اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 18 سپتامبر 2015



    دو روز نزولی در نرخ بازدهی، نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده را تا 2.891%، یعنی کف روز 18 سپتامبر بازگردانده است. در نتیجه، پس از همه اینها اینطور از آب در می آید که موج 2 در حال ترسیم یک flat می باشد. این ساختار پی بینی اصلی ما می باشد اما وقتی الگو آغاز شد ما حضور نداشتیم. سقف 3.092% در 16 سپتامبر موج b (در دایره) از 2 است و افت حال حاضر موج c (در دایره) است. بنظر می رسد موج ii (در دایره) از (3) نسخه کوچکتری از موج 2 از (1) باشد، که یک flat بزرگ را نیز ترسیم نمود. اگر افت در نرخ بازدهی هفته آینده ادامه یابد، یک ناحیه حمایتی در 2.859%-2.879% در وجود دارد، که شامل کف های موج چهار در دو درجه پایین تر می باشد. وقتی موج 2 کامل شود، موج بعدی از نرخ بازدهی صعودی یک موج سه قدرتمند خواهد بود

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 21 سپتامبر 2015



      بنابر این توییتی از سوی Bloomberg News " صعودی شدن (وارد خرید شدن) در بازار اوراق قرضه ایالات متحده تنها کمی آسان تر شده است. تیتر مرتبط با مقاله اینطور بود "اگر شما پیش از Fed علاقه مند اوراق قرضه شده اید، حالا حتی بیشتر شیفته آنها خواهید شد." مدیر سرمایه ای از نیوجرسی در گفته هایش به این نکته اشاره کرد که "بازار اوراق قرضه ایالات متحده فوق العاده بنظر می رسد. وضعیت اصلی ما نترسیدن از سخنان و اقدامات Fed بوده است." ما با بخش نهایی این دیدگاهها موافقیم؛ ما هم از Fed هراسی نداریم، زیرا اقدامات آنها بازار اوراق قرضه را دنبال می کند، نه اینکه آن را هدایت کند. طبق بخش اول، دیدگاه عکس و مقابل آن را در نظر می گیریم. نرخ بازدهی طی سه سال گذشته حرکات نامنظمی داشته است (اوراق قرضه 10 ساله) و از آنجاییکه قیمت سهام سقوط تندی را تجربه می کند بایستی بزودی شتاب حرکتی خود را در مسیر صعود آغاز نماید. اوراق قرضه بلند مدت ایالات متحده روز 21 سپتامبر دو واحد افت کرد و همچنانکه نمودار (نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده) نشان می دهد، افزایش یافته است. اگر جهش امروز آغاز موج iii (در دایره) باشد، نرخ بازدهی باید پیش از آنکه موج سوم کامل شود بصورت متداوم تا بالای 3.500% افزایش یابد.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 23 سپتامبر 2015



        تحلیل روز دوشنبه گذشته به این نکته اشاره کرد که تمایلات صعودی درباره اوراق بهادار ایالات متحده در حال بالا گرفتن است؛ بررسی انجام گرفته بر روی شاخص DSI این عدد 66 درصدی از تمایلات صعودی در دو روز از سه روز کاری را حمایت می کند عددی برابر با 79% تمایلات صعودی در EURUSD تنها بازاری است با سطحی بالاتر از تمایلات صعودی در حال حاضر. این چیدمانی خوب برای یم افزایش غافلگیرانه در اوراق قرضه است. اگر شمارش نشان داده شده در اینجا دقیق باشد، نرخ بازدهی بایستی ضمن بازگشتن بزودی از 3% عبور کرده و افزایش یافته و سپساز سقف موج (b) هفته گذشته در 3.092% عبور نماید. موج ii (در دایره) بایستی در نهایت حداقل تا 3.5% حرکت نماید.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 25 سپتامبر 2015



          نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده با ترسیم امواج فرعی نهایی داخل موج ii مینوت (در دایره) طی چند روز گذشته در حال برگشت بوده است. دیروز، نرخ بازدهی یک کف حاصل از پولبک را در 2.865$% (24 سپتامبر) تشکیل داد و 25 سپتامبر بین روزی تا 2.977% بازگشت انجام داد. کف روز 24 سپتامبر در ناحیه کف موج چهار قبلی قرار داشت، که از اواخر آگوست به این سو حمایت کوتاه مدت بوده است. امواج فرعی کوتاه مدت را به هر روشی میتوان تفسیر نمود اما اگر فشار صعودی 25 سپتامبر موج iii صعودی (در دایره) باشد، نرخ بازدهی با قدرت از سطوح جاری افزایش خواهد یافت. اگر موج ii (در دایره) کامل نشود، حداکثر پتانسیل حرکت نزولی 2.711%-2.781% است، اگر نرخ بازدهی خود را به این محدوده برساند ما را غافلگیر خواهد نمود.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 09-28-2015, 08:49 PM

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 28 سپتامبر2015



            نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده دوباره افت نمود تا روز 28 سپتامبر یک کف جدید در 2.863% تشکیل دهد. نرخ بازدهی بر روی سطحی حمایتی قرار گرفته است که مسلما در ماه مارس آغاز شده است. اگر نرخ بازدهی این سطح را بشکند، بایستی به سرعت تا سطح 2.830% کاهش یابد، که ریتریس 50% از موج i (در دایره) صعودی را تشکیل خواهد داد. حداکثر پتانسیل نزولی بایستی ناحیه 2.711%-2.781% باشد، جایی که دسته ای از سطوح حمایتی قرار دارند.
            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 09-30-2015, 02:03 AM

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 30 سپتامبر2015



              در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده بنظر می رسد که موج (c) از ii (در دایره) در حال گرفتن شکل یک مثلث پایانی قطری (Ending Diagonal). به خود است. تفسیر الگو این است که صعود بعدی در نرخ بازدهی تند و تیز خواهد بود، که به سرعت کل حرکت نزولی از سقف اخیر در 3.092% در 16 سپتامبر که قله موج (b) از ii (در دایره) است را ریتریس خواهد نمود. این مثلث قطری یا در کف 2.840% روز چهارشنبه به پایان رسیده است یا کف این روز موج سوم فرعی از الگو است. سناریوی دیگر بدین معناست که افت کوتاه مدت دیگری در موج پنج فرعی وجود خواهد داشت تا این الگو را تمام کند. حمایت در ناحیه 2.781%-2.830% قرار دارد. حداکثر پتانسیل حرکت نزولی سطح 2.711 را در بر می گیرد.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 2 اکتبر 2015



                نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده صبح روز جمعه کاهش ناگهانی و تندی تا 2.746% انجام داد اما بخش بزرگی از این کاهش تند عصر همان روز ریتریس شد. ما فکر میکنیم کف روز جمعه پایان موج ii (در دایره)، طبق نامگذاری انجام شده روی چارت است.، اما پیش از آنکه بتوانیم قطعا توضیحاتی را ارایه دهیم نیاز به کمی گواه بیشتر داریم. اگر پیش بینی ما درباره یک صعود در نرخ بازدهی طی هفته های پیش رو به حقیقت بپیوندند، این امری ضروری است که 2.711% دست نخورده باقی بماند.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 5 اکتبر 2015



                  یک روز صعودی دیگر برای نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده این نرخ را به بالای خط روند صعودی که تمام سقف های موجود در رالی صعودی از سقف 3.092% در 16 سپتامبر (خط قرمز رنگ را ببینید) را متصل می کند برده است. این "شکست خط روند" احتمال اینکه موج iii (در دایره) صعودی آغاز شده باشد را افزایش می دهد. عجالتا، پیشروی از کف 2.746% روز جمعه سه موج را ترسیم کرده است، اما یک تراکم و سپس یک فشار صعودی دیگر پنج موج صعودی را خلق خواهد نمود و مهر تاییدی خواهد بود بر اینکه حرکت بعدی در مقیاس بزرگتر چرخشی به سمت به بالا داشته است. موج iii (در دایره) بایستی نرخ بازدهی را طی پنج موج به بالای 3.420% برد. در کوتاه مدت، یک Close زیر 2.811% پتانسیل رالی را باطل خواهد نمود.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 7 اکتبر 2015



