اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Forecastfx & market

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #76
    یورو به دلار:


    این جفت ارز بعد از تثبیت بالای سطح 1.3536 در جهت هدف 1.3650 قرار دارد یک سطح مهم حوالی سقف 1.3710 وجود دارد که سطحی ریورسال بشمار میرود منظور سطح 1.3708 میباشد وجود این محدوده در این مرحله از گامهای حرکتی قیمت برای خریداران یک هشدار موقت هست که امکان بازگشت را یاداوری کرده و اما بطورکلی تثبیت قیمت بالای سطح ریورسال مورد اشاره قیمت را برای یک تارگت قدیمی و جامانده که چند کوارتر به تعویق افتاده یعنی 1.4100 آماده میکند در همین راستا سطح 1.3450 یک سطح ریورسال مهم و با توجه به تغییر گامها در سطوح ماهیانه سطح کاهشی مهمتر 1.3410 مدنظر قرار میگیرد در نتیجه جایی که موقتا" تغییر ترند را در جهت نزول رقم خواهد زد سطح 1.3307 خواهد بود این ترتیب برای شناسایی تغییرات میتواند در کوارتر فعلی بسیار تعیین کننده باشد ازونجایی که هر بالا رفتنی صرفا" نشان از صعود نیست و هر پایین رفتنی حکایت از سقوط نخواهد داشت باید تثبیت و پایداری را در لابه لای گامها مدنظر قرار داد چراکه تغییر گامها فقط به سطح یا قیمت بسنده نمیکنند آنها بهمراه خود زمان را هم تعریف میکنند و توجه به آنها میتواند برای مدیریت ریسک و انطباق استراتژی حاکم از جانب بازار به تریدر مفید و موءثر باشند پس با همین محاسبات این جفت ارز را زیر نظر میگیریم و امید است که مطالب فوق برای علاقمندان به این نوع دید از مارکت کفایت کند تا ببینیم قیمت چگونه با شکست سطوح مفاهیم ضروری را برای دیده شدن اهداف بما نشان خواهد داد!


    قیمت جاری=1.3592


    در باقی جفت ارزها تغییر محسوسی دیده نمیشود ارزهای برابر ین تمایل به کاهشی شدن دارند ولی ساختار بالاروندگیشان همچنان پر قدرت مانده است لذا پیشنهاد میشود تا دیده شدن یا شکسته شدن سطوح تغییر ترند صبر نمود که تکلیف نزول یا تداوم صعود برایمان روشن شود!

    فلزات تا این جا خود را به بالای سطوح تغییر ترند موقت برای جندمین بار رسانده اند یعنی ما را باز هم با موقعیت تثبیت یا تداوم به چالش کشیده اند با این حساب ترید در چنید شرایطی بسیار پر ریسک خواهد بود طلا هنوز هدف کاهشی خود را ندیده نقره به ان نزدیک شد ولی آنرا ندید در نتیجه وضعیت ساختار نزولی آن پار برجاست و به افزایش نسبی آن بسنده میکنیم تا پروسهء تثبیت برای شناسایی تغییر گام موقت سپری شود تا بتوانیم بفهمیم که قیمتها برای فلزات گرانبها بسوی پایداری خواند رفت یا خیر!؟

    قیمت جاری برای طلا=1316

    قیمت جاری برای نقره=21.79


    نفت= هنوز تارگت 100.76 را ندیده و بالای سطح 103.22 بازگشته سطحی که در پست 72 به ان اشاره شد موقتا" قیمت را افزایشی کرده ولی هنوز شکننده است اما میتواند در ادامه قیمت را بسوی یک سطح تغییر ترند موقت سوق دهد و آن 105.24 هست که ازین پس با شکست این سطح و تثبیت قیمت بالای این سطح میتوانیم بگوییم قیمت موقتا" از نزول خارج شده و اهدافش از دستور کار خارجند و قیمت تمایلش تغییر کرده و بالا روندگی را استارت خواهد زد حتی برای کوتاه مدت!!!!!!!!!


    قیمت جاری=103.77


    در حال حاضر نکات گفته شده کلیاتی از سطوح مهم پیش روی ما در روزها و هفته های پیش رو هستند با ایجاد تغییرات کلیدی به انها خواهیم پرداخت ین زاپن همچنان نسبت به فرانک و دلار بیشترین سطح تقاضا را در اختیار دارد و ما همچنان مارکت را تحت نظر داریم......................


    سلامت و پیروز باشید.

    با احترام.

    نظر


    • #77
      با درود.


      در ادامهء صحبتهای گذشته بویزه در رابطه با ارزهای برابر ین که دیروز هم راجع به اونها نکاتی رو در رابطه با تمایلات کاهشی مطرح کردیم امروز در این لحظه شاهد یک تغییر رفتار برابر جفت ارز پوند به ین هستیم سطح تغییر ترند موقت 157.33 هم اکنون به پایین شکسته شد در نتیجه هدفی پیش روی قیمت قرار خواهد گرفت تارگت مورد نظر 155.04 و پس از ان 153.52 سطح ریورسال و هدف بعدی آنست که میتواند در گامهای بعدی روءیت شود

      به همین ترتیب برای پوند به دلار هم تغییری در پیش روست شکست 1.6121 قیمت را به 1.6029 رسانده و تثبیت قیمت پایین سطح 1.6029 میتواند قیمت را تا سطح 1.5795 که سطح ریورسال و هدفی مهم هست بکشاند در نتیجه با این تغییرات استارت ضعیف شدن پوند هم رقم میخورد و آثار ان در مارکت نمود پیدا میکند

      برای جفت ارز پوند به ین= قیمت با این شکست نباید بالای سطح 158.53 تثبیت شود تا قیمت در جهت تداوم بسوی هدف حرکت کند در صورت تثبیت تاخیر موقت خواهیم داشت!

      قیمت جاری=157.27

      برای جفت ارز پوند به دلار = قیمت بعد از شکست 1.6121 نباید به بالای سطح 1.6224 بازگشته و تثبیت شود و الا تاخیر در رسیدن به هدف ایجاد خواهد شد!

      قیمت جاری=1.6156


      در باقی ارزها و حتی فلزات و نفت تغییر محسوسی دیده نمیشود و تحلیلها هماند سابق معتبرند و موازنهء قوا همچنان بسود ین ژاپن هست و در حال حاضر نسبت به فرانک و دلار بیشترین سطح تقاضا را در اختیار دارد ...................


      تا تغییرات و تحلیلهای بعدی

      بدرود.

