اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار– 29 سپتامبر2014




    همانطور نمودار ماهانه شاخص دلار ایالات متحده نشان می دهد، قیمت به خط بالایی یک روند صعودی پنج ساله رسیده است اما از سقفهای ماس 2009 فاصله دارد. در همین زمان، شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) تا 91% تمایل خریداران بازار جهش نموده است، که این بزرگترین سطح خوشبینی در طول 4 سال
    گذشته می باشد. ما درباره ساختار رالی دلار از ماه می به این سو که یک الگوی ایمپالس می باشد صحبت کرده ایم (به متن موجود در اشکال فوق مراجعه نمایید). موج پنجم یا در سقف 85.80 روز دوشنبه کامل شده است یا بسیار نزدیک به آن است. همانطور که روز دوشنبه عنوان شد، در صورتی که موج v (در دایره) قرار بود که موج i از نظر طول در یک سطح قرار بگیرد (برای مثال عدد مقاومت رند 86.00)، شاخص تا 85.98 حرکت خواهد نمود. با این اوصاف، به مجرد اینکه پنج موج صعودی کامل شود قیمت در قالب یک A-B-C یا فرمی از این الگو کاهش خواهد یافت. حداقل هدف نزولی یک حرکت کامل به زیر سطوح جاری (برای مثال در قیمت 84) است. به مجرد اینکه این رالی بعوان یک رالی کامل شده مورد تایید قرار بگیرد، ما قادر به بررسی بیشتر بهمراه تعیین اهداف مشخص تر خواهیم بود.

    نظر


    • شاخص دلار– 1 اکتبر 2014


      شاخص دلار ایالات متحده روز چهارشنبه تا 86.22 (30 سپتامبر) حرکت نمود، که همزمان با حرکت شاخص DSI (trade-futures.com) تا 93% تمایل خریداران (گاوهای بازار) می باشد. این سطح از خوشبینی با اکسترمم (حد بالای) ایجاد شده در 5 جولای 2013 (93%) یکسان است، که در آن دلار در پایان یک حرکت صعودی از 14 ژوئن 2013 بود. درصد گاوهای بازار ممکن است افزایش بیشتری یابد – شاخص DSI تا 96% در 4 ژوئن 2010 افزایش یافته است – اما تا زمانی که شاخص دلار در طبقات بعدی از رالی پنج موجی که از 8 می آغاز شده است قرار بگیرد ضرورتی برای انجام حتمی این حرکت وجود ندارد. با این حساب، یک پنج موجی کامل منجر به بزرگترین پولبک از کف ایجاد شده در اوایل ماه می در 78.91 خواهد شد.
      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-02-2014, 08:23 AM

      نظر


      • شاخص دلار– 3 اکتبر 2014


        شاخص دلار ایالات متحده همچنانکه شاخص ریز موجهای نهایی ساختار مربوط به رالی را ترسیم می کند بین روزی تا 86.75 افزایش یافت. ما تصمیم بر این گرفتیم تا در تحلیل امروز یک سقف قریب الوقوع را بعنوان بالاترین نقطه موج مینوت iii (در دایره) نامگذاری کنیم زیرا حرکت اصلاحی وجود ندارد که از لحاظ اندازه قابل قیاس با موج مینوت ii از 5 ژوئن تا 1 جولای باشد. اما شاخص تمایلات در حد اکسترمم بسیار بالایی قرار دارد که صرفا این احتمال بالا را ایجاد می کند که این حرکت قیمت حال یک کاهش در قالب موج 2 مینور باشد.
        صرفنظر از این، هر دو تفسیر دلات بر وضعیت یکسانی دارند: یک کاهش قیمت که حداقل چندین عفت بطول می انجامد. موج 2 مینور طول زمانی بیشتری داشته و پایین تر خواهد رفت، اما هر دو نامگذاری انجام گرفته روی امواج نشان می دهند که 3/2 سطوح از بر سر تشکیل سقف قیمتی پیش رو از بین خواهد رفت. در صورتی که این رالی به تشکیل ریز موجهای خود ادامه دهد، هدف بعدی 87.28 است، که یک گپ open قیمتی 4.5 ساله از قیمت close ایجاد شده در 11 ژوئن 2010 می باشد. این سطح قیمتی همچنین جایی است که موج 5 از 83.86 (16 سپتامبر) 1.618 موج 1 خواهد بود (بعنوان تفسیری جایگزین).

