اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شانس بیاریم وقتی اوراقبیمه رو خریدیم
    بورس بریزه

    عین اوراق قرضه یونان شده که ملت شرطبندی میکردن


    send from t meta
    ویرایش توسط hdtrader : https://www.traderha.com/member/7025-hdtrader در ساعت 06-26-2014, 09:52 PM

    نظر


    • نوشته اصلی توسط Meta نمایش پست ها
      ارمین فرد
      اینقدر تبلیغ بورس رو کردی که منم میخام از شنبه بخرم
      ۲۹ تا شرکت رو که اوراق تبعی از شنبه دارن
      یعنی من فملی ۲۷۰ یا وبصادر ۹۰ میخرم بعد اینا قراره تا دی ماه به من براساس ۲۰ درصد سود سالیانه ضمانت شده طبق گفته بورس
      حالا فملی میخریم اگر شد ۲۰۰ ما ۲۰ درصد سود را گرفته سپس فملی ۲۰۰ میخریم اگر شد ۳۰۰ و بیشتر که خوب سود کردیم
      از شنبه بورس سبزه چون خیلی ها فکر منو میکنند

      send from t meta


      برای کسب اصلاعات بیشتر


      http://www.tse.ir/cms/Portals/1/ghav...i-lawbook2.pdf

      نظر


      • خکاوه : تایم روزانه



        خکاوه : تایم ماهیانه

        نظر


        • شبندر

          نظر


          • بانک صادرات

            نظر




            • خبرگزاری فارس: صحرایی: فروش گسترده اوراق اختیار فروش تبعی از فردا/ نحوه تضمین سهام پورتفوی سرمایه.گذاران

              علی صحرایی مدیر بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت.وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اثرات استفاده از اوراق اختیار فروش تبعی در بازار و دلایل استفاده از آن، اظهار داشت: این اقدام برای حمایت و برطرف کردن نگرانی سهامداران است بنابراین، با استفاده از ابرازی که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، بازدهی خوبی نصیب این سرمایه.گذاران خواهد شد.

              وی ادامه داد: استفاده از اوراق اختیار فروش تبعی در بازار سهام ایران برای سومین بار است که استفاده می.شود، اما این بار با مقیاس و اندازه بیشتری در بازار استفاده خواهد شد.

              صحرائی با بیان اینکه این ابزار هیچ گونه ریسکی ندارد و در مقابل هم بازدهی تضمین شده متناسب با نرخ سود بانکی نصیب سرمایه.گذاران خواهد کرد، گفت: در صورتی که قیمت سهم بیش از قیمت تضمین شده باشد، به سرمایه.گذار تعلق خواهد گرفت.

              وی گفت: هرچه مشارکت در این ابزار بیشتر باشد، به ثبات و بهبود بازار کمک می.کند.

              معاون بازار شرکت.های بورس با تاکید بر اینکه در این مرحله سهامداران عمده استقبال بسیار خوبی از این ابزار کرده.اند، گفت: با توجه به گستردگی این مرحله از ابزار اختیار فروش تبعی، از اکثر صنایع از جمله خودرو، ساختمان، پتروشیمی، پالایشی، معادن، فلزات و بانک.ها حضور دارند و به تدریج نمادها افزوده خواهد شد.

              صحرایی با اشاره به اینکه فردا در راستای پوشش ریسک و حمایت از سرمایه.گذاران عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بورس اوراق بهادر تهران آغاز می.شود، گفت: فردا با نماد معاملات هکچاد 310، 50 هزار اختیار فروش برای هر کد معاملاتی با قیمت اعمال 7175 ریال در تاریخ سوم دی ماه 93 عرضه خواهد شد.

              وی با اشاره به شرایط تسویه تعهدات در تاریخ اعمال گفت: پرداخت مابه.التفاوت قیمت اعمال و قیمت پایانی سهم پایه به دارنده اختیار فروش تبعی به صورت نقدی و یا به صورت غیرنقدی از طریق انتقال سهم پایه از سوی عرضه.کننده به دارنده اوراق و یا انتقال سهم با قیمت اعمال از دارنده اختیار فروش تبعی به عرضه.کننده، بر حسب اعلام فروشنده خواهد بود و این اوراق معاملات ثانویه نداشته و خریداران حق فروش مجدد این اوراق را ندارند.

