اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Forecastfx & market

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    وضعیت مارکت در این لحظه:


    ارزهای برابر دلار:

    یورو به دلار= در پروسهء تثبیت قرار دارد موقعیت افزایشی خود را حفظ کرده است!

    قیمت جاری=1.3356


    پوند به دلار= با کاهش نسبی روبرو شده ولی بالای سطح افزایشی 1.5850 تثبیت شده و با بازگشت دوباره بالای سطح 1.29255 باز در مسیر 1.6000 قرار خواهد گرفت

    قیمت جاری=1.5903


    دلار استرالیا به دلار امریکا=با حفظ موقعیت صعودی خود بسوی هدف در حرکت هست.

    قیمت جاری=0.9362


    دلار نیوزیلند به دلار امریکا= هدف صعودی خود را دیده است!

    قیمت جاری=0.8246


    دلار امریکا به دلار کانادا=همچنان در موقعیت کاهشی قرار دارد و در همان جهت تثبیت شده و تغییری در سطوح برای شناسایی رفتاری خلاف جهت تا کنون روءیت نشده است

    قیمت جاری=1.0287


    نکته: شرایط ارزهای برابر دلار بجزء وضعیتهای نسبی در امر کاهش و افزایش تغییر اساسی تا این لحظه در بر نداشته لذا مشابه وضعیت دیروز قیمتها بشکلی نرمال برابر دلار در حرکت هستند البته تا این لحظه!


    ارزهای برابر ین: همانند دیروز ارزیابی میشوند و با تاکید این موضوع که فقط دلار امریکا برابر ین تغییر رفتار نزولی اش کلید خورده و سایرین موقعیت افزایشی را در ساختار صعودی خود حفظ کرده اند در نتیجه بصورتیکه سطوح تغییر ترند موقت که در پستهای آغازین هفتهء پیش رو بدان اشاره شد در روزهای پیش رو شکسته شوند براحتی تغییر رفتارهای مرتبط با ین رو در اختیار خواهیم داشت لذا این شکست دلار برابر ین را جدی گرفته و منتظر تغییرات بعدی هستیم تا کنون اعتبار تغییر ترند موقت حفظ شده است و قیمت جاری=99.18 را نشان میدهد !


    ارزهای برابر فرانک:

    دلار به فرانک=قیمت تمایل به کاهشی شدن را حفظ کرده و زیر سطح کلیدی و افزایشی قرار دارد

    قیمت جاری=0.9266


    یورو به فرانک= قیمت سطح کلیدی را به بالا شکسته ولی هنوز با تغییر ترند موقت و سطح افزایشی فاصله دارد و به آن نرسیده است منظور سطح 1.2423 است!

    قیمت جاری=1.2377



    فلزات:

    طلا و نقره= هردو به زیر سطح افزایشی و تغییر ترند خود بازگشته اند تمایل به نفوذ به زیر سطح کاهشی در آنها همچنان قویتر دیده میشود!

    قیمت جاری طلا=1309

    قیمت جاری نقره=21.77



    نفت= در وضعیت نزولی قرار دارد و پایداری آن در این سطوح با عدم ظهور تغییر ترند یا افزایشی شدن نفت را در جهت هدف نزولی بلند مدت قرار خواهد داد و در قدم اول دیده شدن سطح 104 قیمت هر چه زیر این سطح تثبیت شود بر گامهای نزولی آن افزوده خواهد شد!

    قیمت جاری=105.72


    با توجه به نسبی بودن وضعیت کاهشی و افزایشی مارکت برای امروز در موازنهء قوا دلار تقاضای بیشتری را نسبت به دیروز در اختیار داشته است و از فرانک و ین پیشی گرفته است ! لذا منتظر تغییرات بعدی خواهیم ماند .


    موفق باشید.

    نظر


    • #62
      تحلیل روز و تغییرات حاصله تا این لحظه:


      ارزهای برابر دلار:

      یورو به دلار= با شکسته شدن سطح کلیدی و سطح تغییر ترند موقت=1.33648 رفتار قیمت را شاهد بودیم که پس از تثبیت خود را در قدم اول به هدف 1.3512 رساند و از سطح آن عبور کرد در حال حاضر در مسیر سطح 1.3700 قرار دارد میزان پایداری قیمت یا تثبیت بالای سطح 1.3479 ازین پس تعقیب میشود.

      قیمت جاری=1.3533

      پوند به دلار= با حفظ ساختار صعودی و تثبیت بالای سطح کلیدی 1.59255 قیمت بسوی هدف 1.60000 گام برداشت از آن عبور کرده و در مسیر هدفی جدید در 1.6300 قرار دارد میزان پایداری قیمت با تثبیت بالای سطح 1.6029 ازین پس تعقیب خواهد شد.

      قیمت جاری=1.6127


      دلار استرالیا به دلار امریکا= قیمت هدف صعودی خود در 0.9497 را هم روءیت کرد و در پروسهء تثبیت بالای سطح 0.9437 قرار دارد لذا میتواند تا سطح 0.9612 هم در گام بعدی برود

      قیمت جاری=0.9492


      دلار نیوزیلند به دلار امریکا=همچنان پیشرو ! بتازگی هدف صعودی خود را در 0.8243 دیده بود لذا پرشتاب گامهای بعدی را طی کرده هدف بعدی 0.8570 در تیررس آن است ولی پیش از آن باید بالای سطح0.8300 تثبیت شود !

      قیمت جاری=0.8402


      دلار امریکا به دلار کانادا=همچنان زیر سطح کاهشی بسوی هدف 1.0160 در حرکت هست و علائم بازگشتی تا این لحظه برای آن دیده نشده است!

