اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Mamadreza ------ CandleStick

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط cold_fear نمایش پست ها
    سلام سردار عزیز
    قبلا هم عرض ارادت کرده بودم و گفته بودم لذت میبرم از معاملاتتون
    یه مدت هم نبودید دلمون تنگ شده بود
    من گلامپ گالیورم که همیشه میگم نمیشه ،نمیشه،موفق نمیشیم
    اما شما واقعا معاملاتتون عالیه
    مطمئن باشید پیگیری میکنیم و استفاده میکنیم
    برای این بچه ها چیزی نمیگن که انسجام تاپیک حفظ بشه
    ارادت
    ضمن عرض سلام و ارادت خدمت شما دوست خوبم اولا که شما لطف دارین و در ادامه باید بگم که از شما و دوستان عزیزم خواهش میکنم همینطور که قبلا هم گفتم این تاپیک 100% با مشارکت دیگران هستش که انسجام پیدا میکنه چون همانطور که اشاره کردم در این فروم 2تاپیک آموزشی دیگه در خصوص کندلها و پرایس اکشن هستش که حق مطالب در انها به زیبایی بیان شده و شاید تنها چند نکته باشه که از دید من مطرح نشده که اولا بعضی هاش نظرات شخصی و از تجربه خود درباره کندلها باشه و یکی دوتا هم باشه که بازکنندگان اون تاپیکها هم درجریان اون بودن اما خوب برای کسی که در راه آموزش هستش اول باید اون مطالب قبلی رو درک و فهمیده باشه { دقت بکنید میگم درک و فهم نه حفــــــــظ . ما دنبال حفظ کردن چیز یا الگویی نیستیم چون قبلا هم گفتم اصلا نیازی به حفظ الگوها نیست شما میتونید از توی صدها سایت و کتاب خیلی شیک و تمیز شکل کلاسیک الگوها رو داشته باشید جلوی چشماتون اما اصل فهمیدن و درک صحیح از این الگوها و آرایشهای کندلی است } تا بشه اون یکی دو نکته باقی مونده رو هم بیان کـــرد . و چون به علت عـــــدم مشارکت دوستان و پیش نرفتن تاپیک ها دیگه اونها مطرح نشده و دقیقا این اتفاق برای این تاپیک هم میتون پیش بیاد . به همین دلیل من از شما و همه عزیزانی که به این تاپیک لطف دارن میخواهم که در این تاپیک مشارکت بکنن چون نگاه کردن تنها به این تاپیک دردی رو دعوا نمکنه و اینکه اگه تمرین بکنید حتما سوالاتی براتون پیش میاد و اونوقت در اینجا مطرح میکنید و بقل قدیمی ها حرف حــــرف میاره و بدین شکل هست که این تاپیک منسجم و پایدار چــــراغش روش میمونه واگر نه خداوکیلی شما خودتون رو جای من بزارید تا کی من ترید های خودم رو هروز هروز بذارم بدون مطرح شدن یک سوال یا دیدن حتی یک تمرین از دوستان این مطلب رو هم اضافه بفرمایید که من دارم در حساب ریل در تایم 5 دقیقه معامله میکنم و دیدن بعضی وقتها اصلا فرصت گذاشتن استاپ هم بهم نمیده توی یک همچین فشاری من بیام از تریدم عکس بگیرم و پست بزنم توی تاپیک بخدا هیچ منتی سر کسی ندارم و برای دل خودم این کار رو میکنم اما بارها شده در ضمانی که مشغول آماده کردن یک عکس از ترید و پست زدن در تاپیک بودن یک الگوهای قوی و مطمئنی رو از دست دادم که نسبت به اون ترید قبلی که درگیر آپلود کردن و گذاشتنش توی تاپیک بودم خیلی بهترم بوده و خودتون ببینید توی 18 صفحه از این تاپیک چندتا پست تمرینی و یا سوال پرسیدن درباره الگوها دوستان ! حق بدین که این موضوع آدم رو کمی ذل سرد میکنه دیگه . راستی اسم من محمدرضا ست !


