اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار- 21 اکتبر 2015



    شاخص دلار روز 21 اکتبر تا 95.058 افزایش یافت اما این رالی توسط یورو که تا یک کف جدید (زیر 1.1306) در حال کاهش می باشد تایید نشد. یورو ممکن است بزودی صعود دلار را مورد تایید قرار دهد، اگر این اتفاق بیافتد، اطمینان ما درباره اینکه دلار رالی قابل توجه بعدی خود را آغاز کرده است بالا خواهد بود. موج صعودی بعدی در کمترین حالت باید در نهایت دلار را به بالای 96.700 ببرد. مانند قبل، یک کاهش به زیر کف 93.806 هفته گذشته نشان خواهد داد که موج (4) میانی همچنان در حال تشکیل امواج فرعی تا حتی سطوح پایین تر بوده است.

    نظر


    • شاخص دلار- 23 اکتبر 2015



      شاخص دلار روز 23 اکتبر همچنانکه موج 3 از (5) با فشاری صعودی و قدرتمند آغاز می شود تا 97.201 افزایش یافت. یورو به سرعت رالی دلار را تایید نمود و هر دو ارز با یکدیگر در موج بعدی مربوط به الگوهایشان همراستا هستند. شاخص DSI در پایین نمودار قرار داده شده است تا نشان دهد که خوشبینی فضای نسبتا مناسبی برای توسعه و افزایش پیش از رسیدن به حد بالا در اختیار دارد. در سقف موج (3) در ماه مارس، شاخص DSI در 97% تمایل خریداران دلار قرار داشت. با گذشت زمان که موج (5) به بلوغ خود رسیده و کامل شود، خوشبینی باید تا حد بالای دیگری افزایش یابد. یک کاهش به زیر ککف 93.806 هفته گذشته نامگذاری های انجام شده رو امواج نشان داده شده در نمودار را خنثی خواهد نمود.

      نظر


      • شاخص دلار- 4 نوامبر 2015



        شاخص دلار روز 4 نوامبر به بالای سقف موج i (در دایره) در 97.818 رایل کرد، فشاری که توسط یورو تایید شد، که نشان دهنده این است که موج iii صعودی (در دایره) در جریان است. این موج از پیشروی باید دلار را به بالای سقف موج (3) در 100.390 در 13 مارس ببرد.. این مهم است که توجه کنیم که موج ii (در دایره) از لحاظ زمان کوتاه و از لحاظ قیمت سطحی و کم عمق است، که ما را به سوی دو نتیجه رهنمون می دارد. یا روند صعودی دلار بسیار قدرتمند است که نزول خلاف روند قدرتش را از دست داده بود یا موج iii (در دایره) هنوز آغاز نشده است. همانطور که با خط Alt. روی نمودار نشان داده شده است، تفسیر جایگزین این است که رالی روز 4 نوامبر موج (b) از ii (در دایره)، که در حال ترسیم یک flat توسعه یافته است. تفسیر دیدگاه جایگزین این است که شاخص برای کامل کردن موج (c) از ii (در دایره) تا محدوده 95.812- 96.285 کاهش خواهد یافت و سپس موج عمده پیشروی آتی را آغاز خواهد نمود. اگر رالی روز 4 نوامبر در هفته پیش رو از 98.585 فراتر برود، تاییدی خواهد بود برای تفسیر موج iii (در دایره) و سناریوی حرکت تخت طلا را از بین خواهد برد.

        نظر


        • شاخص دلار- 6 نوامبر 2015



          شاخص دلار ضمن تایید نامگذاری امواجی که آن را بعنوان موج iiiمینوت (در دایره) مشخص می کند با قدرت از 98.585 عبور کرده و رالی نمود. همانطور که صحبت شد، ساختار حرکتی دلار نشان می دهد مکه موج (5)پیش از پایان یافتن از سقف موج (3) در 100.390 بالاتر خواهد رفت. این پیش بینی دست نخورده باقی می ماند.

