اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط پندار نمایش پست ها
    سلام

    من در بورس فعالیت ندارم ولی از نظر تکنیکال کلیه موارد تصویری که اقای جک 110 در 3 پست 4132 و 4135 و 4136 گذاشته اند بغیر از دو یا سه مورد بقیه در حال ریزش هستند انهم شروع ریزش هست یعنی باید در انتظار نزول بزرگی بود.

    ارادت

    ================================================== =============

    پست بالا مربوط به دو هفته پيش است كه دوستان در انتظار صعود ارزش سهام بودند

    نظر


    • نوشته اصلی توسط mostafadavodi نمایش پست ها
      تحلیل وپترو
      تحلیل این سهمو از پنج شنبه سعی کردم تو تاپیک قرار بدم اما اینترنت اینقدر سرعت پایین بود نشد تا امروز که تونستم.
      دید شخصی من نسبت به سهم. بعد رسیدن به هدف اول سهم دوباره باید تحلیل بشه.

      وپترو-هفتگی

      هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

      نظر


      • نظر


        • در صورتي كه شما زمان برگزاري مجمع سهم را داشته باشيد، سود سهام به شما تعلق مي گيرد. مهم نيست موقعي كه دارن سود را مي دن شما سهامدار باشي يا نه، بايد موقع مجمع سهم را داشته باشي. اينكه سهم كاغذي باشه يا آنلاين خريد كرده باشيد هم فرق نداره در هر دو صورت شما سهامدارين

          نظر


          • امروز بازار با مقاومت های مهمی در اکـثر سهام روبه رو خواهد بود
            مخصوصا سهم های بزرگ
            اگر امروز و فردا این مقامت ها نشکنه دوباره یکی دو هفته نزول خواهیم داشت.
            تاپیک تحلیل های شخصی
            برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


            ارشیا رحیمی

            نظر


            • تصور می کنید بازار در کدام مرحله است؟!

              نظر


              • نوشته اصلی توسط mahyark نمایش پست ها
                سلام وممنون از تحلیل

                بنظر موج 1 نزولی از قله کمی نسبت به 3 و 5 بزرگ باشه و بهتره از قله تا کف یه 5 موجی در نظر گرفته بشه یعنی احتمالا حرکت b شروع شده.

                نظر


                • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها
                  تصور می کنید بازار در کدام مرحله است؟!
                  سپاس بابت این تصویر مفید
                  گذر از مرحله افسردگی به امید. هنوز بین راهیم
                  تاپیک تحلیل های شخصی
                  برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                  ارشیا رحیمی

                  نظر


                  • [IMG][/IMG]

                    نظر


                    • [IMG][/IMG]آخرین مجامع شرکنها

                      نظر


                      • [IMG][/IMG]

                        نظر


                        • [IMG][/IMG]

                          نظر


                          • شایعات، خبرها و شنیده های مهم

                            شاراک:

                            قابلیت تعدیل مثبت نزدیک 50درصدی شاراک از محل تغییر نرخ فروش داخلی از نرخ مبادله ای ارز به نرخ بازار


                            رکیش:
                            شــنیده مــی شــود رکیــش همــکاری خــود بــا موسســاتاعتبــاری را کلیــد زده و همچنیــن بــه گــوش مــی رســد رشــد 4 برابــری پوزهــای ایــن شــرکت در راه اســت.

                            جم:

                            قابلیت تعدیل مثبت جم از محل تغییر نرخ فروش داخلی از نرخ مبادله ای ارز به نرخ بازار


                            بیمه میهن:
                            اخبــاری از ورود حقوقــی جدیــد در نمــاد بیمــه میهــن بــه گــوش مــی رســد


                            خوساز:
                            شــنیده شــده کــه خوســاز باتوجــه بــه افزایــش قیمــت فــروش بــا تعدیــل مثبــت مواجــه شــده اســت. پیــش از ایــن شــایعاتی از افزایــش ســرمایه شــرکت بــه گــوش مــی رســید.

                            خمحرکه:

                            خمحرکه مطالبات خود را از ساپکو دریافت خواهد کردو صرف خرید ماشین الات جدید خواهد کرد/این ماشین الات ظرف6ماه ایند راه اندازی خواهند شد که در سود اوری شرکت در سال جاری و سال اینده تاثیر خواهد داشت/علاوه بر این "خمحرکه" پروژه گیر بوکس اتومات را طی سال جاری در نظر دارد انجام دهد. کهتولید انبوه پروژه گیربوکس اتومات در 3 ماهه پایانی سال 93 انجام خواهد شد و تأثیر مثبتی بر روی حاشیه سود شرکت خواهد گذاشت.خمحرکه" در نظر دارد طی 2 مرحله افزایش سرمایه 100 درصدی دهد که حدود 70 الی 80 درصد افزایش سرمایه مذکور از محل آورده و مطالبات حال شده می باشد این افزایش سرمایه در مجمع مورخ 18 تیر ماه سال جاری تصویب خواهد شد

                            فولادیها: سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) اعلام کرد: صادرات توليدات فولادي (شمش و تختال) بدون سقف زماني به منظور تأمين ارز براي خريد تجهيزات توليد آزاد شد.آزادسازي صادرات فولاد به منظور ايجاد رونق در بازار و خارج ساختن اين صنعت از رکود به عنوان ديگر دلايل آزادسازي اين کالا ذکر شده است.فولادیها متاثر ازاین خبر در سال جاری با سودهی همراه خواهند بود
                            ذوب اهن:ساخت و توسعه راه.آهن با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار کیلومتر راه.آهن در کشور در حال احداث است، گفت: با توان متخصصان داخلی می.توان 1500 کیلومتر از خط.آهن.های در دست ساخت را با ریل ملی، تکمیل کرد.هفته گذشته تفاهم.نامه تولید ریلی ملی، بین وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ذوب.آهن اصفهان منعقد شد
                            ایران خودرو:معاون طراحي و توسعه محصول و پلتفرم ايران خودرو از اخذ تائيديه iso17025 براي مركز آزمون ايران خودرو از سازمان استاندارد ايران خبر داد. وي اين موفقيت را حاصل تلاش مجدانه كاركنان واحد تست و گامي بلند در راستاي تحقق اهداف ايران خودرو برشمرد و گفت: 16 استاندارد اجباری خودرو، ويژگي ها و شيوه آزمون به اين ترتيب مورد تاييد قرار گرفته است/وخبر دیگر از
                            افزایش مجدد در این شرکت و تولید به دلیل دریافت انبوه قطعات پژو میباشد


