اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 30 ژانویه 2105







    طلا روز پنج شنبه (29 ژانویه) تا 1256.95$ کاهش یافت، که ما طبق تصویر فوق آن را موج 4 نام می نهیم. موج 5 یک رالی خواهد بود که قیمت طلا را تا یک سقف احیا کننده جدید قیمتی طی هفته پیش رو یا بیشتر خواهد برد. یک محدوده هدف منطقی 1315$-1326$ است، موج حرکتی قیمت نیز پتانسیل حرکت به سمت بالا را دارد. مشکل ما رفتار تاخیری در نقره است و به دقت آن را زیر نظر داریم که آیا گوی و میدان را از طلا خواهد ربود یا خیر. از آنجایی که یک رالی موج پنجم در شرف آغاز است (نمودار فوق را ببینید) الگوی موجود در سهام طلا و شاخص های استخراج طلا اینطور نشان نمی دهند. یک کاهش به زیر کف موج 2 در 1167.40$ در شمش طلا و 17.08$ در GDX این پیش بینی را باطل خواهد نمود.

    نظر


    • نقره – 30 ژانویه 2105

      [

      نقره روز جمعه (29 ژانویه) پیش از جهش جهت بسته شدن در 17.00$ بصورت بین روزی سقوط تندی تا 16.73$ نمود. کاهش روز پنج شنبه کمی پایین تر از آنچه ما برآورد کردیم بود و گزینه های کوتاه مدتی برای ساختار امواج ایجاد می کند. یا رالی آغاز شده از کف ناگهانی 14.49$ در 1 دسامبر یک سری از موج های اول و دوم هستند یا یک اصلاح صعودی به فرم "A-B-C" خواهد بود. بر پایه الگوی حال حاضر در نمودارهای طلا و سهام استخراج طلا احتمالات به نفع تفسیر اول هستند، اما چند روز آتی ممکن است برای سناریوی رالی حیاتی باشد. حال نقره باید به بالاتر حرکت کند. یک کاهش به زیر 15.50$ پتانسیل و احتمال رالی را از بین خواهد برد.

      نظر


      • طلا – 2 فوریه 2105



        موج 4 طلا همانطور که با برچشب امواج روی نمودار نمایش نمایش شده است هفته گذشته در 1251.95$ اتفاق افتاد. موج 5 بایستی قیمت را، البته با پتانسیل بالا، تا ناحیه 1322$-1328$ ببرد. نمودار شاخص تمایلات در رابطه با نقره، به حد اکسترمم خود رسیده است، که ما به دقت و از نزدیک مراقب تغییرات ساختار حرکات طلا هستیم. موج 5 بایستی حالا به حرکت خود ادامه دهد. یک شکست در 1238.76$ مزاحم مورد صعودی ما خواهد بود، این در حالیست که یک کاهش به زیر 1167.40$ سناریوی رالی کوتاه مدت را باطل خواهد نمود.

        نظر


        • طلا – 9 فوریه 2105



          روز جمعه با یک افت تند و تیز در هر دو فلز طلا و نقره روزی ضعیف و نزولی برای فلزات گرانبها بود. هنوز به طلا اجازه می دهیم راه گریزی برای ادامه جهش بزرگ خلاف روند خود که در 1131.85$ در 7 نوامبر آغاز شده است داشته باشد. این دردسرساز است که طلا به زیر 1238$ کاهش یافته و اینکه گزارش COT نقره در وضعیتی نزولی باشد، اما امواج اولیه یک حرکت خلاف روند مملو از جریانات متقاطع باشد. همانطور که درباره اش صحبت کردیم، مادامیکه طلا بالای 1167.40$ باقی بماند، این الگو شاسنی برای ادامه و ایجا امواج فرعی دارد. شکست 1167.40$ سناریوی رالی کوتاه مدت را باطل خواهد نمود، زیرا تاییدی خواهد بود بر اینکه جهش تا 1307.40$ یک الگ.ی "A-B-C" بوده است.