      نظر


      • #78
        وضعیت مارکت در حال حاضر:

        دیروز در مورد وضعیت پوند در بازار نکاتی بیان شد این ارزدر موضع ضعف بسر میبرد و کاهشی ارزیابی میشود و پایین ترین سطح تقاضا را در حال حاضر در بازار ارز دارد برابر دلار سطح 1.6121 را به پایین شکسته و برابر ین 157.33 را هم که دیروز شکست و هر دو در مسیر اهداف خود هستند و این نشان میدهد در این بازار عظیم با همهء نظم و پیچیدگی موجود در آن میتوان ضعف و قدرتها رو از روی گامهای حرکتی ارزها بصورت منفرد و حتی در مجموعهء حرکات کلی جهت مارکت رو برای ارزهای مختلف نسبت بهم شناسایی کرد کار دشواریست اما ممکن و متنوع و بسیار حائز اهمیت از بعد زمان و سطح در قالبی هندسی ! بهمین شکل که در چارت هایمان مشاهده میکنیم

        قیمت جاری پوند به دلار=1.6060

        قیمت جاری پوند به ین=155.98

        یورو به دلار با کاهش نسبی روبرو شده به سطح کلیدی 1.3650 نزدیک شد ولی هنوز هدف صعودی هفته ها و ماهها قبل ما را در 1.3700 که نزدیک سطح ریورسال 1.3708 میباشد را ندیده است قیمت هنوز با این سطوح کار بسیار دارد چراکه تعیین قلمروی حرکتی بعدی در گامی بالاتر از همین نقاط شروع میشود !

        قیمت جاری=1.3591

        دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا با توجه به شکست سطوح کاهشی خود به بالای سطوح بازگشته و هنوز به سطح افزایشی هفتهء قبل نرسیده اند تا بگوییم تغییری در گامها برای افزایشی شدن ایجاد شده است و قیمتها در وضعیتی رنج بازی میکنند و تمایلات کاهشی انها بر قرار است لذا با شروع ماه جدید میلادی تغییراتی در سطوح رقم خورده که برای شناسایی بهتر گامها در هفته های پیش رو به آنها خواهیم پرداخت !

        دلار امریکا به دلار کانادا = در همان محدودهء زیر سطح افزایشی 1.0399 باقی مانده و موقعیت کاهشی خود را دارد و تغییر خاصی در ان دیده نمیشود.

        ارزهای برابر ین هم تمایلات کاهشی خود را حفظ کرده اند بعد از اینکه دلار به ین تغییر ترند نزولی خود را ایجاد کرد و در مسیر هدف نزولی قرار گرفت جفت ارز پوند به ین هم به او پیوست و تغییر ترند نزولی آن کلید خورد و بسوی هدف خود گام بر میدارد باقی ارزهای برابر ین هنوز تغییر ترند نزولیشان ایجاد نشده است !!!!!!!!

        دلار و یورو برابر فرانک = هر چند هم اکنون با افزایش نسبی مواجه شده اند ولی هنوز موقعیت کاهشی خود را حفظ کرده اند.

        فلزات در محدوده بازی میکنند با حفظ ساختار نزولی بازگشتهایی از آنها شاهد هستیم ولی فعلا" موقعیت خرید نیرومندی برایشان تعریف نمیکنیم چراکه شکننده ارزیابی میشوند و باید صبر اختیار کرد و منتظر فرصتی منظقی برای شروع گامهایی با پتانسیل بالاتر برای ورود در جهتی مناسب ماند با این اوصاف نفت در مسیر سطح تغییر ترند موقت قرار گرفته و بالای سطح 103.22 در شرف تثبیت هست حال میماند میزان پایداری ان برای رسیدن به سطح 105.24 ....!

        قیمت جاری طلا=1315

        قیمت جاری نقره=21.63

        قیمت جاری نفت=103.53


        ین همچنان بیشتر از رقبای خود تقاضا میشود و دلار و فرانک در سطوح پایین تری از تقاضا هستند بهمین ترتیب در روز پایانی هفته مارکت رو تعقیب و در صورت مشاهدهء تغییرات موءثر و جهت دار مطالب را با دوستان در میان خواهیم گذاشت پس تا دیدار بعد..................

        موفق باشید.


        با احترام.
        ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-04-2013, 03:35 PM

        نظر


        • #79
          سطح 1.6029 برای جفت ارز پوند به دلار هم به پایین شکسته شد!


          در تایید پست 77 برای جفت ارز پوند به دلار با شکست سطح 1.6121 قیمت خود را به هدف 1.6029 رساند و با شکست این سطح یک گام نزولی پر چالش تر را پیش روی خود قرار داده است لذا با تثبیت قیمت زیر سطح 1.6029 قیمت بسوی هدف 1.5795 خواهد رفت که سطح ریورسال نیرومندیست و برای رسیدن گام به گام قیمت به این سطح قیمت نباید به بالای سطح 1.6121 ازین پس بازگردد و بالای ان تثبیت شود و الا تغییر افزایشی موقتی ایجاد خواهد شد و رسیدن به هدف به تاخیر خواهد افتاد !

          قیمت جاری=1.6027

          با ایجاد این تغییر در این لحظات پایانی فعالیت برای مارکت پروندهء تحلیلی این هفته هم بسته میشود و بنظر نمیرسد تغییر خاصی دیگری رخ دهد دلار در این دقایق نسبت به ین و فرانک در سطح مناسبتری از تقاضای نسبی بیشتر از آنها قرار گرفته است در نتیجه بهمین ترتیب مارکت را تا بسته شدن بدرقه خواهیم کرد ...


          موفق باشید.


          بدرود.

          نظر


          • #80
            مارکت در هفتهء پیش رو:


            قسمت اول.


            تحلیل بازارو برای هفتهء بعد که بعضا" در طول ماه هم میتواند کاربرد داشته باشد تقدیم دوستان میکنیم و در هر مرحله تغییری ایجاد شود به اطلاع خواهیم رساند و مثل روال هر هفته قیمتها رو رصد کرده و با مارکت همراه خواهیم بود.


            ارزهای برابر دلار:


            یورو به دلار=

            اهداف= برای صعود 1.4100 و برای نزول 1.3079 .

            سطح افزایشی=1.3536 که با تثبیت قیمت بالای این سطح قیمت در اولین قدم بسوی 1.3708 خواهد رفت که تا کنون تا سطح کلیدی 1.3650 که در ماه سپتامبر برای تحلیل مدنظر داشتیم خود را تا نزدیکی آن رسانده ولی به هدف 1.3708 نرسیده است و روشن شدن تکلیف ما با این نرخ هست که برای هدف صعودی مسیر مشخص خواهد شد.

            سطح کاهشی=1.3410 شکست این سطح قیمت را بسوی 1.3307 خواهد کشاند.

