اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار – 28 جولای 2014



    فشار صعودی قدرتمند که روز جمعه در شاخص دلار ایالات متحده اتفاق افتاد فعلا تا 81.08 حرکت کرده است. دیدگاه ما بر این منوال باقیست که کف 79.74 در 1 جولای موج iii (در دایره) را آغاز کرده است، که یک پیشروی بزرگتر از رالی انجام شده از 78.91 تا 81.02 ، که موج i (در دایره) است خواهد بود. در نهایت، شاخص در مسیرش به سمت 83.00 حرکت خواهد نمود. در کوتاه مدت، هرگونه پولبک نزولی با حمایت در محدوده 80.60 – 80.80 روبرو خواهد شد.

    نظر


    • شاخص دلار – 30 جولای 2014



      شاخص دلار ایالات متحده روز چهارشنبه همچنانکه یک موج سه به تشکیل زیرموجهای خود ادامه می دهد تا 81.55 صعود کرد. این رالی بطرز قدرتمندی در حالت اشباع خرید قرار دارد و پولبک اتفاق افتاده در عصر همین چهارشنبه ممکن است آغاز دوره تراکم پیش از یک فشار صعودی دیگر باشد. در اینصورت، ناحیه حمایتی 80.90-81.18 می باشد.

      نظر


      • شاخص دلار – 1 آگوست 2014



        شاخص دلار ایالات متحده یک رالی 5 موجی را در 78.91، کف 8 می، آغاز کرده است. قیمتها روز پنج شنبه تا 81.57 جهش کردند، که قله موج (iii) از iii (در دایره) را مشخص می کند. موج (iv) یک کاهش تا 81.19، کف روز جمعه است. این موج ممکن است کامل شده باشد یا شاخص ممکن است تا رنجی نسبتا پایین تری که 81.00 (±) را در بر می گیرد افت کند. موج (v) از iii (در دایره) یک الی برای دلار خواهد بود که قیمتها را فراتر از 82.00 خواهد برد. بنابراین تفکر ما روی دلار صعودی است. یک کاهش از طریق 80.45 نامگذاری امواج و تفاسیر را برای دلار طی هفته های پیش رو تغییر خواهد داد.

        نظر


        • شاخص دلار – 8 آگوست 2014



          شاخص دلار ایالات متحده عجالتا از سقف 81.72 اخیر خود (در 6 آگوست) در قالب 3 موج کاهش یافته است.این کاهش موج (iv) از iii (در دایره) است. کف روز جمعه در 81.26 ممکن است آغاز موج v (در دایره) از iii (در دایره) را مشخس کند اما شاخص بایستی بمنظور تایید این حرکت ابتدا به بالای 81.64 رالی کند. گزینه کوتاه مدتی دیگر این است که موج (iv) با کشیدن قیمت به سمت ناحیه 80.96-81.19 زیر موجهای بیشتری تشکیل دهد. به مجرد اینکه موج (v) صعودی تایید شود، دلار بایستی به بالای 81.85 در نقطه ای که موج iii (در دایره) بزرگتر از موج i (در دایره) می شود رالی کند. پتانسیل حرکت به سطوح بالاتر وجود دارد.

          نظر


          • شاخص دلار – 11 آگوست 2014



            تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما برای شاخص دلار ایالات متحده وجود ندارد. قیمت عجالتا از سقف 81.72 اخیر خود (در 6 آگوست) در قالب 3 موج کاهش یافته است.این کاهش موج (iv) از iii (در دایره) نامگذاری شده است. کف روز جمعه در 81.26 ممکن است آغاز موج v (در دایره) از iii (در دایره) را مشخس کند اما شاخص بایستی بمنظور تایید این حرکت همچنان به بالای 81.64 رالی کند. گزینه کوتاه مدتی دیگر این است که موج (iv) با کشیدن قیمت به سمت ناحیه 80.96-81.19 زیر موجهای بیشتری تشکیل دهد. به مجرد اینکه موج (v) صعودی تایید شود، دلار بایستی به بالای 81.85 در نقطه ای که موج iii (در دایره) بزرگتر از موج i (در دایره) می شود رالی کند. پتانسیل حرکت به سطوح بالاتر وجود دارد.

