اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 24 اکتبر 2014



    پس از سقوط تا تمایل 7 درصد خریداران در کف تشکیل شده در 3 اکتبر بازار، رالی موج 2 طلا رقم 34% را در روز 21 اکتبر ایجاد نمود، که احتمالا باندازه کافی برای مشخص نمودن پایان حرکت خلاف روند کافیست. سقف 1255.61$ نباید شکسته شود. یک حرکت به سمت پایین از طریق 1182.9$ بعنوان کف موج 1، این را که موج (5) نزولی در جریان است را مورد تایید قرار خواهد داد.

    نظر


    • نقره – 24 اکتبر2014



      ضعف نسبی نقره گواه دیگری بر وجود کاهش های قریب الوقوع بیشتر برای هر دو فلز است. برخلاف طلا، نمودار اینطور نشان می دهد که نقره موفق به نزدیک شدن به هرکدام از کف های قیمتی مربوط به خودش نشده است. باستثنای یک برگشت قیمتی به بالای سطح حمایتی بالاتر از 18$، نقره بزودی به زیر کف 16.65$ شکل گرفته در 6 اکتبر حرکت نزولی خواهد نمود. در صورتیکه نقره به بالاتر جهش کند، مقاومت بعدی 18.50$ را در بر می گیرد. این به قیمت را به سمت یک حرکت قطعی از طریق این ناحیه جهت آزاد نمودن هرگونه پتانسیل بلند مدت صعودی برای نقره خواهد برد.

      نظر


      • طلا– 27 اکتبر 2014



        طلا در فرآيند ترسيم يك پنج موجي نزولي از سقف 1255.61$ در 21 اكتبر است، با افزودن گواه بيشتري بر اين ديدگاه كه رالي خلاف روند طلا از 6 اكتبر باتمام رسيده است. در كوتاه مدت، يك موج چهار با درجه پايين در نزديكي انتهاي مسير حركت خود قرار دارد، كه منجر به يك افت قيمتبعد از آن خواهد شد. طلا بايستي حداقل تا ناحيه 1210$-1222$ كاهش يابد. يك "پنج موجي نزولي" كوچك نخستين ريز موج از موج 3 مينور از موج (5) مياني خواهد بود. احتمال ديگر اين است كه موج 2 مينور با پيچيدگي بيشتري توسعه يابد، اما حتي اين احتمال نيز پيش از برگشت قيمت افت بيشتر آن را طي هفته آتي يا بعد از آن در پي خواهد داشت. بنابراين در كوتاه مدت، روند ما نزولي است.

        نظر


        • نقره– 27 اکتبر2014



          نقره همچنان ضعيفتر از طلاست وهنوز زير سقف 17.85$ در 15 اكتبر قرار دارد. چندين سناريوي محتمل كوتاه مدت وجود دارد، يكي از اين احتمالات اين است كه نقره يك كف قيمتي جديد زير كف 16.65$ كه در 6 اكتبر شكل گرفته است بسازد. سپس هر دو فلز جهش خواهند نمود. پتانسيل هاي كوتاه مدت ديگري همراه با عدم تغيير در روند نزولي اصلي وجود دارد، نقره شايد در مسير نزولي خود باعث غافلگيري شركت كنندگان بازار شود.

          نظر


          • طلا– 29 اکتبر 2014



            طلا روز چهارشنبه با سقوط كردن درست تا زير كف شكل گرفته در محدوده 1210$-1222$ كه در پيش بيني روز دوشنبه به آن اشاره كرده بوديم تا 1208.20$ كاهش يافت. در كوتاه مدت، ساختار امواج گزينه هاي مختلفي را در اختيار ما قرار مي دهد در نتيجه گزينه قدرتمندي براي پيش بيني حركات كوتاه مدت نداريم. اگرچه حركات قيمت در مقياس بزرگتر شفاف و بدور از هرگونه شك و ترديد است. طلا در حال ترسيم يك پنج موجي نزولي از قله قيمتي در سپتامبر 2011 در قيمت 1921.50$ و بعبارت ديگر موج پنجم اين ساختار مي باشد، كه ما آن را موج 5 مياني مي ناميم هنوز كامل نشده است. بنابراين طلا در نهايت با كاهش يافتن حداقل تا 1100$ پيش از آنكه موج (5) تمام شود كفهاي جديدي را تشكيل خواهد داد.