              صحرائی با اشاره به اینکه ساعت معاملات این اوراق 9 تا 13 بعد از ظهر خواهد بود و فقط عرضه.کننده مجاز به فروش است، گفت: کارمزد کارگزاران خریدار و فروشنده هر کدام 0.4 درصد بوده و از حق نظارت سازمان و سایر هزینه.های مالیاتی معاف است.

              وی با اشاره به دیگر شرایط استفاده از این اوراق تصریح کرد: خریدار نمی.تواند بیش از تعداد سهام پایه.ای که در اختیار دارد، این اوراق را خریداری کند، بنابراین تعداد اوراق اختیار فروش تبعی معتبر در پایان هر روز معاملاتی حداکثر می.توان معادل دارایی سهامدار در سهم پایه باشد. در صورتی که تعداد اوراق اختیار فروش تبعی تحت مالکیت سهامدار از تعداد سهم پایه. مالکیت وی در پایان روز بیشتر شود، اوراق اختیار فروش تبعی مازاد، باطل شده و عرضه کننده تعهدی در قبال آن نخواهد داشت.

              مدیر بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران افزود: اقدامات شرکتی شامل تقسیم سود و افزایش سرمایه ناشر سهم پایه، منجر به تعدیل قیمت اعمال و تعداد اعمال هر ورقه اختیار فروش مطابق با تبصره 1 ماده 7 دستورالعمل بازنگری شده عرضه اوراق اختیار فروش تبعه سهام می.شود.

              به گزارش فارس، روش محاسبه قیمت فروش اوراق اختیار فروش تبعی در هر روز به این شرح است،

              قیمت فروش اوراق تبعی مساوی با قیمت اعمال منهای قیمت پایانی روز قبل ضرب در ( 20 درصد به علاوه یک) ضرب در تعداد روزهای باقیمانده تا تاریخ اعمال تقسیم بر 365



              - See more at:http://www.farsnews.com/newstext.php....TmAA9dry.dpuf
              ویرایش توسط HOMA@HOMA : https://www.traderha.com/member/16164-homa-homa در ساعت 06-27-2014, 05:34 PM

