اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 11 مارس 2015



    نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده به سرعت تا كف روز چهارشنبه در 2.094% عقب نشيني نمود. موج (ii) تا موج چهارم قبلي بازگشته است و 50% از موج (i) را ريتريس نموده است. اما در ساختار كوتاه مدت قابليت تغيير پذيري كافي وجود دارد بطوريكه نمي توانيم كاهش بيشتري پيش از آنكه فاز بعدي پيشروي آغاز شود را نتيجه بگيريم. در اينصورت همانطور كه بواسطه نامگذاري امواج بر روي نمودار حاكي است ما اين كاهش را موج c از (ii) نام مي نهيم. محدوده حمايتي بعدي 2.050%-2.072% است. موج (iii) وقتي آغازشود، يك فاز صعودي قدرتمند خواهد بود كه نرخ بازدهي را به فراتر از 2.400% خواهد برد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-14-2015, 08:01 PM

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 13 مارس 2015



      نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز پنج شنبه (12 مارس) تا 2.040% کاهش یافت، که 61.8% از موج (i) همانطور که روی نمودار نمایش داده شده ریتریس کرده است. کف روز پنج شنبه ممکن است پایان موج (ii) را مشخص نماید اما ما نمی توانیم هنوز این را تایید کنیم. یک صعود قدرتمند به بالای 2.200% احتمال اینکه موج (iii) صعودی در حال آغاز بوده است را بالا می برد. این حرکت بایستی نرخ بازدهی را به بالای 2.400% ببرد. در صورتی که اوایل هفته آتی هرگونه پتانسیل حرکت نزولی در نرخ بازدهی باقی مانده باشد، محدوده حمایتی 1.984%-2.000% است.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 20 مارس 2015



        نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده همچنان زیر فشار نزولی باقیست و وضعیت ما در کوتاه مدت خنثی و بدون جهتی خاص است. ساختاری که همچنان شفاف و واضح است در اختلاف (اسپرد) اوراق بدهی/اوراق قرضه ایالات متحده می باشد. برخی بخش ها بازارهای اعتباری به نمایش ساختار موجی که اشاره به مشکلات روبرو دارد ادامه می دهند. خط صعودی در نمودار بدین معنیست که این اختلاف (اسپرد) در حال افزایش است. موج (2) در 2 مارس یک کف در 4.25% تشکیل داده است. صعود بعد از آن آغاز موج (3) است، که این اختلاف را تا بعد از 7% خواهد برد. این اهمیت دارد زیرا اختلاف در حال افزایش اغلب پیش از اتفاق افتادن کاهش ها در شاخص های بازار سهام است. دوره های افزایش شدید اسپرد منجر به دوره هایی از ریزشهای بزرگ بازار سهام است. اسپردها در ماه ژوئن سال قبل شروع به افزایش کردند، بنابراین، حالا 8 ماه از رفتار واگرایانه گذشته است. و الگوی روی نمودار نشانگر این است که این اختلاف بسیار بدتر شده و افزایش شدیدتری خواهد یافت.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 23 مارس 2015



          نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده احتمالا دارد به زیر 1.896% کاهش یابد، کفی که در پنج شنبه گذشته (19 مارس) تشکیل شد. ناحیه حمایتی وسیع و از 1.838% تا 1.876% گسترده شده است. ما همچنان درباره اینکه چطور کاهش جاری نرخ بازدهی از 6 مارس (2.259%) با نمودار در مقیاس بالاتر جور در می آید تردید داریم.

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 25 مارس 2015



            نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز چهارشنبه تا 1.849% کاهش یافت و سپس عصر همان روز برای مثبت پایان دادن سسشن کاری برگشت صعودی انجام داد. کاهش انجام شده از 2.259% در 6 مارس تا کف روز چهارشنبه پنج موج را ترسیم کرده است. این الگوی ایمپالس یا موج یک از یک کاهش در مقیاس بزرگتر است که نرخ بازدهی را به زیر 1.600% می کشاند یا موج "c" از یک اصلاحی flat ادامه دار است که در 2.164% در 18 مارس آغاز شده است. تفسیر بعدی حاکی از یک فشار صعودی عمده که همین حالا و در روز چهارشنبه آغاز شده می باشد. من درباره احتمالات مربوط به هر سناریو تردید دارم اما در کوتاه مدت هر دوی آنها موافق با این وضعیت هستند که: نرخ بازدهی بایستی در روزهای پیش رو تقریبا تا 2.000% صعود کند. پتانسیل صعود همچنان باقیست.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 27 مارس 2015



              نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز پنج شنبه (26 مارس) تا 2.012% ، که ما در تحلیل قبلی درباره اش تقریبا اطمینان داشتیم حرکت نمود. از دید بالاتر و در مقیاس بزرگتر هنوز راه برای تفسیری متفاوت باز است. توجه کنید که این صعود تا سقف روز پنج شنبه عجالتا یک سه موجی است، و شاید موج i-iii از یک پنج موجی صعودی باشد. در صورتی که نرخ بازدهی از سطوح جاری صعود کرده و به بالای 2.012% حرکت نماید، که سقف موج iii است، پس کل ساختار این پیشروی پنج موجی خواهد بود که نشانگر این است که درجه بزرگتری از روند بعدی نرخ بازدهی به سوی بالا بوده است. بعبارت دیگر، این "پنج موجی صعودی" صرفا نخستین موج از فشار صعودی بزرگتری خواهد بود. نرخ بازدهی نبایستی به زیر سقف موج i در 2.012%، که من روی نمودار مشخص کرده ام کاهش یابد. یک کاهش به زیر این سطح فشار صعودی از 1.849% تا 2.012% را تبدیل به یک "a-b-c" خواهد نمود، و نشاندهنده این است که نرخ بازدهی در مسیر یک کاهش به زیر کف 1.849% بوده است.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 30 مارس 2015



                نغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما برای نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود ندارد. صعود تا سقف قبلی در روز پنج شنبه در 2.012% (26 مارس) عجالتا سه موجی است. اگر قرار باشد این فشار صعودی شکل پنج موجی به خود بگیردف نرخ بازدهی باید از سطوح جاری دوباره افزایش یابد. یک صعود به بالای 2.012% یک الگوی پنج موجی ایجاد خواهد نمود و تایید خواهد نمود که حرکت بعدی در مقیاس بالاتر صعودی است. یک کاهش از 1.934% صعود از 1.849% تا 2.012% را تبدیل به یک "a-b-c" خواهد نمود، و نشانگر این خواهد بود که نرخ بازدهی در حرکتی نزولی به زیر کف 1.849% بوده است.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 1 آوریل 2015



                  نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز سه شنبه (31 مارس) به زیر 1.934% کاهش یافت و روز چهارشنبه با شدت بیشتری به نزول خود ادامه داد. این شکست نزولی به زیر 1.934% ، صعود نرخ بازده تا 2.012% را به یک "a-b-c" که یک حرکت خلاف روند می باشد تبدیل نمود. بازنگری شروع این صعود، در 1.849% در 25 مارس، آنچه که پس از کامل شدن تایید یک حرکت خلاف رخ می دهد است.ما درباره حرکت بعدی تردید داریم. ناحیه حمایتی بعدی در 1.759%-1.769% قرار دارد و امکان دارد نرخ بازدهی تا این ناحیه یا پایین تر به حرکت خود ادامه دهد. هنگامی که اطمینان ما در رابطه با حرکت بعدی نرخ بازدهی محرز شود، در این مقالب درباره اش به گفتگو خواهیم نشست.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 6 آوریل 2015



                    نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز جمعه مورد معامله قرار گرفت، اگرچه سهام تعطیل بودند. حجم معاملات بسیار کم و پایین بود و نرخ بازدهی بین روزی تا 1.800% افت کرد (3 آوریل). نرخ بازدهی روز دوشنبه با حرکت تا 1.911% برگشت نمود. هزاران احتمال در کوتاه مدت باقیست و تا زمانی که ما شاهد شواهد بیشتری برای رسم یک نتیجه با اطمینان بالا باشیم، خنثی و بدون نظر باقی خواهیم ماند.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 8 آوریل 2015



                      تفاسیر بسیار زیادی از ساختار موجود در نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود دارد: اما دیدگاه ما در کوتاه مدت بی طرف و خنثی است.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 10 آوریل 2015





                        تفاسیر بسیار زیادی از ساختار موجود در نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود دارد و وضعیت کوتاه مدت ما همچنان خنی و بی طرف است. واضح ترین ساختار امواج که ما در صحنه اوراق قرضه شاهد آن هستیم در اختلاف اوراق با حداقل ارزش به اوراق بدهی خزانه داری ایالات متحده است. نمودار فوق ساختار امواج در میزان اختلاف شرکتهای با نرخ بازدهی بالا در ایالات متحده نمایش می دهد. روند در حال گسترش (خط صعودی) در ژوئن سال گذشته آغاز شده است و در ماه دسامبر یک پنج موجی واضح و شفاف را تا 5.52% ترسیم کرده است. یک کاهش در قالب A-B-C، با نام موج (2)، در 2 مارس در 4.25% باتمام رسیده است. از آن به بعد، امواج 1 صعودی و 2 نزولی تا قیمت close شب گذشته در 4.46% ترسیم شده است. موج 3 مینور یک صعود قدرتمند خواهد بود، یک واگرایی در اختلاف بین این دو نرخ بازدهی (اوراق با حداقل ارزش و اوراق بدهی خزانه داری) که که حداقل تا 7.00% حکرت خواهد نمود. خط مقدم یک واگرایی در حال شتاب گرفتن در این اختلاف، که نشان از یک چرخش و دور شدن از ریسک را دارد، تشکیل یک رالی را برای بازار سهام سخت و دشوار خواهد نمود.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 13 آوریل 2015



