اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 23 جولای 2014





    طلا یک موج ایمپالس آشکار در جهت مخلف دارد (همانطور که در نمودار نخست در بالا نشان داده شده)؛ مضاف بر آن، شمارش امواج در ابعاد بلند مدت تر نشان داده شده در نمودار دوم طلا احتمال بسیاری دارد که در حال عازم شدن به سفری بلند مدت تا سطوح بسیار پایین تقر داشتن اسراییل و حماس که در حال پرتاب کردن موشک بسوی یکدیگر می باشند و یک حمله نظامی به اوکراین با پشتیبانی روسیه، فضای خبری در روز تشکیل سقف طلا مطمئنا بعنوان "یک حمایت قدرتمند" مورد تایید قرار گرفت. اگرچه مسیر دیگری را در پیش گرفت. و همانطور که موج (5) نخستین قدم خود را برداشت، از آنجاییکه حماس پیشنهاد آتش بس از سوی اسراییل را رد کرد فضای خبری حتی حالت حمایتی بیشتری بخود گرفت، اسراییل یک جنگ زمینی را باجرا گذاشت و هواپیمای مسافربری بر فراز فضای پروازی اوکراین سقوط کرد. با این اخبار، طلا بایستی افزایش بیابد، البته امواج تحت کنترل هستند و این در باره اخبار صدق نمی کند؛ و امواج آماده یک کاهش تند و شیبدار میباشند که بایستی حرکت خود را با یک موج صعودی شتابدهنده iii (در دایره) از 1345.30 آغاز کند. منتظر برگشت صعودی در حرکت نزولی طلا باشید.
    هنوز، این امکان وجود دارد که سقف 10 جولای معرف موج a (در دایره) از E از موج (4) میانی باشد، که بدین معنی خواهد بود یک موج b (در دایره) دیگر هنوز در راه است. در صورتی که موضع صحت داشته باشد، طلا ممکن است کمی بیشتر برگشت کند، اما بایستی در نهایت برای تکمیل موج E از (4) به بالای 1345$ رالی کند. سپس، قیمت آماده کاهش تا کف های جدیدی در قالب موج (5) خواهد بود. هر دوی دیدگاه ها بدین معنیست که بازا نزولی بلند مدت طلا هنوز کامل نشده است. یک کاهش به زیر 1240.62$، کف موج D، این را تایید خواهد کرد که موج (5) در حال اتفاق افتادن است.

    نظر


    • نقره– 23 جولای 2014





      نقره بایستی بهمراه طلا، و در نهایت از طریق حمایت 18.60$، که اخیرا در این تحلیل ها ذکر شده است، سقوط کند. این نمودار اهمیت این سطح (خط آبی رنگ) را نمایش می دهد. در بگشت به مارس 2008، نقره این سطح را در مسیر خود به سمت قله 21.40$ در مارس 2008 در نوردیده است. بعد از آن سال همچنانکه بازار سهام در حال آغاز کاهش بود، این سطح ثابت کرد که ناحیه مقاومتی مهمی است از آنجاییکه سرمایه گذاران در جولای 2008 تلاش برای بدست آوردن دارایی ایمن را آغاز نمودند. این اتفاق دوباره در اواخر 2009 و اوایل 2010 افتاد. در پایان 2010، اگرچه یک حباب قیمتی و نقدینگی دیگر در جریان بود و نقره قیمت 18.60 را شکسته و هرگر به این قیمت بازنگشت. حالا، البته وضعیت عکس شده است. نقدینگی افزایش یافته و این سطح مقاومت کلیدی تبدیل به حمایت شده است. پس از توقف فشار اولیه نقره تا این سطح در سال 2013، جهش موفقیت امیز از این سطح مقاومتی کوچکترشده است. رالی اخیر بنظر می رسد در حال توقفی آرام در بالای سقف مارس 2008 می باشد. در حالیکه نقره همراه با طلا ، بایستی این سطح را بشکند به پایین تر باز می گردد. نمودار دوم نیز نقره را در قالب یک موج پنجم کاهشی قرار می دهد، اما موج 5 نقره پیش از این آغاز شده است. این کاهش بایستی زیر سقف 21.63$ خود در 10 جولای مانده و به سمت سطح بسیار پایین تر شتاب بگیرد.

