اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 16 سپتامبر 2013


    نقره یک الگوی کوتاه مدت مشابه طلا را نمایش می دهد. جهش یک شنبه شب تا 22.48$ بنظر می رسد با اشاره به اینکه نقره زیر فشار فروش باقی می ماند یک الگوی 3 موجی را تکمیل کرده باشد. موج 5 نزولی، که در قیمت 25.15$ آغاز شده است، باید نقره را به زیر کف موج 3 در 18.19$ بکشاند. یک هدف احتمالی 17.32$ است، جایی که یک ارتباط موجی بین موج 5 و 1 وجود دارد. مقاومت قدرتمندی در ناحیه 23.30$ - 23.50$ وجود دارد.

    نظر


    • طلا – 16 سپتامبر 2013


      پس از صعود به سطح 1336$ در قالب یک حرکت 3 موجی، طلا در سشن آمریکا دیروز دوباره نزول از سر گرفت و در منطقه close روز جمعه بسته شد. تحلیل ما نیز با گزارش پیشین تفاوتی نکرده است. کل حرکت صعودی طلا از دره 28 ژوئن در قیمت 1180$ را تا قله 28 آگوست در 1434$ می توان در قالب یک حرکت a-b-c درنظر گرفت که موج 4 را تشکیل می دهد. موج 5 - که با شکست 1272$ تایید می شود - بایستی هم اندازه موج 1 بوده و طلا را تا سطح 1035$ پایین ببرد.

      هر گونه رالی کوتاه مدت خلاف روند در طلا با یک مقاومت مستحکم در ناحیه کانال شکسته شده در حدود 1370$ روبرو خواهدشد.

      نظر


      • نقره – 18 سپتامبر 2013


        نقره نیز با برگرداندن ریزشهای صبحگاهی، عصر روز چهارشنبه با قدرت رالی نمود. در اینجا قیمتها تا یک خط مقاومت که در سقف موج 4 آغاز شده و شامل تمامی جهش های پس از آن می باشد برده شده اند. اگر موج فرعی 5 نزولی در جریان باشد، رالی روز چهارشنبه باید تنها درباره حد فشار صعودی باشد. یک کاهش به زیر کف 21.19$ روز چهاشنبه مورد نزولی را تقویت خواهد نمود و اشاره به کفهای جدید پیش رو می نماید. یک close بالای 24.36$ خط نزولی قرمز رنگ نشان داده شده روی نمودار، اشاره به این خواهد نمود که نقره پتانسیل صعودی بیشتری طی هفته های پیش رو دارد. شاخص DSI (trade-futures.com) از close سه شنبه شب تا رقم 45% گاوها کاهش یافته است، که از حد پایین بدبینی که اغلب با یک کف قابل توجه همزمان می شود دور می باشد.

        نظر


        • طلا – 18 سپتامبر 2013


          هم طلا و هم نقره برگشت های نیرومند میان روزی داشتند آن هم پس از اینکه بیشتر روز را در مناطق پایینی به سر برده بودند. رالی طلا قیمت را به نزدیکی باند پایینی چنگال شکسته شده A-B-C برده است و این سطح اکنون بایستی به عنوان مقاومت عمل کند. ابعاد رالی دیروز گزینه هایی را درباره ساختار موج شماری پیش روی ما قرار می دهد. گزینه اصلی همچنان این است که رالی طلا از دره 28 ژوئن در 1180$ تا قله 28 آگوست در 1434$ یک رالی خلاف روند با قالب ساختاری A-B-C است. به این ترتیب، نزولی که از 28 آگوست آغاز شده را می توان آغاز موج 5 درنظر گرفت که بایستی طلا را به دره های عمیق رهنمون کند. اگر این تفسیر درست باشد، طلا نبایستی پیش از آغاز دوباره فشار فروش خیلی بالاتر از 1373$ برود.

          اما اگر این اتفاق روی دهد و طلا بالای 1373$ برود، نزول از 28 آگوست را می توان در قالب یک موج X درنظرگرفت که در این صورت رالی آغازشده از 28 ژوئن در قالب یک دابل زیگزاگ و با ساختار A-B-C-X-A-B-C خواهدبود که به معنی صعود طلا تا منطقه 1487$ - 1500$ خواهدبود تا اصلاحی صعودی کامل شود.