            نظر


            • نقره– 29 اکتبر2014



              نقره به حركت جانبي خود ادامه مي دهد و اينجا نيز چندين گزينه كوتاه مدتي براي ساختار امواج پيش روي ماست. يكي از احتمالات اين است كه نقره حالا با شكست به زير 16.00$ تا يك كف جديد كاهش يابد. احتمال ديگر اين است كه نقره ابتدا تا ناحيه 18.25$-18.90$ كاهش خواهد يافت تا يك فشار صعودي خلاف روند به شكل "a-b-c" كه از كف تشكيل شده از 6 اكتبر (16.65$) را كامل نمايد. بعد از آن، روند نزولي در مقياس بزرگتر ادامه خواهد يافت. ما درباره احتمال مربوط به هر سناريوي كوتاه مدت اطمينان نداريم، اگرچه متوجه اين نكته هستيم كه طلا و نقره هر دو روز چهارشنبه با فشار فروش افزايش يافته نسبتا ضعيف عمل كردند. چشم انداز ما در دوره بلند مدت تر براي فلزات گرانبها همچنان زير نظر است بصورتيكه: كاهش نقره از قله قيمتي 2011 كامل نشده است.
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-30-2014, 10:48 AM

              نظر


              • طلا – 31 اکتبر 2014



                فلزات دیگر روز جمعه کاهش یافتند. طلا بین روزی تا 1161.54$ کاهش یافت، که یک کف قیمت چهارساله جدید می باشد. با کاهش قیمت به زیر کف موج (3) در 1180.04$ تشکیل در 28 ژوئن 2013، طلا حداقل انتظارات برای موج (5) را برآورده ساخته است. اما موج (5) نسبت به امواج مربوطه قبلی از قله تشکیل شده قیمتی در سپتامبر 2011 بسیار کوتاه تر است که نشاندهنده کامل شدن آن باشد. همانطور که در تحلیل قبلی گفتیم، در طول موج میانی جاری قیمت بایستی حداقل تا 1100$ کاهش یابد در صورتی که طلا قرار بود که در کوتاه مدت جهش نماید، فشار صعودی بایستی صرفا موج مینور 2 از موج (5) میانی باشد، بهمراه اینکه امواج مینور 3، 4 و 5 هنوز به سمت پایین هستند. بنابراین تنیجه گیری ما این است که طلا پیش از آنکه یک کف قیمتی با درجه "میانی" تشکیل گردد نزول بیشتری خواهد یافت.

                نظر


                • نقره – 31 اکتبر 2014



                  نقره با کاهش 8 درصدی طی دو روز گذشته بطور قابل توجهی به پایین تر نزول نموده است. در کوتاه مدت این نزول بصورت فشرده در آمده است، که اجازه یک برگشت سریع را به قیمت می دهد. اما نزول نقره در مقیاس بزرگتر احتمالا تا زمانی که طلا در نزدیکی پایان موج (5) میانی باشد، کامل نخواهد شد. مقاومت کوتاه مدتی سطح 17.50$ را در بر می گیرد. حمایتی روی نمودار وجود ندارد تا زمانی که نقره به سطح 14.63$ دست یابد.

