اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بیکاری در بریتانیا اخیرا بهبود قابل توجهی داشته است. افراد زیادی در ماه آوریل موفق به یافتن شغل شده اند. بدین ترتیب نرخ بیکاری در این کشور در پایین ترین سطح خود طی پنج سال اخیر قرار گرفته است.
    از سوی دیگر دولت ژاپن از بهبود اوضاع اقتصادی کشور در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ بر خلاف انتظارات خبر می دهد. افزایش سرمایه گذاری شرکتها و بالا رفتن مصرف خانوارها از دلایل این رونق نسبی اقتصادی است.
    در حالی که اوکراین و روسیه مشغول مذاکرات بر سر قیمت گاز هستند اتحادیه اروپا برنامه های بخش گاز و انرژی روسیه را با آشفتگی همراه کرده است. این اتحادیه از بلغارستان خواسته تا برنامه ساخت خط لوله انتقال گاز توسط شرکتهای گازپروم روسیه و شرکت انی ایتالیا را متوقف کند.

    نظر


    • رشد اقتصادی ایالات متحده آمریکا تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی کمتر از پیش بینی های اولیه صندوق بین المللی پول خواهد بود.
      این نهاد بین المللی روز دوشنبه ضمن تجدیدنظر در پیش بینی های خود نسبت به رشد اقتصادی آمریکا اعلام کرد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ وضعیت اشتغال زایی و نرخ بیکاری در این کشور بطور کامل بهبود نخواهد یافت.
      کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول گفت: «کندی روند رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی از دلایل تجدیدنظر در پیش بینی های رشداقتصادی این کشور است. با این وجود اعتقاد داریم این کندی گذراست و چشم انداز بهتری پیش رو است.»
      بدین ترتیب صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۴ را از ۲.۸ درصد به ۲ درصد تنزل داد. رشد اقتصادی این کشور برای سال ۲۰۱۳ سه درصد پیش بینی شده است.
      از سوی دیگر کمیته سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در جلسه سه شنبه و چهارشنبه خود درباره کاهش تدابیر حمایتی از جمله کاهش میزان خرید اوراق قرضه تا ۱۰ میلیارد دلار تصمیم گیری خواهد کرد.