          نزول طلا به زیر دره دیروز در 1291$ موید سناریوی اصلی و اولیه ما خواهدبود.

          نظر


          • نقره – 20 سپتامبر 2013


            اواخر عصر جمعه نقره هنوز در تلاش برای ریتریس کمی از جهش حاصل از تهییج Fed می باشد. در ساعت 4:45 دقیقه قیمت Spot در 21.82$ بود، بارامی در بالای close روز سه شنبه در 21.78$. نمودار شمارش و رقم زوج 92% گاوی که سقف های موج (2) و 4 را همراهی نمود نشان می دهد. روز چهارشنبه استیو یادآور نمود که روند صعودی رو به کاهش گذارده است، اما اینطور از آب در آمد که جهش جمع و جور روز چهارشنبه اشتیاق معامله گران را برای نقره دوباره مشتعل نموده است. حرکت صعودی نیز تا رقم 63% گاوی جهش نموده است. این می تواند برای بالا بردن موج 5 کافی باشد. شمارش سقف موج 4 ایده آل نمی باشد، اما حرکت سریع رو به عقب کف روز چهارشنبه 21.19$ احتمال اینکه موج فرعی 5 نزولی در حال اتفاق افتادن باشد را معتبر می سازد. شکست 21.19$ تایید قطعی تری خواهد بود. بعبارت دیگر یک صعود در برگشت به بالا از طریق 24.00$، در خط مقاومت با شیب نزولی نشان داده شده روی نمودار، نشان خواهد داد که نقره باحتمال پتانسیل صعودی بیشتری دارد.

            نظر


            • طلا – 20 سپتامبر 2013




              طلا و نقره هر دو به ما گواهی محکمی ارائه می دهند دال بر اینکه بازارهای مالی به سرعت به سمت دوره ای جدید از نزول پیش می روند. پس از بازگشت اصلاحی از دره ای که در ژوئن ساخته شده بود، هر دو فلز گرانبها در آگوست مجدداً راه نزول در پیش گرفتند و باز هر دو پس از تصمیم فدرال رزرو مبنی بر دست نگاه داشتن در توقف برنامه تسهیلی خود، رالی های سریعی داشتند. اما نکته مهم اینجاست که هیچ یک موفق به فتح قلل خود در آگوست نشدند. این شکست طلا در فتح قله پیشین خود را در چارت نشان داده ایم. افزون بر ناتوانی در فتح قله موج 4، طلا در بازگشت به کانال صعودی موج 4 خود نیز ناکام ماند.

              در چارت هفتگی نیز شاهد این هستیم که طلا در آستانه بیرون افتادن کامل از کانال صعودی خود است که از دره موج 4 در سال 2008 قابل ترسیم است. توجه کنید که این دره در اکتبر سال 2008 ساخته شد یعنی تنها چند ماه پیش از دره ای که بازار سهام در مارس 2009 ساخت. با توجه به یکپارچگی بازارهای مالی، انتظار داریم تا همچنان که طلا پیشتاز رالی در سهام بود، این بار نیز پیشتاز یک حرکت بزرگ در جهت معکوس باشد. انتظار داریم حمایتی که در منطقه 1250$ تا 1300$ از طلا شد با افزایش فشار فروش در هم شکسته شود.

              نظر


              • نقره – 23 سپتامبر 2013


                نقره نیز پس از رسیدن به خط روندی که در سقف موج فرعی 4 آغاز شده و از آنجا نزول می کند، به پایین بازگشت. در نتیجه پتانسیل نزولی در این فلز نیز بعنوان پتانسیل برتر باقی می ماند. یک کاهش از طریق 21.19$، کف چهارشنبه گذشته (18 سپتامبر)، این مورد را که موج 5 فرعی نزولی در حال اتفاق افتادن بوده است را تقویت می کند. ارتباط نزولی بعدی بین موجها در قیمت 17.32$ اتفاق می افتد، که هدف اولیه می باشد. به همین منوال، یک فشار صعودی به بالای سقف 23.45$ هفته گذشته در راستای خرسها نخواهد بود. در مقابل، می تواند اشاره به این کند که نقره در یک رالی بزرگتر و بلند مدت تر طی هفته های پیش رو بوده است. در صورتی که قیمت از سقف هفته گشذته بالاتر برود توضیح لازمه را ارایه خواهیم داد.

