اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شرکت گازپروم تهدید کرد اگر اروپاییان به اوکراین گاز صادر کنند حجم گاز صادراتی به اروپا را کاهش خواهد داد.از روز شانزدهم ژوئن که شرکت گاز روسی ارسال گاز به اوکراین را قطع کرده، مقامات کی یف از برخی کشورهای اروپایی مانند لهستان و مجارستان خواسته اند که بخشی از سهم خود از گاز روسی را به اوکراین بفروشند.آلکسی میلر، رئیس گازپروم در نشست خبری روز جمعه گفت: «در حال حاضر اوکراین از گاز متعلق به روسیه که در لوله های انتقال گاز در خاک این کشور موجود است، استفاده می کند. تاکنون، گاز از مسیر برعکس یعنی از اروپا به اوکراین فرستاده نشده است. ما از نزدیک وضعیت را دنبال می کنیم و اگر چنین شود ممکن است که از حجم صادرات گاز به اروپاییان بکاهیم.»به نظر می رسد که امضای پیمان همکاری تجاری اوکراین با اتحادیه اروپا، روسیه را مصمم ساخته که از اهرم انرژی برای اعمال فشار بیشتر بر کی یف استفاده کند.گازپروم خواستار پرداخت بدهی اوکراین بابت گاز دریافتی از این شرکت روسی است که بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار است.

    نظر


    • گزارش عملکرد اقتصادی ایالات متحده آمریکا در سه ماهه نخست سال جاری، بسیاری را شگفتزده کرد. میزان تولید ناخالص داخلی به پایین ترین حد خود در پنج سال اخیر سقوط کرد. بسیاری زمستان سخت اخیر را دلیل اصلی افت رشد اقتصادی آمریکا می دانند، این موضوع گزارش نخست مجله بازرگانی هفته است.ژاپن، که زمانی دومین غول اقتصادی جهان بود می خواهد به هر قیمتی شده جایگاه گذشته خود را باز یابد؛ در این راستا این هفته، نخست وزیر ژاپن سومین فاز از برنامه اقتصادی دولت متبوعش را معرفی کرد، مطلب دیگر برنامه به این موضوع اختصاص دارد.گوگل جهان رایانه ها را کوچک دید و قدم به دنیای خودرو و تلویزیون و ساعت گذاشت. با تازه ترین محصول این شرکت آمریکایی آشنا می شویم.و در پایان، این روزها که همه از جام جهانی فوتبال در برزیل می گویند، نگاهی خواهیم داشت به رقابت تنگاتنگ آدیداس و نایکی.

      نظر


      • اسپانیا از اوایل سال جاری میلادی شاهد افزایش نرخ رشد اقتصادی است. تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول و دوم چهار دهم درصد افزایش داشته است.یکی از دلایل این امر، نوآوری های کارآفرینان برای دستیابی به بازارهای جهانی است. برای بررسی نمونه ای از این نوآوری ها، به سراغ شرکتهای خوشه ای تولید ماشین آلات کشاورزی در یِیدا در کاتالونیا می رویم. این شرکتهای خوشه ای، اولین مجموعه از این نوع در سراسر اروپاست که نشان طلایی دریافت کرده است.افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی درآمد سالانه و حدود ۷ برابر شدن تعداد کارمندان از زمان آغاز کار، نشان از گسترش شرکت موسوم به «نیوبو» دارد. این شرکت تجاری واقع در ییدای کاتالونیا زیر مجموعه ای از شرکتهای خوشه ای تولید ماشین آلات کشاورزی است که هفت سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. جوردی سرات، مدیر عامل شرکت و یکی از موسسان می گوید نوآوری در نحوه عرضه محصولات سبب شده است که بیش از نیمی از فروش این شرکت در سطح بین المللی انجام می شود.وی می افزاید: «هفت سال پیش که شرکت کار را خود را آغاز کرد، یک شرکت محلی بود. امروز ما در بیش از ۱۵ کشور از جمله در در آمریکای لاتین، در آفریقا، و در بیشتر کشورهای اروپایی نمایندگی داریم.»برای افزایش صادرات جوردی سرات در چند دوره کاری شرکت کرده و با هیأت های تجاری به پرتغال، مراکش و همچنین به کلمبیا سفر کرده است. اما این همه ماجرا نیست: برای افزایش توان رقابت، وی روش های کاری خود را نیز تغییر داده است.آقای سرات در این باره می گوید: « با کمک مجموعه شرکتهای تولید ماشین آلات کشاورزی ما فرایندهای جدیدی برای خط تولیدمان پیاده کرده ایم. از مواد جدیدی برای ساخت ماشین آلات استفاده کرده ایم و صادرات هم انجام می دهیم.میانگین میزان جهانی شدن این شرکتهای خوشه ای موسوم به “فِماک” femac حدود ۵۵ درصد است. اما برخی از شرکتهای زیر مجموعه توانسته اند به بازارهایی نفوذ کنند که مشکلات دسترسی به آنها بین همه معروف است، مثلا بازارهای چین و برزیل .انریک پدروس، مدیر شرکتهای خوشه ای می گوید: « با مشارکت کشورهای دیگر نمایشگاه های بین المللی برپا می کنیم. گروههای صادراتی را که در بازارهای خارجی نماینده دارند مدیریت می کنیم. علاوه بر اینها تلاش می کنیم که با ترتیب دادن سفر هیئت های تجاری، راه پیشرفت در سطح بین المللی را به شرکتها نشان دهیم.»نوآورترین شرکتها، آنهایی هستند که فعالیت صادراتی بالایی دارند. این شعار شرکتهای خوشه ای تولید ماشین آلات کشاورزی است. برای آنها، تحقیق، نوآوری و استفاده از فناوری های جدید امری بنیادین است.مدیر شرکتهای خوشه ای “فِماک” می گوید: «آینده کشاورزی، در ترکیب فرآوری زراعی با سیستمهای مدیریت هوشمند است. همین الان با شرکت های خوشه ای “آئروسپیس ولی” در فرانسه و “فوتونیک” در کاتالونیا همکاری می کنیم تا راه حلهای تازه پیدا کنیم.»از نظر جوردی سرات، کلید موفقیت شرکت نیوبو، داشتن گروهی پویا، پرتلاش و متخصص، و همچنین تبادل نظر با سایر شرکتهای تولید ماشین آلات کشاورزی است.
        ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 06-29-2014, 01:56 PM

