اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • وبیمه : برخورد به حمایت 110 تومان حمایت مهم سهم که اگر از دست رود .............

    نظر


    • بانک مرکزی اروپا برای اولین بار نرخ سود و پاداش سپرده این نهاد را به منفی یک دهم درصد کاهش داد. منشاء این تصمیم تشویق بانکها برای اعطای بیشتر وام به شرکتها و در نهایت حمایت از رشد اقتصادی در حوزه پولی یورو است.
      کمیسیون اروپا برای عضویت کشور لیتوانی به حوزه پولی یورو چراغ سبز نشان داد. این کشور تا سال ۲۰۱۵ به این اتحادیه مالی اقتصادی می پیوندد.
      بین کشورهای اتحادیه اروپا که هنوز به حوزه پولی یورو نپیوسته اند کشور مجارستان به چشم می خورد که اخیرا رسانه های آن دچار مشکلاتی شده اند. لایحه ای برای تعیین مالیات بر درآمد تبلیغاتی رسانه های این کشور تقدیم مجلس این کشور شده است. تحلیلگران تهیه این لایحه را اقدامی برای محدود کردن آزادی رسانه ها می دانند.
      نهایتا در پرونده بانک ب ان پ پاریبا در آمریکا این بانک بدلیل دور زدن تحریمها علیه ایران، سودان و کوبا در معرض خطر محکومیت سنگین مالی قرار دارد. پاریس اعلام کرده اقدامات ضرروی را در حمایت از این بانک انجام خواهد داد.



      نظر


      • موسسه اعتبارسنجی «استاندارد اند پور» روز جمعه اعلام کرد رتبه اعتباری ایرلند را یک درجه ارتقا داده است. بدین ترتیب رتبه اعتباری این کشور از بی سه گانه مثبت به ای منفی ارتقا پیدا کرد.
        بهبود اوضاع اقتصادی این کشور و وجود چشم انداز مثبت اقتصادی برای آن دلایلی هستند که این موسسه برای ارتقاء رتبه اعتباری ایرلند به آنها استناد کرده است. این موسسه، ارتقاء مجدد رتبه اعتباری ایرلند تا دو سال آینده را محتمل دانسته است.
        استاندارد اند پور با تجدیدنظر کردن پیش بینی های خود نسبت به اقتصاد ایرلند، رشد اقتصادی این کشور بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ را ۲.۷ درصد اعلام کرده است.




        نظر


        • نرخ بیکاری و میزان اشتغالزایی در ایالات متحده آمریکا روز جمعه منتشر شد.
          بر اساس آمار وزارت کار ایالات متحده در ماه مه سال جاری میلادی نرخ کلی بیکاری در این کشور نسبت به ماه آوریل تغییر چندانی پیدا نکرده و شامل ۶.۳ درصد جمعیت فعال آمریکا می شود.
          میزان اشتغالزایی بدون احتساب بخش کشاورزی ۲۱۷ هزار فرصت شغلی بوده و نسبت به ماه آوریل دچار افت شده است. اقتصاد آمریکا در ماه آوریل ۲۸۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده بود.

          با این وجود این چهارمین ماه پیاپی است که در ایالات متحده بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

          وزارت کار این کشور همچنین اعلام کرده از آغاز دوران بحران اقتصادی تا کنون بیش از هشت میلیون فرصت شغلی در کشور احیا شده است.
          روند مثبت اشتغالزایی در ایالات متحده نشانگر حرکت این کشور در راه رشد اقتصادی مطمئن و پایدار است.

          نظر


          • صندوق بین المللی پول نسبت به افزایش قیمت مسکن و اموال غیرمنقول در بریتانیا هشدار داد.
            این نهاد بین المللی می گوید گرانی قیمت مسکن در حال سرایت از لندن به سایر نقاط بریتانیا است امری می تواند تبدیل نقطه ضعفی برای اقتصاد این کشور شود.
            صندوق بین المللی پول به بریتانیا پیشنهاد کرده تا نسبت به برنامه های کمکی این کشور به شهروندان برای خرید مسکن تجدیدنظر کند.
            بریتانیا از جمله کشورهایی است که اخیرا اقتصادش سر و سامان نسبی به خود گرفته و رشد امیدوارکننده ای داشته است.

            نظر


            • اقتصاد ژاپن در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۶.۷ درصد نسبت به زمان مشابه در سال ۲۰۱۳ میلادی رشد داشته است. این درحالی است که انتظار می رفت رشد اقتصادی این کشور ۵.۹ درصد باشد.