          نظر


          • طلا – 11 فوریه 2105



            پتانسيل رالي طلا از بين نرفته است، اما احتمال آن همچنان برقرار است. اينكه آيا احيا خواهد شد يا خير در روزهاي آتي پيش بيني خواهد شد. كاهش روز چهارشنبه قيمت را با ادامه كاهش آغاز شده از سقف 1307.40$ در 22 ژانويه تا 12.18.25$ پايين خواهد كشاند. قيمت 62% از جهش آغاز شده از 1167.40$ (2 ژانويه) را ريتريس كرده است و نقره عجبالتا كاهش امروز را تاييد نكرده است. در صورتي كه قيمت 1131.85$ در 7 نوامبر پايان موج A اوليه (در دايره) باشد، پولبك طلا بايستي در شرف كامل شدن باشد. موج صعودي بعدي يك رالي تا حداقل 1350.00$ خواهد بود. حال به پيكان قرمز رنگ در نمودار هفتگي طلا توجه كنيد. اصول امواج اليوت كه توسط پريچر و فراست تنظيم شده است اينطور تحليل مي كند كه بعضي اوقات پيرو پايان يك مثلث، حركت خلاف روند بعد از آن در نوك مثلث خواهد بود. در وضعيت موجود، قيمت كمي به پايين تر از نوك مثلث سقوط خواهد نمود اما رالي آغاز شده از ماه نوامبر بسيار نزديك به زمان صحيح خود به پايين برگشته است. همچنان، ساختار امواج مهمترين جزء از مدل ما خواهد بود و يك شكست در قيمت 1167.40$ لازم است تا رالي انجام شده از 7 نوامبر تا 22 ژانويه سه موجي و يك "A-B-C" باشد. گزينه هاي ديگر در رابطه با مسير طلا در مراحل بعدي خود را نشان خواهند داد.

            نظر


            • نقره – 11 فوريه 2105



              نقره همانطور كه نمودار فوق نشان مي دهد طي چند روز گذشته حركت جانبي داشته است، و قيمت به جنب و جوش بالاي خط حمايت متصل كننده كف هاي قيمتي در 1 دسامبر و 2 ژانويه (خط بنفش رنگ) ادامه مي دهد. مانند قبل، وضعيت حال حاضر محتمل ترين حالت براي نقره جهت برگشت به بالا و ادامه رالي آغاز شده از كف 14.49$ (1 دسامبر) باقي مي ماند. هرگونه شكست قيمت 15.50$ سري امواج يك و دو از 1 دسامبر را از درجه اعتبار ساقط و بجاي آن كل حركت صعودي را بعنوان يك "A-B-C" تاييد مي نمايد.

              نظر


              • طلا و نقره – 20 فوریه 2105





                تغییری در تحلیل ما درباره طلا و نقره در روز چهارشنبه ایجاد نشده اشت. طلا زیر فشار فروش قرار قرار دارد و نقره در موضعیت "ضعف و کاهش قیمت" قرار دارد. هنوز طلا بر روی خط حمایت ایجاد شده از کف قیمتی 7 نوامبر و مهمتر از آن، بالای قیمت 1167.40$، کف قیمتی که ایجاد شده از یک موج کوتاه مدتی می باشد قرار دارد. بنابراین پتانسیل و احتمال رالی وجود دارد. شکست 1167.40$ گزینه های مختلف و بیشتری را برای کوتاه مدت ایجاد خواهد نمود. پتانسیل رالی نقره بایستی از هفته پیش رو انرژی بگیرد یا اینکه قیمت احتمالا کف 1 دسامبر در 14.49$ را دوباره ببیند و احتمالا کف قیمتی جدیدی برقرار سازد.

