اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 19 اکتبر 2015





    نقره به پولبک از سقف 16.26$ روز چهارشنبه (14 اکتبر) ادامه می دهد. این سقف ممکن است پایان یک رالی پنج موجی از کف 13.96$ در 26 آگوست باشد یا شاید موج یک از موج پنجم باشد (خط Alt. در پایین نمودار روزانه را ببینید)، که پیش از قطع شدن به قیمت بالاتر امتداد خواهد یافت. در جولای (13 جولای) و آگوست (10 آگوست)، این تحلیل نسخه ای از نمودار دوم را بالای نودار نمایش دهنده پوزیشن های خالص فروش در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره در اختیار مدیران سرمایه را منتشر نمود، که در گزارش هفتگی COT منعکس شده است. هربار که این گروه طی سال گذشته در وضعیت خالص فروش قرار داشته است، نقره یک رالی را به مدت کوتاهی بعد از آن آغاز کرده است. این الگو زمانی برآورده شد که رالی نقره قیمت را 13% بالاتر از سقف ماه جولای و 16% بالاتر از وقتی که کف تشکیل شده تند و ناگهانی 13.96$ در 26 آگوست اندازه گیری شد برد. همانطور که نمودار روزانه نمایش می دهد، این رالی ممکن است بطور قابل قبولی یک موج پنج" نام گرفته باشد. اما داده های گزارش COT نشان می دهند که آنچه یکبار بعنوان قدرت پیشراننده قیمت نقره لحاظ شد، دیگر این قدرت و توانیی را ندارد. این لزوما بدین معنی نیست که رالی نقره محکوم با نابودی است. ساختار "a-b-c" حرکت نوزلی از سقف 18.52$ در 22 ژانویه قدرتمندانه نشان می دهد که نقره پتانسیل صعود را برای خود محفوظ می دارد. اما کار ما این است که به تمامی گواه ها و مدارک موجود تا جایی که ممکن است عینا نگاه کنیم و وضعیت حال حاضر خالص فروش مدیران سرمایه معنای صعود در بر ندارد. اگر این کاهش از چهارشنبه گذشته موج ii (در دایره) باشد، مادامیکه قیمت بالای 14.60$ باقی بماند، مورد صعودی رد پای مستحکم خود را باقی خواهد گذارد. اگر موج i (در دایره) صعودی هنور در جریان و در حال صعود به بالاتر باشد، هدف کوتاه مدت بعدی ناحیه 16.84$-17.00$ است.

    نظر


    • طلا– 21 اکتبر 2105



      نزول طلا از سقف 1191.96$ در پنج شنبه گذشته (15 اکتبر) پولبکی در داخل یک پیشروی در مقیاس بزرگتر است. این بخشی از یک دسته رالی موج سوم است که همچنان در حال توسعه و پیشروی هستند، که ما آن را موج 3 مینور از کف 1098.45$ در 11 سپتامبر می نامیم. ریزش حال حاضر ممکن است تا سطح حمایتی 1140$-1144$ کاهش نیابد، در مقابل در محدوده 1153$-1160$ به حرکت خود پایان دهد. صرفمظر از این، نکته کلیدی این است که موج (C) میانی باید پیش از آنکه قطع شود در قالب پنج موج به بالای سقف موج (A) در 1307.40$ حرکت کند.

      نظر


      • نقره – 21 اکتبر 2015



        نقزه پنج موج را از 13.96$ در 26 آگوست تا 16.26$ در 14 اکتبر ترسیم نمود. ما این موج ایمپالس را، موج i مینوت (در دایره) از یک رالی پنج موجی در مقیاس بزرگتر می نامیم.موج ii (در دایره) نقره را عجالتا تا 15.61$ پایین کشیده است. محدوده ای وسیع از حمایت در 14.95$-15.45$ وجود دارد، که شامل کف قیمتی درون موج چهارم قبلی می باشد. وقتی موج ii (در دایره) قطع شود، نقره بایستی با قدرت در قالب یک موج سه رالی کند. یک رالی به بالای سقف 14 اکتبر، تایید شده توسط یک فشار صعودی مشابه در طلا، نشان خواهد داد که موج iii (در دایره) صعودی در جریان بوده است.