                    صعود در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده از 2.746% در 2 اکتبر تا 2.921% در روز 6 اکتبر پنج موج را ترسیم نمود. این ساختار گواه های دیگری ارایه می دهد مبنی بر اینکه موج iii مینوت (در دایره) صعودی در حال آغاز است. سقف دیروز موج (i) مینوت از موج iii مینوت (در دایره) است، که بدلیل محدودیت های فضایی که در اختیارمان قرار دارد نشان داده نشده است. موج (ii) در حال اتفاق افتادن است و احتمالا به معنی یک کاهش در نرخ بازدهی تا ناحیه 2.810%-2.854% است. اما روند حالا "صعودی" است بنابراین هرگونه شگفتی احتمالا منتج به صعود نرخ بازدهی می شود، مه نزول آن. همانطور که در تحلیل قبلی اشاره شد، موج iii (در دایره) بایستی نرخ بازدهی را طی پنج موج به بالای 3.420% ببرد. سطح کلیدی برای این صعود حالا به سمت کف 2.746% تغییر یافته است، که باید تحت تفسیر نامگذاری حال حاضر موج دست نخورده باقی بماند.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 9 اکتبر 2015



                      تغییر جدیدی برای افزودن به تحلیل قبلی مان از نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده وجود ندارد. موج iii مینوت (در دایره) در کف 2.746% در 2 اکتبر آغاز شده است. موج iii (در دایره) باید نرخ بازدهی را در پنج موج طی هفته پیش رو به بالای 3.420% ببرد. سطح کلیدی برای این سناریو کف 2.746% باقی می ماند، که باید تحت تفسیر نامگذاری حال حاضر موج دست نخورده باقی بماند.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 12 اکتبر 2015



                        همانطور که اطلاع دارید سالن معاملات بازار CME برای معاملات روی نرخ های بهره و محصولات ارزی به مناسبت و پاسداشت روز کلمبوس (Columbus Day) که روز تعطیلی بانکی نیز می باشد متوقف بود. اگرچه نرخ های بهره در بازار Globex بصورت الکترونیکی معامله شده است، با اینحال سسشن معاملاتی همانطور که مستحضر هستید بسیار محدود و با حجم نقدینگی پایین روبرو بود. نمودار شب سیزدهم اکتبر قرارداد فیوچرز ماه دسامبر برای نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده را نشان می دهد. موج (ii) در فرآیند ترسیم یک flat رو به بالا قرار دارد. همانطور که با خط قرمز روی نمودار مشخص شده است، تعدادی دیگری امواج فرعی احتمالا پیش از تکمیل ساختار وجود دارند. فیوچرز دسامبر باید درست تا بالای 10-158، سقف موج a از (ii) در 8 اکتبر سقف حرکت کند. به مجرد اینکه موج (ii) کامل شود، همچنانکه نرخ بازدهی به بالاتر جهشی ناگهانی می کند، قیمت به تندی در قالب موج (iii) از iii (در دایره) کاهش خواهد یافت. هدف ما در نرخ بازدهی "بالای 3.420%" باقی می ماند. یک کاهش به زیر 19-156 در قیمت نشان از این خواهد داشت که موج (iii) نزولی پیشاپیش در جریان بوده است.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 14 اکتبر 2015



