اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار و یورو– 22 آوریل 2015





    شاخص دلار و یورو در الگوهای A-B-C مربوطه خود باقی می مانند. حرکت A-B-C دلار نزولی است، در حالیکه A-B-C یورو بایستی قیمت را به بالاتر ببرد. هدف ابتدایی دلار همچنان محدوده 94.770-95.320 است. هدف ابتدایی یورو هنوز در محدوده 1.1295-1.1477 است.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 04-27-2015, 12:22 PM

    نظر


    • شاخص دلار – 24 آوریل 2015



      شاخص دلار هفته گذشته کاهش یافت و در نزدیکی انتهای پایینی محدوده پرنوسان قرار گرفت که از سقف 100.390 به این سو در 13 مارس در حال حرکت بوده است. ما یک کاهش بزرگ در قالب یک A-B-C از این سقف را پیش بینی کرده ایم و الگوی حرکتی ما دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده است. هدف اولیه دلار همچنان در محدوده 94.770-95.320 باقیست. حالا به خط Alt. روی نمودار توجه کنید: سناریوی قانونی دیگری ظاهر شده است. موج (4) ممکن است شکل یک مثلث را بخود بگیرد. کاهش روز جمعه بخش بعدی از موج C خواهد بود، بهمراه اینکه موج های D و E هنوز در راه هستند. اگر قیمت در هفته های پیش رو بصورت جانبی حرکت کند، پتانسیل تشکیل یک مثلث جایگاه خود را خواهد یافت. یک کاهش به زیر 96.170 این پتانسیل جایگزین را از بین خواهد برد.

      نظر


      • شاخص دلار– 27 آوریل 2015



        شاخص دلار در یک اصلاح بزرگ موج چهار که در سقف 100.390 که 13 مارس آغاز شده باقی می ماند. هدف ابتدایی دلار در محدوده 94.770-95.320 برجای خود باقیست. اگر موج (4) همانطور که در تحلیل قبلی عنوان شد یک مثلث ترسیم کند، کف 96.467 روز دوشنبه موج C است. موج D یک رالی تا 98.750-99.360 خواهد بود که به دنبال آن موج E، که یک پولبک متعادل است شکل گرفته. بنابراین موج (4) بیشتر حرکتی جانبی خواهد بود تا حرکتی تند و و پرشتاب. یک کاهش به زیر 96.170 تفسیر ما برای تشکیل یک مثلث را از بین خواهد برد. صرفنظر از این، موج (4) هم هنوز کامل نشده است.

        نظر


        • شاخص دلار– 29 آوریل 2015



          شاخص دلار در حرکت اصلاحی موج چهار بزرگی که در سقف 100.390 در 13 مارس آغاز شده باقی مانده است. روز سه شنبه (28 مارس)، شاخص به زیر 96.170 شکست انجام داد، که به ما اجازه حذف شمارش امواج جایگزین برای یک مثلث را داده است. روز چهارشنبه دلار با تشکیل یک کف بین روزی در 94.678 سقوط تندی را تجربه نمود. ما کاهش روز چهارشنبه را موج iii (در دایره) از موج C مینور که ممکن است هنوز هم کامل نباشد می نامیم. یک هدف احتمالی در این نزدیکی ها ناحیه 93.250-94.059 است، که کف قیمتی درون موج iv (در دایره) قبلی همینطور پایان مرسوم الگو می باشد. موج C مینور بایستی پنج موج را به سمت پایین ترسیم نماید، بنابراین پتانسیل بیشتری برای نزول وجود دارد. بعبارت دیگر، پولبک از درجه میان مدت دلار هنوز کامل نشده است.

          نظر


          • شاخص دلار– 1 می 2015



            شاخص دلار به ترسیم یک الگوی A-B-C که در سقف 100.390 در 13 مارس آغاز شده ادامه می دهد. موج C نزولی در 99.990 در 13 آوریل شروع شده است. کف 94.399 روز پنج شنبه (30 آوریل) ممکن است پایان موج iii (در دایره) از C باشد. همچنین تفسیر معتبری وجود دارد که نشان می دهد موج iii (در دایره) هنوز کاملا تکمیل نشده است. صرفنظر از این، این ساختار هنوز نیاز به موج iv (در دایره) صعودی و سپس موج v (در دایره) نزولی پیش از آنکه تمام امواج فرعی اتفاق بیافتد دارد تا موج C مینور را همانطور که به پایان رسید نامگذاری کنیم.

