اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

2000 پيپ ماهيانه سريعتر از كيشور

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تريد كردن در ماه دسامبر خيلي سختتر شده است.وضعيت فاندامنتالي دو هفته اخير هم تاثيراتي بر روي ماركت گذاشت و بسياري را گيج و سر در گم كرد .و اكانت ما هم بي بهره نبود و با سود و ضرر شكسته و بسته اكانت و بالانس حفظ شد....سختي كار فاركس براي بقاي ماندن در تريد براي خيلي ها هنوز واضح نشده است و حقيقتا با شغل سختي دست و پنجه نرم ميكنيم....



    پيپ خالص 4017 و درصد گرفته شده 72.4% در طي 73 روز............(گزارش فاركس فكتوري)


    در ساعات پاياني بازار اين سيگنال آبي هم مناسب ميباشد

    buy
    0.10 eurjpy.i 109.804 109.132 110.101

    alexshad2013@hotmail.com

    نظر


    • سلام كيشور فستر عزيز

      از سيگنال هايت تشكر ميكنم و اميدوارم اين تاپيك رو ادامه بدهيد من با سيگنال هاي شما تا الان 980 دلار سود گرفتم و فقط از سيگنال هاي قرمز كه انجام داديد استفاده كردم.حساب من 6400 دلار بود و الان 7386 دلار است كه اين رشد حساب رو مديون سيگنال هاي خوبتون هستم اميدوارم يك روز ما هم بتوانيم مثل شما خوب تريد كنيم .دوستان توصيه ميكنم حتما سيگنال ها رو جدي بگيرند تا قوت قلبي براي ايشون باشه

      ممنون از شما

      نظر


      • من سوالی داشتم و اون این بود که آیا سیگنال های شما تماما از برنامهء اینستنت پرافیت کیشور استفاده شده؟ اگر اینطور است که باید بگویم که این برنامه دست کمی از فارکس کیلر ندارد !!! در غیر اینصورت اصولا سیستم شما با توجه به ریز حسابی که دادید (6000 پیپ ضرر 10000 پیپ سود) دیگر یک سیستم 80 درصدی نیست بلکه 40 درصدی است ! منتهی با مقدار پیپ زیاد . من خودم از سیستم معاملاتی بسکت تریدینگ استفاده می کنم و تازه گیها با اون اسکالپ هم می کنم ! اصولا هر سیستم معاملاتی به من بدید انقدر دست توش میبرم و به قولی تیونینگ و تقویتش می کنم که با هاش همه کار بشه کرد . اون هم با درصد سود سنگین . الان یکی از حسابهام رو بدون اشکال از نظر بروکر (التبه در دمو) و یا فشار آوردن به مارجین حساب در عرض یک ماه 120 برابر کردم . (با توجه به سرعت مجاز !!!!راهنمائی و رانندگی ) و الان هم قصد شرکت در مسابقهء بروکر آیرون اف ایکس دارم . البته اگر اون چینی نابکار (خخخخخ!) این دفعه بیشتر از 120 برابر نکنه . همیشهء خدا هم توجه به این موضوع داشته باشین که به حداکثر ظرفیت فکر کنید اون وقت طبق قانون جذب بدستش میارید . مطمئن مطمئن باشید . راستی کسی میدونه چرا در اینترنت اکسپلورر ویندوز 8 نمیشه وسط جمله رفت سر خط . پدرمونو درآورد این استیو بالمر خل وضع!!! با این ویندوزش ! میگن اوتیسم داره . می دونستید ؟ مادرزاد هم هستش . به هر حال . طراح این ویندوز که دمش رو گذاشت و رفت از مایکروسافت . فعلا .
        ویرایش توسط shamili : https://www.traderha.com/member/7645-shamili در ساعت 12-15-2012, 04:25 PM

