اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #76
    شاخص دلار – 04 اكتبر 2013



    اگر کف 79.63 روز پنج شنبه در شاخص دلار بطول بیانجامد، قیمتها باید برای رالی نمودن از طریق یک gap بازشدن قیمت در 81.52 از close روز 13 سپتامبر کمی با مشکل روبرو شوند. این وضعیت دلالت بر این دارد که کف روز پنج شنبه (3 اکتبر) دست نخورده باقی خواهد ماند.

    نظر


    • #77
      شاخص دلار – 07 اكتبر 2013



      شاخص دلار ایالات متحده مسلما یک رالی 5 موجی را از کف 79.63 هفته قبل رسم نموده است. مفهوم این الگو این است که این رالی باید قیمتها را طی هفته های پیش رو یا بیشتر بالاتر ببرد. هدف کوتاه مدت بعدی سطح 80.65 را در بر می گیرد. در صورتی که یک کف قیمتی با طول مدت بیشتر در جریان باشد، قیمتها باید کمی مشکل برای امتداد پیشروی و پر نمودن گپ قیمت open در 81.52 از 13 سپتامبر به این سو داشته باشند. یک کاهش زیر کف هفته قبل این پیش بینی را خنثی خواهد نمود.

      نظر


      • #78
        شاخص دلار – 09 اكتبر 2013


        شاخص دلار ایالات متحده روز چهارشنبه با بردن قیمت تا یک سقف بین روزی در 80.57 به تندی صعودی بود. این صعود چند تیک پایین تر از سقف موج 4 در 80.65 بود. رالی از کف 79.63 در 3 اکتبر یا بنام موج های 1 ، 2 و 3 از الگوی ایمپالس در حال توسعه می باشد یا بعنوان یک الگوی اصلاحی A-B-C می باشد. در صورتیکه این فشار صعودی یک موج ایمپالس همچنان در حال توسعه، حاکی از قیمتهای حتی بالاتر، باشد، پس دلار باید بالاتر از کف 8 اکتبر خود در 79.84 باقی بماند. یک فشار صعودی رد شده از 80.65 (4 قبلی) راه وسیعی را برای یک تلاش جهت بستن gap قیمتی در 81.52 از روز 13 سپتامبر باز خواهد نمود. در مقابل، کاهش به زیر کف 8 اکتبراین فشار صعودی را یعنوان یک A-B-C تایید خواهد نمود و بدین معنی می باشد که فشار فروش بیشتر و کفهای قیمتی پایین تر دیده خواهد شد. ارزیابی ما این است که پس از یک کاهش که در ماه جولای آغاز شده است، دلار آماده انجام رالی بیشتر طی هفته های پیش رو می باشد.

        نظر


        • #79
          شاخص دلار – 11 اكتبر 2013



          شاخص دلار ایالات متحده در حال رسم یک پیشروی 5 موجی از کف 79.63 در 3 اکتبر می باشد. سقف روز پنج شنبه (10 اکتبر) در 80.60 موج iii از "5 موجی صعودی" است. الگوی ایمپالس با صعود به بالای 80.60 به نتیجه خواهد رسید. با اهمیت یکسان این است که چه اتفاقی می افتد اگر دلار به بالای 80.60 رالی نکند، اما در مقابل خیلی پایین تر از 80.19 کاهش یابد. چند پیپ پایین تر از این سطح یک پیشروی 3 موجی از کف 79.63 را برجای خواهد گذاشت و نشان می دهد که قیمتها بسوی پایین تا یک کف جدید جاری شده اند.

