اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • فزرین:در صورتی که قیمت بتواند بالای 490 تثبیت شود(شکست:سقف به سقف) قیمت امادگی رشد وافزایش تقاضا را دارد






    نظر


    • بمپنا:این سهم بالای سقف 1165 تثبیت بشه بد به نظر نمیرسه دوستان یک بررسی داشته باشید

      نظر


      • GBPAUD : احتمال افت قیمت تا کف به کف قیمتی4 ساعته



        تایم 15 دقیقه: واگرایی منفی حرکت فرسایی در صورت شکست روند 15 دقیقه باید شاهد افت قیمت باشیم
        ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-21-2014, 04:54 PM

        نظر


        • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
          GBPAUD : احتمال افت قیمت تا کف به کف قیمتی4 ساعته



          تایم 15 دقیقه: واگرایی منفی حرکت فرسایی در صورت شکست روند 15 دقیقه باید شاهد افت قیمت باشیم
          نتیجه تحلیل :

          نظر


          • دقیقا هفتاد سال پیش فرمانروایی دلار آمریکا بعنوان واحد پولی برتر برای انجام معاملات تجاری بازرگانی و سرمایه گذاری در بازارهای بورس دنیا آغاز شد.بیست و دوم ژوئیه سال ۱۹۴۴ تاریخ برپایی کنفرانسی در شهر برتن وودز ایالت نیوهمشر آمریکاست که کنفرانس برتن وودز نام گرفت. چهل و چهار کشور شرکت کننده در این کنفرانس در پایان آن نقشی اساسی برای دلار آمریکا در معاملات تجاری جهانی و در معماری جدید اقتصاد جهانی در نظر گرفتند.در فضایی دلار آمریکا جای خود را در معاملات اقتصادی جهانی باز کرد که ایالات متحده در سالهای ۱۹۴۴ و پس از آن اقتصاد شکوفای خود را بعنوان یک مدل اقتصادی برتر و موفق به دنیا معرفی کرد. در حالی که متحدان این کشور دچار مشکلات عدیده اقتصادی بودند تولیدات صنعتی ایالات متحده دو برابر شده بود.کنفرانس برتن وودز منشاء تشکیل بانک جهانی و صندوق بین المللی پول نیز بود.تا سال ۱۹۷۱ واحدهای پولی که در نهاد صندوق بین المللی پول ثبت شده بودند بر اساس سیستم تبادل ارزی ثابت تبدیل به دلار می شدند. تنها دلاردر برابر طلا مورد تبادل قرار می گرفت.پس از آن سیستم جدید تبادل ارزی با درنظر گرفتن حاشیه ای برای مقابله با نوسان ارزی در سال ۱۹۷۱ پایه گذاری شد.هفتاد سال از فرمانروایی دلار بر بازارهای جهانی می گذرد اما امروز به نظر نمی رسد این واحد پولی قدرت خود را در سلطنت بر معاملات تجاری جهانی از داده باشد. بازارهای مالی توسعه یافته و مطمئن ایالات متحده و انجام معاملات مواد اولیه با دلار آمریکا همچنین بازارهای بورس قدرتمند این کشور از جمله عوامل برتری دلار محسوب می شوند.

            نظر


            • نرخ بیکاری در اسپانیا برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به پایین تر از رقم ۲۵ درصد تنزل پیدا کرده است.موسسه ملی آمار اسپانیا روز پنجشنبه با انتشار آمار مربوط به نرخ بیکاری در سه ماهه دوم سال جاری میلادی این نرخ را ۲۴.۴۷ درصد جمعیت فعال این کشور اعلام کرد. نرخ بیکاری نسبت به سه ماهه اول سال ۱.۴۵ درصد کاهش یافته است.نرخ بالای بیکاری در چهارمین قدرت اقتصادی حوزه پولی یورو در سال ۲۰۱۳ با گرفتاری ۲۶.۹۴ درصد جمعیت فعال این کشور به این معضل به اوج خود رسیده بود. آمار روز پنجشنبه نشان دهنده به حرکت درآمدن چرخهای اقتصادی اسپانیا پس از دو دوره رکود اقتصادی در طی پنج سال گذشته است.

