اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط Meta نمایش پست ها
    من تو بازار سهام وال استریت تجربه خوبی دارم یکی از نکاتی که خیلی برای خرید بهش اهمیت میدیم
    دیده شدن خط روند بوضوع است
    توجه کردید بوضوح
    بنابراین هر کسی در بازار بورس ایران الان در حال خرید است میداند که روند حاکم قطعا صعودی نیست
    پس همه دارین خلاف روند جاری ترید میکنید
    و برای به سود نشستن باید مدتها صبر کنید
    حالا اگه رانت دارین و باهاش نوسان میگیرید مسله دیگری است
    فعلا در بورس فقط نوسانگیری میشه کرد که باید با اربابان سهم همجهت باشید
    مانند کسی که الان بخاد انس بخره
    روند حاکم انس فعلا نزولی است حالا 1200 هم بدن هیچ تضمینی نداره 1000 ندن
    شبندر 1100 دادن ممکنه 800 هم بدن بازار بازار فروشنده هاس هر اتفاقی ممکنه بیفته مگه واتی رو الان به کمتر از نصف قیمت نمیفروشن یا وبصادر مگه زیر 90 معامله نشد
    پس اصلا دنبال مفت نباشید که عمق نزول نامشخصه
    امیدوارم امروز دوستان معنا و مفهوم خط روند رو فهمیده باشند
    و وقت خود را برای سهمی که خط روند نداره به خیال ارزان خری تلف نکنند

    t.meta

    نظر


    • سلام

      من در بورس فعالیت ندارم ولی از نظر تکنیکال کلیه موارد تصویری که اقای جک 110 در 3 پست 4132 و 4135 و 4136 گذاشته اند بغیر از دو یا سه مورد بقیه در حال ریزش هستند انهم شروع ریزش هست یعنی باید در انتظار نزول بزرگی بود.

      ارادت

      نظر


      • با سلام مجدد خدمت دوستان و همینطور کسرای عزیز خواهش میکنم همه توجه کنید توجه کنید

        من قبل از اینکه بحثم را به صورت مفصل شروع کنم بگم که من اینجا شاگرد و بقیه استاد هستند و مطلبی را هم که میگم بر اثر مطالعات و تفکرات بنده است و شاید هم کج فهمی، که انشالله با کمک دوستان همه به رشد و شکوفایی برسیم و همینطور به رشد و شکوفایی این مملکت هم کمک کنیم.
        اما با توجه به تحلیلات متعددی که من در این انجمن و انجمن استادان میبینم (( البته من شاگرد به تمام معناشون هستم)) اینکه تحلیلات بنیادی و تکنیکالی را طوری با هم مخلوط کردند که هیچ کدوم به قواره های هم نمیخورند. بگذارید مطلب را بهتر روشن کنم و برای بهتر روشن شدن، اول باید چنتا مفهوم را دقیقا بدونیم که چیه و کاربردش را بهتر بشناسیم تا بهتر به کار ببریم. که البته سعی می کنم خلاصه بگم. البته میدنم که همه بهتر از من اینا را میدونید.

        1. سرمایه و سرمایه گذاری
        2. بازده در بازار سهام (بورس خودمون)
        3. ریسک
        4. افق سرمایه گذاری
        5. تحلیل تکنیکی
        6. تحلیل بنیادی
        7. و اصطلاح جدید تکنوفاندامنتال

        سرمایه و سرمایه گذاری:
        ببینید با یک نگاه ساده می گم هر کدوم از افراد بجز بورس و حتی فرصت های سرمایه گذاری دیگه در یک حرفه متخصص هستند که میتونه خدماتی، تولیدی و بازرگانی باشه و در اون حرفه مشغول به فعالیت هستند و با توجه به ارزش افزوده ای که ایجاد می کنند به کسب درامد می پردازند که بخشی از این درامد، به رفاه پرداخته می شود و بخش دیگر آن را ما به عنوان سرمایه میشناسیم .که شخص باید سرمایه گذاری کند. پس در تعریف کلی سرمایه گذاری آن رفاه از دست رفته حال است برای بدست آوردن رفاه بیشتر در آینده. اما حال اگر شما جای یک سرمایه گذار باشید اولین جایی که برای سرمایه گذاری فکر می کنید حرفه خودتان است چرا که دیگر استاد کار شده و به قول قدیمی ها بالا پایین کار را میدونید. ولی وقتی فکرشو می کنید و چرتکه که می اندازید هرچی هم به کارتون وسعت بدین درامدتون همینه . اینجاست که به فکر سرمایه گذاری در محل دیگر می پردازید تا به رفاه بهتری در آینده برسید. پس وقتی ما میگیم چه سرمایه ای را باید سرمایه گذاری کرد باید از این نوع باشد ولی از اون نگاه که باید سرمایه ای را که فعلا به اون احتیاجی نداریم باید استفاده کرد این جمله اشتباه است چون ما احتیاج داریم سرمایه گذاری می کنیم که به رفاه بیشتری برسیم و برای این سرمایه هم زحمت کشیدیم. پس وقتی می خواهید یک افق سرمایه گذاری برای خود مد نظر قرار دهید اول ببینید چه رفاهی و چه زمانی می خواهید به آن برسید. و بعد یک تحلیل از سرمایه گذاریتون بکنید که قابلیت رسیدن به اون را داره یا نه پس فکر می کنم جملاتی مثل اینکه سرمایه ای را بگذارید که دیگه باهاش کار نداشته باشید این اشتباهه و احتیاجی به اون نداشته باشید چون انسان برای رفع احتیاجاتش سرمایه گذاری می کنه نه برای تفنن.
        بازده

