اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار – 13 دسامبر 2013



    شاخص دلار ایالات متحده كف موج 2 خود را صبح روز چهارشنبه در 79.76 ساخت. رالي بعد از آن 5 موج عرضه كننده بلوك مقدماتي سازنده براي يك پيشروي 5 موجي حتي بزرگتر را رسم نموده است. ماداميكه كف روز چهارشنبه دست نخورده باقي بماند، وضعيت كوتاه مدت ما براي دلار صعودي مي باشد. موج 3 بايد سرانجام شاخص را طي هفته ها و ماههاي پيش رو بخوبي فراي 82.50 ببرد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-14-2013, 06:34 PM

    نظر


    • شاخص دلار – 16 دسامبر 2013



      کف 79.92 روز دوشنبه در شاخص دلار ایالات متحده همانطور که در نمودار فوق نشان داده شده است بایستی موج ii باشد. این بدین معنی می باشد که قیمتها در شرف آغاز یک فشار صعودی می باشد. هدف کوتاه مدت بعدی 81.00 را در بر می گیرد. نکته کلیدی این پیش بینی کف 79.76 در ماه دسامبر می باشد، این کف باید دست نخورده باقی بماند. هرگونه شکستی در این منطقه پیش بینی صعودی را خنثی نموده و به معنی این خواهد بود که احتمالا دلار در مسیر کاهش به سمت 77.30 می باشد.
      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2013, 07:02 PM

      نظر


      • درود بر شما دوست گرامی و با محبت

        اصلاح شد.

        بسیار سپاسگذارم بابت یادآوری بجای شما.

        با احترام
        گروه خبری کارگزاری پرسپولیس

        نظر


        • شاخص دلار – 18 دسامبر 2013



          بهترین تفسیر برای شاخص دلار ایالات متحده این است که موج 2 در 11 دسامبر در قیمت 79.76 پاییان یافته است. رالی روز چهارشنبه تا 80.42 یک "5 موجی" کوچک می باشد، آغاز حتی یک فشار صعودی 5 موجی بزرگتر. در کوتاه مدت، سسشن روز چهارشنبه به شدت نوسانی بود، بهمراه یک رالی و سپس ریزش فوری در راستای تصمیم اتخاذ شده از سوی Fed و سپس یک رالی دیگر در اواخر سسشن. با وجود چرخش کوتاه مدت، مادامیکه کف موج 2 دست نخورده باقی بماند روند دلار به سمت بالاتر خواهد بود. همانند قبل هدف این حرکت 81.00 را در بر می گیرد، بهمراه پتانسیلی بزرگتر برای صعود. یک کاهش به زیر 79.76 این پیش بینی را تا زمانیکه اول دلار با حرکات متعادل به سطوح پایین تر کاهش بیابد، بحالت تعلیق در خواهد آورد.

          نظر


          • شاخص دلار – 20 دسامبر 2013



            شاخص دلار ایالات متحده همانظور که در نمودار فوق نشان داده شده است، بطور قطع یک رالی پنج موجی در مقیاس بزرگتر از کف 11 دسامبر در 79.76 دارد. صبح روز جمعه قیمتها تا 80.83 رالی کرده و سپس پولبک نموده اند. کاهش امروز باید موج (ii) یا بخشی از آن باشد. به محض اینکه این موج کامل شود، موج (iii) صعودی باید شامل یک پیشروی قدرتمند طی چندین هفته باشد. اگر موج (ii) نتواند بیشتر از 100% موج (i) ریتریس کند، سطح "کلیدی" برای این الگو همچنان کف 79.76 است.

            نظر


            • شاخص دلار – 23 دسامبر 2013



              شاخص دلار ایالات متحده 50% رالی اخیر از کف 11 دسامبر در 79.76 را ریتریس نمود. قیمت ممکن است کمی بیشتر پولبک کند، ما درباره امکان چنین اتفاقی تردید داریم، اما مادامیکه موج (ii) نزولی بالای کف 11 دسامبر بماند، وضعیت پیش بینی شده ما دست نخورده باقی خواهد ماند. موج بعدی صعودی موج (iii) خواهد بود. شکست 79.76 این پیش بینی را خنثی خواهد نمود