    [QUOTE=vanda;161508]سلام ی مووینگ 10 بخوره وارد میشیم با د ید کندل ؟[/QUOTE

    اگه شیب موینگ 50 مناسب بود و الگوی قوی و قابل اعتماد روی موینگ 10 یا 21 ظاهر بشه با اجازه بزرگتر ها بــــــــله . امـــــــا بیشتر از دوره موینگ{10 یا 21} نوع الگو و آرایش تشکیل شده مهم است برای ورود .

    نوشته اصلی توسط SHIRANI نمایش پست ها
    سلام
    به نظر من بیشترین درصد تمام ابزارها و استراتژی ها برگرفته از پرایس اکشن و رفتارهای کندلهاست و هرچند بعضی ها تایمهای پایین را برای ترید با کندل استیک مناسب نمیدونند به دلیل هیجانات بالای این تایم ها اما چون هر لحظه بازار نقطه تعادلی را نشان میدهد و برایند اونها در هر تایم فریم در یک کندل خلاصه میشود پس با فهم زبان کندلها میتوان ترید های شیرینی انجام داد...
    اکثرا فکر میکنند که برای ترید باید دنبال سخت ترین روش ها رفت و پیچیده ترین تحلیل ها را نمود اما چون متغیر های بازار بینهایت هستند و نمیتوان همه انها را کنترل کرد پس برای موفقیت باید دنبال چهارچوب منظم برای ذهن خود باشیم و بتوانیم بر حس ترس خود غلبه کرده و با پذیرش مسئولیت کامل ترید هایمان موفق باشیم...البته در این چهار چوب ذهنی که برای خودمان ایجاد میکنیم تحلیل چارت هم بر اساس زیبا شناسی و زیبا بینی نقش مهمی دارد که شما به زیبایی با ساده ترین روش ها از اون استفاده میبرید...خودم در تایم یک ساعته ترید میکنم بر اساس پرایس اکشن و خوشحالم که تجارب خودتون را به اشتراک میگذارید اما این روش انقدر ساده است که به خاطر ذهن پیچیده ما و علاقه ما به دنبال کردن روش های پیچیده و ان هم تنها به دلیل اینکه اگر در تریدی شکست خوردیم مسئولیت را به دوش بازار بیاندازیم ونه خودمان به پس زدن روش های ساده میپردازیم که این در دراز مدت چیزی جز خسران و نارضایتی درونی نخواهد داشت...
    متاسقانه در کشور ما تریدری بسیار بد اموزش داده میشه و همه فکر میکنند اگر فلان دوره های تحلیل بازار را گذرونده باشند یا مثلا هزار تا کتاب در مورد بازار خونده باشند میتوانند موفق بشوند اما تحلیل زیبا و مدارک علمی و رنگ پوست و بالانس حساب و....هیچ کمکی به ترید موفق نخواهد کرد و کلید موفقیت در ذهن ماست....
    خوشحالم که در یک روند رو به رشدی قرار گرفتید و برایتان ارزوی موفقیت میکنم به نظرم زیبایی این روش در عدم استفاده از اندیکاتور هاست و به شخصه هیچ اندیکاتور و سیستم اندیکاتوری را قبول ندارم مرسی از به اشتراک گذاری تجاربتون و پوزش از به هم زدن نظم تاپیک....
    موفق باشید...
    دوست خوبم در یک کلام باید بگم که با 100% حرفهای شما موافقم و از آشنایی با شما بسیار خوشحال . درباره ابزار های کمکی که به چارت اضافه میشه هم 1000% با حرفهای شما موافقم و همنطور که مشاهده کردن من هم خودم الان دیگه از هیچ اندیکاتور یا ابزار تحلیلی برای ترید کردن استفاده نمیکنم و منم هم به این موضوع واقف هستم که درصورت داشتن مهارت کافی در قوانین و روابط کندلی جهت ترید کردن به هیچ ابزار دیگه نیازی نیست اما دیدم یکی از دوتا از دوستان پیگر این روش شدن گفتم جهت کمتر شدن ترید های منفی و سرخورده شدن از این روش از این 3تا ابزار کمکی استفاده بکنن تا در ادامه این 3تا موینگ هم دونه دونه از روی چارت پاک بکنن ... مثل دوچرخه سواری یاد گرفتن و اون چرخهای کمکی کوچکی که همگی یادمون هست اول 4چرخه بود دیگه وقتی یکمی راه افتادیم بابامون یکیشو باز کرد شد 3چرخه و بعد از مدتی اون یکی هم باز شد و تازه شد 2چرخه ! البته من منکر کسایی که از روز اول بدون چرخ کمکی دوچرخه سواری رو یاد گرفتن نمیشم اما خوب فکر میکنم اون دوستان زمین خوردنهای سختری هم تجربه کردن ! امیدوارم تونسته باشم منظورم رو درست بیان کرده باشم و بازم میگم که با 100% حرفهای جناب عالی بشخصه موافق هستم .
    {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