      قیمت جاری=1.0209


      ارزهای برابر ین= همچنان صعودی هستند به استثناء دلار به ین ! که با صحبتهایی که در طول هفته با اشاره به پست 60 . روی تغییر ترند این جفت ارز داشتیم سطح 98.77 شکسته شده بود تغییر کلید خورده و قیمت با تثبیت زیر سطح 98.45 بسوی 97.35 میرود این همان چیزیست که در حال حاضر در حال وقوع هست و قیمت زیر سطح 98.45 در حال تثبیت هست! باقی ارزهای برابر ین در مسیر صعودی هستند و تا کنون سطوح تغییر ترند برای نزول را نشکسته اند!

      قیمت جاری دلار به ین=98.33


      ارزهای برابر فرانک:


      دلار به فرانک= شکست سطح کاهشی 0.9206 و نفوذ بیشتر در این مسیر قیمت را بسوی هدف 0.9023 خواهد برد!

      قیمت جاری=0.9125


      یورو به فرانک=قیمت سطح کاهشی 1.2333 را به پایین شکسته و در مسیر هدف نزولی خود بسوی 1.2119 قرار دارد با این حساب قیمت نباید بالای سطح کلیدی 1.2378 بازگشت کند !

      قیمت جاری=1.2344

      فلزات:

      طلا= در موقعیت نزولی قرار داشت نرسیده به هدف و سطح ریورسال مورد نظر قیمت باز به بالای سطح تغییر ترند و افزایشی نیرومند 1320 بازگشته است این میتواند تغییر رفتاری ساختاری باشد بالای 1347 تثبیت شده سوال این است قیمت هدفی جامانده و حیاتی دارد آیا آنرا نیمه کاره رها کرده و در این مقطع زمانی بسوی اهداف بالاتر خواهد رفت آیا همانند یورو دلار اهداف نزولی خود را موقتا" به آینده موکول کرده است!؟ در این رابطه مهمترین نکته پایداریست اینکه تغییرات چقدر پایدار خواهند ماند و این پاسحیست که در تثبیت و تغییر گامهای قیمت میتوان به آن رسید برای طلا سطح 1347 را برای تثبیت قیمت مدنظر قرار میدهیم با توجه به اینکه سطح افزایشی و تغییر ترند موقت 1320 را پایین همین سطح داریم تنها به این اشاره میکنیم که قیمت موقتا" روندش عوض شده و هدفی بالارو فعلا" برایش در نظر نمیگیریم تا تکلیف تثبیت قیمت برایمان روشن شود.

      قیمت جاری=1362


      نقره= همانند طلا به بالای سطح افزایشی و تغییر ترند خود بازگشته یعنی سطح 21.91 و از سد سطح کلیدی 22.54 هم گذشته است تغییر ترند موقت کلید خورد و نزول در این مرحله متوقف شده ولی برای خرید هدفی برای آن منظور نمیگردد تا پروسهء تثبیت سپری شود و نکات را گام به گام به آن اضافه خواهیم کرد.

      قیمت جاری=22.97



      نفت= دوباره بالای سطح 108.24 بازگشته است! با شکست این سطح تغییر ترند مهم قیمت در صورتیکه پایین سطح کلیدی 107.13 باز نگردد باز برای روءیت 110.51 اقدام خواهد کرد درست همانطور که در ابتدای هفته به آن اشاره شده بود! با دیده شدن هدف نزولی کوتاه مدت و قرار داشتن در مسیر اهداف نزولی بلند مدت تر نوع برخورد با گامهای حرکتی احتیاط بیشتری میطلبد برای همین نکات مهمتری در خصوص آنها در آینده مطرح خواهد شد !

      قیمت جاری=108.30


      در تعقیب موازنهء ارزها . دلار همچنان که از وضعیت سطوح مورد اشاره در مطالب فوق پیداست در پایین ترین سطح تقاضاست و پس از آن ین و فرانک قرار دارند فرانک با بیشترین سطح تقاضا از رقبا پیشی گرفته و همچنان موقعیت خود را حفظ کرده است به اتفاق مارکت را تعقیب میکنیم.

      موفق باشید.
      ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 09-19-2013, 11:15 AM

      نظر


      • #63
        ارزهای برابر ین به کجا میروند؟


        در این چند وقت پایداری ارزهای برابر ین در جهت صعودی شدن پس از تغییر ترند پیش آمده که در هفته ها قبل به آن اشاره شده بود و ما را در جهت تعقیب قیمت سوق داده است و همچنین گامهایی که از دیشب قیمتها در همین راستا در جهت بالاروندگی برداشته اند اهداف تازه تری را در کنار اهداف دیده نشده در ردیف هم پیش روی ما قرار داده اند بد نیست کمی به آنها بپردازیم!


        دلار به ین = تغییر رفتار برای یک حرکت نزولی هرچند موقت ایجاد شده و قیمت تا 97.35 یک هدف در جهت پایین دارد اما برای صعود هدفی جامانده دارد منظور سطح 101.23 هست و زمانی قیمت برای دیدن آن گام بر میدارد که دوباره بالای سطح 99.81 بازگردد بطوریکه از محدودهء 98.77 خارج شده باشد و نزولی که قیمت هم اکنون در مسیر آن است با این تغییر, تغییر رفتار برای نزول قیمت از اعتبار ساقط خواهد شد و به این ترتیب در جهت تارگت 101.23 حرکت خواهد نمود! و فعلا" این تغییر ایجاد نشده است لذا وضعیت کاهشی تا هدف کاهشی معتبر هست!

        قیمت جاری=98.82


        یورو به ین=رفتار تاخیری این جفت ارز هم اکنون در راستای حرکت کلی مارکت قرار دارد و در جهت صعود هست هدفی که قیمت بعد از تغییر ترند برای بالاروندگی ایجاد نموده همان سطح135.46 است که از ابتدا برای این جفت ارز بعنوان هدفی جدی مدنظر قرار داشته است لذا اعتبار آن همچنان باقیست و قیمت در آن جهت حرکت میکند.............