            نظر


            • شاخص دلار – 13 آگوست 2014



              در شاخص دلار ایالات متحده، موج (iv) یا در 81.26، کف روز جمعه (8 آگوست) پایان یافته است، یا این اتفاق بایستی پس از تعداد کمی موج فرعی بیافتد. قیمت ممکن است در مجموع جانبی حرکت کند یا تا یک کف جدید نسبتا پایینی زیر کف روز جمعه سقوط کند. در هر صورت، موج (v) از iii (در دایره) صعودی بایستی شاخص را به بالای 81.85 در نقطه ای ببرد که موج iii (در دایره) بزرگتر از موج i (در دایره) خواهد شد. پتانسیل حرکت به قیمتهای بالاتر وجود دارد.

              نظر


              • شاخص دلار – 15 آگوست 2014



                ساختار کوتاه مدت پیش بینی شاخص دلار ایالات متحده را تغییر نداده است، موج (iv) یا در 81.26، کف روز جمعه (8 آگوست) پایان یافته است، یا این اتفاق بایستی پس از تعداد کمی موج فرعی بیافتد. تاکنون، قیمت در مجموع جانبی حرکت کرده است اما هنوز این احتمال وجود دارد که قیمت کاهش نسبتا کمی کند که دلار را تا نزدیکی 81.00 پایین بکشد.
                وقتی موج (v) آغاز شود، بایستی شاخص را به بالای 81.85 ببرد.

                نظر


                • شاخص دلار – 18 آگوست 2014



                  شاخص دلار ایالات متحده در آخرین طبقات موج (iv) قراردارد. تراکم جانبی شکل گرفته ممکن است یک پولبک جمع و جور دیگر هم داشته باشد، بخصوص در صورتی که الگو یک مثلث باشد، اما موج قابل توجه بعدی باید بالاتر باشد. خدف اولیه 81.85 است. یک کاهش به زیر 81.37 موج (iv) را از یک مثلث احتمالی به یک flat تغییر خواهد داد، که حاکی از قیمتهای نسبتا پایین تری پیش از آغاز موج صعودی بعدی خواهد بود.

                  نظر


                  • شاخص دلار– 20 آگوست 2014



                    شاخص دلار ایالات متحده در دو روز گذشته همچنانکه موج (v) در حال باز شدن و اتفاق افتادن بود به بالاتر صعود کرد. دوشنبه شب درباره پایان قریب الوقوع موج (iv) که یک مثلث را ترسیم نمود صحبت کردیم. رالی موج پنجم شاخص را تا 82.28، سقف بین روزی چهارشنبه برد. همانطور که نمودار نشان می دهد، موج (v) به خط بالایی کانال رسیده است، که نشان دهنده این است که شاخص در طبقات بعدی خود قرار دارد. در صورتی که قرار بود موج (v) امتداد یابد، ارتباط موج بعدی در 82.39، جایی که موج (v) 1.618 برابر موج (i) خواهد بود. تکمیل موج (v) پایان موج iii کوچک (در دایره) را نیز مشخص خواهد نمود، که در نهایت منجر به وضعیت تراکمی در قالب موج چهارم خواهد شد. امام روند بزرگتر دلار به سمت بالاتر باقی خواهد ماند، که بایستی زمانی که سهام به سمت پایین تر می روند شدت یابد.

                    نظر


                    • شاخص دلار– 22 آگوست 2014







                      همانطور که نمودار اول نشان می دهد، سطوح کلیدی حمایت نشان داده شده در اینجا برای چندین ماه در شاخص دلار ایالات متحده باقی بمانده است و راه را برای یک صوعد قدرتمند باز نگاه داشت است. نمودار دوم این را نشان می دهد که اصول امواج نشان می دهد این ارز راه بسیار زیادی در پیش دارد. افزایش اخیر موج پنج از درجه پایین تر می باشد، که درون یک موح سوم بزرگتر قرار دارد، بنابراین شاخص دلارهنوز هم می تواند پیش از آنکه فاز بعدی تراکم برقرار گردد به بالاتر حرکت نماید. نمودار آخر نشان می دهد که در مقیاس خیلی کوتاه مدت اگرچه شاخص دلار بنظر می رسد به قسمت بالایی کانال رونددار شکل گرفته توسط پیشروی اش تاکنون در قالب موج iii (در دایره) احترام گذاشته است. همچنین این سطح جایی است که موج (v) با 0.618 موج iii هم سطح می شود. این حاکی از یک کاهش پایدارتر احتمالا تا سطح 81.30 در آنچه بعنوان موج iv (در دایره) خواهد بود می باشد. یک صعود از طریق 82.40، بعبارت دیگر، بایستی منجر به صعودیها بیشتری گردد. هدف احتمالی بعدی برای موج (v) 83.10 است. شمارش حال حاضر مادامیکه سقف موج i (در دایره) در 81.20 در جهت نزولی شکسته نشود برقرار خواهد بود.

