اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 09 می 2014



    صرفنظر چرخش های کوتاه مدت، طلا در مسیر خود باقیست تا در نهایت به داخل محدوده 1216$-1244$ ، محتمل ترین هدف برای موج D مینور از موج میان مدت (4) کاهش یابد. همانطور که بحث کرده ایم، موج D نسبت به امواج پیش از خود در قالب مثلث برای اینکه آن را کامل شده در نظر بگیریم بسیار کوتاه است. ساختار امواج همچنان اشاره به قیمتهای پایین تر دارد.

    نظر


    • نقره– 09 می 2014



      شانس نقره برای یک رالی کوتاه مدت در حال محو شدن می باشد. در صورتی که قیمتها یک رالی a-b-c را در روز می در کف 18.77$ آغاز کنند، موج صعودی دیگری (موج c) بایستی روز دوشنبه شروع شود. همانند قبل، یک ناحیه هدف احتمالی برای یک جهش 20.30$-20.62$ می باشد. شاخص تمایلت روزانه تا 12% تمایلات خریداران کاهش یافته است که یک کف تاریخی می باشد. اغلب کفهای موقتی از قله آوریل 2011 به این سو با یک شاخص DSI تک رقمی همزمان شده است. رد صورتی که نقره به کاهش خود ادامه دهد، شاخص DSI بایستی در کوتاه مدت به این محدوده نزول کند. اما یک موج نزولی دیگر ممکن است شیب تندی داشته باشد، از آنجاییکه قیمتها به زیر یک ناحیه حمایت 11 ماهه شکست انجام خواهد داد.

      نظر


      • طلا – 12 می 2014



        طلا به بالا و پایین رفتن خود در مثلث بحث شده ادامه داده است. همانطور که نمودار نشان می دهد، موج D احتمالا نیمی از مسیر خود را طی کرده است. احتمالا نقطه پایان در محدوده 1216$-1244$ باشد که با یک رالی در قالب موج E دنبال خواهد شد. سپس موج نزولی دیگری تا زیر 1180$، کف موج (3)، ایجاد خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که قله 17 مارس در 1392.56$ پایان موج (4) را در حالتی مشخص کند که طلا بایستی هرچه سریعتر به سطوح بسیار پایین تری شکست انجام دهد. اگرچه، با عنایت به سطوح نسبتا بالای نزولی بودن، این یک احتمال جایگزین باقی می ماند.

        نظر


        • نقره– 12 می 2014



          ناحیه حمایتی 11 ماهه نقره، که در تحلیل روز جمعه درباره اش صحبت کردیم، با یک خط آبی رنگ نشان داده شده است. قیمت نقره حالا در 19.06$ قرار دارد، 14 سنت پایین تر از سطوح جاری. در صورتی که نقره در حال آغاز یک رالی a-b-c از 18.77$ در 1 می 2014 باشد، قیمت نباید بطور قابل توجهی به این خط رخنه کند. هدف ما، برای آنچه بطور واضحی یک رالی خلاف روند دیگر می باشد، ناحیه 20.30$-20.62$ می باشد. در صورتیکه نقره از این سطح حمایتی عبور کرده و سقوط کند، اگرچه، از آنجاییکه حمایت قابل ملاحظه ای زیر این سطح وجود ندارد قیمت بایستی سقوط زیادی انجام دهد.

          نظر


          • طلا – 14 می 2014



            در طلا، همچنان مسیرهای چندگانه وجود دارد که قیمتها در قالب موج D ممکن است در پیش بگیرند، اما اشاره اصلی ما بر این موضوع است که این موج هنوز بسیار سطحی است که بتوان آن را کامل نامید. بنابراین ما محدوده هدفمان در $1216-$1244 را تغییر ندادیم. ممکن است یک رالی تداخل جویانه بزرگتر پیش از آنکه قیمتها به هدف برسند وجود داشته باشد، اما از بابت این احتمالات اطمینان نداریم.