        قیمت جاری=133.86


        فرانک به ین= این جفت ارز هم رفتاری تاخیری در هم راستایی بازار از خود بروز میدهد بطور کلی نوع رفتار ان اینچنین است و درک جهت آن با توجه به همپوشانی ساختارها در جهت تشکیل الگوهای حرکتی طوریست که بسختی میتوان گامهای جهت دار را از ان استخراج کرد و برای رسیدن به اهداف زمان قابل توجهی صرف میکند درست هماند یورو به فرانک ! پس فرانک در هر طرف ارزها قرار گیرد ما این خصیصه را شاهد هستیم ! هدفی که جفت ارز فرانک به ین در پیش رو دارد همان سطح 108.99 میباشد که در پست42 به آن اشاره شده بود ! شکست آن قیمت را برای دیدن 110.82 آماده خواهد نمود!

        قیمت جاری=108.56


        پوند به ین= هدف 160.43 پس از 158.09 مهمترین سطح بشمار میرود جفت ارزی با سرعت بالا که در اغلب موارد چند گام را در کمترین زمان ممکن میتواند طی کند در این مرحله با حفظ موقعیت صعودی خود در جهت هدف مربوطه قرار دارد.

        قیمت جاری=159.34


        دلار استرالیا به ین= این جفت ارز هم طرفداران خاص خود را دارد در حال حاضر به بخش اعظمی از نیاز خود در جهت تکمیل گامها و دیده شدن اهداف خود رسیده است انتظاری که از این جفت ارز دارم دیدن سطح 95.00 هست و نه بیشتر! چراکه برای برآورد اهدافی بالاتر نیاز به شکستن سطوح حساسی حوالی 95.00 تا 95.55 وجود دارد محدودهء ریورسال مهم! با این حساب منتظر تغییرات بعدی بر روی حرکات این جفت ارز خواهیم بود

        قیمت جاری=93.98


        در پایان این بخش این نکته را اضافه میکنم که بر اساس همین افزایش ریتم حرکتی قیمتها در صعود باید در هفته های پیش رو سطوح تغییر ترند خلاف جهت جدیدتری را که مطابق تغییر رفتارها یا تداوم رفتارهای ارزهای برابر ین هستند به کادر تحلیلی انها بیافزاییم تا گام به گام با تغییرات همراه باشیم در حال حاضر آنهایی که اعلام شده اند معتبرند اهداف هم مشخص شده اند لذا بهمین شکل کارو ادامه میدیم تا تحلیلهای بعدی!


        موفق باشید.

        نظر


        • #64
          تغییر تمایلات بر روی نفت:


          قیمت با شکست دوبارهء 107.13 تغییر ترند موقت برای افزایشی شدن را برای دفعات متوالی به چالش کشیده است تغییر گامها و بازی در محدوده به این شکل نشان از ناپایداری برای صعود بیشتر بهمراه دارد و قیمت ساختار نزولی خود را تایید کرده و هدف بلند مدت خود را نشانه میرود !!!!!!!!!!!

          سطح کاهشی برای فروش=106.10 میباشد شکست این سطح ازین پس تارگت 104.60 را پیش رو قرار میدهد برای فروش بیشتر باید منتظر شکست 104 باشیم!

          سطح افزایشی برای خرید= شکست دوبارهء 109.08 که با شکست این سطح تارگت 110.51 در اولین قدم کفایت میکند .


          قیمت جاری=107.03



          موفق باشید.

          نظر


          • #65
            تحلیل مارکت برای هفتهء پیش رو:


            قسمت اول .


            ارزهای برابر دلار:

            یورو به دلار= قیمت بعد از تثبیت و تغییر ترند موقت خود را به موقعیتی نسبتا" پایدار رساند هدف 1.3512 را در قدم اول روءیت نمود حال خود را در جهت هدف 1.3700 آماده میکند با این اوصاف وضعیت این جفت ارز برای این هفته بشرح زیر خواهد بود!

            اهداف =1.3700 برای صعود و برای نزول پس از شکست 1.3079 سپس بسوی سطح 1.2878 خواهد رفت!


            سطح کلیدی=1.3650

            سطح افزایشی=1.3536 قیمت با تثبیت بالای این سطح خود را به سطح کلیدی خواهد رساند

            سطح کاهشی=1.3450 قیمت با نفوذ به زیر این سطح در موقعیت کاهشی قرار خواهد گرفت با تثبیت در همین سطح هدف قیمت 1.3302 خواهد بود

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=1.3278

            قیمت جاری=1.35231


            پوند به دلار=با گامهای بلند بالاتر از هدف مورد نظر 1.6000 در هفتهء گذشته حرکت کرد و موقعیت خود را همچنان در جهت صعود حفظ کرده است.

            اهداف=برای صعود =1.6300 و برای نزول 1.5502 .

            سطح کلیدی=1.59255

            سطح افزایشی=1.6134 شکست و تثبیت دوبارهء روی این سطح قیمت را بسوی هدف صعودی بالا خواهد کشید!

            سطح کاهشی=1.5892 قیمت را کاهشی میکند تثبیت نرخ زیر این سطح قیمت را به سطح تغییر ترند موقت برای نزول خواهد رساند نکته اینکه در این مرحله فاصلهء بین سطح کاهشی و سطح تغییر ترند موقت میتواند یک محدودهء ریورسال قوی باشد !

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=1.5850 .

            قیمت جاری=1.60054

            دلار استرالیا به دلار امریکا= با صعودی موفق با دیده شدن هدف 0.9497 در هفتهء قبل همراه بود !

            اهداف= برای صعود 0.9612 برای نزول 0.8813 .

            سطح کلیدی=0.9267

            سطح افزایشی= 0.9510 شکست دوباره و تثبیت قیمت بالای این سطح قیمت را بسوی هدف خواهد رساند.

            سطح کاهشی=0.9346 نفوذ قیمت زیر این سطح قیمت را بسوی سطح تغییر ترند موقت برای نزول خواهد برد!

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=0.9208

            قیمت جاری=0.93932


            دلار نیوزیلند به دلار امریکا: همچنان صعودی و پایدار!

            اهداف =برای صعود 0.8570 و برای نزول 0.7560 .