      نظر


      • نقره– 25 جولای 2014



        سقف 10 جولای در 21.63$ سطح کلیدی در نقره است. در صورتی که ای سقف موقتی از آب در بیاید، سقف 22.22$ بایستی مقاومت سفت و مستحکمی را در برابر هرگونه رالی بیشتری ارایه دهد. اما تست مهم بعدی همانطور که روز چهارشنبه درباره اش صحبت شد بایستی در مسیر نزول در ناحیه 18.60$ (خط آبی روی نمودار) اتفاق بیافتد. این سطح ممکن است برای مدتی از قیمت حمایت کند، اما بایستی بطور فوق العاده ای جای خود را به کاهشی عمیقتر در قالب موج 5 بدهد. کف موج 3 در 18.19$ سطح بعدی حمایت است، اما پس از آن حمایت کمی وجود دارد، در نتیجه نقره ممکن است پیش از آنکه موج 5 برای خود کف بسازد بطور قابل ملاحظ ای کاهش بیابد.

        نظر


        • طلا – 25 جولای 2014





          طلا روز پنج شنبه سقوط تندي در راستاي نامگذاري امواج اين تحليل كرد، كه اين فلز را در يك كاهش موج سوم قرار مي دهد. رالي روز جمعه بايستي يك حركت خلاف روند از آب در بيايد كه در قالب يك حركت برگشتي به زير كف پنج شنبه در 1287.50$ بر طرف خواهد شد. سطح كليدي سقف موج (ii) در 1325.03$ است. ماداميكه قيمت در اين سطح باقي بماند، طلا براي يك كاهش تند به زير كف هاي بازار نزوليزير نظر خواهد بود. خط روند پاييني (خط چين قرمز رنگ) در نمودار روزانه، كه از پايان امواج B و D عبور مي كند، هفته آينده از ناحيه 1255$ عبور خواهد نمود. به مجرد اينكه اين سطح شكسته شود، طلا بايستي به كاهش خود ادامه دهد. يك افت از 1240.62$، كف موج D، گواهي مشخص براي اين خواهد بود كه موج (5) در جريان است.
          در صورتي كه موج (4) واقعا اتفاق بيافتد، اين كاهش از 1345.30$ صرفا 3 موجي، موج b (در دايره) داخل موج E است. اين موج بايستي با يك رالي برگشتي به و احتمالا از 1350$ دنبال شود. به مجرد اينكه اين حركت باتمام برسد، موج (5) طلا را تا كف هاي جديدي خواهد برد.

          نظر


          • طلا – 28 جولای 2014



            عجالتا، سقف رالی طلا روز 10 جولای در 1345.30$ روی داده است. این امکان وجود دارد که این سقف قله موج E مینور از موج (4) میانی را مشخص نماید، که در این حالت قیمتها در خط مقدم حرکت موج (5) نزولی به سمت (±) 1000$ باقی می ماند. اما این کاهش از سقف 10 جولای فعلا فقط 3 موج را ترسیم کرده است، و به این معنی است که شاید هنوز موج b کوچک (مینوت) از موج E مینور صعودی باشد. من امواج نمودار 4 ساعته (240 دقیقه) را نامگذاری کرده ام. در صورتی که این تفسیر بهترین نمونه برای نشان دادن این باشد که چگونه ریز موج ها ظاهر خواهند شد. این سناریو حاکی از یک رالی طلا تا ناحیه 1352$-1364$ جهت کامل نمودن موج c (در دایره) از E ، بنابراین، موج (4) میانی است. پس از آن، طلا در قالب موج (5) کاهش خواهد یافت. یک کاهش به زیر 1287.50$، که با یک نزول از سوی نقره به زیر 20.22$ تایید خواهد شد، این احتمال که موج (5) نزولی پیش از این در جریان بوده است را به بالاترین میزان خود خواهد رساند.

            نظر


            • نقره– 28 جولای 2014



              امواج کوتاه مدت نقره شکلی مشابه طلا را باجرا گذاشته است. سقف 21.63$ در 10 جولای ممکن است بالاترین نقطه رالی خلاف روند نقره را که روز 30 می در 18.61$ آغاز شده مشخص کند. اما نزول اتفاق افتاده از این سقف فعلا فقط 3 موج را ترسیم کرده است. این سه موج ممکن است در قالب یک الگوی پنج موجی در مقیاس بزرگتر حرکت کنند، که در این صورت نقره بخوبی در مسیرش به سوی کفهای قیمتی جدیدی قرار خواهد داشت. اما هانطور ک الان مشخص است، این الگو اجازه تفسیر دیگری را نیز به ما می دهد. این کاهش از 21.63$ تا 20.22$، کف روز جمعه، ممکن است یک اصلاحی A-B-C باشد که منجر به موج رالی دیگر به بالای سقف 10 جولای می شود. سپس این رالی احتمالا هنگامی پایان یابد که طلا موج E از (4) را بپایان برساند. همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، در صورتی که بطور همزمان طلا به زیر 1240.62$ و نقره به زیر 20.22$ شکست انجام دهد، احتمال اینکه روند نزولی در مقیاس بزرگتر اتفاق بیافتد قدرت بسیار زیادی خواهد یافت، که نشانگر این است که موج قابل توجه نزولی بعدی در حال اتفاق افتادن بوده است.

