروشیمی اعم از دولتی و خصوصی نود و پنج درصد (95%) متوسط بهای محموله.های صادراتی نفت مشابه در هر ماه شمسی است./


                      موافقت مجلس با واریز 31 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه

                      نمایندگان مجلس شورای اسلامی با واریز 31 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه موافقت کردند.
                      به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (پنجشنبه 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 93 با بند ب تبصره 2 موافقت کردند.براساس این بند وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذیربط، مکلف است کلیه دریافتی.های حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی اعم از صادرات سال جاری و سالهای قبل را به هر صورت، پس. از کسر بازپرداخت.های بیع متقابل به.عنوان علی.الحساب پرداخت.های موضوع این تبصره و تسویه بندهای متناظر در قوانین بودجه سالهای قبل بلافاصله از طریق حسابهای مورد نظر و مورد تأیید بانک .مرکزی جمهوری اسلامی ایران به حسابهای مربوط در خزانه.داری کل کشور واریز نماید.بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از وجوه حاصله هر ماهه به.طور متناسب، چهارده و نیم درصد (14/5%) سهم وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذیربط، با احتساب بازپرداخت.های بیع متقابل، بیست و نه درصد(29%) سهم صندوق توسعه ملی و دو درصد (2%) بازپرداخت برداشت از این صندوق بابت سهم عیدانه سال 1391 و سهم درآمد عمومی دولت موضوع ردیفهای درآمدی 210101 و 210109 جدول شماره (5) این قانون، با فروش مبالغ ارزی به نرخ مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موضوع بند(ج) ماده (81) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را به حساب مربوط نزد خزانه.داری کل کشور واریز نماید.در راستای اجرای قسمت اخیر جزء. (1) بند (ح) ماده (84) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است بیست و نه درصد(29%) ارزش صادرات گاز طبیعی را پس از کسر ارزش گازطبیعی وارداتی به حساب صندوق توسعه ملی واریز نماید. مبلغ واریزی از ماه یازدهم سال، محاسبه و تسویه می.شود.پاراگراف الحاقی - بانک مرکزی مکلف است به صورت سه ماهه مازاد منابع ارزی ناشی از افزایش قیمت و مقدار صادرات نفت (نفت خام و میعانات گازی) را نسبت به مبانی محاسباتی بودجه حسب اعلام وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذیربط پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی را به فروش رسانده و تا سقف هفتاد و پنج هزار میلیارد (75.000.00.000.000) ریال به ردیف درآمدی 210110 جدول شماره (5) این قانون واریز نماید.

                      وزارت نفت مکلف به تأمین منابع برای توسعه پالایشگاه ها شد

                      نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف به توسعه پالایشگاه ها از محل افزایش پنج درصد(5%) قیمت هر لیتر فرآورده.های نفتی کردند.
                      به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (پنجشنبه 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 93 با بند "ک" تبصره 2 موافقت کردند.گفتنی است براساس بند مذکور وزارت نفت مکلف می شود 5 درصد از عوارض فرآورده های نفتی را برای توسعه پالایشگاه ها اختصاص دهد.براین اساس در بند "ک" تبصره 2 این لایحه آمده است وزارت نفت مکلف است نسبت به توسعه پالایشگاه ها اقدام کند و منابع مورد نیاز را از محل افزایش پنج درصد(5%) قیمت هر لیتر فرآورده.های نفتی را به.عنوان عوارض تأمین نماید و درآمد مذکور جزء درآمد شرکت محسوب نمی.گردد و معاف از مالیات است و صد در صد آن برای موارد مذکور به مصرف می رسد.گفتنی است متن بند "ک" تبصره 2 مورد اصلاحیه و ویرایش قرار گرفت./

                      نظر


                      • بعد از یکم این و رو اون ور کردن و تماس با چندتا از دوستان، فهمیدم علت ..... از طرف چند فرد رده بالا بوده
                        ویرایش توسط m.zareee : https://www.traderha.com/member/12617-m-zareee در ساعت 01-30-2014, 05:57 PM

                        نظر




                        • یه سوال برام پیش اومده اساتید لطفا راهنمایی کنید...برای تحلیل از نمودار تعدیل شده استفاده بشه بهتره یا تعدیل نشده؟؟و چرا؟

                          نظر




                          • دوستان لطفا در مورد تحلیل های بنده نظر بدین تا نقاط ضعفم رو بدونم...ممنون.
                            دوستان در مورد سوالم در رابطه با این که" از کدام یک از نمودار تعدیل شده یا تعدیل نشده استفاده شود بهتر است وچرا؟"راهنماییم کنیذ لطفا
                            با تشکر فراوان.

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط mazrae نمایش پست ها

                              دوستان لطفا در مورد تحلیل های بنده نظر بدین تا نقاط ضعفم رو بدونم...ممنون.
                              دوستان در مورد سوالم در رابطه با این که" از کدام یک از نمودار تعدیل شده یا تعدیل نشده استفاده شود بهتر است وچرا؟"راهنماییم کنیذ لطفا
                              با تشکر فراوان.
                              معمولاً از نمودار تعدیل شده استفاده میکنن که اثر افزایش سرمایه و سود تقسیمی توش نیست...
                              "Sometimes your best investments are the ones you don't make."
                              Donald Trump

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط shahsavari80 نمایش پست ها
                                معمولاً از نمودار تعدیل شده استفاده میکنن که اثر افزایش سرمایه و سود تقسیمی توش نیست...
                                دوست عزیز ممنون از راهنماییت...ببخشید یه سوال دیگه.. در این صورت بحث شکاف ها و پر کردن آنها به چه صورت خواهد بود؟

                                نظر

                                پردازش ...
                                X