              نظر


              • صندوق بین المللی پول ضمن بدبین بودن به روند رشد اقتصادی ایالات متحده آمریکا نسبت به پیش بینی های خود درباره رشد تولید ناخالص داخلی این کشور تجدیدنظر کرد. بدین ترتیب برخلاف پیش بینی های قبلی این نهاد رشد اقتصادی آمریکا در سال 2014 یک و هفت دهم درصد خواهد بود این رقم در ماه ژوئن دو درصد پیش بینی شده بود.افت روند رشد اقتصادی قدرتمندترین اقتصاد دنیا در سه ماهه اول سال جاری میلادی بعنوان عاملی منفی معرفی شده که میانگین رشد اقتصادی در سال 2014 را تحت تاثیر قرار می دهد.این نهاد با تغییر سیاست پولی ایالات متحده به سیاستی سختگیرانه با بالابردن نرخ بهره بانک مرکزی مخالف است.صندوق بین المللی پول نسبت به رشد اقتصادی آمریکا در سال 2015 خوش بین است و آنرا حدود سه درصد پیش بینی می کند.

                نظر


                • بانک مرکزی اسپانیا نسبت به رشد اقتصادی این کشور برای سال جاری میلادی و سال ۲۰۱۵ خوشبین تر است. این نهاد پیشبینی های خود نسبت به رشد تولید ناخالص داخلی کشور برای سال ۲۰۱۴ را از ۱.۲ درصد به ۱.۳ افزایش داد. پیش بینی های سال ۲۰۱۵ نیز از ۱.۷ درصد به دو درصد ارتقا یافت.اسپانیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ رشد اقتصادی معادل ۰.۴ درصد داشت که طی شش سال گذشته بالاترین رقم بوده است.بانک مرکزی پیش بینی می کند رشد اقتصادی کشور در سه ماهه دوم سال ۰.۵ درصد باشد.افزایش تقاضای داخلی از عوامل بالارفتن روند رشد اقتصادی اسپانیا عنوان می شود.

                  نظر


                  • بانک کردیت سوییس در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ بیش از پیش بینی ها متحمل ضرر و زیان ۵۷۶ میلیون یورویی معادل ۷۰۰ میلیون فرانک سوییس شده است. این بیشترین ضرر فصلی این بانک سوییسی پس از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ میلادی است.یکی از دلایل بیلان منفی این نهاد مالی درگیری آن با دادگستری ایالات متحده آمریکا و پرداخت جریمه یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون یورویی بوده است. کردیت سوییس از طرف دستگاه قضایی آمریکا به معاونت در جرم فرار مالیاتی متهم شده بود.با این وجود، کردیت سوییس اعلام کرده بخش سرمایه گذاری آن، بهترین عملکرد را در زمان مشابه داشته است.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                      EURAUD:
                      شکست کف 1.4395 افزایشعرضه روی یورو = ریزش
                      نتیجه تحلیل : فرسایشی عمل کنه این جفت ارز بازم قابل بررسی هستش

                      نظر


                      • روند رشد و حرکت چرخه امور بازرگانی در آلمان در ماه ژوئیه سال جاری میلادی اندکی افت دارد.بر اساس داده های موسسه تحقیقات اقتصادی آلمان موسوم به «ای فو» شاخص این نهاد در امور بازرگانی در ماه ژوئیه به واحد ۱۰۸ رسیده و نسبت به ماه ژوئن یک و هفت دهم واحد تنزل دارد.مدیر ای فو وجود تنش در اوکراین و عراق را یکی از عوامل مهم افت امور بازرگانی در آلمان دانسته است.شاخص اعتماد بازار به بخشهای ساخت و ساز و صنایع نیز کاهش پیدا کرده است.