            نظر


            • نقره– 14 می 2014



              نقره روز چهارشنبه قیمتها را تا 20.03$ جابجا کرد، در حالیکه قیمتها یک جهش از شرایط بیش فروش را ادامه دادند. ناحیه مقاومتی در 20.43$-20.90$ قرار دارد، کف قیمتی که سقف موج چهارم قبلی می باشد. این امکان وجود دارد که این رالی پیش از آنکه از بین برود به داخل محدوده ذکر شده حرکت کند. یک کاهش از طریق کف اخیر در 18.77$ در روز 1 می، بخصوص اگر طلا نیز در حال کاهش باشد، پتانسیل این جهش را خنثی خواهد نمود.

              نظر


              • طلا و نقره – 15 می 2014



                طلا و نقره روز پنج شنبه در همراهی با کاهش بازار سهام نزول کردند. طلا ممکن است یک مثلث تراکمی (مثلث فرار) را در سقف 1309.38$ (14 می) کامل کرده باشد، که ما آن را همانطور که در نمودار نشان داده شده موج b (در دایره) از D می نامیم. مفهوم این ساختار این است که طلا در قالب موج c (در دایره) از D به سطوح پایین تر فشار نزولی وارد خواهد آورد. ناحیه هدفی که ما به آن اشاره کردیم همچنان در 1216$-1244$ بر جای خود باقیست، که اتفاقا شامل سطحی (1238$) می باشد که موج c (در دایره) برابر فیبوناچی 0.618 موج a خواهد بود. یک رالی به بالای 1315.96$ این مثلث را خنثی خواهد نمود اما نه پیش بینی ما را که موج D توسعه خود را ادامه خواهد داد.

                نظر


                • طلا – 16 می 2014



                  طلا همانطور که با نامگذاری امواج روز نمودار نشان داده شده است در حال حاضر پتانسیل کاهشی با سرعت در قالب موج c (در دایره) را دارد. این امکان وجود دارد که بتوانیم مج b (در دایره) از D را بعنوان یک مثلث تراکمی (Ascending Trianlge یا مثلث افزایشی) نامگذاری کنیم که در سقف روز پنج شنبه در 1309.39$ (14 می) قطع شده است. این کاهش از این سقف تا کف 1287.63$ روز جمعه یک "پنج موجی" است، بنابراین پس از یک جهش نسبتا کم طلا بایستی به پایین به سمت محدوده 1216$-1244$ روانه شود. مانظور ک در تحلیل قبلی گفتیم، یک رالی به بالای 1315.96$ این مثلث را خنثی خواهد نمود اما نه پیش بینی ما بر این که موج D همچنان ناقص می باشد.

                  نظر


                  • نقره– 16 می 2014



                    جهش نقره از 18.77$ (1 می) ساختار یک اصلاح رو به بالا را حفظ می کند. سقف 20.03$ در 14 می ممکن است پایاین این جهش را نشانه گذاری کند. در غیراینصورت، سپس قیمتها بایستی این افزایش را در ناحیه 20.43$-20.90$ به پایان برساند، کف جایی که سقفی برای موج iv می باشد. هنگامی که طلا در قالب موج c (در دایره) از D کاهش بیابد، نقره نیز احتمالا نزولی شود.

                    نظر


                    • طلا – 15 می 2014



                      با توجه به نامگذاری امواج در طلا، قیمتها بایستی در آستانه موج c (در دایره) نزولی باشد. تکمیل موج نزولی بعدی موج D مینور را همانطور که در نمودار نمایش داده شده است باتمام خواهد رساند. هدف همچنان در محدوده 1216$-1244$ بر جای خود باقیست. میانگین 10 روزه شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) از قیمت close روز جمعه به این سو در رقم 30% قرار دارد. در کف موج (3) این رقم در 8.2% قرار داشت و در کف موج B از (4) این رقم 13% بود. همچنانکه موج D به بالا صعود می کند، میانگین 10 روزه شاخص DSI احتمالا به سطوحی نزدیک شود که همزان با کفهای قبلی طلا شود. یک رالی به بالای 1315.96$ موج b (در دایره) از D در تفسیر انجام شده بر حسب مثبل افزایشی را بی اعتبار خواهد نمود اما نه پیش بینی ما مبنی بر اینکه موج D همچنان ناقص می باشد.