          نظر


          • شاخص دلار- 9 نوامبر 2015



            شاخص دلار هفته گذشته به سرعت به قیمت بالاتر صعود کرده است و یک تراکم کوتاه مدت پیش از آنکه رالی ادامه یابد جایی برای تعجب ندارد. حمایت اولیه سطح "شکست" قبلی در 98.135 را در بر می گیرد. در نهایت، موج (5) پیش از آنکه قطع شود به بالاتر از موج (3) در 100.390 خواهد رفت.

            نظر


            • شاخص دلار- 11 نوامبر 2015



              رالی شاخص دلار در وضعیت بیش فروش قرار گرفته است اما ساختار موج نشان می دهد که موج (5) دست نخورده باقی مانده است. شاخص بایستی قبل از از اتمام موج (5) تا یک سقف جدید که از سقف موج (3) در 100.390 بالاتر است حرکت کند. اگر قیمت نیاز به تراکم بیشتر پیش از ادامه مسیر داشته باشد، سطح حمایت همچنان در سطح 98.135 قرار خواهد داشت.

              نظر


              • شاخص دلار- 16 نوامبر 2015



                پیش بینی ما دست نخورده و بدون تغییر بر جای خود باقیست: موج (5) میانی در شاخص دلار باید پیش از آنکه از بین برود به بالای سقف موج (3) در 100.390 حرکت نماید. در کوتاه مدت، فشار صعودی تا 99.460، سقف روز 16 نوامبر، بخشی از ساختارای است که هنوز در حال گسترش می باشد که در نهایت شاخص را به بالاتر خواهد برد. قیمت نباید 98.432، کف روز پنج شنبه (12 نوامبر) را بشکند یا در صورت شکست الگوی حرکتی قیمت شکل جدیدی به خود خواهد گرفت. اگر حرکات بازار لزومی برای تحلیل ایجاد کند، در این مقال درباره اش به بحث خواهیم نشست.

                نظر


                • شاخص دلار- 18 نوامبر 2015



                  شاخص دلار به صعود خود به سمت سقف موج 3 میانی در 13 مارس ادامه می دهد. کلاستری از روابطی موجی در محدوده 100.241 تا 100.390 وجود دارد، که کمی بالاتر از سطوح جاری است. ما اطمینان نداریم که آیا رالی دلار در یا نزدیک به این ناحیه هدف متوقف خواهد شد یا خیر اما همانطور که در زیر اشاره کردیم، تمایلات برای یورو دوباره به شدت بالاست. همانطور که در تحلیل قبلی اشاره کردیم، قیمت نباید 98.432، کف پنج شنبه گذشته (12 نوامبر) را بشکند یا در غیر اینصورت الگو شکل متفاوتی بخود خواهد گرفت.

                  نظر


                  • شاخص دلار- 20 نوامبر 2015



                    شاخص دلار به ترسیم موج (5) میانی، که در کف 92.621 در 24 آگوست آغاز شده است ادامه می دهد. موج 3 مینور در حال پیشروی است و باید قیمت را به هنوز هم به بالاتر ببرد.یک کلاستر قیمتی از ارتباطات موجی در محدوده 100.241 تا 100.390 باقی می ماند، اما موج (5) پیش از انتهای حرکتش پتانسیل صعودی بزرگتری در دل خود دارد.

                    نظر


                    • شاخص دلار- 23 نوامبر 2015



                      شاخص دلار روز 23 نوامبر همچنانکه قیمت به محدوده 100.241 تا 100.390 که ما در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم نزدیکتر می شود تا 100.000 حرکت کرد. تفسیر امواج کوتاه مدت می تواند متفاوت باشد و این احتمال وجود دارد که قیمت به پایان موج v (در دایره) از موج 3 مینور نزدیک باشد. ما تحرکات پیش روی امواج را زیر نظر داریم تا اگر بتوانیم دقت تفاسیر خود را به حداکثر ممکن برسانیم. اما هیچکدام گزارشات و اندیشه ها پیش بینی کلی را تغییر نخواهد داد: موج (5) میانی از پنج موج صعودی از درجه مینور تشکیل خواهد شد و قیمت را پیش از آنکه حرکتش قطع شود به بالای سقف موج (3) خواهد برد. با اینحال، هنوز تا کامل شدن موج و پس از آن موج اصلاحی چهارم و سپس موج 5، در نقش یک رالی تا سقف های قیمتی جدید فاصله داریم.