        نظر


        • طلا– 23 اکتبر 2105



          طلا روز 23 اکتبر تا 1158.88$ کاهش یافت، که داخل یکی از دو ناحیه حمایتی قرار دارد که ما در این تحلیل ها به آنها اشاره کرده ایم. محدوده بالایی 1153$-1160$ است، این در حالیست که ناحیه زیرین 1140$-1144$ است. طلا حال برای 6 سسشن از 7 سسشن کاری در قیمت پایین تری بسته شده است و کف روز 23 اکتبر به پایین یک کانال "a-b-c" از سقف اخیر در 1191.96$ (15 اکتبر) رسیده است. قیمت ممکن است حرکت نزولی دیگری برای بررسی سطح حمایتی در اوایل هفته آتی انجام دهد، با اینحال، ما درباره احتمالا اطمینان کمی داریم. یک Close بالای 1181.00$ نشانه ای قدرتمند از این خواهد بود که موج بعدی از پیشروی در جریان است. تفسیر ما از ساختار موج تغییری نکرده است: موج (C) میانی باید در قالب پنج موج به بالای 1307.40$، که سقف موج (A) می باشدحرکت کند. یک کاهش به زیر 1104.50$ مورد صعودی را باطل خواهد کرد.

          نظر


          • نقره – 23 اکتبر 2015



            نقره کاهش طلا در روز23 اکتبر تایید نکرد، در مقابل بالای کف 15.61$ که روز چهارشنبه (21 اکتبر) تشکیل شده است موقعیت خود را حفظ نمود. ما اطمینان نداریم که آیا نقره هنوز هم موج نسبتا کم و ضعیف نزولی پیش از آنکه موج ii مینوت (در دایره) کامل شود در آستین دارد یا خیر. نقره می تواند این پتانسیل را داشته باشد و سطح حمایتی در ناحیه 14.95$-15.45$ بر جای خود باقیست، که شامل کف قیمت داخل موج چهار قبلی می شود. یک رالی به بالای 16.26$ که بزودی توسط طلا با یک فشار صعودی به بالای 1191.96$ مورد تایید قرار می گیرد، نشاننگر این امر خواهد بود که موج iii مینوت (در دایره) صعودی در جریان بوده است.

            نظر


            • طلا– 4 نوامبر2105



              طلا رشته close های نزولی متوالی خود را تا 6 روز متوالی و 13 روز از 15 ذور گذشته امتداد بخشید. کاهش قیمت زمانی که روز 15 اکتبر آغاز شد بسیار بیش از آن چیزی است که بر آورد کردیم، اما برگشت و نزول شاخص تمایلات به سرعت با بدبینی در هم آمیخت. خط پایینی در بالای نمودار شاخص تمایلات روزانه، یک بررسی از معامله گران طلا را نمایش می دهد. از close شب 4 نوامبر به این سو، شاخص DSI درست تا 8% تمایلات به خرید و صعود سقوط کرده است. قیمت close پایین تر طلا در 4 نوامبر حتی احتمال بیشتری برای افت دارد. حدود بالای بدبینی مانند این یکی معمولا زمانی اتفاق می افتد که قیمت حداقل به یک کف کوتاه مدت دست یپدا کند. دو نوبت آخر در سال جاری شاخص DSI به رقم 8% یا پایین تر از آن دست یافت – 11 مارس در 7% و 21 جولای در 5% - طلا یک پیشرفت چند هفته ای در 3.5 روز آغاز کرد. با فرض اینکه کف 1077.25$ در 24 جولای دست نخورده باقی می ماند، ساختار باید یک موج دوم flat توسعه یافته باشد، که در قیمت 1168.71$ در 21 آگوست آغاز شده است. احتمالا چند موج فرعی بیشتر پیش رو داریم که منتج به سطوحی نسبتا پایین تر پیش از پایان موج 2 خواهد شد، اما طلا باید بالای کف 24 جولای باقی بماند. اگ طلا این کف قیمتی را بشکند، الگوی حرکتی تغییر خواهد کرد اما تمایلات احتمالا حتی بدتر هم خواهد شد، که نشان دهنده حداقل یک رالی کوتاه مدت می باشد. ما شما در تحلیل های بعدی از هرگونه تغییراتی مطلع خواهیم نمود.