        نظر


        • نوشته اصلی توسط shamili نمایش پست ها
          من سوالی داشتم و اون این بود که آیا سیگنال های شما تماما از برنامهء اینستنت پرافیت کیشور استفاده شده؟ اگر اینطور است که باید بگویم که این برنامه دست کمی از فارکس کیلر ندارد !!! در غیر اینصورت اصولا سیستم شما با توجه به ریز حسابی که دادید (6000 پیپ ضرر 10000 پیپ سود) دیگر یک سیستم 80 درصدی نیست بلکه 40 درصدی است ! منتهی با مقدار پیپ زیاد . من خودم از سیستم معاملاتی بسکت تریدینگ استفاده می کنم و تازه گیها با اون اسکالپ هم می کنم ! اصولا هر سیستم معاملاتی به من بدید انقدر دست توش میبرم و به قولی تیونینگ و تقویتش می کنم که با هاش همه کار بشه کرد . اون هم با درصد سود سنگین . الان یکی از حسابهام رو بدون اشکال از نظر بروکر (التبه در دمو) و یا فشار آوردن به مارجین حساب در عرض یک ماه 120 برابر کردم . (با توجه به سرعت مجاز !!!!راهنمائی و رانندگی ) و الان هم قصد شرکت در مسابقهء بروکر آیرون اف ایکس دارم . البته اگر اون چینی نابکار (خخخخخ!) این دفعه بیشتر از 120 برابر نکنه . همیشهء خدا هم توجه به این موضوع داشته باشین که به حداکثر ظرفیت فکر کنید اون وقت طبق قانون جذب بدستش میارید . مطمئن مطمئن باشید . راستی کسی میدونه چرا در اینترنت اکسپلورر ویندوز 8 نمیشه وسط جمله رفت سر خط . پدرمونو درآورد این استیو بالمر خل وضع!!! با این ویندوزش ! میگن اوتیسم داره . می دونستید ؟ مادرزاد هم هستش . به هر حال . طراح این ویندوز که دمش رو گذاشت و رفت از مایکروسافت . فعلا .
          سلا م دوست عزیز
          لازم دیدم چند تا نکته را بگم و چند تا سوال بپرسم.
          1- اگه شما اینقدر در ترید کردن ماهر هستید، من که کهنه کاری کم اطلاعات هستم (چون تا 1 ماه پیش به عنوان تفریح و کسب اطلاعات ترید میکردم) فورا و با اشتیاق هر تاپیکی را باز کنید یا کرده باشید دنبال خواهم کرد و یا سر کلاسهای حضوریتان در اقصا نقاط کشور حاضر خواهم شد (اگه جایی هست لطفا خبر بدید)
          2- من همین تاپیک را هم با اشتیاق دنبال می کنم اما تا نفهمم منطق و روش کار چی هست ازش استفاده نمی کنم هر چند به چشم خودم دارم سود قابل توچه حساب را می بینم و دنبال میکنم
          3- به نظر من ترید در دمو و ریل خیلی فرق داره و اگه شما بتونید حساب ریل را در ماه 12 برابر و نه 120 برابر کنید زدید به معدن طلا و اگه چند سال کار کرده باشید که حتما کردید باید یک حساب ریل چند ده میلیون دلاری داشته باشید (البته من نمیگم که اینطور نیست، شاید هم همینطور باشد.) .
          4- خود من چند سال پیش با همین طرز تفکر حداکثر ظرفیب وارد ترید شدم و (البته بدون داشتن اطلاعات کامل تکنیکال )شروع به اکسپرت نویسی هم کردم که در دمو بسیار خوب جواب داد و در ریل هم خوب بود ولی در بحران اقتصادی با 2-3 پوزیشن همه حساب چندین هزار دلاری را از دست دادم، بنا براین به عنوان یک آماتور فکر می کنم در ترید واقعی درصد ریسک را همیشه باید در نظر داشت و حالا هم با توجه به اینکه دارم مهاجرت میکنم دنبال سیستم مطمئنی هستم که در صد ریسکش کم باشه و بتوانم با اطمینان ماهی 20-30 درصد ازش بگیرم (با اینکه اکسپرت هایی که خودم نوشته بودم روی دمو در حالت عادی بازار سود خیلی بالاتری میداد) بنا براین فکر می کنم یک سیستم با سود کمتر ولی مطمئن خیلی بهتر از سیستمی است که سود چند برابری بده ولی با یک شکست کل حساب از بین بره.