              افزایش مصرف خانوارها تا پیش از ماه آوریل یعنی زمان افزایش مالیات بر ارزش افزوده از ۵ درصد به ۸ درصد یکی از عوامل افزایش آمار رشد اقتصادی ژاپن است.
              بانک مرکزی ژاپن که با اعمال سیاستهای انطباقی و حمایتی و با پایین آوردن تعمدی ارزش ین سعی دارد با تورم منفی در کشور مبارزه کند تاثیر افزایش میزان مالیات بر ارزش افزوده بر اقتصاد را قابل توجه ارزیابی نمی کند.
              از سوی دیگر افزایش ۷.۶ درصدی میزان سرمایه گذاری در ژاپن در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ از دیگر عوامل افزایش تولید ناخالص داخلی سومین قدرت اقتصادی دنیا عنوان شده است.

              نظر


              • حجم صادرات چین در ماه مه سال جاری میلادی بر خلاف پیش بینی ها افزایش هفت درصدی داشته است. از سوی دیگر واردات این کشور ۱.۶ درصد در زمان مشابه کاهش یافته است.
                بدین ترتیب مازاد تجاری دومین قدرت اقتصادی دنیا در طول یک سال رشد قابل توجه ۷۵ درصدی معادل ۳۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون دلار داشته است.
                اقتصاد چین چندی است با کندی روند رشد مواجه است. بانک مرکزی این کشور برای سرعت بخشیدن به روند رشد اقتصادی با اتخاذ سیاستهای پولی متناسب ارزش یوان واحد پول کشور را پایین نگاه داشته است.
                رشد اقتصادی چین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ هفت و چهار دهم درصد اعلام شده است.




                نظر


                • اعضای اوپک، سازمان کشورهای صادر کننده نفت روز چهارشنبه برای حفظ سطح تولید روزانه نفت خود تا سقف ۳۰ میلیون بشکه به توافق رسیدند.
                  بنابراین میزان تولیدات روزانه نفت دوازده کشور عضو اوپک برای سه ماهه دوم سال جاری میلادی تغییر نخواهد کرد.
                  تولیدات نفت کمتر از ظرفیت کشورهای لیبی و ایران از عوامل این تصمیم عنوان شده است.
                  علیرغم سقوط قیمت نفت در ماه مارس سال جاری میلادی، قیمت هر بشکه نفت برنت بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ دلار در حال نوسان است. این رقم ده دلار بیشتر از انتظارات اوپک عنوان می شود.
                  نشست آینده اوپک ۲۷ ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ برگزار می شود و در صورت ایجاد تحول مثبت در مذاکرات هسته ای ایران این کشور امیدوار است میزان تولیدات روزانه خود را از دو میلیون ۷۰۰ هزار بشکه به ۴ میلیون بشکه افزایش دهد. امری که می تواند نشست آینده این سازمان و تصمیم گیری درباره سقف تولید روزانه نفت آنرا با پیچیدگی همراه کند.



                  نظر


                  • افزایش سه درصدی تولیدات صنعتی بریتانیا نسبت به سال گذشته، بالاترین آمار تولیدات بخش ساخت و ساز از سال ۲۰۱۱ در این کشور و نهایتا سرعت گرفتن روند رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماهه اول سال جاری میلادی از جمله عواملی هستند که افت قابل توجه نرخ بیکاری در این کشور را رقم زده اند.
                    بر اساس داده های موسسه ملی آمار بریتانیا نرخ بیکاری در آخر ماه آوریل دو دهم درصد نسبت به ماه پیش از آن کاهش یافته و به رقم ۶.۶ درصد جمعیت فعال این کشور رسیده است. این آمار معرف پایین ترین نرخ بیکاری از سال ۲۰۰۹ است.
                    بدین ترتیب از تعداد افراد بیکار از ماه فوریه تا انتهای ماه آوریل دو میلیون ۱۶۵ هزار نفر کاسته شده است.
                    از طرف دیگر تعداد افراد شاغل در بریتانیا به رقم ۳۰ میلیون و ۵۳۵ هزار نفر رسیده که بالاترین آمار از سال ۱۹۷۱ محسوب می شود.




