اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • حالا از اون طرف بام افتادیم
    بازار بازار تحلیل نیست
    تا دیروز وفملی 270 نمیرزید الان 300 میرزه ملت صف بستن واسش که قبل 300 بخرن
    تا دیروز مپنا 630 نمیرزید الان 800 میرزه ملت صف بستن واسش که قبل 800 بخرن
    نه هیچ خبری و نه تعدیلی و نه تحلیلی
    فقط بگردم قدرت پول رو و گرگهای نوسانگیر
    چرا تیپیکو شد 550 چرا الان 607 صف بستن !!!!!!!!
    بزرگترین مشکل ملت ایران حماقت است و همیشه در طول تاریخ چوب همین رو خوردن
    باور کنید نه کسی که الان 607 میخره تحلیل بلده و نه کسی که 550 فروخته والا در دو روز اینقدر نوسان
    ایران از معدود کشورهایی است که چنین معجزاتی درش رخ میدهد

    نظر


    • بازار یکدست سبز دقیقا مثل بازار یک دست قرمزه...!
      اصلا تعادل ندارن ملت تو کاراشون به خدا
      " ذهن همه چیز است، به هر آنچه بیندیشی همان میشوی "
      بودا

      " WAIT PATIENTLY TRADE EFFICIENTLY "

      نظر


      • ملت

        الگو BUTTERFLY کامل شده و با باز شدن قیمت با گپ صعودی به قدرت خریداران می شود پی برد ....


        نظر


        • شروع حمایت عملی از بورس



          گروه بورس- همایون دارابی: بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه شاهد شروع دور جدیدی از اقدامات عملی برای کنترل بازار سهام و توقف روند افت این بازار خواهد بود. بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته شاهد افت1/9 درصدی شاخص کل بود، این افت شدید میزان زیان سهامداران بورس تهران را در سال جاری به رقم 3/10 درصد رساند سرمایه.گذاران بیش از پیش برای خروج از بازار سرمایه اقدام به فروش.های گسترده احساسی کنند؛
          این جو ناامیدی موجب شده است درحالی.که قیمت اکثر سهام در محدوده.های ارزندگی قابل ملاحظه.ای قرار دارد، همچنان فروشندگان به فروش.های خود ادامه دهند. در این شرایط هفته گذشته بازار شاهد تشدید رایزنی.ها و جلسات در سطوح مختلف برای کنترل وضعیت بازار بود، امری که اوج آن در برگزاری جلسه چهار وزیر اقتصادی و شورای اقتصاد و دیدار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با رئیس مجلس شورای اسلامی تبلور یافت. با برگزاری جلسات پی.در.پی روند اعلام تصمیمات کنترلی برای بازگشت آرامش به بازار سرمایه نیز شروع شده که مهم.ترین. تصمیم در این بخش اعلام موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت با احتساب ارز آزاد در قیمت.گذاری محصولات پتروشیمی و همچنین افزایش بهای فروش مس در بورس کالا بوده است. از دیدگاه کارشناسان هر.چند که وضعیت کلی بازار سرمایه به دور از جو کلی اقتصاد کشور و سیاست رکودزای مهار تورم نیست، اما برخی از اقدامات در درون و بیرون بازار سرمایه می.تواند به تغییر شرایط از روند کاهشی به تعادل نسبی کمک کند. در کنار اقدامات بیرون از بازار از جمله رفع نگرانی.ها از بودجه سال 94 در درون بازار نیز لزوم، کاهش کارمزد از رقم 5/1 درصد، حذف حجم مبنا و انتشار گسترده قرارداد..های آتی و اختیار معامله می.تواند، در کنار تقویت روند رو به ضعف اطلاع.رسانی از شرکت.ها به کمک بازار بیاید. متاسفانه در خلال چند ماه اخیر روند اطلاع.رسانی از وضعیت شرکت.ها کند و توام با عدم تقارن چشمگیری شده که این امر بر نگرانی.ها افزوده است. در بازار سهام در مهم.ترین. تحول پیش.رو در دیدار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با رئیس مجلس شورای اسلامی، راهکارهای تقویت بازار سرمایه و نقش قوه مقننه در این زمینه و نیز علل افت بورس طی ماه.های اخیر مورد بررسی قرار گرفت. در بازار سهام همچنین در تحولات موثر بر بازار سرمایه شروع مذاکرات از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین رابطه، معاون وزیر خارجه ایران اخبار مطرح شده درباره پذیرش کاهش تعداد سانتریفیوژها را گمانه.زنی رسانه.ای خواند و گفت: اگر هر محدودیتی را برای اعتماد.سازی قبول کنیم، موقتی و دارای دوره زمانی است و هیچ چیزی برای ابد پذیرفته نمی.شود. در کنار تحولات سیاسی در حوزه اقتصادی معامله.گران شاهد سخنان مهم رئیس جمهوری در مورد تصمیم دولت برای شروع سیاست خروج از رکود اقتصاد کشور بودند، در این شرایط البته یک تصویر شفاف از اقتصاد کشور را قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام، هفته گذشته ارائه. کرد. قاسمی با تاکید بر اینکه دولت کاملا منابع بانکی را حریم می.داند و در این خصوص خط قرمز تعیین کرده است، ادامه داد: «در جلسه با آقای رئیس.جمهور، وقتی بحث خروج از رکود و ضرورت افزایش سرمایه.گذاری مطرح شد، ایشان خیلی جدی تاکید کردند که منابع بانک مرکزی خط. قرمز است.» در تحولات اقتصادی، معامله.گران شاهد رشد قیمت.ها در بازار جهانی بودند، بهای مس در بازار جهانی به هفت هزار و 124دلار رسیده است، بهای سه فلز آلومینیوم، روی و سرب نیز به ترتیب یک هزار و 890دلار، 2هزار و 230دلار و 2هزار و 160دلار رقم خورده است.
          روز چهارشنبه معامله.گران شاهد یک بازگشت قیمتی بودند که در آن شاخص کل با بازگشتی 453 واحدی به 70،876 واحد رسید. این بازگشت 64/0درصدی اندکی از زیان معامله.گران را کاهش داد؛ به.رغم همه مسائل. رخ داده، همچنان بازار با ناامیدی مواجه است. در همین حال اگرچه تحولات مثبتی در بازار در حال رقم خوردن است، اما تا گذشت یک تا دو هفته مثبت، نمی.توان تصویر رشد پایدار برای بازار قائل شد؛ امری که به معنای لزوم بازگشت شاخص به سطوح قبلی به.ویژه بیش از 73هزار واحد است.
          در همین حال با توجه به اوج.گیری قریب.الوقوع برگزاری مجامع و تقسیم سود نقدی انتظار رشد شاخص به میزان قابل.ملاحظه حداقل در هفته آینده چندان معقول نخواهد بود، به.ویژه اینکه دو هفته پایانی تیر.ماه با ماه رمضان و مذاکرات هسته.ای وین نیز همزمان است. در بازار روز چهارشنبه در گروه پتروشیمی انتظار برای انتشار گزارش هلدینگ خلیج.فارس به انتشار خبرهایی از مفاد این گزارش منجر شده است. تغییر مبنای محاسبه فروش شرکت از ارز مبادله.ای به آزاد، شفاف کردن موضوع عرضه.های اولیه شرکت.های زیر.مجموعه و تاثیر بهبود عملکرد سه.ماهه نخست امسال شرکت.های زیرمجموعه بر سود سال مالی 94-93هلدینگ از مهم.ترین. محورهای مورد انتظار در گزارش شرکت است.
          در همین حال خبرهای اولیه.ای در بازار منتشر شده است که براساس آن دولت به.زودی قیمت.های جدید گاز را برای قرارداد.های چندساله اعلام خواهد کرد. در گروه مالی روز چهارشنبه شرکت.های لیزینگی تحت تاثیر تعدیل مثبت لیزینگ غدیر به رشد خود ادامه دادند، در این گروه شرکت لیزینگ امید به عنوان چهلمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد. در گروه تصفیه نفت بحث در.مورد نتایج جلسه چهار وزیر در مورد فرآورده.های نفتی و نفت خام ادامه داشت.
          naseri

          هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

          نظر


          • [IMG][/IMG]

            نظر


            • خبری داغ از " وبانک "

              شنیده می شود به دنبال تعدیل سود نقدی توسعه صنایع بهشهر ، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با نماد (وبانک) در سال جاری با افزایش 4 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری روبرو گردد.
              پیش بینی تقسیم سود نقدی سال جاری 10 درصد سود خالص اعلام شده است.
              برای خرید سهم درکوتاه مدت احتمال رشد قیمت سهم تا 625 تومان وجود دارد،در این سطح با نوسان قیمت مواجه می شویم و اگر بتواند از این سطح عبور کند شاهد رشد قیمت تا 687 تومان خواهیم بود.

              نظر


              • آنهایی که دنبال خبرهای محرمانه بورس می گردند بخوانند!!!!!!!

                تحلیلگران بنیادی ارزش ذاتی سهام را مبنای معاملات خود قرار می دهند و تحلیل گران تکنیکی هم نمودار قیمت را.اما آنهایی که انتظار دارند با شنیدن خبرهای مختلف عمومی یا خصوصی روند بازار را تشخیص دهند این مطلب بسیار جالب را به دقت مطالعه بفرمایند و مطمئن باشند با حرف و مصاحبه هیچ دولتی توان مقابله با هیچ بازاری را در سطح دنیا ندارد.
                روی نمودار، هر شماره نشان دهنده زمان انتشار خبر ذیل آن است.


                1- در پي سخنان شب گذشته رييس جمهوري پيش بيني مي شود : تداوم رشد شاخص بورس با ايجاد ثبات و آرامش اقتصاد
                تاريخ انتشار: 06 آذر 1392 - 12:08


                2- حمايت روحاني در مجلس از بازار سرمايه
                به گزارش خبرنگار بورس نيوز ، هم اكنون رياست جمهوري کشورمان در حال حمايت از بازار سرمايه در جلسه تقديم لايحه بودجه سال 93 هستند.
                روحاني تأكيد کرد که دلالي و سفته بازي از مسكن، طلا و ارز حذف و نقدينگي بايد وارد بازار سرمايه در جهت بهبود اقتصاد کشور شود
                تاريخ انتشار: 17 آذر 1392 - 09:29
                3-
                به گزارش واحد مركزي خبر علي صالح آبادي افزود : با ورود سهام عدالت به بورس اوراق بهادار جمعيت سهام داران تا 50 ميليون نفر هم خواهد رسيد و بايد در زمينه ترويج فرهنگ سهامداري بيشتر تلاش کنيم که خوشبختانه رساني ملي و شبكه هاي تخصصي اقتصادي راديو و تلويزيون برنامه هاي خوبي دارند.
                تاريخ انتشار: 26 آذر 1392 - 19:37
                4-
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، محمود رضا خواجه نصيري مدير نظارت بر بازارها و بورس ها با بيان مطلب فوق درباره افت ناگهاني قيمت سهم ها در روز جاري گفت: عده اي با طرح برخي شايعات بي اساس با هدف اثر گذاري و جمع آوري سهم ها به قيمت مناسب اقدام به شايعه پراكني در خصوص برخي تغيير و تحولات در ساختار سازمان بورس کردند که در اين خصوص به سهامداران توصيه مي شود از هرگونه اقدام عجولانه پرهيز کنند
                وي به برخي از ابهاماتي که در برخي صنايع نيز وجود دارد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش صاحبان صنايع و سازمان بورس روشن شدن ابهامات مطرح شده است تا با تصويب مصوبات جديد حقوق سرمايه گذاران حفظ شود.
                خواجه نصيري درباره جريان نقدينگي در بازار گفت: نقدينگي به هيچ عنوان از بازار خارج نشده است و جريان نقدينگي در بازار کماكان وجود دارد . از اين حيث روندهاي کاهشي شديد قطعاً مقطعي و گذارا است ضمن اينكه حمايت سهامداران حقوقي که نقدينگي خوبي را در چند ماه گذشته تجهيز کرده اند پشتيبان بازار است و هيچ گونه نگراني در خصوص عدم نقدينگي در بازار وجود ندارد.
                تاريخ انتشار: 22 دي 1392 - 11:34



