اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 10 دسامبر 2014



    طلا به پیشروی خود ادامه خواهد داد. محدوده هدف بعدی در کوتاه مدت همچنان 1255$-1270$ است. بعد از آن پتانسیل برای حرکت به سمت بالاتر وجود دارد. شنحص تمایلات در کل خوشبینانه نیست و مومنتوم صعودی پیش از آنکه وارد وضعیت بیش خرید شود فضای کافی برای حرکت به بالاتر را در اختیار دارد. این حقایق متضمن ادامه رالی نیست اما مطمئنا بر خلاف این نیز نخواهد بود. احتمالات اینکه طلا به سطوحی بالاتر از امروز دست یابد همچنان بالاست: یک close زیر 1150$ احتمالات را تغییر داده و نشانگر این خواهد بود که چیزی دیگر در حال اتفاق افتادن است.

    نظر


    • نقره – 10 دسامبر 2014



      نقره روز چهارشنبه تا 17.36$ رالی صعودی کرد، همچنانکه پیشروی خلاف روند در مقیاس بزرگتر همچنان به صعود خود ادامه می دهد. مانند قبل، قیمت بایستی حداقل تا ناحیه 17.71$-18.06$ حرکت کند. پتانسیل بزرگتری برای صعود وجود دارد. یک close زیر 15.00$ برای مورد صعود ما مشکل زا خواهد بود، زیرا تنها 3 موج صعودی از کف تشکیل شده در 1 دسامبر را بر جای خواهد گذاشت.

      نظر


      • طلا – 12 دسامبر 2014



        توجه اغلب رسانه های مالی بر روی سطوح نزولی در بازار سهام و بهای نفت قرار گرفته است. در همین حال، طلا به نظر می رسد هفته آینده آماده برای یک "جهش ناگهانی" باشد. قیمت در آستانه یک رالی در قالب موج سه می باشد، که بایستی به سرعت قیمت را حداقل تا محدوده 1255$-1270$ و احتمالا بالاتر ببرد. مانند قبل، یک close زیر 1150$ چشم انداز را تغییر داده و نشاندهنده این خواهد بود که اتفاق دیگری در حال افتادن است.
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2014, 01:47 AM

        نظر


        • نقره– 12 دسامبر 2014



          نقره نیز احتمالا بایستی هفته آینده از روز دوشنبه رالی قدرتمندانه ای را آغاز کند. قیمت آماده صعود در قالب یک موج سخ در مقیاس کوچک است، که قیمت را حداقل تا 17.71$-18.06$ و احتمالا بالاتر خواهد برد. این شامل پیش بینی ما نیست، اما یک close زیر 15.00$ این پیش بینی را باطل خواهد نمود.

          نظر


          • نقره – 15 دسامبر 2014



            روز دوشنبه کاهش نقره نیز ناامید کننده بود. در اینجا سقف 17.36$ (10 دسامبر) ممکن است موج "b" از یک flat باشد، چیزی شبیه به آنچه در طلا اتفاق افتاده است. اما این الگو کمتر در کانون توجهات ما قرار دارد، زیرا موج "b" نسبت بزرگی با موج "a" دارد. موج "c" ممکن است در محدوده 15.75$-16.00$ متوقف شود. یک رالی به بالای 17.00$ نشانه قدرتمندی از این خواهد بود که موج بعدی در قیمت بالاتر در جریان است. این موج باید پیشروی قابل توجهی را صورت دهد. در صورتی که نقره بسیار به 15.00$ نزدیک باشد، پیش بینی صعود خنثی خواهد بود: این بدین معنیست که یک کف قیمتی جدید پیش رو قرار دارد (کف 14$ یا پایین تر).
            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2014, 08:18 AM

            نظر


            • طلا – 15 دسامبر 2014



              طلا روز دوشنبه با ادامه کاهش کوتا مدتی از سقف تشکیل شده در 1238.76$ در سه شنبه هفته قبل (9 دسامبر) نزولی بود. ما جهشی به سمت بالاتر را برآورد برای این هفته کردیم زیرا رالی آغاز شده از کف 1131.85$ در روز 7 نوامبر را بعنوان یک سری از موج های اول و دوم نامگذاری کردیم. کاهش روز دوشنبه این تفسیر ما را به چالش می کشد. کاهش شکل گرفته از 9 دسامبر ممکن است موج (c) از ii (در دایره) باشد، که در حال ترسیم یک Flat است. این دیدگاه به این معنی است که طلا قبل از پایان یافتن موج ii (در دایره) کمی پایین تر خواهد رفت. یک محدوده احتمالی برای توقف 1175$-1185$ است. بعد از آن، موج iii (در دایره) بایستی یک رالی قدرتمند باشد که قیمت را حداقل تا محدوده 1255$-1270$ ببرد. این روش شمارش امواج نمی تواند در برابر یک close زیر 1150$ دوام بیاورد و شکسته خواهد شد، که به معنی این است که چیز دیگری در حال اتفاق افتادن بوده است.