    نظر


    • درود و عرض ادب
      محمدرضا عزیز از اینکه میبینم در مسیر و هدفدار گام برمیدارید ، لذت میبرم و صمیمانه تبریک میگم .

      جسارتا 2 پیشنهاد دارم .
      * اندیکاتور برای گرفتن عکس از چارت ( زمان باز و بسته شدن پوزیشن ها )با زمان لوکال یا بروکر هست . پیشنهاد میکنم از آن استفاده کنید .چنانچه در دسترس نیست بفرمایید تقدیم میکنم .

      * روش معروف ( استفاده از 3مویینگ و شیب آنها در تایم فریم5 دقیقه )به نام فیلیپ نل هست .فیلم اموزشی و پی دی اف داره .البته شما با آرایش کندلی و مناطق حمایت و مقاومتی ترکیب کردید .و دید خاص و مخصوص به خودتان را دارید .
      به عقیده منم و به گواه نتایج بهتر و بهینه شده .فکر کردم مطالعه آن خالی از لطف نباشه .در ff میتوانید پیداش کنید.
      ارادتمند بهراد
      ویرایش توسط behrad : https://www.traderha.com/member/3158-behrad در ساعت 04-26-2015, 02:21 AM

      نظر


      • سلام میتونید لینک فیلم اموزشی یا هر مطالب در مورد کندلها را اینجا بزارید تا در ارشیو ذخیره بشه

        نظر


        • نوشته اصلی توسط behrad نمایش پست ها
          درود و عرض ادب
          محمدرضا عزیز از اینکه میبینم در مسیر و هدفدار گام برمیدارید ، لذت میبرم و صمیمانه تبریک میگم .

          جسارتا 2 پیشنهاد دارم .
          * اندیکاتور برای گرفتن عکس از چارت ( زمان باز و بسته شدن پوزیشن ها )با زمان لوکال یا بروکر هست . پیشنهاد میکنم از آن استفاده کنید .چنانچه در دسترس نیست بفرمایید تقدیم میکنم .

          * روش معروف ( استفاده از 3مویینگ و شیب آنها در تایم فریم5 دقیقه )به نام فیلیپ نل هست .فیلم اموزشی و پی دی اف داره .البته شما با آرایش کندلی و مناطق حمایت و مقاومتی ترکیب کردید .و دید خاص و مخصوص به خودتان را دارید .
          به عقیده منم و به گواه نتایج بهتر و بهینه شده .فکر کردم مطالعه آن خالی از لطف نباشه .در ff میتوانید پیداش کنید.
          ارادتمند بهراد