                توصيه.هاي معاون طيب.نيا به فعالان بازار سرمايه
                معاون اقتصادي وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: گاهي اوقات ممكن است شايعاتي با اهداف خاص در بازار منتشر .شود، اما سرمايه.گذاران نبايد تحت تأثير اينگونه شايعات رفتار کنند، چون اين رفتار به نفع آنها نخواهد بود و در بلندمدت مي.تواند منافع آنها را به مخاطره بياندازد.
                به گزارش مهر، شاپور محمدي با اشاره به انتشار برخي شايعات بي.اساس در بازار سرمايه در روزهاي اخير، با اعلام اينكه رفتارهاي هيجاني و مبتني. بر شايعات از سوي برخي سرمايه.گذاران قابل دفاع نيست، گفت: انتشار شايعات در بازار سرمايه، مي.تواند منافع سرمايه.گذاران را تهديد مي.کند، به سرمايه.گذاران توصيه کرد براساس شايعات تصميم.گيري نكنند.
                معاون اقتصادي وزير امور اقتصادي و دارايي خاطرنشان کرد: ممكن است تعدادي از سرمايه.گذاران با استناد به شايعاتي که مبنا ندارند، اقدام به فروش سهام خود کنند، درحاليكه اين اقدام ممكن است به قيمت ازدست رفتن فرصت.ها براي آنها تمام شود و اين افراد پس از بازگشت بازار به شرايط رونق، ديگر نتوانند سهامي را که به قيمت پايين واگذار کرده.اند، خريداري کنند.
                تاريخ انتشار: 22 دي 1392 - 21:02

                6.
                ارسلان فتحي پور در گفت و گو با ايران خبر ، درباره سقوط چشمگير بورس در روز گذشته گفت : هيچ گونه نگراني اي در اين زمينه وجود ندارد، کاهش روز گذشته نيز متاثر از فضاي رواني و خبر هاي منتشره از داخل و خارج کشور و کاملا طبيعي بود.
                وي در ادامه با بيان اينكه پس از اعلام اجراي مذاكرات ژنو از سوي عراقچي نگراني مردم در باره سرمايه گذاري در بورس کاهش يافت ، گفت : تا کنون مردم به دقت اخبار مذاكرات را پي گيري مي کردند و همين موضوع به علاوه اخبار اقتصادي داخلي در حوزه انرژي، تاثيراتي را بر روي شاخص بورس گذاشت ، اما ديگر اين دغدغه بر طرف شده است.
                تاريخ انتشار: 23 دي 1392 - 16:45

                7.
                به سهامداران و معامله گران توصيه مي شود تا برمبناي اطلاعات و صورت هاي مالي منتشر شده از سوي شركت ها در سايت هاي رسمي سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به سرمايه گذاري در سهام شركت هاي بورسي نمايند.
                حسن قاليباف اصل نوسان در بازار سهام را امري طبيعي برشمرد و افزود: اگرچه روند نوساني در بورس امري طبيعي به نظر مي رسد، اما حركت نوساني با شيب تند اين چنيني چندان مناسب براي بازار سهام ارزيابي نمي شود و به نظر مي رسد ايجاد شفافيت اطلاعاتي در بورس و شركت هاي فعال در آن به متعادل شدن روند معاملات بسيار اثرگذار خواهد بود.
                تاريخ انتشار: 24 دي 1392 - 10:30

                8.
                مديرعامل فرابورس انتقال 14 شركت از بازار پايه به توافقي اين شركت را اقدامي در جهت جلوگيري از نوسان.گيري برخي افراد سودجو در بازار پايه اعلام کرد.
                تاريخ انتشار: 24 دي 1392 - 10:29

                9.
                مديرعامل شركت بورس: افت شاخص بورس نگران کننده نيست
                قاليباف اصل با تاكيد بر اينكه بازار سهام در کوتاه مدت شاهد کاهش و افزايش قيمت ها است، افزود: اما در بلندمدت بازار سهام از رشد خوبي برخوردار بوده است و سرمايه گذاران نبايد نگران اين نوسان ها باشند.
                وي با اشاره به حجم بالاي معاملات خاطرنشان کرد: سرمايه گذاران زماني بايد از افت قيمت و شاخص ها نگران باشند که معامله اي در بازار انجام نشود، اما اين روزها شاهد نقدشوندگي بالاي سهام در بازار هستيم. به طوري که امروز نزديک به 350 ميليارد تومان معامله شده است و اين امر نشان از اعتماد سرمايه گذاران و نقدشوندگي بالاي بازار دارد.
                تاريخ انتشار: 30 دي 1392 - 19:39

                10.
                بازار را حمايت مي.كنيم
                مدير امور بورس.هاي سازمان بورس با تاكيد بر اينكه سازمان بورس از بازار حمايت مي.كند، گفت: با توجه به پشتوانه خوب دولت و مجلس، بازار سرمايه چشم.انداز بسيار مثبتي در آينده خواهد داشت.
                خواجه..نصيري با بيان اينكه، همچنان براي حمايت از بازار برنامه داريم، گفت: در اين برنامه.ريزي.ها ورود نقدينگي.هاي جديد و حمايت حقوقي.ها از بازار مدنظر خواهند بود
                مدير امور بورس.هاي سازمان بورس با اشاره به اينكه بازار سرمايه پتانسيل بسيار بالايي دارد، گفت: افت.هاي مقطعي جزو ذات بازار است و مديريت سازمان بورس در جهت صيانت از سرمايه.ها برنامه.ريزي.هاي خوبي دارد.
                خواجه.نصيري همچنين با اشاره به اينكه اكنون بازار به راحتي مديريت مي.شود، گفت: با توجه به حمايت دولت و مجلس از مديريت سازمان بورس، پشتوانه خوبي براي حمايت از بازار هم ايجاد شده است.
                وي به بازدهي 135 درصدي بورس از ابتداي سال اشاره كرد و گفت: نوسان ذات بازار است و كاهش.هاي مقطعي در بلندمدت تداوم نخواهد داشت.
                تاريخ انتشار: 02 بهمن 1392 - 07:08

                11.
                رييس سازمان بورس از رونق بازار سرمايه خبر داد
                رييس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: برنامه ريزي هاي مناسبي براي رونق بازار سهام در آينده انجام شده و نگراني درخصوص بازار سرمايه وجود ندارد.
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، به نقل از ايرنا ، دكتر علي صالح.آبادي افزود: به دليل تعليق تحريم.ها در روزهاي اخير اتفاقات خوبي در فضاي اقتصادي کشور به وقوع پيوسته و فضاي مطمئني را براي سرمايه گذاران در بازار سهام به وجود آورده است.
                تاريخ انتشار: 02 بهمن 1392 - 09:45