              نظر


              • طلا – 17 دسامبر 2014



                سناریوی رالی برای طلا در حال به چال کشیده شدن است. قیمت هیچ سطح کلیدی را مورد هجوم خود قرار نداده یا ساختاری را ترسیم نکرده است که پیش بینی ما را تغییر دهد. اما خیچ یک از اینها چشم اندازی کوتاه مدت با اطمینان بالا ارایه نکرده است. قیمت روز سه شنبه تا 1183.80$ ، داخل محدوده حمایتی 1175$-1185$ که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم کاهش یافت. طلا برای مورد صعودی بایستی به بالای 1238$ رالی کند تا مومنتوم حرکتی را در اختیار خود بگیرد. سپس قیمت بایستی به سرعت دست کم تا ناحیه 1255$-1270$ حرکت کند. یه close زیر 1150$ به این معنی خواهد بود که چیزی دیگر غیز ار این تحلیل در جریان است، که شامل افزایش احتمال اینکه موج (5) میانی نزولی همچنان در حال توسعه یافتن بوده است.

                نظر


                • نقره – 17 دسامبر 2014



                  نقره روز دوشنبه تا 15.51$ کاهش یافت، تقریبا زیر محدوده 15.75$-16.00$ که عصر روز دوشنبه به آن اشاره کردیم. قیمت روز سه شنبه کمی جهش داشت. کف روز دوشنبه بر روی ریتریس 63% رالی آغاز شده از کف 14.49$ در 1 دسامبر را تحت تاثیر خود قرار داد. گرچه این الگو، جایش را به چشم انداز صعودی با اطمینان بالا نمی دهد. یک رالی به بالای 17.00$ نشانه ای قدرتمند از این خواهد بود که نقره در حال آغاز موج صعودی قابل توجه دیگری است، همانی که بایستی به بالای 18.00$ حرکت کند. همانطور که اشاره کردیم، در صورتی که قیمت زیر 15.00$ بسته شود، تا زمانی که بتوانیم تعیین کنیم کف بعدی ممکن است کجا اتفاق بیافتد پیش بینی صعودی باطل خواهد بود.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-19-2014, 10:20 AM

                  نظر


                  • طلا – 19 دسامبر 2014



                    پس از کاهش اولیه روز دوشنبه، طلا در بقیه هفته جاری در ناحیه نسبتا باریکی قرار داشت. همانطور که در تحیل قبلی عنوان شد، قیمت نه هیچ سطح کلیدی را شکسته و ساختاری را ترسیم کرد که پیش بینی ما برای صعود را تغییر دهد، و نه این الگو اطمینان زیادی را برای ما به ارمغان آورده است. برای مورد صعودی طلا بایستی به بالای 1238$ صعود کند تا مومنتوم حرکتی را بدست آورد. در صورتی که قیمت قادر به انجام این کار باشد، سپس انتظار یک صعود تند و سریع را حاقل تا 1255-$1270$ و احتمالا بالاتر را خواهیم داشت. یک close زیر 1150$ بدین معنی خواهد بود که چیز دیگری از جمله افزایش احتمال برای اینکه موج (5) میانی نزولی هنوز در حال توسعه بوده باشد در حال روی دادن است.

                    نظر


                    • نقره – 19 دسامبر 2014



                      یک رالی در نقره از سطح 17.00$ نشانه قدرتمندی از این خواهد بود که یک موج پیشرونده در مقیاس بزرگتر در جریان است، همانی که بایستی به سرعت به بالای 18.00$ حرت کند. پتانسیل برای حرکت به سطح بالاتر بر جای خود باقیست. این رالی بایستی از نزدیکی سطوح جاری آغاز شود. همانطور که در تحلیل قبلی به آن اشاره شد، در صورتی که نقره زیر 15.00$ بسته شود، پیش بینی انجام شده درباره حرکت نزولی تا زمانی که بتوانیم مشخص کنیم کف بعدی کجا ممکن است اتفاق بیافتد باطل خواهد بود.