          5- بحث مسابقه کلا فرق میکنه و ربطی به مسائل بالا نداره.

          6- اگه امکان داره روشهاتون را مطرح کنید (یا اگه سایتی دارید اطلاع بدید) که مبتدی هایی مثل من هم کسب فیض کنیم
          7- دوستانی که تازه وارد این رشته شدن و احیانا این پیام را میخونن مواظب باشن هر چند که گفته های دوستمون را نمیشه تکذیب کرد و خود من هم تا خلافش ثابت نشده باشه نمیگم نه این حرفها درست نیست ولی تعداد کسانی که میتونن چنین سودهایی در ترید واقعی بدست بیارن خیلی خیلی خیلی کمه (نمونه چنین آدمهایی را می تونین توی مسابقات ببینین )
          و من هر چه تحقیق کردم نتونستم با چنین شخصی از نزدیک آشنا بشم (حالا شاید با این دوست عزیزمون آشنا شدم
          8- اگه این پیام به این تاپیک ارتباط زیادی نداره عذرخواهی میکنم
          9- امیدوارم این پیام مثل پیام قبلیم بی پاسخ نمونه.
          10- کاش من هم مثل بیل گیتس اوتیسم داشتم
          ویرایش توسط saeid28 : https://www.traderha.com/member/7458-saeid28 در ساعت 12-15-2012, 08:47 PM

          نظر


          • نوشته اصلی توسط saeid28 نمایش پست ها
            سلام دوست عزیز
            ضمن تشکر از تحلیلهاتون، دو تا سوال دارم:
            1- آیا منبعی برای تشخیص وضعیت قیمت میتونید معرفی کنید؟ (باتوچه به اینکه معمولا به درستی در مورد قیمت هشدار میدید)
            2- در حال حاضر در سایت یا محلی به آموزش مشغول هستید؟ اگه جواب مثبته در صورت امکان لطفا آدرس بدید
            ممنون
            با عرض معذرت از شما.بنده اين پست شما رو نديدم چون ديروز بعدظهر هم بازار شلوغ بود و مشغول بودم و همچنين صفحه تايپيك هم عوض شد متوجه نشدم.الان كه نوشتيد بررسي كردم...

            منبعي در مورد قيمت سراغ ندارم اما حتما وجود دارد ميتوانيد از دوستان آگاه تر بپرسيد.اما اين سيستم كه بنده استفاده ميكنم يك بحث ابتكاري از خودم ميباشد و جايي نخواهيد يافت مگر اينكه روش مشابه وجود داشته باشد كه بي اطلاع هستم.

            ببينيد دوست عزيز يك نكته اي كه همچنان دوستان بارها ميپرسند مبحث آموزش ميباشد.من باب مثال شما براي گرفتن گواهينامه رانندگي مجبوريد به آموزشگاه رانندگي مراجعه كنيد..درسته؟ زير نظر مربي آموزشي راننده بشويد و بعد امتحان و قبولي...در حالي كه يك راننده تاكسي هم ميتواند به شما آموزش بدهد و شما را راننده نمايد ولي براي قبولي در گواهينامه بايد آنچه مربي آموزشي ميگويد عمل كنيد نه راننده تاكسي...