          بـــــــهراد عزیزم باعث افتخار من هستش که شما پیگیر این تاپیک هستین و ممنونم از لطفی که همیشه نسبت به من دارید . درباره 2نکته ای که مطرح کردین درباره مورد اول که باید بگم تاحالا باهاش کار نکردم و اصلا آشنایی باهاش ندارم لطف میکنید اگه درتاپیک بزارید و کمی دربارش بیشتر توضیح بدین و درباره نکته دوم کاملا درست میفرمایید البته در اون روش از تایید مکدی با تنظیمات 5.13.1 استفاده میشه برای ورود و از موینگها برای تشخیص صحیح جهت روند بازار که من بنظرم رسید که برای دوستان تازه کار و کم تجربه نسبت به ترید با کندلها و در نظر داشتن این مهم که کندلها زمانی قدرت واقعی خود رو نشون میدن که در جهت اصلی روند تفسیر بشن کفتم برای شروع کار با کمک این ابزار سریعتر با این روش ارتباط برقرار میکنن و تعداد ترید منفی در شروع کمتر و باعث علاقه مند شدن به کندلها میشن دوستان . و در آخر بازم از لطف و توجه شما به این تاپیک کمال تشکر و دارم و خوشحال میشم که اگه بازم مطلب یا نکته ای به ذهنتون رسید در تاپیک مطرح بفرمایید تا همگی استفاده بکنیم . با سپاس ممدرضا .
          {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

          نظر





          • {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

            نظر


            • تقدیم به شما و دوستان عزیز
              امیدوارم به کار بیاد

              http://pcmupload.traderha.com/uploa...0140176391.rar

              پ . ن : تنظیمات ساده ست .سایز دلخواه را تعیین کنید .خودش زمان باز و بسته شدن معاملات عکس میگیرد .
              open data folder>mql4>files
              با سمبل و ساعت و تاریخ محلی (کامپیوتر شما)دخیره میشود ... .
              ویرایش توسط behrad : https://www.traderha.com/member/3158-behrad در ساعت 04-27-2015, 05:47 PM

              نظر


              • 15 / 16 ثانیه بیشتر باز نبود فرصت نشد وقتی ترید باز هستش عکس بگیرم همنجوری چشمی نقطه ورود رو نشون دادم .




                {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

                نظر


                • محمد رضا جان مگه شما نفرمودید موینگ 50 باید شیب داشته باشه؟
                  این عکس آخری بازار جهتشو شروع نکرده بود که معامله کردی!

                  نظر


                  • سلام
                    یکی از بهترین ابزار دم دست تریدر این ابزاره که میتونی براحتی عکس بگیری و ویرایش کنید.
                    Snagit
                    https://www.techsmith.com

                    موفق باشید.
                    اولین و کارآمد ترین و موثر ترین روش جهت ورود به بازار ، ورود در بالای خطوط حمایت و در زیر خطوط مقاومت می باشد. این اولین ، مهمترین و پر کاربرد ترین درسی است که یک تریدر باید بیاموزد.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط cold_fear نمایش پست ها
                      محمد رضا جان مگه شما نفرمودید موینگ 50 باید شیب داشته باشه؟
                      این عکس آخری بازار جهتشو شروع نکرده بود که معامله کردی!