          نظر


          • #80
            شاخص دلار – 14 اكتبر 2013



            شاخص دلار ایالات متحده بین روزی تا 80.13 کاهش یافته و سپس رالی نمود. 2 تفسیر احتمالی از فشار صعودی از کف 79.63 در 3 اکتبر وجود دارد. اولین آ« این است که یک سری از موج های اولیه و ثانویه تا کف امروز آشکار شده است، که حاکی از یک رالی پیش روی قدرتمند موج 3 می باشد. این شاخص باید به سمت gap قیمتی در 81.52 از 13 سپتامبر پرتاب شود. دومین احتمال این است که یک جهش a-b-c در 80.60 (10 اکتبر) پایان یافته است، که در این صورت دلار تا زیر 79.63 به پایین باز خواهد گشت. مادامیکه کف 80.13 روز دوشنبه دست نخورده باقی بماند، دلار پتانسیل رالی قدرتمندانه ای در کوتاه مدت را دارد. هرگونه شکست کف روز دوشنبه این حرکت مانند یک a-b-c تاید نموده و دلار را به فشار فروش بیشتری طی هفته های آتی منتسب خواهد نمود

            نظر


            • #81
              شاخص دلار – 16 اكتبر 2013



              شاخص دلار ایالات متحده نطقه تماس دیگری در خط روند صعودی که از کف 79.63 در 3 اکتبر شکل گرفته است ایجاد نموده است. قیمتها صبح روز چهارشنبه با مشخص نمودن نقطه تماس پنجم این خط از نقطه کف به این سو تا 80.28 کاهش یافتند. جهش پس از آن خط روند را معتبر می سازد. ما خیلی اطمینان نداریم که آیا این رالی یک سری از یک موجی ها و 2 موجی همانطور که در نمودار ناگذاری شده است می باشد، اما مادامیکه شاخص خط را نشکند روند صعودی دست نخورده باقی می ماند. قیمتها باید در نهایت gap اتفاق افتاده در قیمت open در 81.52 را پر کند. پتانسیل حرکت به سمت بالاتر باقی می ماند. یک کاهش به زیر کف صبح روز چهارشنبه در 80.28 نه تنها خط روند را خواهد شکست بلکه نشان می دهد که نامگذاری های موج جایگزین در پایین نمودار موثر بوده است. تفسیر این پایه های رالی a-b-c منتج به یک کاهش به زیر 79.63 طی هفته های پیش رو یا پس از آن خواهد شد.

              نظر


              • #82
                شاخص دلار – 17 اكتبر 2013



                شاخص دلار ایالات متحده خط روند صعودی خود را ابتدای صبح روز چهارشنبه شکست و پس از آن حتی سخت تر سقوط نمود. قیمتها قادر به بدست گرفتن و تثبیت یک پیشروی نبودند. شکست تند رو به پایین روز چهارشنبه پتانسیل کوتاه مدت رالی را برعکش می کند این شاخص روی خط روندی داخلی از فوریه 2012 قرار می گیرد، اما در حال حاضر نامشخص است که آیا این خط کاهش امروز را متوقف خواهد نمود یا خیر. حمایت در محدوده 78.92-79.20 می باشد.

                نظر


                • #83
                  شاخص دلار – 18 اكتبر 2013





                  چشم انداز اوراق، طلا و نقره بدون تغییر هستند. حداقل در حال حاضر دلار بنظر می آید به خط روند نشان داده شده در نمودار را گرفته باشد. در صورتی که سطوح جاری در شاخص دلار ایالات متحده حفظ شود، باید منجر به سطوح قیمتی بالاتری شوند.

                  نظر


                  • #84
                    شاخص دلار – 21 اكتبر 2013



                    جهش اخیر در شاخص دلار ایالات متحده بنظر می رسد یک حرکت خلاف روند باشد، که نشان از این دارد که قیمتهای حتی پایین تر پیش رو می باشند. این بدین معنی می باشد شاخص باید به زیر کف 79.48 جمعه گذشته کاهش یابد. حمایت بعدی در محدوده 78.92-79.20 باقی می ماند. این محدوده حمایتی به قیمت یک رالی به بالای سقف 80.75 هفته گذشته تمام خواهد شد تا این سناریو را تغییر دهد.