      نظر


      • اجرای اصلاحات ساختاری کار ساده ای نیست. بسیاری از ما خود می پرسیم که نتایج این اصلاحات رنج آور چیست. در این برنامه اقتصاد واقعی تاثیرات اقتصاد اقعی را در اسپانیا و پرتغال بررسی می کنیم. اما این اصلاحات به چه معنی است؟
        اصلاحات ساختاری به زبان ساده
        روزی، روزگاری کشوری بود که شهروندانش متوجه شدند که بیکار مانده اند، تورم رو به افزایش است و هزینه های دولت هم زیاد شده است. برای حل این مشکل کشور می بایست بازار تولیدات و بازار کارش را اصلاح می کرد. اما این اصلاحات به این معنی بود که بودجه های عمومی باید به میزان قابل توجهی کاهش و مالیاتها افزایش می یافت و خیلی از شرکت ها خصوصی می شدند.
        لازم بود قوانین استخدام هم انعطاف پذیر شود و قوانین بازار کار تغییر داده شود و برخی مزایا و یارانه ها نیز حذف شود. سختی هایی که این اصلاحات به همراه داشته، باعث شد که شهروندان از خود بپرسند که آیا می توان به آینده ای بهتر امیدوار بود؟ اما انجام اصلاحات به زمان نیاز دارد.
        با حذف مقررات دست و پاگیر، رقابت بیشتر شد و سرمایه گذاری افزایش پیدا کرد. در نتیجه اشتغال ایجاد شد و اقتصاد شروع به رشد کرد. اصلاحات، عدم توازن در اقتصاد را از بین برد اما هر کشور خودش باید دریابد که چه مدل اصلاحاتی برای کشورش نتایج بهتری در بر دارد.
        ایرلند با این اصلاحات توانست از بحران ورشکستگی بیرون بیاید. اسپانیا برنامه های مربوط بخش مالی را به انجام رسانده است. در قبرس و یونان نشانه های بهبود اوضاع اقتصادی دیده می شود.
        اصلاحات ساختاری در پرتغال
        اصلاحات ساختاری در پرتغال بروی هزینه های عمومی متمرکز است. این اصلاحات واکنشهای منفی بدنبال داشته است. پرتغال مجموعه ای از اصلاحات ساختاری را آغاز کرده است، اما بنا بر آخرین توصیه های کمیسیون اروپا حوزه ای که در این کشور باید دستخوش تغییرات شود، وسیع است. پس از اصلاحات اعمال شده در بازار کار، اصلاحات حوزه مدیریت عمومی به بحثها و منازعاتی در این پرتغال دامن زد.
        پرتغال ماه مه گذشته، به کمک بسته نجات مالی ۷۸ میلیارد یورویی (نهادهای اروپایی) در عرض سه سال، از برنامه نجات مالی خارج شد. اما این برنامه، بدهی های دولتی را در شرایط بدی قرار داده است. گرچه بازگشت بازار مالی دلگرم کننده است، اما بهره پایین اوراق قرضه دولتی سبب شده است که اقتصاد کشور در سه ماه اول سال دچار رکود شود.
        در نتیجه، پیشبرد اصلاحات برای رشد اقتصادی ضروری است. به گفته کارآفرینان، انجام اصلاحات مالیاتی و اصلاحات در دولت اجتناب ناپذیراست.
        یکی دیگر از اهداف پرتغال برای رسیدن به رشد اقتصادی، همانند سایر کشورهای اروپایی افزایش رقابت در بازار خدمات است. برای رسیدن به نتایج واقعی، تداوم سیاست ها و اصلاحات، نیازی اساسی است.
        اصلاحات ساختاری در اسپانیا
        سال گذشته بحران اقتصادی اسپانیا به پایان رسید. نرخ بیکاری هنوز بالاست. این احتمال هست که وضعیت بد کسری بودجه تا سال ۲۰۱۶ اصلاح شود. بنابراین شِمای کلی اقتصادی بهتر شده، اما وقتی به جزئیات نگاه می کنیم می بینیم که اراده ای برای اِعمال اصلاحات در بازار کار وجود ندارد و در نتیجه فقر و محرومیت رو به افزایش است.
        آغاز اصلاحات ساختاری در اسپانیا، برای کشوری که با بحران بدهی ها دست و پنجه نرم می کند، اعتبار به همراه داشت. گرچه اصلاحات کار در اینجا شدیداً مناقشه بر انگیز بوده است. اما از دو سال پیش و همزمان با آغاز این اصلاحات، تعداد بیکاران افزایش داشته است. بطوریکه سال گذشته تعداد بیکاران به حدود ۶ میلیون نفر رسید. این رقم هم اکنون در حال کاهش است.
        در ژانویه سال ۲۰۱۲، یک ماه قبل از آغاز اصلاحات کار، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفردر اسپانیا بدون شغل بودند. در آوریل سال ۲۰۱۳ این میزان از مرز شش میلیون نفر گذشت. امسال این تعداد کاهش یافته و به حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است.




        نظر


        • آژانس بین المللی انرژی روز سه شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد خشونت و ناآرامی، تولیدات نفت عراق را تهدید می کند و این کشور احتمالا قادر نخواهد بود به اهداف از پیش تعیین شده خود در زمینه تولید نفت دست یابد.
          به اعتقاد این آژانس، این کشور باید تولیدات نفت خام خود را تا سقف یک میلیون ۲۸۰ هزار بشکه در روز برساند، امری که رسیدن به آن با توجه افزایش تنش و خشونتها در این کشور بسیار دشوار خواهد بود.
          آژانس بین المللی انرژی پیش بینی می کند بدلیل بالا بودن قیمت نفت تا چند سال آینده میزان تقاضا تنزل پیدا کند. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در هفته گذشته و در اوج یورشهای گروه تندروی داعش در عراق، به رقم ۱۱۵ دلار رسید.
          عراق دومین تولید کننده نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است اما برخی از صادرات نفت عراق از ماه مارس گذشته متوقف شده است.