                12.
                سهامدار عمده ، قيمت. را تضمين مي.کند. محمودرضا خواجه.نصيري مدير نظارت بر بازارها و بورس.ها با بيان مطلب فوق شائبه هرگونه حباب در بازار سرمايه را رد کرد .
                مدير نظارت بر بازارها و بورس.ها حمايت از بازار را هميشگي و دايمي خواند و گفت، همان.طور که در روزهاي مثبت براي ثبات بازار و جلوگيري از رشد بي.رويه قيمت.ها مديريت.هايي انجام گرفت در روند منفي نيز سياست.هايي اتخاذ مي.شود که مانع بي.اعتمادي به بازار سرمايه به خصوص براي سهامداران تازه.کار شود.
                به گزارش سنا، محمودرضا خواجه.نصيري مدير نظارت بر بازارها و بورس.ها با بيان مطلب فوق شائبه هرگونه حباب در بازار سرمايه را رد کرد و گفت: شركت.هاي بزرگ با انتشار صورت.هاي مالي دوره 9 ماهه نشان دادند علاوه بر اينكه از نظر تحقق سود سال مالي شرايط خوبي دارند با وجود افزايش قيمت.ها نسبت قيمت به عايدي هر سهم P/E بالا نيست. وي در ادامه با مقايسه دوران حاضر با سال.هاي 82 و 83 خاطرنشان کرد: درحالي که در بين سال.هاي 82 و 83 نسبت P/Eبراي خيلي از شركت.ها و صنايع بالاي مرتبه 10 بود اما امسال به دليل همساني رشد قيمت.ها در کنار افزايش سود شركت.ها، اين مرتبه براي بسياري از شركت.ها بين چهار تا هفت است و همين امر وجود حباب و تشابه شرايط امسال و سال آينده به سال.هاي 82 و 83 را رد مي.کند.
                تاريخ انتشار: 05 بهمن 1392 - 06:49

                13.
                آمادگي حقوقي.ها براي حمايت از سهام جواب داد / بازار مثبت شد.
                به گزارش پايگاه اطلاع.رساني بازار سرمايه (سنا)، درپي حمايت حقوقي.ها از بازار سرمايه و برنامه سهامداران عمده براي انتشار اوراق اختيـار فروش تبعي به.منظور تضمين قيمت سهام تحت مديريت خود، شاخص بورس تهران به روند مثبت بازگشت.
                تاريخ انتشار: 05 بهمن 1392 - 14:02

                14.
                معاون نظارت بر بازار شركت بورس
                حتماً نگراني سهامداران خرد را برطرف مي کنيم/رشد شاخص بورس
                وي با بيان اين مطلب که برخي حقوقي هاي فعال بازار سرمايه از روز سه شنبه اقدام به حمايت از سهام زيرمجموعه خود نموده اند عنوان کرد: با توجه به عدم بروز مشكلي خاص و تأثيرگذار بر بازار سرمايه، روند نزولي اخير شاخص بورس را مي توان تنها اصلاحي قيمتي در سهام شركت هاي بورس قلمداد کرد که تداوم نخواهد داشت از همين رو ما از حقوقي هايي درخواست حمايت داريم که سهام شركت هاي زيرمجموعه آنها از وضعيت بنيادي قابل قبول و خوبي برخوردار هستند چراكه با بازگشت رونق به شاخص هاي بورس، شركت هايي که از اين خصوصيت برخوردار هستند جزو اولين سهام حاضر در صف صعود خواهند بود.
                تاريخ انتشار: 05 بهمن 1392 - 16:17

                15.
                رئيس سازمان بورس : ريزش. شاخص بورس گذرا است
                به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، علي صالح.آبادي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در وزارت اقتصاديبا اشاره به علائم اقتصاد و حمايت دولت تاكيد کرد: ريزش.هاي شاخص بورس گذرا است، بازار سهام به زودي به تعادل و روند مثبت باز مي.گردد.
                وي افزود: به زودي نقدينگي قابل توجهي از طريق شركتهاي حقوقي وارد بورس مي.شود.
                تاريخ انتشار: 07 بهمن 1392 - 11:18

                16.
                از سوي شركت بورس صورت گرفت:
                گردهمايي حقوقي ها براي حمايت از بورس
                شركت بورس اوراق بهادار تهران طي روز جاري با حضور جمعي از حقوقي هاي بازار سهام جهت حمايت از روند معاملات و سهامداران حقيقي جلسه اي برگزار کرد.
                شركت بورس اوراق بهادار تهران طي روز جاري با حضور جمعي از حقوقي هاي بازار سهام جهت حمايت از روند معاملات و سهامداران حقيقي جلسه اي برگزار کرد.
                به گزارش بورس نيوز، در اين جلسه که حسن قاليباف اصل، مدير عامل شركت بورس و نيز علي صحرايي ناظر بازار در آن حضور داشتند، از برخي سرمايه گذاران حقوقي از جمله نمايندگاني از شركت هاي سرمايه گذاري توسعه صنايع معدني اميد، بانک ملت و تامين سرمايه امين دعوت شده بود تا با همفكري يكديگر براي بهبود وضعيت بازار تمهيداتي انديشيده شود.
                طبق اخبار رسيده از اين جلسه پيشنهاد راه اندازي صندوقي با سرمايه حدود 200 ميليارد تا 500 ميليارد تومان ارايه شده تا در مقاطع حساس از منابع موجود در اين صندوق براي حمايت از بازار استفاده شود.
                تاريخ انتشار: 07 بهمن 1392 - 14:52

                17.
                جزئيات نشست صبح امروز 70 مدير و نماينده بورسي/ توافق بزرگان بورس براي حمايت از بازار.
                براساس اين گزارش، اين جلسه صبح امروز در دفتر سرمايه گذاري ملي ايران با حضور حدود 70 مدير و نماينده از شركت هايي چون گروه مالي ملت، بانک هاي پاسارگاد، تجارت ، کارآفرين و اقتصاد نوين، ملي مس ،نفت وگاز پارسيان و سرمايه گذاري هاي غدير، توسعه ملي ، شستا ، اميد، خورازمي ، فرهنگيان، بهمن، پارس آرين، سپه ، اعضام ، ايرانيان، نفت ، توسعه معادن و فلزات ، صباتامين، صنعت و معدن برگزار شد.
                تاريخ انتشار: 08 بهمن 1392 - 15:00

                18.
                نامه فعالان بازار سرمايه به رييس مجلس
                با توجه به افت.هاي شديد بورس در هفته.هاي گذشته به دليل ابهامات موجود در بودجه و زيان سهامداران، جمعي از فعالان بازار سرمايه در خصوص نرخ خوراک شركت.هاي پتروشيمي و بهره مالكانه معادن به رييس مجلس شوراي اسلامي نامه نوشتند.
                تاريخ انتشار: 08 بهمن 1392 - 20:54