            سطح کلیدی=0.8133

            سطح افزایشی=0.8461 شکست این سطح قیمت را بسوی هدف صعودی دعوت خواهد نمود.

            سطح کاهشی=0.8270 شکست این سطح قیمت را بسوی سطح کلیدی فرا خواهد خواند!

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=0.8050


            قیمت جاری=0.8364


            دلار امریکا به دلار کانادا= بسیار به هدف نزولی 1.0160 در هفتهء قبل نزدیک شد ولی آنرا ندید قیمت تقویت شد و خود را به بالای سطح کاهشی 1.0290 رساند در نتیجه برای این هفته داده های هفتهء قبل برای این جفت ارز معتبر هستند.

            اهداف=برای صعود 1.0727 و برای نزول 1.0160 .

            سطح کلیدی=1.0535

            سطح افزایشی= 1.0399 همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود هم هست که با تثبیت قیمت بالای این سطح آنرا بسوی سطح کلیدی دعوت خواهد نمود

            بشرطی که قیمت به زیر سطح 1.0372 بازنگردد!

            سطح کاهشی= 1.0290 این سطح در این مرحله باز هم بسیار مهم جلوه میکند لذا شکست این سطح و تثبیت قیمت زیر این سطح

            بطوریکه بالای سطح 1.0399 بازگشت نکند بسوی هدف نزولی خواهد رفت.

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1.0399

            قیمت جاری=1.03026


            دلار به فرانک:

            اهداف= 0.9696 برای صعود و 0.9023 برای نزول تارگتهای مورد نظر هستند و برای این هفته هم معتبرند!

            سطح کلیدی=0.9297

            سطح افزایشی=0.9148 شکست این سطح قیمت را بسوی 0.9206 خواهد کشاند و تثبیت قیمت بالای این سطح قیمت را در مسیر سطح کلیدی قرار خواهد داد!

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود=0.9389

            قیمت جاری=0.91038


            یورو به فرانک=

            اهداف=1.2498 هدف صعودی و 1.2119 هدف نزولی ما خواهند بود درست همانند هفتهء قبل معتبرند!


            سطح کلیدی=1.2378

            سطح افزایشی=1.2423 که همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود است با تثبیت قیمت بالای این سطح حرکت بسوی هدف صعودی آغاز خواهد شد.

            سطح کاهشی=1.2333 با تثبیت قیمت زیر این سطح قیمت بسوی هدف نزولی دعوت خواهد شد و با توجه به اینکه قیمت زیر این سطح بسته شده با تثبیت در مسیر هدف نزولی حرکت خواهد نمود

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1.2423


            قیمت جاری=1.23120


            ارزهای برابر ین:


            دلار به ین=98.77 شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

            قیمت جاری=99.351


            یورو به ین= 131.28شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

            قیمت جاری=134.355


            پوند به ین=156.54شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

            قیمت جاری=158.992


            دلار استرالیا به ین=90.60شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

            قیمت جاری=93.26


            فرانک به ین= 106.97شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

            قیمت جاری=109.05

            در مطالب فوق برای ارزهای برابر ین تنها تغییر برای فرانک برابر ین ایجاد شده مابقی همانند قبل بدون تغییر مانده اند لذا در اولین سیگنال هشدار دهنده از سوی مارکت تغییرات بعدی اعلام خواهند شد!

            سایر نکات تکمیلی در پست63 برای این ارزها آورده شده که از تکرار آنها خودداری میکنم جهت بررسی دوستان میتونن به پست مربوطه مراجعه کنند.


            پایان قسمت اول.

            موفق باشید.

            نظر


            • #66
              تحلیل مارکت برای هفتهء پیش رو:


              قسمت دوم .


              فلزات:

              طلا=


              اهداف برای صعود 1470 و برای نزول در اولین گام 1265.98 !

              سطح کلیدی=1320.64

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1320.64

              سطح افزایشی=1320.64 سطحی بسیار بسیار مهم! شکست آن قیمت را برای دیدار دوباره تا سطح 1360 بالا خواهد کشاند !

              سطح کاهشی=1306.21 سطحی که شکسته شده و نفوذ قیمت به زیر آن هدف نزولی که یک سطح ریورسال مهم هست در تیررس قرار خواهد داد!


              قیمت جاری=1325.58


              نقره=

              اهداف=26.31 برای صعود و 20.58 برای نزول مدنظر هست.

              سطح کلیدی=22.54

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=21.91

              سطح افزایشی= 21.91 این سطح همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود هم میباشد لذا تثبیت بالای این سطح قیمت را بسوی سطح کلیدی فرا خواهد خواند.

              سطح کاهشی= 21.28 شکست و تثبیت قیمت زیر این سطح قیمت را بسوی هدف نزولی سوق خواهد داد.


              قیمت جاری=21.76


              برای این هفته وضعیت فلزات گرانبها مشابه هفتهء پیش است و ما با بسته شدن قیمت در پایان هفته میبینیم که تمایلات کاهشی شدن فلزات همچنان باقیست هر چند که طلا بالای سطح مهم 1320 بسته شده ولی نقره پایین سطح 21.91 بسته شد و در مجموع گامها نشان از تمایلات کاهشی برای فلزات خبر میدهند!
              حال باید دید در این هفته میزان جابجایی قیمت چه تغییراتی را ایجاد خواهد کرد .


              نفت=با تغییر در تمایلات نفت در ساعات پایانی فعالیت مارکت هدف 104.60 هم دیده شد همانطور که در پست 64 در هفتهء قبل به آن اشاره شد با این حساب در صورتیکه گامهای نزولی با این شتاب بسوی اهداف حرکت کنند دیگر نمیتوانیم از عنوان بلند مدت برای اهداف استفاده کنیم ! در هر صورت برای این هفته خواهیم داشت:


              اهداف= 112.79 برای صعود در اولین گام و در جهت نزول 100.76 و سپس 97.78.


              سطح کلیدی=107.63

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=106.29


              سطح افزایشی=106.29 شکست این سطح بسوی بالا قیمت را بسوی سطح کلیدی خواهد کشاند!