          نظر


          • نشست دو روزه کمیته سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه در واشنگتن آغاز شد.
            در این نشست که با ریاست جانت یلن، رییس بانک مرکزی آمریکا برگزار می شود مسئولان این نهاد درباره نرخ بهره بانک مرکزی و ادامه کاهش تدریجی خرید ماهانه اوراق قرضه تصمیم خواهند گرفت.
            کارشناسان امور اقتصادی پیش بینی می کنند بانک مرکزی آمریکا خرید اوراق قرضه خود را تا 10 میلیارد دلار کاهش دهد تا به رقم 35 میلیارد دلار برسد. خرید ماهانه اوراق قرضه از جمله تدابیر حمایتی و محرکه اقتصادی است.

            نظر


            • اسلامگرایان افراطی داعش با حمله به پالایشگاه بیجی واقع در دویست کیلومتری شمال غربی بغداد تنش و بحران در عراق، دومین کشور بزرگ صادر کننده نفت را به اوج خود رساندند.
              مهاجمان موفق به دست اندازی به سه چهارم این پالایشگاه مهم کشور شدند. این تهاجم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نفت نیز داشت.
              بدین ترتیب قیمت نفت برنت دریای شمال روز چهارشنبه در بازار معاملات نفتی با افزایش ۰.۶۳ درصدی روبرو شد و هر بشکه آن ۱۱۴ دلار و ۱۷ سنت مورد معامله قرار گرفت. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت نیز ۱۰۶ دلار و ۰۸ سنت داد و ستد شد.
              اسلامگرایان افراطی داعش از نه روز پیش کنترل شهرهای حساس عراق از جمله موصول، تکریت و کرکوک را در دست گرفته اند و با نیروهای دولتی بشدت درگیر هستند.

              نظر


              • دیوان عالی کشور ایالات متحده آمریکا با تایید حکم دادگاه تجدیدنظر نیویورک مبنی بر بازپرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو بدهی دولت آرژانتین به نهادهای مالی متخصص در خرید دیون، این کشور را در آستانه گرفتاری به مشکلات جدی مالی قرار داده است.
                آکسل کیسیلوف، وزیر اقتصاد آرژانتین می گوید: «ما اجازه نمی دهیم که دارندگان اوراق قرضه دولتی که برای پاکسازی بدهی ها با ما به توافق رسیدند، مانع از اجرای تعهدات ما شوند. ۹۳ درصد طلبکاران برای تسویه بدهی ها توافق کردند و مرتبا سود پول خود را دریافت می کنند. بنابراین اجازه نمی دهیم که در بازپرداخت بدهی های ما اختلال ایجاد شود.»
                پیش بینی می شود صندوقهای مالی دیگری از این دست که به «صندوقهای کرکس» مشهور هستند نیز با صدور این حکم نسبت به مطالبه طلب خود اقدام کنند، امری که بدهی های آرژانتین را به رقم بیش از ۱۵ میلیارد دلار خواهد رساند.
                آرژانتین بازپرداخت بدهی های خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و موفق شد با حدود ۹۳ درصد از طلبکاران خود به توافق برسد. در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ میلادی بستانکاران این کشور حدود ۷۰ درصد بدهی های آنرا بخشیده بودند، اما صندوقهای مالی مذکور با بخشش هفت درصد مابقی بدهی های آرژانتین موافقت نکردند.

                نظر




                • تثبیت قیمت بالای سقف 16 ژانویه 1284.79 باید شاهد افزایش تقاضا در طلا باشیم

                  نظر


                  • تصرف شهرهای غرب و شمال غربی عراق توسط شبه نظامیان اسلام گرای داعش و شعله ورترشدن آتش جنگ داخلی در این کشور بازار نفت در جهان را به شدت تحت تاثیر قرار داده و نگرانی های بسیاری را برانگیخته است.

