اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 14 اکتبر 2015 - EUR/USD



    یورو باید در یا بسیار نزدیک به پایان موج ii (در دایره) باشد. قیمت روز 14 اکتبر با عبور از سقف 1.1461 در 18 سپتامبر تا 1.1491 حرکت کرده است. ساختار رالی یورو بنظر می رسد بالغ و کامل باشد. قطع موج (ii) منجر به یک موج سوم نزولی قدرتمند خواهد شد: یک کاهش پنج موجی کوچک نشانگر این خواهد بود که قیمت به روند نزولی خود در مقیاس بزرگتر بازگشته است. یک رالی از 1.1578 نامگذاری نمایش داده شده روی نمودار را باطل خواهد نمود.

    نظر


    • 19 اکتبر 2015 - EUR/USD



      کاهش از 1.1496 (15 اکتبر) تا 1.1306 (19 اکتبر) در یورو یک پنج موجی بحث برانگیز است، که موج اولیه نزولی درون موج iii مینوت (در دایره) را ایجاد می کند. طی ساعتهای پیش رو، قیمت می تواند تا ناحیه 1.1379- 1.1423 به عقب بازگشته و نزول کند، اما اگر موج جاری به سمت پایین ادامه پیدا کند این کار الزامی نمی یابد. نکته کلیدی این است که موج iii (در دایره) نزولی بنظر می رسد آغاز شده باشد. این بدان معناست که یورو در طبقات اولیه از نزول خود به سمت کف 1.0462 در 16 مارس قرار دارد، که تا یک بالغ بر کاهش چندین ماهه خواهد شد. هرگونه صعود به بالای 1.1712 نامگذاری نشان داده شده در نمودار را باطل خواهد نمود.

      نظر


      • 21 اکتبر 2015 - EUR/USD



        یورو در یورو، تحلیل قبلی به کاهش پنج موجی از 1.1496 (15 اکتبر) تا 1.1306 (19 اکتبر) اشاره کرد، نخستین موج نزولی از یک ریزش طولانی مدت تر و بزرگتر. در کوتاه مدت، ما گفتیم که " قیمت می تواند تا ناحیه 1.1379- 1.1423 به عقب بازگرد" که روز 20 اکتبر با وارد آوردن فشار نزولی تا 1.1387 این کار را کرد. سقف روز 20 اکتبر ممکن است کل این حرکت نزولی کوتاه مدت باشد یا قیمت ممکن است تا سطح فوقانی منطقه "برگشت" مذکور حرکت نماید. صرفنظر از این، درجه بزرگتر بعدی از روند نزولی باقی می ماند و به مجرد اینکه این برگشت انرژی برای ادامه حرکتش نداشته باشد، یورو باید بطور قابل توجهی کاهش یابد. همانند قبل، هرگونه صعود به بالای 1.1712 نامگذاری های انجام شده روی امواج نشان داده شده در نمودار را باطل خواهد نمود.

        نظر


        • 23 اکتبر 2015 - EUR/USD



          موج iii (در دایره) نزولی در یورو بایستی قیمت را به سمت کف 1.0462 در 13 مارس بکشاند. قیمت ممکن است در حال نزدیک شدن به بخش بعدی از یک "پنج موجی" کوچکتر، درون موج iii (در دایره) باشد. اگر هفته آینده جهش برگشتی کوچکی در کار باشد، ناحیه مقاومتی 1.1114-1.1213 قرار دارد، که اگر قیمت به این سطح دست یابد، احتمالا این جهش را دفع خواهد نمود.

          نظر


          • 4 نوامبر 2015 - EUR/USD



            همین موقعیت برای یورو نیز برقرار است اما در جهت مخالف. کاهش 4 نوامبر به زیر کف موج (i) در 1.0897 نشان می دهد که موج (iii) نزولی در حال اتفاق افتادن است. همانطور که اشاره کردیم، موج (iii) قیمت را تا کف 1.0462 در 13 مارس و در نهایت به زیر آن خواهد کشاند. پتانسیل جایگزین مشابه توضیح داده شده در دلار ممکن است در اینجا نیز نوسان داشته باشند. اگر کاهش 4 نوامبر موج b از (ii) باشد، موج c یورو را تا محدوده 1.1096-1.1141 طی هفته پیش رو خواهد برد. سپس موج (iii) نزولی آغاز خواهد شد. حال یک کاهش از 1.0788 موج b را بسیار بزرگ خواهد نمود و این احتمال جایگزین را از بین می برد. این حرکت برنامه طرح موج (iii) را محکم کاری نموده و اشاره به این دارد که قیمتها باز هم کاهش خواهند یافت.

            نظر


            • 6 نوامبر 2015 - EUR/USD



              کاهش یورو از 1.1712 در 24 آگوست باید قیمت را تا کف 1.0462 در 13 مارس ، و در نهایت زیر آن پایین بکشاند. کاهش این هفته بخش زیادی از مسیر را به سمت اهداف قیمتی عنوان شده ما پوشش داد. هرگونه جهش کوتاه مدت که توسعه یابد با مقاومت 1.0897 روبرو خواهد شد.

