اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره– 16 ژوئن 2014



    نقره تنها دوبار طی 11 روز گذشته پایین تر در قیمت پایین تری بسته شده است؛ این یک برگشت قدرتمند به جای اول از یک شرایط بیش فروش عمیق می باشد که با سطح پایینی از خریداران نقره در کف قیمت همراه شده است. رالی روز دوشنبه تا قیمت بین روزی 19.92$ ، همچنان کمی پایین تر از محدوده هدف ابتدایی 20.00$-20.50$ حرکت کرده است. ما اطمینان نداریم چه زمانی یک توقف اتفاق خواهد افتاد، اما همچنان از زمان پیشروی از 18.61$ (30 می) تا امروز که بنظر یک "پنج موجی" می رسد احتمال آنکه قیمتها به بالاتر حرکت کند همچنان بالاست. حد بالای قیمت در موج چهار قبلی 20.43$، نزدیک به بالای محدوده ذکر شده ما می باشد، و بنظر می رسد که هدفی مستحکم باشد.

    نظر


    • طلا – 16 ژوئن 2014



      طلا یک سقف بین روزی در 1285.28 دلار ایجاد کرده است اما نتوانسته است که این فشار صعودی را در سرتاسر زمان سسشن معاملاتی حفظ کند. قیمتها ممکن است پولبک بیشتری کنند اما نکته کلیدی این است که موج E بایستی پیش از آنکه کامل نامیده شود بالاتر برود. ما پنج شنبه گذشته گفتین که موج E بایستی به داخل محدوده 1300$-1350$ حرکت کند و در صورتی که قیمتها به سمت بالای این محدوده حرکت کنند نسبتهای موج (4) مثلث بهتر بنظر خواهند رسید. پیزی در این پیش بینی تغییر نکرده است. یک شکست در قیمت 1240.62$، کف بین روزی 3 ژوئن، پیش بینی کوتاه مدت را تغییر می دهد زیرا به این معنی خواهد بود که موج D همچنان در حال تشکیل زیر موجهایی به سمت سطوح پیین تر است.

      نظر


      • طلا – 19 ژوئن 2014



        طلا همانطور که در نمودار نشان داده شده است در حال پیشروی از 1240.62$ (3 ژوئن)، که کف موج D مینور است می باشد. موج ابتدایی از این فشار صعودی روز دوشنبه قیمتها را تا 1285.28$ (16 ژوئن) که ما آن را موج a مینور (در دایره) از موج E مینور می نامیم برده است. موج b (در دایره) یا روز سه شنبه (17 ژوئن) در 1258.65$ پایان یافته یا بآرامی با یک کاهش بیشتر به زیر این کف این کار را انجام خواهد داد. با در نظر گرفتن اینکه موج E یک زیگراگ را ترسیم می کند، موج C (در دایره) صعودی بایستی طلا را حداقل تا ناحیه 1330$-1335$ و باحتمال بیشتر تا محدوده 1350$-1360$ پیش از کامل شدنش ببرد. یک شکست در کف 3 ژوئن این پیش بینی را به حالت تعلیق درخواهد آورد، زیرا بدین معنی خواهد بود که موج D همچنان در حال تشکیل زیر موجها بآرامی به سمت سطوح پایین تر بوده است.

        نظر


        • نقره– 19 ژوئن 2014



          نقره از سطوح جاری کاهش بیابد یا خیر، قیمتها بنظر نمی رسد که به سقف خودشان طی رالی که روز 30 می در 18.61$ آغاز شده رسیده باشند. ما محدوده ای در 20.00$-20.50$ را ذکر کرده ایم که بایستی طی این پیشروی به آن دست یافته شود و روز دوشنبه اعلام کردیم که احتمال این پیشروی به سمت بخش بالایی این محدوده است. بویژه، ما اعلام کردیم که حد بالای قیمت در داخل موج چهار قبلی 20.43$، می باشد که یک "هدف قدرتمند" است. پتانسیل صعود بیشتر وجود دارد و همچنانکه نقره به سمت هدف صعود می کند ما به ارزیابی ساختار امواج و میزان تمایلات ادامه می دهیم. یک کاهش به زیر کف 30 می پیش بینی ما را باطل خواهد نمود.