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول= 1.3307 شکست سطح مربوطه تغییر ترند موقت را کلید خواهد زد!

            قیمت جاری=1.35564


            پوند به دلار= تا حدودی راجع به این جفت ارز در هفتهء گذشته صحبت کردیم و قیمت را در مسیر اهداف تعقیب کردیم در نتیجه به اشاراتی مختصر بسنده میکنیم!


            اهداف= برای صعود 1.6300 و برای نزول 1.5795

            سطح افزایشی= 1.6134 تثبیت قیمت بالای این سطح قیمت را در جهت هدف صعودی قرار خواهد داد.

            سطح کاهشی=1.6121 شکست این سطح قیمت را بسوی هدف 1.6029 خواهد رساند

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=1.6121 که قیمت را موقتا" نزولی میکند و بسوی هدف 1.5795 خواهد کشاند یک سطح ظریف چالشگر در این بین هست که قیمت به آن واکنش نشان خواهد داد 1.59255 همان سطح هست !

            قیمت جاری=1.60093


            دلار استرالیا به دلار امریکا= بازی قیمت در محدوده تغییر خاصی را نسبت به آخرین تحلیل ماه قبل ایجاد نکرده و قیمت به همان اعتبار به مسیر خود ادامه میدهد با بروز تغییرات بعدی نکات افزوده و در کادر تحلیلی مربوط به این جفت ارز قرار خواد گرفت!

            اهداف= برای صعود 0.9612 برای نزول 0.8813 .

            سطح افزایشی= 0.9510 شکست دوباره و تثبیت قیمت بالای این سطح قیمت را بسوی هدف خواهد رساند.

            سطح کاهشی=0.9346 نفوذ قیمت زیر این سطح قیمت را بسوی سطح تغییر ترند موقت برای نزول خواهد برد!

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=0.9208


            قیمت جاری=0.94368


            دلار نیوزیلند به دلار امریکا= وضعیت این جفت ارز هم شبیه دلار استرالیا به دلار امریکاست و نسبت به ماه قبل تغییری اساسی در سطوح برای ان تا این لحظه دیده نمیشود و همچنان معتبر ارزیابی میشود مگر تغییر خاصی روءیت شود که در اینصورت متعاقبا" اعلام خواهد شد.

            اهداف =برای صعود 0.8570 و برای نزول 0.7560 .

            سطح افزایشی=0.8461 شکست این سطح قیمت را بسوی هدف صعودی دعوت خواهد نمود.

            سطح کاهشی=0.8270 شکست این سطح قیمت را بسوی 0.8133 کشانده و با تثبیت زیر این نرخ بسوی سطح تغییر ترند موقت برای نزول دعوت خواهد شد.

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=0.8050

            قیمت جاری=0.83144


            دلار امریکا به دلار کانادا= تنها تغییری که نسبت به ماه قبل در تحلیل پایانی آن شاهد هستیم فقط در هدف نزولی ایجاد شده آن هم بدلیل تثبیت قیمت در محدودهء کاهشی هست ما بقی سطوح در ریتم کاهشی و افزایشی بدون تغییر برای این ماه هم معتبرند !

            اهداف=برای صعود 1.0727 و برای نزول 1.0072 .

            سطح افزایشی= 1.0399 همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود هم هست که با تثبیت قیمت بالای این سطح آنرا بسوی سطح 1.0535 دعوت خواهد نمود

            بشرطی که قیمت به زیر سطح 1.0372 بازنگردد!


            سطح کاهشی= 1.0290 این سطح در این مرحله باز هم بسیار مهم جلوه میکند لذا شکست این سطح و تثبیت قیمت زیر این سطح

            بطوریکه بالای سطح 1.0399 بازگشت نکند بسوی هدف نزولی خواهد رفت.

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1.0399


            قیمت جاری=1.02930


            ارزهای برابر ین: با تغییراتی نسبی در سطوح و همراه با توضیحات برای ماه جدید و هفته های پیش رو ارائه میشود با امید به اینکه برای مخاطبان مفید واقع شود.

            دلار به ین=

            اهداف برای صعود 103.726 و برای نزول 95.33

            سطح افزایشی=97.78 شکست سطح مربوطه قیمت را تا سطح تغییر ترند موقت برای نزول تقویت خواهد نمود.

            سطح کاهشی=96.98 تثبیت قیمت پایین سطح مورد نظر قیمت را در جهت هدف نزولی قرار خواهد داد هدف مذکور سطح ریورسال مهمی هم هست!

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول= 98.77 میباشد که قیمت زیر این سطح همچنان قرار دارد.

            قیمت جاری=97.461


            پوند به ین=

            اهداف= برای صعود 161.90 و برای نزول 153.52

            سطح افزایشی= 158.53 شکست و تثبیت دوباره بر بالای این سطح قیمت را در مسیر هدف صعودی قرار خواهد داد!

            سطح کاهشی= 156.31 تثبیت قیمت پایین این سطح قیمت رابسوی نرخ 155.04 و با شکست آن پس از تثبیت در مسیر هدف نزولی قرار خواهد گرفت .

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول=157.33

            قیمت جاری=156.027


            یورو به ین=

            اهداف= برای صعود 135.46 و برای نزول 128.64


            سطح افزایشی=133.33 شکست و تثبیت دوباره بالای این سطح قیمت را باز هم برای رسیدن به هدف آماده میکند.

            سطح کاهشی= 131.28 که همان سطح تغییر ترند موقت برای نزول است شکست ان قیمت را بسوی 129.70 و تثبیت زیر این سطح قیمت را بسوی هدف نزولی خواهد کشاند.

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول= 131.28

            قیمت جاری= 132.135

            ذلار استرالیا به ین=

            اهداف= برای صعود 95.00 و برای نزول 88.23 .

            سطح افزایشی= 92.62 سطحیست که قیمت با شکست دوباره و تثبیت روی ان بسوی 94.09 خواهد رفت و با تثبیت روی ان هدف صعودی در تیررس خواهد بود.

            سطح کاهشی=90.60 یعنی همان سطح تغییر ترند موقت برای نزول که با شکست این سطح قیمت بسوی هدف نزولی کشیده خواهد شد.

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول= 90.60

            قیمت جاری=91.94

            فرانک به ین=

            اهداف=برای صعود 110.82 و برای نزول 104.50 .

            سطح افزایشی=108.62 سطحیست که قیمتب ا شکست دوباره و تثبیت بر روی آن بسوی هدف دعوت خواهد شد.

            سطح کاهشی=107.43 تثبیت زیر این سطح قیمت را بسوی سطح تغییر ترند موقت نزولی خواهد رساند.

