اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 2 ژوئن 2014



    اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده پنج شنب گذشته (29 می) هنگامی که نرخهای بازدهی تا یک کف بین روزی در 2.401% سقوط کرد رالی خلاف روند خود را آغاز کرده است. نرخهای بازدهی روز دوشنبه بین روزی تا 2.541% ، در نزدیکی خط بالایی کانال نشان داده شده روی نمودار فوق حرکت نمود. ما درباره حدود افراطی حرکت شاخص تمایلات برای قیمتها در انتهای بلند نمودار، که یک فشار صعودی خلاف روند را نشان داده است بحث کرده ایم. ما اطمینان کمی درباره اینکه این فشار صعودی تا چقدر می تواند برود داریم، اما در صورتی که نرخ های بازدهی 10 ساله خیلی بالاتر از 2.568% بسته شود، در نتیجه مقاومت نمودار را که به حدود آغاز سال بر می گردد خواهد شکست. این فشار صعودی اشاره به جهشی حتی بزرگتر و بالاتر در نرخ های بازدهی خواهد کرد. تمام این اتفاقات در درون موج میانی (2) نزولی اتفاق خواهد افتاد، که از لحاظ تئوری بایستی حداقل تا اواسط جولای طول بکشد، جایی که 38.2% اندازه حرکت موج (1) از لحاظ زمان خواهد بود.

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 4 ژوئن 2014



      اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده طی قویترین فشار صعودی از اوایل ماه مارس به این سو تا 2.611% جهش نمود. شاید یک پولبک کوتاه مدت وجود داشته باشد اما مقاومت بعدی هنوز کمی بالاتر در ناحیه 2.670%-2.690% قرار دارد. علاوه بر این، حد بالای تمایلات بحث شده در این صفحات اجازه یک فشار صعودی حتی بالاتر طی هفته های پیش رو را می دهد.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 6 ژوئن 2014



        صعود انجام شده در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده از کف 2.401% در 29 می تا سقف 2.74647 پنج شنبه (5 ژوئن) پنج موج را ترسیم کرده است.مفهوم آن این است که این صعود تنها موج اولیه از یک فشار صعودی بزرگتر در نرخ بازدهی است. این شاید موج شماره یک یا ممکن است موج "a" باشد، اما در هر دو حالت نرخ های بازدهی بایستی به بالاتر حرکت کنند. هدف مقاومتی کوتاه مدت بعدی در ناحیه 2.725%-2.748% قرار دارد. یک کاهش به زیر 2.455% به مقدار زیادی این پیش بینی را ضعیف و یک کاهش به زیر کف 29 می آن را خنثی خواهد نمود.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 9 ژوئن 2014



          همانطور که روز جمعه عنوان کردیم، صعود انجام شده در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده از کف 2.401% در 29 می تا سقف 2.74647 پنج شنبه (5 ژوئن) پنج موج را ترسیم کرده است.مفهوم آن این است که این صعود تنها موج اولیه از یک فشار صعودی بزرگتر در نرخ بازدهی است. در کوتاه مدت، گزینه هایی وجود دارد. یک دیدگاه این است که نرخ بازدهی در حال پولبک کردن در قالب یک الگوی "a-b-c" می باشد و سقف 2.628% روز دوشنبه موج "b" است. این بدین معنیست که موج "c" در این هفته نرخهای بازدهی را تا ناحیه 2.495%-2.510% پایین خواهد کشید. دیدگاه دیگر این است که نرخهای بازدهی از نزدیکی سطوح حال حاضر به سمت بالاتر حرکت خواهد نمود، بهمراه حرکت فشار صعودی تا محدوده 2.725%-2.748%. احتمال اینکه نرخ بازدهی از کدام یک از دو مسیر برود 50/50 است. صرفنظر از این، نکته کلیدی این است که در نهایت نرخهای بازدهی اوراق 10 ساله خزانه داری به بالاتر از سقف 2.647% در هفته گذشته حرکت خواهد نمود.