              نظر


              • کروی برای سال 92، مقدار 49 تومان eps محقق کرده است. دوشنبه 9 تیر ماه در زنجان مجمع عمومی عادی برگزار می کند. طبق جدول زمان بندی پرداخت سود نقدی را از مهرماه آغاز می کند.شپاس در مجمع عادی مربوط به سال 92، مبلغ 400 تومان سود نقدی تصویب کرد.وانصار برای سال 92، با سرمایه شش میلیارد سهم، مبلغ 44 تومان eps محقق کرده است.چافست مطابق گزارش شش ماهه، در شش ماهه نخست سال مالی 93، مبلغ (22 تومان) زیان شناسایی کرده است.
                وبوعلی در گزارش سه ماهه، 19 تومان سود شناسایی کرده است.
                وتوس اطلاعیه پرداخت سود نقدی مجمع سل مالی 92 که مبلغ 15 تومان است را منتشر کرده است که مطابق آن سهامداران این شرکت از اول تیر 93، می توانند برای دریافت آن با کدبورسی و کارت ملی به شعب بانک صادرات مراجعه کنند. همچنین این شرکت برای سال مالی 93، با توجه به گزارش شش ماهه که 5 تومان سود شناسایی کرده است مبلغ 20 تومان eps پیش بینی کرده است.لبوتان برای سال مالی 92، مبلغ 22 تومان eps محقق کرده است.حسینا مجوز گرفته است تا به میزان 119 درصد از محل آورده نقدی و مطالبات افزایش سرمایه دهد. قبل ازاین افزایش سرمایه که در مجمع فوق العاده ای طی مهلت شصت روز پس از مجوز خواهد بود، مجمع عادی این شرکت نیز طبق آگهی اولیه قرار بود در تاریخ 8 تیر برگزار شود که اطلاعیه لغو آگهی آمده است و آگهی جدید دعوت به مجمع برای 14 تیر می باشد. پیشنهاد اولیه هیأت مدیره برای تقسیم سود مبلغ 200 تومان می باشد که طبق جدول زمان بندی از اول مهرماه ازشعب بانک تجارت قابل دریافت می باشد.حفاری به ازای هر سهم مبلغ 75 تومان سود نقدی برای سال مالی 92 تصویب کرد.فباهنر به ازای هر سهم مبلغ 25 تومان سود نقدی برای سال مالی 92 تصویب کرد.خوساز برای سال مالی 92، مبلغ (16 تومان) زیان محقق کرده است.پردیس به میزان 25 درصد از محل آورده و مطالبات مجوز افزایش سرمایه گرفته است.پدرخش برای سال مالی 92، مبلغ 33 تومان eps محقق کرده است که در مجمع سالانه مبلغ 25 تومان dps تصویب کرد.وبشهر برای سال مالی 92، مبلغ 55 تومان eps محقق کرده است.ثشرق بار دیگر بر اساس گزارش شش ماهه که مبلغ (25) ریال زیان شناسایی کرده است eps سال مالی 93 را با فرض فروش هتل آپارتمان امید مبلغ 46 تومان و در صورت عدم فروش آن 21 تومان پیش بینی کرده است. نماد این شرکت در سال 93، از فرابورس به بورس منتقل شده است.تایرا برای سال مالی 92، مبلغ 60 تومان eps شناسایی کرده است.پاسا که برای سال مالی 92، مبلغ 352 تومان eps محقق کرد، در مجمع سالانه مبلغ 300 تومان dps تصویب کرد.دپارس برای سال مالی 92، مبلغ 642 تومان eps محقق کرده است و پیشنهاد اولیه برای dps در مجمع سالانه پیش رو مبلغ 594 تومان می باشد.کمنگنز در مجمع مربوطبه سال 92ف مبلغ 10 تومان dps تصویب کرد.وبصادر برای سال مالی 92 که قبلاً مبلغ 11 تومان eps اعلام کرده بود، مطابق اطلاعیه جدید حسابرسی نشده مبلغ 12 تومان (معادل 7 درصد تعدیل مثبت) محقق گردیده است. همچنین eps سال مالی 93 وبصادر 15 تومان اعلام شده است.فاذر که برای سال مالی 92، 18 تومان eps محقق کرده است. در مجمع مربوط به سال 92، مبلغ 18 ریال dps تصویب کرد. این شرکت eps سال مالی 93 را از 18 تومان به 25 تومان (معادل 37% تعدیل مثبت) تغییر داده است و علت این افزایش را برنامه اجرای قراردادهای جدید منعقد شده اعلام کرده است.وشمال مجمع عمومی سالانه 92 را ساعت 17 روز پنجشنبه 19 تیر در بابل برگزار می کند.کطبس در مجمع عادی مربوط به سال 92، مبلغ 50 تومان dps تصویب کرد.
                کهرام برای سال مالی 92 قبلاً 14 تومان eps اعلام کرده بود که مطابق گزارش جدید 7 تومان (معادل 46درصد تعدیل منفی) محقق شده است. این شرکت برای eps سال مالی 93 ، مبلغ (8) تومان زیان پیش بینی کرده است. شرکت دلیل پیش بینی این زیان را برنامه تولید و فروش بر اساس افزایش سطح عمومی قیمت ها و هزینه ها اعلام کرده است.