                19.
                با تصويب شوراي عالي بورس
                اسامي متخلفان بورسي اعلام عمومي مي شود!
                تاريخ انتشار: 13 بهمن 1392 - 10:40

                20.
                پيشنهاد 15 سنتي براي نرخ خوراک پتروشيمي.ها
                تاريخ انتشار: 14 بهمن 1392 - 08:53

                21.
                من يک سهامدارم با کلي سوال بي پاسخ
                آقاي قاليباف، چرا شاخص قيمت را اعلام نمي کنيد؟
                تاريخ انتشار: 19 بهمن 1392 - 10:35

                22.
                هاشم يكه زارع مدير عامل شركت ايران خودرو عنوان کرد:
                مذاكرات فروش بلوک "وپارس" نهايي شد/شريک خارجي "خودرو" به ايران مي آيد
                تاريخ انتشار: 21 بهمن 1392 - 09:08

                23.
                در تجمع اعتراضي سهامداران خواستار استعفاي مديران بورس شدند
                در پلاكاردهايي که اين سهامداران در دست داشتند، خواستار استعفاي امير هاموني مديرعامل فرابورس و علي صالح.آبادي رئيس سازمان بورس شده.اند.
                به گزارش بورس نيوز به نقل از فارس، به دنبال انتقال 14 نماد از بازار پايه فرابورس به بازار توافقي، برخياز سهامداران در شكواييه.اي اعتراض خود را مطرح کردند.
                تاريخ انتشار: 23 بهمن 1392 - 15:33

                24.
                سرمايه.گذاراني که از بورس خارج شدند پشيمان مي.شوند
                محمودرضا خواجه نصيري مدير نظارت بر بورس.هاي سازمان بورس با بيان اين.که پايان رسيدگي به لايحه نقطه عطفي در بازار سرمايه است به سرمايه گذاران قول داد که تا دو سه ماه آينده وضعيت بورس بهبود مي.يابد.
                تاريخ انتشار: 25 بهمن 1392 - 15:00

                25.
                وزير اقتصاد خبر داد اتخاذ تدابير لازم براي بهبود بازار سرمايه
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)‏ دكتر علي طيب نيا با بيان اينكه دولت و رييس جمهور توسعه بازار سرمايه و صيانت از منافع سهامداران را مدنظر دارند، افزود: دولت دغدغه هاي فعالان بازار درخصوص ابهامات موجود در برخي صنايع، به ويژه صنايع اثرگذار در بورس را مورد رسيدگي قرار خواهد داد.
                تاريخ انتشار: 25 بهمن 1392 - 17:13

                26.
                رييس سازمان بورس خبر داد: اقدامات ويژه براي صيانت از حقوق سرمايه گذاران، به ويژه سهامداران خرد
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، دكتر علي صالح آبادي با بيان اينكه براساس هماهنگي صورت گرفته، عصر فردا، مسئولان بازار سرمايه و فعالان اين بازار در نشست مشترک با وزير امور اقتصادي و دارايي، دغدغه ها و پيشنهادات خود را به منظور بهبود شرايط بازار ارائه خواهند کرد، افزود:خوشبختانه رويكرد دولت به بازار سرمايه، رويكردي بسيار مثبت است و بر اين اساس، نگراني هاي فعالان بازار بصورت جدي در سطح دولت محترم پيگيـري خواهد شد.
                تاريخ انتشار: 25 بهمن 1392 - 17:15

                27.
                صالح آبادي خبر داد؛ انتظار داريم از هفته آينده روند معاملات در بورس بهبود يابد.
                تاريخ انتشار: 25 بهمن 1392 - 20:46

                28.
                جزئيات جلسه امروز وزير اقتصاد با فعالان بازار سرمايه
                مديرعامل سرمايه.گذاري غدير با اشاره به جزئيات جلسه امروز وزير اقتصاد با فعالان بازار سرمايه از نتايج مثبت آن براي حمايت از سرمايه.گذاران در دولت جديد خبر داد.
                وزير امور اقتصادي و دارايي تأكيد کرد: طبق بررسي.هاي انجام شده در آينده با مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان براي حمايت از صنايع مختلف کشور رايزني.هايي خواهيم کرد و در اين باره قول مي.دهيم که بهترين شرايط براي آنان ايجاد شود. طيب.نيا همچنين قول داد که دولت با تشكيل صندوقي در روزهاي بسيار منفي بازار سهام و ريزش.هاي قيمت.ها به دليل جو رواني، از بازار سرمايه حمايت کند.
                تاريخ انتشار: 26 بهمن 1392 - 20:42

                29.
                وزير اقتصاد در جمع مديران بازار سرمايه: خوشبيني مردم به آينده بازار سرمايه
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، دكتر علي طيب نيا روز شنبه درنشست مشترک با مديران بازار سرمايه و بازيگران بزرگ بورس با بيان اين مطلب اظهار داشت: دولت تدبير و اميد با تكيه بر اعتماد مردم برنامه ريزي هايي را اتخاذ کرد که در نهايت اعتماد مردم به دولت جذب شد.
                تاريخ انتشار: 27 بهمن 1392 - 00:26

                30.
                رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار : در کنار سرمايه مردم هستيم.
                تاريخ انتشار: 28 بهمن 1392 - 11:48

                31.
                اطمينان وزير اقتصاد در باره روزهاي خوش بورس
                وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اينكه بورس ايران در منطقه خاورميانه و جهان بهترين شرايط را در سال جاري داشته است ، تاكيد کرد: روزهاي بسيار خوشي در پيش است.
                تاريخ انتشار: 10 اسفند 1392 - 13:57

                32.
                رييس سازمان بورس اوراق بهادار ضمن دفاع از دستكاري در متغيرها:
                صالح آبادي : دخالت نمي كنيم، حمايت مي كنيم / با شاخص عكس يادگاري نمي گيرم
                رييس سازمان بورس اوراق بهادار تهران با سرسختي از اينكه با بستن نماد پتروشيمي ها اجازه نداده شاخص ها به رقم غير حبابي برسند دفاع مي كند. به عقيده علي صالح آبادي، دفاع از حقوق سرمايه گذاران و سهامداران خرد، ايجاد بازاري شفاف و اطلاع رساني به موقع از مهم ترين وظايف سازمان بورس و مقام ناظر محسوب مي شود و اين وظايف در زمان هايي مانند امروز كه بورس چنين افت و خيزهايي را تجربه مي كند، سنگين تر مي شود، به همين دليل است كه مقام ناظر با اتخاذ سياست هايي هرچند محدود كننده، از حقوق سهامداران خود به ويژه سهامداران خرد حمايت كند. گفت وگوي «اعتماد» را با وي مي خوانيد.
                تاريخ انتشار: 12 اسفند 1392 - 11:48