              سطح کاهشی=104.33 قیمت را بزیر سطح 104 که بارها به آن اشاره کردیم خواهد برد و این بدین معناست که قیمت تا سطح 102.24 باید برود و این امر با تثبیت قیمت زیر سطح 104 آغاز خواهد شد بطوریکه قیمت پیش از دیدن هدف سطح افزایشی و تغییر ترند را نشکند!

              قیمت جاری=104.84


              پایان قسمت دوم.


              با احترام

              موفق باشید.

              نظر


              • #67
                وضعیت مارکت تا این لحظه:


                قیمتها امروز را با گامهای کوتاه و بازی در محدوده شروع کردند و رفتاری ملایم داشته اند در نتیجه:


                برای ارزهای برابر دلار = رفتار قیمتها در جهت تثبیت برای صعود با کاهش نسبی همراه بود ه است


                ارزهای برابر ین= با کاهش نسبی روبرو شدند ولی هنوز با تغییر ترند و نزولی شدن فاصله دارند با این حساب موقعیت صعودی خود را همچنان حفظ کرده اند و همانند ارزهای برابر دلار در اصلاح بسر میبرند.

                ارزهای برابر فرانک= وضعیتی رنج و هم راستا با مارکت اختیار کرده اند و افزایش نسبی آنها تغییری در گامها در جهت خلاف ایجاد نکرده است و موقعیت نزولی انها هنوز پایدار است.


                فلزات = با توجه به مانور قیمتها در حوالی سطح تغییر ترند موقت در جهت خلاف ! تمایلات کاهشی آنها مشهود است.


                نفت=در موقعیت نزولی و در جهت هدف نزولی بسر میبرد! تثبیت قیمت در این شرایط زیر سطح 104 برای رسیدن به تارگت حائز اهمیت هست.

                قیمت جاری=103.53


                با توجه به شرایط پیش آمده در مطالب فوق نتیجه اینست که در موازنهء قوا بین ارزها ین همچنان بیشترین سطح تقاضا را نسبت به فرانک و دلار تا این لحظه در اختیار دارد در تعقیب تغییرات آتی هستیم.


                موفق باشید.

                نظر


                • #68
                  وضعیت مارکت در این لحظه:


                  برای امروز مارکت تحرک بیشتری نسبت به دیروز از خود بروز داده و همچنان در همین حالت قرار دارد ...................


                  توازن قوا برای امروز در جهت دیروز ادامه یافت و ین با بیشترین سطح تقاضا نسبت به دلار و فرانک موقعیت خود را حفظ کرده است !

                  ارزهای برابر دلار:

                  یورو به دلار= قیمت هنوز بالای سطح 1.3536 تثبیت نشده و تمایل بیشتری به دیدن سطح کاهشی از خود نشان داده است لذا هنوز موقعیت کاهشی برای آن در جهت نزول کلید نخورده است

                  قیمت جاری=1.3490


                  پوند به دلار=قیمت در حال حاضر بالای سطح کلیدی 1.59255 تثبیت شده است موقعیت صعودی خود را حفظ کرده اما هنوز به موقعیت افزایشی برای ایجاد پتانسیل تازه برای خرید بیشتر نرسیده است!

                  قیمت جاری=1.6000


                  دلار استرالیا به دلار امریکا= قیمت بالای سطح کاهشی موقعیت تثبیت شده ای از خود به نمایش گذاشته است و کاهشی نسبی موجود ساختار انرا تغییر نداده لذا هنوز با سطح افزایشی فاصله دارد و بهتر است تا ایجاد تغییرات بعدی صبر نمود.

                  قیمت جاری=0.9402


                  دلار نیوزیلند به دلار امریکا= قیمت سطح کاهشی را شکسته است لذا با تثبیت زیر این سطح بسوی سطح کلیدی 0.8133 خواهد رفت !!!!!!!!!!!!

                  قیمت جاری=0.8290



                  دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت حوالی سطح کاهشی بازی میکند و هنوز جابجایی مشخصی برای تغییر رفتار از خود نشان نداده که بتوان ارزیابی تازه ای از آن بیان کرد موقعیت کاهشی آن مشهود است لذا در ظاهر تلاش میکند خود را بالای سطح کاهشی 1.0290 تثبیت کند حال باید دید موفق میشود یا خیر!

                  قیمت جاری=1.0296


                  دلار به فرانک=قیمت در زیر سطح افزایشی بسر میبرد و هنوز آنرا نشکسته و تثبیتی هم برای آن رقم نخورده لذا وضعیت کاهشی آن همچنان باقیست!


                  قیمت جاری=0.9111


                  یورو به فرانک= زیر سطح کاهشی قرار دارد و هنوز علائم بازگشتی در ان روءیت نشده است!

                  قیمت جاری=1.2295


                  ارزهای برابر ین= برای امروز کاهش نسبی داشته اند لذا تغییر ترند نزولی انها به استثناء دلار به ین که از هفتهء قبل هم درگیر سطح مربوطه بوده است کلید نخورده و موقعیت صعودی انها همچنان پایدار است حال باید دید دلار به ین زیر سطوح کاهشی تثبیت شده و پایین تر خواهد رفت یا خیر و اعتبار انرا ساقط و به سایر همراهانش برابر ین خواهد پیوست باید صبر نمود و قیمتها را تعقیب کرد!


                  فلزات= طلا و نقره هر دو زیر سطوح تغییر ترند و افزایشی خود قرار دارند و بازگشت آنها در اینجهت تمایل کاهشی انها را توصیف میکند با توجه به این نکتهء مهم که اهداف نزولی انها همچنان منتظر روءیت شدن هستند !