                خکاوه که روز یکشنبه اول تیر 93 دو مجمع عادی و فوق العاده داشته است مجمع عادی را در ساعت 9 برگزار کرده است و صورت حساب های مالی 92 که مطبق آن مبلغ (114) تومان زیان برای eps سال 92 محقق شده است، به تصویب رسیده است اما مجمع فوق العاده که در ساعت 10.5 در همان محل بوده است و دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص شمولیت راجع به ماده 141 قانون تجارتبوده است به حد نصاب نرسیده است.حتاید که برای سال مالی 92، آخرین بار 112 تومان eps اعلام کرده بود مطابق گزارش جدید 123 تومان (معادل 10درصد تعدیل مثبت) eps محقق کرده است. پيرو مشکلاتي که شرکت تايدواتر خاورميانه با سازمان بنادر و دريانوردي درخصوص خدمات انجام شده توسط اين شرکت داشت، شرکت موفق به اخذ اعلاميه بستانکاري براي خدمات انجام شده تا تاريخ 06/09/92 از آن سازمان گرديده است، همچنين مذاکرات درخصوص دريافت اعلاميه بستانکاري براي ماه.هاي پاياني سال مالي 92 در جريان مي.باشد.توریل برای سال مالی 92، مبلغ 50 تومان eps محقق کرده است و مبلغ 65 تومان در مجمع سالانه dps تصویب کرده است.اکثر شرکت های گروه سیمانی از جمله ستران، سفانو، سفار، سکرد، سشرق و ... طی اطلاعیه های شفاف سازی اعلام کرده اند که افزایش نرخ سیمان را درپیش بینی های قبلی لحاظ کرده اند و تأثیر زیادی در سود و زیانشان نخواهد داشت و اگر تأثیری داشته باشد در گزارش های فصلی آتی محاسبه و اعلام خواهد شد.فولاژ روز 18 تیر مجمع عمومی عادی برای سال مالی 92 برگزار می کند. فولاژ آبان ماه سود مجمع را به اشخاص حقیقی پرداخت خواهد کرد.کفپارس در تاریخ 5 مرداد در یزد مجمع عمومی سال مالی 92 را برگزار می کند.خریخت برای سال مالی 93، مبلغ 5 ریال eps پیش بینی کرده است. این شرکت برای سال 92، مبلغ (88) تومان زیان برای هر سهم محقق کرده است و زیان انباشته شرکت در پایان سال 92 مبلغ (196،812) میلیون ریال بوده است، ازین رو مشمول ماده 141 قانون تجارت می باشد.کساوه که برای سال مالی 92، مبلغ 180 تومان eps پیش بینی کرده بود، مطابق گزارش 9 ماهه، 129 تومان معادل 71 درصد این مقدار را پوشش داده و در گزارش جدید eps سال 92 را از 180 به 234 تومان (معادل 30درصد تعدیل مثبت) تغییر داده است. شرکت دلیل تعدیل را اعلام نکرده است. ضمناً این شرکت eps سال مالی 93 را 217 تومان اعلام نموده است.شلعاب 16 تیرماه مجمع فوق العاده جهت افزایش سرمایه برگزار خواهد کرد. مجوز افزایش سرمایه این شرکت به میزان 185 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی می باشد.پاکشو مبلغ 140 تومان dps در مجمع عمومی عادی سال مالی 92 به تصویب رساند.سمایه مبلغ 33 تومان eps برای سال مالی 92 محقق کرده است.حتوکا مطابق گزارش حسابرسی شده، مبلغ 18 تومان eps برای سال 92 محقق کرده است. جدول پرداخت سود سهام این شرکت بر اساس حروف الفبای نام فامیل سهامداران از تاریخ 10 آبان تا 30 دی 93 می باشد.فاراک در گزارش 6 ماهه، مبلغ 28 تومان (معادل50درصد) از eps سالانه خود که 55 تومان می باشد را پوشش داده است.کاذر در تاریخ 14 تیر 93 مجمع سالانه 92 را در محل این شرکت واقع در جاده اصفهان – شهرکردف شهرک صنعتی فولاد برگزار می کند. کاذر برای سال 92، مبلغ 121 تومان eps محقق کرده است که ازین مقدار 43 تومان از محل فروش ساختمان پارک ساعی و 43 تومان از محل فروش سهام شرکت فرآورده های نسوز پارس بوده است. کاذر برای سال 93، مبلغ 58 تومان eps پیش بینی کرده است.شیران روز 15 تیر مجمع فوق العاده جهت تصمیم گیری راجع به افزایش سرمایه برگزار می کند. مجوز افزایش سرمایه این شرکت به میزان 200 درصد از سود انباشته می باشد.خبهمن 15 تیر در هتل المپیک مجمع عادی سال 92 را برگزار می کند.خزامیا 15 تیر در پژوهشگاه نفت مجمه عادی سال 92 را برگزار می کند.ونوین برای سال مالی 92، مبلغ 48 تومان eps محقق کرده است. بانک اقتصاد نوین روز 15 تیر مجمع عموی سال مالی 92 را برگزار می کند.لخرز که آخرین بار مبلغ 97 تومان eps پیش بینی کرده بود، مطابق گزارش جدید مبلغ 120 تومان (معادل 23 درصد تعدیل مثبت) محقق کرده است.شکلر در مجمع فوق العاده به میزان 103 درصد از سود انباشته افزایش سرمایه داد.وساپا مبلغ 10 تومان dps در مجمع عمومی مربوط به سال مالی 92 تصویب کرد.ولساپا مبلغ 37 تومان dps در مجمع عمومی مربوط به سال مالی 92 تصویب کرد.بمپنا ساعت 9 صبح روز شنبه 14 تیرماه در تهران – هتل المپیک – سالن همایش های هتل المپیک مجمع عمومی عادی مربوط به سال مالی 92 را برگزار می کند. این شرکت برای سال مالی 92 مبلغ 162 تومان eps محقق کرده است.وسکاپ از eps سال 92 که مبلغ 71 تومان محقق شده است مبلغ 41 تومان به عنوان dps در مجمع عمومی عادی 92 تصویب کرد.ستران برای سال مالی 92 مطابق گزارش حسابرسی شده مبلغ 108 تومان eps محقق کرده است.غمهرا برای سال مالی 92، مبلغ 103 تومان eps محقق کرده است.بسوییچ مبلغ 49 تومان برای سال مالی 92eps محقق کرده است که ازین مقدار در مجمع عادی مربوط به سال 92، مبلغ 35 تومان dps تصویب کرد.خمحرکه که برای سال مالی 92 مبلغ 11 تومان eps محقق کرده است مجوز افزایش سرمایه به میزان 100 درصد از دو محل مطالبات و آورده و انباشته را دریافت کرده است.