        نظر


        • شاخص دلار– 6 اکتبر 2014




          پس از رالی تا 86.75 در روز جمعه شاخص دلار ایالات متحده روز دوشنبه کاهش یافت. شاخص DSI (trade-futures.com) روز جمعه با منطبق شدن بر سقف 30 سپتامبر و 5 جولای 2013 به سطح 93% تمایل گاوهای بازار برگشت. مرز دیگری در این شاخص در حال قرار گرفتن تحت فشار شکست است، که منطبق بر ارقام DS می باشد: این شاخص همچنین نشانگر این است که یک اصلاح نزولی تا سطوح پایین تر در زمان طولانی تری قریب الوقوع است. نمودار فوق نمایانگر شاخص دلار و یک سنجش جمع آوری شده از شرط بندی های موافق مخالف دلار بواسطه قراردادهای فیوچرز است (خط کف را ببینید). این شاخص طبق تعریف CFTC در گزارش COT ترکیبی از پوزیشن هفتگی فیوچرز برای بزرگان بازار در 8 ارز مهم دنیا نسبت به دلار می باشد. ما اراقم آن را معکوس کرده ایم تا با قیمت دلار هماهنگ شود و حدود اکسترمم ایجاد شده موافق و مخالف حرکات دلار را در بخش فیوچرز مشخص نموده ایم. پ.زیشن حال حاضر شبیه به حد اکسترممی است که در یا نزدیک به سقف های تشکیل شده قبلی دلار در 4 سال گذشته می باشد.این سطوح ممکن است حتی بالاتر هم بروند، بخصوص در صورتی که دلار ریز موجهایی به سمت سطوح بالاتر هم تشکیل بدهد، اما الزامی برای انجام این حرکت وجود ندارد. هدف ابتدایی نزولی سطح 84.85 را در بر می گیرد. در مقابل یک رالی به بالای سقف روز جمعه بدین معنی خواهد بود که دلار در حال ادامه تشکیل رزی موجهای خود به سمت بالاتر بوده است.

          نظر


          • شاخص دلار– 20 اکتبر 2014





            کاهش انجام شده از 86.75 (3 اکتبر) در شاخص دلار ایالات متحده موج iv (در دایره) مینوت است. این کف فعلا در 84.47 (5 اکتبر) قرار دارد اما این حرکت اصلاحی پیش از از بین رفتن پتانسیل حرکت به سمت پایین تر را دارد. بنابراین، این امکان وجود دارد که دلار بسته به ساختار و شرایط تکنیکال حاضر در یک ریزش متداوم تا ناحیه 83.87-84.20 و حتی پایین تر کاهش یابد. در صورتیکه قیمتها قادر به برقراری یک فشار صعودی به بالای 86.01 شود ما شاید مجبور به تغییر تفاسیرمان باشیم. در نهایت اینطور برآورد می شود که این وضعیت قیمتها را به سمت سقف 86.75 در قالب هر کدام از موجهای v (در دایره) یا b از رiv (در دایره) برگرداند.

            نظر


            • شاخص دلار– 22 اکتبر 2014





              شاخص دلار ایالات متحده با قدرت تا 85.79 که سقف روز چهارشنبه نیز است رالی صعودی انجام داد. ما گزینه هایی را در کوتاه مدت در اختیار داریم. این فشار صعودی ممکن است آغاز موج v مینوت (در دایره) باشد، که شاخص را تا سقف های جدیدی بالاتر از سقف 86.75 که در روز 3 اکتبر شکل گرفته خواهد برد. گزینه دیگر آن است که این رالی ممکن است موج (b) از iv (در دایره) باشد، که قیمت را تا جایی بالا خواهد برد که با قیمت سقف شکل گرفته در 3 اکتبر مطابقت کند. پس از آن موج (c) از iv (در دایره) دلار را با ترسیم یک موج flat به قیمت اخیر ایجاد شده در کف 84.47 برخواهد گرداند. گزینه سوم این است که این رالی حالا در حال پایان است. ما این رالی را موج (x) از یک زیگزاگ دوبل می نامیم، که بایستی در قالب یک a-b-c دیگر منجر به یک کاهش به زیر 84.47 گردد. نقطه اشتراک دو گزینه اول این است که قیمت باستی حداقل تا 86.75 حرکت کند، و این همان احتمالی است که وجود دارد. یک شکست در قیمت 84.74 بدین معنی خواهد بود که گزینه سوم در حال اتفاق افتادن بوده است، که حاکی از این است که هنوز قیمت ها در حال نزول هستند.