                            وبانک :
                            به دنبال تعدیل سود نقدی توسعه صنایع بهشهر ، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با نماد (وبانک) در سال جاری با افزایش 4 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری روبرو گردد.پیش بینی تقسیم سود نقدی سال جاری 10 درصد سود خالص اعلام شده است.برای خرید سهم درکوتاه مدت احتمال رشد قیمت سهم تا 625 تومان وجود دارد،در این سطح با نوسان قیمت مواجه می شویم و اگر بتواند از این سطح عبور کند شاهد رشد قیمت تا 687 تومان خواهیم بود.
                            شبندر:
                            امروز 17 درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندر عباس معادل 2 میلیارد و 346میلیون سهم از سوی سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران بصورت یکجا و نقد و اقساط با شرایط اعلامی با قیمت پایه هر سهم 16220 ریال عرضه خواهد شد. شنیده می شود پارسان یکی از متقاضیان این بلوک است که در صورت تحقق خرید، احتمال توقف نماد پارسان برای اعلام شرایط جدید بالاست.
                            ویرایش توسط jak110 : https://www.traderha.com/member/8382-jak110 در ساعت 07-06-2014, 01:36 PM
                            naseri

                            هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                            نظر


                            • ناشران بورسی ملزم به واریز سود به حساب بانکی سهامداران شدند


                              سید روح الله حسینی مقدم _ مدیر نظارت بر شرکت های بورس تهران گفت : براساس بخشنامه ای که در سال 1388 با موضوع پرداخت سود صندوق های سرمایه گذاری به همه شرکت ها ابلاغ شد، سود سهام متعلق به صندوق های سرمایه گذاری دارای مجوز فعالیت از سازمان بورس باید حداکثر تا آخرین تاریخ پرداخت سود سهامداران حقیقی پرداخت شود.مدیر نظارت بر شرکت های بورس اوراق بهادار تهران گفت: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران موظف هستند از بخشنامه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تقسیم سود تبعیت کنند.سید روح الله حسینی مقدم مدیر نظارت بر شرکت های بورس تهران با بیان مطلب فوق به شکایات سهامداران از نحوه پرداخت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران اشاره کرد و افزود: بر اساس بخشنامه مورخ 22 دی ماه 92، کلیه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس موظف هستند مطالبات ناشی از سود سهام و فروش حق تقدم استفاده نشده را صرفاً به حساب بانکی معرفی شده از سوی سهامدار واریز کنند و نباید سهامدار موظف به افتتاح حساب در بانک خاص شود.مدیر نظارت بر شرکت های بورس اوراق بهادار تهران ادامه داد: با توجه به اینکه سال مالیِ حدود 85 درصد از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، پایان اسفند است، تقریباً در تیرماه هر سال شاهد تعدد برگزاری مجامع شرکت ها هستیم و همواره یکی از چالش های سهامداران دریافت سود نقدی است. هرچند شرکت ها بر اساس قانون تجارت مجاز هستند؛ حداکثر 8 ماه پس از برگزاری مجمع نسبت به پرداخت سود اقدام کنند،اما با توجه به پیشرفت فن آوری، روند پرداخت سود نقدی باید منطبق بر شرایط روز باشد.وی افزود: صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان؛ یکی از ابزارهایی است که در سال های اخیر در بازار سرمایه فعال شده و زمینه حضور سرمایه گذاران مبتدی را در بازار فراهم آورده است.حسینی مقدم تاکید کرد: براساس بخشنامه ای که در سال 1388 با موضوع پرداخت سود صندوق های سرمایه گذاری به همه شرکت ها ابلاغ شد، سود سهام متعلق به صندوق های سرمایه گذاری دارای مجوز فعالیت از سازمان بورس باید حداکثر تا آخرین تاریخپرداخت سود سهامداران حقیقی پرداخت شود.وی ادامه داد: علاوه بر این، سود متعلق به سبدهای اختصاصی متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی نزدشرکت های دارای مجوز فعالیت سبد گردانی از سازمان بورس نیز باید واریز آن صرفاً با ارائه مجوز فعالیت سبدگردانی به حساب معرفی شده انجام پذیرد.مدیر نظارت بر شرکت های بورس اوراق بهادار تهران ارائه برگه سهام در موقع پرداخت سود به بانک ها را الزامی ندانست و اعلام کرد: یکی از چالش های دریافت سود نقدی، مربوط به شبکه بانکی و عدم آشنایی کارکنان بانک ها است که متاسفانه بخش عمده ای از شکایات به این موضوع بر می گردد. این امر معمولاً از برخورد کارکنان شعبه ای به شعبه دیگر در یک بانک متفاوت است. بانک های عامل هر شرکت موظفند با مراجعه سهامداران و احراز هویت آنان،سود سهام متعلق به آنها را پرداخت کنند و دریافت برگه سهام یا برگ فروش تردد کارگزاری موضوعیت ندارد
                              naseri

                              هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                              نظر


                              • naseri

                                هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                                نظر

                                پردازش ...
                                X