          نظر


          • طلا – 20 ژوئن 2014



            در پاسخ به سوال پرسیده شده از سوی بلومبرگ مبنی بر توضیح درباره رالی عمده دیروز قیمت طلا، مدیر پورتفوی صندوق فلزات گرانبها گفت، "توضیحان خانم یلن همانند جادویی برای بازار طلا عمل کرد." بسیاری از دیدگاهها تعدادی از دلایل را به چرایی رالی طلا نسبت داده اند، از تقاضای چین و هند، خرید بانک مرکزی، خرید صندوق های ETF، تبانی قیمتی پشت پرده، سیاست های انبساطی، تورم، رکود، شایعه پراکنی درباره جنگ گرفته تاا حتی توضیحاتی از سوی ریاست Fed. هیچکدام از این دلایل صحت ندارند. در تحلیلهای انجام گرفته قبلی، در این باره صحبت کرده ایم که موج E از (4)، یک رالی جهت تکمیل موج نهایی از یک مثلث با درجه متوسط انجام خواهد داد. چرا طلا رالی صعودی کرد؟ زیرا موج E بعنوان یک موج کامل بحساب نیامد. قیمتها روز جمعه تا 1322.36 حرکت کردند، که ناحیه ای از مقاومت کوتاه مدت در نمودار می باشد. بعلاوه اینکه، این فشار صعودی به سطح بیش خرید رسیده است. تحلیل ما این است که موج E روز جمعه کامل تر از زمانی می شود که در ابتدای هفته بود اما در صورتی که قیمتها حداقل تا 1330$-1335$ حرکت کنند ظاهر بهتری خواهد داشت. ساختار قیمتی در صورتی که طلا پیش از آنکه کامل شود تا محدوده 1350$-1370$ رالی کند بهترین ظاهر را خواهد داشت. سطح 1370$ جایی است که موج E در سطح 0.618 فیبوی موج C خواهد بود و جایی که قیمتها به خط بالایی مثلث می رسد. بر اساس ملاحظات اصول امواج الیوت بنظر می رسد موج E شروع مهیجی برای رالی های جدید قیمتی پس از آنکه یک کف ساخته شد باشند. این موج با اخبار پشتیبان قدرتمندی همراه است، که بنظر می رسد احتمال آغاز این حرکات را بالا ببرد. اما واقعیت امر بر خلاف این است: موج E از نظر روانی برابر موج پنجم می باشد، که در حال پایان دادن امواج می باشد. هنگامی که موج E در طلا کامل شود، قیمتها با قدرت در قالب موج میانی (5) فشار نزولی وارد خواهند آورد.

            نظر


            • نقره– 20 ژوئن 2014



              نقره روز جمعه با امتداد بخشیدن به پیشروی که روز 30 می در قیمت 18.61$ آغاز شد تا 21.02$ رالی نمود. تحلیل روز 9 ژوئن یک نمودار از گزارش هفتگی از پوزیشنهای COT را منتشر نمود، که نشان داد که تجاری ها و بزرگان بازار در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره بدین صورتی که ما مشاهده کردیم بود:
              "آمارها نشان می دهد که نقره در حال برقراری یک رالی با اندازه خوب می باشد." قیمتها از زمان ایجاد کف ماه می حدودا 13% صعود داشته است و شاخص DSI (trade-futures.com از شب گذشته به این سو از تنها 9% تا 55% تمایل خریداران افزایش یافته است. سطح خوشبینی هنوز به حد بالایی نرسیده است. در کوتاه مدت، این رالی بطئر قدرتمندی در حال بیش فروش قرار دارد، که نشاندهنده این است که یک پولبک کوتاه مدت در حال نزدیک شدن. پیشروی روز جمعه هدف قیمتی ما را به 20.43$ رساند. هدف قیمتی بعدی ناحیه 21.45$-21.82$ است. در صورتی که یک پولبک کوتاه مدت وجود داشته باشد، قیمتها بایستی در یا بالای 20.20$ باقی بمانند.

              نظر


              • طلا – 23 ژوئن 2014



                در موج میانی E از 3 ژوئن، طلا یک مثلث کوچک را ترسیم کرده است که در سقف 1321.96$ پنج شنبه گذشته (19 ژوئن) شروع شده است. مثلث ها پیش از موج پایانی یک توالی امواج الیوت می آید، بنابراین نیروی صعودی قریب الوقوع بایستی فشار نهایی باشد. قیمتها بایستی حداقل تا 1330$-1335$ حرکت کند و، همانطور که در تحلیل روز جمعه عنوان شد، ساختار مثلث با درجه متوسط در صورتی که طلا در نهایت تا محدوده 1350$-1370$ رالی کند به بهترین حالت ممکن بنظر خواهد رسید. سطح 1370$ جایی است که موج E در سطح 0.618 موج C قرار خواهد گرفت و جایی است که قیمتها به خط بالایی مثلث خواهد رسید. و اما در کوتاه مدت: یک شکست در 1306.26$ مثلث شکل گرفته رد 3 روز را بی اثر خواهد نمود اما نه این دیدگاه را که موج E صعودی مسیر بلندتری پیش از آنکه کامل خوانده شود را دارد.