            سطح تغییر ترند موقت برای نزول= 106.97 میباشد شکست و تثبیت زیر این سطح قیمت را بسوی هدف نزولی دعوت خواهد کرد.

            قیمت جاری=107.44


            دلار به فرانک=

            اهداف= 0.9696 برای صعود و 0.8754 برای نزول

            سطح افزایشی= 0.9148 شکست و تثبیت نرخ بالای این سطح قیمت را افزایشی میکند و بسوی سطح تغییر ترند موقت برای صعود دعوت خواهد کرد!

            سطح کاهشی=0.8954 شکست و تثبیت پایین این سطح قیمت را بسوی هدف نزولی خواهد رساند

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود= 0.9331

            قیمت جاری=0.90692


            یورو به فرانک=

            اهداف=1.2498 هدف صعودی و 1.2119 هدف نزولی.

            سطح افزایشی=1.2378 که همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود است با تثبیت قیمت بالای این سطح حرکت بسوی هدف صعودی آغاز خواهد شد.

            سطح کاهشی=1.2250 با تثبیت قیمت زیر این سطح قیمت بسوی هدف نزولی دعوت خواهد شد !

            سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1.2378

            قیمت جاری=1.22953



            پایان قسمت اول .


            با احترام.
            ویرایش توسط shyazdi : https://www.traderha.com/member/2792-shyazdi در ساعت 10-07-2013, 12:20 AM

            نظر


            • #81
              مارکت در هفتهء پیش رو :



              قسمت دوم.



              طلا=


              اهداف برای صعود 1470 و برای نزول در اولین گام 1265.98 ! و در گام بعدی 1156.67 سطح ریورسال بسیار حیاتی.


              سطح افزایشی=1320.64 سطحی بسیار بسیار مهم! شکست آن قیمت را برای دیدار دوباره تا سطح 1360 بالا خواهد کشاند !

              سطح کاهشی=1306.21 سطحی که شکسته شده و نفوذ قیمت به زیر آن هدف نزولی که یک سطح ریورسال مهم هست در تیررس قرار خواهد داد!

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=1320.64


              قیمت جاری=1310.60


              نقره=


              اهداف=26.31 برای صعود و 20.58 و سپس 17.97 برای نزول مدنظر هست.


              سطح افزایشی= 21.91 این سطح همان سطح تغییر ترند موقت برای صعود هم میباشد لذا تثبیت بالای این سطح قیمت را بسوی سطح کلیدی= 22.54 فرا خواهد خواند.

              سطح کاهشی= 21.28 شکست و تثبیت قیمت زیر این سطح قیمت را بسوی هدف نزولی سوق خواهد داد.

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=21.91


              قیمت جاری=21.71


              نکته اینکه شرایط این 2 فلز گرانبها تغییری در سطوح کاهشی و افزایشی نسبت به گذشته نداشته اند چراکه در محدوده بازی کرده اند و تغییر ساختاری اساسی برای طی شدن گامهای بالا رونده دیده نشده است بجز نوساناتی مقطعی رو به بالا با بازگشت به پایین سطوح تغییر روند نزولی و کاهشی باز هم در مسیر نزولی قرار گرفته اند لذا خریداران باید احتیاط بیشتری داشته باشند !


              نفت=

              اهداف= 112.79 برای صعود و در جهت نزول 100.76 و سپس 97.78.


              سطح افزایشی=103.22 سطحیست که قیمت با تثبیت بالای آن بطوریکه به پایین سطح 102.19 باز نگردد خود را به سطح تغییر ترند موقت برای صعود خواهد رساند.

              سطح کاهشی=102.19 با تثبیت نرخ زیر این سطح قیمت را باز بسوی هدف 100.76 دعوت خواهد نمود.

              سطح تغییر ترند موقت برای صعود=105.24


              پایان قسمت دوم.


              موفق باشید.
              ویرایش توسط shyazdi : https://www.traderha.com/member/2792-shyazdi در ساعت 10-07-2013, 12:21 AM

              نظر


              • #82
                وضعیت مارکت برای امروز:


                ارزهای برابر دلار:

                یورو برابر دلار هر چند با کاهش نسبی روبر شده لذا ساختار بالاروندگی خود را تا اینجای کار حفظ نموده است زیرا قیمت بالای سطح افزایشی همچنان مستقر شده است.

                قیمت جاری=1.3560


                پوند برابر دلار در موقعیت کاهشی خود قرار دارد و زیر سطح کاهشی در پروسهء تثبیت بسر میبرد.

                قیمت جاری=1.6045

                دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا هر از گاهی علائم تقویت شده ای از خود بروز میدهند لذا هنوز در محدوده بازی میکنند و لی هنوز شاهد تغییر ساختاری قابل توجهی از جانب آنها نبوده ایم در اواخر ماه سپتامبر قیمتها در مسیر کاهشی تمایلاتی از خود نمایان ساختند اما به سطوح مورد نظر نرسیدند و در ماه اکتبر به محدودهء رنج خود باز گشتند حال در تعقیب حرکات این جفت ارزها هستیم تا ببینیم که با اهدافشان چه میکنند!

                قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9436

                قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8283

                دلار امریکا به دلار کانادا= مدتیست قیمت در محدودهء فعلی در نوسان است بخشی از اهداف را در ماههای قبل گام به گام روءیت نمود و حال در مسیر تغییر برای ترند موقت قرار گرفته اشاره به 1.0399 که سطحی افزایشی هم هست و همینکه ساختار نزولی با هدفی مشخص پیش روی خود دارد با توجه به تثبیت شکنندهء قیمت در این مدت بالای سطح 1.0290 تا زمانیکه قیمت به بالای سطح افزایشی و تغییر ترند موقت نفوذ نکند تمایل نزولی قیمت را غالب نشان میدهد !

                قیمت جاری=1.0329

                ارزهای برابر ین:


                دلار و پوند برابر ین از هفتهء گذشته تا کنون همچنان در وضعیت کاهشی هستند!!!!!!!!!!!

                قیمت جاری دلار به ین=97.13

                قیمت جاری پوند به ین=156.01

                یورو و فرانک برابر ین سطح تغییر ترند برای نزول خود را شکسته اند و تا زمانیکه به سطح افزایشی نفوذ نکنند اعتبار نزول با تثبیت زیر سطوح کاهشی و تغییر ترند موقت برقرار خواهد ماند!

                یورو برابر ین=131.71

                فرانک برابر ین=107.16


                دلار استرالیا به ین هنوز سطح تغییر ترند موقت خود را نشکسته است و موقعیت کاهشی آن همانند سایر ارزهای برابر ین برای نزول تایید نشده است!