              نظر


              • شاخص دلار – 27 دسامبر 2013



                شاخص دلار ایالات متحده حرکت شدید مشکوکی را طی پنج شنبه شب تجربه کرد، که قیمتها را برای 10 دقیقه به زیر کف 79.76 (در 11 دسامبر) برد. شاخص تا رقم 79.69 افت نمود و سپس بلافاصله برای بسته شدن در حدود 80.35 رالی صعودی انجام داد. در این حرکت شدید و برگشت از آن، که وحشیانه ترین حرکتی بود که من در چنین دوره کوتاهی بخاطر می آورم، بسیاری از حد ضررهای سفارش ها فعال شد. این انفجار مختصر و کوتاه بنظر می رسد از آنجایی نشات گرفته باشد که سرمایه گذاران اوراق بدهی ترکیه را بر سر "اختلاف بین دستگا قضایی و نخست وزیر اردوغان" به فروش رسانده و باعث افت شدید در لیره ترکیه شدند. (بر اساس خبر بلومبرگ) با اینکه این حرکت ریزشی به الگوی کوتاه مدت پیچ و تاب می بخشد اما ساختار کلی آن را تغییر نمی دهد. این شاخص بجای رسم یک زیگزاگ توسط موج 2، یک زیگزاگ دوبل را با ترتیب نامگذاری "a-b-c-x-a-b-c" رسم نموده است. این حقیقت که قیمتها روز جمعه بسیار قدرتمندانه برگشته اند نشان از این دارد که موج 3 صعودی در حال آغاز می باشد.

                نظر


                • شاخص دلار – 30 دسامبر 2013



                  مادامیکه قیمتها بالای کف 79.00 در 25 اکتبر باقی بماند وضعیت ما نسبت به شاخص دلار ایالات متحده همچنان مثبت است. میتوانیم موج 2 را بعنوان یک زیگزاگ دوبل کامل در کف 79.69 هفته قبل (27 دسامبر) بصورت "a-b-c-x-a-b-c" در نظر بگیریم. در اینصورت قیمتها بایستی در روزهای پیش رو با قدرت برگردند. یک شکست در کف 25 دسامبر، با تاییدی از سوی یورو در شکست سطح 1.3893 به بالا، روش نامگذاری امواج در نمودار فوق را خنثی خواهد نمود.

                  نظر


                  • شاخص دلار – 03 ژانویه 2014



                    شاخص دلار ایالات متحده مطابق بر این دیدگاه که موج 2 روز 27 دسامبر در 79.69 پایان یافته، طی چندین سسشن گذشته با قدرت جهش نموده است. با توجه به نامگذاری امواج کوتاه مدت روی نمودار، قیمتها در طبقات اولیه موج 3 قرار دارند، که بایستی طی ماههای پیش رو یا بیشتر به بالای 83.00 صعود کند. ساختار موجی برای باقی ماندن بالای 79.93 نیاز به نوعی پولبک دارد، که سطح "کلیدی" برای این پیش بینی می باشد. یک شکست در این سطح نشان از این دارد که چیزی دیگر در حال توسعه بوده و دیدگاه کوتاه مدت ما را خنثی و بدون هیچ گرایشی خواهد نمود.

                    نظر


                    • شاخص دلار – 06 ژانویه 2014



                      شاخص دلار ایالات متحده دوشنبه شب تا 80.91 رالی نمود، که بنظر می رسد از کف 79.69 در 27 دسامبر "5 موجی صعودی" را کامل کرده باشد. این موج رانشی بایستی نخستین حرکت زیرساختی برای یک پیشروی 5 موجی حتی در مقیاس بزرگتر طی هفته ها و ماههای پیش رو باشد. کاهش روز دوشنبه همانطور که با نامگذاری در نمودار فوق نشان داده شده است بخشی از موج ii (در دایره) می باشد. ناحیه حمایتی 80.15-80.44 می باشد، اما مادامیکه موج ii (در دایره) بیش از 100% موج i (در دایره) ریتریس نکند، روند در بعدی که مقیاس بزرگتر می باشد به سمت بالا باقی خواهد ماند. این بدین معنی می باشد که سطح "کلیدی" برای رون صعودی در کوتاه مدت کف 79.69 می باشد. به مجرد اینکه موج ii (در دایره) بپایان برسد، موج iii از 3 (در دایره) یک رالی قدرتمند برای دلار خواهد بود.