            نظر


            • شاخص دلار– 4 می 2015



              تغییری در پیش بینی ما برای شاخص دلار از تحلیل قبلی به این سو وجود ندارد. شاخص به ترسیم یک الگوی A-B-C که در سقف 100.390 در 13 مارس آغاز شده ادامه می دهد. موج C نزولی در 99.990 در 13 آوریل آغاز شده است. کف 13 آوریل در 94.399 ممکن است پایان موج iii (در دایره) از 0در دایرهC باشد یا ممکن است یک کف جدید دیگر برای کامل کردن موج iii (در دایره) وجود داشته باشد. امواج iv (در دایره) صعودی و v (در دایره) نزولی پنج موج لازم برای تشکیل موج C مینور را ارایه خواهد داد. در خاطر داشته باشید که موج (4) میانی ممکن است یک A-B-C باشد یا ممکن است باعث توسعه پیچیدگی بیشتری گردد. احتمالات برای تشکیل یک موج یا بیشتر در حال حاضر نامشخص است. اما همچنانکه الگو توسعه خود را ادامه داده و ما نگاهمان به معیارهای تکنیکال همراه حرکات امواج است، وضعیت شفاف تر خواهد شد و ما نتایج خود را با شما باشتراک خواهیم گذاشت.

              نظر


              • شاخص دلار– 6 می 2015



                شاخص دلار روز چهارشنبه تا یک کف جدید در 93.882 کاهش یافت. همانطور که نمودار نشان می دهد، کف روز چهارشنبه نزدیک به قله موج iv (در دایره) قبلی از مثلث بود. اغلب اوقات، این سطح یک هدف در حرکت خلاف روند، مانند اینکه دلار دستخوش تغییر باشد خواهد بود. هدف احتمالی دیگر در 92.183-93.162 است، جایی که موج v (در دایره) هم سطح با موج i (در دایره) خواهد بود، موج C 1.618 برابر موج A و کل حرکت کاهشی از سقف 13 مارس (100.390) 0.382 رالی آغاز شده از می 2014 (78.906) خواهد بود. نتیجه این است که موج C مینور، که در 99.990 در13 آوریل آغاز شده، بنظر می رسد در حرکت خود تاخیر داشته باشد. به مجرد اینکه امواج فرعی از C مینور کامل شود، یک رالی برای حداقل 1 هفته یا شاید هم بیشتر توسعه خواهد یافت.
                دوشنبه شب ما به احتمال توسعه موج (4) با پیچیدگی بیشتر اشاره کردیم. در اینجا دیدگاهی در رابطه با این احتمال را ارایه می دهیم. موج (3) میانی از 8 می 2014 تا 13 مارس 2015 به مدت 219 روز کاری بطول انجامید. الیوت هرگز نسبت های زمانی ثابتی بین امواج پیدا نکرد اما بعنوان یک خط مشی کلی و عمومی، تجربه من این است که حرکات اصلاحی معمولا حداقل 3/1 زمان روند قبلی بطول می انجامد. با گذشت این مقدار از زمان (حداقل)، حرکت اصلاحی شانس بزرگتری برای ایجاد "نگاه صحیح" دارد، که مفهومی مهم در تحلیل امواج الیوت دارد. این پتانسیل حرکتی نشان می دهد که حرکت اصلاحی میان مدت دلار زودتر از اواخر ژوئن و اوایل جولای تمام نخواهد شد. تفسیر این است که یک رالی قریب الوقوع بر خلاف روند اتفاق خواهد افتاد، که احتمالا موج X از یک ساختار با پیچیدگی بیشتر است. احتمال دیگر این است که تشکیل یک کف قریب الوقوع به شکل موج iii (در دایره) از موج A (در ازای خط Alt. روی نمودار) پیش رو باشد، بهمراه اینکه موج A در حال باز شدن به شکل یک "موج پنج" باشد. این منجر به پایان موج (4) در اواخر تابستان یا پاییز خواهد شد. در حالیکه ممکن است چندین تفسیر وجود داشته باشد که همگی معتبر هستند، فرضیه اصلی این است که عجالتا موج (4) زمانی بیشتر از آنچه بعنوان نیروی رانش این موج ذخیره شده طول خواهد کشید.