                33.
                رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار با بيان آنكه چشم انداز بازار سهام در ميان مدت و بلندمدت مثبت و اميدواركننده است، گفت: همه معاملات و رفتارها در اين بازار، شفاف و رقابتي است و بورس اصلا جاي رانت و رانت خواري نيست.
                به گزارش ايرنا ، علي صالح آبادي در گفت و گويي تاكيد کرد: نوسان شاخص جزء ذات بورس و شرايط هم عادي است و هيچ گونه نابساماني نداريم، سرمايه گذاران و سهامداران بورس نگران نباشند.
                تاريخ انتشار: 18 فروردين 1393 - 15:00

                34.
                رييس سازمان خصوصي سازي:
                هماهنگ با بورس عرضه مي کنيم/ركورد شكني در نيمه دوم 92
                معاون وزير اقتصاد در بخش ديگري از سخنان خود به عدم انجام شركت هاي سرمايه گذاري سهام عدالت به وظايف خود اشاره کرد و گفت: شركت هاي سرمايه گذاري سهام عدالت هنوز بطور کامل وارد بورس نشده اند و برخي از آنها وظايف خود را آنگونه که بايد انجام نمي دهند به همين منظور با توجه به شواهد موجود فعلاً سهام عدالت در بورس قابل معامله نخواهد شد و ممكن است اين پروسه تا 2 سال آينده بطول انجامد.
                وي در پاسخ به صحبت هاي خبرنگار بورس نيوز مبني بر انتقاد فعالان بازار سرمايه از نحوه واگذاري هاي خرد اين سازمان که بعضاً منتج به تشكيل صف فروش در سهام شركت ها مي شود، خاطر نشان کرد: قصد سازمان خصوصي سازي برهم زدن بازار سرمايه نيست و در اغلب موارد قبل از عرضه ها شرايط بازار هم مد نظر قرار مي گيرد اما نكته قابل توجه آن است که تمامي عرضه ها با هماهنگي سازمان بورس صورت مي گيرد اما در شرايطي که بازار دچار التهاب مي شود و عرضه ها تأثيري هر چند اندک بر روي روند معاملات يا شاخص بورس نشان مي دهد انگشتان اتهام به سمت سازمان خصوصي سازي نشانه مي رود در صورتيكه تمام واگذاري هاي اين سازمان هماهنگ شده است.
                تاريخ انتشار: 25 فروردين 1393 - 14:25

                35.
                نامه اي به دكتر علي طيب نيا:
                آقاي وزير،از ركورد شكني خود در بورس اطلاع داريد؟!
                تاريخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 07:41

                36.
                درپي افت شديد شاخص بورس
                مجلس شوراي اسلامي به وزير اقتصاد تذكر داد.در پي برگزاري اين جلسه فتحي پور رييس کميسيون اقتصادي مجلس شوراري اسلامي در خصوص افت شاخص بورس طي ماه هاي اخير به وزير اقتصاد تذكر داد.
                وي با اشاره به روند نزولي شاخص بورس طي مدت اخير اظهار داشت: آقاي وزير انتظار مي رفت با عنايت به فرمان مقام معظم رهبري درخصوص اجراي اقتصاد مقاومتي شاهد حمايت همه جانبه شما از دماسنج اقتصاد باشيم اما متاسفانه پس از ابلاغ اين فرمان شاهد کاهش روز افزون شاخص بورس بوديم.
                تاريخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 09:47

                37.
                نوبخت: بورس مطمئن ترين بازار براي سرمايه گذاري است
                معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور گفت: از آنجا که وضعيت بورس و اوراق بهادار مقوله اي خاص است، گزارش جامعي از وضعيت بورس در جهت شفاف سازي بزودي ارايه مي شود.

                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، محمدباقر نوبخت در حاشيه جلسه نهاد تعامل در جمع خبرنگاران، گفت: تلاش مي شود که عملكرد بورس واقع بينانه باشد ضمن آنكه بورس مطمئن ترين بازاري است که مي تواند بازدهي مناسبي را براي سرمايه گذاران به خصوص سرمايه گذاران خرد داشته باشد.
                تاريخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 10:20

                38.
                قول مجلس براي حمايت از بورس/ مجلس و بازار سرمايه کارگروه مشترک تشكيل مي دهند
                مسوولان و فعالان بازار سرمايه عصر دوشنبه نشستي با نايب رييس مجلس شوراي اسلامي برگزار کردندكه در پايان اين جلسهمقرر شد تا کارگروه مشترک بازار سرمايه و مجلس شوراي اسلامي تشكيل شود.
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، سيد محمدحسن ابوترابي.فرد، نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي در اين نشست با اشاره به اينكه نظام و کشور به اين نتيجه رسيده اند که بازار سرمايه بايد تقويت شود، گفت: نقش بازار سرمايه در توليد و استفاده از سرمايه هاي خرد و رشد اقتصاد کشور شفاف سازي اقتصاد و تضعيف بازار هاي موازي بر کسي پوشيده نيست.
                به اعتقادوي، يكي از دلايل کاهش شيب تورم در سال گذشته انتقال نقدينگي از بازارهاي موازي به بازار سرمايه بوده است.
                تاريخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 10:21

                39.
                معاون اقتصادي وزير امور اقتصادي و دارايي درباره بسته اقتصادي تدوين شده در راستاي اجراي گام دوم هدفمندي. يارانه.ها گفت: زماني که اعداد و ارقام دقيق اين بسته مشخص شود نسبت به آن اطلاع رساني خواهد شد.
                شاپور محمدي در گفت.وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح کرد: اين بسته اقتصادي که با همكاري معاونت اقتصادي سازمان امور مالياتي و سازمان گمرک طراحي و تدوين شده به محض نهايي شدن اعداد و ارقامش به اطلاع همگان خواهد رسيد.
                وي درباره وضعيت بازار بورس تهران نيز گفت: اين بازار از پتانسيل بسيار بالايي برخوردار است و از اين رو سرمايه.گذاران بايد با محاسبه دقيق درباره فعاليت.هاي خود حضور خود در اين بازار را با عقلانيت ادامه دهند.
                تاريخ انتشار: 29 فروردين 1393 - 10:31

