اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مرقام روی 289 تومان باید افزایش تقاضا خوبی بیاد داخل سهم باهدف 350 تا 400 تومان بستگی به ضرب اهنگ حرکتی قیمت داره موقعی اسیلاتور اشباع از خرید شد پیشنهاد خروج میدم

    نظر


    • ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 05-08-2014, 11:46 AM

      نظر


      • تحلیل تکنیکال وبیمه:
        در تایم روزانه پس از برخورد قیمت به سقف به سقف نمودار وناتوانی در شکست سقف 22 دسامبر 2014 (222)شاهد افت قیمت افزایش عرضه در سهم بودیم که منجر به افت قیمت شد محدوده که قیمت در حال نوسان میباشد یک منطقه حمایتی میباشد در محدوده 123.5 احتمال افزایش تقاضا برای سهم وجود دارد که منجر به افزایش تقاضا در سهم خواهد در صورتی که کف 123.5 شکسته شود این تحلیل بی اعتبار خواهد شد وشاهد عرضه های بیشتر روی سهم خواهیم بود


        نظر


        • تحلیل تکنیکال فنر سازی زر: در تایم فریم روزانه شاهد برگشت فرسایشی قیمت هستیم با توجه به اشباع شده قیمت از فروش وپر شدن زمان واگرایی مثبت در تایم فریم پایین انتظار رشد افزایش تقاضا رو باید درسهم شاهد باشیم

          از لحاظ الیوتی شاهد تشکیل موج 4 از سه بزرگ هستیم در صورت افزایش تقاضا هدف کوتاه مدتی 380 تومان وهدف بلند سهم 501.5 و 696 تومان میباشد





          نظر


          • تحلیل تکنیکال سایپا اذین: در تایم فریم روزانه شاهد شکست سقف به سالیانه خاذین هستیم با توجه به ساختار موج در موج 4 الیوتی سهم هستیم در صورتی که سقف 12 اوریل 2014 شکسته شود قیمت بالای این عدد تثبیت شود امادگی رشد تا هدف های 600 تا 750 را باید داشت

            نظر


            • تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری صنعت ومعدن:در تایم فریم روزانه سهم سرمایه گذاری صنعت ومعدن شاهد تشکیل الگویAB=CD هستیم در صورتی کف سهم(ِD) شکسته نشود باید انتظار افزایش تقاضا رو در سهم داشت

              نظر


              • در صورتی که قیمت بالای سقف 17 می 2014 تثبیت شود3317 انتظار رشد تا هدف های 3451 و 3521 را باید داشت

                نظر


                • تحلیل تکنیکال داده پردازی ایران :در تایم فریم روزانه سهم شاهد تشکیل یک الگوی هارمونیک کرب هستیم باتوجه به حرکت قیمت در انتهای روند سهم در غالب یک الگوی ولفی منطقه خوبی برای افزایش تقاضا در محدوده زمانی 12 می تا 29 می میباشد در صورت افزایش تقاضا هدف کوتاه مدتی سهم 330 تومان میباشد.


                  نظر


                  • تحلیل USDCHF: در تایم فریم روزانه شاهد برخود قیمت به سقف کانال ومقاومت 0.8992 هستیم با توجه به تشکیل الگوی هارمونیک شارک در صورت نقطه ورود مناسب میتوان وارد پوزیشن فروش شد در صورتی که سقف 08992 شکسته شود وقیمت بالای این عدد تثبیت شود این تحلیل بی اعتبار خواهد شد

                    نظر



                    • تحلیل تکنیکال رتاپ:پس از نوسان اخیر قیمت در سهم رتاپ شاهد تشکیل الگوی هارمونیک باتر فلای بودیم که شاهد افزایش تقاضا در سهم بودیم که منجر به افزایش قیمت شد وباعث شد قیمت تا سقف 14 می رشد کند (886 تومان) با توجه به روند سقف به سقف سهم در صورتی که قیمت بتواند بالای سقف 27 اپریل 2014 (914 تومان ) تثبیت شود باید منتظر افزایش تقاضا وصعود سهم بود

                      نظر


                      • سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا در جلسه ماهانه روز پنجشنبه خود برای کاهش نرخ بهره بانکی این نهاد به اتفاق نظر رسیدند.

                        بدین ترتیب نرخ بهره بانکی بانک مرکزی اروپا از ۰.۲۵ درصد به ۰.۱۵ تنزل پیدا کرد.
                        از سوی دیگر برای اولین بار نرخ سود و پاداش سپرده این نهاد را نیز به منفی یک دهم درصد کاهش پیدا کرد.
                        پیش از این نیز ماریو دراگی، رییس این نهاد اعلام کرده بود در صورت تداوم مشکلات اقتصادی در منطقه پولی یورو بانک مرکزی آمادگی اعمال تغییراتی در سیاست پولی و نرخ بهره خود دارد.
                        کاهش مجدد نرخ تورم در حوزه پولی یورو از ۰.۷ درصد در ماه آوریل به نیم درصد در ماه مه همچنین کندی روند رشد اقتصادی در این منطقه عواملی بودند که مسئولان بانک مرکزی را بر آن داشت تا نرخ بهره خود را به پایین ترین سطح تنزل دهند.