                  نظر


                  • طلا – 1 نوامبر 2014



                    طلا در حال ترسیم پنج موجی نزولی از سقف 1255.61$ در 21 اکتبر می باشد. این کاهش یا بخشی از موج پنجم خواهد بود، که وقتی کامل شود ممکن است پایان موج v مینوت (در دایره) از موج 1 مینور را مشخص نماید، یا اینکه بخشی از موج 3 مینور از موج (5) میانی باشد که ریزشی بلند مدت تر و عمیق تر خواهد بود. هر دو دیدگاه قابل قبول است و هر دو دیدگاه نشان از فشار فروش بیشتر در کوتاه مدت است. تمایلات دوباره در حد اکسترمم خود قرار دارد. شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) حالا درست در 4% تمایل خرید از سوی گاوهای بازار قرار دارد، که پایین ترین درصد از 20 ژوئن 2013 به این سو است (3%). این حد اکسترمم در ماه ژوئن منجر به یک حرکت جانبی و فشرده 5/2 روزه و سپس ادامه کاهش طلا شد که 89$ دیگر از قیمت طلا کاست. لزومی بررای تکرار این رفتار مشابه وجود ندارد، اما ساختار کوتاه مدتی امواج نشان می دهد طلا در یک قیمت کف قابل توجه قرار ندارد. مقاومت کوتاه مدتی در محدوده 1181$-1195$ مستحکم و با ثبات است.

                    نظر


                    • نقره – 1 نوامبر 2014



                      اینجا نیز در نقره، تمایلات به به یک چهارم پایینی محدوده تاریخی خود برگشته است. همانطور که در خط پایینی روی نمودار نشان داده شده است، ساخص تمایلات در 4% قرار دارد که منطبق بر کف سال 2014 در 19 سپتامبر می باشد. نقره کاهش خود را پس از آن متوقف ننموده و شاید حالا نیز این کار را نکند. اما حدوداکسترمم نشان دهنده فشردگی قیمت رو به پایین است، بنابراین اگر جهشی از نزدیکی سطوح حال حاضر وجود داشته باشد، نبایستی باعث غافلگیری شود. مقاومت در حال حاضر در محدوده وسیعی در 16.65$-18.03$ قرار دارد. موج نزولی بعدی بایستی نقره را به داخل ناحیه 15.00$-15.50$ بکشاند، جایی که ارتباط موج بعدی اتفاق می افتد. حمایت بعدی نمودار بعد از سطح 14.63$ خواهد بود.

                      نظر


                      • طلا – 5 نوامبر 2014



                        طبق تحیل ارایه شده در روز دوشنبه، طلا از سقف 1255.61$ تشکیل شده در 21 اکتبر در حال ترسیم پنج موجی نزولی می باشد. افت تند و شدید روز چهارشنبه تا 1137.65$ یا پایان موج v (در دایره) از 1 را مشخص می کند یا قیمت این موج را همراه با یک کف نسبتا پایین دیگر به پایان خواهد رساند. نقطه کلیدی این است که تکمیل پنج موجی نزولی منجر به بزرگترین رالی خلاف روند از سقف 10 جولای در 1345.30$ به این سو خواهد شد. این رالی حداقل 40 دلاری خواهد بود و ممکن است 100$ یا بیشتر هم بشود. شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) برای چهار روز متوالی زیر 10% تمایل خریداران بوده است و میانگین 5 روزه حالا در 7.6% قرار دارد، که پایین ترین سطح از زمان نزدیک بودن به پایان موج iii (در دایره) در اوایز ماه اکتبر به این سو می باشد. موج iv (در دایره) یک رالی 72 دلاری تا سقف 21 اکتبر بود. در صورتیکه قیمت یک کاهش دیگر برای تکمیل الگلوی ایمپالس داشته باشد، محدوده هدف بعدی 1105$-1121$ می باشد.

                        نظر


                        • نقره – 5 نوامبر 2014



                          نقره نیز در حال پایان دادن به پنج موجی نزولی حداقل از سقف 17.71$ در 21 اکتبر است. شاخص تمایلات همچنان در سطح اکسترمم خود قرار دارد و کف 15.14$ روز چهارشنبه داخل ناحیه 15.00$-15.50$ که در تحلیل روز دوشنبه به آن اشاره کردیم قرار دارد. قیمت همراه با پتانسیلی برای برگشت تا سقف موج iv (در دایره) در 17.71$ بایستی حداقل تا 16.28$ برگشت کند. یک شکست در کف روز چهارشنبه بدین معنی می باشد که قیمت پیش از پایان دادن به موج v (در دایره) در حال ادامه حرکت خود به سمت حمایت بعدی نمودار در سطح 14.63$ بوده است.