              نظر


              • طلا – 30 جولای 2014



                تحلیل ما برای طلا از روز دوشنبه تغییری نکرده است. موج (4) میانی یا در 1345.30$، سقف 10 جولای، پایان یافته است یا این موج این موج با یک فشار صعودی دیگر به بالای این سقف صعود خواهد کرد. سقف دیگری احتمالا برای تکمیل موج E از (4) طلا را تا 1352$-1364$ خواهد برد. در صورتی که طلا به زیر 1287.50$ کاهش یابد و این نزول توسط نقره تایید شود (با یک کاهش به زیر 20.22$)، احتمالات به این سو متمایل خواهد شد که موج (5) میانی در جریان بوده است. یک شکست در کف موج D در 1240.62$ شکل گرفتن این موج را تایید خواهد نمود. هدف نزولی (±)1000$ خواهد بود.

                نظر


                • نقره– 30 جولای 2014



                  نقره سه موج نزولی را از 21.63$ (10 جولای) تا 20.22$ (25 جولای) بازی کرده است. این الگو حاکی از این است که یک فشار صعودی دیگر به بالای 21.63$ بایستی پیش از پایان این رالی خلاف روند در حال شکل گیری باشد. در این صورت، این موج در حدود زمانی پایان خواهد یافت که طلا صعود موج E را به پایان برساند. این احتمال نیز وجود دارد که نزول سه موجی جاری در قالب یک "موج پنج" حرکت کند و احتمالات این پتانسیل همراه با شکست 20.22$، همراستا با یک شکست همزمان طلا در 1287.50$ افزایش خواهد یافت.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-31-2014, 02:40 PM

                  نظر


                  • طلا – 1 آگوست 2014



                    همانطور که در نمودار نشان داده شده است، طلا در یا نزدیک به پایان موج (4)، که یک مثلث را ترسیم کرده است می باشد. هنگامی که موج (5) نزولی آغاز شود، حاکی از یک کاهش عمده طلا، با هدف اولیه نزدیک به 1000$ می باشد. در کوتاه مدت، قیمت روز جمعه بین روزی تا 1280.31$ سقوط کرده است اما نقره این نزول را تایید نکرده و فعلا کمی بالاتر از کف 25 جولای خود در 20.22$ باقیمانده است. هنوز این امکان وجود دارد که حرکت نزولی طلا از سقف 1345.30$ در 10 جولای را بعنوان موج b کوچک از موج (4) مینور نامگذاری کنیم. این دیدگاه حاکی از یک رالی به بالای سقف 10 جولای جهت تکمیل موج E است، که موج (4) میانی را کامل خواهد نمود. یک ناحیه هدف بالقوه در 1360$-1370$ قرار دارد. اگرچه در صورتی که طلا به زیر کف 1280.31$ روز جمعه نزول کرده و نقره این حرکت را با کاهش به زیر 20.22$ تایید نماید، این حرکت بحث درباره اینکه موج (4) در حال پیشرفت می باشد را مشکل تر می کند. کف امروز طلا یک ریتریسمنت 62% فیبو از موج E می باشد و به مجرد اینکه قیمت بطور متقاعد کننده ای به زیر این سطح نزول کند، احتمالات ب این سو تغییر خواهند یافت که موج (5) قطعا در جریان است. یک شکست در کف موج D در 1240.62$ در روز 3 ژوئن این حرکت را تایید خواهد نمود.

                    نظر


                    • نقره– 1 آگوست 2014



                      نقره سه موج نزولی را از 21.63$ (10 جولای) تا 20.22$ (25 جولای) بازی کرده است. قیمت روز جمعه صعیف عمل کرده است و تنها چند تیک بالاتر از کف 25 جولای قرار گرفته است. همانطور که عنوان کردیم، در صورتی که طلا یک فشار صعودی دیگر داشته باشد، نقره هم باید رالی کند. ما در این باره اطمینان نداریم که آیا قیمت از سقف 10 جولای بالاتر خواهد رفت یا به آرامی کاهش خواهد یافت. همانطور در پاراگراف قبلی عنوان شد، در صورتی که طلا به زیر 1280.31$ نزول و نقره بطور همزمان به زیر 20.22$ سقوط کند، هر دو فلز در نزول با هم هماهنگ خواهند بود. نقره در ابعاد بزرگتر هنوز نزولی است و پیش بینی ما بر این منوال باقی خواهد مان که وقتی رالی خلاف روند حال حاضر تمام شود، قیمت تا کف های جدیدی، زیر 18.19$ برخواهند گشت.