                      بــــله شما درست میفرمایید اما عرض کردم برای شروع کار و دوستانی که تازه میخوان بر اساس کندلها معامله بکنن از این ابزار { 3تا موینگ با توضیحاتی که درباره کارایی هرکدوم دادم } میتونید استفاده بکنید که سبب میشه برای کسانی که در ابتدای راه هستن راهتر ترید بکنن اما در نهایت حرف اول و آخر رو کنــــدلها و ترکیب آنها در کنار یکدیگر هست که زمان ورود به بازار رو مشخص میکنه و در ابتدا هم همونطور که دیدن من خودم با چارت خالی و بدون موینگ ترید میکردم اما بعد به ذهنم رسید که شاید از اول کسی بخواد با چارت خالی و با استفاده از کندلها اقدام به ترید بکنه در ابتدا کمی سخت و تریدهای منفی زیاد و در نهایت نتونه با این روش اتباط برقرار بکنه به این دلیل کفتم از موینگ 50 جهت شناسایی روند اصلی و روی موینگ های 21 و 10 به دنبال تشکیل الگوهای شمعی قوی یا ستاپ های پرایس اکشن باشید برای ورود در جهت روند صلی بدین شکل بسیاری از سیگنالهای غلط و خود بخود کنسل میشن . و بعد از مدتی تمرین خودتون بصورت چشمی از آرایش کندلها روند اصلی رو متوجه میشین و محلهای مناسب جهت تشگیل الگو جهت ترید رو هم بدون وجود موینگها متوجه میشین . حالا شما در ابتدا اول الگویی که در زمان بدون شیب بودن موینگ 50 تشکیل میشه رو نگیرین مهم نیست چیزی که زیاد فرصت در این بازار فعلا اون شیب دار ها رو مد نظر داشته باش تا بریم یکمی جلو تر خودت متوجه میشی در زمان شیب نداشتن موینگ50 هم میشه ترید کرد چون اصولا نداشتن شیب در موینگ یعنی نداشتن روند صعودی یا نزولی اما خوب یک حالت سومی هم هست به اسم ســـاید که ترید کردن در بازار ساید هم قوانین خودش رو داره .... اما چون ما در تایم 5دقیقه داریم ترید میکنیم بالاخره اگه کمی صبور باشین بازار یک روند بخودش میگیره مثل همین الان از صبح تا حالا داشت ساید میزد اما الان بالاخره داره یک روند مشخصی به خودش میگیره به شکل زیر دقت بکن

                      {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

                      نظر


                      • چقدر این ستاپ یا الگو یا هرچی دوستدارین که اسمش رو بزارید قشــــگ ســــــاده و قـــدرت مند هستش برای پول درآوردن از این بازار همین یک دونه ستاپ بخدا کفایت که چی عرض بکنم زیادم هستش ... قیمت به سمت موینگ های 10 و 21 داره بر میگرده بعدش در محدوده 2تا موینگ ها یک کندل بسته میشه و کندل بعدی کف پایین تر از کندل قبل رو میزنه اما بعدش برمیگرده وکل بدنه کندل قبل و یا کمی بیشتر رو کاور میکنه و کلوز میشه و بعدش ما ترید میکنم . خداوکیلی خودتون گذشته چارت رو یک بررسی بکنید ببینید فقط وفقط با همین یک الگو میتونید روزی چند پیپ میشه گــرفت روی همین چارت eur/usd !!!!




                        {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

                        نظر


                        • حالا ببینید که بدون استفاده از موینگ ها هم با چارت خالی هم میشد ایت ترید رو گرفت روی شکل توضیح بیشتری میدم و اینجوری با این کار یعنی ابتدا ترید با کمک بزار ترید { در اینجا منظور همون موینگ هاست } و بعدش پاک کردن موینگها ودیدن چارت به دنبال دلایلی برای ورود در نقطه ترید با استفاده از موینگ ها میگردیم این بنظر من بهترین روش برای ترید کردن بدون ابزار کمکی و فقط با استفاده از الگوهای کندلی است اما خوب پیشنهاد میدم تا کسب مهارت کافی و تمرین زیاد عجله ای برای پاک کردن موینگ ها نداشته باشین . من فقط خواستم این روش رو برای رسیدن به مرحله ترید بدون ابزار کمکی هم در تاپیک مطرح کرده باشم .


                          {{ احساسات انسانی محرک اصلی بازار است و تحلیل کندلی روشی بی نظیر در اندازه گیری یه این احساسات در بازار است }}

                          نظر


                          • سلام
                            ممنون بابت زحمات
                            اینم میشه حساب کرد ؟

                            نظر


                            • اینم جالب بود
                              نوع پوزیشن گیری درسته ؟

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط mosayeb256 نمایش پست ها
                                اینم جالب بود
                                نوع پوزیشن گیری درسته ؟
                                طبق این سیستم خلاف روند نباید ترید کرد
                                اما بعضی وقتا خلاف جهت شنا کردن هم حال میده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X