اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های aqdam

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
    #EUR USD در صورت عبور از ۱.۱۵۵۴ هدف بعدیش احتمالا ۱.۱۶۵۰ خواهد بود و در صورت عبور از این مقاومت میتونه به محدوده ی ۱.۱۸۰۹ ــ ۱.۱۸۷۶ برسه



    EURUSD در تحلیل قبل هدف ۱.۱۶۵۰ رو دادیم که محقق شد و اما در حال حاضر به نظر میرسه قیمت در حال اصلاح باشه٫حمایت اولی که براش در نظر میگیریم ۱.۱۲۷۶ هست که از نزدیک به این حمایت یه رشد نسبی رو تجربه کرده در صورت عبور از مقاومت ۱.۱۳۷۹ و تثبیت بالای ۱.۱۴۳۸ روند کوتاه مدت صعودی خواهد شد در غیر اینصورت احتمال رسیدن قیمت به حمایت ۱.۱۲۱۹ و ۱.۱۱۷۵ وجود داره.


    نظر


    • Gbp/chf

      ‪#‎GBPCHF‬
      محدوده ی حمایتی و خط روند صعودی که در تحلیل قبل براش در نظر داشتیم شکسته شد و یکبار هم به خط روند پولبک زد٫ در حال حاضر درصورتی که مقاومت ۱.۴۸۹۱ رو رد کنه میتونه تا ۱.۴۹۸۳ بالا بره (که احتمالا میشه پولبک دوم به خط روند شکسته شده) اما در صورت تثبیت زیر ۱.۴۵۹۹ ریزش بیشتر رو شاهد خواهیم بود. در کل به دید میان مدت تا زمانی که بالای ۱.۵۴۰۸ خودشو تثبیت نکرده روندش نزولیه و احتمالا هر برگشتی اصلاح باشه برای ریزش بیشتر.



      نظر


      • USD index

        #USDindex در صورت عدم شکست محدوده ی مقاومتی ۹۵.۷۱ - ۹۶.۳۵ و عدم تثبیت بالای ۹۷.۰۹ میتونه مجدد ریزش داشته باشه تا محدوده ی ۹۲.۴۸ - ۹۱.۷۴ در صورت شکست این محدوده٫ ۹۰.۲۱ - ۸۹.۷۳ محدوده ی حمایتی بعدی خواهد بود.


        نظر


        • Usdcad

          #USDCAD در تایم هفتگی در حال نزدیک شدن به محدوده ی مقاومتی ۱.۳۴۵۸ - ۱.۳۵۳۰ و سقف کانال بلند مدتی خودشه در صورتی که بتونه از این مقاومت عبور کنه میتونه به ۱.۴۰۴۶ برسه.


          نظر


          • ثنوسا

            #ثنوسا- نوسازی و ساختمان تهران- سهم ۲۳۷ تومان حمایت داره در صورتی که این حمایت رو از دست بده میتونه تا محدوده ی ۲۲۰- ۲۱۷ تومان نزول کنه که حمایت نسبتا خوبی براش محسوب میشه و در بدبینانه ترین شرایط و در صورت از دست دادن حمایت ۲۲۰- ۲۱۷ این احتمال وجود داره که تا ۱۷۷- ۱۶۸ نزول سهم ادامه داشته باشه.


            نظر


            • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
              #بکاب - جوشکاب یزد- طبق تحلیل قبل مورخ ۱۳۹۴/۲/۲۳ سهم از روی حمایتی که براش در نظر داشتیم یعنی حدود ۶۱۷ تومان تا نزدیک به ۱۰۶۸ تومان رشد کرد و احتمالا در حال حاضر در حال اصلاح برای رشد بیشتره٫ بهترین محدوده حمایتی که برای سهم میتونیم در نظر داشته باشیم ۷۸۳ - ۷۵۹ تومان است.




              #بکاب - صنایع جوشکاب یزد- در تحلیل قبل محدوده ی حمایتی ۷۸۳-۷۵۹ رو برای سهم دادیم که از قیمت ۷۵۹۸ ریال سهم شروع به رشد کرد و تا ۱۰۱۰۰ ریال بالا رفت٫ در حال حاضر سهم محدوده ی مقاومتی ۱۰۲۰- ۱۰۵۶ رو پیش روی خودش داره که درصورت عبور از این محدوده میتونه تا ۱۰۹۴ / ۱۱۳۶ و محدوده ۱۱۹۲-۱۲۳۹ صعودش ادامه داشته باشه اما در صورت عدم شکست محدوده ی مقاومتی ۱۰۲۰-۱۰۵۶ احتمالا قیمت سهم به سمت ۷۶۰ حرکت خواهد کرد.

              نظر


              • وتوکا

                #وتوکا - سرمایه گذاری توکا فولاد- سهم روی محدوده ی حمایتی 1127-1144 ریال قرار داره، در صورت شکست این محدوده احتمال ریزش سهم تا محدوده ی 1072-1034 ریال وجود داره.


                نظر


                • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
                  #GBP/USD طبق تحلیل قبل انتظار داشتیم قیمت به کف کانال برسه، که این امر محقق شد در حال حاضر در صورت شکست کف کانال و حمایت 1.5458 حمایت بعد 1.5391 و 1.5331 و نهایتا انتظار میره که قیمت خودشو به محدوده ی آبی رنگ برسونه




                  #GBPUSD در تحلیل قبل انتظار داشتیم که نسبت این جفت ارز به محدوده آبی رنگ برسه که این امر محقق شد، در حال حاضر زیر سطح حمایتی 1.5246 در حال معامله است در صورت تثبیت شکست، محدوده ی حمایتی بعدی 1.5194- 1.5166 خواهد بود، مجددا در صورت شکست این محدوده احتمال رسیدن به محدوده ی 1.5083 - 1.5027 که حمایت نسبتا خوبی محسوب میشه و نهایتا 1.4961 وجود داره و اما یقینا منظور من این نیست که تا 1.4961 نزول خواهیم داشت، میتونه قبل از اون با واکنش به یکی از حمایتهایی که دادیم نزول خودش رو تموم کنه و شروع به رشد کنه.