        نظر


        • یورو به دلار نیوزلند : در تایم هفتگی شاهد تشکیل الگوی هارمونیک گارتلی وریزش 5 موجی هستیم در صورتی که موقعیت ورود جفت ارز فراهم کند میتوان به دنبال تریگر های خرید بود

          نظر


          • درتایم چهار ساعته در صورتی که کف شکسته نشود میتوان شاهد افزایش تقاضا در این جفت ارز بود

            نظر


            • تشکیل الگوی باتر فلای در تایم روزانه دلار استرالیا به دلار امریکا در صورتی که این جفت ارز فرصت ورود فراهم کند میتوان دنبال موقعیت های فروش روی این جفت ارز بود

              نظر


              • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                تشکیل الگوی باتر فلای در تایم روزانه دلار استرالیا به دلار امریکا در صورتی که این جفت ارز فرصت ورود فراهم کند میتوان دنبال موقعیت های فروش روی این جفت ارز بود


                ضمن تشکر. سوالی واسم پیش اومد. در تصویری که برای الگو باترفلای گذاشته ایدٰ به نظر میرسه موج bc صددرصد موج ab رو اصلاح کرده. مگر در الگوی باترفلای نباید درصد اصلاح حداکثر 88.6%. باشد؟
                ویرایش توسط f125tk : https://www.traderha.com/member/14547-f125tk در ساعت 07-02-2014, 01:35 AM

                نظر


                • نوشته اصلی توسط f125tk نمایش پست ها
                  ضمن تشکر. سوالی واسم پیش اومد. در تصویری که برای الگو باترفلای گذاشته ایدٰ به نظر میرسه موج bc صددرصد موج ab رو اصلاح کرده. مگر در الگوی باترفلای نباید درصد اصلاح حداکثر 88.6%. باشد؟
                  سلام دوست عزیز از لحاظ Sample الگو در تراز 88.6 و 38.2 باید باشه BC ولی در خیلی وقتها این الگوی تا صددرصد AB اصلا ح میکند در پیدا کردن الگو ها توصیه میکنم تراز XB XD وفاصله زمانی بین دو بازو رو در نظر بگیرید موفق باشید دوست عزیز

                  نظر


                  • تایم فریم هفتگی پوند به دلار شاهد تشکیل AB=CD وتشکیل الگوی کرب هستیم در صورتی که این جفت ارز موقعیت فروش رو فراهم کند میتوان پوزیشن فروش روی جفت ارز باز کرد مهم ترین سقف 1.7321می باشد

