اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 4 نوامبر 2015





    نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده در طبقات شکل گیری موج iii مینوت صعودی (در دایره) از کف 2.746% در 2 اکتبر باقی می ماند. این موج پیشروی باید نرخ بازدهی را به سقف موج (1) در 3.227% در 10 ژوئن بازگرداند. قیمت به ترسیم کاهش های پنج موجی از درجه کوچک ادامه می دهد، که نشانگر نزولی بودن روند است. قرارداد فعال متداوم روزانه در تاریخ 4 نوامبر (در نمودار نشان داده نشده) تا خط روند پایینی کاهش یافت در نتیجه ممکن است یک برگشت کوتاه مدت تا محدوده 19-155 تا 09-156 یا احتمالا تا سقف موج (4) قبلی در 00-157 وجود داشته باشد. اما با روند نزولی قیمت و صعودی نرخ بازدهی، اگر قیمت ریزش فوری خود را ادامه دهد و نرخ بازدهی صعود کند ما نباید غافلگیر و متعجب شویم.

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 6 نوامبر 2015





      نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده در موج iii مینوت (در دایره) در حال پیشرفت است، که در کف 2.746% در 2 اکتبر آغاز شده است. نرخ بازدهی با صعود به بالای سقف موج (1) در 3.227% در 10 ژوئن، باید به مسیر صعودی خود ادامه دهد. از آنجاییکه موج 1 مینور از موج (3) میانی به تشکیل امواج فرعی به سمت بالا ادامه می دهد اهداف قیمتی بالاتر همچنان وجود دارد. کاهش تند و تیز روز 6 نوامبر تا 25-151 در اوراق قرضه فیوچرز قیمت را تا سطح حمایت موجود در نمودار که از ماه ژآنویه آغاز شده است پایین آورده است. اگر جهشی کوتاه مدت وجود داشته باشد، ما انتهای آن را تشخیص خواهیم داد. اما همانطور که در تحلیل قبلی گفتیم، روند بزرگتر به سمت قیمت های پایین تر و نرخ بازدهی بالاتر بر جای خود باقیست.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 9 نوامبر 2015





        نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده عجالتا تا 3.139% که سقف روز 9 نوامبر می باشد حرکت کرده است. موج صعودی حال حاضر پتانسیل بالاتری، در نهایت برای صعود به بالای 3.227% در 10 ژوئن، سقف موج (1) دارد. اما در کوتاه مدت، نرخ بازدهی برای 8 از 9 سسشن معاملاتی در نرخ بالاتری بسته شده و قیمت طی همین دوره نزولی بوده است. بنابراین یک توقف نسبتا آرام در این روندها ممکن است. هنوز، روند اصلی در نرخ بازدهی "صعودی" و در قیمت نزولی است و بر اساس ساختار در حال توسعه موج، این روندها باتمام نرسیده است.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 11 نوامبر 2015





          نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده، همچنانکه موج iii مینوت (در دایره) از کف 2.746% در 2 اکتبر پیشروی می کند، به صعود خود ادامه می دهد. برای قیمت اوراق قرضه، موج iii مینوت نزولی (در دایره) در سقف 20-160 در همان روز آغاز شده است. مقاومت بعدی در نرخ بازدهی سقف 3.227% در 10 ژوئن را در بر می گیرد، اما انتظار داریم تا در نهایت به صعود خود ادامه داده و به بالای سقف برسد )سقوط قیمت از 16-147 در نمودار قیمت).

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 16 نوامبر 2015





            قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده، شب 16 نوامبر پیش از کاهش در طول معاملات روزانه تا 07-154 جهش نمود. سقف شب 16 نوامبر ، همانطور که در نمودار فوق نشان داده شده است احتمالا موج iv می باشد. یک کاهش به زیر 29.-151 این را مورد تایید قرار خواهد داد و همانطور که موج v از (iii) نزولی قیمت را به سمت پایین می کشاند نشان خواهد داد قیمتها هنوز نزولی هستند. به مجرد اینکه بتوانیم تایید کنیم موج v در جریان است، باید قادر باشیم اهداف احتمالی نزولی را پیش بینی کنیم. همانطور عنوان شده بود، یک close بالای 00-156 برای اینکه موج چهارم باشد بسیار بزرگ است و نشان می دهد که ما به ساختارهای موجی را بسیار نزدیکتر و دقیقتر زیر نظر داریم. یگ close بالای 2.916% پیش بینی کوتاه مدت را تغییر خواهد داد، اما نه در آن حد که در مقیاس بالاتر صعودی بزرگتر را دستخوش تغییر قرار دهد.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 18 نوامبر 2015





