اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیلهای مبتنی بر همگرایی الگوهای هارمونیک و پیوت ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • USDJPY@H4@RET6108 & HD & CONVERTED LEVEL

    نظر


    • [QUOTE=shahab65;180598]EURAUD@M30

      [
      با اعلام گزارش نامطلوب شاخص بهای مصرف کننده استرالیا در ساعت 06:00 هدف دیده شد

      نظر


      • USDCHF@H1@PULL BACK TO BREAKED CHANNEL LINE

        نظر


        • نوشته اصلی توسط shahab65 نمایش پست ها
          USDCHF@H1@PULL BACK TO BREAKED CHANNEL LINE

          سلام شهاب جان و ممنون از تحلیل های خوبت
          یه سوال برای من پیش اومد و اون هم اینکه آیا همه کانالها وقتی شکسته بشوند به عرض (ارتفاع) کانال حرکت قیمت را خواهیم داشت؟؟
          قیمت تو ریزش از سقف هم خیلی کند حرکت کرده و ....

          نظر


          • سلام winner عزیز و تشکر از نظر لطفتون

            حرکت بعد از شکست کانال به اندازه ارتفاع کانال رو بنده در اکثر مواقع دیدم که حادث میشه و راستش این تکنیک رو در تحلیلهای اساتید دیدم و اجرا میکنم اما چند تا نکته و برداشت شخصی من از این میزان حرکت، موارد زیر هست:
            1-ارتفاع کانال میانگینی تقریبی از صعود و نزول های بین خطوط کانال هست ،پس این میانگین میتونه یک مبنای حداقلی برای پالس حرکتی بعد از شکست کانال باشد
            2-صرفنظر از شرایط مختلف شکل گرفته در مینورهای قبل از شکست کانال جهت اعمال استاپ لاس ،این نوع تعیین هدف(به اندازه ارتفاع کانال)، نسبت حداقلیه ریسک ریوارد یک را تامین میکند
            3-تعین هدف منظقی برای کانالها تا حدود زیادی میتواند به محل تشکیل کانال هم وابسته باشد،مثلا اگر کانال ما در یک حرکت هارمونایز و در قالب یک موج b کارکشنال باشد،چرا بعد از شکست کانال و مبرهن شدن شروع موج c هدف موج c را app100 موج a نگذاریم!؟

            متشکرم از شما و آرزوی سلامتی دارم براتون

            نظر


            • EURAUD@H1 ELLIOT COUNTING & DAILY VIEW

              در تایم ساعتی به نظر میرسد موج پنجم این پالس صعودی پرشتاب در تراکم فیبوناچی 1.5150 دلایل موجهی برای ترمز داشته باشد و احتمالا در این محدوده لا اقل یک اصلاح حاصل آفست ریورسال که حاصل از نقد شدن معاملات باز است را خواهیم دید.میتوان یک فروش محافظه کارانه انجام داد.(تریگر،استاپ و هدف را در صورت وقوع سناریو تعیین میکنیم)

              اما در تایم روزانه پس از حمایت مجدد در محدوده 1.44 میبینیم که همین حمله جاری پرشتاب به سمت 1.52 شکل گرفته که شکست و تثبیت قیمت بالای 1.52 ، میتواند موتور محرک برای دیدن عدد 1.6250 در مارکت باشد.




              ویرایش توسط shahab65 : https://www.traderha.com/member/16961-shahab65 در ساعت 05-01-2016, 11:58 PM

              نظر


              • محض یادآوری

                وارد ماه may شده ایم،حواسمان به سطوح پیوت ماهانه جدید،به خصوص در مواردی که این سطوح با پیوت های هفتگی و روزانه همگرا میشوند و تشکیل کلاسترهای حمایتی یا مقاومتی میدهند باشد.کلاسترهای پیوتی سه گانه ،گاهی به راحتی و به وضوح مانع عملکرد الگوهای هارمونیک میشوند.