                      نظر


                      • طلا و نقره – 8 آگوست 2014





                        موج c طلا (در دایره) از رالی موج E مینور فعلا تا 1323.06$ حرکت کرده است، که سقف امروز بر پایه قیمت اسپات می باشد. نقره بطور قابل توجهی طلا را بتاخیر انداخته است، که، ضمن اینکه مانعی برای پیشروی بیشتر نمی باشد، نیاز به توجه بیشتری دارد. همین طور، اهمیت کف های شکل گرفته اخیر – 1280.31$ در طلا و 19.72$ در نقره –بر جای خود باقیست. مادامیکه این قیمتها دست نخورده باقی بمانند، طلا جهت تکمیل موج E مینور باید به سمت ناحیه 1360$-1370$ حرکت کند، که بنوبه خود موج میانی (4) را تکمیل کند. این محدوده جایی است که طلا به دو خط روند مجزا و جدا از هم خواهد رسید، خط بالای مثلث و خط بالای کانال شکل گرفته توسط حرکت نزولی آغاز شده از سقف سال 2011. نقره نیز باید رالی کند، اما ما هنوز درباره اینکه آیا قیمت از سقف 21.63$ بالاتر خواهد رفت یا خیر مردد هستیم.در صورتی که موج حال حاضر تداوم پیدا کند، نقره احتمالا سقف دیگری نسازد. اما خواهیم دید که چه اتفاقی میافتد. در صورتی که طلا و نقره همزمان کف های اخیر خود در 1280.31$ و 19.72$ را بشکنند، احتمال اینکه موج نزولی بعدی تا کفهای جدید بازار خرسی در جریان بوده باشد بطور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

                        نظر


                        • طلا و نقره – 11 آگوست 2014





                          طلا در قالب موج c (در دایره) از موج E مینور باقی مانده است، یک رالی که احتمالا تا ناحیه 1360$-1370$ حرکت خواهد نمود. این محدوده جایی است که 2 خط روند جداگانه به هم می رسند: خط بالایی مثلث و خط بالایی کانال تشکیل شده توسط نزول آغاز شده از قله سپتامبر 2011. در کوتاه مدت، قیمت پیش از صعود تا هدف ذکر شده ممکن است به داخل محدوده 1297$-1302$ نزول کند، اگرچه درباره احتمال این افت سریع اطمینان کمتری داریم. صرفنظر از این، به مجرد اینکه موج c (در دایره) از E کامل شود، موج (4) میانی که حاکی از یک برگشت تا روند نزولی بزرگتر طلا می باشد باتمام خواهد رسید. نقره بر خلاف طلا با این فلز رالی خواهد نمود، اما فعلا پیشروی این فلز سفیدرنگ بتاخیر افتاده است. در نتیجه این امکان وجود دارد نقره این مسیر را طی کند اما از سقف 21.63$ در 10 جولای بالاتر نرود. همچنان که این شاهد توسعه این الگو هستیم از این موارد مطلع خواهیم شد. گزارش اخیر COT نشان می دهد که بزرگان بازار که روند را دنبال می کنند در کف 18.61$ روز 30 می به دام افتاده اند. این گروه از شرکت کنندگان بازار مجبور بهcover کردن (تبدیل معاملات فروش به خرید و بالعکس) پوزیشن های خود شدند، که بنطر می رسد عامل محرک رالی تا سقف 10 جولای شده است. یک پیشروی که بواسطه cover کردن پوزیشن های فروش یا short ایجاد شده باشد روند صعودی بلند مدت سالمی را نشان نخواهد داد. در واقع، در سقف 10 جولای، بزرگان بازار، تا درجه ای در وضعیت خالص خرید بودند که از سقف تاریخی قبلیشان در وضعیت خالص پوزیشن های خود در آوریل 2011 عبور کردند. این صعودی شدید و ناگهانی برای این گروه است. رالی نقره ممکن است طی ماههای پیش رو ادامه یابد اما بازار خرسی آغاز شده از 11 آوریل، سقف سال 2011 کامل نشده است. همانطور که عنوان شد، در صورتی که طلا و نقره هر دویشان بطور همزمان کف های اخیرشان در 1280.31$ و 19.72$ را بشکنند، احتمال اینکه موج نزولی بعدی تا کفهای جدیدی در این بازار نزولی در جریان بوده باشد افزایش می یابد.