                    نظر


                    • بحران در بخش بانکی بلغارستانکمیسیون اروپا را به واکنش واداشته است. این کمیسیون روز دوشنبه به دولت بلغارستان برای تزریق یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو نقدینگی به بخش بانکی کشور چراغ سبز نشان داد.بحران بخش بانکی در بلغارستان ده روز پیش با مطرح شدن ورشکستگی قریب الوقوع بانک سی سی بی چهارمین بانک بزرگ کشور، به اوج خود رسید. پس از آنکه رسانه های بلغار احتمال ورشکستگی این بانک را مطرح کردند مشتریان آن برای بیرون کشیدن پولهای خود به شعب این بانک هجوم بردند. این بحران روز دوشنبه گریبانگیر سومین بانک بزرگ کشور «فیرست اینوستمنت بانک» نیز شده است.بحران به حدی رسید که واکنش روزن پلنلییف، رییس جمهوری بلغارستان را در پی داشت. وی بحران موجود را خطرناک ارزیابی نمی کند: «پولهای شهروندان و شرکتهای تجاری که در موسسات بانکی بلغارستان سرمایه گذاری کرده بودند در جای امن قرار دارد. بانکها به فعالیتهای عادی خود ادامه خواهند داد.»در این راستا مقامات بلغارستان برای مقابله با بحران و فرونشاندن تنش، چهار نفر را به اتهام انجام فعالیتهایی برای بی ثبات کردن بخش بانکی کشور دستگیر کرده است.دولت تکنوکرات بلغارستان از سال ۲۰۱۳ در موضع ضعف قرار گرفته تا جایی که انتخابات پیش از موعد در این کشور در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ (حدود چهار ماه دیگر) پیش بینی شده است.

                      نظر


                      • یک سال پس از آغاز برنامه «اقتصاد واقعی» آیا تغییری در وضعیت سلامت اقتصادی اروپا بوجود آمده؟ آیا نشانه هایی از بهبود دیده می شود؟ در بیست و چهارمین و آخرین برنامه از سری نخست برنامه «اقتصاد واقعی» استراتژی های رشد و چشم انداز اقتصادی اروپا را بررسی می کنیم.
                        چهارمیلیون کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 503 میلیون، اتحادیه اروپا بعد از چین و هند پرجمعیت ترین در دنیاست. هفت درصد جمعیت دنیا ساکن قاره سبزند و لذا حجم مبادلات تجاری اروپا در دنیا مهم است. البته دوسوم این مبادلات در داخل اتحادیه صورت می گیرد. بنابراین روابط بین کشورهای عضو هم از این حیث اهمیت زیادی دارد.منطقه پولی یورو به تنهایی، بعد از ایالات متحده آمریکا، دومین اقتصاد بزرگ تک ارزی در سطح دنیاست. وقتی پای صادرات هم به میان می آید بازهم برگ برنده دست منطقه پولی یوروست. کشورهای دیگر اتحادیه اروپا را به منطقه پولی یورو اضافه کنید تا قدرت تولیدی اروپا برایتان مشخص شود و متوجه شوید سلامت اقتصادی قاره سبز نه تنها برای ساکنان آن که برای کل دنیا، اهمیت زیادی دارد.اما آیا وضعیت اقتصادی نسبت به سال گذشته بهتر شده است؟ آیا تدابیر اتخاذ شده توسط دولتها و موسسات اروپایی و بین المللی منجر به نتایج مورد نظر شده اند؟ در یک جمله، آیا آسمان اقتصادی اروپا آفتابی شده یا همچنان خطر آنرا تهدید می کند؟ولف گانترام، مدیر اتاق فکر اروپایی (Bruegel) در این باره معتقد است: «وضعیت اقتصادی نسبت به سال گذشته اندکی بهبود پیدا کرده که البته خیلی چشمگیر نیست. روی کاغذ مثل اوایل سال گذشته شاهد پایان رکودیم که نشان از بهتر شدن وضعیت دارد اما نرخ بیکاری همچنان خیلی بالاست و میزان شغل آفرینی محدود بوده است. اگر تلاشهای آلمان را در نظر نگیریم باید بگوییم که شغل آفرینی در بقیه کشورها در حد صفر بوده است.»کسری بودجه، حتی در آن دسته از کشورهایی که از بحران آسیب زیادی دیدند هم، تحت کنترل درآمده است. اما برای رسیدن به این نقطه هزینه زیادی پرداخت شد: بدهی های دولتی افزایش یافتند، تقاضاهای داخلی سقوط قابل توجهی کردند و فاصله طبقاتی و فقر هم تشدید شد. نرخ بیکاری هم هنوز خیلی بالاست.بنابراین باید ویتامین بیشتری به اقتصاد تزریق کنیم. بخشی از این انرژی مربوط به سیاستهای پولی می شود و بنابراین بانک مرکزی اروپا باید تلاش بیشتری داشته باشد و مثلا اوراق قرضه بیشتری از دولتهای منطقه یورو بخرد. اما بخشی از این مسئله مربوط به سیاستهای مالیاتی است و باید روی محرک های اقتصادی منطقه یورو، بویژه در آلمان سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد.افزایش رقابت پذیری در برخی کشورها حاصل نشده مگر با کاهش هزینه های تولید. اما برای بهبود وضعیت کلی تولید باید در بخشهایی نظیر آموزش، پژوهش و نوآوری هم سرمایه گذاری بشود. همه اینها در شرایطی است که وزن بدهی ها، قدرت مانور را محدود کرده است.ورزش، تغذیه و حتی سفر، حوزه هایی هستند که نوآوری در آنها قدرت مانور دارد. اگر اروپا بدنبال آینده ای باثبات است باید به علم و دانش توجه و روی اقتصاد سبز سرمایه گذاری کند.باید به این تلاشها یکسری تدابیر ویژه را هم اضافه کنیم. یکی به فعالیت های تحقیقاتی و نوآرانه مربوط می شود و دیگری به استفاده از کارگران ماهر و آموزش دیده. این یک برنامه کلی است که در موفق شدن یا نشدن یک منطقه نقش تعیین کننده ای ایفا می کند.برای این منظور صندوق توسعه منطقه ای اروپا طی پنج سال گذشته حدود 85 میلیارد یورو به حوزه نوآوری اختصاص داد. این رقم در سال 2020 به صد میلیارد یورو می رسد که در خدمت نوآوری، پژوهش، خدمات دیجیتال و کمک به شرکت های کوچک و متوسط بازرگانی خواهد بود.