                نظر


                • نقره– 23 ژوئن 2014



                  در کوتاه مدت، نقره با حرکت جانبی از زمان سقف 20.97$ در روز 19 ژوئن در حال تراکم پس از جهش اخیر خود بوده است. قیمتها تقریبا در فقط کمی بیشتر از 3 هفته 13% صعود کرده است، بنابراین یک پولبک کوتاه مدت ما را غافلگیر نخواهد نمود. ممکن است قیمتها را حتی به پایین تر نیز بکشاند. اما مشابه طلا، این رالی کامل بحساب نمی آید. هدف بعدی ناحیه 21.45$-21.88$ می باشد. شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) حالا تا 61% تمایل خریداران جهش نموده است، اما این سطح از خوشبینی در میان معامله گران پیش از پایان این رالی احتمالا حتی بالاتر از حرکت صعودی قبلی نیز خواهد رفت.

                  نظر


                  • طلا – 25 ژوئن 2014



                    طلا روز سه شنبه تا 1326.26$ جهش نمود، که یک نیروی کوچک از سوی مثلثی بود که در تحلیل روز دوشنبه درباره اش صحبت کردیم. اما به نظر می رسد که این مثلث بخشی از یک الگوی اصلاحی بزرگتر باشد که در 1321.96$، سقف 19 ژوئن آغاز شده است. بعبارت دیگر؛ برآیند حرکت جانبی از سقف 19 ژوئن به این سو یک تراکم با درجه بالا می باشد که بایستی پیش از آنکه موج E از (4) بعنوان موج کامل شده نامگذاری شود منجر به یک فشار رو به بالای دیگر گردد. محدوده 1330$-1335$ یک نقطه توقف احتمالی است اما ساختار مثلث از درجه متوسط همانطور که عنوان کردیم در صورتی که طلا در نهایت تا محدوده 1350$-1370$ رالی کند به بهترین وجه ممکن به نظر خواهد رسید. سطح 1370$ جایی است که موج E 0.618 برابر موج C خواهد بود و جایی است که قیمتها خط بالایی این مثلث را لمس خواهد نمود. این الگو می تواند پیش از پایان موج E حتی پیچیده تر هم بشود و ما مراقب تمامی احتمالات ممکن هستیم.

                    نظر


                    • نقره– 25 ژوئن 2014



                      اغلب اوقات، یک واگرایی بین بازاری بین طلا و نقره در پایان روند وجود دارد. این اتفاق لازم نیست اما اغلب اوقات باندازه کافی، حتی در مقیاس هفتگی اتفاق می افتد، بطوریکه ما بدنیال آن هستیم. تازه ترین مثالها در کف 30 می در 18.61$ قرار دارد. طلا در 1240.62$ در روز 3 ژوئن بهمراه سقوط نقره برای تایید آن تشکیل کف داده است. من این نقطه را انتخاب کردم زیرا طلا و نقره هر دویشان پشت سر هم در حال صعود می باشند. هر دو جدیدترین سقفهای خود را در 24 ژوئن تشکیل داده اند، بهمراه نقره که در حال فشار آوردن برای صعود تا 21.21$ می باشد. بنابراین یک سیگنال از یک برگشت روند قریب الوقوع برای طلا و نقره که بواسطه دیگری تایید نشده است جهت رسیدن به یک سقف جدید می باشد. شاخص DSI نقره (trade-futures.com) به سطح 61% رسیده است، که کمی پایین تر از به ترتیب دو حد بالایی 73% (در سقف 24 فوریه) و 92% (در سقف 27 آوگوست 2013) می باشد. محدوده هدف بعدی 21.45$-21.88$ ، بهمراه احتمالی برای پتانسیل صعود بیشتر می باشد.

                      نظر


                      • طلا – 27 ژوئن 2014



                        طلا در حال نزدیک شدن به انتهای موج کوچک a (در دایره) از موج مینور E می باشد. به مجرد اینکه این موج کامل شود، موج b (در دایره) طلا را هدف صعودی نهایی اش خواهد برد، که موج (4) میانی را کامل خواهد نمود. 2 هدفی که درباره اش صحبت کردیم به قوت خود باقیست: 1330$-1335$ و 1350$-1370$. محدوده بالاتر جذابیت بیشتری دارد زیرا ارتباط بین امواج را ارضا نموده و قیمت را تا خط بالایی مثلث خواهد برد. داستانهای خبری طلا بایستی در یا در نزدیکی پایان این پیشروی قیمت به اندازه وسیعی مثبت شوند. طی هفته آتی یا بعد از آن خواهیم داد که طلا چه در آستین دارد.

