اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط mtm2424 نمایش پست ها
    میشه ی توضیحی.درمورد سبد من بدید
    مپنا
    وبملت
    وبصادرات
    ثشرق
    شیران
    کدوموردکنم کدوم نگه دارم
    باتشکر

    من خودم 50 درصد پرتفوی وبصادر هست. بهش اطمینان دارم

    نظر


    • نوشته اصلی توسط mtm2424 نمایش پست ها
      سلام
      بمپناواردش شدم ب نظر شما بااین صف فرورش امروز فردابدمش یانگهداریش کنم
      باتشکر

      با سلام خدمت شما دوست عزیز. من میخوام بدونم شما به چه علت یا بر اساس چی وارد این سهام شدید؟
      در این بازار عرضه اولیه اگر گیرتان امد برای نوسان خوب هست وگرنه بعدا وارد شوید خوب نیست.

      نظر


      • پسهند پی بر ای ۲.۸
        ما فرض رو بر این میزاریم با تمام قضیه زمین و جمیع مسایل
        پی بر ای دو برابر یعنی ۵/۶ باشه
        افتاب از این داغتر و بلال از این سیاهتر
        از این حالت که بدتر نیست
        قیمت کنونی ۸۴۰
        واقعا عالی نیست


        send from os meta


        send from os meta

        نظر


        • قند نیشابور ...

          صداقت در مقابل سياست ديگران ، سادگي ست
          و سياست در مقابل صداقت ديگران ، خيانت . . .

          نظر


          • تحلیل بانک دی (اگر دوستان فکر میکنند اشتباه هست لطفا راهنمایی کنند)

            نظر


            • تحلیل بیمه ملت (اگر دوستان فکر میکنند اشتباه هست لطفا راهنمایی کنند)

              نظر


              • "افزایش سرمایه «شتران» در آستانه نهایی شدن----تاکنون سه سناریو برای افزایش سرمایه شتران مطرح شده بود.اولین سناریویی که به حسابرس ارائه شده افزایش سرمایه از محل سود انباشته بود که به دلیل وجود بندهای حسابرسی و اختلافاتی با پالایش و پخش بر سر این سود مورد قبول واقع نشد . روش دوم، تجدید ارزیابی دارایی های شرکت بود که به دلیل وقفی بودن زمین های این پالایشگاه باز هم این سناریو از چرخه بررسی خارج شد.سناریوی سوم هم که هیچگاه حتی به مرحله مذاکره نرسید،افزایش سرمایه از محل آورده نقدی بود،اقدامی که اساسا سهامدار عمده شرکت یعنی سهام عدالت برای مشارکت در آن با موانعی جدی مواجه است. اما آن چه سبب شد تا پرونده افزایش سرمایه شرکت 6 میلیارد تومانی شتران دوباره به جریان بیفتد،اندوخته ای است که شرکت از بابت طرح توسعه در حساب های خود منظور کرده است،بنابراین سناریوی چهارمی که اخیرا مطرح شده افزایش سرمایه 1000 درصدی شرکت از این محل است که هم حسابرس شرکت تائید کرده و هم بورس نسبت به ارائه مجوز این افزایش سرمایه چراغ سبز نشان داده است. در این بین البته خبرهای دیگری نقل می شود که این افزایش سرمایه به دلیل برخی ملاحظات از جمله خالی نشدن کامل اندوخته طرح توسعه در سطح بیش از 700 درصد انجام می شود و سرمایه شرکت می تواند در این سناریو به حدود 50 میلیارد تومان برسد،البته ظاهرا سناریوی افزایش سرمایه تا 60 میلیارد تومان قوی تر است. این شرکت در صورت های مالی 9 ماهه خود مبلغ 41.5 میلیارد تومان بابت اندوخته طرح توسعه و مبلغ 370 میلیون تومان هم به عنوان اندوخته مخصوص در حساب ها منظور نموده است. بنابراین بزودی سهم 83 هزار تومانی شتران تا حدود 10 برابر رقیق می شود و گران ترین سهم تاریخ بازار تازه پس از تقسیم به عدد 10 یا 7 همچنان با قیمت های بالا این عنوان گرانی را به یدک می کشد. آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که افزایش سرمایه شتران تا سقف 1000 درصد قابل انجام است و بزودی بورس راجع به افزایش سرمایه شرکت از 700 تا 1000 درصد تصمیم گیری خواهد کرد. در این بین یک مقام مسئول در شرکت پالایشگاه نفت تهران نهایی شدن افزایش سرمایه شتران از محل اندوخته طرح توسعه را تائید کرد،اما جزئیاتی در این خصوص ارائه نداد و گفت:ما منتظر اعلام نظر سازمان بورس در این زمینه هستیم و البته حسابرس گزارش خود را نهایی کرده است."