                    نمودارها نشان می دهد که شاخص بهای نفت به صورت تصاعدی بالا رفته و هر بشکه نفت خام برنت از ۱۰۸ دلار و ۸۳ سنت به بالای ۱۱۴ دلار رسیده و روز پنجشنبه هر بشکه نفت خام برنت ۱۱۵ دلار به فروش رفته است.
                    اویگن واینبرگ کارشناس اقتصاد می گوید: “عراق یکی از مهمترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نفت در جهان است و از این نظر دومین تولید کننده اوپک و قبل از ایران قرار دارد. حتی اگر کاهش کمی در صادرات عراق ایجاد شود، ضربه عظیمی برای بازار نفت خواهد بود و بعضی تحلیل گران پیش بینی می کنند هربشکه نفت به ۱۲۵ تا ۱۵۰ دلار خواهد رسید.”
                    بهای نفت خام برنت روز پنجشنبه بالاترین حد خود طی ۹ ماه گذشته را تجربه کرد و تصرف بخشی از پالایشگاه بیجی توسط داعش، که در ۲۰۰ کیلومتری شمال بغداد و تامین کننده ۲۰ درصد مصرف داخلی عراق است، نگرانی بیشتر از افزایش جهشی قیمت ها را دامن زده است.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                      Entergy Corp:
                      در 13 نوامبر1913 اغاز به کار کرد یک شرکت یکپارچه در تولید انرژی برق و عملیات توزیع خرده فروشی در
                      منطقه از نیواورلئان، لوییزیانامشغول میباشد
                      قلمرو خدمات Entergy: شامل گوشه جنوب شرقی لوئیزیانا و شهرستانها از لافایت و باتون روژ، شرق سه چهارم از آرکانزاس و در نیمه غربی می سی سی پی
                      همچنین شامل بخشی از جنوب شرقی تگزاس
                      Entergy صاحب نیروگاه با حدود 30000 مگاوات از ظرفیت تولید برق


                      در تایم فریم هفتگی انترجی شاهد نوسان قیمت در کانال هستیم در صورتی که قیمت بتواند بالای سقف 73 دلار تثبیت شود اماده پیشروی قیمت تا هدف 83.68 میباشد در صورتی که قیمت نتواند سقف کانال قیمتی رو بشکند احتمال افت قیمت هست

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                        هالیبرتون، (به انگلیسی: Halliburton) بزرگترین شرکت خدمات نفتی در جهان است و دفاتر مرکزی آن، در شهر هیوستون،تگزاس و نیز در دبی، امارات قرار دارند.

                        شرکت خدمات نفتی هالیبرتون، در بیش از ۷۰ کشور فعالیت می.کند. این کمپانی، مالک صدها شرکت تابعه، شرکت مشارکتی، شعبه و زیرمجموعه، در سراسر جهان بوده و شمار کارکنان آن، بیش از ۶۰٫۰۰۰ نفر می.باشد.

                        بخش عملیاتی هالیبرتون در زمینه ارائه خدماتی چون اکتشاف و استخراج نفت خام و گاز طبیعی، احداث پالایشگاه، خطوط لوله و نیز ساخت کارخانجات تولید فرآورده.های شیمیایی و محصولات پتروشیمیمیایی، اشتغال دارد.

                        برخورد قیمت به سقف (مقاومت 60دلار) احتمال افت قیمت میباشد در صورتی که سقف 60 دلار شکسته نشود
                        سقف 60 دلار هالبیرتون شکست فکر کنم سهم بنیادی قوی باشه وباعث افزایش تقاضا در سهم شد باعث شد سهم تا 70دلار خودشو بالا کشید مطمئنم بازم بازدهی خواهد داشت سقف مهم 6 ساله خودش رو شکوند





                        نظر


                        • اداره ملی آمار ایتالیا می گوید میزان دستمزد سالانه در ماه مه سال جاری نسبت به ماه آوریل اندکی افزایش یافته است. میزان دستمزد سالانه ۱/۳ درصد اعلام شده است که با توجه به تورم بهای کالاهای مصرفی و در مقایسه با ماه گذشته، نزدیک به ۰/۱ رشد داشته است.وزارت اقتصاد ایتالیا، آوریل گذشته در راستای افزایش قدرت خرید دهک های کم درآمد، بخش مهمی از مالیات آنها را لغو کرد.
                          ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 06-25-2014, 05:17 PM