                      نظر


                      • شاخص دلار– 25 آگوست 2014



                        امواج حاضر در نمودار شاخص دلار ایالات متحده شاید مشابه یورو نامگذاری شوند، اگرچه نمودار ما آخرین افزایش را بعنوان موج (v) از iii (در دایره) نشان می دهد. شاخص تمایلات از آنجایی که به نفع یورو است واضحا در حد بالایی به نفع دلار قرار ندارد. برای مثال، شاخص DSI از قیمت close روز جمعه به این سو تنها 58% است. در سقف روز 9 جولای 2013 در 87.45، شاخص DSI ارقام 90%-93% از تمایلات خریداران (گاوهای بازار) را نشان داد. این حاکی از آن است که هرگونه پولبک کوتاه مدت بایستی منجر به سطوحی شود که حتی بالاتر باشند، که مطابق با دیدگاه بلند مدت EWI برای دلار می باشد. در کوتاه مدت، قیمت در Open روز دوشنبه گپی صعودی را تشکیل داد، که شاید Exhaustion gap موج پنجم باشد. یک close زیر 82.00 نخستین نشانه ای خواهد بود که یک پولبک در جریان بوده است.

                        نظر


                        • شاخص دلار– 27 آگوست 2014



                          شاخص دلار ایالات متحده در حال تشکیل یک سقف بر خلاف یورو است. خوشبینی به سوی دلار خیز برداشته است، اگرچه نه تا سطح بالایی که برای یورو مشاهده می شود. شاخص DSI تا سه شنبه شب تا 65% افزایش یافت، که بالاترین سطح از 8 نوامبر 2013 به این سو می باشد. دلار در همان روز تشکیل یک سقف داده است که منجر به یک کاهش دو ماه گردید. شاخص یک روز خارجی نزولی را با یک higher high ، lower low و یک close پایین تر از close روز سه شنبه (26 آگوست) ثبت کرده است. این الگوی معاملاتی اغلب زمانی که برگشت روند اتفاق می افتد تشکیل می شود. موج iv نزولی (در دایره)، هنگامی که آغاز شود، بسته به الگویی اصلاحی می تواند شاخص را به سمت محدوده 81.35-81.72 برگرداند. در صورتی که این کاهش موج 2 باشد، مشابه آنچه در یورو اتفاق افتاده است، قیمت همچنان به پایین تر حرکت خواهد نمود. وضعیت شاخص در دوره بلندمدت تر همچنان صعودی است اما یک کاهش قریب الوقوع کوتاه مدت به سرعت در حال نزدیک شدن است.

                          نظر


                          • 22 سپتامبر 2014 - EUR/USD و شاخص دلار






                            یورو در طبقات بعدی موج 5 نزولی قرار دارد. هنگامی که این موج کامل شود، یورو یک پیشروی قدرتمند را در سال 2015 آغاز خواهد نمود. شاخص DSI (trade-futures.com) تنها 3% تمایل خرید روی یورو را نمایش می دهد، درصدی نامتعادل که قویا نشان دهنده این است که قیمت به سرعت در حال نزدیک شدن به یک نقطه خستگی در ریزش انچام شده از ماه می می باشد. اما موج 5 مینور نسبت به موج 1 مینور کوتاه تر است، بنابراین این امکان وجود دارد که قبل از پایان موج 5 حرکت به سمت قیمت پایین تری وجود داشته باشد. در اینصورت، محدوده هدف نزولی بعدی 1.2693-1.2755 است. اما نمی توانیم با قدرت کافی در رابطه با زمان تاکید کنیم که، کاهش یورو دراواخر زمان خود قرار دارد. یک close بالای 1.2996 سیگنال اولیه از این خواهد بود که پیشروی در جهت خلاف روند اصلی در جریان است. پنج موجی آغاز شده از این کف تاییدی بر تغییر روند در سال آینده خواهد بود. همین موقعیت اما در خلاف جهت آن برای شاخص دلار ایالات متحده صدق می کند. موج v (در دایره) در اواخر حرکت خود قرار دارد. هنگامی که کامل شود، دلار بزرگترین حرکت برگشتی (عقب نشینی) خود از کف 8 می در 78.91 تجربه خواهد نمود، همانی که بایستی برای ماهها ادامه یابد. موج v (در دایره) 0.618 برابر موج i (در دایره) در 85.17 خواهد بود، که نقطه توقف احتمالی بعدی در این پیشروی است. اگرچه، یک close زیر 83.87، کف موج iv (در دایره)، نشان از این خواهد داشت موج 1 صعودی از ماه می کامل شده است.