        ما در بورس به دنبال دو بازده می تونیم باشیم 1- سود شرکت که به ما می دهند DPS افزایش قیمت سهام Capital gain
        البته من میدونم که همه این را مییدونید ملی متاسفانه ما وقتی وارد بورس میشیم نمیدونیم که آیا به دنبال سود شرکت یا به دنبال افزایش قیمت سهم اومدیم که اگر رفت بالا اون را بفرشیم و سود کنیم ولی وقتی سهم بالا نمیره میگیم من بلند مدت خریدم و میرم مجمع باهاش سود میگیرم این شرکت ها خیلی خوبن امان از اینکه اینجا را فکر نمیکنیم که خوب حالا سود هم گرفتی و سهم را شما خریدی مثلا 400 تومان یه 20 تومان هم امسال میری مجمع میگیری بعد فکرشو نمیکنی که سهمه میشه 200 شما خوشحالی که 20 تومان سود گرفتی در حالی که سرمایه ات شده نصف پس اینجا یه اشکالی میاد که من تو قسمت های بعدی علتش را از تعریف و افق سرمایه گذاری و نوع نگاه و نوع تحلیل بیان می کنم.

        ریسک
        به انحرافاتی که از بازده ای که شما مد نظر شما است و در آیندi اتفاق ممکن است بیافتد ریسک می گویند که از نظر آماری اون را از اتفاقات گذشته و حالا از یک سری فرمولها که من کار به اونها ندارم حساب می کنند و تکنیکال کار ها اون را با کف موج قبلی مقایسه می کنند که میگن ریسکش تا ایجاست و من تا اینجا را من ریسک می کنم که یه حد ضرر هم برای خودتون مشخص می کنید. ولی در اصل شما باید به نوسنات متغیری که باعث ایجاد تغییر بازده شما می شود توجه داشته باشید که بتوانید برای آینده و ریسک آن بتوانید برنامه ریزی کنید. از جمله ریسک ها نوسانات سود دهی شرکت ها در گذشته، ریسک سیاسی، ریسک تجاری، ریسک قوانین و ریسک نرخ ارز و .......
        تکنیکال : الگو از گذشته و تکرار در آینده پس از چه بازه زمانی برای گذشته باید برای چه بازه زمانی در آینده تحلیل کرد. که در هر بازه زمان از گذشته می توان روند را منفی یا مثبت و یا خنثی دانست که البته من قبلا در همین قسمت گفتم
        در تعریف تحلیل بنیادی: بگویم که وقتی ما میریم سراغ این تحلیل باید تمام متغیرهای بنیادی از جمله اقتصادی و همینطور متغیرهای درونی شرکت را برای وضعیت خود شرکت بررسی کنیم نه بازار. این را حتما مورد توجه خودتون قرار بدهید. چون کسی که تحلیل بنیادی می کنه اصلا فکر میکنه چیزی به نام بورس وجود نداره میخواهد سالهای سال سهام دار این شرکت باشه و بره تو مجامع حتی حق را داشته باشه و بسیاری از متغیرها چون فقط به dps فکر می کند و استفاده های دیگر. پس در تمام دنیا کمترین افق زمانی برای تحلیل بنیادی 5 سال است.

        متاسفانه کسانی که در این مملکت تحلیل بنیادی می دهند نمی دانند حداقل افق زمانی که برای تحلیل بنیادی در آینده سرمایه گذاری وجود دارد افق 5 ساله است و تا به حال من هیچ تحلیلی را برای 5 سال ندیدم. البته حق دارند چون این قدر نوسانات متغیرهای تاثیر گذار بر روی سود سهام ها و خود شرکت ها و اقتصاد ما وجود دارد که کسی جرات نمی کند تحلیل بنیاد انجام دهد متاسفانه بهتحلیلاتی که می گوی سال بعد می خواهد تعدیل مثبت بدهد یا نه به این میگن تحلیل بنیادی و از هم بدتر اینکه میاین این را با افق های زمانی بسیار کوتاه مدت از گذشته با تحلیلات تکنیکالی مخلوط کرده و یه عکس از تحلیل تکنیکال که فقط بازه زمانی یک سال گذشته توش هست را با یک تحلیل مثلا بنیادی سهم که فقط سال بعد شرکت را نشون میده را کنار هم میزاریم و بعد از اینکه تحلیلات اشتباه در اومد میگیم این سهم ها خیلی خوبند اینقدر سود دارن این سه اگر قیمتش بشه 50 تومان هم من پاش وای میسم و باهاش سود میگیرم امان از اون روزی که شما ریسکها و نوسانات قبلی را نمیبینی که اگر برای سال بعد هم اگر خواست این بهای کم شده ارزش سهامت را بدی آیا شرکت هم به تو وفا میکنه و اون سود بیشتر بهت بده یا حتی همین سود را، برای همینهه که میرن افق 5 ساله تحلیل می کنند و باهاش مجمع میرن که حالا هر قیمتی هم تو بازار براشون رقم خورد تفاوتی نداشته باشه. البته بعضی ها میان این را اسمشو میزارن تکنو فاندامنتال. بله این تکنوفاندمنتال است ولی حداقل تایم فریمی که میبینند یک ساله است که ترکیب می کنند با بنیادی و افقهای بسار بلند مدت می بینند.
        خواهش میکنم قاطی پاتی تحلیل نکنیم و وقتی شکست در تکنیکال داریم و تو این بازار که شما با داشتن شش میلیارد تومان یک سهم را می تونند جابه جا کنید پس چه تکنیکی را میخواهید به کار ببرید خواهش میکنم توجه کنید ابزار تکنیکال که 1500 تا نیست یه تعدادی است که ما با همونها تحلیل می کنیم پس استادان که تحلیل می کنند یا تمام دوستان در کل اشتباه نمیکنید و ابزارها و تعاریفی که ما می دانیم همین جواب های را می داد باید خرید ولی پایین اومد چرا چون به قول جان مورفی تو بازاری که تکنیکال جواب نمیده و به قول مالیچی ها کارا نیست چرا زور میزنید که از تکنیکال جواب بگیرید چرا که پولی که باید این سهام ها را باید تکون دست یه عده خاص است ودر کل اگر نگاه کنید اقتصاد هم دست دولت است که یه طرف خیلی گنده هست پس بازار اونجوری که ما فکر میکنیم نیست و قبلا هم گفتم چه تکنیکی را باید به کار برد


