اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 3 ژوئن 2015



    نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده طی سه سسشن معاملاتی گذشته به تندی صعود کرده است، بطوریکه موج 5 به حرکت خود ادامه داده است. سقف بین روزی چهارشنبه در 3.128% حداقل انتظار برای نامگذاری موج 5 که برای در نرخ بازدهی است تا از سقف موج 3 در 3.127% عبور کند را برآورده ساخت. پنج شنبه (4 ژوئن) ممکن است یک پولبک نسبتا کم وجود داشته باشد، اما اگر قرار بود که موج 5 که به خط بالای کانال شکل گرفته توسط کل این پیشروی برسد، نرخ بازدهی تا 3.194% صعود خواهد کرد، جایی که این خط روز جمعه از آن عبور خواهد نمود. به مجرد اینکه پنج موج صعودی از 2.218% (30 ژانویه) کامل شود، نرخ بازدهی متحمل پولبکی بزرگتر پیش از صعود دوباره خواهد گشت.

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 5 ژوئن2015



      موج 5 در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده عجالتا تا سقف بين روزي پنج شنبه (4 ژوئن) 3.159% حركت كرده است. سقف پنج شنبه تقريبا جايي قرار گرفته است كه موج 5 0.618 طول موج 1 است و نرخ باز دهي به خط بالايي از كانال شكل گرفته توسط صعود از كف بين روزي 2.218% در 30 ژانويه (با استفاده از سقف موج 1) رسيده است. قابل توجه است كه شاخص تمايلات و مومنتوم هنوز به سطوح بسيار بالايي دست نيافته است. يك كاهش به زير 3.025% نشان خواهد داد كه موج 5 كامل شده است و نرخ بازدهي در جريان يك پولبك A-B-C بزرگتر، احتمالا در برگشت به زير 2.841%، بوده است. اگر موج 5 به منظور كشاندن شاخص تمايلات و مومنتوم تا بالاترين مقاديرشان به بالاتر امتداد يابد، ما اين معيارها و زماني كه به نظر برسد سيگنال نزديك شدن پايان موج 5 را صادر كرده است را به بحث خواهيم نشست.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 8 ژوئن2015



        تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما برای نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده وجود ندارد. موج 5 تا 3.159% یعنی سقف بین روزی در 4 ژوئن حرکت کرده است. در این سقف موج 5 تقریبا 5 0.618 طول موج 1 است و نرخ باز دهي به خط بالايي از كانال شكل گرفته توسط صعود از كف بين روزي 2.218% در 30 ژانويه (با استفاده از سقف موج 1) رسيده است. قابل توجه است كه شاخص تمايلات و مومنتوم که به موج 5 اجازه امتداد به سمت بالا را در صورت انتحاب این مسیر می دهد هنوز به سطوح بسيار بالايي دست نيافته است. خط بالایی کانال اگر در روزهای پیش رو به قیمت برسد از محدوده 3.20%-3.23% عبور می کند. یک کاهش به زیر 3.025% نشان دهنده این است که موج 5 کامل شده و نرخ بازدهی در جریان یک پولبک A-B-C بزرگتر قرار داشته است.
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-11-2015, 01:50 AM

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله - 10 ژوئن2015



          موج 5 در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده روز چهارشنبه با ضمن رسیدن به خط بالایی کانالی که سقف موج 3 را بالاتر می برد تا 3.227% گسترش یافت. مومنتوم روزانه در موج پنجم نسبت به موج سوم با تاخیر در حرکت است، که این اتفاق معمولا می افتد، اما هنوز اشاره به نرخ های بالاتری دارد. شاخص تمایلات گسترش بیشتری می یابد، اما هنوز در سطوح "برگشت" قرار ندارد. اگر موج 5 بطور معنی داری از خط بالایی کانال فراتر رود، مجموعه بعدی از ارتباطات امواج تا زمانی که نرخ بازدهی به بالای 3.30% برود اتفاق نمی افتد. یک کاهش به زیر 3.082% نشان خواهد داد که موج 5 مینور کامل شده است و یک پولبک A-B-C بزرگ در حال آغاز می باشد.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-14-2015, 12:33 AM

