اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خطر ورشکستگی برای دومین بار طی دوازده سال گذشته دولت آرژانتین را تهدید می کند.دادگستری آمریکا آرژانتین را به واریز مبلغ یک و نیم میلیارد دلار به حساب نهادهای مالی متخصص در خرید بدهی ها و بستانکار این کشور محکوم کرده است. آرژانتین تا دو روز دیگر فرصت دارد که این پول را پرداخت کند و یا با طلبکاران خود به یک توافق برسد. در غیر اینصورت این کشور در وضعیت عدم توانایی بازپرداخت بدهی های خود و ورشکستگی قرار می گیرد.در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ میلادی، اکثر طلبکاران آرژانتین با کاهش میزان بدهی های این کشور موافقت کردند. تنها چند نهاد مالی خواهان دریافت کامل طلب خود هستند.

    نظر


    • اولین دستگاه خودپرداز بیت کوین یا پول دیجیتالی در مرکز شهر بخارست، پایتخت رومانی در ماه مه سال جاری میلادی مورد بهره برداری قرار گرفت.نصب این دستگاه خودپرداز بیت کوین مورد استقبال بسیاری از استفاده کنندگان از این سیستم پول دیجیتالی قرار گرفته است. بدین ترتیب آنها قادر خواهند بود مبادلات مالی و فعالیت مالی خود را بدون مراجعه به مراکز و یا سایتهای اینترنتی مبادلات بیت کوین بصورت ناشناس انجام دهند.استفاده از بیت کوین در اروپا در حال حاضر چهارچوب حقوقی مشخصی ندارد.

      نظر


      • وزارت اقتصاد اسپانیا روز سه شنبه مراتب خوشبینی خود نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ را اعلام کرد.بر اساس این پیش بینی ها، رشد اقتصادی این کشور برای سال جاری میلادی ۱.۵ درصد اعلام شده است. در پیش بینی های قبلی این رقم ۱.۲ درصد اعلام شده بود. پیش بینی رشد اقتصادی اسپانیا در سال ۲۰۱۵ نیز از ۱.۸ درصد به دو درصد ارتقاء یافته است.وزارت اقتصاد همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک وضعیت بیکاری در کشور بهبود پیدا کند.اقتصاد اسپانیا پس از دو دوره رکود اقتصادی در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ میلادی، اکنون مسیر خود بسوی رشد را پیدا کرده است.

        نظر


        • نشست دو روزه کمیته سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه آغاز شد. در این نشست، سیاستگذاران این نهاد درباره نرخ بهره بانکی بانک مرکزی و ادامه اعمال سایستهای حمایتی از طریق خرید ماهانه اوراق قرضه دولتی تصمیم خواهند گرفت.کارشناسان اقتصادی احتمال می دهند میزان خرید این اوراق قرضه از ۳۵ میلیارد دلار در ماه به ۲۵ میلیارد دلار کاهش یابد. بانک مرکزی نیز در پایان نشست ماه ژوئن خود اعلام کرده بود درباره توقف و یا عدم توقف خرید اوراق قرضه در ماه اکتبر سال جاری میلادی تصمیم گیری خواهد شد.همچنین پیش بینی می شود نرخ بهره این نهاد که اکنون نزدیک به صفر است، تغییری پیدا کند.

          نظر


          • آرژانتین باردیگر خطر ورشکستگی را بیخ گوش خود حس می کند. شمارش معکوس برای این کشور و بانک مرکزی آن به پایان رسید. سی ام ماه ژوئیه تاریخ سررسید بازپرداخت بدهی های آرژانتین به دو نهاد مالی ان ام ال و اورلییوس متخصص در بازخرید بدهی ها است.آکسل کیسیلوف، وزیر اقتصاد آرژانتین همراه سایر مسئولین این کشور روز چهارشنبه برای ادامه مذاکرات که روز سه شنبه در نیویورک آغاز شده بود با دانیل پولاک که بعنوان میانجی در این مذاکرات انتخاب شده بحث و گفتگو می کنند.شکست در مذاکرات به معنای عدم توانایی آرژانتین در بازپرداخت بدهی های خود و ورشکستگی این کشور برای بار دوم خواهد بود.در سال ۲۰۰۱ آرژانتین با داشتن صدها میلیارد دلار بدهی ورشکسته شد. بدنبال انجام مذاکراتی بیش از ۹۲ درصد بستانکاران این کشور حدود ۶۵ درصد از طلب خود را بخشیدند. اما حدود ۸ درصد این طلبکاران با کاهش میزان طلب خود موافقت نکردند و دو نهاد مالی نیز با مراجعه به دادگاه خواهان دریافت صد درصد طلب یک و نیم میلیارد دلاری خود شدند.یک شهروند آرژانتینی می گوید: «امور همانند قبل و یا بهتر پیش نخواهند رفت. آخرین باری که آرژانتین ورشکسته شد برای ما بسیار سخت بود.»یک شهروند دیگر در بوینس آیرس می گوید: «با عدم بازپرداخت بدهی ها مواجه خواهیم شد اما مدت زیادی است که برای ما همه چیز بد پیش می رود. وضعیت اقتصادی خوب نیست و ما پول زیادی نداریم.».آرژانتین قدرت بازپرداخت یک و نیم میلیارد دلار بدهی خود به دو نهاد مالی متخصص در بازخرید بدهی ها موسوم به نهادهای مالی «کرکس» را دارد. با این وجود این کشور بیم آنرا دارد در صورت بازپرداخت این بدهی ها هشت درصد دیگر از طلبکارانش که با تخفیف بدهی های این کشور موافقت نکردند کار را به دادگستری بکشانند و خواهان بازپرداخت صد درصد طلب خود شوند که می تواند به رقم ۱۵ میلیارد دلار برسد.
            ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 08-01-2014, 01:17 PM