        در کل از زیاده گویی بسیار شرمنده هستم
        ولی فکر می کنم که باید این را می گفتم که مفاهیم پایه را برای تحلیل ها فراموش نکنیم
        در فهمیدن بهم کمک کنیم
        ویرایش توسط mr.amir.af : https://www.traderha.com/member/14931-mr-amir-af در ساعت 06-14-2014, 08:10 PM
        با نمودار صحبت کنید او پاسخ شما را می دهد ولی از او باید سوال درستی کرد تا پاسخ درستی بشنوید
        زیاد به فکر کسب
        دانش صریح نباید بود بلکه به دنبال دانش ضمنی باشید چون آن دانش کلید پیروزی می باشد
        و این کلید جز از راه
        فکر کردن بر روی پدیده ها به صورت مستمر از راه دیگری به دست نمی آید

        نظر


        • نوشته اصلی توسط Meta نمایش پست ها
          امیدوارم امروز دوستان معنا و مفهوم خط روند رو فهمیده باشند
          و وقت خود را برای سهمی که خط روند نداره به خیال ارزان خری تلف نکنند

          t.meta
          باور کنید
          من دلم به درد می اید وقتی توی سایتهای مختلف که ابونمان میگیرند
          تحلیل تکنیکال میزنند و سهم را مناسب برای خرید تشخیص میدهند
          اونم سهمی که خط روند نزولی در ان بوضوح دیده میشود
          در دانشگاه تگزاس که مهد تکنیکال است
          اگر شما تحلیل تکنیکال از صعود در در چارتی رو بدی که خط روند نزولی داره غیر از اینکه مضحکه حضار بشی
          کار برد دیگه ای نداره

          نظر


          • دوست عزیز به عنوان یک عضو کوچکتر در این فروم خدمت شما عرض می کنم که اینقدر بازار را برای خودت سخت نکن. هرچقدر بازار را ساده تر ببینی ساده تر هم به تو سود خواهد داد.
            چرا فکر می کنی تکنیکال یا فاندامنتال و ...... توی بورس درست جواب نمی دهند؟؟؟؟؟؟ یا همه آنرا اشتباه انجام می دهند؟؟؟؟؟؟
            قرار نیست همه از بازار سود ببرند اگر اینطور بود که الان همه میلیاردر بودند.
            یک مثال میزنم. رانندگی را در نظر بگیر چرا بعضی ها می شوند افرادی مثل مایکل شوماخر و بعضی ها هم حتی نمی توانند پارک دوبل بزنند؟ اشکال از قوانین رانندگی است؟ یا اشکال از ماشین است؟ یا اشکال از نوع آموزش هایی است که دیده اند؟ خیر هرکس به چیزی خواهد رسید که برایش شبانه روزی تلاش کند و در ذهن خود هم سدی برای رسیدن به هدفش ایجاد نکند.
            رئیس شرکت سامسونگ سه بار کل سرمایه اش را تقریبا نابود کرد اما تسلیم نشد و حالا می بینیم که تقریبا از هر ده نفر در جهان یک نفر گوشی سامسونگ دارد و جزو برندهای برتر جهان است.
            تکنیکال یا فاندامنتال تو بورس ایران جواب نمیده؟ پس چرا من افرادی را می شناسم که با 500 هزارتومان شروع کرده اند و الان گردش مالی ماهیانه شان میلیاردی است؟ چون از همه چی زدند و فقط به هدفشان فکر کردند و الان به نتیجه رسیده اند.
            آیا ابزار دیگری دارند؟ آیا از بالا اطلاعات بهشون میرسه؟ خیر کسی را می شناسم که معلول جسمی و حرکتی است و سه سال پیش بنده برایش حساب باز کردم در یک کارگزاری و الان سرمایه اولیه اش را 5 برابر کرده است. چرا چون تمام هم و غمش کار بود و بس. تمام آموزش هایش را هم از طریق اینترنت و فروم ها دیده است.
            تکنیکال و فاندامنتال اشتباه نیست میدونی چی اشتباهه؟ تفکراتی مانند اینکه بورس باید شغل دوم باشد. حتما باید رانت اطلاعاتی داشته باشی تا موفق شوی و .......