                نظر


                • بانک صادرات

                  شکست کانال کوتاه مدت می تواند به عنواه تریگر عمل کند و با توجه به موج شماری و تشکیل ab=cd در دل فاز اصلاحی و پر شدن ظرف زمان به نظر نقطه ایده ال برای ورود است با هدف میان مدت 185 تومان
                  هرگز نهراسيد از رها کردن خوب براي بدست آوردن عالي جان راکفلر

                  نظر


                  • به این بخش از سخنان عباس هشی کارشناس ارشد بورس توجه کنید و ببینید دم خروس را
                    عضو انجمن حسابداران رسمی گفت: سال 91 ما شاهد بودیم با یک مصلحت.اندیشی، سازمان بورس و حسابداری مانع این شدند که شرکت.ها زیان نشان دهند و عملا از اردیبهشت ماه 92 ناگهان دیدیم شرکت.های زیان.ده سال 91 به سودده تبدیل شدند و بودجه.های آنان بر این اساس تعدیل شد. وی گفت: بدین ترتیب بود که شاخص بورس رشد کردپ به گونه.ای که در مردادماه اطرافیان آقای روحانی نگران بودند شاخص در جاده ناهموار اقتصاد ایران سقوط کند. هشی با اشاره به اینکه در آغاز دولت یازدهم نیز افرادی در دولت بودند که بدشان نمی.آمد روند رشد شاخص بدین منوال ادامه یابد، افزود: اما جای خوشبختی است که دولت از تداوم آن وضعیت حمایت نکرد. وی گفت: آقای روحانی معتقد است بورس یک بازار خودجوش است و باید قیمت.ها در عرضه و تقاضا تعیین شود. - See more at:http://www.farsnews.com/newstext.php....7NENTn7y.dpuf

                    حالا به صحبتهای روحانی در 5 ابان سال 92 توجه کنید:یا به عبارتی همان قسم حضرت عباس