            يكي كارش آموزش و تربيت تريدر هست و ديگري فقط تريدر ميباشد و در كار آموزش نيست.شما براي آموزش بايد به افراد آموزش دهنده مراجعه كنيد.بنده هيچ تخصصي در زمينه گفتار و حرف زدن و ياد دادن ندارم و در كل كار من در فاركس چيز ديگريست

            ما شغلمون سيگنال دهندگي هست(اصطلاحا اگر اشتباه نكنم خارجي ها ميگويند سيگنال پرووايدر) اين يك شغل هست هر چند كه در ايران شغل منحوسي حساب ميشه بخاطر عدم شناخت افراد از مهارت تكنيكي تريدر...سيگنال دهندگي بعنوان يك شغل نيازمند كار و مهارت در تريد ميباشد و شما بايد شهامت تريد در مقابل حداقل چندين هزار نفر رو داشته باشيد با رعايت كل قوانين تريدري...

            شخص سيگنال دهنده سرمايه اش علم تريدري اش ميباشد و بس...با از دست دادن اون ديگر چيزي ندارد يعني شغل ندارد بدلايل مختلفي كه دكر نميكنم.

            هيچ كجاي دنيا سيگنال پرووايدر آموزش نميدهد چون كار اون آموزش نيست....مسلما بيشتر از 70 درصد افراد در بازار بر طبق آمارها نميتوانند از بازاز كسب سود نمايند و براي اينكه بتوانند منبع كسب درامدي داشته باشند يا پيشنهادات خريد فروش ميان مدت و كوتاه مدت داشته باشند از سيگنال دهنده ها كمك ميگيرند....سيگنال دهنده خوب با اثبات اينكه ميتواند در بازار اصل سرمايه را حفظ نمايد و بار مثبت سوددهي داشته باشد بعنوان يك گزينه خوب براي افراد ناتوان از سودگيري به حساب مي ايد...سيگنال دهنده نه دزد هست نه كلاهبردار و نه فريبكار...سود سيگنال دهنده در سود تريدر نهفته هست مادامي كه شما به سود نرسيد مسلما سودي عايد سيگنال پرووايدر نخواهد شد...فقط تنها وظيفه سيگنال گيرنده اين است چشم و گوش باز كند كه آيا اين شخص از عهده بازار برمياآيد يا خير؟...اگر چشم و گوش بسته و نسنجيده عمل كرديد مقصر خود شما هستيد.اگر بنده بدون استاپ لاس تريد كردم و شما هم انجام داديد مقصر شماييد كه مثلا بنده را انتخاب كرديد براي سيگنال گيرندگي....اين اتفاقات در ايران بسيار افتاد و افراد زيادي سرمايه خود را چشم و گوش بسته از دست دادند...

            در انجمن سيگنال رايگان است .كسي اينجا تبليغات نميكند.ولي اگر به من مثلا ايميل بزنيد ممكن است بابت مشاوره خريد و فروش مبلغي مثلا پيشنهاد كنم.چون شغل بنده چنين است و نبايد طرف را فريبكار نام برد...تا اكنون كه سيگنال داده ام كسي به من لقب فريبكاري نداد زيرا اكانت را مستقيما تحت نظارت دارند و خوب و بد را ميبينند..

            در كل يك چيز حرف اول و آخر را در تريد ميزند و آن اينست كه "ثابت كن تريدري"...سود گرفتن مهم نيست چه شما اكانت را 120 برابر كني چه دو برابر مسئله مهم نحوه سودگيري شماست.با چه ريسك با چه حجم و با چه ترفندي و مقدار پيپ سود گرفتي ؟؟قمار گونه يا منطقي يا حدودا منطقي؟

            در كل جمع صحبت هاي بنده اين بود كه در مبحث سيگنال دهي بحثي آموزشي نداريم.و فعلا اين تايپيك قصد سيگنال دهي رايگان را دارد...///

            تشكر..///
            ویرایش توسط كيشور فستر : https://www.traderha.com/member/7330-كيشور-فستر در ساعت 12-15-2012, 09:37 PM
            alexshad2013@hotmail.com

            نظر


            • خیلی ممنون از توضیحاتتون
              و آیا میشه به تداوم سیگنال دادناتون امیدوار بود؟
              ویرایش توسط saeid28 : https://www.traderha.com/member/7458-saeid28 در ساعت 12-15-2012, 10:38 PM