                نظر


                • نوشته اصلی توسط mohammad63 نمایش پست ها
                  سالانه تو دنیا 1.5 میلیارد تن فولاد تولید میشه که سهم ایران 1 درصد هست و همون 15 میلیون تنی که گفتی.
                  از این 15 میلیون تن 52 درصد در فولاد مبارکه اصفهان حدود 8 تن و در خود مبارکه و دو زیر مجموعه اون در لنجان و بندرعباس تولید میشه اونم به روش هزینه بر احیا مستقیم با قوس الکتریکی که هدفمندی و افزایش حاملهای انرژی فوق العاده تاثیر میزاره و حتی بر اهرم طرح توسعه ای فولاد هم برتری داره.
                  در مقابل مقداری که در ذوب آهن تولید میشه به روش کوره بلند هست که کمتر آسیب پذیر هست ولی فقط مشکل فروش و گردش نقدینگی داریم
                  به نظرم با اجرایی شدن تولید ریل در سال آینده وابستگی مون رو به سازه ها و ساختمان کم میکنیم و آینده درخشانی در انتظار این فولاد ساز بزرگ خاورمیانه هست.
                  ذوب تو بازه 390 تا 400 خریدنی هست و به نظرم با سهامداری یکساله سود خوبی نصیب سهامدار میکنه
                  __________________________________________________ ______________________
                  عمليات تست گرم (start up) مجموعه by product پروژه كك سازي آغاز شد



                  پس از راه اندازي باطري شماره 3 و بهره برداري از اين باطري در طول سال جاري ، جهت تكميل پروژه ككسازي و بهره برداري كامل از اين مجموعه ، قسمت By Product اين پروژه پس از تست سرد دسته جمعي در مرحله تست گرم قرار گرفت.
                  مهندس احمدي مدير ارشد توسعه در اين خصوص گفت : اين مجموعه شامل قسمتهاي سردكننده نهايي ، برج جذب كننده H2S ، برج 1 جذب NH3 و برج 2 جذب NH3 ، برج يك بنزول و برج 2 بنزول ، واحد هيدروسيلكون ، مخازن سر ريز ، برج دفع H2S ، برج يك دفع NH3 ، برج 2دفع NH3، اكونومايزر، مجموعه كوره واحد 1 و 2 كلاوس ، مجموعه دانه بندي گوگرد، واحد تقطير بنزول و برج هاي اسكروبرهاي بنزول مي شود.
                  مهندس رفيعي مدير پروژه كك سازي نيز پروسه كار را بدين شرح بيان نمود : گاز توليدي در باطري شماره 3 كك بعد از خروج از مكنده هاي بنزول وارد خنك كننده نهايي و پس از آن وارد اسكروبر جداكننده گاز H2S و اسكروبرهاي جداكننده NH3 مي شود . پس از جداسازي موارد ذكر شده گاز وارد اسكروبرهاي بنزول مي شود در اين اسكروبرها بنزول جذب گازوئيل مي گردد و به سمت تجهيزات تقطير بنزول هدايت مي شود .درقسمت تقطير بنزول ، گازوئيل و بنزول از هم جداشده و بنزول خام در مخازن بنزول ذخيره سازي و از آنجا به قسمت پالايش بنزول ارسال ميگردد. H2Sو NH3 جذب شده به آب وارد قسمت احيا محلول جاذب مي شود كه در قسمت H2Sو NH3 در آب جدا شده و وارد سيستم كلاوس مي گردد. از قسمت كلاوس مولكول H2S شكسته شده و گوگرد مايع توليد مي شود كه وارد قسمت دانه بندي گوگرد شده و در اين قسمت به صورت گوگرد بسته بندي و قابل عرضه به بازار مصرف خواهد بود.
                  وي حجم كل عمليات انجام شده را بدين شرح عنوان كرد : 1- عملياتpiping125000 اينچ قطر 2-كابل كشي برق و اتوماسيون 220 كيلومتر 3- كاندوئيت كاري 285000 كيلوگرم 4-سيني برق50000 كيلوگرم 5-ابزار دقيق 1260 عدد 6- نصب تابلو ايستاده برق 140عدد 7- نصب تابلو ديواري برق 264 عدد 8- اسكلت فلزي تجهيزاتي شامل سازه و تجهيزات و نيرو رساني 20000 تن 9- مخازن 1500 تن.
                  مهندس احمدي مدير ارشد توسعه در پايان از زحمات مدير ارشد مهندسي كارخانه ، مديريت خريد تجهيزات و قراردادهاي توسعه ، مديريت امور پيمانها و پشتيباني ساخت ، شركت انرژي گستر نصير به عنوان مجري عمليات، مديريت توليدات كك و مواد شيميايي، شركت فولادتكنيك به عنوان مشاور و ناظر پروژه، شركت قائم رضا، شركتcmec چين و كليه قسمتهاي مختلف كارخانه و شركت هاي پيمانكاري كه بنحوي در راه اندازي اين پروژه سهيم بوده اند تشكر و قدرداني نمود.
                  اینم یک تحلیل دیگه از صنعت فولاد
                  http://www.donya-e-eqtesad.com/news/790766/