                      نظر


                      • شاخص دلار – 08 ژانویه 2014



                        اینطور بنظر می رسد شاخص دلار ایالات متحده حرکت 5 موجی صعودی خودش از کف 79.69 در 27 دسامبر را امتداد بخشیده است. همانطور که روز دوشنبه عنوان شد، این نخستین حرکت زیرساختی برای یک پیشروی 5 موجی حتی در مقیاس بزرگتر باشد و بنظر می رسد یک پایه سازی مستحکم و استوار را دارا می باشد. در صورتی که موج (v) برابر با موج (i) شود، این پیشروی پیش از پایان حتی به بالاتر تا ناحیه 81.30 نیز امتداد خواهد یافت. موج ii (در دایره) نزولی در ادامه این حرکت اتفاق خواهد افتاد. حمایت استوار و مستحکم در قیمت 80.15-80.44 قرار دارد. تغییر چشم انداز صعودی به نزولی در صورت یک ریتریس کامل موج i (در دایره) اتفاق خواهد افتاد. موج iii (در دایره) بایستی شاخص دلار را از سقف موج 1 در 81.48 بالاتر ببرد.

                        نظر


                        • شاخص دلار – 10 ژانویه 2014


                          بهترین حالت این است که یک 5 موجی کامل را از پیشروی موجود از 79.69 تا سقف 81.19 روز پنجشنبه در شاخص دلار ایالات متحده نامگذاری کنیم. نمودار کوتاه مدت نشان می دهد که کاهش مذکور بعد از آن موج ii از 3 (در دایره) می باشد. کف 80.53 روز جمعه در موج چهارم قبلی قرار دارد، که یک سطح توقف مشترک می باشد. اما سطح کلیدی در رقم 79.69، یا کف 27 دسامبر همچنان برقرار است. موج دوم به هیچ وجه مجاز به ریتریس بیش از 100% موج اول نسیتند بنابراین این کف بایستی بر اساس نامگذاری نشان داده شده در نمودار دست نخورده باقی بماند. یک صعود به بالای 81.19 نشان از این خواهد داشت که موج iii از 3 صعودی(در دایره) در حال اتفاق افتادن است.

                          نظر


                          • شاخص دلار – 14 ژانویه 2014



                            شاخص دلار ایالات 5 موج نزولی را از سقف 81.19 (9 ژانویه) تا کف 80.47 در روز دوشنبه رسم نموده است. ما این کاهش را موج (a) از ii (در دایره) نامگذاری میکنیم. این بدین معنی می باشد که قیمتها بایستی به زیر کف امروز در موج (c) از ii (در دایره) کاهش یابد، حال این هفته یا هفته بعد. محتمل ترین محدوده پایان برای موج ii (در دایره) ناحیه 80.00-80.26 می باشد. به محض اینکه این محرحله کامل شود، موج iii (در دایره) دلار را بطور قابل ملاحظه ای بالاتر خواهد برد. سطح "کلیدی" برای وضعیت صعودی ما کف 79.69 در 27 دسامبر باقی می ماند. هرگونه شکست در این ناحیه پیش بینی ما را خنثی نموده و نشان از این خواهد داشت که یک ساختار موج متفاوت از آنچه در نمودار فوق نشان داده شده در حال اتفاق افتادن بوده است.

                            نظر


                            • شاخص دلار – 15 ژانویه 2014



                              شاخص دلار ايالات متحده يك كف جديد نسبتا پايين را روز سه شنبه در ٨٠.٤٦ (١٤ ژانويه) ساخت، كه پايان موج ii (در دايره) را مشخص كرده است. موج iii (در دايره) بايستي دلار ابتدا به ساكن تا ٨٣.٠٠ ببرد. كف روز سه شنبه بايستي دست نخورده باقي بماند، در غير اينصورت ساختار موجي ديگري توسعه خواهد يافت.

                              نظر


                              • شاخص دلار – 17 ژانویه 2014


                                طی 2 سال گذشته نامگذاری ساختار موجی در شاخص دلار ايالات متحده بنوبه خود چالش برانگیز بوده است، اما رالی های انجام شده پنج موج را رسم نموده است و حرکات نزولی الگوهای اصلاحی را بوجود آورده است. این بدین معنیست که روند در مقیاس بزرگتر به سمت بالا باقی می ماند. این شاخص همانطور که در نمودار روزانه مشخص شده است بنظر می رسد جلودار یک فشار صعودی در قالب موج iii (در دایره) از 3 از (3) به سمت سطوح بالاتر می باشد. این بدین مفهوم است که دلار بخوبی به بالاتر از 84.75، سقف سال گذشته در 9 جولای خواهد رفت. بنابراین وضعیت ما همچنان مثبت و صعودِی است. هرگونه تغییراتی بلافاصله در این مجال درباره اش بحث خواهد شد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X