اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تصویر از روان بازار
    تصویری از کارنسی موور
    کلاینت پوزیشن
    پوزیشن تریدر به درصد
    و افزایش حجم معاملات در ساعت های مختلف

    نظر


    • حمایتی که اگر شکسته شودشاهد افزایش تقاضا در ین خواهیم بود
      ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-10-2014, 06:10 PM

      نظر


      • آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد میزان تولیدات نفت در دنیا برای جوابگویی به افزایش تقاضا کفایت می کند.این آژانس پیش بینی می کند تقاضای جهانی نفت در سال ۲۰۱۴ یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته باشد این رقم برای سال ۲۰۱۵ یک میلیون ۴۰۰ هزار بشکه پیش بینی شده است.با این وجود پیش بینی می شود تقاضا برای نفت برنت کشورهای عضو اوپک، سازمان کشورهای صادر کننده نفت در سال ۲۰۱۵ کاهش یابد و به رقم ۲۹ میلیون ۸۰۰ هزار بشکه در روز برسد.آژانس بین المللی انرژی انتظار دارد میزان تولیدات نفت ایالات متحده آمریکا و کانادا در سال آینده افزایش یابد.

        نظر


        • دستگاه قضایی ایالات متحده آمریکا بانکهای اروپایی را برای نقض تحریمهای این کشور هدف قرار داده است.بانک فرانسوی ب ان پ پاریبا پیش از این با اتهامی مشابه جریمه سنگینی را به دادگستری آمریکا پرداخت. اما واشنگتن در نظر دارد تحقیقات بیشتری را راجع به نهادهای مالی نه تنها در اروپا بلکه در دنیا انجام دهد. در این راستا تحقیقاتی علیه برخی نهادهای مالی مظنون به پول شویی و نقض تحریمها آغاز شده است.اما بانک واتیکان که در تیرس دادگستری آمریکا قرار ندارد بدلیل وجود رسوایی هایی در گذشته از جمله رسوایی های مالی، دست به اصلاحاتی زده است.

          نظر


          • نهاد ناظر بر امور مالی و اقتصادی در بریتانیا در نظر دارد کنترل بیشتری بر روی نرخ بهره وامهای اعطایی به افراد داشته باشد.این نهاد روز سه شنبه اعلام کرد از ابتدای ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ نرخ بهره وامهای اعطایی به اشخاص حقیقی نباید در روز از ۰.۸ درصد مبلغ پرداخت شده بصورت وام بیشتر باشد. قیمت تمام شده وام نیز نباید از مبلغ دریافتی تجاوز کند.اقدامات بانکها و نهادهای مالی در گذشته در اعطای وام و طلب کردن بهره های بسیار سنگین از مشتریان موجب شده نهاد ناظر بر امور مالی و اقتصادی در بریتانیا نسبت به چهارچوب بندی کردن اعطای وامهای کوتاه مدت به اشخاص حقیقی اقدام کند.

            نظر


            • NZDJPY: محو زیبایی این جفت ارز شدم گفتم به اشتراک بزارم بین دوستانم امیدوارم شماهم لذت ببرید (تکنیکال دوست دارم به خاطر زیبایی هاش وواکنش قیمت به خطوط وسطوح)
              تشکیل الگوی بت در تایم ماهیانه وتشکیل سقف ماژوری

              خط روندکف به کف روزانه که شکست اون باعث افزایش عرضه روی دلار نیوزلند خواهد شد وقوی شدن ین


              تشکیل الگوی ALT BAT در تایم روزانه وحرکت منظم مینورها

              ودر تایم یک ساعته Ending Diagonal
              ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-16-2014, 01:21 PM

              نظر


              • آمار منتشر شده از نرخ بیکاری در بریتانیا نشان می دهد از تعداد افراد جوینده کار در این کشور در ماه ژوئن سال جاری میلادی کاسته شده است.براساس داده های دفتر ملی آمار بریتانیا در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن سال جاری میلادی از تعداد افراد جوینده کار ۱۲۱ هزار نفر کاسته شده تا تعداد کل افراد بیکار در بریتانیا به رقم دو میلیون و ۱۲۲ هزار نفر برسد. نرخ بیکاری در این کشور ۶.۵ درصد جمعیت فعال آن اعلام شده است. این پایین ترین نرخ بیکاری از سال ۲۰۰۸ در بریتانیاست.کاهش نرخ بیکاری زیر رقم ۷ درصد و بهبود نسبی اوضاع اقتصادی در بریتانیا می تواند بانک مرکزی این کشور را برای ایجاد تغییر در سیاست پولی خود ترغیب کند.

                نظر


                • بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا تا زمانی که امور اقتصادی کشور بطور کامل بهبود نیابد به اعمال سیاستهای انعطافی و حمایتی خود ادامه خواهد داد.جانت یلن، رییس بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا در جلسه ای در مقابل کمیته بانکی سنای این کشور درباره سیاست پولی این نهاد می گوید: «هر چند که اوضاع اقتصادی بطور نسبی بهتر شده اما این بهبودی هنوز کامل نیست. هنوز آمریکایی های زیادی هستند که در بیکاری بسر می برند، نرخ تورم هنوز از اهداف دراز مدت ما دور است و تمامی اصلاحات اقتصادی هنوز اعمال نشده اند. بانک مرکزی مصمم است تا از تمامی امکانات و منابع خود برای رسیدن به اهداف اقتصادی کلان استفاده کند.»براساس داده های ماه ژوئن سال جاری میلادی نرخ بیکاری در آمریکا با ۶.۱ درصد جمعیت فعال آن مطابق انتظارات بانک مرکزی بوده است. نرخ تورم نیز در همین زمان از مرز ۲ درصد یعنی هدف اصلی این نهاد گذشته است. با این وجود بهبود کلی اوضاع اقتصادی به حدی نرسیده تا کاهش میزان خرید ماهانه اوراق قرضه و افزایش نرخ بهره بانک مرکزی را توجیه کند.