            اینم یه کاره مثل کارهای دیگه. باید صبور باشی تا اوستاکار بشی. چه تضمینی وجود داره که وارد یه کار دیگه بشی و اونجا موفق بشی؟ جز اینکه از اول میدونی که کارت چوب خوری داره و باید صبور باشی تا کارت به موفقیت برسه جز اینکه باید شاگردی کنی تا استاد بشی؟ ....... آیا کسی که به فرض بوتیک میزنه و نمیتونه موفق بشه میتونه کل کار را زیر سوال ببرد؟ پس چرا بقیه موفق می شوند؟ چون راه و چاه کار را بلد شده اند.
            چرا همه ما توقع داریم خیلی زود استاد بشیم و پول پارو کنیم؟

            هروقت اینقد قوی بودی که خزان را رد کردی به بهار خواهی رسید وگرنه درختان خشک را با تبر قطع می کنند و میسوزانند.

            باور کنید بورس هم به تکنیکال جواب میده هم به فاندامنتال. زیاد سختش نکنید شاخص یکسال ونیم یکنفس رفت بالا حالا وقت میخواد تا جون بگیره. که به نظر من وقتش نزدیکه. بچمون کم کم داره راه میفته.

            یا علی مدد.
            تاپیک تحلیل های شخصی
            برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


            ارشیا رحیمی

            نظر


            • این افرادی که با پانصد تومن شروع کردن و گردش میلیاردی دارند رو من قبول ندارم
              ریسک و ریوارد دو یار جدانشدنی هستند
              اگر راندمان بالا دارید پس ریسک بالا کرده اید و چیزی جز رانت یا شانس نداشتید
              دوستی به من گفت من با ۱۰۰۰ دلار این ماه ۲۰۰ دلار کاسب شدم نظرت چیست
              جوابی که داشتم فقط این بود
              که احمق ترین تریدر فارکس هستی
              اینطور راندمانها ریسک بالا می طلبد در جایی که بهره بانکی دلار سالی یک درصد است شما ماهی ۲۰ درصد درامد دلاری دارید
              کار شما دیگر ترید نیست قمار بازی است

              send from t meta

              نظر


              • من نگفتم که این افراد ظرف چه مدتی به این گردش مالی رسیده اند دوست گرامی.
                اینها 12 الی 13 سال است که زحمت این کار را کشیده اند. ریسک به ریوارد غیر عقلانی یا قمار برای کسی مطرح می شود که ظرف مدت زمان کمی به سود زیادی رسیده باشند.
                به علاوه موضوع اصلی صحبت بنده این است که ما از همان اول نباید فکر کنیم استاد شده ایم و همه چیز را می دانیم و اگر ضرر کردیم پس مقصر بورس است و تکنیکال و فاندامنتال.
                این هم یک کار است مثل کارهای دیگر که باید زحمت مداوم کشید تا به استادی رسید و سود مناسب برد.
                اگر ضرر می کنیم ایراد از فاندامنتال و تکنیکال و .......... نیست
                تاپیک تحلیل های شخصی
                برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                ارشیا رحیمی

                نظر


                • تحلیل شركتی که 11٪ nav معامله میشود
                  نیرو سرمایه(نیرو) در کروه ماشین الات و دستكاه های برقی
                  قیمت سهم 169تومان میباشد در روز تهیه کزارش93/01/31 تعداد سهام شركت65 میلیون سهم میباشد این یعنی میخوام راجب یک شركت 11میلیارد تومانی بنویسم!!!!!!!!!!!!!!!من میخوام ثابت کنم راجب یک شركت 100 میلیارد تومانی مینویسم با دلیل و مدرک.