                      نظر


                      • طلا – 22 دسامبر 2014



                        طلا دوباره تحت فشار فروش کوتاه مدت قرار گرفته است. قیمت فرصتهایی را برای رالی در اختیار داشته است اما حرکت صعودی از کف 1131.85$ هنوز مانده است تا مومنتوم صعودی خود را بدست آورد. طلا بایستی از 1238$ عبور کند تا بتواند به حالت صعودی کمی اعتبار ببخشد. در غیر اینصورت، یک close زیر 1150$ بدین معنی خواهد بود که چیز دیگری در حال اتفاق افتادن است. سناریوی دوم/بعدی بدین معنی خواهد بود که طلا برای این حرکت در حال کاهش تا یک کف جدید بوده است.

                        نظر


                        • نقره – 22 دسامبر 2014



                          مشابه طلا، پس از آنکه قیمت روز 10 دسامبر تا 17.36$ پیشروی کرد پتانسیل برای رالی نقره ضعیف شد. Close روز دوشنبه پایین ترین قیمت از 28 نوامبر به این سو بود، اما همچنان بالای سطح 15.00$ قرار دارد. در صورتی که نقره زیر 15.00$ بسته شود، پیش بینی حرکت صعودی تا زمانی که بتوانیم تعیین کنیم کف بعدی کجا ممکن است اتفاق بیافتد باطل خواهد بود. یک رالی از 17.00$ نفس یک زندگی جدید را به پیش بینی کوتاه مدت صعودی وارد خواهد نمود.

                          نظر


                          • طلا و نقره – 26 دسامبر 2014





                            طلا و نقره هر دو، روز جمعه حرکتی جهشی داشتند. در صورتی که مورد صعودی کوتاه مدت ما دست نخورده باقی مانده تغییری در ساختار آن ایجاد نشود، رالی روز جمعه بایستی آغاز یک پیشروی هماهنگ باشد. برای سه روز متوالی گذشته (قبل از روز جمعه 26 دسامبر) شاخص DSI زیر 10% بوده است، همچنانکه معامله گران از پتانسیلی که برای رالی صعودی وجود دارد منصرف شده و دست از تعقیب آن بر داشته اند. طلا بایستی برای عبور از 1238$ حرکت کند، که مورد صعودی ما را مستحکم و پایدار خواهد نمود. این رفتار حرکتی نشانگر این است که هنوز پتانسیل حرکت صعودی بیشتری بعد از آن وجود دارد. یک رالی در نقره از طریق 17$ زندگی جدید به سناریوی صعودی ما خواهد دمید. مانند قبل، یک close در طلا زیر 1150$ بدین معنی خواهد بود که چیز دیگری در حال اتفاق افتادن بوده است، از جمله افزاش احتمال برای اینکه موج (5) میانی نزولی همچنان در جریان باشد. یک close در نقره زیر 15.00$ حاکی از این است که کف های قیمتی جدیدتری در راه است.

                            نظر


                            • طلا و نقره – 29 دسامبر 2014





                              طلا و نقره هر دو، پس از رالي جمعه گذشته روز دوشنبه پولبك كرد. هيچ فلز گرانبهايي يك الگوي رالي گونه را ترسيم نكرده است كه به ما اجازه دهد كه كف هاي تشكيل شده در ماههاي نوامبر تا دسامبر را بعنوان كفهاي ميان مدت تاييد كنيم. تا زماني كه شاهد گسترش يك ساختار صعودي به سمت بالا نباشيم، براي كوتاه مدت نسبت به هر دو فلز بي طرف خواهيم بود. ما نمودارها را كه شامل كف هاي تشكيل شده اخير بعنوان موج 5 مينور است را نگه داشته ايم، زيرا هنوز امكان صعود وجود دارد. اگرچه الان احتمال اتفاق افتادن سناريوهاي مختلف برابر هستند.

                              نظر


                              • طلا و نقره – 31 دسامبر 2014





                                روز چهارشنبه نقره ضعیف تر از طلا عمل کرده است و هر دو فلز در قیمت پایین تری بسته شدند. ما درباره هر دوی آنها وضعیت خنثی داریم. هنوز برای مشاهده گسترش یک ساختار موجی به سمت بالا که به ما این اجازه را بدهد تا بر این موضوع که یک کف قابل توجه تر پیش از این به ثبت رسیده به زمان نیاز است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X