                  نظر


                  • شکست کف= به فنا رفتن یورو (نظر شخصی)


                    نظر


                    • EURAUD:
                      شکست کف 1.4395 افزایشعرضه روی یورو = ریزش

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                        شکست کف= به فنا رفتن یورو (نظر شخصی)

                        کیفیت خیلی بد بود اینو به اشتراک میزارم

                        نظر


                        • NZDCHF:
                          در چارت هفتگی دلار نیوزلند به فرانک سویس شاهد تشکیل الگوی گارتلی با توجه به اشباع بودن از فروش وبرخورد قیمت به سقف کانال در صورت فرصت سازی میتوان دنبال موقعیت های فروش بود


                          در چارت روزانه این جفت ارز شاهد تشکیل یک الگوی ولفی ویک واگرایی منفی خفیف والگوی هارمونیک باتر فلای هستیم ریزش این جفت ارز را تایید میکنند

                          ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-18-2014, 10:16 AM

                          نظر


                          • اعمال تدابیر حمایتی بانک مرکزی چین موجب شده اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بر خلاف انتظارات رشد اندکی داشته باشد. رشد تولید ناخالص داخلی چین در این زمان با یک دهم درصد رشد نسبت به سه ماهه اول به رقم ۷.۵ درصد رسیده است.بسترسازی برای سرمایه گذاری در تاسیسات زیربنایی کشور، کاهش مالیاتها در بعضی از بخشها و ترغیب بانکها برای اعطای وام به شرکتهای کوچک از جمله تدابیر مقامات چینی برای بالا بردن رشد اقتصادی کشور است.شنگ لییون، سخنگوی دفتر ملی آمار چین می گوید: «ما نمی توانیم خوشبینی زیادی نسبت به اقتصاد کشور داشته باشیم. وضعیت اقتصادی بسیار پیچیده است. تطبیق صنایع سنتی ما با وضعیت موجود و واکنش آنها برای ما مشکل ساز است و این وضعیتی است که مدتهاست طول کشیده و موجب شده با کندی فعالیتهای اقتصادی مواجه باشیم.»بعد از آنکه چین در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی را تجربه کرد دولت این کشور پیش بینی می کند رشد تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۲۰۱۴ با اندکی کاهش نسبت به سالهای قبل به رقم ۷.۵ درصد برسد.با این وجود کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند چین به این هدف رشد اقتصادی خود نرسد و تولید ناخالص داخلی کشور دو دهم درصد کمتر از پیش بینی های دولت باشد.مصرف خانوارها و خرده فروشی در چین ۱۲.۴ درصد در سه ماهه دوم سال رشد داشته است، امری که نقش قابل توجهی در بالابردن رشد اقتصادی کشور در این زمان ایفا کرده است.

                            نظر


                            • یک روز پس از دور جدید تحریم روسیه توسط ایالات متحده آمریکا، ارزش سهام در بازار بورس مسکو سقوط کرد.ارزش روبل در برابر دلار نیز حدود ۱.۱ درصد افت پیدا کرد و از ارزش سهام «روسنفت»، از شرکتهای بزرگ فعال در حوزه انرژی نیز کاسته شد.افت ارزش سهام و روبل در مسکو در بامداد پنجشنبه، در شش هفته اخیر شدیدترین افت به شمار می رود.تحریم های جدید آمریکا، بانک ها و شرکت های فعال در دو حوزه انرژی و تسلیحاتی روسیه را هدف گرفته است.آمریکا، تحریم های جدید علیه روسیه را بخاطر آنچه که آن را دخالتهای مسکو در اوکراین و حمایت از جدایی طلبان این کشور می داند، اعمال می کند.ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، در واکنش به تحریم های جدید گفته است که این تحریم ها، رابطه مسکو و واشنگتن را به «بن بست» خواهد کشاند.
                              ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-18-2014, 12:23 PM

                              نظر


                              • موسسه اعتبار سنجی استاندارد اند پور روز چهارشنبه برای دومین بار طی شش روز گذشته رتبه اعتباری بانکو اسپریتو سانتو را کاهش داد. رتبه اعتباری این بانک پرتغالی که اخیرا دچار بحران بدهی ها شده از بی مثبت به بی منفی تنزل پیدا کرد.این موسسه اعتبار سنجی روز جمعه گذشته رتبه اعتباری این نهاد مالی را یک درجه کاهش داده بود. موسسه اعتبار سنجی مودی نیز در همین روز رتبه این بانک را دو درجه تنزل داده بود.بحران بدهی های بانک، عدم شفافیت و احتمال سرایت بحران به سایر نهادهای مالی اروپایی دلایلی هستند که دو موسسه اعتبارسنجی با استناد به آنها رتبه اعتباری بانکو اسپریتو سانتو را کاهش داده اند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X