                  اكر این شركت یک شركت 100 میلیاردی باشد معنی ان این است که سهم 11٪ nav معامله میشود!!!!!سرمایه کزاران این کزارش برای شما تهیه شده و یک ماه زمان برده.این کزارش جهت تبلیغ نیست فقط جهت این تهیه شده که این اتفاق عجیب در بورس ما افتاده و سهمی فقط با 11٪nav معامله میشود!!!!!باور کنید اكر دقیق تر شم و از کلمه حداقل در این کزارش استفاده نكنم این شركت 7 الی 8٪ nav معامله میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  خوب عزیزان به سایت کدال برید و کزارش 9 ماهه شركت را باز کنید.
                  به سایت www.niroosarmayeh.com برید و در قسمت درباره ما فعالیت های شركت را که به 2 دسته تقسیم میشه بخوانید.
                  1.فعالیت های سرمایه کزاری 2.فعالیت های بازركانی
                  مورد اول را بررسی میکنم(سرمایه کزاری)
                  مهم:*شركت در 30 نماد بورسی به طور تقریبی سهام داره کلا به ارزش 2/5 میلیارد تومان!!!!!!!!!!میدونید چرا!!!!!!!!!!!!!!من خدمتتون عرض میکنم.چون این سرمایه کزاری فقط به خاطر حضور در بازار فرابورس و صرفا جهت کمراهی خوانندكان کزارشهای شركت میباشد.تا شركت را یک شركت سرمایه کزاری در بورس معرفی کند.تمام مانور کزارش های شركت روی این شركت های بورسی است در صورتی که این 2/5 میلیارد اصلا مهم نیست.اصل سرمایه کزاری شركت در 12 شركت غیر بورسی است که من به بیشتر این شركت ها سر زدم و از کارمندان ریز کرفته تا مدیران مالی اطلاعات کرفتم و ساختمان ها و تجهیزات و حتی انبار هاشونو از نزدیک دیدم و پروزه ها و قراردادهاشونو بررسی کردم و اینجا بود که به این راز و بهتر بكم به کنج بودن این شركت پی بردم.شركت نیرو سرمایه کل این 12 شركت رو 3/4 میلیارد تومان در کزارش اورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شركت نیرو سرمایه در بیشتر این 12 شركت بزركترین سهامدار است!!!!!!!!!*
                  خوب به بررسی 12 شركت زیر مجموعه این شركت میرسیم
                  1.اول از همه به 761/000 سهام بورس انرزی اشاره میکنم که شركت در صورت های مالی ارزش این تعداد سهم را 76 میلیون تومان در نظر کرفته یعنی سهمی 100 تومان در صورتی که قیمت سهم 2300 میباشد یعنی فقط ارزش این 761000 سهم بورس انرزی 1/75 میلیارد تومان میباشد.چون خیلی تابلو بود اول اینو نوشتم.فقط با فروش همین یک قلم 30 تومان سود میسازد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  2.شركت مهندسی تعمیرات انتقال نیروی تهران(متانیر)
                  اینجا بود که شوک شدم.این شركتو دیدم شوک شدم.ساختمان شركت در شهرک غرب ایران زمین روبه روی دانشكاه ازاد فقط 20 میلیارد تومان قیمت دارد.ارزش پروزه های در حال اجرا و قرار دادها بیش از 50 میلیارد تومان میباشد.بزركترین شركت تعمیرات و شبكه برق پایدار در کشور میباشد http://www.metanir.com به سایت شركت بر ید و درباره شركت تحقیق کنید حتما شما هم تعجب می کنید که شركت نیرو سرمایه 30٪ این شركت را در صورت های مالی 300 هزار تومان در نظر کرفته!!!!!!!!!این شركت حد اقل خودش به تنهایی 100 میلیارد تومان ارزش دارد که 30٪ ان سهم شركت نیرو سرمایه است سهم شركت نیرو سرمایه از این شركت میشود 30 میلیارد تومان
                  3.شركت نیرو توسعه
                  بیش از 7 میلیارد تومان ارزش ساختمان شركت در رسالت غربی استhttp://www.nirootosehe.com به سایت شركت برید و تحقیق کنید.بیش از 8 میلیارد تومان انبار کالا و تجهیزات دارد بیش از 500 میلیون تومان تریلی خاور و ماشین دارد.فقط از سال 79 تا 83 30 میلیارد تومان از شركت برق منطقه ای تهران کرفتهhttp://www.nirootosehe.com/persian/activity.htmحال در سال 92 و 93 چقدر پروزه دارد؟حد اقل یک شركت 50 میلیارد تومانی است که 35٪ ان سهم شركت نیرو سرمایه است که سهم شركت نیرو سرمایه میشود 17/5 میلیارد تومان
                  4.شركت بازركانی توسعه انرزی پاک پویش پرشین
                  و اما کنجی دیکر.ساختمان شركت در سعادت اباد بالاتر از میدان کاج خ شهید غنبری بلوار بهزاد .این شركت اینده دار و فوق العاده ای است که پتانسیل سود اوری زیادی دارد به فعالیت های این شركت مراجعه کنیدhttp://clean-energy.ir/%D8%AF%D8%B1%...D8%A7_392.html