                  نظر


                  • سلام
                    دوستان نظرتون چیه این میتونه یه پولبک برای شاخص باشه ؟
                    4 ساعته.

                    .:.سلاخی میگریست به قناری کوچکی دلباخته بود.:.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط hessamfx نمایش پست ها
                      سلام
                      دوستان نظرتون چیه این میتونه یه پولبک برای شاخص باشه ؟
                      4 ساعته.

                      این هم میشه

                      نظر


                      • خرید امروز کی بی سی
                        اعتلا
                        ثتران

                        نظر


                        • با سلام خدمت شما دوست عزیز. من میخوام بدونم شما به چه علت یا بر اساس چی وارد این سهام شدید؟
                          در این بازار عرضه اولیه اگر گیرتان امد برای نوسان خوب هست وگرنه بعدا وارد شوید خوب نیست.


                          سلام برادرپیامتو ندیده بودم ب نظر من این سهام بازی گردانای خوبی داره تازه خریدارای دیروزشم خودمپنا بوده امروزم کاملاسهم برگشت ومثبت شد

                          نظر


                          • نمودار و روانشناسی1370375599461.jpg

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط arminfar نمایش پست ها
                              نمودار و روانشناسی[ATTACH=CONFIG]2712[/ATTACH]
                              داداش خيلي با حال بود. ولي اي كاش عكس در آپلود سنتر سايت مي گذاشتي تا كيفيت داشته باشه

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط mtm2424 نمایش پست ها
                                با سلام خدمت شما دوست عزیز. من میخوام بدونم شما به چه علت یا بر اساس چی وارد این سهام شدید؟ در این بازار عرضه اولیه اگر گیرتان امد برای نوسان خوب هست وگرنه بعدا وارد شوید خوب نیست. سلام برادرپیامتو ندیده بودم ب نظر من این سهام بازی گردانای خوبی داره تازه خریدارای دیروزشم خودمپنا بوده امروزم کاملاسهم برگشت ومثبت شد
                                از لحاظ بنیادی این شرکت خیلی خیلی ضعیف هست. الان به حال روز اش توجه کن. روزی که بیشتر سهام های بازار مثبت هست. این سهام وارد فاز منفی می شود. در خریدهات بیشتر توجه کن.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X