                            نظر


                            • 24 سپتامبر 2014 - eur/usd و شاخص دلار





                              یورو همچنان در طبقات بسیار نزدیک به انتهایی خود از موج 5 نزولی قرار دارد. کاهش روز چهارشنبه تا 1.2774، هنوز کمی بالاتر از محدوده هدف بعدی در 1.2693-1.2755 قرار دارد. اما شاخص خوشبینی معامله گر اخیرا تنها تا 3% تمایل خریداران کاهش یافته است(DSI – trade-futures.com)، که پایین ترین قیمت در 4.5 سال گذشته می باشد. عقاید افراطی بطور وسیعی پراکنده شده است، که بهترین شاخصه های یک تغییر جهت قریب الوقوع برای یک بازار را تشکیل میدهد. رسیدن به نظری افراطی تر درباره یورو از آنچه در حال حاضر توضیح داده شد سخت است. وقتی موج 5 کامل شود، یورو بزرگترین رالی خلاف روند از زمان تشکیل سقف 1.3993 در 8 می به نمایش خواهد گذاشت. موج اولیه احتمالا تند خواهد بود و قیمت را در با رفتاری تند و سریع تا 1.3150 یا بالاتر خواهد برد. شاخص دلار ایالات متحده آینده تمام نمای یورو در جهت عکس می باشد. سقف 85.09 روز چهارشنبه چند تیک پایین تر از محدوده 85.17-85.28 قرار دارد، کف قیمتی که موج v (در دایره) 0.618 موج i (در دایره) خواهد بود. ساختار این رالی بسیار دیر شکل گرفته است و وقتی کامل شود، منجر به یک نزول چندین ماهه خواهد شد که 3/1 تا 2/1 رالی آغاز شده از کف 78.91 در 8 می را ریتریس خواهد نمود.

                              نظر


                              • 26 سپتامبر 2014 - eur/usd و شاخص دلار





                                یورو در حال رسم یک کاهش پنج موجی از سقف 1.3993 در 8 می می باشد. موج 5 در سقف 1.2996 در 16 سپتامبر آغاز شده است. کاهش امروز تا 1.2677 کمی زیر سطح پایین تر از محدوده هدف نزولی در 1.2963-1.2755 قرار داشت. شیب کاهش یورو نمی تواند بر همین منوال ادامه یابد مگر اینکه قیمتها از هم بپاشند. همانظور که درباره اش بحث شد، طبق آنچه کف قیمت در نمودار نشان داده است شاخص تمایلات در اکسترمم کف (حد پایین کف) مقیاس بدبینی بر جای خود باقیست. از نظر زمانی برای توسعه کاهش یورو دیر شده است و احتمالا از نظر قیمتی هم همینطور است. موج 5 در قیمت 1.2506 با موج 1 هم سطح خواهد شد. در صورتی که ریزش حال حاضر همین حالا تمام نشود، این سطح قیمتی پایین تر هدف نزولی بعدی می باشد. همین تحلیل شاخص دلار ایالات متحده اما در حهت مخالف برقرار است. وضعیت ما قویا صعود دلار بوده است و صعود از کف 8 می در 78.91 منطبق بر این تحلیل می باشد. از همه مهمتر اینکه، این رالی در حال رسم پنج موج می باشد، که نشانگر این است که روند بعدی در مقیاس زمانی بالاتر همچنان صعودی است. موج v (در دایره) در 16 سپتامبر در قیمت 83.86 آغاز شده است. در صورتی که موج v (در دایره) قرار بود با موج i (در دایره) از نطر طولی برابر شود، شاخص تا 85.89 (برای مثال مقاومت رند 86.00) حرکت خواهد نمود. به مجرد اینکه پنج موج صعودی کامل شود، دلار دستخوش بزرگترین پولبک خود از زمان کف موج 2 در 8 می به این سو خواهد شد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X