                نظر


                • شاخص دلار– 8 می 2015



                  شاخص دلار پس از تشکیل کف 93.882 در روز دوشنبه (6 می)، که در قله موج iv (در دایره) قبلی در مثلث اتفاق افتاد (به نمودار مراجعه نمایید) به بالاتر صعود نمود. حالا این امکان وجود دارد تا یک پنج موجی کامل نزولی را از سقف 99.990 در 13 آوریل که موج C مینور است را نامگذاری نماییم. در کف تشکیل شده اخیر، یکی از معیارهای و شاحص های اختصاصی مومنتوم ما "یک نشانه از رالی" را مشخص نمود، که به موجب آن قیمت در حال تشکیل کف هایی برای این کاهش بوده است اما مومنتوم حرکت دلار موفق به تایید آن نشده است. درستی سیگنال و نشانه رالی در قیمت close روز پنج شنبه (7 می) به تصویب رسید. دلار بایستی طی هفته پیش رو یا بعد از آن تا محدوده 95.946-96.927 رالی نماید. یک احتمال جایگزین این است که کف روز دوشنبه گذشته (4 می) درست موج (i) از موج v مینوت (در دایره) است، که در این مورد امواج (ii)، (iii)، (iv) و (v) به سمت پایین پیش از پایان موج v (در دایره) و موج C مینور قرار گرفته است. مادامیکه کف اخیر در 93.882 دست نخورده باقی بماند، این پتانسیل کوتاه مدت نزولی احتمالش کمتر خواهد بود.

                  نظر


                  • شاخص دلار– 11 می 2015



                    دیدگاه کوتاه مدت فوق در نمودار این است که شاخص دلار یک کاهش به فرم A-B-C را در کف 93.882 در 6 می کامل کرده است. جهش صعودی از این کف در کوتاه کدت متوقف شده است اما احتمالا در زمانی در همین هفته ادامه خواهد یافت. محدوده اولیه هدف برای رالی در 95.946-96.927 باقی می ماند. یک احتمال جایگزین این است که کف قیمتی 6 می درست موج (i) از موح v (در دایره) است، که در این مورد امواج (ii)، (iii)، (iv) و (v) به سمت پایین پیش از پایان موج v (در دایره) و موج C مینور قرار دارد. مادامیکه کف اخیر در 93.882 دست نخورده باقی بماند، این پتانسیل کوتاه مدت نزولی احتمالش کمتر خواهد بود. در نقیاس بزرگتر، کل ریزش انجام گرفته از سقف 100.390 در 13 مارس موج (4) میانی است، که به معنی این است که رالی دیگری با درجه متوسط در دلار قیمت را تا سقف های جدیدی که جایی آینده قرار دارد خواهد برد. اگر حرکت اصلاحی حال حاضر حداقل تا ماههای ژوئن-جولای دوام بیاورد موج (4) نسبت زمانی بهتری را برای موج (2) نمایش خواهد داد.

                    نظر


                    • شاخص دلار– 15 می 2015



                      در شاخص دلار، موج (4) میانی در سقف 100.390 در 13 مارس آغاز شده است. این هفته، حرکت اصلاحی از درجه متوسط وقتی قیمت به زیر 93.882 (6 می) سقوط کرد به پایین تر امتداد یافته است. کف قیمت عجالتا برای کل حرکت دو ماهه نزولی 93.133 است، که روز پنج شنبه (14 می) اتفاق افتاده است. پابرجایی این کف قیمتی مصادف با یک افت تند در شاخص خوشبینی کوتاه مدت شده است. پنج شنبه شب، شاخص تمایلات روزانه معامله گران دلار تا تنها 9% پایین ترین سطح در بیش از 2 سال گذشته (1 فوریه 2013) افت نمود. حد بالای DSI که در 2013 اتفاق افتاد با یک کف دلار و رالی متعاقب آن مصادف شد. کف روز چهارشنبه ممکن است یک کف کوتاه مدتی باشد، بهمراه یک رالی که از هفته پیش رو آغاز می شود. اما تفسیری با ارزش و اعتبار برابر وجود دارد که می گوید پیش از آغاز یک پیشروی چند هفته ای قیمت در قالب یک موجی دیگر در اوایل هفته پیش رو سقوط خواهد نمود. اگر این اتفاق بیافتد، یک محدوده حمایتی، ناحیه 92.183-92.269 را در بر می گیرد. یک صعود به بالای 94.500 نشان از این دارد که یک کف موقتی برقرار شده است.