                قیمت جاری=91.70


                دلار و یورو برابر فرانک= با افزایش نسبی روبرو هستند ولی تا زمانیکه سطوح افزایشی آنها در جهت بالاروندگی نشکسته و تثبیت صورت نگیرد ساختار آنها همچنان نزولی ارزیابی میگردد.

                دلار به فرانک=0.9061

                یورو به فرانک=1.2290


                فلزات از ابتدای هفته باز به بالای سطوح افزایشی تغییر ترند موقت برای بالا روندگی باز گشتند لذا هنوز ناپایدار هستند و برای طلا هدف برای تثبیت افزایشی به همان 1360 و برای نقره به همان سطح کلیدی 22.54 محدود میشود ساختار نزولی و روءیت اهداف همچنان محفوظ و پا برجاست مگر اینکه علائم پایدار افزایشی در قیمت ظاهر شود که در انصورت بدقت انرا مورد بررسی خواهیم داد!

                قیمت جاری طلا=1322

                قیمت جاری نقره=22.31

                نفت= در ابتدای هفته کار خود را از بالای سطح افزایشی آغاز نمود ولی با شکست سطح کاهشی 102.19 و بازگشت دوباره به بالای سطح افزایشی 103.22 باز تغییر رفتاری مبهم را از خود بروز داد این رفتارها را در ماههای گذشته هم از نفت شاهد بودیم لذا در این مرحله غلبه با ساختار نزولیست اهدافش هنوز در 100.76 باقی مانده و بعد از ان سطح ریورسال 99.50 را هم داریم و انتظار نهایی ما از اهداف نزولی در گام بعدی دیده شدن هدف 97.78 خواهد بود با رفتارهایی دوگانه که قیمت به این شکل نمایان میسازد میتوان به این نتیجه رسید که در کنار لحاظ کردن ساختار نزولی با اهداف نزولی بعنوان روند غالب به قیمت اجازه دهیم تکلیف خود را با سطح تغییر ترند موقت 105.24 در ابتدا روشن کند چراکه سطح 103.22 برای تثبیت بسیار حیاتیست و رفتارهای شکننده بما این هشدار را میدهند که انتظارات خود را محدود و کنترل کنیم و بیش از این روی فروش نفت حساب نکنیم تا وقتیکه قیمت زیر سطح کاهشی طوری تثبیت شود که دیگر به بالای سطح افزایشی باز نگردد ! و بلعکس زمانیکه بالای سطح افزایشی تثبیت شود و در جهت پایداری اقدام کند نباید به زیر سطح کاهشی بازگشت کند در نتیجه میتواند برای دیدن سطح تغییر ترند موقت برای صعود پیش رود با توجه به تغییرات پیش رو قیمت را زیر نظر میگیریم..............

                قیمت جاری=103.25

                در شرایطی هستیم که نسبت به هفتهء قبل دلار امریکا نسبت به فرانک و ین با افزایش نسبی در تقاضا همراه هست و بهمین ترتیب موازنه قیمتها را ازین پس تعقیب خواهیم کرد.


                موفق باشید.
                ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-08-2013, 01:01 PM

                نظر


                • #83
                  مارکت در این لحظه:


                  ارزهای برابر دلار:

                  یورو امروز را با کاهش بیشتر نسبت به دیروز برابر دلار آغاز نمود و به زیر سطح افزایشی خود نفوذ کرده است پیش از رسیدن به سطح کاهشی سطح ریورسال 1.3450 را مدنظر قرار دهید!

                  قیمت جاری=1.3512

                  پوند برابر دلار همچنان کاهشی هست و در مسیر هدف نزولی قرار دارد !

                  قیمت جاری=1.5933

                  دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا بدون تغییری خاص در محدوده بازی میکنند!

                  قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9446

                  قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8300

                  دلار امریکا به دلار کانادا= با افزایش نسبی و تثبیت همراه هست بالای سطح کاهشی باقی ماند و خود را بسوی سطح افزایشی و تغییر ترند موقت برای بالاروندگی نزدیک میکند!

                  قیمت جاری=1.0388

                  دلار و یورو برابر فرانک همانند دیروز با افزایش نسبی روبرو هستند ولی هنوز با سطوح افزایشی برای تثبیت بالاروندگی فاصله دارند!

                  قیمت جاری یورو به فرانک=1.2297
                  قیمت جاری دلار به فرانک=0.9100

                  ارزهای برابر ین همانند دیروز در وضعیت کاهشی هستند و فقط دلار استرالیا به ین سطح تغییر ترند برای نزول را نشکسته باقی انها شکسته اند و در مسیر کاهشی خود قرار دارند!!!!!!!!!!

                  فلزات = بازگشت به زیر سطوح کاهشی و باز در مسیر هدف نزولی قرار دارند !!!!!!!!!!!

                  قیمت طلا=1299

                  قیمت نقره=21.85

                  نفت= ناپایداری روی سطح 103.22 و بازگشت دوباره به زیر سطح 102.19 قیمت را در مسیر هدف نزولی 100.76 برای بار دیگر قرار داده است !

                  قیمت جاری=101.60

                  دلار همانند دیروز نسبت به ین و فرانک در سطح تقاضای بالاتریست و موقعیت ارزها این برتری را هر چند بطور نسبی نشان میدهند!


                  موفق باشید

                  با احترام.
                  ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-09-2013, 07:15 PM

                  نظر


                  • #84
                    سطح افزایشی و تغییر ترند موقت برای صعود در دلار امریکا به دلار کانادا شکسته شد!

                    هم اکنون سطح 1.0399 در جفت ارز دلار امریکا به دلار کانادا شکسته شد و قیمت موقتا" از وضعیت نزول خارج شده لذا طبق دستورالعمل هفتگی قیمت را زیر نظر میگیریم بدینصورت که با تثبیت قیمت بالای این سطح ( 1.0399 ) آنرا بسوی سطح 1.0535 دعوت خواهد نمود بشرطی که قیمت به زیر سطح 1.0372 بازنگردد! فاصلهء ایندو سطح کم هست و این نشان ازین دارد که با سطحی ناپایدار روبرو هستیم و هر ان قیمت میتواند به مسیر نزولی خود باز گردد در نتیجه در چنین شرایطی تم خریدی برای خریداران لحاظ نمیشود ! و این هشداریست به فروشندگان برای تغییر موقت گامها ! با این حساب قیمت را تحت تعقیب قرار میدهیم تا ببینیم این تغییر ترند موقت چقدر پایدار خواهد ماند و آیا قیمت به مسیر غالب نزولی خود باز خواهد گشت!؟ توجه به سطح 1.0372 حائز اهمیت هست !!!!!!!!!!

                    قیمت جاری=1.0404


                    موفق باشید.