                    در این جلسه، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت عملکرد بازار سرمایه در ماههای اخیر به هیات دولت ارایه کرد.
                    بر اساس این گزارش، ارزش بازار بورس تهران نسبت به ابتدای سال، ۱۱۳ درصد رشد را نشان می.دهد و این بیشترین ارزش بازار سهام در تاریخ بورس ایران می.باشد.
                    همچنین ارزش معاملات بورس تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۸۰ درصد رشد نشان می.دهد. تعداد دفعات معاملات در سال جاری نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته به بیش از سه برابر افزایش یافته است.
                    بر اساس این گزارش انتظارات مثبت به آینده، افزایش سودآوری بنگاه.های بورس، تضعیف سفته بازی در بازارهای رقیب و سیاست.های حمایتی دولت از بازار سرمایه از مهم.ترین موضوعات اثرگذار بر رشد بازار سرمایه بوده است.
                    رییس.جمهور با مثبت خواندن حضور مردم در بازار سرمایه بر حمایت از این بازار تأکید کرد.



                    اگر این دو سخن را درکنار هم قرار بدهید مشاهده خواهید نمود که هشی به صورت تلویحی تایید می کند که از مرداد ماه سال 92 تصمیم به مهار رشد بورس با عنوان خودجوش بودن بورس گرفت حالا در ابان ماه همان سال می بینید که روحانی مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بورس می کند

                    اینجاست که باید فریب بنفش را کاملا مشاهده کرد که به صورت هدفمند رییس جمهور یک مملکت با اطلاع قبلی از اصلاح قیمتها (با تصمیم گیریهای صورت گرفته در بدنه اقتصادی)در ماهای اتی مردم رادر سقف قیمتی تشویق به سرمایه گذاری می کند که در اصل اقای رییس جمهور با اعتبار خود دامی را برای سوخت نقدینگی مردم عادی پهن کرده و همزمان با هماهنگی قبلی به حقوقیها برای جبران کسری بودجه دستور فروش سهام را در سقف قیمتی را می دهند و در حال حاضر هم مدعی عادی بودن اوضاع از طریق کارشناسان خود می شوند

                    نظر


                    • [IMG][/IMG]
                      با توجه به مزايده گذاشتن برج اداري برزيل احتمالا بتونه مقاومت خودش رو بشكونه سهم رو زير نظر بگيريد موفق به فروش بشه فكر كنم پول بك هم نداشته باشه و يه كله بره بالا اشتباه نكنم به ازاي هر سهم 35ت سود ميسازه با اين فروش

                      نظر


                      • از زمان اوج بازار تا کنون حدود 19 درصد بازار ریزش کرده یعنی از دی ماه تاکنون. به نظرم پس از اصلاح قیمتی بازار باید برای یک موج صعودی مدتی روند فرسایشی داشته باشه. از نظر من این دوره فرسایشی بهترین موقع برای افراد میان مدت و بلند مدت است.

                        نظر


                        • كماسه: بدليل نزديكي به أعلام خبر افزايش سرمايه ٥٠٠ درصدي امکان رشد بالایی دارد

                          نظر


                          • .خمحركه : بدليل أعلام دريافت مجوز افزايش سرمايه



                            میشه بمن یاد بدید چطور از دیتاهایی که در تاپیک در دردلهای بورسی هست استفاده کنم


                            یعنی یک تصویری بذارید من چطور استفاده کنم

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط HOMA@HOMA نمایش پست ها
                              .خمحركه : بدليل أعلام دريافت مجوز افزايش سرمايه



                              میشه بمن یاد بدید چطور از دیتاهایی که در تاپیک در دردلهای بورسی هست استفاده کنم


                              یعنی یک تصویری بذارید من چطور استفاده کنم
                              شما با کدم نرم افزار کار میکنید؟

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط mehdi1355 نمایش پست ها
                                شما با کدم نرم افزار کار میکنید؟
                                ببخشید

                                اشاره نشد دوست دارم با داینامیک تریدر کار کنم ولی بلد نیستم که چطور این دیتا ها رو استفاده کنم

                                نظر

                                پردازش ...
                                X