                40.
                جزئيات جلسه وزير اقتصاد با مديران بانكي و بيمه.اي/ تزريق نقدينگي به بازار با خريد سهام
                عبدالناصر همتي در گفت.وگو با خبرنگار اقتصاديخبرگزاري فارس، با اشاره به جلسه امروز مديران عامل بانک.هاي دولتي با وزير اقتصاد و دارايي، اظهارداشت: در اين جلسه تصميم بر اين شد که از طريق تقويت «صندوق مشترک توسعه بازار سرمايه» از بورس حمايت شود.
                تاريخ انتشار: 30 فروردين 1393 - 20:52

                41.
                افراد حقيقي با مطالعه خريد و فروش کنند/ P/E بازار در سطح ارزنده
                مديرعامل بورس تهران در واكنش به کاهش قيمت شديد قيمت سهام شركت.ها معتقد است، حقيقي.ها در فروش سهم عجله کرده و بدون مطالعه اقدام مي.کنند، چرا که پي.به.ايبازار در محدوده6بسيار ارزنده است.
                به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا) و به نقل از فارس، حسن قاليباف اصل با اشاره به اينكه پي. به .اي بورس تهران به محدوده پايين 6.5 رسيده است، اظهار داشت: قيمت سهام با توجه به کاهش.هاي پياپي به محدوده.هاي ارزنده.اي رسيده است.
                تاريخ انتشار: 30 فروردين 1393 - 21:19

                42.
                وزير براي حمايت از بورس وارد گود شد تزريق نقدينگي 5 تريليوني در دستور كار
                تاريخ انتشار: 31 فروردين 1393 - 07:02

                43.
                صندوق توسعه بازار به کمک بورس مي آيد
                وي به تاسيس صندوق توسعه بازار اشاره کرد و گفت: در جلسه روز گذشته شوراي عالي بورس مقرر شد تا بين 40 تا 50 هزار ميليارد ريال وارد اين صندوق شود که 50 درصد آن توسط بانک ها، 30 درصد توسط بازار سرمايه و 20 درصد توسط بيمه ها تامين مي شود.
                تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1393 - 10:09

                44.
                دولت پول هاي مردم را به سمت بازار سرمايه هدايت مي کند
                مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سياست دولت تقويت بازار سرمايه است.
                تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1393 - 12:40

                45.
                رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار : افق مثبت سرمايه.گذاري در بورس/ تاثير کاهش نرخ سود سپرده.ها بر بازار
                صالح.آبادي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا نقدينگي از بازار سهام خارج شده بود و اينكه سرمايه.گذاران چه زماني را براي ورود به بازار منطقي مي.دانند، گفت: در اينكه سرمايه.گذاران بايد نگاه بلند.مدت داشته باشند همواره تاكيد شده است چرا که اين بازار در بلند.مدت افق بسيار مثبتي خواهد داشت. بنابراين با توجه به شرايط فعلي اقتصاد و توجه دولت به بازار سرمايه چشم.انداز خوبي در انتظار سرمايه.گذاران و سهامداران است.
                تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1393 - 16:18

                46.
                تثبيت وضعيت بورس در آينده
                غلامحسين شيري در گفت.وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با اشاره به جلسه عصر امروز کميسيون اقتصادي مجلس با وزير اقتصاد اظهار داشت: وضعيت بورس، عزل و نصب.هاي وزارت اقتصاد، نرخ سود سپرده و تسهيلات و ديگر مباحث اقتصادي در اين جلسه مطرح شد.
                عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه قرار شد، نمايندگان لايحه اصلاح نظام بانكي را که مربوط به ساختار بانک.ها و موضوعات پيرامون آن است را از وزير اقتصاد براي ارائه هرچه سريعتر پيگيري کنند، تصريح کرد: همچنين از ديگر مباحث اين جلسه کاهش شاخص بورس بود که وزير عنوان کرد، بخشي از دلايل اين کاهش مربوط به افزايش نرخ سود سپرده. در بانک.ها بوده که در حال حاضر اين نرخبا توافق بانک.ها کاهش يافته است.
                وي تاكيد کرد: وزير به دنبال تثبيت وضعيت بورس است و چشم.انداز اين شاخص را مثبت ارزيابي کرد..
                تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1393 - 10:01

                47.
                خواجه نصيري:تزريق نقدينگي طي يک تا دو ماه آينده ادامه دارد
                مدير نظارت بر بازارها و بورس هاي سازمان بورس، تصريح کرد: اعلام پيشنهاد وزارت اقتصاد مبني بر تزريق 4 هزار ميليارد تومان نقدينگي از سوي صندوق توسعه ملي به بازار بورس فرصت مناسبي براي بهبود شرايط بورس به شمار مي رود.
                وي با بيان اينكه مقرر شد در مرحله نخست 30 درصد اين اعتبار از محل صندوق توسعه به بازار تزريق شود، افزود: بر اين اساس بيش از يک هزار ميليارد تومان به تدريج به بازار وارد مي شود که تا امروز در راستاي مديريت بازار انجام شده و مشكلي در اين زمينه نداشته ايم.
                تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1393 - 08:10

                48.
                شوخي شوراي رقابت با بورس --- 5000 ميليارد کو؟؟؟
                چه خبر از آن 5000 ميليارد تومان: قرار بود 5000 ميليارد تومان وارد بورس شود تا از سهام شركتها به جهت حمايت از سهامداران خصوصاً حقيقي ها حمايت شود اما هر چي گشتيم اثري از ورود اين پول نديديم البته ببخشيد که پا را از گليم خود درازتر کرديم مي دانيم اين فضولي ها به ما نيامده اما حس کنجكاوي اجازه نمي ده ديگه. شنيديم که صندوق توسعه رقم قابل توجهي از اين مبلغ مذكور را وارد بورس کرده و در حال حمايت از بازار سرمايه مي باشد. صرفاً جهت اطلاع بايد عرض کنيم که در تاريخ 31 فروردين که خبر اختصاص اين ميزان نقدينگي به بورس آمد شاخص کل 74 هزار و 160 واحد بود امروز پس از گذشت 42 روز شاخص 74 هزار و 735 واحد است. آقايان دست شما درد نكند با حمايت شما شاخص 575 واحد رشد کرده. فقط يک پيشنهاد هم داريم، ميشه اين حمايت را مدتي متوقف کنيد تا تبعات آن را هم ببينيم.
                تاريخ انتشار: 12 خرداد 1393 - 17:12