                      نظر


                      • شاخص دلار– 18 می 2015



                        در شاخص دلار، موج (4) میانی قیمت را تا فعلا تا 93.133 که پنج شنبه گذشته (14 می) اتفاق افتاده پایین کشیده است. این کاهش ممکن است پتانسیل نزولی خود را حداقل در کوتاه مدت از دست داده باشد. خط قرمز رنگ روز نمودار شاخص DSI معامله گران کوتاه مدت را نشان می دهد، که بتازگی مقادیر متوالی از 9% از تمایلات صعودی را به ثبت رسانده اند (14 و 15 می). آخرین نوبت مقادیری متوالی زیر 10% وجود داشت که در فاصله سه روزه 13-17 سپتامبر 2012 به ثبت رسید (9%، 7% و 9%). این بار شامل 5 روز اخیر از حرکت نزولی می شود که در جولای 2012 آغاز شده بود که در آن دلار 6.5% سقوط کرد. بنابراین تمایلات کوتاه مدت از اواسط ماه مارس وقتی که دلار در قیمت 100.390 قرار داشت و خوشبینی وسیعی درباره ادامه پیشروی و صعود وجود داشت به کلی دچار چرخش شده است و حالا، وقتی که دلار بالغ بر 7% کاهش یافته است و غیبت کوتاه مدت برای خوشبینی درباره پتانسیل رالی وجود دارد. از قضا، این فقدان تمایلات صعودی منطبق بر آغاز پیشروی دلار می باشد. یک close بالای 94.500 نشان می دهد که یک کف قیمتی موقتی برقرار شده است و فشار صعودی در جریان است. یک محدوده حمایتی در قیمتی پایین تردر ناحیه 92.183-92.269 بر جای خود باقیست. فرضیه حال حاضر من این است که موج (4) با پیچیدگی بیشتری توسعه خواهد یافت بطوریکه ارتباط زمانی نسبت به امواج مربوطه متناسب تر است. در حالیکه سطوح DSI حد بالایی از تمایلات نزولی را نشان می دهد، شاخص های تمایلات دیگر کاملا منطبق و همراستا با این دیدگاه نیستند. برای مثال، گزارش هفتگی COT، همچنان راه را برای کاهش و رالی بزرگتری به ترتیب برای دلار و یورو نسبت به آنچه تا به امروز دیده شده است باز می گذارد. نتیجه حاصل این است که ما متوجه تمامی تفاسیر درست و صحیح ساختار امواج هستیم و برترین پیش بینی کننده و پیش از آن امیدوارانه در حرکتی رو به جلو در پیش بینی الگوی در حال اتفاق افتادن در ارزها خواهیم ماند.

                        نظر


                        • شاخص دلار– 20 می 2015



                          شاخص دلار طی 2.5 روز گذشته با صعود در روز چهارشنبه تا 95.837 به تندی افزایش یافت. روز دوشنبه ما درباره بالا بردن شاخص تمایلات که بواسطه شاخص DSI شرح داده می شود و مفهایم و دلایلی که برای رالی کوتاه مدت داشت بحث کردیم. این پیشروی با تشکیل موج a (در دایره) از یک "a-b-c" از کف اخیرا تشکیل شده یک الگوی پنج موجی را ترسیم کرده است. موج b نزولی (در دایره) و موج c صعودی (در دایره) بایستی دلار را همچنان به بالاتر ببرد. تفاسیر صحیح کوتاه مدت دیگری ئجود دارد که به دقت آنها را زیر نظر داریم. یکی از گزینه ها این است که موج (4) میانی با ترسیم یک A-B-C نزولی ساده کامل شده است. این رالی حال حاضر را بجای موج a (در دایره) تبدیل به موج i (در دایره) خواهد نمود. احتمال دیگر این است که "پنج موج صعودی" حال حاضر موج چهار از یک flat امتداد یافته است. توجه کنید که مومنتوم روزانه، نشان داده شده در زیر نمودار فوق، از "نشان صعودی" خود در کف نمودار به بالا حرکت کرده بطوریکه حالا در وضعیتی خنثی قرار گرفته و دیگر پتانسیل صعودی را نمایش نمی دهد. با این حال، این معیار سنجش هیچ سیگنالی در این لحظه به ما ارایه نمی دهد. حمایت برای یک پولبک دوباره در قالب موج b (در دایره) یا موج ii (در دایره) در محدوده 94.167-94.805 قرار دارد. پس از آن، موج c (در دایره) یا موج iii (در دایره) بایستی بایستی دلار را به بالاتر ببرند.