              نظر


              • نقره – 4 نوامبر 2015



                موج ii نزولی (در دایره) در نقره قیمت را عجالتا تا 15.06$ پایین کشیده است. الگوی حرکتی پیش رو احتمالا یک توالی "بالا-پایین" با خود بهمراه دارد، که باید نقره را تا سطح حمایتی در 14.75$-17.90$ یا 14.48$ پایین بکشاند.

                نظر


                • نقره – 6 نوامبر 2015



                  موج ii نزولی (در دایره) در نقره قیمت را تا 14.70$ که کف روز 6 نوامبر می باشد پایین کشیده است. حرکت اصلاحی بنظر می رسد در طبقات بعدی خود قرار داشته باشد. موج iii (در دایره) وقتی آغاز شود، نقره را به بعد از سقف 18.52$ در 21 ژانویه خواهد برد.

                  نظر


                  • طلا– 6 نوامبر2105



                    طلا به سرعت در حال نزدیک شدن به آغاز یک پیشروی چند هفته ای می باشد. نیازی به تکرار تحلیل نیست مگر اینکه عنوان شود که شاخص DSI، که برای 3 روز قبل از 6 نوامبر زیر 10% بوده است، به مجرد اینکه اعداد شب هفتم نوامبر مشخص شوند احتمالا چهارمین روز از زیر 10% در شاخص DSI را به ثبت خواهد رساند. اگر رالی از کف 1085.30$ روز ششم نوامبر آغاز شود، هنوز هم آن را برای اینکه موج (C) میانی از موج B اولیه (در دایره) باشد در نظر خواهیم گرفت. اگر رالی از تقریبا زیر کف 1077.25$ از 24 جولای شروع شود، ما، همانطور توسط نامگذاری بر روی نمودار فوق مشخص شده است آن را آغاز موج B اولیه (در دایره) نام خواهیم نهاد. تفسیر حرکات قیمتی طلا تحت تفسیر زیر بر منوال مشابهی است: یک رالی چند هفته ای و بزرگ پیش رو است.

                    نظر


                    • طلا– 9 نوامبر2105



                      شاخص تمایلات معامله گر در طلا بطور نامنظمی بدبینانه است، که از قضا، نشانه ای بسیار صعودی برای قیمت است. حد نهایی خوشبینی در یا نزدیک به پایان موج پنج، یا یک موج دوم (در ازای حط Alt. روی نمودار طلا) در حال اتفاق افتادن است، که قدرتمندانه نشان می دهد که طلا به سرعت در حال نزدیک شدن به آغاز یک رالی قوی است. همانطور که در نمودار شنان داده شده است، شاخص DSI حالا در 5% تمایلا خریداران قرار دارد، که با حد بالا در قیمت 1077.25$ در 24 جولای همخوانی دارد. بخواهیم یا نه طلا رالی خود از بالای کف 24 جولای آغاز می کند یا درست پس از شکست نسبی این کف نامرتبط با پتانسیل صعودی است. پیشروی پیش رو، به مجرد اینکه آغاز شود، باید در ابتدا درست تا بالای 1300.00$ حرکت نماید.

                      نظر


                      • نقره – 9 نوامبر 2015



                        از آنجاییکه پولبک موجود مبدل به یک ریتریس عمیق قیمتی شده است، کاهش از سقف 16.41$ در 28 اکتبر در ]نقره[ قیمت را تا 14.42$ پایین کشاند. در تحلیل روز 2 نوامبر ما فکر کردیم یک ریتریس عمیق باندازه کافی احتمالی قدرتمند بوده است زیرا تمایلات نیازمند بیشتر بدبین شدن پیش از آغاز موج دیگری از پیشروی بود. از جمعه شب به این سو، شاخص DSI درست تا 10% تمایلات صعودی افت کرده است، که درجه بدبینی در نقره را با آنچه در طلا وجود دارد در یک راستا قرار می دهد. نقره حال برای هشتمین روز متوالی در قیمتی پایین تر بسته شده است و شیب نزول در حال تند شدن است. ممکن است یک افت قیمت دیگر بصورت "شکست" وجود داشته باشد اما این کاهش در پایان مسیر خود به سرعت در حال بسته شدن است. بزودی آغاز موج بعدی از پیشروی را شناسایی خواهیم نمود و درباره آنئ رد این مقال به بحث خواهیم نشست.