                    نظر


                    • #85
                      دلار به ین سطح افزایشی 97.78 را شکست:

                      در جفت ارز دلار به ین قیمت سطح افزایشی 97.78 را به بالا شکست و طبق مطالب اول هفته شکست این سطح قیمت را تا سطح تغییر ترند موقت برای نزول تقویت خواهد کرد یعنی تا سطح 98.77 .


                      قیمت جاری=97.75


                      دلار امریکا به دلار کانادا= بالای سطح افزایشی در شرف تثبیت هست به پایین سطح 1.0372 بازگشت نکند به دیدار سطح 1.0535 خواهد رفت !

                      قیمت جاری=1.0413

                      دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا = قیمت به زیر سطح کاهشی 0.8270 نفوذ کرده است با این شکست قیمت در مسیر 0.8133 قرار خواهد گرفت !

                      قیمت جاری=0.8247


                      دلار استرالیا تمایل کاهشی پیدا کرده ولی هنوز به زیر سطح کاهشی نفوذ کرده است!

                      قیمت جاری=0.9411


                      یورو و پوند نسبت به دلار تغییر محسوسی تا این لحظه نداشته اند فقط یورو تمایلات کاهشی بیشتری نسبت به اول هفته تا این لحظه نشون داده و با تثبیت زیر سطح افزایشی خود را به سطح 1.3450 که ریورسال مهم هست پیش از دیدار سطح کاهشی 1.3410 خواهد رساند مگر بازگشت به بالای سطح افزایشی را پیش از شکست سطوح مورد اشاره به اجرا در آورد در آنصورت در مسیر پیشین خود برای بالاروندگی قرار خواهد گرفت!

                      قیمت جاری یورو به دلار=1.3497

                      قیمت جاری پوند به دلار=1.5931


                      ارزهای برابر ین بجزء دلار تغییری در وضعیت نزولیشان ایجاد نشده است دلار و یورو برابر فرانک سعی در رسیدن به سطوح افزایشی خود دارند که هنوز این امر محقق نشده است!

                      دلار به فرانک=0.9114

                      یورو به فرانک=1.2304


                      فلزات و نفت وضعیتشان مثل دیروز در مسیر نزولی هست و تغییر خاصی در انها تا این لحظه دیده نشده است!

                      قیمت طلا=1305

                      قیمت نقره=21.89

                      نفت=102.04


                      دلار همچنان از ابتدای هفته تا کنون نسبت به ین و فرانک در سطح تقاضای بیشتری قرار گرفته و این افزایشی نسبی را حفظ نموده است حال باید دید تا پایان هفته این برتری چقدر پایدار خواهد ماند.............


                      موفق باشید.

                      نظر


                      • #86
                        تغییرات نسبی قیمتها در این لحظات:


                        ارزهای برابر ین بطور کلی تقویت شدند از بین اونها 2 جفت ارز به بالای سطح افزایشی خود وارد شدند !


                        1.دلار به ین همچنان موقعیت خود را بالای سطح افزایشی 97.78 حفظ کرده است! قیمت جاری=98.09

                        2. دلار استرالیا به ین هم بالای سطح افزایشی 92.62 موقعیت خود را حفظ کرده است! قیمت جاری= 92.83


                        و ما بقی انها به سطح افزایشی برای تقاضای بیشتر نرسیده اند در چنین مواردی فروشندگان باید احتیاط بیشتری بکنند تا ارزهای برابر ین به زیر سطوح کاهشی خود بازگشته و در مسیر اهداف نزولی تثبیت شوند !

                        یورو برابر دلار امروز تقویت شد به بالای سطح اقزایشی هم بازگشت اما هنوز ناپایدار است !

                        قیمت جاری=1.3528


                        پوند برابر دلار تقویت شد ولی هنوز زیر سطح کاهشی و در مسیر اهداف نزولی قرار دارد!!!!! قیمت سطح مهم 1.59255 را هم شکسته پس برای حرکت بسوی سطح 1.5795 باید زیر سطح 1.59255 تثبیت شود در حال حاضر قیمت بالای سطح مربوطه بازگشته است 1

                        قیمت جاری=1.5969


                        دلار امریکا به دلار کانادا= سطح تغییر ترند موقت 1.0399 را شکسته اما هنوز قیمت ناپایدار است زیرا به زیر سطح 1.0372 بازگشته پس باید مراقب رفتار این جفت ارز باشیم!!!!!!!!!!!!

                        قیمت جاری=1.0378

                        ارزهای کالایی بدون تغییر محسوس به کار خود ادامه میدهند!!!!!!!!!!


                        دلار و یورو برابر فرانک هنوز در موقعیت تقویت شدهء خود بسر میبرند و از طرفی سطوح افزایشی خود را به بالا نشکسته اند ! تغییر خاصی برایشان در حال حاضر رقم نخورده!

                        قیمت جاری دلار به فرانک= 0.9115

                        قیمت جاری یورو به فرانک= 1.2325


                        فلزات بدون تغییر در وضعیت نزولی قرار دارند و لی نفت درست در زمان تثبیت زیر سطح کاهشی تغییر رفتاری سریع را از خود نشان داد و به بالای سطح افزایشی بازگشت ازین پس قیمت حتی با تقویتهای نسبی نمیتواند از بازگشت بسوی اهداف نزولی جلوگیری کند باید بازگردد و اهداف سطوح پایین را ببیند این تغییرات رفتاری در سطح و زمان موقتیست!

                        قیمت جاری طلا=1297

                        قیمت جاری نقره= 21.90

                        قیمت جاری نفت=103.47


                        باز هم دلار با برتری نسبی خود نسبت به فرانک و ین پیشتاز است در روزهای پایانی فعالیت مارکت موازنهء قوا با تمام وقایع پیش رو باز هم با اندک برتری دلار سپری میشود!


                        اوقات خوش

                        موفق باشید.

                        نظر


                        • #87
                          وضعیت بازار برای امروز:

                          ارزهای برابر دلار:

                          یورو به دلار= قیمت بالای سطح افزایشی تثبیت شده است لذا نباید به پایین سطح ریورسال 1.3450 بیاید در اینصورت با ساختار فعلی بسوی سطوح بالاتر خواهد رفت.

                          قیمت جاری=1.3573

                          پوند به دلار= وضعیت نزولی زیر سطح کاهشی در جهت هدف قرار دارد.

                          قیمت جاری=1.5984

                          دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا = این 2 جفت ارز امروز را با تمایلات افزایشی بیشتر آغاز نموده اند و با توجه به اینکه بالای سطح کاهشی خود مستقر شده اند انتظار میرود تا سطوح افزایشی پیش بروند در هر صورت باز در محدوده در نوسان هستند و تا زمانیکه تغییری در رابطه با سطوح افزایشی آنها ایجاد نشود تعریفی برای گامهای حرکتی تازه از سوی آنها نخواهیم داشت!