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
                    #EURJPY با توجه به شکسته شدن خط روند صعودی احتمالا قیمت در حال رصد کردن اهدافی در کف کانال است


                    #EURJPY در تحلیل قبل پیش بینی کردیم که احتمالا جفت ارز در حال رصد کردن اهدافی در کف کانال باشه که این اتفاق افتاد و در حال حاضر روی حمایت 132.535 قرار داره در صورتی که این سطح حمایتی شکسته بشه میتونه تا محدوده ی 131.772 - 131.734 که حمایت نسبتا خوبی هست نزول کنه در بد بینانه ترین حالت میتونه تا 130.438 و یا محدوده ی 129.752 - 129.256 نزول کنه (قطعا منظور من این نیست که نزولش تا 129.256 ادامه داره قبل از این حمایت میتونه به یکی از حمایتهای پیش روی خودش واکنش نشون بده و جهت مارکت تغییر کنه)


                    نظر


                    • خزر

                      #خزر - فنر سازی زر - سهم در محدوده ی 1217 - 1139 ريال حمایت داره و میتونه از این محدوده شروع به رشد کنه ولی در صورت تثبیت زیر 1109ريال احتمال داره تا محدوده ی 990- 920 ريال نزولش ادامه داشته باشه.


                      نظر


                      • #ثشاهد - سرمایه گذاری شاهد-سهم یک بار از ۱۱۴۵ تا ۱۳۶۰ ریال رشد کرده مجدد در حال نزدیک شدن به محدوده ی حمایتی ۱۱۵۲- ۱۱۳۲ ریال است که انتظار داریم بتونه از این محدوده مجدد رشد کنه ولی در صورت شکست٫ قیمت میتونه تا محدوده ی ۱۰۴۵ - ۱۰۳۰ ریال ریزش داشته باشه.


                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
                          کشت و صنعت پیاذر - ۳۷۰ / ۳۸۰ / ۳۹۰ مقاومت داره .



                          #غاذر - کشت و صنعت پیاذر- یه محدوده ی مقاومتی برای سهم در نظر داشتیم که بعد از رسیدن به اون محدوده شروع به اصلاح کرد(نمودار تعدیل شده است) در حال حاضر سهم نزدیک به محدوده ی حمایتی 255-250 هست که میتونه از این محدوده میتونه رشد کنه اما در صورت شکست حمایت میتونه تا محدوده ی حمایتی بعدی یعنی 236-232 به اصلاحش ادامه بده.

                          نظر


                          • کخاک

                            #کخاک - صنایع خاک چینی ایران- طبق تحلیل قبل از همون محدوده که برای سهم در نظر داشتیم یعنی ۶۸۹ - ۶۳۹ تومان تا ۹۲۰ تومان رشد کرد و در حال حاضر به نظر میرسه که سهم در حال اصلاح باشه برای رشد بیشتر حمایتهای سهم به ترتیب ۷۳۴ ٫ ۷۱۳ ٫ ۶۸۸ هستند. در صورت صعود هدف اول سهم میتونه ۹۳۳ تومان و هدف دوم ۹۹۹تومان باشه. در صورت تثبیت قیمت زیر ۶۵۷ تومان تحلیل بی اعتبار میشه.


                            نظر


                            • خودرو - ایران خودرو

                              #خودرو - ایران خودرو- سهم در حال نزدیک شدن به محدوده ی حمایتی ۲۱۰-۲۰۷ تومان است٫ به هر دلیلی این حمایت از دست بره میتونه تا ۱۹۲ نزول داشته باشه در صورتی که حمایت ۱۹۲ هم از دست بره احتمالا حمایت بعدی ۱۷۸تومان خواهد بود و نهایتا به نظر میرسه در بدبینانه ترین شرایط سهم میتونه تا محدوده ی ۱۵۶-۱۵۳ نزولش ادامه داشته باشه.


                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط aqdam نمایش پست ها
                                کگاز - شیشه و گاز- سهم در حال نزدیک شدن به اهدافی که قبلا براش در نظر داشتیم هست در نمودار جدید(تعدیل شده) در صورتی که ۳۷۰ رو بشکنه زیرش تثبیت کنه ریزش سهم میتونه تا ۳۲۸ یا ۲۸۱ ادامه داشته باشه.

                                #کگاز - شیشه و گاز- پیرو تحلیل های قبل که هدف کف کانال رو برای سهم در نظر داشتیم٫ سهم در حال نزدیک شدن به محدوده ی مورد نظر است ابتدا سهم به حمایت ۱۱۳ فیبوناچی رسید و نوسانات مثبتی داشت اما این حمایت شکسته شده٫ حمایت بعدی که حمایت نسبتا خوبیه و قبلا هم بهش اشاره شد ۱۲۷ درصد فیبوناچی است یعنی محدوده ی ۱۸۲-۱۷۲ که انتظار داریم قیمت از این محدوده رشد کنه حد ضرری که میتونیم براش در نظر بگیریم تثبیت زیر ۱۶۰ تومانه چرا که در صورت شکست این محدوده حمایتی٫ سهم میتونه تا ۱۲۴-۱۱۳ نزول داشته باشه.


                                نظر

                                پردازش ...
                                X