                          همانطور که صحبت شد، قیمت اوراق قرضه 30 ساله ماه دسامبر در قالب پنج موج به بالای سقف موج a از (ii) حرکت کرده است. اما این پیشروی همانطور که در نمودار توسط نامگذاری امواج نشان داده شده است، اگر موج c از (ii) باشد، بایستی سطوح جاری در این نزدیکی ها را قطع نماید. قیمت تا حداکثر محدوده ریتریس در 16-159 تا 25-159، که قله این حرکت که ریتریس 0.786 از موج (i) می باشد حرکت کرده است. موج (iii)، که بایستی در ساعات پیش رو آغاز شود، باید در نهایت قیمت را تا کف 25-151 در 16 سپتامبر پایین بکشاند. یک فشار به بالاتر از 25-159 نشان خواهد داد که سقف 20-160 در 2 اکتبر در خطر شکسته شدن قرار داشته است.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 19 اکتبر 2015



                            قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده ماه دسامبر صبح روز 19 اکتبر در ادامه توسعه امواج در داخل موج (iii) مینوت نزولی تا 18-157 افت کرد. موج (iii) باید قیمت اوراق قرضه را تا کف 15-151 در 16 سپتامبر پایین بکشد، بنابراین، همانطور که در تحلیل قبلی عنوان شد، کاهش بزرگ خواهد بود. همچنین در همان تحلیل عنوان شد، 24-159 اخیر کلیدی برای ساختار موج می باشد. هرگونه صعود به بالای این قیمت نشانگر این خواهد بود که قیمت به بالای 20-160، یعنی سقف 2 اکتبر، در حرکت بوده است که در ازای آن نرخ بهره به زیر 2.746% نزول خواهد کرد.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 21 اکتبر 2015



                              قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده ماه دسامبر صبح روز 19 اکتبر در ادامه توسعه امواج در قالب پنج موج از 24-159 در 14 اکتبر تا 03-157 در روز 20 اکتبر کاهش یافت، که به خط پایینی کانال الیوت شکل گرفته توسط این ریزش می رسد. همانطور که نمودار نشان می دهد، ما این موج ایمپالس را موج i فرعی مینوت از موج (iii) مینوت می نامیم. موج ii قیمت را تا سقف موج چهارم قبلی و ریتریس 62% فیبو برگرداند که روز 21 اکتبر تا 23-158 صعود نمود. این سقف یا کل موج ii مینوت فرعی یا موج "A" از ii می باشد. یک کاهش به زیر 18-157 شروع موج iii نزولی را تایید خواهد نمود، کاهشی که باید قیمت اوراق قرضه را به سمت 00-154 بکشاند. اگر سقف 21 اکتبر موج "A" از ii باشد، قیمت طی ساعتهای آتی کمی بیشتر سقوط خواهد نمود و سپس به بالای سقف همین روز در موج "C" از ii رالی کند. مقاومت حاضر در قیمت بالاتر 28-158 تا 05-159 است، کف پایینی که یک گپ از 18 اکتبر به این سو است. بعد از آن، موج iii نزولی باجرا در خواهد آمد. بنابراین یا از سقف روز 21 اکتبر یا سقفهایی واقع در کمی بالاتر، قیمت اوراق قرضه طی هفته های پیش رو کاهش خواهد یافت.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 23 اکتبر 2015



                                قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده ماه دسامبر به ترسیم امواج واضح و شفاف ادامه می دهد. همانطور که در شکل پیداست، زیر موج ii مینوت روز 22 اکتبر با شکست از بالای یک کانال "a-b-c" تا 02-159 حرکت نمود. قیمت موج iii نزولی را از این سقف شروع و در فرآیند ترسیم یک پنج موجی نزولی دیگر است. موج iii باید قیمت اوراق قرضه را حداقل 3 واحد دیگر پایین تر بکشاند. نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده باید تا 3.000% یا بالاتر صعود نماید. یک رالی به بالای سقف 02-159 روز 22 اکتبر این پیش بینی را باطل خواهد نمود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X