                  قیمت جاری طلا=1316

                  قیمت جاری نقره=21.57


                  نفت= تا نزدیکی تارگت 102.24 هم آمد پایین ترین سطحی که قیمت در حال حاضر دیده است 102.29 هست لذا نفوذ قیمت به زیر سطح 102 در کل قیمت را بیش از پیش بسوی هدف 100.76 خواهد کشاند ! البته چند سطح حیاتی در اطراف این تارگت هست که بسیار مهمند و نقاط ریورسال نیرومندی بحساب می آیند یکی از آنها سطح 99.50 هست ! که صحبت راجع به آن هنوز زود است باقی توضیحات در زمان تغییرات ایجاد شده در آینده به تحلیلهای مربوط به نفت افزوده خواهد شد!

                  قیمت جاری=102.86


                  موفق باشید.


                  با احترام.

                  نظر


                  • #69
                    وضعیت مارکت و تغییرات حاصله تا این لحظه:


                    بطور کلی توازن قوا برای امروز بعد از برتری تقاضای فرانک در سطحی پایین تر از تقاضا بین دلار و ین بصورت پایاپای مبادله شد و هم اکنون بهمین شکل در نوسان هست اما رفتار مارکت حکایت از تغییرات جدی تر در بعد ساختاری دارد و بزودی شاهد آنها خواهیم بود!


                    ارزهای برابر دلار= برای پوند و یورو برابر دلار همراه با تقویت نسبی با حفظ موقعیت همراه هست. پوند در این ماجرا بیش از یورو نسبت به دلار و حتی نسبت به سایر ارزها تقویت شد!

                    قیمت جاری یورو به دلار=1.3511

                    قیمت جاری پوند به دلار=1.6075


                    بعد از دلار نیوزیلند که برابر دلار امریکا با شکست سطح کاهشی در جهت سطح کلیدی 0.8133 قرار گرفته است دلار استرالیا هم برابر دلار امریکا سطح کاهشی خود را در 0.9346 شکست و در مسیر سطح تغییر ترند موقت نزولی=0.9208 قرار گرفته است! در صورت تغییر در سطوح و ناپایداری انها بهمراه تغییر گامها متعاقبا" اعلام خواهد شد!

                    قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8241

                    قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9363


                    دلار امریکا به دلار کانادا هم همواره اطراف سطح کاهشی1.0290 مانور میدهد و هنوز تحت فشار کاهشی قرار دارد!

                    قیمت جاری=1.0286

                    دلار و یورو برابر فرانک هم همانند دیروز ارزیابی میشوند موقعیت کاهشی آنها همواره محرز هست.

                    قیمت جاری دلار به فرانک=0.9104

                    قیمت جاری یورو به فرانک=1.2300


                    ارزهای برابر ین =پس از نوساناتی که از ابتدای هفته تا کنون شاهد آن هستیم قیمتها موقعیت خود را در محدوده حفظ کرده اند و موقعیت صعودی خود را تثبیت کرده اند تغییر تمایلات در انها بسرعت نمایان میشود و گاهی تمایل به کاهشی شدن برای رفتن بسوی سطوح تغییر ترند موقت قویتر میشود لذا هنوز آن تغییر ایجاد نشده و بازگشتهای سریع تثبیت موقعیت بالاروندگی را تایید میکند این تغییرات ناگهانی در ارزهای برابر ین نشان از بیان تدارکات برای یک تغییر ساختار کلی هست که باید برای آن آماده باشیم دلار به ین هنوز موقعیت تغییر ترند نزولی را حفظ کرده و خلاف آن را نمایان نساخته ولی وضعیت ارزهای برابر ین در شرف تغییری جدیست!

                    قیمت جاری دلار به ین=98.71


                    فلزات = همانند دیروز در نوسان و تمایلات کاهشی آنها هنوز وجود دارد حتی با تثبیتهای شکننده بالای سطوح افزایشی و تغییر ترند موقتشان!

                    قیمت جاری طلا=1324

                    قیمت جاری نقره=21.74


                    نفت = امروز با تقویت نسبی همراه بود ولی ساختار نزولی آن هنوز حفظ شده است منتظر تغییرات بعدی مربوط به آن هستیم!

                    قیمت جاری=103.03



                    موفق باشید.

                    نظر


                    • #70
                      مارکت در این لحظات:


                      وضعیت ارزهای برابر دلار:

                      یورو و پوند از دیروز که در وضعیتی رنج بسر میبردند برای امروز با افزایش نسبی روبرو شدند یورو برابر دلار بالای سطح افزایشی 1.3536 قرار گرفته پوند هنوز بالای سطح 1.6134 قرار نگرفته تا همراه یورو تم خرید قدرتمندی رو استارت بزنند ازین پس قیمتها برای این جفت ارزها نیاز به پایداری روی سطوح افزایشی خود دارند تا بتوانند بسوی اهدافشان پیش بروند در نتیجه شکنندگی روی سطوح افزایشی کمکی برای تداوم حرکت در جهت روند نخواهد کرد

                      برای یورو به دلار= قیمت با تثبیت بالای سطح 1.3536 نباید به پایین سطح 1.3450 بازگشت کند و الا حرکتی پایداردر جهت بالاروندگی نخواهد داشت.

                      برای پوند به دلار با تثبیت بالای سطح 1.6134 نباید به پایین سطح 1.6029 بازگشت نماید و الا حرکتی پایدار برای صعود نخواهد داشت.

                      قیمت جاری یورو به دلار=1.3556

                      قیمت جاری پوند به دلار=1.6127

                      دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا سطح کاهشی خود را شکسته اند و بسوی سطوح مورد اشاره شان در حرکتند.

                      دلار استرالیا برابر دلار امریکا= دلار استرالیا برابر دلار امریکا سطح کاهشی خود را در 0.9346 شکست و در مسیر سطح تغییر ترند موقت نزولی=0.9208 قرار گرفته است!

                      دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا=دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا با شکست سطح کاهشی در جهت سطح کلیدی 0.8133 قرار گرفته است !