              نظر


              • سلام ببخشین این حساب در کدام بروکر است؟ متاتریدرش رو از کجا دانلود کنم؟
                ممنون

                نظر


                • نوشته اصلی توسط saeid28 نمایش پست ها
                  خیلی ممنون از توضیحاتتون
                  و آیا میشه به تداوم سیگنال دادناتون امیدوار بود؟
                  بنده از طريق ايميل در دسترس هستم...اميدوارم هميشه بتوانم در خدمت دوستان باشم...جامعه فاركسي ما وبسايت مركز سيگنال را كم دارد.اگر افراد به جاي افتتاح انجمن هاي فاركسي متعدد و تكراري يك وبسايت براي سيگنالهاي فاركسي افتتاح ميكردند تا همه بتوانند در مركز سيگنال دهي معتبر جمع شوند مطمئننا دست كمي از انجمن فاركسي نداشت.و ايده خوبي هم تلقي ميشود و در آمدي هم ميتواند براي صاحب وبسايت ايجاد نمايد(به علت بازديدد كنندگان زياد).هم ميتوان سيگنال فاركس داد و هم سيگنال بورس تهران براي خريد و فروش.....

                  مطمئننا اگر كسي توانايي و وقت ايجاد چنين وبسايتي دارد چه بسا وبسايت معتبر و خوبي خواهد شد و بازديدكنندگان زيادي خواهد داشت...../////
                  alexshad2013@hotmail.com

                  نظر


                  • در اين هفته

                    با سلام

                    در اين هفته با شروع بازار و آغاز آخرين هفته كاري مناسب براي سال 2012 كمي تريدها ممكن است ريسك دار شوند.

                    در مورد يورو سيگنال مناسبي كه بتوان تا حدودي به آن اطمينان كرد نداريم و فعلا تريدي انجام نميدهيم تا موقعيت سيگنال گيري خوب فراهم شود.

                    طلا فعلا وضعيت نزولي دارد در 1689.8 موقعيت فروش خوب مهيا ميشود.

                    اگر براي نزول طلا به دنبال تارگت ميگرديد قيمت 1673.0 بسيار مناسب ميباشد فراموش نكنيد ريزش طلا يك سيگنال قرمز ميباشد و احتمال لمس هم دارد.پس توصيه بنده اينست اگر طلا ريزشي آغاز نمود از قيمت حال حاضر احتمال زياد براي لمس تارگت 1673.0 به پيش خواهد رفت....

                    usdsgd يك سيگنال قرمز خوب ميباشد.شايد بتوان گفت با ريزش دلار بالطبع يورو مجددا صعودي را آغاز نمايد.در كل پتانسيل صعودي در يورو هست اما قدرت كافي ندارد.شايد بتوان گفت حال كه در دلار سيگنالي قرمز داريم بالطبع يورو هم صعودي تر خواهد شد.در تاييد اين حرف جفت ارز eurjpy هم در حال صعود ميباشد و سيگنال قرمز دارد.و از آنطرف usdcad يك حالت نزولي معمولي دارد. اگر با aud يك كرولوشن خوب ايجاد نمايد يورو...ميتوان گفت چون audcad يك سيگنال قرمز قدرتمند صعودي دارد پس يورو هم اين دو را همراهي مي نمايد...

                    وقتي ماركت مبهم ميشود بايد به ارزهاي ديگر متوسل شد.تا بر اساس همبستگي مثبت(هم جهتي) يا خلاف جهتي بتوانيد صعود بودن يا نزول بودنش را تا حدودي حدس بزنيد...(البته اين يك پيشنهاد ميباشد)

                    audjpy و gbpjpy هم كمي حركت صعودي انجام دهند سيگنال قرمزشان مهيا ميشود.ولي هنوز مهيا نشده است...