                    نظر


                    • #85
                      شاخص دلار – 23 اكتبر 2013



                      شاخص دلار ایالات متحده روز چهارشنبه تا 79.14 کاهش یافت، در انتهای بالایی محدوده حمایتی 78.92-79.20 . شاخص تمایلات هنوز با رسیدن به حد بالایی bearish محدوده خود فاصله دارد، اما خوشبینی ما در حال افزایش است. این امکام وجود دارد که دلار محدوده های پایینی ناحیه حمایتی را تست کند اما یک رالی به بالای 80.00 نخستین نشانه قدرتمندی خواهد بود که فشار فروش کاهش یافته و پیشروی بزرگتری در حال اتفاق افتاده بوده است.

                      نظر


                      • #86
                        شاخص دلار – 25 اكتبر 2013



                        کف روز جمعه در 79.00 در شاخص دلار ایالات متحده قیمتها را به عمق پایین تر تا سطح حمایت پایین می برد. آنجا ممکن است توالی "صعود-نزول" دیگری تا کفهای جدید وجود داشته باشد اما شاخص به سرعت در حال نزدیک شدن به قیمت آغاز رالی می باشد. یک فشار صعودی به بالای 80.00 نخستین نشانه قدرتمند این باشد که فشار صعودی کاهش یافته و یک پیشروی بزرگتر در جریان بوده است.

                        نظر


                        • #87
                          شاخص دلار – 28 اكتبر 2013



                          جمعه شب ما حدس زديم كه ممكن است همچنانكه قيمتها به پايان نزول نزديك مي شوند يك ترتيب "صعودي-نزولي" تا كفهاي جديد در شاخص دلار وجود داشته باشد. جهش روز دوشنبه تا 79.38 احتمالا بخش "صعود" از ايت ترتيب مي باشد. بخش "نزول" منتج به يك كاهش به زير 79.00 در روز سه شنبه يا اواخر چهارشنبه خواهد شد. يك رالي از 80.00 نشانه ابتدايي از اين خواهد بود كه فشار فروش كاهش يافته و يك رالي بزرگتر آغاز شده است.

                          نظر


                          • #88
                            شاخص دلار – 30 اكتبر 2013



                            شاخص دلار ایالات متحده پیش از انجام یک رالی قدرتمند هرگز به زیر 79.00 بازگشت. کف 25 اکتبر ممکن است یک کف با دوام بیشتر را مشخص نماید. یک رالی از 80.00 نشانه اولیه این خواهد بود که فشار فروش کاسته شده و دلار قادر به حتی بالاتر کشیدن گشته است.

                            نظر


                            • #89
                              شاخص دلار – 01 نوامبر 2013



                              شاخص دلار ایالات متحده از زمان کف 79.00 در روز 25 اکتبر تا جمعه با رفتن به بالای 80.00 در حال افزایش بوده است. این درحالیست که احتمال یک پولبک کوتاه مدت در اوایل هفته بعد وجود دارد، ساختار رالی نشان می دهد که فشار فروش بطور کامل کاهش یافته است و روند صعودی در ابعاد بزرگتر ادامه یافته است. هدف بعدی 81.52 می باشد، که gap ایجاد شده از close روز 13 سپتامبر می باشد.

                              نظر


                              • #90
                                شاخص دلار – 04 نوامبر 2013



                                در سقف 80.93 صبح روز دوشنبه، شاخص دلار ایالات متحده موقتا پیشروی فشار خرید را که در کف 79.00 در روز 25 اکتبر آغاز شده کاهش داده است. پولبک روز دوشنبه حتی باید منجر به قیمتهای بالاتر شود، همچنانکه کف اواخر اکتبر پایان کل کاهش از سقف 9 جولای در 84.75 را مشخص می کند. ساختار در یورو واضح تر است، که یم رالی زیگزاگ دوبل را تکمیل نموده است. حمایت دلار 80.18-80.36 می باشد. به محض اینکه این پولبک پایان یابد، در نهایت موج صعودی دیگری باید قیمتها را به 81.52 ببرد که یک Gap از قیمت close در روز 13 سپتامبر می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X