                      قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8263

                      قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9314


                      دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت به بالای سطح کاهشی نفوذ کرده ولی موقعیت کاهشی آن حفظ شده و سطح افزایشی 1.0399 شکسته نشده است

                      قیمت جاری=1.0310


                      دلار و یورو برابر فرانک هر دو کاهشی و در جهت اهداف نزولی هستند !!!!!!!!!!!

                      دلار به فرانک= قیمت تا هدف نزولی 0.9023 آمده و یورو به فرانک هنوز تا هدف 1.2119 جا برای پایین آمدن دارد.

                      قیمت جاری برای دلار به فرانک=0.9021

                      قیمت جاری برای یورو به فرانک=1.2237

                      ارزهای بر ابر ین همچنان وضعیتشان در غالب کلی با حفظ موقعیت صعودی اما همراه با کاهش نسبی همراه است همانطور که در ارزهای دلار استرالیا به ین و دلار امریکا به ین شاهد هستیم دلار به ین تنها جفت ارزیست که برابر ین تغییر ترندش برای نزول از مدتها پیش رقم خورده ولی ما بقی کماکام موقعیت خود را حفظ کرده اند ارزهای برابر ین خود را برای یک تغییر اساسی اماده میکنند!!!!!!!!!

                      قیمت جاری دلار به ین =98.25


                      فلزات = بالای سطح افزایشی و تغییر ترند موقت بازگشته اند و افزایشی شده اند طلا میتواند تا 1360 و نقره تا سطح 22.54 خواهند توانست گام افزایشی خود را ادامه دهند نکته اینکه ساختار نزولی آنها همچنان پایدار است و هدفشان هم برای روءیت محفوظ است !

                      قیمت جاری طلا=1340

                      قیمت جاری نقره=21.85


                      نفت=وضعیت کاهشی با نفوذ زیر سطح 102 بسوی 100.76 دعوت خواهد شد لذا سطوح حیاتی دیگری در این بین هستند که در زمان نفوذ به زیر سطح مربوطه به آنها هم خواهیم پرداخت! سطحی که در حال حاضر قیمت را در جهت افزایشی شدن تقویت میکند 103.22 هست لذا بازگشت دوبارهء قیمت بالای این سطح ازین پس قیمت را تقویت خواهد کرد ولی این تقویت قیمت تا رسیدن به سطح افزایشی شکننده خواهد بود !

                      قیمت جاری=102.92


                      موازنهء قوا همچنان از دیروز تا الان به نفع فرانک هست و بعد از آن ین و دلار که در پایین ترین سطح هستند قرار دارند حال باید دید در هفتهء پیش رو با آغاز سال جدید میلادی توازن قوا چگونه پیش خواهد رفت.


                      موفق باشید.
                      ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 09-27-2013, 06:40 PM

                      نظر


                      • #71
                        در رابطه با تحلیلهای هفتهء پیش رو:


                        تحلیلهای اعلام شده در پستهای 65 و 66 تا پایان ماه سپتامبر معتبر هستند لذا از تکرار اونها خودداری میکنم و موارد تغییر یافته در وضعیتهای کاهشی و افزایشی نسبت بهم و بلعکس مثل مواردی برای نفت و فلزات که در پایان هفتهء قبل مورد اشاره قرار گرفتند هم همچنان معتبر بوده و تا زمانیکه تغییرات تازه ای در گامها ایجاد نشوند به آنها استناد میشود!

                        مطالب فوق جهت یادآوری و تعقیب اهداف به دوستانی که پیگیر هستند ارائه شده است..........


                        با آرزوی موفقیت برای همه.

                        نظر


                        • #72
                          وضعیت مارکت برای امروز صبح:


                          در ابتدای روز کاری تغییراتی که ایجاد شد حکایت از تقاضای بیشتر ین نسبت به فرانک و دلار بوده است !


                          ارزهای برابر دلار= کماکان در مسیری قرار دارند که در هفتهء قبل در آن جهت قرار داشتند یورو با کاهش نسبی روبرو شده و تا زمانیکه به زیر سطح 1.3450 نفوذ نکند میتواند موقعیت خود را برای بالاروندگی با تثبیت بالای سطح 1.3536 حفظ کند

                          قیمت جاری=1.3485

                          پوند به دلار موقعیت خود را با شکست سطح افزایشی تقویت کرده و در ساختار صعودی خود تا این لحظه باقی مانده است اولین علامت کاهشی پیش از شکست سطح کاهشی شکست سطح 1.6029 میباشد!

                          قیمت جاری=1.6155

                          دلار استرالیا و دلار نیوزیلند و دلار کانادا نسبت به دلار تغییر خاصی نداشته اند و در همان مسیرهای پیشین در جهت سطوح موردنظرشان هستند !

                          دلار استرالیا به دلار امریکا سطح کاهشی را شکسته و در جهت سطح 0.9208 قرار دارد.

                          قیمت جاری=0.9313

                          دلار نیوزیلند به دلار امریکا سطح کاهشی را شکسته و در جهت سطح 0.8133 قرار دارد.

                          قیمت جاری=0.8272


                          دلار امریکا به دلار کانادا هم هنوز در موقعیت کاهشی قرار دارد و تغییر خاصی در آن دیده نمیشود!!!!!!!!!

                          قیمت جاری=1.0307

                          دلار به فرانک هدف نزولی خود را دیده و یورو به فرانک هنوز در جهت هدف نزولی قرار دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          ارزهای برابر ین همانند هفتهء قبل ارزیابی میشوند با این نکته که تمایل به کاهشی شدن در آنها بیشتر شده و دلار به ین همچنان در موقعیت کاهشی قرار دارد و در صورتیکه سایر ارزهای برابر ین تمایل کاهشی خود را ادامه دهند بسوی سطوح تغییر ترند موقتشان که در پست65 هم به آنها اشاره شد خواهند رسید و با شکست آن سطوح در چنین شرایطی اهداف صعودیشان موقتا" از دستور کار خارج خواهد شد ! امری که هنوز اتفاق نیفتاده ولی باید حتما" در جهت شناسایی تغییر گامها مدنظر قرار گرفته شود!