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله - 12 ژوئن2015



            در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده، ما به پیش بینی پیچ و خمهای پنج موج صعودی از 2.218% (30 ژانویه) تا 3.227% (11 ژانویه) پرداخته ایم. وقتی شاخص DSI در عصر چهارشنبه منتشر شد عددی درست به میزان 8% تمایلات خرید در قیمت اوراق قرضه را نشان داد. این حد بسیار پایینی بود که برای نشان دادن اینکه موج 5 کامل شده است آن را زیر نظر داشتیم. بنابراین، نرخ بازدهی در پنج موج (از 2.218%) به صعود پرداخت، موج 5 به خط بالایی کانالی که توسط پیشروی و شاخص تمایلات که تا بالاترین حد خود در 21 ماه گذشته (از 10 سپتامبر 2014 در 8%) صعود کرده بود شکل گرفت. ما این "پنج موج" کامل را موج (1) از یک پیشروی پنج موجی در مقیاس بزرگتر می نامیم. دیدگاه دیگر این است که این حرکت بجای اینکه موج (A) باشد، موج (A) صعودی است، اما تفاسیر آن دقیقا مشابه شمارش بالا برای 3-6 ماه آتی می باشد. موج (2) بایستی نرخ بازدهی را حداقل تا کف موج 4 قبلی در 2.841% بازگرداند، که همزمان با ریتریس 38.2% از موج (1) می شود. این پولبک بایستی پیش از آنکه کامل شود و یک A-B-C یا نوعی از آن را ترسیم نماید تا پایان ماه جولای بطول بیانجامد. یک صعود به بالای حد اکسترمم 3.227% اخیر (11 ژوئن) نشانگر این خواهد بود که این سقف صرفا موج i (در دایره) از موج 5 مینور بوده است.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 15 ژوئن2015



              نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده بین روزی صبح روز دوشنبه تا 3.037% کاهش یافت. با فرض اینکه سقف 3.227% در 11 ژوئن بالاترین نقطه موج 5 است، پولبک انجام شده از این سقف بسیار کوتاه است و حرکت سطحی برای تشکیل کل یک حرکت اصلاحی A-B-C انجام می دهد. همانطور که در تحلیل قبلی بحث شد، موج (2) بایستی نرخ بازدهی را تا حداقل کف موج 4 قبلی در 2.841% برگرداند، که همزمان با یک ریتریس 38.2 درثدی از موج (1) می شود، و این فرآیند پیش از آنکه تکمیل شود بایستی تا پایان ماه جولای بطول بیانجامد. یک صعود به بالای سقف 3.227% اخیر (11 ژوئن) نشان خواهد داد که این سقف درست موج i (در دایره) از موج 5 مینور بوده است، بهمراه اینکه موج iii (در دایره)، موج iv (در دایره) و موج v (در دایره) صعودی هنوز در پیش است.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 24 ژوئن2015



                چهارشنبه 23 ژوئن، نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده تا 3.221% افزایش یافت. که ضرورتا به سقف 3.227 در 11 ژوئن می رسید. موج (2) در حال گرفتن شکل یک flat به خود می باشد و سقف روز چهارشنبه موج B است. موج C می بایست کاهشی باشد که مرخ بازدهی را به زیر 3.033% یعنی کف 17 ژوئن بکشاند. چهارشنبه شب شاخص DSI تا 9% تمایل خریداران به اوراق قرضه (در نمودار قیمت) کاهش یافت، تقریبا مطابق با 8% در بالاترین نقطه موج (1). بنابراین تمایلات کوتاه مدت متطبق بر یک افزایش قیمت و کاهش نرخ بازدهی است. پتانسیل دیگر این است که سقف 3.227% موج i (در دایره) از 5 باشد، که دلالت بر افزایش سالم دیگری در نرخ بازدهی به همین زودی ها دارد. ما هنوز این پتانسیل دوم بعنوان احتمالی نسبتا کمتر در لیست خود زیر نظر داریم.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 26 ژوئن2015



                  نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده روز جمعه با افزایش تا یک سقف بین روزی در 3.255% دوباره افزایش یافت. نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده هنوز جا دارد تا از سقف 11 ژوئن در 2.500% عبور کند، بنابراین یک .اگرایی بین بازاری بین دو ورقه قرضه وجود دارد. به این نتیجه می رسیم که فشار صعودی روز جمعه در نرخ بازدهی 30 ساله ممکن است بخشی از یک موج B مینور باشد، که در حال ترسیم یک flat امتداد یافته است. طبق نمودار نمایش داده شده، خوشبینی در کوتاه مدت درباره قیمت اوراق قرضه نزدیک به کف انتهایی محدوده تاریخی خود باقیست. تفسیر آن این است که قیمت بزودی رالی نموده و نرخ بازدهی کاهش خواهد یافت. در 3.280%-3.301%، موج B 1.382 برابر موج A خواهد بود، نسبتی مشترک در یک flat امتداد یافته، و نرخ بازدهی دوباره به خط بالایی کانال نشان داده شده در نمودار خواهد رسید. ما اطمینان نداریم که نرخ بازدهی به این ناحیه برسد اما اگر این اتفاق بیافتد، حواسمان به برگشت روند خواهد بود. یک صعود به بالای 3.347%برای این فشار صعودی خیلی بزرگتر از حد و اندازه اش است که بتوانیم آن را موج B بنامیم. در مقابل نشانگر ساختاری جایگزین خواهد بود، که ما در رابطه با تمایلات رایج اگر که اتفاق بیافتد آن ارزیابی خواهیم نمود.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 29 ژوئن2015



