اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ژورنال تریدینگ حسین(hst)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید


  • کماسه: تثبیت قیمت بالای 740 تومان باید شاهد افزایش تقاضا در سهم باشیم




    نظر


    • اخابر: بدون شرح


      نظر


      • وگردش :بهترین حالت صعود وافزایش تقاضا بالای سقف 150 تومان



        نظر


        • سشرق سیمانی : در تایم فریم روزانه این سهم سیمانی شاهد تشکیل الگوی AB=CD هستیم با توجه به ایجاد شدن الگوی سرشانه کف کوچک در صورتی که قیمت بتواند بالای 204 تومان تثبیت شودباید شاهد افزایش تقاضا در سهم باشیم کف 190 تومان سهم از اهمیت خاصی برخوردار می باشد

          نظر


          • نرخ تورم در حوزه پولی یورو به پایین ترین حد خود طی پنج سال اخیر رسیده است.موسسه آمار اروپا، یوروستات روز سه شنبه نرخ تورم در این منطقه را در ماه سپتامبر سال جاری ۰.۳ درصد اعلام کرد که نسبت به ماه پیش از آن یک دهم درصد تنزل دارد.این آمار بیم گرفتاری منطقه به تورم منفی را بیشتر خواهد کرد و سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا را بیش از پیش تحت فشار قرار خواهد داد تا برای رسیدن به هدف نرخ تورم دو درصدی، سیاست پولی خود را متحول کنند.این نهاد روز پنجشنبه نشستی فوق العاده در ناپل ایتالیا خواهد داشت.
            ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 09-30-2014, 10:16 PM

            نظر


            • تعداد افراد بیکار در آلمان در ماه سپتامبر سال جاری اندکی افزایش یافته است. در این زمان حدود ۱۳ هزار نفر به تعداد افراد بیکار اضافه شده تا رقم کلی آنها به دو میلیون ۹۱۸ هزار نفر برسد.کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند در این ماه از تعداد افراد بیکار در این کشور کاسته شود.بدین ترتیب نرخ کلی بیکاری در قدرتمندترین اقتصاد حوزه پولی یورو به رقم ۶.۷ درصد می رسد که نسبت به ماه اوت سال جاری تغییری ندارد.تولید ناخالص داخلی آلمان در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۰.۲ درصد افت داشته است.

              نظر


              • ایالات متحده در راس یک ائتلاف جهانی به مواضع داعش در عراق و سوریه حمله می کند. حملاتی که توسط جنگنده های آمریکایی علیه مواضع حیاتی داعش در عراق و سوریه به اجرا در می آید.جنگنده های نیروی هوایی آمریکا نزدیک به دوهفته است که تمرکز حملاتشان را روی بمباران منابع مهم اقتصادی داعش از جمله چاههای نفتی و گازی تحت کنترل این گروه گذاشته اند.فروش زیر قیمت نفت و گاز یکی از مهمترین منابع درآمدزایی افراط گرایان داعش است.آنها نفت و گاز را توسط دلالان محلی به کشورهای همسایه صادر می کنند. برآوردها نشان می دهند که داعش روزانه نزدیک به سه میلیون دلار از فروش نفت و گاز درآمد زایی می کند.این گروه کنترل نزدیک به ۷ چاه نفتی در شمال عراق و ۶ چاه نفتی در سوریه را در دست دارد. فروش قاچاقی این درصد از طلای سیاه در بازار قیمت نفت در تالارهای بورس را هم دچار نوسان کرده است.در دوبی قیمت نفت با کاهش ۱.۴ درصدی ، در ابوظبی با کاهش ۲ درصدی، در مصر با کاهش ۰.۶ درصدی و در عربستان سعودی کاهشی معادل ۲.۸ درصد داشته است.تنشها در منطقه خاورمیانه باعث شده است تا سرمایه گذاران با محافظه کاری بیشتری نسبت به ماههای پیش در این منطقه بحرانی جهان سرمایه گذاری کنند.

                نظر


                • تنش و ناآرامی در هنگ کنگ و بیم تاثیر این بحران بر روی رشد اقتصادی چین بازارهای مالی را نه تنها در هنگ کنگ بلکه در اروپا نیز آشفته کرده است.شاخص سهام در بازار بورس هنگ کنگ در پایان کار روز دوشنبه آن ۱.۹ درصد افت به خود دیده است.در اکثر بازارهای بورس اروپایی نیز ارزش سهام افت داشته است. شاخص سهام در بازار بورس لندن ۰.۰۴ درصد و در بازار بورس فرانکفورت ۰.۷۱ درصد کاهش یافته است.شاخص سهام بانکها و نهادهای مالی نیز تحت تاثیر منفی تحولات هنگ کنگ قرار گرفته است. در این بین ارزش سهام بانک بریتانیایی «اچ اس بی سی» بشدت کاهش یافته است.