                نظر


                • طلا و نقره – 25 سپتامبر 2013



                  تحرکات جدید کمی طی 2 روز گذشته در هر دو فلز طلا و نقره بوده است، بنابراین پیش بینی ما دست نخورده باقی می ماند. در طلا، یک کاهش طریق 1272.56$ ، کف موج “B” در 7 آگوست، پتانسیل نزولی را که درباره اش بحث نموده ایم تایید خواهد نمود.خدف نزولی بعدی 1035.00$ باقی می ماند، جایی که موج 5 و موج 1 از نظر طولی برابر خواهند بود، یک ارتباط موج مشترک. یک فشار صعودی به بالای 1375.37$ (19 سپتامبر) پتانسیل طلا را با بالا بردن احتمالات برای یک رالی بیشتر بجای یک کاهش طی هفته های پیش رو تغییر خواهد داد.در نقره یک کاهش از طریق 21.19$، کف چهارشنبه گذشته (18 سپتامبر)، موردی را که موج 5 فرعی در حال اتفاق افتادن بود را تقویت می کند. هدف بعدی در اینجا 17.32$ خواهد بود. سقف 23.45$ هفته گذشته برای مورد نزولی با اهمیت باقی می ماند و اگر جهشی کوتاه مدت بیشتری وجود داشته باشد قیمت نباید از این سقف عبور کند.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 09-26-2013, 10:58 AM

                  نظر


                  • طلا – 27 سپتامبر 2013


                    طلا طی چند سسشن گذشته کمی از نقره عجیب تر بوده است. قیمتها 50% نزول قبلی از 1375.37$ در 19 سپتامبر ریتریس نموده است. طلا ممکن است کمی بالاتر برود اما جهش قیمتی جاری با پایان یافتن زیر سقف 19 سپتامبر باید ثابت کند که خلاف روند است. ما هنوز در انتظار یک کاهش از طریق 1272.56$ ، بعنوان کف موج "B" در 7 آگوست هستیم که پتانسیل نزولی نامگذاری امواج نشان داده شده در نمودار را تایید خواهد نمود. مانند قبل، یک رالی به بالای 1375.37$ (19 سپتامبر) پتانسیل طلا طی هفته های پیش رو را با بالا بردن احتمال برای یک رالی بجای یک کاهش تغییر خواهد داد.

                    نظر


                    • نقره – 27 سپتامبر 2013


                      صعود این هفته نقره اندکی متلاطم و بدون تداوم بوده است، که مطابق با دیدگاه ما می باشد که تنها یک توقف در قالب یک نزول بزرگتر می باشد. یک کاهش به زیر 21.19$، کف 18 سپتامبر، موردی را که موج 5 نزولی از 23.45$ در حال اتفاق بوده است را تقویت می کند. این سقف برای مورد نزولی با اهمیت است، در صورتیکه مورد تجاوز قرار بگیرد، شاید احتمالات را به سمت یک رالی بزرگتر طی ماههای پیش رو تغییر دهد.

                      نظر


                      • طلا – 02 اكتبر 2013



                        طلا به تندي تا 1278.60$ در اوايل صبح روز چهارشنبه افت كرد و سپس به تندي تا 1317.10$ رالي نمود. ساختار كوتاه مدت موج تيره و ناواضح شده است، همچنانكه كاهش از سقف 1434.05$ در 28 آگوست هنوز بنظر نمي آيد كه يك الگوي ايمپالس باشد. برجسته ترين مشخصه روي نمودار اين است كه رالي از كف 1180.04$ در 28 ژوئن تا سقف 28 آگوست 3 موجي مي باشد. موج (4) پايان يافته در 28 آگوست يا اين سقف، موج A از (4) احتمالا اولين ضلع يك مثلث باشد. هر تفسيري نشان مي دهد روند اصلي طلا نزولي باقي مي ماند. اگر موج (4) منتهي به 28 آگوست شده باشد، اگر اين سقف موج A از (4) باشد، زودتر به كفهاي قيمتي جديدي دست يافته مي شود. طلا زير يك خط مقاومت نزولي كه در سقف ماه آگوست آغاز مي شود و هر جهش كوتاه مدت را شامل مي شود. ماداميكه طلا با قدرت بالاي 1344$ بسته نشود تمايل داريم در كوتاه مدت وزن را به روند نزولي بدهيم. انجام اين حركت ممكن است پيام آوري براي تفسير مثلث باشد.