                    نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده دوشنبه شب با ایجاد یک gap و افت تا یک کف بین روزی در 3.074% سقوط تندی را تجربه نمود. پس از یک جهش در صبح زود، نرخ بازدهی دوباره در بعدازظهر سقوط نمود. در نهایت gap شکل گرفته در close روز جمعه در 3.239% پرخواهد شد اما بنظر می رسد که موج C مینور نزولی پیش از آنکه نرخ بازدهی به پیشروی خود ادامه دهد، نخست نرخ بازدهی را به سطح پایین تری خواهد برد. موج (2) بنظر می رسد که در حال گرفتن شکل یک flat امتداد یافته باشد. موج C از (2) بایستی پیش از آنکه حرکتش قطع شود به زیر کف موج A در 3.033% برود. یک هدف قدرتمند سطح 2.842% را در بر می گیرد، که کف موج 4 قبلی و نیز سطح ریتریس فیبوی 38.2% از موج (1) می باشد. یک تفسیر جایگزین این است که موج 5 از (1) در حال امتداد یافتن تا نرخ بالاتری می باشد، اما همانطور که مشاهده می کنید شاخص DSI در کف نمودار قرار دارد، شاخص پیشاپیش در حد اکسترممی قرار دارد. درست در 9% تمایل خریداران (برای قیمت)، تمایلات کوتاه مدت برای تشکیل یک رالی در قیمت اوراق قرضه و یک کاهش در نرخ بازدهی مساعدتر است.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 1 جولای 2015



                      نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده چهارشنبه با ادامه یک جهش کوتاه مدت که روز قبلش آغاز شده بود تا 3.217% افزایش یافت. ما هنوز در حال قضاوت درباره ساختار امواجی هستیم که در تحلیل قبلی درباره اش صحبت کردیم. موج (2) که در 3.227% سقف 11 ژوئن آغاز شده است، در حال ترسیم یک flat تداوم یافته است. موج B از (2) همانطور که با برچسب امواج روی نمودار نشان داده شده بنظر می رسد در 26 ژوئن یک سقف در 3.255% تشکیل داده باشد. اگر اینطور نباشد، هرگونه فشار صعودی بایستی محدود گردد. در 3.301%، موج B 1.382 برابر موج A ، نسبتی رایج در falt تداوم یافته خواهد بود. طبق اصول حاکم بر یک flat، موج C از (2) نرخ بازدهی را به زیر کف موج A در 3.033% خواهد کشاند. حس ما این است که موج C در نهایت نرخ بازدهی را به ناحیه ای در برگیرنده سطح 2.842% بازخواهد گرداند، که کف موج 4 قبلی و نیز ریتریسمنت 38.2% فیبو از موج (1) است. در صورتی که نرخ بازدهی با قدرت بالای 3.301% بسته شود مجبور به ارزیابی دوباره ساختار امواج کوتاه مدت خواهیم شد.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 6 جولای 2015



                        نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده باید در قالب موج C از (2) کاهش یابد. طبق اصول حاکم بر یک flat، موج C از (2) نرخ بازدهی را به زیر کف موج A در 3.033% خواهد کشاند. اما ساختار در حال توسعه یک کاهش عمیق تر را نشان می دهد. ما هنوز فکر می کنیم احتمالات برای اینکه نرخ بازدهی به ناحیه ای در بر گیرنده سطح 2.842%، که کف موج 4 قبلی و نیز ریتریس 38.2% فیبو از موج (1) می باشد بازگردد خوب است. اگر نرخ بازدهی افزایش یابد تا در بالای سقف بین روزی پنج شنبه گذشته (2 جولای) در 3.250% بسته شود، ما ساختار کوتاه مدت امواج را دوباره ارزیابی خواهیم نمود.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 8 جولای 2015