                  نظر


                  • امروز در بازارهای جهانی گندم 4 دلار کاهش داشت و هر بوشل آن به قیمت 473 دلار و 75 سنت معامله شد.

                    به گزارش گروه اقتصاد بین.الملل خبرگزاری فارس، امروز قیمت محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی در گروه غلات به غیر از برنج سخت و سویای روغنی که به ترتیب 2 سنت و 12 سنت افزایش داشتند بقیه اقلام این گروه با کاهش قیمت مواجه شدند به طوری که هر بوشل ذرت یک دلار و 75 سنت، گندم 4 دلار، یولاف 25 سنت، سویای خوراکی 1.6 دلار و کانولا 1.8 دلار کاهش داشتند. هر بوشل گندم به قیمت 473 دلار و 75 سنت معامله شد.

                    در گروه محصولات کشاورزی نرم نیز قهوه رشد 2.1 دلار داشت اما محصولاتی مانند کاکائو، شکر و کتان کاهش.هایی به ترتیب 11 دلار، 35 سنت و 22 سنت داشتند.

                    در گروه دام هم دام زنده با 18 سنت افزایش و دام پرواری با 23 سنت افزایش مواجه شد.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط HST نمایش پست ها
                      تشکیل الگوی باتر فلای در تایم روزانه دلار استرالیا به دلار امریکا در صورتی که این جفت ارز فرصت ورود فراهم کند میتوان دنبال موقعیت های فروش روی این جفت ارز بود
                      نتیجه تحلیل:

                      نظر


                      • سلام

                        از حسین آقا عزیز، صاحب تاپیک برای ارسال اسپم عذر میخوام ولی نتونستم احساس افتخارم را ابراز نکنم.
                        همچنین تمامی تحلیلهایی که توسط دیگر عزیزان درج میشوند.

                        انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشید
                        ورود به معامله با منطق انسانی
                        خروج
                        از معامله با احساس ماشینی
                        لینکهای پرایس اکشن:

                        وبسایت

                        کانال تلگرام

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط Jabalameli نمایش پست ها
                          سلام

                          از حسین آقا عزیز، صاحب تاپیک برای ارسال اسپم عذر میخوام ولی نتونستم احساس افتخارم را ابراز نکنم.
                          همچنین تمامی تحلیلهایی که توسط دیگر عزیزان درج میشوند.

                          انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشید
                          درود بر اقا احمد رضای گل
                          خیر مقدم قربان یادی از رفقهای قدیمی کردید راستش پستت اقا احمد رضا توی تاپیک دیدم خوشحال شدم دلم اقا احمد رضا برای صدات ولهجه زیبات تنگ شده اقا شما به ما لطف داری هنوزم در پلتفرم متاتریدرم یکی از تمپلیت کاربردیم اسمش جبل عاملی هستش وهر موقع میخوام ساپورت ها ماهیانه رو استفاده کنم قربان به یاد شما هستم ودعا گو شما هستم پوزیشینهات پرسود پر پیپ





                          در اخر این گلم تقدیم شما رفیق گل وتمامی همکارانم توی این فروم قلم میزنند میکنم
                          ویرایش توسط HST : https://www.traderha.com/member/3488-hst در ساعت 10-02-2014, 12:37 AM

                          نظر


                          • دولت یونان درباره وضعیت حسابهای خود و اصلاحات اقتصادی اعمال شده در کشور به بستانکارانش یعنی نمایندگان گروه «تروئیکا» شامل اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول حساب پس می دهد.بر این اساس نمایندگان تروئیکا روز سه شنبه وارد آتن شدند تا در چهارچوب پنجمین حسابرسی از اوضاع مالی یونان و بازرسی از وضعیت اقتصادی کشور با مقامات این کشور ملاقات کنند.سیملا توچتیدو، خبرنگار یورونیوز در آتن می گوید: «صندوق بین المللی پول خاری در پای دولت یونان است. این دولت تمایل دارد که این آخرین باری باشد که این نهاد برای حسابرسی به آتن می آید. با داشتن مازاد بودجه ای بالاتر از اهداف بودجه ای از پیش تعیین شده، دولت در نظر دارد از برنامه جدید کمک مالی پرهیز کند.»اقتصاد یونان در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۰.۳ درصد رشد داشته است. میزان مازاد بودجه این کشور بدون احتساب بازپرداخت کمک های مالی، به رقم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو می رسد. معضل بیکاری نیز ۲۷ درصد جمعیت فعال این کشور را در بر می گیرد.بررسی وضعیت یونان شامل دو مرحله می شود: مرحله اول به بررسی برنامه بودجه سال ۲۰۱۵ این کشور اختصاص دارد. در این رابطه لایحه ای روز دوشنبه تقدیم پارلمان یونان می شود. مرحله دوم نیز به بررسی اصلاحات حقوق سندیکاها، حقوق کار و اصلاحات در سیستم بیمه اجتماعی کشور مربوط می شود.