                          نظر


                          • شاخص دلار– 22 می 2015





                            پیش بینی ما برای شاخص دلار برای یک رالی بر اساس سه معیار بوده است:
                            1) یک نزول پنج موجی کامل از 13 آوریل (99.990) تا 15 می (93.135)، که ما آن را روی نمودار موج C مینور می نامیم.
                            2) بر اساس درجه ای بسیار بالا از بدبینی که در ابتدای همین هفته در یک نظرسنجی روزانه از معامله گران دلار به ثبت رسیده است (سطح 9% در DSI)
                            3) و یک "مشخصه رالی" در یکی از چهار معیار سنجش اختصاصی مومنتوم.
                            از کف 93.135 به این سو، شاخص تا سه سطح بالاتر یعنی تا 96.266 که دوشنبه عصر اتفاق افتاد حرکت کرده است. رالی دو تفسیر در دل خود دارد: شاید بتوان آن را بعنوان بخشی از یک حرکت اصلاحی در قالب موج (4) میانی یک "a-b-c" نام نهاد. همچنین این امکان وجود دارد که کف 93.135 اخیر (15 می) پایان موج (4) را مشخص نماید، که در این صورت رالی در حال اتفاق افتادن از آن به بعد موج i (در دایره) از موج 1 مینور از موج (5) میانی می باشد. دیدگاه دیگر به سادگی به این معنیست که دلار موج صعودی اصلی دیگری را تا سقف های قیمتی جدید آغاز کرده است. موج c (در دایره) از یک رالی "a-b-c"احتمالا در محدوده 96.492-97.524 پایان یابد. یک پیشروی قدرتمند از سقف این محدوده احتمال دوم از میان دو پتانسیل مورد بحث را افزایش خواهد داد. گزینه های دیگری وجود دارد و همچنانکه مدارک و شواهد به نفع تشکیل یک قله تشکیل می شود، ما مطمئنا نتایج خود را در این مقال به بحث خواهیم نشست.
                            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 05-26-2015, 01:39 AM

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله 27 می 2015



                              کاهش روز سه شنبه در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده تفسیری را که تاییدی بود برای تشکیل موج چهارم مثلث صعودی را از بین برد. اگرچه، کاهش انجام شده از سقف 3.127% در 12 می ممکن است هنوز بعنوان یک موج چهار اصلاحی که یک زیگزاگ است تفسیر شود. موج c (در دایره) از 4 در طبقات انتهایی خود قرار دارد و ممکن است حتی در کف 2.868% روز چهارشنبه کامل شود. یک هدف برای حمایت از نرخ بازدهی درست چند تیک پایین تر در محدوده 2.800%-2.864% قرار دارد، که شامل کف موج چهار قبلی در 2.850% که یک هدف مشترک است می باشد. موج 5، وقتی آغاز شود، صعودی خواهد بود که نرخ بازدهی را به بالای سقف موج 3 در 3.127% خواهد برد.

                              نظر


                              • شاخص دلار– 29 می 2015



                                تحلیل ما برای شاخص دلار بدون تغییر بر جای خود باقیست. فشار صعودی تا 97.775 (سقف چهارشنبه 27 می) یا موج c (در دایره) از یک "a-b-c" است یا موج iii (در دایره) از موح 1 مینور از موج (5) میانی است. مادامیکه سقف روز چهارشنبه ئست نخورده باقی بماند، فرض بر این است که این حرکت موج c (در دایره) است. این حرکت حاکی از یک ریتریس کامل از رالی است که در 14 می در 93.133 آغاز شده است. اگر شاخص به بالای سقف روز چهارشنبه صعود کند، رالی تبدیل به یک الگوی ایمپالس تبدیل خواهد شد و حاکی از یک مجموعه ای متفاوت از احتمالات خواهد بود. این نشان از یک برگشت حداقل تا سقف 100.390 (13 مارس)، و اگر فشار صعودی موج (5) میانی باشد احتمالا نشان از یک پیشروی قدرتمندتری خواهد داشت.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X