                          تفاسیر بسیار زیادی از ساختار موجود در نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود دارد و تا زمان مشاهده شکل هایی از ساختار با اطمینان بالا در کوتاه مدت که حاکی از چیزی مستحکم درباره آینده می باشد است وضعیت ما همچنان خنی و بی طرف است. در حالیکه وضعیت خنثی و بی طرف ما موقتی است، دلایلی وجود دارد که حالا استراتژیست ها اشاره به خرید اوراق قرضه می کنند که بازتاب یک حد اکسترمم معنی دار است. بر طبق داستانی از بلومبرگ با عنوان "خریداران اوراق قرضه اروپا متوجه هستند نرخ بهره منفی لزوما معنی بدی ندارد." استراتژیستی در بانک آلمانی عنوان می کند: "هر کسی باید مراقب باشد تا مفهوم نرخ بازدهی به سررسید را با کل بازگشت سرمایه هایی که حتی اگر نرخ بازدهی منفی باشد می تواند مثبت باشد را با هم اشتباه نگیرد." این بیانیه صحیحی است اما این دلیل ضعیفی برای خرید اوراق قرضه با نرخ بازدهی منفی است. بمنظور بدست آوردن سودی مثبت در این اوارق قرضه، باید امید به این داشته باشد که نرخ بازدهی حتی منفی تر شود، که این قیمت اوراق قرضه را افزایش و به شما اجازه فروش آن به نفر بعدی را خواهد داد. از دیدگاه ما، این شرط بندی بسیار بدی است. اگر روند بلند مدت در نرخ بازدهی به بالا برگشته باشد، که پیش بینی ما بر این است، خریداران اوراق قرضه با نرخ بازدهی منفی زیان های سهمگینی را از سوی ارزش این اوراق قرضه خواهند دید.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 15 آوریل 2015



                            از زمانی که تفاسیر زیادی درباره ساختار موجود در نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود دارد، ما چهارشنبه شب نمودار نسبت اوراق قرضه با ارزش پایین به اوراق بدهی ایالات متحده را بروزرسانی خواهیم نمود. اختلاف اسپرد در close دیروز افزایش یافت، که ممکن است یک نشانه اولیه از این باشد که موج 3 در حال آغاز شدن است. بطور مشخص و واضحی بسیار زود است که این حرکت را تایید کنیم اما یک صعود به بالای 4.72% نشانه ای قدرتمند از این خواهد بود که پیش بینی ما، که توسط نامگذاری امواج روی نمودار مشخص شده، زیر نظر می باشد. موج (3) میانی این نمودار را به سمت 8% پیش خواهد برد. همانطور که عنوان شد؛ بازار سهام با حرکت مخالف و محکمی با چنین چرخش قدرتمندی به سمت حرکات محافظه کارانه ارایه شده توسط یک اختلاف در حال گسترش روبرو خواهد شد. اخیرا، موج (3) صعودی در این نمودار همزمان با سقف شکل گرفته در Dow در 2 مارس می باشد. ما همچنان این حرکات را بعنوان نشانگری برای برگشت نزولی بعدی در سهام بدقت زیر نظر داریم.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 17 آوریل 2015



                              تفاسیر زیادی درباره ساختار امواج در نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود دارد، بنابراین وضعیت کوتاه مدت ما خنثی باقی می ماند. بالاترین سطح جنون در حال اتفاق افتادن در بدهی برخی کشورهای اروپایی است. برای مثال، نرخ بازدهی اوراق دولتی 10 ساله آلمان تا 0.078% افت کرده است. این اوراق 10 ساله است که چنین اتفاقی برایشان در حال رقم خوردن است! پس از هزینه های انجام تراکنش، یک سرمایه گذار ضرورتا بازدهی برای خریدهایشان بدست نخواهند آورد. در همین زمان، اوراق قرضه 10 ساله دولتی یونان تا 12.9% رشد داشته است. بعبارت دیگر، سرمایه گذاران اوراق قرضه در حال شکار اوراق قرضه هایی هستند که فکر می کنند امن و مطمئن باشند، هزینه اش اهمیتی برایشان ندارد. اما همانطور که عنوان شد، اوراق با بازدهی حئاقل نسبت به اوراق قرضه بدون بهره نیز بسیار ریسکی و پرخطر هستند، زیرا کوچکترین تغییر در نرخ باعث ایجاد زیان های بزرگ در ارزش بازاری این اوراق خواهد شد. از دیدگاه ما این ساختار در نمودار همچنان نسبت ریسک/سود (R/R) ضعیفی دارد.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 22 آوریل 2015



                                نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده صعود تندی را تجربه کرد. هنوز مشخص و واضح نیست این ابزار مالی با مقیاس بزرگتر همخوانی دارد اما بنظر می رسد که نرخ بازدهی از اواخر ماه مارس تا اوایل آوریل به این سو در حال پایه گذاری حرکتی بوده است. نرخ بازدهی 10 ساله در بالاترین میزان خود از 17 مارس به این سو بسته شده است. یک close قدرتمند بالای 2.162% نشانگر این خواهد بود که نرخ بازدهی هنوز در قالب یک فاز صعودی دنباله دار به بالاتر حرکت خواهد نمود.
                                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 04-27-2015, 12:19 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X