اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 29 آوریل 2015



    حرکت نقره مشابه طلا است. در این نمودار، موج iii مینوت (در دایره) بایستی قیمت را تا بالای 19.00 ببرد. در کوتاه مدت، اگر نقره پیش از آغاز موج قدرتمند صعودی بعدی پولبک بیشتری انجام دهد، محدوده حمایتی در 16.03$-16.30$ قرار دارد.

    نظر


    • طلا – 1 می 2105



      طلا روز جمعه تا 1170.15$ کاهش یافت، که یک کف جدید برای پولبکی بود که در سقف 1220.26$ موج 1 در 26 مارس آغاز شد. کف روز جمعه بواسطه نقره مورد تایید قرار نگرفت، که عجالتا بالای کف 15.58$ خود در 24 آوریل باقی ماند. واگرایی ها اغلب اوقات در نقاط چرخش بین این دو فلز اتفاق می افتد. اگر این چنین مثالی باشد، طلا بایستی شروع به رالی در اوایل هفته بعدش نماید. پولبک جدید روز جمعه به این معناست که موج 2 ساختاری تقریبا متفاوت ترسیم کرده است، جایی که در آن موج b (در دایره) از 2 شکل یک flat فراری را بخود گرفته است، مورد دوم که فرضیه قبلی ما بود. کاهش این هفته موج c از 2 است، همانطور که روی نمودار نشان داده شده. یک رالی به بالای 1215.56$ این را تایید خواهد نمود که موج 3 در جریان است، بهمراه اینکه طلا سپس به سمت سطح 1300.00$ همراه خوی در جریان است.

      نظر


      • نقره – 1 می 2015



        پیش بینی ما هنوز برای رالی نقره به بالای 19.00$ می باشد. کف روز پنج شنبه در 15.81$ (30 آوریل) اتفاق افتاد که نسبتا زیر حمایت پیش بینی شده بود اما هنوز بالاتر از حمایت خط روند قرار دارد که از حرکت شدید و ناگهانی 14.49$ در 1 دسامبر انشعاب گرفته است، این خط روند از 15.68$ درclose روز دوشنبه می گذرد. یک close قدرتمند زیر این بدین معنی خواهد بود که موج B به شکل پیجیده تری نسبت به آنچه پیش بینی شده چرخش می نماید.
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 05-07-2015, 02:50 AM

        نظر


        • نقره –1 می 2015



          پیش بینی ما هنوز برای رالی نقره به بالای 19.00$ می باشد. کف روز پنج شنبه در 15.81$ (30 آوریل) اتفاق افتاد که نسبتا زیر حمایت پیش بینی شده بود اما هنوز بالاتر از حمایت خط روند قرار دارد که از حرکت شدید و ناگهانی 14.49$ در 1 دسامبر انشعاب گرفته است، این خط روند از 15.68$ می گذرد در مانده روز حجاب

          نظر


          • طلا – 4 می 2105



            طلا روز دوشنبه صعودی بود، که بایستی نخستین روز از یک پیشروی بلندمدت تر و بزرگتر باشد. در تحلیل قبلی در این باره بحث شد که کف 1170.15$ پایان موج 2 مینور است و گفتیم که "طلا بایستی اوایل هفته بعد رالی خود را آغاز نماید". یک روز یک باعث ایجاد یک روند نمی شود اما هر روندی باید با یک حرکت یک روزه در جهت خود آغاز شود. نقره قوی تر از طلا بوده و به بالای سقف بین روزی 30 آوریل جهش نمود، بهمراه اینکه طلا موفق به تایید آن نشده است. اگر کف روز جمعه در 1170.15$ پایان موج 2 مینور را مشخص نمایدريال طلا بزودی بایستی حرکت صعودی نقره را با رالی به بالای 1215.56$ تایید نماید. این صعود مشخص خواهد نمود که موج 3 مینور در حال اتفاق افتادن بوده است، که طبق بحثی که قبلا کردیم، بایستی طلا را به سمت سطح 1300.00$ ببرد. یک کاهش به زیر کف روز جمعه از آنجایی که موج 2 نسبت به موج 1 بزرگ خواهد شد برای نامگذاری حال حاضر امواج مشکل آفرین خواهد بود.