                        نظر


                        • موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه موسوم به اینسه می گوید نرخ بیکاری در این کشور در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ تثبیت شده است.

                          بر اساس داده های این نهاد که آمارگیری آن با توجه به معیارهای سازمان بین المللی کار است، نرخ بیکاری در دومین اقتصاد قدرتمند حوزه پولی یورو به ۱۰.۱ درصد جمعیت فعال آن رسیده است.
                          به گفته این موسسه نرخ بیکاری در فرانسه در مقایسه با یک سال گذشته دو دهم درصد کاهش یافته است.
                          این آمار در حالی منتشر می شود که اعداد و ارقام موسسات کاریابی فرانسه از افزایش تعداد افراد جوینده کار حکایت دارد. دلیل این تناقض اینست که آمار موسسات کاریابی بر اساس ثبت نام افراد در این مراکز است در حالی که داده های اینسه مربوط به آمار نرخ فصلی بیکاری است.

                          نظر


                          • سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا در پایان نشست ماهانه خود برای ایجاد تغییراتی در سیاست پولی و کاهش نرخ بهره این نهاد به توافق رسیدند.
                            کاهش نرخ بهره بانکی این نهاد، تنزل نرخ سود و پاداش سپرده، آسان سازی روند وام دهی به نهادهای مالی از جمله تصمیمات بانک مرکزی اروپا بود.
                            ماریو دراگی، رییس بانک مرکزی اروپا می گوید: «امروز برای اعمال یک سری از تدابیر جهت ایجاد تغییرات در سیاست پولی بانک مرکزی تصمیماتی گرفتیم. این تصمیمات برای حمایت از امور اقتصادی اتخاذ شده است.»
                            بانک مرکزی اروپا از ماه ژوئیه سال ۲۰۱۲ نرخ بهره خود را از یک درصد به ۰.۷۵ درصد کاهش داد این نرخ سال گذشته میلادی به نیم درصد، در ماه نوامبر همان سال به ۰.۲۵ درصد تنزل پیدا کرد تا اینکه سرانجام این رقم روز پنجشنبه به ۰.۱۵ درصد کاهش پیدا کرد.
                            از سوی دیگر برای اولین بار نرخ سود و پاداش سپرده این نهاد نیز به منفی یک دهم درصد کاهش یافت. این تصمیم در راستای تشویق بانکهای برای اعطای بیشتر وام به شرکتها و در نهایت حمایت از رشد اقتصادی در حوزه پولی یورو اتخاذ شده است.
                            اما واکنش مردم نسبت به تصمیمات بانک مرکزی اروپا: یک شهروند آلمانی می گوید: «آنها باید از بانکها بازخواست کنند. تامین منابع مالی آنها به حدی ارزان تمام می شود که سپرده گذاران بازندگان اصلی هستند. باید کاری کرد.»
                            یک شهروند دیگر آلمانی می گوید: «من حتی یک سنت یورو هم پس انداز نمی کنم. من در این کشور آنقدر فراز و نشیب تجربه کردم که حالا عاقل شده ام.»
                            کاهش مجدد قیمتها در ماه مه یا به عبارت دیگر تنزل نرخ تورم یکی از عواملی بود که بانک مرکزی اروپا را برای مبارزه با خطر تورم منفی به اتخاذ تصمیمات اشاره شده ترغیب کرد. این نهاد در پیش بینی های خود میانگین نرخ تورم را در سال جاری میلادی را تنها ۰.۷ درصد اعلام کرده این نرخ برای سال ۲۰۱۵ یک و یک دهم درصد پیش بینی می شود رقمی که کمتر دو درصد ایده آل این نهاد است حوزه پولی یورو تهدید می کند.



                            نظر


                            • تولید ناخالص داخلی یونان در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۰.۹ درصد افت داشته است. با این وجود رکود رشد اقتصادی این کشور کمتر از پیش بینی هاست. موسسه آمار یونان پیش بینی کرده بود این افت ۱.۱ درصد باشد.

                              دولت یونان که اخیرا به گروه تروئیکا شامل صندوق بین المللی پول، اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا اعلام کرده تمایلی به دریافت سومین بسته نجات مالی ندارد، انتظار دارد رشد اقتصادی کشور تا پایان سال ۲۰۱۴ روندی مثبت پیدا کند و به رقم ۰.۶ درصد برسد.
                              اقتصاد یونان از شش سال پیش دچار رکود شده و رشد اقتصادی این کشور هنوز روندی مثبت پیدا نکرده است.

                              نظر


                              • تحلیل تکنیکال بانک گردشگری: در تایم فریم روزانه شاهد تشکیل الگوی گارتلی هستیم منطقه خوبی برای افزایش تقاضا میباشد با توجه به اشباع بودن از فروش استوک

                                نظر

                                پردازش ...
                                X