                          نظر


                          • نقره – 5 نوامبر 2014



                            نقره نیز در حال پایان دادن به پنج موجی نزولی حداقل از سقف 17.71$ در 21 اکتبر است. شاخص تمایلات همچنان در سطح اکسترمم خود قرار دارد و کف 15.14$ روز چهارشنبه داخل ناحیه 15.00$-15.50$ که در تحلیل روز دوشنبه به آن اشاره کردیم قرار دارد. قیمت همراه با پتانسیلی برای برگشت تا سقف موج iv (در دایره) در 17.71$ بایستی حداقل تا 16.28$ برگشت کند. یک شکست در کف روز چهارشنبه بدین معنی می باشد که قیمت پیش از پایان دادن به موج v (در دایره) در حال ادامه حرکت خود به سمت حمایت بعدی نمودار در سطح 14.63$ بوده است.

                            نظر


                            • نقره – 7 نوامبر 2014



                              نقره نیز با پایان دادن به پنج موجی نزولی اش در قیمت 15.05$، مشابه طلا یک کف قیمتی تشکیل داد. هدف اولیه برای این رالی 16.28$ است، اما احتمالات حتی به سمت یک پیشروی بزرگتر سنگینی می کند. در صورتی که نقره قرار بود تا سقف موج iv (در دایره) برگردد، قیمت تا 17.71$ فشار صعودی وارد می آورد، که معادل 18% پیشروی از کف روز جمعه خواهد بود.

                              نظر


                              • طلا – 7 نوامبر 2014





                                ما پایان پنج موجی نزولی در طلا را پیش بینی کرده و اعلام کردیم "این پایان منجر به بزرگترین رالی صعودی خلاف روند اصلی خواهد شد که از سقف 10 جولای در 1345.30 به این سو آغاز شده است. این یک رالی حداقل 40 دلاری خواهد بود و ممکن است 100 دلار یا بیشتر هم باشد." این رالی در جریان و در حال انجام است. طلا "پنج موجی نزولی" خود را در قیمت 1131.85$ در طول ساعات معاملات پنج شنبه شب کامل کرده است. با آغاز ساعات معاملات نیویورک، قیمت تا 1167.82$ جهش نموده بعد از آن حرکت خود به بالاتر را ادامه داد. شاخص روزانه تمایلات (trade-futures.com) چهارشنبه شب (5 نوامبر) تا 3% افت کرد و میانگین 5 روزه این شاخص تا 5% سقوط نمود، یک کف بی سابقه که تاریخ آن به آوریل 1987 بازمی گردد، زمانیکه دمودار داده های طلا شروع شد. ما کف روز جمعه را موج 1 از موج (5) میانی نامگذاری می کنیم. موج 2 بایستی طلا را تا ناحیه 1214$-1255$ ببرد، جایی که انتهایی بالایی موجی که سقف موج چهارم قبلی از 21 اکتبر است. شمارش دیگر این است که فشار صعودی حال حاضر را بعنوان موج ii (در دایره) از موج 3 مینور در موج (5) میانی بنامیم. تحت این سناریو، رالی طلا در ناحیه 1175$-1193$ ، قیمتی که الان در آن قرار دارد متوقف خواهد شد و تا یک کف قیمتی جدید کاهش خواهد یافت. با وجود سناریوی جایگزین، حد اکسترمم شاخص تمایلات احتمال این سناریو را کمتر خواهد نمود و این رالی بنظر ایمپالس می رسد (نمودار 240 دقیقه/4 ساعته را ببینید). رقم بی سابقه شاخص تمایلات نیز احتمال دیگری را مطرح می سازد، از این قرار که کف روز جمعه پایان موج (5) میانی از موج A اولیه (در دایره) از قله تشکیل شده در سپتامبر 2011 را مشخص می نماید. از این دیدگاه، موج B اولیه (در دایره) طلا را به بالاتر از قیمت پیش بینی شده برای سال 2015 خواهد برد. اگر احتمالات درباره دیدگاه دوم بالا برود، درباره آن در این مقال صحبت خواهیم نمود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X