                نظر


                • طلا – 23 فوریه 2105



                  طلا به تشکیل یک سری از lower low ها و lower high ها از سقف 1307.40$ در 22 ژانویه ادامه می دهد، که روند کوتاه مدت را نزولی تعریف می کند. یک close بالای 1223.38$ این توالی را در هم خواهد شکست اما یک رالی پنج موجی لازم است تا نشانگر این باشد که طلا احتمال بالاتر و قویتری برای حرکت به سمت بالا را برای خود نگه دارد. در این نقطه، سنجشهای متفاوت از تمایلات بدون ارایه هیچ مدرکی دال بر این جهت نشان می دهند که این شاخص در سطوح اکسترمم خود قرار ندارد. گزینه های مختلفی در بهترین حالت تفسیر ساختار امواج روبروی ما باقیست و به مجرد اینکه یکی از احتمالات در برابر دیگر بقیه افزایش یابد، نتایج بدست خود را در این مقال به شما ارایه خواهیم داد.

                  نظر


                  • نقره – 23 فوریه 2105



                    نقره در وضعیتی مشابه طلا قرار دارد. در صورتی که یک موج رالی قدرتمند دیگر در شرف واقع شدن باشد، بایستی بزودی آغاز شود. تازه ترین گزارش COT نشان می دهد که "دست ضعیف" موسسات بزرگ مالی و بانکها همچنان مقدار زیادی از قراردادهای خالص خرید در فیوچرز و آپشن را بخود اختصاص می دهند. همانطور که درباره اش صحبت کردیم، هیچ اندیکاتوری کامل نیست اما هنگامی که موسسات بزرگ مالی و بانکها اینچنین گرفتار پتانسیل یک رالی برای نقره هستند نتیجه ای که بیشتر اوقات اتفاق می افتد در جهت کاهش قیمت است.

                    نظر


                    • طلا و نقره – 25 فوریه 2105





                      طلا و نقره در مقطع های مهمی بر جای خود باقیست و طی چند روز گذشته تغییرات جزیی کرده است. هر دو فلز گرانبها نیاز به شکست توالی lower low ها و lower high ها به منظور تغییر روند کوتاه مدت هستند. این به معنی آن است طلا بایستی بالای 1223.38$ و نقره بالای 17.48$ بسته شود. تا آن موقع، مگر اینکه شاهد چندی از اندیکاتورها باشیم که حامل پیامی قدرتمند درباره "یک رالی پبیش رو" می باشد، هر دو فلز طلا ونقره در برابر فشار فروش بیشتر همچنان آسیب پذیرند. هرچقدر نمای ما از بازار بزرگتر باشد، نشان دهنده جهشی بزرگتر برای برای هر دو فلز می باشد اما ساختار امواج همچنان گزینه های کوتاه مدتی را در اختیار دارد.

                      نظر


                      • طلا و نقره – 27 فوریه 2105





                        طلا و نقره جهش های کوتاه مدتشان را ادامه دادند، برای این هفته هر دو بالاتر بسته شدند. ما هنوز فکر می کنیم طلا و نقره بایستی از کفهای مربوطه شان در 1131.85$ در 7 نوامبر در طلا و 14.49$ در 1 دسامبر در نقره به بالاتر جهش انجام دهد. اما گزینه هایی وجود دارد. هنگامی که این سناریوهای متغیر در یک چشم انداز منسجم یکجا جکع شوند، درباره آن در این مقال بحث خواهیم کرد.

                        نظر


                        • طلا – 2 مارس 2105



                          در صورتی که موج A اولیه (در دایره) نزولی در طلا در 7 نوامبر سال گذشته در 1131.85$ که روش نامگذاری ما برای امواج است پایان یافته باشد، چه الگوی حرکتی ممکن است برای موج B اولیه (در دایره) اتفاق بیافتد؟ رالی سه موجی از 7 نوامبر تا 1307.40$ در 22 ژانویه و ریتریس عمیق نزولی از این سقف به بعد نشان می دهد احتمال بالایی را نشان می دهد که موج B (در دایره) در در حال گرفتن شکل یک 5-3-3 flat صعودی می باشد. سقف 22 ژانویه موج (A) است. موج (B) در یا نزدیک به 1131.85$ پایان خواهد یافت، یا اگر الگوی flat امتداد یابد، موج B)) تقریبا زیر کف 7 نوامبر پایان خواهد یافت. موج (C) یک رالی پنج موجی خواهد بود که قیمت را به بالای موج (A) و بخوبی به داخل ناحیه موج (4) قبلی خواهد برد. کل موج (C)-(B)-(A) یک موج B (در دایره) مقدماتی را تشکیل خواهد داد. همانطور که اشاره کردیم، این الگو گزینه های دارد و این مورد خاص در بالاترین جایگاه لیست ما قرار دارد. یک رالی به بالای 1307.40$ گزینه ها را به سود الگوی متفاوتی تغییر خواهد داد.