                49.
                خواجه نصير : رفتار بورس کاملا هيجاني است/ شرايط فعلي ماندگار نيست
                تاريخ انتشار: 24 خرداد 1393 - 11:26

                50.
                عبده تبريزي خبر داد تقويت بازارها و حمايت از سرمايه.گذاران در دستور کار شوراي عالي بورس
                تاريخ انتشار: 24 خرداد 1393 - 11:33

                51.
                توقف نماد هلدينگ خليج فارس براي جلوگيري از ريزش بيشتر شاخص بود
                بررسي روند معاملات بازار سهام نشان مي دهد در چند روز گذشته شاخص بورس بيش از 2 هزار واحد کاهش داشته است که با توجه به بازگشايي و روند منفي معاملات هلدينگ پتروشيمي خليج فارس و تشكيل صف فروش ميليوني اين نماد در بورس، توقف نماد "فارس" با هدف جلوگيري از ريزش بيشتر شاخص بورس صورت گرفت.در حاليكه اين توقف باعث شد بقيه سهمهاي بازار به اندازه ي چند برابر افتي که قرار بود فارس انجام بده رو اينها به دوش بكشند!!!
                تاريخ انتشار: 31 خرداد 1393 - 12:50

                52.
                رئيس سازمان بورس: نشانه.اي از سقوط نمي.بينم
                نشانه.اي مبني بر احتمال سقوط بورس نمي.بينم و طرح آن را هم صحيح نمي.دانم.
                تاريخ انتشار: 01 تير 1393 - 07:54

                53.
                تقويت بازار سرمايه در دستور کار مجلس قرار گرفت.
                کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي اصل 44 قانون اساسي براي تقويت بخش توليد و بازار سرمايه و نيز جلوگيري از تداوم افت شاخص بورس، جلسه اي را هفته آينده با حضور وزير اقتصاد و رئيس سازمان بورس برگزار خواهد کرد.
                بر اساس اين گزارش؛ هفته گذشته نيز سوال نادر قاضي.پور نماينده اروميه که حاصل تجميع 3 سوال از علي طيب.نيا وزير امور اقتصادي و دارايي در زمينه عملكرد وزارت اقتصاد و بانک مركزي در حوزه بانكداري و بورس است اعلام وصول شد.
                تاريخ انتشار: 08 تير 1393 - 22:03

                54.
                قاضي پور : 2هزار پيامک صاحبان سهام در بورس براي استيضاح وزير اقتصاد
                تاريخ انتشار: 10 تير 1393 - 08:54

                55.
                تشكيل کارگروه ويژه براي تقويت بازار سرمايه / توجه به سودآوري شركت ها در بودجه 94
                در ديدار رييس سازمان بورس و اوراق بهادار با رييس مجلس شوراي اسلامي، راهكارهاي تقويت بازار سرمايه و نقش قوه مقننه در اين زمينه و نيز علل افت بورس طي ماههاي اخير مورد بررسي قرار گرفت.

                بگزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، در اين ديدار، دكتر لاريجاني تأكيد کرد مجلس شوراي اسلامي، به موضوع توسعه و تقويت همه جانبه بازار سرمايه کشور توجه جدي داشته و آمادگي دارد در اين خصوص و با همكاري دولت و ساير نهادهاي ذيربـط، مساعدت هاي لازم را در حوزه وضع قوانين حمايتي از بازار سرمايه به عمل آورد

                نقل از سایت drmoney.ir

                نظر


                • آخرین مجامع شرکتها

                  [IMG]
                  [/IMG]

                  نظر


                  • واتی در یک کانال نزولی در حال اصلاح است
                    در صورت شکستن سقف کانال،به اندازه عرض کانال حرکت می کند که نشانه های شکستن حجم بالا،واگرایی میتونه نشانه های برای شکست باشه البته بهترین و کم ریسک ترین فرصت خرید موقه ای هست که سقف کانال شکسته بشود و یک پول بک زده شود فرصتی مناسب جهت خرید کم ریسک است

                    naseri

                    هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                    نظر


                    • ببخشید یه سوال داشتم

                      آیا مثلا اگر ما سهام فملی را خریده باشیم و مثلا 6 ماه نگه داریم و در طول این مدت سود سهام رو بخوان به سهام داران پرداخت کنند، این سود شامل حال ما هم خواهد شد و یا فقط به کسنی که سهام کاغذی دارند تعلق می گیرند.( با فرض اینکه از طریق مفید آنلاین خرید انجام شده باشه)

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط f125tk نمایش پست ها
                        ببخشید یه سوال داشتم آیا مثلا اگر ما سهام فملی را خریده باشیم و مثلا 6 ماه نگه داریم و در طول این مدت سود سهام رو بخوان به سهام داران پرداخت کنند، این سود شامل حال ما هم خواهد شد و یا فقط به کسنی که سهام کاغذی دارند تعلق می گیرند.( با فرض اینکه از طریق مفید آنلاین خرید انجام شده باشه)
                        با سلام هر سهمی 2 روز کاری قبل از برگزاری مجمع تصویب صورت های مالی وتقسیم سود بسته می شه ثانیه ی آخر هم که بخری سود به شما تعلق می گیره مهم اینه که زمان بسته شدن سهامدارش باشی و باهاش بری مجمع

                        نظر


                        • اون سود چه جوری به من پرداخت خواهد شد؟

                          نظر


                          • تحلیل وپترو
                            تحلیل این سهمو از پنج شنبه سعی کردم تو تاپیک قرار بدم اما اینترنت اینقدر سرعت پایین بود نشد تا امروز که تونستم.
                            دید شخصی من نسبت به سهم. بعد رسیدن به هدف اول سهم دوباره باید تحلیل بشه.

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط f125tk نمایش پست ها
                              اون سود چه جوری به من پرداخت خواهد شد؟
                              شرکت از طریق سایت کدال اعلام می کنه بعضی مواقع شماره حساب می گیرند و بعضی مواقع از طریق یک بانک مشخص با ارائه کارت ملی و برگ سهام پرداخت می شه بایستی اطلاعیه های کدال راپیگیری کنی . برای گرفتن برگ سهام هم ایمیل بزن به مفید تقاضای برگه سهام را بکنی ع ارسال می کنند.

                              نظر


                              • [IMG][/IMG]

                                نظر

                                پردازش ...
                                X