                          قیمت جاری دلار به ین=97.89

                          فلزات = با شکست سطح افزایشی و تغییر ترند تمایل به افزایشی شدن در آنها ایجاد شده هرچند ساختار نزولی و اهداف دیده نشده در مسیرشان همچنان محفوظ است باید منتظر تغییرات بعدی بخصوص در جهت شناسایی پایداری قیمتها باشیم!

                          قیمت جاری برای طلا=1338

                          نفت= پس از یک افزایش نسبی شکننده با شکست سطح 103.22 به زیر سطح 102 نفوذ کرده و در جهت هدف 100.76 قرار گرفته است در صورت عبور از سد این هدف سطح ریورسال نیرومند 99.50 قرار دارد باید دید قیمت با هدف 100.76 چه خواهد کرد موقعیت نزولی نفت همچنان پایدار است.

                          قیمت جاری=101.52


                          موفق باشید.
                          ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 09-30-2013, 11:12 AM

                          نظر


                          • #73
                            تغییرات مهم در این لحظات:


                            ارزهای برابر دلار = در نگاهی کلی نسبت به دیروز با افزایش نسبی روبرو شدند بالای سطح افزایشی قرار گرفته و در جهت اهداف هستند بخصوص پوند و یرو برابر دلار!

                            دلار نیوزیلند و دلار استرالیا برابر دلار هم تقویت شدند ولی تمایل به کاهشی شدنشان با شکست سطح کاهشی هنوز باقیست !

                            دلار و یورو برابر فرانک موقعیتشان همچنان نزولیست با اینکه امروز را با افزایش نسبی سپری میکنند لذا تغییر ساختار در انها ایجاد نشده چون تغییر گامی کلید نخورده است !

                            دلار امریکا به دلار کانادا هم با تقویت نسبی روبرو شده لذا این دلیل قوی شدن آن تا شکست سطح افزایشی بحساب نمی آید! 1.0399 شکستش اولین نشانه برای افزایش جدی و تغییر ترند موقت خواهد بود !

                            ارزهای برابر ین موقعیتشان همچنان مثل سابق ارزیابی میشود با این نکته که دلار همچنان برابر ین وضعیت کاهشی دارد ولی سایر ارزهای برابر ین با تقویت نسبی روبرو شده و غالب صعودی را حفظ کرده اند با شروع ماه میلادی جدید در سطوح تغییر ترند برخی از این ارزها تغییراتی ایجاد شده که متعاقبا" به آنها خواهیم پرداخت!

                            فلزات= محور تغییرات در این لحظات هستند روزهایی را بالای سطوح افزایشی خود سپری کردند ولی باز هم تسلیم شکست سطوح کاهشی خود شدند طلا با نفوذ دوباره به زیر سطح 1306 در مسیر تارگت 1265.98 قرار دارد که سطح ریورسال مهمی هم هست نقره هم در همین مسیر در جهت هدف نزولی خود قرار دارد تا سطح 20.60 ریورس کرده که به هدف 20.58 . (اشاره شده در پست 66 ) نزدیک شده لذا شکست اهداف برای این 2 فلز گرانبها ما را در جهت تحلیلهای تازه تری قرار خواهد داد !

                            قیمت جاری طلا=1287

                            قیمت جاری نقره=20.69

                            نفت همچنان نزولی در جهت هدف 100.76 با سطح ریورسال بعدی در 99.50 ......!

                            قیمت جاری نفت=101.33


                            و اما موازنهء قوا که بشدت بین ین و دلار در حال تقابل دیده میشود و همین امر باعث شده فرانک در پایینترین سطح تقاضا قرار گیرد لذا بزودی از بین اینها یکی پیروزمندانه قد علم خواهد کرد انتظار میرود که آن یکی همان ین زاپن باشد حال باید دید که شکست سطوح مربوطه چقدر ما را به این انتظار نزدیک میکند!


                            موفق باشید.
                            ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-01-2013, 08:50 PM

                            نظر


                            • #74
                              تقدیم به علاقمندان داو جونز:








                              موفق باشید.
                              ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 10-01-2013, 10:42 PM

                              نظر


                              • #75
                                ارزهای برابر ین:


                                دلار به ین=98.77 سطح مربوطه شکسته شده و قیمت در جهت نزول همواره در حرکت هست هدف این تغییر در اولین گام میتواند 96.16 باشد!

                                قیمت جاری=97.38


                                یورو به ین= 131.28شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

                                قیمت جاری=131.58


                                پوند به ین= 157.33 شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

                                قیمت جاری=157.62


                                دلار استرالیا به ین=90.60شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

                                قیمت جاری=90.94


                                فرانک به ین= 106.97شکست این سطح به پایین این هشدار را به خریداران میدهد که روند صعودی موقتا" متوقف شده و تغییر ترند موقت کلید خورده است

                                قیمت جاری=107.52


                                بعد از دلار به ین که در مسیر تغییر روند قرار دارد تغییر سطح برای پوند به ین را به مجموعه اضافه کردیم و مابقی در همان سطوح همچنان معتبرند.

                                نکته اینکه از دیروز تا این لحظه موازنهء قوا بنفع ین در جریان است و بیشترین سطح تقاضا را نسبت به دلار و فرانک در اختیار دارد!

                                وضعیت ارزهای برابر دلار اینست که با کاهشی نسبی برابر دلار مواجه شده اند با حفظ ساختار صعودیشان ارزهای کالایی هم با شکست سطوح کاهشی تحت فشار نزولی هستند و هنوز تغییر افزایشی در آنها ایجاد نشده دلار نسبت به دلار کانادا با افزایش نسبی روبرو شده ولی تغییر ترندی رقم نخورده و قیمت به سطح افزایشی نرسیده پس موقعیت کاهشی ان محفوظ است وضعیت نفت و فلزات مثل دیروز است تغییر محسوسی در آنها دیده نمیشود!

                                با تغییرات بعدی تحلیلهای مربوط به آن تقدیم خواهد شد.


                                موفق باشید.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X