                          نظر


                          • طلا و نقره – 13 آگوست 2014






                            رفتار واگرایانه بین طلا و نقره روز چهارشنبه قدرتمندتر شد این در حالیست که طلا بیش از 30$ صعود کرده است، نقره یک کف جدید برای کاهش از سقف 21.63$ در 10 جولای تشکیل داده است. کف بین روزی چهارشنبه با تحت الشعاع قرار دادن کف بین روزی 19.72$ در 5 آگوست 19.69$ بود. این بازارها که اغلب همگن و مشابه هستند حالا حداقل در کوتاه مدت ناهمگن شده اند. این واگرایی لزوما برای رالی موج c (در دایره) مهلک و کشنده نیستند، اما قطعا به این معنیست که قدرت داخلی فشار صعودی طلا در حال افول است مگر اینکه نقره به سرعت بازیابی شود. وضعیت ما همچنان بدین صورت است طلا برای تکمیل موج E مینور و موج 4 میانی تا محدوده 1360$-1370$ رالی خواهد نمود. نقره نیز بایستی صعود کند اما رفتار ضعیف آن احتمال این صعود را 50/50 می کند که آیا از سقف 21.63$ روز 10 جولای بالاتر خواهد رفت یا خیر. یک کاهش هماهنگ توسط طلا و نقره به زیر کفهای اخیرشان - به ترتیب در 1280.31$ و 19.69$ - نشانگر این خواهد بود که موج نزولی بعدی تا کف های جدید برای هر بازار خرسی در جریان بوده است.

                            نظر


                            • طلا و نقره – 15 آگوست 2014





                              طلا و نقره همچنان در مسیر واگرایانه نسبت به یکدیگر قرار دارند. نقره روز جمعه با کاهش تا 19.49$ به تشکیل کفهای جدید ادامه میدهد، اما طلا بالای کف اخیر خود در 1280.31$ (1 آگوست) باقیست. طلا روز جمعه کاهش یافت، اما این ریزش ممکن است یک پولبک موقت پیش از صعود نهایی تا ناحیه 1360$-1370$ باشد. همانطور که قبلا صحبت کردیم، این محدوده جایی است که بعنوان هدفی برای پایان موج E از (4) دو خط روند مختلف به هم خواهند رسید. در صورتی که طلا تا این ناحیه رالی کند، نقره نیز باید صعود انجام دهد اما وضعیت قیمت بر خلاف این است که به بالاتر از سقف 21.63$ شکل گرفته در 10 جولای صعود کند. در صورتی که طلا تا زیر 1280.31$ کاهش یافته و نقره در یا نزدیک سطوح جاری باقی بماند، این پیش بینی باطل خواهد شد. سپس این احتمال که موج نزولی بعدی در بازار خرسی در جریان بوده است افزایش می یابد. هدف موج (5) مقدماتی 1000$ را در بر می گیرد و این هدف برای نقره در قیمت 15$ قرار دارد.

                              نظر


                              • طلا و نقره – 18 آگوست2014





                                طلا روز دوشنبه كمي نزولي بود، در حاليكه نقره از خود قدرت نشان داد. از روز جمعه به اين سو تغييري در پيش بيني كوتاه مدت وجود ندارد. طلا فرصتي براي رالي تا محدوده 1360$-1370$ دارد، جايي كه دو خط روند مختلف به هم مي رسند. اين محدوده محتمل ترين محدوده جهت پاياني براي موج E مينور و موج (4) مياني است. در صورتي که طلا تا این ناحیه رالی کند، نقره نیز صعود خواهد كرد. اما اين احتمال که نقره به بالاتر از سقف 21.63$ روز 10 جولاي پيشروي كند در حال كاهش است. ما ساختار حركتي امواج را بدقت زير نظر خواهيم گرفت تا احتمالات را تعيين كنيم. همانطور كه روز جمعه عنوان كرديم، در صورتی که طلا تا زیر 1280.31$ کاهش یافته و نقره نيز همزمان ضعيف باقي بماند، این پیش بینی باطل خواهد شد. در صورتي كه اين اتفاق بيافتد، امواج كوتاه مدت رو دوباره ارزيابي خواهيم نمود و شرايط تكنيكال بازار را براي تعيين حركت احتمالي بعدي در نظر خواهيم گرفت. احتمال ادامه نزول بزرگتري، در قالب موج (5) نزولي در طلا مي رود اما اين امكان نيز وجود دارد كه اين افت بتواند حركات نهايي از موج b (در دايره) از موج E مينور باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X