              نظر


              • شاخص دلار– 24 اکتبر 2014





                شاخص دلار ایالات متحده روز جمعه قدرتمندانه در قیمت 85.71 بسته شده، کمی پایین تر از قیمت روز چهارشنبه. همانطور که فاش آبی رنگ در نمودار نشان می دهد، کاهش نسبتا کم قیمت به از میان برداشتن حد بالای شاخص تمایلات که در 93% تمایل خریدارای در ابتدای ماه قرار داشت کمک نمود. این از گزینه ما برای یک فشار صعودی دیگر به بالای سقف 86.75 شکل گرفته در 3 اکتبر حمایت می کند. گزینه دیگر این است که این رالی شاید موج (b) از iv (در دایره) باشد، که در نزدیکی سقف 3 اکتبر متوقف خواهد شد. پس از آن، موج (c) از iv (در دایره) دلار را به سمت کف 84.47 بر خواهد گرداند. گزینه سوم این است که این رالی حالا در حال پایان است، در این حالت همانطور که خط alt. روی نمودار نشان می دهد موج 1 کامل است. ما این حرکت را موج (x) از یک زیگزاگ دوبل نامگذاری می کنیم، که بایستی منجر به یک کاهش در قالب یک (a)-(b)-(c) دیگر به زیر 84.47 بشود. یک شکست در قیمت 84.74 بدین معنی است که گزینه سوم روی میز است. در هر سه سناریو، رالی دلار فاصله زیادی با کامل شدن دارد.

                نظر


                • شاخص دلار– 27 اکتبر 2014



                  در تحليل روز دوشنبه ما به سه راه ممكن براي نامگذاري ساختار امواج كوتاه مدت را در شاخص دلار ایالات متحده اشاره كرديم. رالي آغاز شده از كف 84.47 در روز 15 اكتبر يا آغاز موج v (در دايره) است، يا موج (b) از iv (در دايره) يا موج (x) از iv (در دايره) است. احتمال هر سه گزينه در قيمت close روز چهارشنبه بر جاي خود باقيست، اگرچه احتمال تفسير آخر در حال از بين رفتن است. دلار عصر روز چهارشنبه قدرتمندانه با حركت تا يك سقف بين روزي در86.04 رالي صعودي نمود. در صورتيكه فشار صعودي حال حاضر بخشي از موج v (در دايره) باشد، شاخص طي هفته هاي پيش رو بخوبي به بالاي 87.00 حركت خواهد نمود. اگر اين رالي موج (b) از iv (در دايره) باشد، فشار صعودي بايستي در قيمتي تقريبا بالاي سقف 86.75 كه در 3 اكتبر شكل گرفته است پايان يابد. در صورتيكه پيشروي جاري قيمت موج (x) از iv (در دايره) باشد، كمترين احتمال از بين سه حالت ذكر شده ان است كه شاخص بايستي حالا از حركت باز ايستاده و امروز يا فردا به پايين برگردد.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-30-2014, 10:41 AM

                  نظر


                  • شاخص دلار– 31 اکتبر 2014



                    نگاهی به آنچه شاخص دلار ایالات متحده در سسشن معاملاتی روز جمعه با افزایش تا یک سقف بین روزی در 87.13 انجام داده بیاندازید. این رالی موج v (در دایره) است و بنظر پیش از آنکه کامل شود نیاز به حداقل یک توالی نزولی-صعودی دیگر داشته باشد. هدف صعود بعدی ناحیه 87.36-87.62 است. حمایت کوتاه مدت که سطح 86.00 را در بر می گیرد بایستی دست نخورده باقی بماند.

                    نظر


                    • شاخص دلار– 1 نوامبر 2014



                      شاخص دلار ایالات متحده ضمن ترسیم زیرموجهای موج v مینوت (در دایره) به مسیر صعودی خود ادامه می دهد. به نظر می رسد این ساختار نیاز به حداقل یک توالی صعود-نزول دیگر داشته باشد، یک موج چهارم و پنجم، پیش از آنکه کامل شود. سقف 87.41 روز دوشنبه در داخل محدوده هدف در 87.36-87.62 قرار دارد، که در تحلیل روز جمعه به آن اشاره شده است. اما نیاز زیر موجهای بیشتر نشان از این دارد که قیمت پیش از آنکه موج مینوت v (در دایره) کامل شود تا انتهای بالایی، یا حتی فراتر از آن صعود خواهد نمود. حمایت کوتاه مدتی سطح 86.50 را در بر می گیرد.
                      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 11-04-2014, 04:02 PM

                      نظر


                      • شاخص دلار– 5 نوامبر 2014



                        شاخص دلار ایالات متحده روز دوشنبه همچنانکه زیر موجهای موج v مینوت نهایی (در دایره) در حال ترسیم است توالی "نزولی-صعودی" را که شرح داریم باجرا گذاشت. سقف جدید امروز فعلا مورد تایید یورو که بالای کف 3 نوامبر در 1.2441 باقی مانده قرار نگرفت. ارزها در فرآیند برگشت روندها اغلب موفق به تایید یکدیگر نمی شوند، بنابراین بدقت مراقب این یکی خواهیم بود. سقف 87.61 در دلار شاید بالاترین نقطه موج v (در دایره) باشد اما مجموعه ای دیگر از ارتباط امواج وجود دارد که در محدوده 87.78-87.89 اتفاق می افتد. در صورتی که این رالی تا پنج شنبه یا جمعه ادامه یابد، قیمت احتمالا به این ناحیه خواهد رسید. یک کاهش به زیر 86.88 احتمال اینکه موج v (در دایره) قبل از این نیز کامل شده باشد را افزایش می دهد. به مجرد اینکه پنج موجی صعودی از کف 8 می در 78.91 اتفاق بیافتد، دلار بزرگترین پولبک خود را از این کف قیمتی به بعد خواهد داشت.