              نظر


              • 9 نوامبر 2015 - EUR/USD



                یورو در مسیر نزولی خود تا کف 1.0462 در 13 مارس و در نهایت به زیر آن قرار دارد. در کوتاه مدت، اگر جهش خلاف روند روز 9 نوامبر این هفته ادامه یابد، مقاومت اولیه سطح 1.0897 را در بر می گیرد.

                نظر


                • 11 نوامبر 2015 - EUR/USD



                  یورو تا 1.0462 در 13 مارس و در نهایت پایین تر در حال کاهش است. قیمت از ابتدای ماه احتمالا در موج سوم نزولی از درجه کوچک قرار دارد. یک احتمال جایگزین کوتاه مدتی این است که این کاهش که در سقف 1.1496 در 15 اکتبر آغاز شده پنج موجی باشد، بهمراه یک موج پنجم گسترش یافته. تفسیر این احتمال این است که یورو ممکن استبزودی در قالب موج (ii) جهش کند. دلیلی که ما یک نسخه جایگزین ساختار کوتاه مدتی موج را متذکر شدیم این است که شاخص DSI همانطور که در پایین نمودار نشان داده شده، درست تا 7% تمایل به خرید یورو افت نموده است. تمایلات به حد بالایی از بدبینی دست یافته است. هنوز، همانطور که نمودار نشان می دهد، کاهش یورو از سپتامبر 2014 تا ژانویه 2015 با ثبات و مداوم بوده است، بهمراه جهش شاخص DSI همراه با تشکیل حدود بالایی از بدبینی طی کل دوره. بنابراین سطح جاری 7% لزوما برای مورد نزولی ما مهلک و کشنده نیست. علاوه بر این، شاخص DSI دلار در حد بالای قابل مقایسه ای از خوشبینی قرار ندارد. حتی اگر یورو دستخوش یک جهش کوتاه مدت شود، هنوز یک موج دوم از درجه کوچک خواهد بود که حاکی از موج نزولی دیگری پس از آن می باشد. بنابراین پیش بینی ما دست نخورده و بدون تغییر باقی می ماند: یورو در روند نزولی خود به سمت قیمت های پایین تر باقی می ماند.

                  نظر


                  • 16 نوامبر 2015 - EUR/USD



                    در تحلیل قبلی اعلام شد، یورو باید به زیر 1.0675 ، کف 10 نوامبر نزول کند. ما این پیش بینی را بر اساس سختار در حال گسترش موج قرار دادیم. کاهش روز 16 نوامبر تا 1.674 در واقع یک کف جدید است، که وقتی کامل شود، نام موج v از (i) را بخود خواهد گرفت. این امکان وجود دارد که موج نزولی حال حاضر تا کف 1.0462 از 13 مارس، که همواره هدف اعلام شده ما در این تحلیل ها بوده، ادامه یابد. گزینه های کوتاه مدت دیگری برای سااختار موج وجود دارد اما نکته کلیدی این است که روند نزولی یورو دست نخورده باقی می ماند.

                    نظر


                    • 18 نوامبر 2015 - EUR/USD



                      یورو روز 18 نوامبر تا 1.0617 کاهش یافت و شاخص DSI دوباره به زیر 10% تمایل خریداران یورو کاهش یافته است (شب 18 نوامبر در رقم 7% قرار داشت). حس من این است که در مقابل اتمام موج (i) توسط یورو، همانطور که قبلا این کاهش را از 1.1496 نامگذاری کرده بودیم، احتمال بهتر است این ریزش را بعنوان موج iii مینوت (در دایره) بنامیم، که شامل یک موج اول امتداد یافته می شود. چه موج فرعی نهایی از موج (v) از iii نزولی (در دایره) اتفاق بیافتد یا نه، تمایلات در حد بالایی قرار دارد که ما به دقت امواج کوتاه مدت را برای برآورد یک برگشت قیمت صعودی زیر نظر داشته باشیم. اگر نزول حال حاضر امتداد یابد، هدف کوتاه مدت بعدی (در مسیر نزول) سطح 1.584 را در بر می گیرد. یک رالی پنج موجی کوچک نشانه اولیه ای خواهد بود که موج iii (در دایره) کامل شده است و موج iv (در دایره) در حال آغاز شدن است، مع این یک حرکت پیشروی خلاف روند چند هفته ای خواهد بود.

                      نظر


                      • 20 نوامبر 2015 - EUR/USD





                        یورو روند کوتاه مدت یورو نزولی باقی می ماند. قیمت در حال ترسیم امواج فرعی نهایی از موجiii مینوت (در دایره) که در سقف 1.1496 در 15 اکتبر آغاز شده می باشد. نمودار دوم در بالا یک ناحیه بزرگنمایی شده از امواج فرعی را نشان می دهد که موج iii (در دایره) را تشکیل می دهد. موج (v) از iii (در دایره) باید پیش از اینکه الگو کامل شود قیمت را به زیر 1.0617 بکشاند. هدف بعدی 1.0485-1.0526 است اما به مجرد اینکه پنج موج نزولی در تمام مقیاس های حرکت روند از سقف 15 اکتبر وجود داشته باشد الگوی حرکتی قیمت کامل خواهد، اهمیتی ندارد که یورو تا چه قیمتی حرکت کند. همین حالا، ساختار حرکتی قیمت هنوز در حال توسعه موج پنجم و نهایی از نزول خود می باشد، بنابراین ما برای کوتاه مدت بر روی نزول قیمت فکر می کنیم.