                          بر اساس داستان جدید واقع شده، بدلیل ترسهای حاکم بر کاهش رشد اقتصادی چین، عدم توانایی یونان در بازپرداخت بدهی اش و "هزاران میلیارد دلار از برنامه های محرک بانکهای مرکزی کشورهای جهان که موفق به افزایش رشد کند جهانی نشدند معامله گران "در حال زدن شیرجه ای نزولی در مسیر برگشت در اوراق خزانه داری (که باعث نزول نرخ بازدهی می شود) و کم کردن انتظاراتشان برای زمانی که Fed نرخ بهره را بالا خواهد برد هستند. " هنوز هیچکدام از این دلایل ذکر شده در کاهش در نرخ بازدهی موثر واقع نشده اند. در مقابل، ما یک کاهش در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده را بر پایه عوامل صحیح بنیادی بازار پیش بینی می کنیم، که امواج روانشناسی هستند. نرخ بازدهی یک پنج موجی صعودی را از کف 2.218% در 30 ژانویه تا سقف 3.227% در 11 ژوئن کامل کرده است. بنابراین، بنابر تعریف، نرخ بازدهی در سه موج کاهش خواهد یافت. همانطور که درباره اش بحث شد، الگویی که این حرکت سه موجی در حال شکل دهی به آن است به شکل یک flat است. موج C پیش بینی شده بود که به زیر کف موج A در 3.033% کاهش می یابد، که این حرکت را روز سه شنبه انجام داد. روز چهارشنبه، نرخ بازدهی تا 2.961% کاهش یافت. الگوی این کاهش حداقل نیازمندی را برای اینکه آن را کامل در نظر بگیریم ارضا نمود. اما اغلب اوقات نرخ بازدهی یک کاهش سه موجی به ناحیه کف موج چهار قبلی باز خواهد گشت، که در این مورد 2.841% (تشکیل شده در 29 می) است. این سطح نیز همزمان با یک ریتریس فیبو 38.2% از موج (1) می شود. این احتمال با درصد وقوع پایین تر بعنوان یک گزینه با دوام طی ماههای پیش رو باقی می ماند. یک صعود به بالای 3.185% گپ ایجاد شده از 2 جولای را بسته و پتانسیلی غیر از آنچه ما در اینجا توضیح دادیم را نشان خواهد داد.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 13جولای 2015



                            نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده همانطور که در نمودار نشان داده شده است، احتمالا در یا نزدیک به انتهای موج B از (2) قرار دارد. در این سناریو، موج (2) در حال ترسیم یک flat است. موج C از (2) یک کاهش تا ناحیه در بر گیرنده 2.842% خواهد بود که موج 4 از (1) است، و بایستی چندین هفته بطول بیانجامد. شاخص DSI برای اوراق 10 ساله تا 10% (برای قیمت) افت کرده است، که در حال نزدیک شدن به یک حد بالا می باشد و نشان می دهد یک پیشروی قیمت (و کاهش برای نرخ بازدهی) به سرعت در حال نزدیک شدن است. پتانسیل جایگزین این است که موج 5 از (1)، که با خط Alt. در پایین نمودار نمایش داده شده است هنوز در حال تشکیل امواج فرعی رو به بالا است. باید یک close قدرتمند بالای 3.345% انجام شود تا سناریو جایگزین را به واقعیت نزدیک سازد، که در این مورد نرخ بازدهی باید به صعود به سمت 3.600% یا بالاتر ادامه دهد.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 15جولای 2015



                              نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده یا روز دوشنبه در سقف 3.250% موج B از (2) را ثبت کرده است یا این کار را با یک فشار صعودی دیگر انجام خواهد داد. حرکت متعاقب بعدی موج C از (2) خواهد بود، یک کاهش که بایستی نرخ بازدهی را به ناحیه در برگیرنده 2.842%، که موج 4 از (1) است بکشاند. شاخص DSI از اوراق قرضه میان (قیمت) مدت چهارشنبه شب از 10% درست تا 12% حرکت کرده است. بنابراین تمایلات معامله گران به نظر می رسد مطابق باشد با یک افزایش دیگر در قیمت و یک کاهش دیگر در نرخ بازدهی.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 17جولای 2015



                                سقف 3.25% روز دوشنبه در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده بیشتر و بیشتر شبیه پایان موج B به نظر می رسد، بنابراین حالا یک فشار نزولی قابل توجه در ظرف وقوع است. سقف 3.25% همچنانکه نرخ بازدهی تا سطح 2.84% که پایان موج 4 از (1) تشکیل شده در 29 می را مشخص می نماید افت کند بایستی موقعیت خود را حفظ نماید. این کاهش واقعا هنوز نزد معامله گران ثبت نشده است. شاخص تمایلات خریداران اوراق میان مدت همچنان در 13% قرار دارد (تا پنج شنبه شب). بنابر این تمایلات آماده افزایش بیشتر قیمت/کاهش بیشتر نرخ بازدهی می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X