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 12 ژوئن 2014





            اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز پنج شنبه سقوط سختی کرد که قدرتمندانه نشان دهنده این است که سقف 2.662% روز چهارشنبه (11 ژوئن) موج (b) از یک اصلاحی (c)-(b)-(a) است. موج (c) بایستی نرخ های بازدهی را به زیر 2.529% ، کف موج (a) (6 ژوئن) بکشاند. پس از آن، سری دیگری از امواج به سمت بالا با بردن نرخ های بازدهی به بالای سقف روز چهاشنبه اتفاق خواهد افتاد.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 16 ژوئن 2014



              اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده احتمالا جهت تکمیل موج (c) از یک پولبک (c)-(b)-(a) به زیر 2.529% (6 ژوئن) کاهش خواهد یافت. پس از آن، یک سری امواج دیگری به سمت بالا با بردن نرخ های بازدهی به بالای 2.622% (1 ژوئن) اتفاق خواهد افتاد. ما درصورتی که نرخ بازدهی 10 ساله از سطوح جاری به بالای سقف 11 ژوئن برود چشم اندازمان را تغییر خواهیم داد.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 19 ژوئن 2014



                کاهش ایجاد شده در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده از سقف 2 ژانویه در 3.049% تا کف 29 می در 2.401% یک سه موجی واضح و مشخص با نامهای A-B-C است. هنگامی که این موج با پیشروی پنج موجی قبلی از جولای 2012 بهم پیوستند، روند نرخهای بازدهی در مقیاس بزرگتر صعودی باقی می ماند. چه کف 29 می پایان موج (2) را مشخص کند یا بخشی از یک اصلاح پیچیده تر باشد، که هنگامی که تکمیل شود، موج (2) را درست خواهد نمود. در کوتاه مدت، نرخهای بازدهی صبح روز چهارشنبه تا یک حد بالای بین روزی در 2.664% افزایش یافت و سپس بی درنگ سقوط تندی برای ریتریس نمودن کل پیشروی روز قبلش (17 ژوئن) نمود. تا کنون که فشار صعودی در خط روند نزولی اتصال دهنده سقفهای موج (1) و موج B از (2) متوقف شده است. اما چندین گزینه متفاوت طی هفته های پیش رو یا بیشتر وجود دارد، و ما نیاز به مشاهده گسترش قمستهای بیشتری از الگو پیش از کاهش احتمال نسبت به یک مسیر خاص داریم.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 20 ژوئن 2014



                  اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده این هفته بهمراه یک گرایش نسبتا کمی به سمت بالا در کل بصورت جانبی حرکت کرده است. نرخهای بازدهی همچنان بواسطه خط روند نزولی اتصال دهنده سقفهای موج (1) و موج B از (2) محدود می باشد، اما چندین گزینه برای این هفته وجود دارد. حرکت قیمت در مقیاس بزرگتر همچنان شفاف است، بوطریکه رالی پنج موجی از کف جولای 2012 نشانگر این است که روند اصلی در نرخهای بازدهی اوراق خزانه داری به سمت بالا است.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 23 ژوئن 2014



                    اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده 6 بار طی 9 سسشن گذشته تلاش کرد تا خط روند نزولی متصل کننده سقف های موج (1) و موج B از (2) که با خط قرمز روی چارت نشانه داده شده است را بشکند. فعلا تمامی این تلاشها به شکست انجامیده است، اما حرکات جانبی قیمت از 5 ژوئن به این سو بنظر می رسد یک تراکم "با سطح بالا" باشد که منجر به فاز صعودی دیگری خواهد شد. تلاشها برای شکست خط روند اعتبار این خط را افزایش می دهد و در غیاب امواج کوتاه مدتی که بوضوح تعریف شده باشند بعنوان یک هادی و راهنما عمل می کند. یک شکست در این خط روند بایستی منجر به یک فشار صعودی پیرو آن در نرخ های بازدهی تا یکی از نواحی هدف 2.725%-2.740% یا 2.801%-2.834% شود. در صورتی که نرخ های بازدهی به زیر 2.563% (19 ژوئن) کاهش یابد گزینه های کوتاه مدت دیگری ظاهر خواهد شد، که هیچکدام از آنها در حال حاضر احتمال بالایی ندارند.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 25 ژوئن 2014