                    فعلا سيگنالها به اين قرار هستند كه در اكانت هم موجود هست

                    sell
                    0.30 usdsgd.i 1.22111 1.22923 1.21530
                    sell 0.05 usdcad.i 0.98627 0.99584 0.98030
                    sell
                    0.20 gbpaud.i 1.53062 1.54145 1.52530
                    buy
                    0.10 eurjpy.i 109.804 109.132 110.101
                    buy
                    0.10 eurgbp.i 0.81120 0.79945 0.81900
                    buy
                    0.30 audcad.i 1.03716 1.03320 1.04470
                    sell 0.05 xauusd.i 1689.590 1722.700 1673.00
                    alexshad2013@hotmail.com

                    نظر


                    • طلا ميتواند ريزش خوبي داشته باشد تا 1673.0.............بدليل استاپ بزرگ حجم را كم بگيريد....///

                      sell
                      0.02 xauusd.i 1689.010 1722.400 1673.000
                      alexshad2013@hotmail.com

                      نظر


                      • نفت موقعيت مناسب خريد را داراست....................

                        oil.................buy...current price:88.20.............tp=89.68.........sl=85.19


                        سيگنال آبي ميباشد...
                        alexshad2013@hotmail.com

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط كيشور فستر نمایش پست ها
                          طلا ميتواند ريزش خوبي داشته باشد تا 1673.0.............بدليل استاپ بزرگ حجم را كم بگيريد....///

                          sell
                          0.02 xauusd.i 1689.010 1722.400 1673.000
                          طلا با 270 پيپ سود هدف مورد نظر 1673.0 را زد...دو پوزيشن وارد شده هر دو هدف را لمس كردند...سيگنال خوبي بود.اميدوارم دوستان اون رو جدي گرفته باشند و الان سود رو كسب كرده باشند.....
                          alexshad2013@hotmail.com

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط كيشور فستر نمایش پست ها
                            نفت موقعيت مناسب خريد را داراست....................

                            oil.................buy...current price:88.20.............tp=89.68.........sl=85.19


                            سيگنال آبي ميباشد...

                            شب بخير دوستان خوب

                            نفت هم تارگت را زد و ميبايست 150 پيپ شكار ميكرديد...اكانت بنده چون از نفت پشتيباني نميكند نميتوانم در نفت تريد كنم ولي شما ميبايست سود را شكار كرده باشيد....

                            نفت brent هم وضعيت صعودي خوبي در پيش رو دارد...سيگنال قرمز ميباشد بدين شرح:

                            حجم را كم بگيريد بدليل استاپ بزرگ

                            UK OIL................BUY...CURRENT PRICE: 109.82....TP=111.65....SL=107.25
                            alexshad2013@hotmail.com

                            نظر


                            • نفت مجددا در فاز صعودي پرقدرت قرار دارد و به احتمال زياد صعودهاي خوبي در انتظار نفت ميباشد...احتمالا رونق گرفتن بازار نفت خود ميتواند يكي از نشانه هاي تحرك موتور اقتصاد در اروپا باشد....

                              US OIL.....BUY....CURRENT PRICE=90.04.......TP=91.80.....SL=86.35

                              حدود 180 پيپ با كمي چاشني شانس در انتظار خريدران ميباشد.از اين سيگنال قرمز غافل نشويد....استاپهاي نفت اكثر مواقع بزرگ است حجم مناسب تعيين كنيد...

                              نفت برنت brent هم وضعيت صعودي خوبي در پيش رو دارد...سيگنال قرمز ميباشد بدين شرح:

                              حجم را كم بگيريد بدليل استاپ بزرگ

                              UK OIL................BUY...CURRENT PRICE: 109.82....TP=111.65....SL=107.25
                              alexshad2013@hotmail.com

                              نظر


                              • سلام و خسته نباشید. مرسی از سیگنالهای فوقولادتون

                                ببخشید نفت کدوم جفت در متاتدریدر میشه ؟
                                clf3 ??

                                نظر

                                پردازش ...
                                X