                            نظر


                            • اثرات منفی تظاهرات و افزایش اعتراضات بر روی اقتصاد هنگ کنگ بیش از پیش محسوس شده است.تعطیلی برخی بنگاههای تجاری و نهادهای مالی، کاهش میزان سفرهای تجاری بازرگانی و حتی تعطیلی برخی بوتیک و مغازه ها اقتصاد این منطقه که یکی از قطبهای تجاری بازرگانی دنیا بشمار می رود را مورد تهدید جدی قرار داده است.حتی صنعت گردشگری هنگ کنگ نیز که حدود ده درصد تولید ناخالص داخلی این منطقه از آن بدست می آید، از گزند تحولات اخیر در امان نبوده است.روزانه صدها میلیارد دلار در بازار مبادلات ارزی هنگ کنگ و بازار بورس این منطقه نقل و انتقالات مالی صورت می گیرد.

                              نظر


                              • وزارت اقتصاد و دارایی فرانسه برنامه بودجه سال ۲۰۱۵ این کشور را روز چهارشنبه تقدیم شورای وزیران کرد.حفظ روند رشد اقتصادی کشور و مبارزه با نرخ بیکاری از اولویتهای این برنامه بودجه است.میشل سپن، وزیر دارایی فرانسه درباره برنامه بودجه می گوید: «در وضعیت اقتصادی نامناسب حال حاضر که همه در جریان آن هستند، دولت تصمیم گرفت استراتژی اقتصادی خود که در بهار امسال آنرا تشریح کرده بود را حفظ کند. ما مسئولیت وضعیت بودجه ای کشور را بعهده می گیریم و اعمال تدابیر ریاضتی را رد می کنیم.»میزان کسری بودجه فرانسه در سال ۲۰۱۴ به رقم ۴.۴ درصد می رسد این رقم برای سال ۲۰۱۵ با یک دهم درصد کاهش باز هم از هدف از پیش تعیین شده اتحادیه اروپا یعنی سه درصد دور است. پیش بینی میشود در سال ۲۰۱۶ میزان کسری بودجه این کشور ۳.۸ درصد باشد.رقم بالای کسری بودجه و نرخ پایین رشد اقتصادی، میزان بدهی های فرانسه را به رقم رکورد بیش از دو هزار میلیارد یورو رسانده است.مارک توآتی، اقتصاددان می گوید: «تدابیر واقعی برای اقتصاد اعمال نمی شود. به اصلاحات و تدابیر ریشه ای برایاقتصاد فرانسه نیاز داریم. نه سارکوزی و نه اولاند این نوع تدابیر را به مرحله اجرا در نیاورده اند. ادامه افزایش کسری بودجه، بالا رفتن بدهی های دولتی را نیز در پی خواهد داشت. نرخ بهره استقراض دولتی اکنون پایین است اما روزی می رسد که بازار از خواب بیدار می شود و متعاقب آن نرخ بهره بالا می رود در این حالت با مشکلی همانند بحران یونان در فرانسه مواجه خواهیم شد.»بدین ترتیب نرخ بدهی های دولت فرانسه در سال ۲۰۱۴ معادل ۹۵.۳ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد بود. در سال آینده میلادی این رقم افزایش ۱.۹ درصدی به خود می بیند و در سال ۲۰۱۶ میلادی به رقم ۹۸ درصد می رسد.پیش بینی رشد اقتصادی یک درصدی در سال ۲۰۱۵ مبنای برنامه بودجه فرانسه قرار گرفته است. دولت فرانسه که با توجه به فشار افکار عمومی و رسانه تمایل ندارد به سراغ افزایش میزان مالیاتها برود، با چالش مبارزه با کسری بودجه خود روبرو خواهد بود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X