                      هر کدام از 6 تلاش انجام گرفته برای شکست خط روند نزولی در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده خنثی شده و نرخ های بازدهی در نهایت خالی از انرژی برای ادامه این تلاشها شد و نزول کرد. کاهش روز چهارشنبه بین روزی تا رقم 2.527% سقوط کرد. ساختار کوتاه مدت همچنان نامطمئن است اما من فکر می کنم یک دیدگاه ممکن این است که پولبک حال حاضر آخرین موج از از یک حرکت flat، یا اینکه آخرین موج برای موج ii (در دایره) یا b (در دایره) باشد. یا کف روز چهارشنبه این flat را تکمیل می کند یا اینکه نرخهای بازدهی جهت پایان دادن آخرین زیر موج به داخل محدوده 2.454%-2.500% نزول خواهد نمود. بعد از آن موج iii (در دایره) یا موج c (در دایره) نرخهای بازدهی را از طریق خط روند حداقل به سمت محدوده 2.773%-2.825% بالا خواهد برد. یک کاهش به زیر 2.401% این پتانسیل را خنثی خواهد نمود.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 27 ژوئن 2014





                        اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده بین روزی تا 2.505% کاهش یافت و قادر به احیای خود برای بسته شدن بالاتر از نرخ close روز پنج شنبه گردید. می توانیم موج ii (در دایره) را کامل با بسیار نزدیک به آن نامگذاری کنیم (2.454%-2.500% ناحیه هدف می باشد)، که دلالت بر این دارد که نرخ بازدهی با قدرت در قالب موج iii (در دایره) در شرف صعود قرار دارد. حتی با در نظر گرفتن تفسیری متفاوت، یک صعود قدرتمند در نرخ بازدهی بایستی نزدیک باشد از آنجاییکه امواج c (در دایره) نقشی با مشخصات مشابه بعنوان امواج سوم را بازی می کند. موج iii (در دایره) بایستی نرخ بازدهی را حداقل تا 2.775% و احتمالا بالاتر از آن ببرد. یک کاهش به زیر 2.401% این پتانسیل حرکتی را خنثی خواهد نمود. نمودار دوم در ذیل الگوی مشابهی را در قیمتهای اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده بنمایش می گذارد. قیمت مخالف نرخ بازدهی حرکت می کند پس بجای flat نزولی، قیمت یک flat صعودی را ترسیم کرده است. موج ii (در دایره) احتمالا در سقف 137-120 روز جمعه پایان یافته باشد. موج iii (در دایره) نزولی بایستی قیمت را طی هفته آتی یا پس از آن حداقل 3 واحد به زیر 133-170 بکشاند. حتی پتانسیل حرکت به سمت سطوح پایین تر نیز وجود دارد. یک رالی به بالای 138-100، سقف 29 می، این پیش بینی را باطل خواهد ساخت.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 30 ژوئن 2014



                          اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده باید نزدیک به پایان موج ii (در دایره) یا b (در دایره) نزولی باشد. در صورتی که کف 2.505% روز جمعه پایان این ریزش را مشخص نکند لذا روز چهارشنبه یا پنج شنبه نرخهای بازدهی به داخل محدوده 2.454%-2.500% سقوط خواهد کرد. موج iii صعودی (در دایره) یا موج صعودی c ( در دایره) افزایشی خواهد بود که اوراق قرضه 10 ساله را حداقل تا 2.775% و احتمالا بالاتر خواهد برد. یک کاهش به زیر 2.401% این پتانسیل حرکتی را از خنثی خواهد نمود.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 2 جولای 2014