                نظر


                • NZDCAD @ H4@PULL BACK TO CONVERTED ZONE INFLUENCED WITH M.PIV

                  ناحیه 0.8790 اکنون نقش مقاومت به خود گرفته که حضور پیوت اصلی ماهانه در همین محدوده میتواند مزید بر علت افزایش عرضه باشد.با تریگر کندلی میتوان فروش انجام داد(البته در چارت یک ساعته،فرمیشن کندلی توییزرز شکل گرفته اما اگر شرط ورود کندل ریزشیه پر قدرت در چهار ساعته باشد معقول تر و ایمن تر مینماید)

                  نظر


                  • CADCHF@DAILY PULL BACK TO BREAKED TREND LINE

                    باتوجه به شکست خط روند نزولی یک ساله،یک سناریو برای محدوده 0.7450 میتواند القای ایده پول بک و کسب انرژی و مشاهده تشکیل الگوهای ریورسال جهت شروع یک گام افزایشی دیگر تا محدوده 0.7960 باشد.ببینیم که ری اکشن بازار نسبت به این سطح چه خواهد بود.

                    ویرایش توسط shahab65 : https://www.traderha.com/member/16961-shahab65 در ساعت 05-02-2016, 11:16 PM

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط shahab65 نمایش پست ها
                      USDJPY@H4@RET6108 & HD & CONVERTED LEVEL

                      هدف دیده شد

                      نظر


                      • EURCAD@PULL BACK TO BREAKED TREND LINE
                        مشاهده الگوهای ریورسال قوی در این محدوده ،پوزیشن فروش با نسبت ریسک ریوارد مناسبی پیشنهاد میدهد.

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط shahab65 نمایش پست ها
                          USDCHF@H1@PULL BACK TO BREAKED CHANNEL LINE


                          دیشب هدف تاچ شد


                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط shahab65 نمایش پست ها
                            محض یادآوری

                            وارد ماه may شده ایم،حواسمان به سطوح پیوت ماهانه جدید،به خصوص در مواردی که این سطوح با پیوت های هفتگی و روزانه همگرا میشوند و تشکیل کلاسترهای حمایتی یا مقاومتی میدهند باشد.کلاسترهای پیوتی سه گانه ،گاهی به راحتی و به وضوح مانع عملکرد الگوهای هارمونیک میشوند.
                            نمونه ای از ری اکشن قیمت نسبت به ساپورت اول ماهانه در کنار ساپورت سوم روزانه در محدوده 0.9450 ،که پتانسیل رساندن قیمت تا پیوت اصلی ماهانه را دارد.

                            نظر


                            • EURAUD@DAILY

                              پیرو پست 156 ،در یک ساعته تریگر برای فروش دیده نشد و در تایم روزانه میبینیم که سطح 1.52 باقدرت شکسته شد.در صورت رسیدن اصلاح میانروزی به محدوده 1.5230 که سطح پیوت روزانه است تا 1.52 (محدوده پول بک) یک فرصت خرید وجود خواهد داشت.در صورت خرید حد ضرر 1.4915 میتواند مناسب باشد برای هدف 1.62 .

                              ویرایش توسط shahab65 : https://www.traderha.com/member/16961-shahab65 در ساعت 05-04-2016, 11:30 AM

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط shahab65 نمایش پست ها
                                نمونه ای از ری اکشن قیمت نسبت به ساپورت اول ماهانه در کنار ساپورت سوم روزانه در محدوده 0.9450 ،که پتانسیل رساندن قیمت تا پیوت اصلی ماهانه را دارد.

                                در ادامه ،امروز پیوت مرکزی ماهانه دیده شد و پر قدرت شکسته شد.یحتمل برای ششمین روز ماه می ،یک اصلاح میانروزی (نهایتا تا همین پیوت مرکزی و در قالب پول بک به این سطح مهم ماهانه) داریم و سپس مجددا پالسی خیزشی تا محدوده مقاومت یکم ماهانه در 0.9760 خواهیم داشت(در صورت پول بک به 0.9630 و با مشاهده کندل ریورسال میتوان خرید کرد با حد ضرر 0.9615 و هدف0.9755 ).ساعت 17:00 گزارش نرخ بیکاری و تغییر استخدامی های بخش غیر کشاورزی دلار را داریم ،حواسمان باشد که در دام شادوهای بلند حاصل از انتشار اخبار نیفتیم و به نحو مطلوب پوزیشن احتمالی خود را مدیریت نماییم.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X