            نظر


            • طلا – 6 می 2105



              تغییری در تحلیل کوتاه مدت ما برای طلا وجود ندارد. . اگر کف روز جمعه در 1170.15$ پایان موج 2 مینور را مشخص نمای، طلا بزودی بایستی حرکت صعودی نقره را با رالی به بالای 1215.56$ تایید نماید. این صعود مشخص خواهد نمود که موج 3 مینور در حال اتفاق افتادن بوده است، که طبق بحثی که قبلا کردیم، بایستی طلا را به سمت سطح 1300.00$ ببرد. یک کاهش به زیر کف روز جمعه از آنجایی که موج 2 نسبت به موج 1 بزرگ خواهد شد برای نامگذاری حال حاضر امواج مشکل آفرین خواهد بود.

              نظر


              • نقره – 6 می 2015



                پیش بینی ما برای نقره نیز تغییری نکرده است. رالی حال حاضر بایستی قیمت را به بالای 19.00$ ببرد، که حداقل خدف ما می باشد. این پیش بینی تا زمانی بدون تغییر باقی خواهد ماند که خط روند پنج ماهه از 1 دسامبر (14.49$) دست نخورده باقی بماند.

                نظر


                • طلا و نقره – 8 می 2105





                  پیش بینی کوتاه مدت ما برای طلا و نقره هر دو دست نخورده بر جای خود باقیست. طلا این هفته را مثبت تر از قیمت close هفته گذشته به پایان رساند اما پیشروی صعودی عجالتا مهار شده است. وضعیت ما اینطور باقی می ماند که اگر کف جمعه گذشته در 1170.15$ (1 می) پایان موج 2 مینور را مشخص کند، طلا بایستی بزودی حرکت صعودی نقره را با رالی کردن به بالای 1215.56$ تایید نماید. یک کاهش به زیر 1170.15$ مورد صعودی ما را از بین نخواهد برد اما برای آن مشکل آفرین خواهد شد، زیرا ساختار امواج را برای تغییر دادن در تفاسیر باز خواهد گذاشت. همینطور برای نقره، این فلز نیز بایستی رالی نماید. پیش بینی ما اینطور باقی می ماند که موج حال حاضر قیمت را به بالای 19.00$ خواهد برد، که حداقل هدف حرکتی ما می باشد. این چشم انداز کوتاه مدتی مادامیکه خط روند پنج ماهه از 1 دسامبر (14.49$) دست نخورده باقی بماند، تغییری نخواهد نمود.

                  نظر


                  • طلا – 11 می 2105





                    طلا و نقره روز دوشنبه کمی شعیف عمل کردند اما پیش بینی کوتاه مدت ما همچنان بدون تغییر بر سر جای خود باقیست. اگر کف جمعه گذشته در 1170.15$ (1 می) همانطور که با نامگذاری روی نمودار نشان داده شده است پایان موج 2 مینور از موج (C) میانی را مشخص کند، طلا بایستی بزودی به بالای 1215.56$ که سقف 28 آوریل نیز است صعود نماید. این فشار صعودی نشانه ای واضح از این خواهد بود که موج 3 مینور در حال آغاز شتاب بخشیدن به حرکت صعودی اش بوده است. همانند قبل این حرکت صعودی بایستی قیمت طلا را در ابتدا به سمت 1300$ ببرد. نمودار دوم طبق چیزی که هر هفته به CFTC گزارش شده است، تعداد خالص قراردادهای خرید فیوچرز و آپشن متعلق به مدیران سرمایه ای می باشد که معاملات فیوچرز را به نمایندگی و از طرف مشتریان خود انجام می دهند. این گروه قیمت ها را دنبال کرده و اغلب اوقات در موقعیتی شدید و افراطی در سمتی اشتباه هنگام تغییر روند بدام می افتند. توجه نمایید که چقدر سریع مدیران سرمایه طی دوره ای از زمان تشکیل سقف موج (2) از A (در دایره) در اکتبر 2012 به این سو که بیشتر از هر زمانی تفکر صعودی داشته اند سوار بر موج اولیه صعودی طلا از کف تشکیل شده در نوامبر 2014 که همان موج (A) می باشد شده اند. قیمت طلا طی 9 ماه بعد از تشکیل آن کف 45% کاهش یافت. جدیدترین ارقام نشان می دهند که مدیران سرمایه تنها 31661 قرارداد خالص خرید در اختیار دارند، که از 13 دسامبر 2014 به این سو در آغاز یک دوره جهش سه ماهه دومین حداقل تعداد کل قراردادهای معامله شده می باشد. با پیش بینی از موضوع که هرگز تضمینی در تحلیل بازار وجود ندارد، وضعیت حال حاضر تعداد خالص قراردادهای خرید مطابق با نامگذاری امواج انجام شده توسط ما می باشد. اگر طلا زیر 1170.15$ بسته شود، احتمالا موج (B) میانی (متوسط) هنوز کامل نشده است.