                        نظر


                        • 23 نوامبر 2015 - EUR/USD



                          از آنجاییکه موج iii مینور (در دایره) امواج فرعی نهایی خود را ترسیم می کند یورو روز 23 نوامبر تا 1.0593 کاهش یافت. محدوده هدف عنوان شده ما از تحلیل قبلی 1.0485-1.0526 است، که هنوز هم ممکن است قیمت به آن برسد، اما تمایلات به سرعت در حال برگشت تا یک حد بالایی از بدبینی است. شاخص DSI جمعه شب (20 نوامبر) 11% بود و هر دو میانگین 5 روزه و 10 روزه زیر 12% قرار دارند. طی ساعات پیش رو، قیمت باید تا محدوده 1.0565-1.0700 رالی نماید. اگر این صعود پنج موج را ترسیم نماید، احتمالات تا این حد افزایش خواهد یافت که موج iii مینوت نزولی (در دایره) کامل شده است.

                          نظر


                          • 25 نوامبر 2015 - EUR/USD



                            یورو ممکن است در یا نزدیک به پایان کاهش خود از سقف 1.1496 در 15 اکتبر قرار داشته باشد. گراف زیری در نمودار فوق حد بالای از تمایلات را نمایش می دهد، از آنجاییکه 3% از معامله گران یورو که ر قالب شاخص DSI نظرسنجی شده اند اینطور فکر می کنند که قیمت رالی خواهد نمود. در مقابل، وقتی یورو در حال رالی قدرتمندانه ای در تابستان قبلی بود، 86% از معامله گران روز 24 آگوست اعلام کردند که قیمت به رالی خود ادامه خواهد داد. یورو در آن روز در 1.1712 تشکیل قله داد و از آن به بعد 10% نزول کرده است. این امکان وجود دارد که پایان قطری مشابهی در یورو را از 12 نوامبر به این سو را همانطور که در تحلیل دلار درباره اش صحبت کردیم نامگذاری نماییم. نمایش این حرکت در نمودار این نوبت بسیار سخت است اما در در سقف 1.0690 در صبح روز 25 نوامبر در حال آغاز است، که درست در وسط محدوده 1.0565-1.0700 که ما در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم قرار دارد، یورو باید در موج پنجم از موج پنج نزولی قرار داشته باشد. یک close بالای 1.0728 نشان از این خواهد داشت که حرکت قطری کامل شده و یک رالی بلند مدت تر و بزرگتر برای یورو در جریان بوده است. اگر قیمت به نزول خود ادامه داده و سطح 1.0519 را رو به پایین بشکند، این ساختار را از لیست مراقبت ما خارج خارج خواهد نمود و نشانگر این خواهد بود که یورو هنوز هم در حال ادامه حرکت خود حتی به سمت سطوح پایین تر بوده است.

                            نظر


                            • 2 دسامبر 2015 - EUR/USD





                              تحلیل مشابهی برای یورو صادق است، اما در جهت مخالف. کف 1.0551 روز 2 دسامبر ممکن است موج فرعی نهایی از پایان قطری را که در تحلیل 30 نوامبر به آن اشاره کردیم باشد، اما ما هنوز یک "پنج موجی" را روی نمودار مشاهده نمی کنیم. اگر کف 2 دسامبر پایان الگوی حرکتی باشد، یورو باید به سرعت تا 1.0830 (12 نوامبر)، ریشه آغاز حرکت این ساختار، که سقف موج iv (در دایره) می باشد رالی کند. اگرچه در صورتی که یورو از 1.0441 کاهش یابد، هنوز یک افت شدید ممکن است برای پایین کشاندن قیمت حتی تا سطوح پایین تر ادامه یابد، حداقل طی کوتاه مدت.

                              نظر


                              • 4 دسامبر 2015 - EUR/USD





                                الگوی پایان قطری یورو در ساعات ابتدایی روز 3 دسامبر در قیمت 1.0524 به پایان رسید. قیمت پس از آن با حرکتت تا 1.0981، که سقف باقی روز می باشد افزایش یافت. این حرکتی خیره کننده بود که توسط ساختار امواج و نیز حد بالای بدبینی در یورو همچنانکه الگوی حرکت نزولی در حال پایان یافتن بود به ثبت رسیده بود.سقف 1.0981 دیروز احتمالا موج (a) از iv (ذدر دایره)، که حاکی از فشار صعودی دیگری پیش از کامل شدن حرکت خلاف روند می باشد. اما این ممکن است کمی زمان ببرد تا حرکت بزرگ روز 3 نوامبر را پیش از ادامه حرکت و ارزیابی مجدد روندهای یورو از سوی خودش را درک کنیم. ما اجازه خواهیم داد ساختار کوتاه مدتی توسعه یافته و مقداری از نتایج راهفته آینده ترسیم نماید.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X