                        نظر


                        • نقره – 02 اكتبر 2013



                          نقره بر خلاف طلا ديروز سقوط سنگين تا 20.60$ انجام داد. اما روز چهارشنبه روزي براي رالي مستحكم بود كه نقره را تا يك close در 21.78$ در برگشت به بالاي كف 18 ستامبر در 21.19$ ببرد. عدم موفقيت در مستحكم نمودن يك شكست برخي اوقات سيگنال يك تقاضاي اساسي را صادر مي كند. ديدگاه اصلي ما اينطور باقي مي ماند كه سقف 28 آگوست در 25.15$ بهترين نامگذاري سقف موج 4 مي باشد، كه در يك سقف موج 4 و يك خط روند همانطور كه در نمودار نشان داده شده است پايان مي يابد. رالي روز چهارشنبه ممكن است بدين معني باشد كه نقره پيش از ادامه موج 5 نزولي تا كفهاي قيمتي جديد كمي بالاتر جهش خواهد نمود. مقاومت قيمت 23.45$ را در بر مي گيرد. اگر نقره رالي روز چهارشنبه را ريتريس نمايد، حمايتي تا بعد از اينكه قيمتها كفهاي جديدي زير كف 18.19$ روز 28 ژوئن بسازد وجود ندارد.

                          نظر


                          • طلا – 04 اكتبر 2013



                            تحلیل کوتاه مدت ما برای طلا از تفسیر روز چهارشنبه تغییری نکرده است. یا موج (4) روز 28 آگوست در 1434.05$ تشکیل قله داده است یا این سقف موج A از (4) می باشد، که ممکن است در حال ترسیم یک مثلث باشد. موج (5) نزلی طلا را تا کف جدیدی خواهد کشاند. در صورتیکه موج (4) در حال ترسیم یک مثلث باشد، طلا طی هفته های پیش رو در محدوده ای تا بحال خنثی حرکت نمودهو سپس تا کف جدیدی نزول خواهد نمود.

                            نظر


                            • نقره – 04 اكتبر 2013



                              نقره روز جمعه تقریبا در محدوه ای باریک حرکت نمود در نتیجه تحلیل ما تغییری نمی کند. موج 5 نزولی 28 آگوست در 25.15$ آغاز شد. پیش از آنکه این موج کامل شود، قیمتها باید در کف جدیدی، زیر کف 28 ژوئن در 18.19$ باشد. قیمتها می توانند در کوتاه مدت بیشتر جهش کنند اما در صورتیکه این کار را بکنند، این موج باید ثابت کند که خلاف روند است. مقاومت نزدیک 23.45$ باقی می ماند. این در حالیست که انتظار نمی رود هیچ فشار صعودی بالای سقف 28 آگوست این پیش بینی را باطل سازد.

                              نظر


                              • طلا – 07 اكتبر 2013



                                طلا روز دوشنبه رالی نمود اما این فشار صعودی احتمالات کلی را تغییر نمی دهد. یا موج (4) در 28 آگوست در 1434.05$ تشکیل سقف داده است یا این سقف موج A از (4) است، که شاید در حال رسم یک مثلث باشد. موج (5) نزولی، هنگامی که تایید شود، طلا را تا یک کف جدید خواهد کشاند. اگر موج (4) در 28 آگوست پایان یافته باشد، کف جدید طلا باید طی هفته های پیش رو یا بیشتر اتفاق بیافتد. در صورتی که موج (4) در حال رسم یک مثلث باشد، طلا طی هفته های پیش رو در قالب یک محدوده همواره باریک حرکت خواهد نمود و بعد از آن تا یک کف جدید کاهش خواهد یافت.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X