              جهش موج چهار در قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده، ممکن است پیچیده تر شود و پیش از کامل شدن قیمت را تا محدوده 18-154 تا 09-155 ببرد. ما درباره این احتمال اطمینان نداریم اما تحقیقا برای کوتاه مدت وجود دارد. یک کاهش به زیر 18-152 باید باندازه کافی عمیق باشد تا تقریبا تمام پتانسیل صعودی باقیمانده صعود را از بین ببرد و نشان بدهد که موج نزولی بعدی تا کف های قیمتی جدید در جریان است. نمودار دوم در بالا TYX را نشان می دهد، شاخصی که برابر با ضریبی از 10 با نرخ بازدهی در اوراق قرضه 30 ساله خزانه داری می باشد (برای مثال نرخ بازدهی 6.10% ضربدر 10 برابر می شود با مقدار شاخص 61.00). اگر موج (iv) هنوز کامل نشده باشد، حمایت سطح 29.84 را در بر می گیرد. یک close زیر 29.27 برای موج چهارم خیلی بزرگ است و نشان می دهد الگویی متفاوت درحال توسعه یافتن بوده است.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 20 نوامبر 2015



                شاخص اوراق قرضه خزانه داری 30 ساله ایالات متحده – TYX - یا موج (iv) را در کف 29.88 19 نوامبر کامل کرده است یا اینکار را با یک افت دیگر به زیر این کف انجام خواهد داد. موج (v) یک صعود خواهد بود که TYX را به بالای 31.40، حد بالای موج (iii) خواهد برد. یک هدف ابتدایی سطح 33.47 را در بر می گیرد. مانند قبل، یک close زیر 29.27 برای موج چهارم بسیار بزرگ خواهد بود و نشان دهنده تشکیل یک الگوی متفاوت می باشد.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 23 نوامبر 2015



                  شاخص اوراق قرضه خزانه داری 30 ساله ایالات متحده – TYX – در حال کاهش به زیر 29.88، کف 19 نوامبر، می باشد تا موج (iv) را کامل نماید. این موج نزولی کوتاه مدت باید در محدوده 29.47-29.70 پایان یابد و منجر به تشکیل موج (v) صعودی تا شکل گیری یک سقف احیایی (بالای 31.40 در 9 نوامبر) شود. یک close بالای 30.75 این را تایید خواهد کرد که موج (v) صعودی در جریان است. مانند قبل یک close زیر 29.27 برای موج چهار بودن خیلی زیاد خواهد بود و نشان از این دارد که یک الگوی حرکتی متفاوت در حال توسعه بوده است.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 25 نوامبر 2015



                    شاخص اوراق قرضه خزانه داری 30 ساله ایالات متحده – TYX – روز 24 نوامبر تا 29.69 کاهش یافت، که داخل محدوده 29.47-29.70 قرار دارد که ما بعنوان پایان موج (iv) به آن اشاره کرده بودیم. این امکان برای TYX وجود دارد تا انتهایی پایینی محدوده کاهش یابد، اما اجباری برای این کار وجود ندارد. حرکت عمده بعدی باید موج (v) باشد، یک رالی که TYX را تا یک سقف احیای کننده جدید، بالای 31.40 با خود ببرد. همانند قبل، یک close بالای 39.27 از حد و اندازه اینکه یک موج چهار باشد بسیار بزرگتر است و نشان دهنده این است که یک الگوی حرکتی متفاوت در حال توسعه بوده است.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 2 دسامبر 2015



                      شاخص اوراق قرضه خزانه داری 30 ساله ایالات متحده – TYX – روز 1 دسامبر زیر 29.27 بسته شد که تفسیر نزولی از موج چهار را باطل نمود. نمودار بالا نرخ بازددهی واقعی اوراق قرضه 30 ساله را نشان می دهد. در حال حاضر ساختاری که در ارتباط با نرخ بازدهی از ماه اکتبر به این سو در حال اتفاق افتادن می باشد واضح نیست، بنابراین پیش بینی کوتاه مدتی برای ارایه موجود نیست. به مجرد اینکه شفافیت حاصل شود، در تحلیل های خود آن را منتشر خواهیم نمود.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 4 دسامبر 2015