                        نظر


                        • طلا– 11 نوامبر2105



                          شاخص تمایلات روزانه 5 روزه در طلا برای 4 روز متوالی زیر 10% باقی مانده است، حد بالیی از بدبینی که نشان از یک رالی قریب الوقوع دارد. با اینحال ابتدا، کاهش طلا از سقف 1191.96$ در 15 اکتبر ممکن است نیاز به تشکیل امواج فرعی بیشتری به سمت پایین پیش از کامل کردن ساختار موج داشته باشد. موج نهایی پایان قطری باید به بالاتر از حد بالای موج 3 که کف 1077.25$ در 24 جولای است برود. خط پایین تر حرکت قطری تا انتهای این هفته از میان 1053.00$ عبور می کند. اطمینان نداریم که موج پنجم کاهش طلا به این خط خواهد رسید یا خیر، اما می تواند برسد. یک رالی از میان 1114.00$ سیگنال ابتدایی خواهد بود از اینکه رالی طلای پیش بینی شده توسط ما آغاز شده است.

                          نظر


                          • نقره – 11 نوامبر 2015



                            نزول از سقف 16.41$ در 28 اکتبر در نقره بدلیل یک افزایش در سطح بدبینی اعلام شده توسط معامله گران نقره می باشد. شاخص DSI حال بطور متوالی رقم 10% تمایل به خرید را به ثبت رسانده است. مشابه طلا، نقره با بسته شدن در قیمت پایین تر برای ده سسشن متوالی در طبقات انتهایی از کاهش خود قرار دارد. اگر این کاهش در نزدیکی سطوح جاری متوقف شود، ما آن را یک موج پنجم نام خواهیم نهاد. اگر این کاهش درست از زیر کف 13.96$ در 26 آگوست متوقف شود، ما آن را موج پنحم از یک الگوی پایان قطری، مشابه طلا، خواهیم نامید (خط Alt. روز نمودار نقره). به مجرد اینکه آغاز موج پیشروی بعدی را تشخیص دهیم، فورا در این مقال آن را باطلاع شما همراهان خواهیم رساند.

                            نظر


                            • طلا– 16 نوامبر2105



                              طلا ممکن است کف جدید دیگری پیش از کامل کردن موج 5 مینور نزولی داشته باشد. جهش انجام شده از کف بین روزی پنج شنبه گذشته (12 نوامبر) در 1074.00$ تا سقف 1098.51$ روز 16 نوامبر سه موج تشکیل داده است. این الگوی حرکتی نشان می دهد که روند حرکت طلا همچنان نزولی است، اما این روند نزولی در مراحل آخر خود قرار دارد. شاخص تمایلات معامله گر در حد بالایی از بدبینانه بودن درباره یک رالی برای طلا قرار دارد، که مطابق با یک کف کوتاه مدت می باشد. علاوه بر این، داده های تمایلات در بین فلزات در حد بالایی قرار دارد. شاخص DSI برای پلاتین 8% ، برای مس 6% و برای پالادیوم 5% است. اگر طلا قرار بود که به حط روند پایینی از الگوی پایان قطری نشان داده شده در نمودار برسد، قیمت تا نزدیک 1053.00$ کاهش خواهد یافت. در کوتاه مدت، یک رالی به بالای سقف روز 16 نوامبر در 1098.51$ احتمالات را برای اینکه طلا یک پیشروی بزرگتر را آغاز کرده بالا خواهد برد. یک "پنج موجی صعودی" کوچک این را تایید خواهد کرد.

                              نظر


                              • نقره – 16 نوامبر 2015



                                نره نیز در نزدیکی نقطه آغاز یم رالی قدرتمند قرار دارد. بدبینی در حد بالایی بر جای خود باقیست و عجالتا قیمت موفق به تایید کف جدید طلا در هفته گذشته نگردیده است.ممکن است هنوز هم در تلاش برای تایید این کف باشد. اما در حال کاهش به زیر 13.96$ (26 آگوست). اما واگرایی بین طلا و نقره اغلب اوقات در نقطات برگشت روند اتفاق می افتد. یک پیشروی پنج موجی کوچک، مشابه آنچه در طلا گفته شد، نشان می دهد که ساختار حرکتی در حال تبدیل شده به یک پیشروی در مقیاس بزرگتر می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X