                        نظر


                        • نقره– 27 ژوئن 2014



                          روز جمعه نقره تا یک سقف جدید حاصل از رالی در 21.25$ فشار صعودی وارد آورد، که توسط طلا مورد تایید قرار نگرفت. واگرایی بسیار کوتاه مدت است و در صورتی که طلا تا یک سقف حاص از احیای قیمت جدید رالی کند ممکن است در اوایل روز دوشنبه از بین برود. اما این حرکت قیمت شاید در حال اشاره به شروع یک کاهش کوتاه مدت پیش از شروع موج بعدی صعودی در نقره باشد. در صورتی که نقره حتما در هفته آتی کاهش بیابد، قیمت بایستی بالای 19.93$ باقی بماند. منطقه هدف صعودی بعدی همچنان در 21.45$-21.88$ قرار دارد، بهمراه احتمال برای پتانسیل بیشتر صعود قیمت.

                          نظر


                          • طلا – 30 ژوئن 2014



                            طلا همچنان نزدیک به انتهای موج کوچک a (در دایره) از موج مینور E می باشد. قیمتها روز دوشنبه تا یک سقف جدید در 1329.81$ رالی کرد، اما نقره با تاخیر روبرو شد، و فعلا موفق به تایید این حرکت طلا نشد. صرفنظر از این، موج مینور E در طلابنظر کامل نمی رسد، بنابراین نتیجه گیری ما این است که این رالی قیمتها را باز هم بالاتر خواهد برد. دو هدفی که درباره اش صحبت کردیم همچنان معتبر است: 1330$-1335$ و 1350$-1370$ . محدوده بالاتر جذابیتی بیشتر از محدوده پایینی دارد، زیرا یک ارتباط بین موجی را ارضا نموده (موج E 0.618 موج C خواهد شد) و قیمتها را تا خط بالایی مثلث خواهد برد.

                            نظر


                            • نقره– 30 ژوئن 2014



                              در تحلیل روز 2 ژوئن ما نسخه ای از نمودار فوق را منتشر نمودیم، که گزارش هفتگی COT را در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره بنمایش گذاشت. زمانی که اعلام کردیم "شاخص تمایلات در حال رسیدن به نوعی از حد بالاست که اغلب اوقات حداقل با یک کف کوتاه مدت همراه می باشد." پس از آن، نقره نزدیک به 14% رالی صعودی کرده است. بزرگان دنباله روی روند بازار، که برای نخستین بار در 11.5 سال اخیر بطور خالص فروشنده این فلز بوده اند، مجبور به cover کردن سریع قراردادهای فروش خود شدند بطوریکه نقره رالی صعودی کرد، که باعث تشدید بیشتر این پیشروی شد. تجاری های بازار سمت دیگر معاملات بازار را در اختیار گرفتند. این مدت زمان سه هفته ای چرخش قیمت بنوبه خود یکی از سریعترین حرکات بازار می باشد که می توانیم آن را بخاطر بیاوریم. نتیجه این است که جهت بخصوص موافق درشاخص تمایلات برای یک رالی در نقره حالا از هم پاشیده شده است. نقره احتمالا مادامیکه طلا تا کامل کردن موج E از موج میانی (4) فاصله داشته باشد خود را همچنان صعودی نگه دارد. در کوتاه مدت احتمالا یک پولبک قریب الوقوع وجود داشته باشد، اما نقره همچنان بایستی تا ناحیه 21.45$-21.88$ و احتمالا بالاتر حرکت کند.

                              نظر


                              • طلا – 2 جولای 2014



                                موج E مینور در طلا روز 3 ژوئن در 1240.62$ آغاز شده است. این رالی بایستی یک "a-b-c"، یا برخی از زیر مجموعه های آن را ترسیم کند. ساختار این پیشروی فعلا بنظر می رسد که موج a (در دایره) باشد، که در طبقات پایانی اش قرار دارد. به مجرد اینکه این موج کامل شود، طلا در قالب موج b (در دایره) پولبک کرده و سپس در قالب موج c (در دایره) دوباره رالی خواهد نمود، مفهومش این است که قیمت احتمالا طی موج c (در دایره) به سمت محدوده هدف بالاتر در 1350$-1370$ حرکت خواهد کرد.
                                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-03-2014, 01:59 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X