            نظر


            • بانک اسپریتو سانتو، سومین بانک بزرگ پرتغال در نیمه نخست سال جاری میلادی ۳.۶ میلیارد یورو زیان دیده است.گفته می شود دلیل زیان این بانک مقررات جدیدی است که برای زیر فشار قرار دادن نهادهای تابع گروه « اسپریتو سانتو» وضع شده است.هفته گذشته ریکاردو سالگادو، رئیس سابق این بانک به اتهام پولشویی و فرار مالیاتی بازداشت شد.این موسسه مالی تامین کننده منبع مالی نزدیک به یک پنجم شرکتهای پرتغالی است و لیسبون در تلاش برای نجات آن است.مالیات دهندگان از گزینه های مطرح برای نجات این بانک به شمار می روند. هرچند آنها قبل از این، به دلیل ریاضت های اقتصادی و در راستای احیای اقتصاد ملی متحمل هزینه هایی شده اند.

              نظر


              • اتحادیه اروپا و ایالات متحده تحریمهای شدیدتری علیه روسیه وضع کرده اند. اولین واکنش رسمی روسیه نسبت به تشدید تحریمها، بی تفاوتی کرملین نسبت به این تحریمهاست.ولادیمیر شیزوف، سفیر روسیه در اتحادیه اروپایی در اولین واکنش رسمی گفته است که تحریمهای جدید وضع شده علیه روسیه هیچ تاثیری در روابط این کشور با اوکراین نخواهد داشت و روسیه سیاستهای خود در شرق اوکراین را تغییر نخواهد داد.از نگاه رابرت هالفر، تحلیلگر در بادربانک آلمان، جنگ سرد با روسیه آهسته آهسته شدیدتر می شود اما از نظر تاثیرپذیری، هرگونه افت اقتصادی روسیه، اقتصاد اروپا را نیز با رکود مواجه می کند، خصوصا اقتصاد آلمان که وابستگی زیادی به اقتصاد روسیه دارد.آلمان، مهمترین و بزرگترین غول صنعتی اروپاست و هرگونه تضعیف اقتصاد این کشور می تواند خطر بزرگی برای کشورهای اروپایی بحرانزده محسوب شود. زیگمار گابریل، مشاور صدر اعظم آلمان با تاکید بر این نکته گفت که تشدید تحریمها اثری مستقیم روی اقتصاد آلمان خواهد داشت. با این حال وی تاکید کرد که برقراری صلح مهمتر از کسب منافع مالی و اقتصادی است.

                نظر


                • درگیری و تنش در اوکراین اثرات منفی بر روی اقتصاد این کشور داشته است. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ رشد اقتصادی اوکراین ۴.۷ درصد نسبت به یک سال گذشته افت داشته است.اقتصاد این کشور در سه ماهه اول سال نیز دچار افت ۱.۱ درصدی بوده و بدین ترتیب این کشور با توجه به داشتن دو فصل افت رشد رسما وارد رکود اقتصادی شده است.صندوق بین المللی پول با اعطای یک برنامه نجات مالی به ارزش ۱۷ میلیارد دلار به اوکراین موافقت کرده است. این نهاد افت رشد اقتصادی اوکراین تا پایان سال جاری میلادی را ۶.۵ درصد پیش بینی می کند.