                          قیمت جاری برای دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9479

                          قیمت جاری برای دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8346

                          دلار امریکا به دلار کانادا=وضعیت مثل دیروز است قیمت در نوسان برای تثبیت در محور تغییر ترند موقت بسر میبرد!!!!!!!

                          قیمت جاری=1.0387


                          دلار و یورو برابر فرانک= با کاهشی نسبی مواجه شده اند ولی تغییری ساختاری در گامها روءیت نمیشود لااقل تا این لحظه!

                          دلار به فرانک=0.9076

                          یورو به فرانک=1.2321


                          ارزهای برابر ین= بطور کلی تمایلات افزایشی در انها نسبت به دیروز بیشتر شده ما در رابطه با ارزهای برابر ین با ساختاری روبرو هستیم که با شکست سطوح تغییر ترند موقت برای نزول یک تم نزولی را کلید زده اند به استثناء دلار استرالیا به ین ژاپن که این امر برای آن محقق نشد ! آنچه رخ داد عدم پایداری به این تغییر بود در نتیجه باید دید قیمتها با سطوح افزایشی چه میکنند آنوقت مشخص خواهد شد که تکلیف ما با این تغییرات نیمه کاره چه میشود !

                          یورو به ین= بالای سطح افزایشی قرار دارد و در مسیر هدف و موقتا" اعتبار تغییر ترند نزولی را رد کرده است!

                          دلار به ین= بالای سطح افزایشی قرار دارد و در مسیر هدف و موقتا" اعتبار تغییر ترند نزولی را رد کرده است!

                          دلار استرالیا به ین= بالای سطح افزایشی قرار دارد و در مسیر هدف و موقتا" اعتبار تغییر ترند نزولی را رد کرده است!

                          پوند و فرانک نسبت به ین= هنوز به سطوح افزایشی نرسیده اند پوند برابر ین تنها ارزیست که هنوز با سطح تغییر ترند موقت خود درگیر است و ناپایدار نشان میدهد و فرانک به ین هم با توجه به اینکه بالای سطح کاهشی خود آمده هنوز به سطح افزایشی نرسیده نتیجتا" باید موقعیتشان را دائم رصد کنیم تا تغییرات بعدی را شناسایی کنیم!


                          در نهایت با توجه به وضعیت بیان شده در مطالب فوق یک پتانسیل نزولی برای قیمت بصورت نیمه کاره در نظر گرفته میشود و تا زمانیکه قیمتها به زیر سطوح تغییر ترند بازگشت نکنند اهداف نزولی موقتا" از دستور کار خارج میشوند و ارزهایی که در ردیف گامها به باقی ارزهای تقویت شده نرسیده اند را هم زیر نظر میگیریم تا ببینیم آنها با سطوح مرتبط با خود چه میکنند!


                          فلزات و نفت= وضعیت نزولی در مسیر اهداف!


                          طلا=1286

                          نقره=21.51

                          نفت=101.76


                          دلار برای امروز برتری خود را که در طول هفته بصورت نسبی بدست آورده بود را از دست داده لذا فرانک هست که این برتری را فعلا" در اختیار دارد و ین ژاپن در پایینترین سطح تقاضا قرار دارد و این موازنهء قوا در تحلیل ارزها در درگیری با سطوحشان بخوبی پیداست.....................


                          تا تحلیلی دیگر ................


                          موفق باشید و بدرود.

                          نظر


                          • #88
                            دیده شدن اهداف از پیش تعیین شدهء طلا و نفت:


                            طلا بعد از فرازو نشیب بسیار هدف 1265.98 را دید و با شکست آن هدفی دیگر را در مسیر افزایش قلمروی حرکتی خود بما نشان میدهد منظور هدف 1156.67 میباشد که در گام بلند بعدی برای تکمیل پروسهء حرکتی خود باید بسوی آن برود که این امر با تثبیت قیمت زیر سطح 1200 محقق خواهد شد پس تا اون موقع قیمت که به بخشی از خواستهء خود رسیده میتواند به این میزان از نیاز بسنده کند !

                            قیمت جاری= 1266

                            نفت = هدف خود را در 100.76 دیده وبا شکست آن سطح ریورسال بعدی را پیش رو دارد یعنی سطح 99.50 .....!

                            قیمت در صورت شکست ! هر چه زیر این سطح 99.50 تثبیت شود بسوی هدف بعدی تا 97.78 گامی دیگر را طی خواهد نمود !


                            قیمت جاری=100.89


                            نقره =هنوز به هدفش نرسیده تفاوت گامها در زمان و سطح در این مواقع هست که خود را نشان میدهد تثبیت قیمت زیر سطح 21.28 آنرا هم بسوی هدف خود بترتیب بعد از شکست 20.58 بسوی 17.97 روانه خواهد ساخت!!!!!!!!!

                            قیمت جاری=21.20


                            وضعیت ارزها همان است که در پست قبل بدان اشاره شد..............


                            با احترام.
                            ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-11-2013, 05:53 PM

                            نظر


                            • #89
                              تحلیل برای هفتهء پیش رو :


                              تحلیلهای هفتهء قبل ( پستهای 80 و 81 ) برای این هفته هم معتبرند !

                              لذا در این هفته هم با داشتن پلن حرکتی قیمتها تغییرات را بر همان اساس تعقیب خواهیم کرد!

                              بازار در هفتهء پیش در شرایطی بسته شد که دلار نسبت به فرانک و ین در بالاترین سطح تقاضا قرار داشت !

                              فلزات و نفت اهداف مهمی را روءیت کردند و این نشان میدهد با برآورده شدن بخشی از این نیاز و ترسیم مسیری تازه تر علاوه بر شکلگیری نیازهای تازه تر و نزدیک شدن به نیمهء ماه میلادی بازار خود را برای تغییرات جدی تری آماده میکند صبر و پیگیری رفتارها در این مواقع بسیار برای تریدرها و تحلیلگران سودمند خواهد بود!

                              ارزها در هفتهء پیش وضعیتی میانه رو نشان دادند بنوعی تعدیلی ظاهر شدند و بطور حتم هر چه جلوتر برویم بهتر میتوانیم پایداری و ناپایداری آنها را با توجه به تغییراتی که در این مدت رقم زدند شناسایی کنیم.

                              تا شروعی دوباره و تحلیلی دیگر...................


                              بدرود.