                        صعود قدرتمند روز سوم دسامبر در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده منجر به یک حرکت follow-through (شکست رو به بالا) زودهنگام در صبح روز چهارم دسامبر پیش از یک حرکت برگشتی بین روزی گردید. هنوز مشخص و واضح نیست چطور حرکات دو روز گذشته با ساختار بعدی از درجه بالاتر همخوانی دارد. نرخ بازدهی به نظر می رسد یک پنج موجی صعودی از کف 2.889% در 1 دسامبر تا سقف 3.114% در صبح روز 4 دسامبر ترسیم کرده باشد. این ساختار نشان می دهد که پس از پایان پولبک امروز، نرخ بازدهی دوباره افزایش خواهد یافت، مانند حرکت قیمت به بالای سقف 3.255% در 26 ژوئن. مادامیکه کف 1 دسامبر دست نخورده باقی بماند با این پیش بینی کوتاه مدت همراه خواهیم بود.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 7 دسامبر 2015



                          نوسان در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده اوضاع را برای ما در استخراج یک پیش بینی کوتاه مدت چالش برانگیز می کند. نرخ بازدهی فعلا بالای کف 1 دسامبر (2.899%) باقی می ماند، اما کاهش روز 7 دسامبر بزرگتر از مقداری است که ما برآورد کرده ایم. ما هنوز اطمینان نداریم چطور حرکات قیمت از کف 2 اکتبر (2.746%) به بعد را با ساختار بزرگتر تطبیق دهیم. هنوز، نرخ بازدهی در خط روندی که هر کدام از کف های موج دوم از 24 آگوست به این سو (2.622%) را بهم وصل می کند باقی می ماند. اگر روند کوتاه مدت صعودی باقی بماند، نرخ بازدهی باید روز 8 دسامبر شروع به صعود نماید.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 9 دسامبر 2015



                            ما هنوز درباره ساختار کوتاه مدت در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده نردید داریم. همانطور که نمودار نشان می دهد، نرخ بازدهی همچنان به خط روندی که هر کدام از کف های موج دوم از 24 آگوست به این سو (2.622%) را بهم وصل کرده و به سمت بالا به صعود خود ادامه می دهد احترام قایل است. اگر روند کوتاه مدت صعودی باقی بماند، نرخ بازدهی باید حالا به سمت بالا صعود نماید. یک کاهش از طریق 2.899% (1 دسامبر) چشم انداز کوتاه مدت را تیره و تارتر خواهد نمود.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 14 دسامبر 2015



                              نرخ بازدهی در اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده با نزول از خط روند فاصله گرفت و روز جمعه در 2.85% بسته شد. 14 دسامبر، اگرچه اوراق قرضه با گپ صعودی باز شد و هوشمندانه طی روز کاری افزایش یافت. همانطور که خط نقطه روی نمودار نشان می دهد، حمایت قابل توجهی در سطح 2.85% قرار دارد. با برگشت سریع تا حمایت کلیدی خط روند (خط در حال حرکت از پایان امواج C و (c)، که در این تحلیل ها در روز پنج شنبه 10 دسامبر درباره اش صحبت شد، احتمال افزایش بیشتر همچنان بر جای خود باقیست. سیگنال حرکت نزولی یک حرکت برگشتی از طریق 2.85% خواهد بود.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 16 دسامبر 2015



                                از زمان تشکیل کف 2.218% در 30 ژانویه، نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده چندین higher low متوالی ترسیم کرده است. کف 2.622% در 24 آگوست موج (2) نام گرفته است. higher low بعدی 2.746% در 2 اکتبر است. جدیدترین higher low 2.845% در جمعه 11 دسامبر است. کف روز جمعه به خط روندی رسیده است که همانطور که در نمودار (با خط چین قرمز رنگ) نمایش داده شده در کف 30 ژانویه آغاز می شود. سه نقطه تماس خط را معتبر می سازد. نرخ بازدهی روز دوشنبه با گپی صعودی باز شد و همانطور که Pete درباره اس بحث کرد، پتانسیل ادامه صعود را دارد. ما درباره صحت روش نامگذاری امواج از کف ماه اکتبر (2.746%) به این سو اطمینان نداریم اما الگو باید در نهایت همچناننکه که ساختار امواج به جلو حرکت می کند شفاف شود. بسته شدن نرخ بازدهی زیر کف روز جمعه 11 دسامبر پتانسیل رالی را مردود می نماید.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X