                  نظر


                  • شمار بیکاران در آلمان، طی ماه جاری میلادی افزایش یافته است. آژانس فدرال آلمان اعلام کرد که طی ماه ژوئیه 2 میلیون و 871 هزار تن فاقد شغل بوده که این رقم نسبت به ماه ژوئن حاکی از افزوده شدن بیش از 39 هزار تن به جمع بیکاران این کشور است.
                    ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 08-01-2014, 01:23 PM

                    نظر


                    • آمار مربوط به رشد اقتصادی ایالات متحده آمریکا نشان می دهد تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بر خلاف برآوردها، چهار درصد رشد داشته است. کارشناسان اقتصادی میزان رشد اقتصادی آمریکا در این زمان را سه درصد پیش بینی کرده بودند.رشد اقتصادی آمریکا، قدرتمندترین اقتصاد دنیا در سه ماهه اول سال ۲.۱ درصد افت داشته است.افزایش ۲.۵ درصدی مصرف خانوارها و رشد ۵.۵ درصدی خرج و هزینه های شرکتها از عواملی هستند که در رشد اقتصادی آمریکا نقش داشته اند.آمار مثبت از اقتصاد آمریکا زمانی منتشر می شود که نشست دو روزه بانک مرکزی این کشور برای تعیین سیاست پولی روز چهارشنبه به پایان می رسد. انتظار می رود این آمار، سیاستگذاران این نهاد را به کاهش میزان خرید ماهانه اوراق قرضه دولتی ترغیب کند.این آمار بر روی افزایش شاخص سهام در بازار بورس نیویورک نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.
                      ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 08-01-2014, 01:25 PM

                      نظر


                      • آرژانتینی ها در حالی روز پنجشنبه خود را آغاز کردند که کشورشان در مذاکرات نیویورک با بستانکاران خود به نتیجه نرسید و برای دومین بار طی دوازده سال گذشته در وضعیت ورشکستگی قرار گرفت.براساس حکم دادگاهی در ایالات متحده آمریکا آرژانتین موظف به بازپرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون دلار به دو نهاد مالی ان ام ال و اورلییوس متخصص در بازخرید بدهی ها است. این دو نهاد مالی در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ با کاهش میزان بدهی های آرژانتین موافقت نکرده بودند و خواهان دریافت صد در صد طلب خود شده بودند.مقامات آرژانتینی تا آخر روز چهارشنبه فرصت داشتند تا با این نهادهای مالی که به نهادهای مالی «کرکس» معروف هستند به توافق برسند.آکسل کیسیلوف، وزیر اقتصاد آرژانتین در واکنش می گوید: «آرژانتین پول برای بازپرداخت بدهی های خود دارد و به بازپرداخت بدهی ها ادامه می دهد. چگونه کسی همانند قاضی پرونده می تواند بگوید که ما در وضعیت عدم بازپرداخت بدهی ها قرار داریم؟ ما مسئولیت را متوجه قاضی گریزا می دانیم.»آرژانتین با توجه به داشتن ۲۹ میلیارد دلار ذخایر ارزی قادر بود بدهی یک و نیم میلیارد دلاری خود را بازپرداخت کند اما این کشور بیم آن دارد هشت درصد دیگر از طلبکارانش که با تخفیف بدهی های این کشور موافقت نکردند خواهان بازپرداخت صد درصد طلب خود شوند. این موضوع میزان بدهی های آرژانتین را به رقم ۱۵ میلیارد دلار می رساند.ورشکستگی مجدد آرژانتین تبعاتی از جمله کاهش ارزش پزو واحد پولی این کشور، افزایش میزان بهره وامهای شرکتها و بالا رفتن نرخ تورم در این کشور را در پی خواهد داشت.

                        نظر


                        • USDJPY : درتایم فریم 4 ساعته شاهد تشکیل الگوی هارمونیکی کرب وشارک بزرگ پترن مادر AB=CD هستیم در صورتی که سقف 103.076 شکسته نشود در صورت فرصت مناسب می شود به دنبال موقعیت های فروش بود (شکست سقف بالا تر این تحلیل را بی اعتبار خواهد کرد)

                          نظر


                          • تقاضا سنگین طلا باعث شد مقاومت شکسته شود

                            این تصویر خیلی جالب بود توی فیس بوک

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                              USDJPY : درتایم فریم 4 ساعته شاهد تشکیل الگوی هارمونیکی کرب وشارک بزرگ پترن مادر AB=CD هستیم در صورتی که سقف 103.076 شکسته نشود در صورت فرصت مناسب می شود به دنبال موقعیت های فروش بود (شکست سقف بالا تر این تحلیل را بی اعتبار خواهد کرد)
                              نتیجه تحلیل :

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                                تشکیل الگوی باتر فلای در تایم روزانه دلار استرالیا به دلار امریکا در صورتی که این جفت ارز فرصت ورود فراهم کند میتوان دنبال موقعیت های فروش روی این جفت ارز بود
                                نتیجه تحلیل:

                                نظر

                                پردازش ...
                                X