                  این شركت در 2 سال اینده به یکی از معروفترین شركت های کشور و با ارقامی نجومی تبدیل میشود شک ندارم که این شركت در سالیان نه چندان دور بالای 1000 میلیارد تومان ارزش خواهد داشت.نمیدونم در حال حاضر از کدام قسمت و فعالیت شركت بكم ولی بدانید که این شركت از متانیر و نیرو توسعه هم ارزش بالاتری دارد ولی در حال حاضر با دید حد اقلی ارزش این شركت را 50 میلیارد تومان در نظر کرفتم که باور کنید پول دارایی های نقد و تجهیزات شركت هم نیست.25٪سهم شركت نیرو سرمایه است که میشود 12/5 میلیارد تومان
                  5.موسسه اموزش و پزوهش اكاهان نیرو
                  فعالیت : امور مطالعات و آموزشهای تخصصی ، پروژه های آموزشی ، مطالعاتی و مدیریتی. امور مطالعات و آموزشهای آزاد، آموزشهای علمی وكاربردی . تعداد پرسنل : 30 نفر آدرس : تهران – میدان شهداء – خیابان 17 شهریور شمالی – خیابان شهید شهبازی (تابنده) پلاک 1 .این شركت بیشتر نشان میدهد که مجموعه نیرو چه ارزشی دارد فقط 5000 متر فضای این موسسه است به سایت شركت برید http://agahan-niroo.ir/و خودتون قضاوت کنید به این موسسه چه قیمتی میدهید.اكر وقت کردید و حضوری تحقیق کنید شما هم مثل من متوجه میشوید که این موسسه چه قیمتی دارد.ای موسسه حداقل 30 میلیارد تومان قیمت دارد.60 ٪ این موسسه سهم شركت نیرو سرمایه است که سهم شركت نیرو سرمایه میشود 18 میلیارد تومان
                  6.شركت توسعه پستهای ایران ترانسفو
                  برای خرید 2٪ این شركت قیمت 1 میلیارد تومان به یک شركت سرمایه کزاری پیشناهاد شد.این شركت در 1 ماهه اخر سال بیش از 10 میلیارد سفارش خرید محصولات دارد.شركت در پایان سال 88 فقط 18 میلیارد تومان دارایی جاری داشته و حالا در سال 92؟به سایت شركت بریدhttp://www.itsd-co.com/و سفارشات و محصولات را ببینید.این شركت حد اقل یک شركت 50 میلیاردی است به کلمه حداقل دقت کنید چون خیلی بیشتر از این حرفها این شركت ارزش دارد.که 11/5٪ ان سهم شركت نیرو سرمایه است که میشود 5/5 میلیارد تومان
                  7.شركت بهمن تابان
                  از این شركت اطلاع زیادی بدست نیاوردم فقط یک ساختمان بزرک در تهران – خیابان پیروزی – خیابان شكوفه – خیابان شهید کاظمی – پلاک 6دارد که 6 میلیارد ارزش دارد75٪این شركت برای نیرو سرمایه است که سهم این شركت میشود 4/5 میلیارد تومان
                  8.شركت داده پردازی اب پویش پارس
                  در ادرس تهران شركت مستاجر است ولی در قم یک ساختمان 1 میلیارد تومانی دارد البته ارزش کاری که این شركت میکند بسیار بالاست به سایت شركت برید و تحقیق کنیدhttp://www.pooyeshpars.com/حد اقل یک شركت 10 میلیارد تومانی است که 42٪ ان برای نیرو سرمایه است که سهم شركت نیرو سرمایه میشود
                  4/2 میلیارد تومان
                  9.شركت تكاب نیرو
                  شركت بزرکی در تهران – بزرگراه فتح – کیلومتر 9 – خیابان شهید حسن باقری .که ارزش ملکی بالایی دارد 90 نفر پرسنل دارد.فعالیت : تدارک و نگهداری و توزیع کالا، تجهیزات، مواد بطور عمده و جزئی، ساخت و احداث و نگهداری انبارها .نتونستم رقم دقیقی از ارزش شركت در بیارم ولی با یک بررسی اجمالی به این نتیجه میرسیم که حداقل یک شركت 5 میلیاردی است.42٪ شركت سهم شركت نیرو سرمایه است که میشود2/1 میلیارد تومان
                  10.شركت پیمان برق
                  آدرس : تهران - خ شريعتي - پايين تر از پل صدر - پلاك 1657 - طبقه 3 فعالیت : طراحی ، ساخت تجهیزات، لوازم و ابزار ، احداث خطوط و ساختمان پستهای نیروگاهها ، تعمیرات و بازسازی شبكه توزیع نیروی برق .از این شركت هم رقم دقیقی بدست نیاوردم ولی با فرض حد اقلی یک شركت 5 میلیلردی است که 18٪ ان سهم شركت نیرو سرمایه است که میشود 900میلیون تومان
                  11.شركت توسعه و نوسازی برق صندوق قم
                  آدرس : قم– میدان شهداء – ابتدای خیابان معلم – ساختمان شركت توزیع برق .از این شركت هم رقم دقیقی بدست نیاوردم ولی حد اقل یک شركت 5 میلیاردی است که 25٪شركت سهم نیرو سرمایه است که میشود 1/25 میلیارد تومان
                  12.شركت توسعه برق شمال افشان کستر
                  فعالیت : احداث شبكه توزیع و فوق توزیع ، نیروگاههای برق و نصب تأسیسات صنعتی .
                  حجم قراردادهای سالیانه : 43 میلیارد ريال تعداد پرسنل : 20 نفر
                  آدرس : تهران– سعادت آباد – میدان کاج – خیابان سرو غربی – نبش بلوار شهرداری - پلاك 12 . از این شركت هم رقم دقیقی بدست نیاوردم ولی با فرض حد اقلی یک شركت 5 میلیاردی است که 76٪ ان سهم شركت نیرو سرمایه است که میشود 3/8 میلیارد تومان