                      نظر


                      • نقره– 19 می 2014



                        مطلب کمی برای افزودن توضیحات اخیر ما در ارتباط با نقره وجود دارد. جهش انجام شده از 18.77$ (1 می) ساختار یک اصلاح صعودی حفظ می کند. در صورتی که سقف 20.03$ در 14 می پایان این جهش را مشخص نکند بعد از آن قیمتها بایستی این صعود را در ناحیه 20.43$ 20.90$ پایان ببخشد. این احتمال وجود دارد که نقره کف های قیمتی جدید را زیر 18.19$ بسازد، در حالیکه طلا در حال موج تکمیل موج D باشد.

                        نظر


                        • طلا – 21 می 2014



                          طلا همانطور که نامگذاری امواج در نمودار نمایش داده شده، هنوز به نظر می رسد در آستانه کاهش در قالب موج c (در دایره) از D باشد. جرکت جانبی طی ماه گذشته یا پس از آن در حال ترسیم یک مثلث افزایشی بوده است، که یک توقف برای روند قبلی می باشد. روند قبلی طلا نزولی بود، موج a (در دایره) از D، بنابراین این توقف حرکتی، زمانی که کامل شود، بایستی منجر به تداوم در روند نزولی شود. این به معنی موج c (در دایره) تا محدوده 1216$-1244$ است، جایی که ما بدنبال موج D برای برقراری یک کف موقتی می باشیم. همانند قبل، یک رالی به بالای 1315.96$ این الگوی کثلث افزایشی را خنثی خواهد نمود اما نه پیش بینی ما را مبنی بر اینکه که موج D همچنان ناقص است.

                          نظر


                          • نقره– 21 می 2014



                            در صورتی که پیش بینی کوتاه مدت طلا عملی شود، نقره نیز بایستی کاهش یابد. در واقع، ما می توانیم سناریویی را تصور کنیم که در آن نقره در حالیکه طلا تا محدوده هدف ذکر شده نزول می کند تا یک کف جدید، زیر 18.19$ کاهش یابد. در صورتی که نقره به بالای سقف 14 می در 20.03$ رالی انجام دهد، سپس یک حرکت اصلاحی صعودی پیشچیده تر و بزرگتر در جریان است، بزرگتر از "a-b-c" ساده ای که از کف 1 می در 18.77$ اتفاق افتاده است.

                            نظر


                            • طلا – 23 می 2014





                              طلا، همانظور که ذیلا نشان داده شده است در حال ترسیم یک الگوی کوچک شسته و رفته می باشد. ما درباره موج b (در دایره) از D که شکل یک مثلث را بخود گرفته است صحبت می کردیم. این ساختار در قیمت 1277.05$ در تاریخ 1 آوریل آغاز شده است و زیر موجها از تا جایی توسعه یافته اند که حالا شکل آن یک مثلث شامل 9 موج است. از سوی دیگر، یکی از زیر موج ها، در این حالت موج (b) خودش یک مثلث است. مفهوم این الگو پیش بینی ما را تقویت می کند: موج C نزولی (در دایره) طلا را به سمت محدوده 1216$-1244$ خواهد کشاند. اینجا جاییست که ما گوش به زنگ از اتمام موج D از (4) خواهیم بود. همانطور که عنوان شد، یک رالی به بالای 1315.96$ این الگوی مثلث را خنثی خواهد نمود اما نه پیش بینی ما درباره اینکه موج D ناقص باقی بماند.

                              نظر


                              • نقره– 23 می 2014



                                در نقره، رالی انجام شده از 18.77$ در 1 می تا 20.03$ یک "a-b-c" یا یک اصلاح صعودی است. در صورتیکه این اصلاح یک زیگزاگ باشد، پس کامل شده است و نقره بزودی بایستی تا یک کف جدید کاهش یابد. در صورتی که این اصلاحی پیچیدگی بیشتری پیدا کند، مانند یک زیگزاگ دوبل یا ترکیبی از الگوهای اصلاحی، پس نقره ممکن است حرکت اصلاحی خلاف روند را پیش از کاهش دوباره به سمت سطوح نسبتا بالاتری مانند 20.43$-20.60$ امتداد دهد. مادامیکه قیمتها زیر سقف 14 می باقی بمانند فرضیه ما این است که اصلاح صعودی یک زیگزاگ است و قیمتها در آستانه یک موج نزولی دیگر هستند. یک فشار صعودی به بالای این سقف قیمتی به الگو پیچیدگی بیشتری خواهد بخشید.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X