                            اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز چهارشنبه با حرکت تا 2.630% جهش تندی انجام داد. همانظور که روی نمودار نشان داده شده است، Close روز چهارشنبه درست بالای خط روند نزولی متصل کننده پایان موجهای (1) و B که در نقش مقاومت عمل می کند قرار دارد. همانطور که روز دوشنبه عنوان کردیم، موج iii (در دایره) یا c (در دایره) صعودی، که موج جاری در نمودار است، صعودی خواهد بود که نرخ 10 ساله را حداقل تا 2.775% و احتمالا بالاتر خواهد برد. نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده در ماه سپتامبر نیز در تایید آغاز موج iii (در دایره) یا c (در دایره) سقوط تندی را تجربه کرد. قیمت بایستی حداقل 2 واحد دیگر (تا 133-150) سقوط کند. ما به این اشاره کردیم که در روز 26 ژوئن، شاخص تمایلات معامله گر (trade-futures.com) برای قیمت اوراق قرضه 10 ساله یورویی تا 97% تمایل خریداران افزایش یافت، که سطح خوشبینی را تا بالای محدوده تاریخی اش افزایش بالا می برد. این اوراق وابسته به قیمت اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده می باشند زیرا اوراق قرضه اروپایی همزمان با اوراق قرضه ایالات متحده تمایل به روند گرفتن و برگشتن دارند. نتیجه نهایی نزول برای قیمت اوراق قرضه است، که نشانگر نرخ بازدهی صعود می باشد.
                            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-03-2014, 01:55 PM

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 7 جولای 2014



                              اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده پیش از آنکه امروز کاهش یابد روز پنج شنبه (3 جولای) تا یک سقف بین روزی در 2.694% رالی انجام داد. همانطور که روز نمودار نشان داده شده، فعلا نرخ بازدهی یک برگشت انجام داده و خط روند نزولی که پایان امواج (1) و B را بهم وصل می کند را لمس نموده است. این یک رفتار نوعی پس از رخنه به یک خط روند است، جایی که قیمت/نرخ بازدهی اغلب برای دومین بار برگشت انجام می دهد تا یک خط روند شکسته شده را پیش از دور شدن از آن در جهت شکست انجام شده تست کند. مادامیکه نرخ بازدهی بطور ملموسی زیر 2.600% بسته نشود، وضعیت ما این است که فشار صعودی دیگری در نرخ بازدهی در پیش رو قرار دارد. موج صعودی بعدی بایستی حداقل تا 2.775% حرکت کند. در مقابل، یک close قدرتمند زیر 2.600% احتمالات را برای پتانسیل های حرکتی مختلفی بالا خواهد برد، از جمله این دیدگاه که کل فشار صعودی از کف 29 می در 2.401% یک "a-b-c" کامل برای نامگذاری جایگزین نشان داده شده روی نمودار می باشد.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 9 جولای 2014



                                اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده سقوط تندی به زیر 2.600% نمود، که بنظر می رسد الگوی کوتاه مدتی را با تفاسیر مختلفی بوجود می آورد. یک دیدگاه این است که صعود انجام شده از 2.401$ در روز 29 می تا 2.649% در 3 جولای یک "a-b-c" می باشد که حاکی از یک کاهش ادامه دار نرخ بازدهی طی هفته های پیش رو می باشد. نرخ بازدهی بایستی به زیر کف 29 می سقوط کند. گزینه دیگر این است که کاه روز چهارشنبه تا 2.541% در حال اتمام یک موج دوم از درجه ای پایین تر از موجی است که از 5 ژوئن تا 27 ژوئن امتداد یافته است می باشد. در این دیدگاه، نرخ بازدهی کاهش خود را به پایان رسانده است و حالا یک صعود قدرتمند را آغاز خواهد نمود که تا ناحیه 2.850%-2.900% حرکت می نماید. احتمالات دیگری وجود دارد و ما پیش از آنکه قادر به این باشیم که با قدرت متعهد به یک ساختار در برابر دیگر ساختارها باشیم مجبور به صبر جهت توسعه بیشتری از الگو خواهیم بود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X