                              نظر


                              • #90
                                وضعیت مارکت در این لحظه:

                                ارزهای برابر دلار بطور کلی روزی همراه با افزایش نسبی را تا این لحظه پشت سر گذاشته اند هر کدام با توجه به موقعیت سطوح اعلام شده شرایطی را احراز کرده اند:

                                یورو به دلار = بالای سطح افزایشی 1.3536 تثبیت شده و در موقعیت صعودی در جهت هدف قرار دارد.

                                قیمت جاری=1.3581

                                پوند به دلار= هنوز زیر سطح کاهشی 1.6121 قرار دارد و تقویت نسبی امروز تغییری در وضعیت نزولی آن ایجاد نکرده است!

                                قیمت جاری=1.5994

                                دلار نیوزیلند به دلار امریکا= به بالای سطح کاهشی خود 0.8270 بازگشته و تمایلش در جهت رسیدن به سطح افزایشی تقویت شده است ولی هنوز تا سطح افزایشی0.8461 فاصله دارد چند هفته ای هست که قیمت بین 2 محدودهء کاهشی و افزایشی در وضعیت اصلاحی بسر میبرد!

                                قیمت جاری=0.8351

                                دلار استرالیا به دلار کانادا= قیمت بالای سطح کاهشی 0.9346 مستقر شده و خود را در طول روزهای متوالی در این سطح نگه داشته است و بسیار به سطح افزایشی 0.9510 نزدیک شده است اما در قالب کلی باز هم در محدوده بین 2 سطح کاهشی و افزایشی بسر میبرد باید دید در روزهای پیش رو قیمت میتواند با عبور از سطح افزایشی و تثبیت بر روی ان تم خرید نیرومندی را اغاز کند یا خیر!

                                قیمت جاری=0.9469

                                دلار امریکا به دلار کانادا=قیمت با شکست سطح کلیدی و مهم 1.0399 در آن واحد 2 سطح افزایشی و تغییر ترند موقت برای بالا روندگی را کلید زد با توجه به اهمیت تثبیت در داده ها قیمت نباید به زیر سطح 1.0372 باز می گشت در صورتیکه این امر محقق شد و قیمت در حال حاضر با نفوذ زیر سطح مربوطه خود را موقتا" از مسیر تغییر ترند موقت و افزایشی شدن دور ساخته و در محدودهء 2 سطح کاهشی و افزایشی مستقر شده است لذا در این شرایط بخاطر عدم عدم تثبیت بر بالای سطح افزایشی فعلا" خبری از تغییر ترند نیبست و قیمت در وضعیتی رنج قرار دارد و تم معاملاتی خاصی برایش وجود ندارد این بمعنای صبر است!

                                قیمت جاری=1.0354

                                ارزهای برابر ین:

                                دلار به ین= بالای سطح افزایشی هست تا نزدیک سطح تغییر ترند موقت نزولی خود رفت اما آنرا نشکسته پس تغییری در ساختارش رخ نداده است !

                                قیمت جاری=98.24

                                یورو به ین=این جفت ارز هم به بالای سطح افزایشی آمده و موقتا" از مدار نزولی خود خارج شده است!

                                قیمت جاری=133.39

                                پوند به ین=این جفت ارز زیر سطح تغییر ترند موقت بازی میکند و بر خلاف ارزهای دیگر برابر ین هنوز به سطح افزایشی خود نزدیک هم نشده است و ساختارش با هفتهء قبل تا کنون تغییری نکرده!

                                قیمت جاری=157.13

                                دلار استرالیا به ین=بالای سطح افزایشی خود مستقر شده ولی هنوز به سطح 94.09 نرسیده و نسبت به سایر ارزها کارهای جاماندهء بازگشتی ندارد بدین معنا که سطح تغییر ترند موقت را نشکسته که نزولی را کلید زده باشد در نتیجه مسیری یکپارچه را تا الان سیر کرده است!

                                قیمت جاری=93.03

                                فرانک به ین=هنوز به سطح افزایشی 108.62 نرسیده است و بالای سطح کاهشی قرار دارد.

                                قیمت جاری=108.17

                                در نتیجه ارزهای برابر ین به استثناء دلار استرالیا به ین همه یک تسویه حساب نزولی را در پیش دارند پوند به ین به زیر سطح 155.04 هم نفوذ کرد اما برای دیدن هدف نزولی زیر این سطح تثبیت نشد پس در کنار سایرین قرار میگیرد حال باید دید غلبهء تغییر ترند موقت نزولی بیشتر خواهد شد یا قیمتها آن را به آینده خواهند سپرد و بسوی تسویه حسابهای صعودی جامانده شان خواهند شتافت!؟ تغییر رفتارها را زیر نظر داریم تا ببینیم گامها پس از تثبیت و پایداری چگونه اهداف را روءیت خواهند نمود!

                                دلار به فرانک= زیر سطح افزایشی قرار دارد و هنوز آنرا نشکسته است بالای سطح کاهشی مستقر هست هدف نزولی اش را دیده و هدف جامانده ای در مسیر نزولی ندارد مگر اینکه سطح کاهشی 0.8954 شکسته شود که هنوز این امر محقق نشده است.

                                قیمت جاری=0.9081

                                یورو به فرانک= زیر سطح افزایشی بسر میبرد هدف جاماندهء نزولی هم دارد حال باید دید به بالای سطح کاهشی خود خواهد رفت یا به دیدار هدف نزولی در 1.2119 !

                                قیمت جاری=1.2332

                                ارزهای برابر فرانک همانند دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار در وضعیت ساختاری شبیه هم هستند به این مفهوم که با توجه به تفاوت گامهای حرکتی انها هنوز از محدودهء خود برای افزایشی شدن خارج نشده اند لذا این امر نشان از آماده سازی قیمتها برای روشن شدن ضعف و قوت های جدید در جدال ارزهای برابر فرانک و ارزهای کالایی مقابل دلار دارد!

                                فلزات و نفت= طلا و نفت زیر سطوح کاهشی خود قرار دارند و در همان محدوده بازی میکنند و تغییری در ساختار نزولیشان ایجاد نشده و همچنان کاهشی هستند نقره بالای سطح کاهشی خود هست ولی تمایل به کاهش در ان حفظ شده و تغییر خاص دیگری در آن دیده نمیشود.

                                قیمت جاری طلا=1279

                                قیمت جاری نقره=21.43

                                قیمت جاری نفت=101.85

                                در نتیجه تا این لحظه دلار هفتهء جاری را با کاهش در تقاضا شروع کرده و فرانک نسبت به دلار و ین بیشترین سطح تقاضا را داراست با این حساب عرصهء موازنهء قوا در شرف تغییری تازه است .............

                                تا تحلیلی دیگر.


                                موفق باشید
                                ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-14-2013, 08:27 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X