                        نظر


                        • شاخص دلار– 7 نوامبر 2014



                          موج v (در دایره) در شاخص دلار ایالات متحده صبح روز جمعه تا 88.19 جهش ناگهانی انجام داد و سپس با برگشت به سمت پایین سسشن معاملاتی را در قیمت پایینی بست. پنج شنبه شب شتخص تمایلات روزانه تا 95% تمایل خریداران برای دلار افزایش یافت، بالاترین سطح از 7 ژوئن 2010 به این سو (96%)، که با روز پایانی رالی صعودی نوامبر 2009 – ژوئن 2010 همزمان گشت. دلار طی این دوره 20% صعود کرد و سپس طی سال بعدی روند صعودی خود را حفظ نمود. ساختار امواج حال حاضر نشان از این دارد که نزول دلار آنچنان شدید نخواهد بود اما طبق تعریف زمانی که پنج موجی صعودی کامل شود، قیمت بایستی کاهش یابد. یک شکست در قیمت 86.87 این سقف قیمتی را مورد تایید قرار خواهد داد. به مجرد اینکه به این نتیجه برسیم که رالی صعودی به پایان رسیده است اهداف نزولی را ارایه خواهیم نمود. در صورتیکه هرگونه پتانسیل صعودی باقی مانده باشد، موج صعودی بعدی در 88.35 و سپس در 88.70 اتفاق خواهد افتاد.

                          نظر


                          • شاخص دلار– 10 نوامبر 2014



                            شاخص دلار اوایل صبح روز دوشنبه ت 87.22 کاهش یافت و سپس در سرتاسر سسشن معاملاتی نیویورک رالی صعودی انجام داد. بدون شکست 86.87، نمی توانیم تایید کنیم که سقف اخیر دلار در 88.19 (7 نوامبر) پایان " 5 موجی صعودی" را مشخص می کند. ما فعلا موج v (در دایره) را در بالای سقف 7 نوامبر حفظ می کنیم تا شانسی به بازار برای تایید کامل شدن "پنج موجی صعودی" داده باشیم. در صورتی که شاخص پیشروی حال حاضر را ادامه دهد، ارتباط بین امواج بعدی برای نقاط بالاتر در 88.35-88.55 اتفاق می افتد. بخاطر داشته باشید، شاخص تمایلات قبل از این هم در وضعیت اکسترمم قرار داشته است. در صورتی که سقف جدیدی وجود داشته باشد، این اکسترمم حتی بالاتر هم خواهد رفت، به این نشان که پایان رالی نزدیک است.

                            نظر


                            • شاخص دلار– 19 نوامبر 2014



                              شاخص دلار از مارس 2008 در روند صعودي بوده و اين روند كامل نشده است. همچنانكه ركود از ژاپن تا اروپا و سپس ايالات متحده را گرفتار مي كند، احتمالات به نفع يك پيشروي بزرگتر و بلندمدت تر براي شاخص رقم مي خورد. در كوتاه مدت، رالي پنج موجي از كف 78.91 در ماه مي بنظر مي رسد در سقف 88.27 در 14 نوامبر كامل شده باشد. نوسانات كوتاه مدت از زمان تشكيل اين سقف به بعد هنوز سقف مورد نظر را تاييد نكرده اند، بنابراين گزينه هاي براي ما وجود دارد. به مجرد اينكه موج 1 بعنوان موجي كامل شده مورد تاييد قرار بگيرد، موج 2 با كشيدن دلار به زير 85.00 بزرگترين حركت برگشتي از ماه مي به اين سو خواهد بود. در صورتي كه قيمتها سقف جديدي در اين هفته يا هفته آتي تشكيل دهند، محدوده احتمالي توقف بعدي همچنان در 88.35-88.70 خواهد بود.

                              نظر


                              • شاخص دلار– 21 نوامبر 2014



                                شاخص دلار روز جمعه با فشار وارد آوردن بین روزی تا 88.39 تا سقف جدیدی حرکت نمود. پنج موج صعودی از کف ایجاد شده در طول شب در 87.45 وجود دارد، اما احتمالا هنوز زیر موجهای بیشتری پیش از پایان موج v (در دایره) وجود داشته باشد. هدف بعدی که در همین نزدیکی می باشد در ناحیه 88.70-88.75 قرار گرفته است. کاهش به زیر 87.94 نشان از وضعیتی خواهد داشت که پتانسیل کوتاه مدت صعودی از قدرتش کاسته شده و به مرحله خستگی رسیده است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X