                        نظر


                        • نرخ بیکاری در آلمان از ماه فوریه سال جاری میلادی تا کنون ثابت مانده است. بدین ترتیب این نرخ در ماه ژوئن ۶.۷ درصد جمعیت فعال آلمان بوده است. با این وجود در این ماه تنها ۹ هزار نفر بر تعداد افراد بیکار افزوده شده است.فرانک یورگن وایزه، مدیر آژانس کاریابی آلمان می گوید: «هیچگاه نمی گویم که وضعیت کار روبه وخامت است بلکه یک ارزیابی واقع بینانه دارم. افزایش نرخ بیکاری همانند آنچه که در سال ۲۰۱۰ تجربه کردیم وجود ندارد.»بدین ترتیب تعداد افراد بیکار در آلمان، قدرتمندترین اقتصاد حوزه پولی یورو به رقم دو میلیون ۹۱۶ هزار نفر رسیده است.در حالی آمار مربوط به نرخ بیکاری در آلمان منتشر می شود که میانگین نرخ بیکاری در حوزه پولی یورو در ماه مه سال جاری میلادی تغییر چندانی ندارد و ۱۱.۶ درصد جمعیت فعال این منطقه را دربر می گیرد. در این ماه حدود ۲۸ هزار نفر از تعداد افراد بیکار کاسته شده است.عدم تغییر قابل توجه در نرخ بیکاری در حوزه پولی یورو نشان دهنده کند بودن روند رشد اقتصادی در این منطقه است.

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                            درتایم چهار ساعته در صورتی که کف شکسته نشود میتوان شاهد افزایش تقاضا در این جفت ارز بود
                            نتیجه :

                            نظر


                            • نرخ بیکاری در اسپانیا برای یازدهمین ماه پیاپی کاهش پیدا کرده است. این نرخ در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ کاهش ۲.۶۸ درصدی داشته و بیش از ۱۲۲ هزار نفر از تعداد افراد بیکار در کشور کاسته شده است.نرخ بیکاری در اسپانیا در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۲۵.۹۳ درصد جمعیت فعال آن اعلام شده است.براساس داده های وزارت کار اسپانیا در ماه ژوئن تعداد افراد شاغل در این کشور افزایش یافته و به رقم بیش از ۱۶.۵ میلیون نفر رسیده است. در مقابل تعداد افراد جوینده کار با کاهش مواجه بوده است. حدود ۴.۵ میلیون نفر در این کشور در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند.اینگراسیا ایدالگو شماره دو وزارت کار اسپانیا وجود این آمار مثبت را اتفاقی نمی داند. وی می گوید: «کاهش نرخ بیکاری و بهبود در آمار مربوط به افراد شاغل تنها یک پدیده فصلی نیست بلکه گرایش و روندی پایدار است که هر ماه نیز تقویت می شود.»اسپانیا چهارمین قدرت اقتصادی حوزه پولی یورو که اخیرا از دومین رکود اقتصادی خود طی پنج سال اخیر خارج شد از سال ۲۰۰۸ یعنی زمان آغاز بحران اقتصادی در اروپا نرخ بیکاری خود را روبه رشد دید. اما آمار یازده ماه اخیر از تغییر این روند حکایت دارد. دولت اسپانیا پیش بینی می کند تا سال ۲۰۱۵ نرخ بیکاری از ۲۵.۹۳ درصد به ۲۳.۳ درصد تنزل پیدا کند.

                              نظر


                              • EURGBP H4:Butterfly pattern
                                Best high:0.8027 29 jun


                                نظر

                                پردازش ...
                                X