                          نظر


                          • نقره – 2 مارس 2105



                            ما درباره حدود اکسترمم پوزیشنهای خالص خرید در فیوچرز و آپشن که مختص Large Spec ها (یا همان دنبال کنندگان روند) می باشند و در جهت مخالف آنها یعنی تجاری های بازار در موقعیت خالص فروش در ارتباط با نقره صحبت کرده ایم. همانطور که در این نمودار نشان داده شده است، این حدود اکسترمم تمایل به همزمانی با کاهش ها و نزولهای نقره دارد. نقره از سقف 18.52$ در 22 ژانویه به این سو در حال کاهش بوده است و Large Spec ها و تجاری های بازار به کندی در حال خروج از پوزیشن های خود بوده اند. هنوز، این مقدار خاص از اندیکاتور تمایلات روزانه در نزدیکی سطوحی که نشانگر قریب الوقوع بودن یک رالی قوی باشد قرار ندارد. نقره ممکن است در کوتاه مدت قطعا به بالاتر صعود جهشی نماید، اما پوزیشن متعلق به این گروهها بر خلاف یک پیشروی باثبات و قدرتمند کوتاه مدت است. مسیر حرکتی نقره ممکن است در این مورد مشابه به طلا باشد که یک فشار صعودی flat ممکن است در حال شکل گرفتن باشد. تحت این سناریو، قیمت احتمال دارد تا و شاید تقریبا به زیر کف 14.49$ در 1 دسامبر نزول کند. این یک موج "B" خواهد بود. موج "c" پس از آن قیمت نقره را برای یکماه یا بیشتر قدرتمندانه به بالاتر خواهد برد. یک رالی به بالای 18.52$ این الگوی خاص را باطل خواهد نمود و نشانگر این خواهد بود که یک جهش بلندمدت تر و بزرگتر در کوتاه مدت در حال توسعه بوده است.

                            نظر


                            • طلا – 4 مارس 2105



                              طلا به حرکت نزولی خود به سمت کف 1131.85$ در 7 نوامبر ادامه می دهد. این کف قیمتی موج A اولیه (در دایره) نام گذاری شده است. موج B (در دایره) ممکن است شکل یک flat صعودی 5-3-3 را بخود بگیرد، بهمراه اینکه موج (B) از B (در دایره) در حال حاضر از سقف 1307.40$ در 22 ژانویه به سمت پایین در حال اتفاق افتادن است. این موج میانی نزولی بایستی در یا تقریبا زیر کف 7 نوامبر به پایان برسد. پس از آن، موج (C) یک رالی پنج موجی خواهد بود که تا سقف های جدیدی احیا خواهد شد. یک رالی در طلا به بالای 1307.40$ باعث تغییر نامگذاری امواج کوتاه مدت خواهد شد.

                              نظر


                              • نقره – 4 مارس 2105



                                اگر نقره یک الگویی مشابه طلا را ترسیم کند، قیمت تا کف 14.49$ در 1 دسامبر یا کمی زیر آن کاهش خواهد یافت. این کاهش در قالب موج B از یک flat صعودی خواهد بود. موج C پس از آن یک رالی پنج موجی خواهد بود که به بالای سقف موج A در 18.52$ (22 ژانویه) باز خواهد گشت. بنابراین، حتی با وجود چرخش ها و نوسانهای کوتاه مدت، روند برای طلا و نقره، تا زمانی که در کمترین حالت قیمت به کف های نوامبر و دسامبر دست پیدا نکند نزولی باقی خواهد ماند. یک فشار صعودی به بالای سقف موج A این پیش بینی را دستخوش تغییر خواهد ساخت.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X