                    نظر


                    • دولت پرتغال آخرین قسمت از بسته نجات مالی ۷۸ میلیارد یورویی خود که شامل دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو می شود را دریافت نخواهد کرد. این تصمیم زمانی اتخاذ می شود که دادگاه قانون اساسی پرتغال تدابیر ریاضتی اعمال شده در بودجه سال ۲۰۱۴ این کشور را رد کرد.
                      ماریا لوئیش آلبوکرک، وزیر دارایی پرتغال ضمن تایید این خبر اعلام کرد دولت پرتغال در نظر ندارد تدابیر سختگیرانه جدیدی را جانشین این برنامه های مردود شده توسط دادگاه قانون اساسی کند. وی در ادامه بر اراده دولت پرتغال برای اعمال تدابیری جهت مبارزه با کسری بودجه و اعمال اصلاحات اساسی اقتصادی تاکید کرد.
                      پیش از این نیز نخست وزیر این کشور تصریح کرده بود که پرتغال از ذخایر مالی کافی برخوردار است تا بتواند تا یک سال آینده بر مشکلات اقتصادی خود فائق آید.




                      نظر


                      • موسسه اعتبارسنجی فیچ ارزشیابی خود از چشم انداز اقتصادی آفریقای جنوبی را به منفی تنزل داد. این بدان معناست که در آینده احتمال آن وجود دارد رتبه اعتباری این کشور از «بی سه گانه مثبت» یک درجه تنزل پیدا کند.
                        به اعتقاد فیچ اعتصابهای متعدد در بخش معدن و مشکلات ساختاری بخش برق و انرژی در آفریقای جنوبی بر روی رشد اقتصادی آن تاثیر منفی داشته است.
                        آفریقای جنوبی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلاتین در جهان است، اعتصابات گسترده از ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی این بخش را دچار مشکلات عمده کرده است.




                        نظر


                        • دولت بریتانیا ابزار و امکانات جدیدی را در اختیار بانک مرکزی این کشور قرار خواهد داد تا در برابر خطر افزایش قیمت مسکن و اموال غیرمنقول موسوم به «حباب مسکن» تدابیر لازم را اعمال کند.
                          شهروندان بریتانیایی در حال حاضر امکان دریافت وامهای کلان مسکن و غیر متناسب با حقوقشان را دارند امری که موجب شده قیمت مسکن و اموال غیر منقول در این کشور افزایش یابد.
                          پیش از این نیز صندوق بین المللی پول به دولت بریتانیا نسبت به افزایش خطرناک قیمت مسکن هشدار داده بود.

                          نظر


                          • وزیر دارایی بریتانیا روز پنجشنبه برنامه های اتحادیه اروپا را در خصوص بازار ارز رد کرد.
                            جورج اوزبورن می گوید که برای مبارزه با تخطی از قوانین و تقلب در قیمت گذاری در بازار ارز و طلا، برنامه های خود را به اجرا خواهد گذاشت.
                            قوانین مالی اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۶ میلادی ضمانت اجرایی می یابد و براساس آن تقلب در قیمت گذاری جرمی کیفری خواهد بود. این جرم در صورت اثبات محکومیت چهار سال زندان را در پی خواهد داشت.
                            با این همه وزیر دارایی بریتانیا خواستار اجرای این قوانین در لندن، به عنوان یکی از مراکز بزرگ تجارت جهان نیست.
                            بریتانیا در حال حاضر برای دستکاری نرخ بهره بین بانکی محکومیتی تا سقف ۷ سال زندان را در نظر گرفته و وزیر دارایی نیز قصد دارد قوانین مشابه ای را برای تقلب در قیمت گذاری در بازار ارز و طلا تعیین کند.

                            نظر


                            • ادامه ناآرامی ها و خشونتها در عراق، دومین تولیدکننده بزرگ نفت در سازمان اوپک، بازار نفت را دستخوش آشفتگی کرده است. بدین ترتیب قیمت نفت برنت دریای شمال روز جمعه به بالاترین حد خود طی نه ماه گذشته رسید و هر بشکه آن در بازار معاملات نفتی ۱۱۳ دلار و ۲۸ سنت داد و ستد شد.
                              قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت نیز با ۰.۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰۶ دلار و ۸۴ سنت رسید.

                              عراق صاحب یازده درصد ذخایر نفتی دنیاست و روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت خام تولید می کند.




                              نظر


                              • در بریتانیا برای اولین بار اوراق قرضه اسلامی به فروش می رسد. مقامات وزارت دارایی این کشور در نظر دارند ۲۵۰ میلیون یورو اوراق قرضه اسلامی با سر رسید ۵ ساله به فروش برسانند.
                                این فروش اوراق قرضه بر اساس ضوابط و قوانین اسلامی صورت می گیرد و پاسخی است به بسیاری از شهروندان مسلمان در بریتانیا که خواهان سرمایه گذاری بر اساس اصول و قوانین بانکداری اسلامی هستند.
                                دو میلیون ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت ۶۳ میلیون نفری بریتانیا را مسلمانان تشکیل می دهند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X