                        نظر


                        • بانک مرکزی روسیه در پایان نشست ماهانه روز جمعه خود در اقدامی غیرمنتظره نرخ بهره بانکی این نهاد را از ۷.۵ به ۸ درصد افزایش داد.این تصمیم بلافاصله ۰.۱۴ درصد ارزش روبل واحد پولی روسیه در برابر دلار آمریکا را بالا برد.خطر افزایش نرخ تورم در روسیه بویژه پس از آغاز بحران اوکراین و تحولات بعد از آن سیاستگذاران بانک مرکزی را بر آن داشته تا نرخ بهره این نهاد را افزایش دهند.بانک مرکزی روسیه با اتخاذ سیاست مهار نرخ تورم انتظار دارد این نرخ تا آخر سال ۲۰۱۴ از ۷.۸ درصد به ۶.۵ درصد تنزل یابد.مقابله با تحریمهای اقتصادی کشورهای غربی پس از بحران اوکراین از دیگر دلایل اتخاذ سیاست سختگیرانه بانک مرکزی است.صندوق بین المللی پول در گزارشی با تجدیدنظر در پیش بینی های قبلی رشد اقتصادی روسیه در سال ۲۰۱۴ را ۰.۲ درصد ارزیابی می کند. این نرخ برای سال ۲۰۱۵ یک درصد پیش بینی شده است.اولیویه بلانشار، مشاور اقتصادی صندوق بین المللی پول نیز پیش بینی می کند تحریمهای اقتصادی جدید نرخ رشد اقتصادی روسیه را پایین بیاورد.پیش بینی می شود تحریمهای جدید اقتصادی اتحادیه اروپا علیه روسیه بویژه برضد بانکهای این کشور از هفته آینده اعمال شود.این موضوع اثر مستقیمی بر روی ارزش سهام در بازار بورس مسکو داشته است. شاخص سهام در این بازار در پایان کار روز جمعه خود ۱.۷۱ درصد افت داشته است.

                          نظر


                          • تعداد افراد متقاضی کار درمراکز کاریابی فرانسه در ماه ژوئن نه هزار ۴۰۰ نفر افزایش داشته است.براساس داده های وزارت کار فرانسه نرخ بیکاری در کشور ۰.۳ درصد رشد داشته و به رقم سه میلیون و ۳۹۸ هزار نفر رسیده است.با این وجود در این زمان نرخ بیکاری جوانان کمتر از ۲۵ سال ۰.۳ درصد تنزل پیدا کرده است.در حالی که دولت فرانسه پیش بینی می کرد تا آخر سال ۲۰۱۳ منحنی نرخ تورم را پایین بیاورد اما همچنان این نرخ در حال رشد است. از زمان انتخاب فرانسوا اولاند به مقام ریاست جمهوری فرانسه بر تعداد افراد بیکار در این کشور ۴۷۴ هزار نفر افزوده شده است.

                            نظر


                            • EURUSD: با توجه به پرشدن زمان باید در منطقه کنونی تا سطح 1.3383 باید منتظر برگشت قیمت در یورو باشیم عرضه روی یورو وشکست کف قیمتی این تحلیل رو بی اعتبار خواهد کرد
                              ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 07-30-2014, 12:25 PM

                              نظر


                              • بانک اسپانیایی بانکیا بیلان مالی قابل توجهی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی داشته است. سود خالص چهارمین بانک بزرگ اسپانیا در این زمان با ۹۷ درصد رشد به رقم ۲۴۵ میلیون یورو رسیده است.
                                افزایش فعالیتهای بانکیا و کاهش ده درصدی میزان هزینه های این نهاد مالی از عوامل رشد سود خالص آنست.
                                این بانک در زمان بحران اقتصادی دچار مشکل شده بود و از کمک های مالی اروپایی و دولت اسپانیا برای نجات خود بهره برد.
                                دولت اسپانیا که صاحب شصت درصد سهام این بانک است روند خصوصی سازی آنرا از ماه فوریه سال جاری میلادی آغاز کرده است.



                                نظر

                                پردازش ...
                                X