                          نظر


                          • شاخص اعتماد بازار آلمان به پایین ترین سطح خود در سال جاری سقوط کرده است . بر اساس تازه ترین نظرسنجی موسسه ایفو که از بیش از ۷ هزار شرکت تجاری و موسسه مالی صورت گرفته، شاخص اعتماد بزرگترین اقتصاد اروپا در ماه ژوئن امسال برابر با ۱۰۹/۷ بوده است. این رقم در ماه گذشته ۱۱۰/۳ اعلام شده بود.می گویند دلیل کاهش اعتماد سرمایه گذاران در باراز آلمان، ادامه روند نزولی میزان تولید در صنایع خصوصی منطقه پولی یورو به ویژه در فرانسه است.در پی انتشار این خبر مقامات بانک مرکزی آلمان گفته اند روند رشد اقتصادی به رغم مشکلات موجود، همچنان مثبت و میزان آن حدود ۲ درصد خواهد بود.

                            نظر


                            • دولت ژاپن با ارایه فاز جدیدی از برنامه خود، رشد اقتصادی را هدف گرفته است. شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، روز سه شنبه تدابیر کلیدی سومین فاز برنامه اقتصادی دولت متبوعش را معرفی کرد.کاهش میزان مالیات بر درآمد شرکت های تولیدی از جمله تدابیر جدید دولت است. شینزو آبه دلیل اتخاذ این تصمیم را اینگونه توضیح داد: «کمک به افزایش درآمد شرکت ها موجب می شود که فرصت های شغلی بیشتر ایجاد شود و دستمزدها افزایش یابد. به این ترتیب چرخش مثبت [سرمایه] آغاز می شود.»نرخ متوسط مالیات بر درآمد شرکت های ژاپنی در حال حاضر حدود ۳۶ درصد است. دولت امیدوار است با کاهش آن به ۳۰ درصد، توان رقابتی شرکت های ژاپنی را با شرکت های اروپایی و آمریکایی افزایش دهد.یکی دیگر از تدابیر مهم دولت ژاپن، تسریع روند آموزش نیروی کار برای خارجیان است که به باور شینزو آبه می تواند به جامعه ای که با کمبود جدی نیروی کار به دلیل کاهش جمعیت روبرو است کمک کند و همزمان بر تعداد سرمایه گذاران خارجی بیافزاید. مطابق آمار دولتی، میزان سرمایه گذاری های مستقیم خارجی طی پنج سال اخیر در ژاپن افزایش چندانی نکرده در حالی که برای نمونه در سنگاپور رشدی چشمگیر داشته است.دولت ژاپن همچنین در نظر دارد بر تعداد زنان حاضر در بازار کار بیافزاید و تا سال ۲۰۲۰ میزان مدیران زن در شرکت های تجاری را به ۳۰ درصد برساند. این رقم در حال حاضر ۷/۵ درصد است.شینزه آبه قول داده که طرح اقتصادی دولت متبوع او تحولی عمیق در صنعت رباتیک ژاپن صورت خواهد دهد؛ تعداد روبات های مورد استفاده در صنایع خدماتی بیست برابر و سرمایه گذاری در صنعت تولید ربات دو برابر خواهد شد.

                              نظر


                              • میزان بیکاری در ژاپن به پایین تر حد در شانزده سال اخیر رسید. بانک مرکزی ژاپن در تازه ترین گزارش خود میزان بیکاری در ماه مه سال جاری را ۳/۵ درصد اعلام کرده است. بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه افزایش مصرف برای سومین فصل متوالی دلیل اصلی کاهش تعداد بیکاران است که از سال ۱۹۹۷ تاکنون بی سابقه بوده است.شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با اعمال یک رشته تدابیر اقتصادی از جمله کاهش مالیات در بخش تولید و صنایع خصوصی امیدوار است باز هم بر قدرت خرید مصرف کنندگان بیافزاید و روند صعودی رشد اقتصادی را به کشورش باز گرداند.
                                ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 06-29-2014, 01:28 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X