                    نظر


                    • نقره – 11 می 2015



                      مشابه طلا، پیش بینی ما برای نقره بدون تغییر بر جای خود باقیست. موج بعدی از پیشروی قیمت را به بالای 19.00$ که هنوز حداقل هدف ما می باشد خواهد برد. نقره به معاملات خود درست بالای خط روندی که در 14.49$ (1 دسامبر) آغاز شده ادامه داده و شامل تمام نزول های بعد از آن شده است. در کوتاه مدت، این برای پتانسیل رالی نقره اهمیت دارد که قیمت زیر بصورت ملموس زیر این خط، که از 15.75$ عبور می کند بسته نشود. یک close محسوس زیر خط حمایت نشان از این خواهد داشت که نقره هنوز آماده رالی به سمت سطح مذکور نمی باشد.

                      نظر


                      • طلا – 15 می 2105



                        یک سقف جدید برای طلا در سه ماه گذشته برای این هفته نشان می دهد که موجی بعدی از پیشروی در جریان است. همانطور که بحث شد، این موج بایستی قیمت را برای شروع تا 1300$ ببرد. پتانسیل بزرگتری برای صعود بر پایه مقیاس بالاتر از ساختار امواج وجود دارد. نامگذاری ها بر روی نمودار همچنان رالی از کف 1131.85$ در 7 نوامبر را بعنوان موج اولیه B (در دایره) نشان می دهد سطح کوتاه مدت کلیدی برای مورد صعودی قیمت 1170.15$ یا کف 1 می است. هرگونه شکست در این کف، پیش بینی انجام شده برای این تحلیل به حالت تعلیق در خواهد آورد.

                        نظر


                        • نقره – 15 می 2015



                          رالی نقره به پایان نرسیده است. ما 19.00$ را بعنوان نخستین هدف کوتاه مدت برگزیده ایم اما ظهور چندین یک و دو از زمانی تشکیل کف موج B در 15.27$ نشان از یک پتانسیل برای صعود به سطوح بالاتر دارد. به مجرد اینکه نقره تا 19.00$ حرکت نمود ساختار آن را برای تعیین هدف بالاتر مورد آنالیز قرار خواهیم داد. کف روز سه شنبه در 16.13$ (12 می) نبایستی تحت پارامترهای حال حاضر از ساختار امواج شکسته شود.

                          نظر


                          • طلا – 18 می 2105



                            طلا (با قیمت اسپات یا لحظه ای) حالا برای 5 روز کاری متوالی است که در قیمتی بالاتر بسته شده و همچنان به پیشروی صعودی خود در قالب موج (C) ادامه می دهد. ممکن است توقفی برای رالی طی روز پیش رو (سه شنبه) یا بعد از وجود داشته باشد، اما قیمت بایستی در فرآیند حرکت به سمت 1300$ بهمراه پتانسیل بزرگتری برای صعود قرار داشته باشد. همانطور که در تحلیل روز جمعه عنوان شد، سطح کلیدی کوتاه مدت برای حالت صعودی 1170.15$ کف قیمتی 1 می است. هرگونه شکستی در این کف قیمتی پیش بینی ما را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

                            نظر


                            • نقره – 18 می 2015



                              هدف بعدی حرکت نقره در 19.00$ بر جای خود باقیست. ساختار امواج نشان می دهد که قیمت پتانسیل قدرتمندی برای ادامه حرکت صعودی اش دارد. اگر پیش بینی حال حاضر اتفاق بیافتد، کف شکل گرفته اخیر در 16.13$ (12 می) نبایستی حتی مورد تست قیمت قرار بگیرد.

                              نظر


                              • طلا – 20 می 2105





                                رالی طلا با کاهش قیمت طلا تا 1203.10$ که کف بین روزی است روز سه شنبه متوقف شد. همانطور که با برچسب امواج روی نمودار 240 دقیقه نشان داده شده، کاهش تا کف امروز به احتمال زیاد موج چهار است. تفسیر این ساختار حرکتی این است که قیمت در قالب موج (v) تا 1241$-1251$، ناحیه ای که در آنجا امواج (v) و (i) ارتباط قیمتی با یکدیگر دارند رالی خواهد نمود. این حرکت صعودی بطور ایده آل بایستی از کف روز چهارشنبه آغاز شود. در غیر اینصورت، حداکثر پتانسیل حرکت نزولی بایستی تا 1181.00$ باشد، که یک خط حمایتی است که در کف 1142.87$ در 17 مارس آغاز می شود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X