                  مهم:در مجموع شركت در قسمت سرمایه کزاری بلند مدت یا همان سرمایه کزاری در شركت های خارج بورس خود حد اقل 102 میلیارد تومان دارایی داردو اما ساختمان خود شركت در آدرس : تهران – خيابان شهيد استاد مطهري – خيابان ميرعماد – کوچه سيزدهم – پلاك26 حداقل 6 میلیارد ارزش دارد این اعداد را در ترازنامه در قسمت سرمایه کزاری های بلند مدت و دارایی ثابت بكزارید ان وقت در جمع حقوق صاحبان سهام به عددی بیش از 100 میلیارد تومان میرسید.این یعنی nav شركت حداقل 1540 تومان میباشد
                  _________________
                  نیرو سرمایه(نیرو)

                  سهمی که 1540 تومان nav سهم میباشد

                  و اما قیمت سهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                  نقل قول

                  نظر


                  • سلام مجدد به دوستان
                    بنده درباره بنیادی می گویم این نوع که تحلیل می کنند و به من و شما می دهن اشتباه محض است و میاید با تکنیکال قاطی میکنید و یک تحلیلات اشتباه از نظر اصولی کسی نگفته تکنیکال و فاندامنتال اشتباهه و لی این روش قاطی رکدن اینها یه جور توجیه برای تحلیل خودتون است و با توجه به بازار ما این ابزارها جواب نمیدهد
                    با نمودار صحبت کنید او پاسخ شما را می دهد ولی از او باید سوال درستی کرد تا پاسخ درستی بشنوید
                    زیاد به فکر کسب
                    دانش صریح نباید بود بلکه به دنبال دانش ضمنی باشید چون آن دانش کلید پیروزی می باشد
                    و این کلید جز از راه
                    فکر کردن بر روی پدیده ها به صورت مستمر از راه دیگری به دست نمی آید

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط mr.amir.af نمایش پست ها
                      سلام مجدد به دوستان
                      بنده درباره بنیادی می گویم این نوع که تحلیل می کنند و به من و شما می دهن اشتباه محض است و میاید با تکنیکال قاطی میکنید و یک تحلیلات اشتباه از نظر اصولی کسی نگفته تکنیکال و فاندامنتال اشتباهه و لی این روش قاطی رکدن اینها یه جور توجیه برای تحلیل خودتون است و با توجه به بازار ما این ابزارها جواب نمیدهد

                      درود

                      دوست عزیز

                      اگر اشتباه نکنم در سال 90 بود

                      استاد نیما ازادی فرموندن

                      من امسال 800 در صد سود کردم

                      بعضی از دوستانم با نوسان گیری 2000 در صد

                      و من با تمام احترام عرض میکنم

                      اگر همین وضع بورس باشد کاری به شاخص ندارم فقط و فقط

                      ارزش معاملات به روزی بین 200 میلیارد تومن برسه

                      این کار شدنی است

                      شما بعد از یک مدت کار در بازار میتونین

                      اون وزنی که باید به یک خبر یا یک تحلیل بنیادی و یا تکنیکالی بدهی

                      میتوانید سود خوبی از بازار بگیرید

                      یکم صبر پاداش زیادی دارد فقط صبر

                      نمیخواهد با مفاهیم بازی کنی

                      معامله کردن احتیاج به پارامترهای بیشتری از تحلیل صرف داره

                      و این چیزی که با تجربه بدست میاد نه شکافتن مفاهیم

                      یا علی
                      ویرایش توسط arminfar : https://www.traderha.com/member/13968-arminfar در ساعت 06-14-2014, 10:15 PM

                      نظر


                      • توجه دوستان را جلب می کنم به تصاویر مهم زیر
                        موزیانه دارند سهامشان را افزایش می دهند. از کی می خرند؟؟؟؟؟؟؟ از مردم بدبختی که عصبانی شده اند و سهامشان را به حراج گذاشته اند.!!!!!!!! چرا الان دارند می خرند؟؟؟؟؟؟؟ چه خبری بهشون رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                        فعالیت 5 روز اخیرشان هست.




                        ویرایش توسط arshia66 : https://www.traderha.com/member/10916-arshia66 در ساعت 06-14-2014, 10:32 PM
                        تاپیک تحلیل های شخصی
                        برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                        ارشیا رحیمی

                        نظر


                        • سلام دوستان
                          من خودم از ضرر دیده های این بازار هستم واینجا اگه خودم را بخوام نقد کنم اینجور میگم:نه سنگ استاد و علامه و ...را به سینه میزنم و نه چشم و گوش بسته روی کسی تعصب دارم...
                          رشته تحصیلی بنده مهندسی صنایع است به نظر من و تمامی کسایی که تواین رشته و تمامی رشته های زیر شاخه اون تحصیل کردن هیچ صنعت و تجارت و سیستم مدیریت و غرب و شرقی بدون وابستگی و خط مشی گرفتن از متفکر بزرگ قرن که بعد از جنگ جهانی دوم دنیا را دگرگون کرد وجود ندارد واین شخص کسی نیست جز پیتر دراکر (به دوستان توصیه میکنم در موردش مطالعه کنن ..)
                          ایشون سیستم مدیریت را در دنیا دگرگون کردندو نوع اوری ،صنعت،اقتصاد،مدیریت،تجارت و...وام دار نگاه ایشان به مدیریت و سیستم هاست...خوب چرا اینا را گفتم؟به نظر پیتر دراکر هیچ کاری به نتیجه نمیرسه مگر اینکه دارای سیستم مدیریت بر مبنای هدف و تعیین
                          استراتژی بر مبنای هدف باشه..تو همین جمله دنیای از مفاهیم خوابیده که تکنیکال و فاندامنتال و مدیریت سرمایه و...توش گم هست..
                          دارکر میگه :اولین شرط موفقیت هر کسب و کار تجاری حفظ سرمایه اولیه است نه کسب سود!!!!!
                          من چون میخوام خودم را نقد کنم و خودم را خاک پای دوستان میدونم میگم من به این اصل پای بند نبودم!!من نیومدم سرمایه بیارم تو این بازار و شروع کنم به ضرر و هر روز بگم طوری نیست دارم تجربه کسب میکنم !!!تکنیکال و فاندامنتال اگر بر مبنای مدیریت منابع ،مدیریت ریسک،مدیریت بحران،مدیریت استراتژی و...نباشه پشیزی نمی ارزه!!مگه تکنیکال چیزی جز علوم آماریه برای پیش بینی آینده!همه ی این اصول پشتشون مفاهیم عمیق است کسایی که آمار ریاضی میدونن باید به این نکته واقف باشن که وقتی میشه با آمار آینده را پیش بینی کرد که مقدمات تابع احتمال واقعه در دست باشه ...نمیخوام بحث علمی کنم چون از حد علم من بیرونه ولی فقط این را بگم که تمام ابزارهای تکنیکال که ما تو نمودارهامون استفاده میکنیم دارای مفاهیم ریاضی و آماری هستند(به مفهوم چنتا از ابزارها و اندیکاتورها که تا حالا استفاده کردم پی بردم بی نظیر بودن...)
                          تمامی این ابزار ها وقتی میتونن آینده را درست پیش بینی کنن که شرایط و مقدمات اونها فراهم باشه و تازه در یک محیط استاندارد آزمایش بشن پس میتوان نتیجه گرفت که وقتی جو عمومی بازار و جامعه مناسب نیست و شرایط برای درست عمل کردن این ابزارها وجود نداره و
                          درضمن ما به جای اینکه سعی کنیم تو این کسب و کار مستقل باشیم و مدیریت بر مبنای هدف داشته باشیم چشم و گوش بسته دنباله رو دیگران هستیم
                          بهترین کار خدا حافظی از این بازار است چون چاره ای جز ضرر کردن نداریم ...فقط تو کشور ماست که طرف با 24 یا 48 ساعت آموزش و یاد گیری رسم چنتا خط و نرم افزار و..زندگی و دارو ندارشا میاره تو بازار و به باد میده...نباید به حرف هم لج کنیم ما باید از تجربه های اساتید درس بگیریم وقتی اساتید چیزی میگن باید پیششون کرنش کنیم من از نظر خودم هر کسی را که تجربه ی بیشتری تو بازار داره استاد خودم میدونم به شرطی که عملش بر مبنای اصول سرمایه گذاری باشه...باید به نظر من تو این بازار سعی کنیم :1 .مستقل باشیم2.مدیریت تو
                          همه کارهامون داشته باشیم 3.منظم باشیم 4.بنده ابزار نباشیم و...خیلی چیزای دیگه که تو این فروم همه اساتید بارها عنوان کردن...
                          شرمنده که زیاده گویی کردم...

                          نظر


                          • با سلام
                            دوستان فردا بازار مثبت است نگران نباشید به امید خدا به زودی کاملا بر می گرده بازار

                            می خواستم در صورت امکان دیتایی شاخص کل شرکت ره اوردنوین که برای سال 72 هست به اشتراک بگذارید

                            من دیتایی که اقای ازادی گذاشتن دانلود کردم از سال 2005 هست آن دیتای

                            آقای آزادی در تاپیک درددل های بورسی یک پست داده اند و عکس شاخص که از تاریخ 1372 شمسی هست قرار داده اند


                            می خواستم بدانم کسی از دوستان دسترسی داره به دیتای ره اوردنوین به اشتراک بگذارد
                            ویرایش توسط ali2000 : https://www.traderha.com/member/7797-ali2000 در ساعت 06-14-2014, 11:24 PM

                            نظر


                            • با سلام :یک توضیح بنیادی از ثمسکن بزار .باتشکر فراوان

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط ali2000 نمایش پست ها
                                با سلام
                                دوستان فردا بازار مثبت است نگران نباشید به امید خدا به زودی کاملا بر می گرده بازار

                                می خواستم در صورت امکان دیتایی شاخص کل شرکت ره اوردنوین که برای سال 72 هست به اشتراک بگذارید

                                من دیتایی که اقای ازادی گذاشتن دانلود کردم از سال 2005 هست آن دیتای

                                آقای آزادی در تاپیک درددل های بورسی یک پست داده اند و عکس شاخص که از تاریخ 1372 شمسی هست قرار داده اند


                                می خواستم بدانم کسی از دوستان دسترسی داره به دیتای ره اوردنوین به اشتراک بگذارد
                                دوست عزیز بنده به تازگی ره آورد نوین لایت با اشتراک یک ماهه رایگان را جهت آزمایش نصب کرده ام ولی هرچه گشتم نمودار شاخص جزء نمادهایش نبود. گمان می کنم آن تصویر مربوط به نسخه های خریداری شده باشد. اما مساله این است که دیتایش را نمی شود استخراج کرد و فقط می شود عکس را به اشتراک گذاشت.
                                تاپیک تحلیل های شخصی
                                برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                                ارشیا رحیمی

                                نظر

                                پردازش ...
                                X