                      نظر


                      • شاخص دلار- 25 نوامبر 2015



                        شاخص دلار روز 25 نوامبر به حرکت صعودی خود و حرکت به سمت 100.170، درست در نزدیکی محدوده هدف کوتاه مدت 100.241-100.390 که ما به آن اشاره کرده بودیم ادامه می دهد. قیمت ممکن است در یا نزدیک به نقطه انتهایی یک پایان قطری باشد، که بدین معنی خواهد بود که پیشروی دلار از 93.806 در 15 اکتبر در حال پایان یافتن است و یک دوره از کاهش در حال آغاز شدن است. تشکیل یک الگوی پایان قطری نادر است اما یک دلیل اصلی برای شک کردن به این ساختار که در حال گسترش است اسن است که شاخص تمایلات درباره یورو، که مخالف حرکات دلار است، همانطور که در تحلیل یورو آمده است در حد بالایی قرار دارد. قیمت صبح روز 25 نوامبر به خط بالایی حرکت قطری رسیده است اما الگو اغلب مواقع با یک حرکت شدید و تند به بالای خط مرزی فوقانی صعود کرده و سپس با یک برگشت تند باز می گردد. سطح 100.577 حدی برای این ساختار است، که پس از آن موج سه کوتاهترین موج خواهد شد، یک نمونه از نقض قوانین حاکم بر امواج الیوت. یک close قدرتمند و مستحکم زیر 99.000 نشان از این خواهد داشت که حرکت قطری کامل شده و دلار یک حرکت اصلاحی بلند مدت تر و بزرگتر را آغاز کرده است، که وقتی کامل شود ما آن را موج چهار خواهیم نامید.

                        نظر


                        • شاخص دلار- 2 دسامبر 2015



                          شاخص دلار پیش از آنکه پولبک کند تا ناحیه زیرین محدودخ 2 دسامبر بسته شود، بین روزی تا 100.510 صعود کرد. اگر هرگونه سفارش stop بالای سقف 13 مارس در 100.390 قرار داده شده باشد، روز دوم دسامبر احتمالا فعال شود. اگر سقف رالی دوم دسامبر یک پایان قطری باشد، همانطور که با نامگذاری در نمودار دلار نشان داده شده (خطوط قرمز رنگ، باید حرکتش قطع شود. پایان قطری به مجرد اینکه کامل شوند منجر به حرکات تند در جهت مخالف می شود، که در آن قیمت به سرعت تا قیمت اصلی الگو ریتریس خواهد نمود. در این مورد الگوی ما در 98.432 در 12 نوامبر آغاز شده است. این سطح هدف اولیه حرکت قیمت است. روز سوم دسامبر بیانیه ECB در مورد اینکه آیا اقدام تسهیلی بیشتری خواهد کرد یا خیر و نیز گواهی و تصدیق مشترک کنگره توسط خانم یلن ریاست Fed منتشر خواهد شد. بنابراین دسته خوبی از اخبار مالی در رسانه های نقش خود را ایفا خواهند کرد. همانطور که در بالا اشاره شد، ارزها و فلزات گرانبها احتمالا به شدت نوسانی خواهند بود، که این پیام داده شده توسط ساختار پایان قطری می باشد. ما همچنین به چیز دیگری در تحلیل 30 نوامبر اشاره کردیم که همچنان به قوت خود باقیست: تجربه ما اینطور می گوید که حرکات پایان قطری که در یک پیشروی بتاخیر می افتند، در ادامه حرکات فرعی حتی کوچکتر، معمولا یک حرکت قطری نمی باشند. در مقابل، فضای وسیعی برای حرکات صعودی و تند قیمت وجود دارد. اگر دلار هرچه سریعتر از صعود گوه مانند حال حاضر به سمت پایین شکست انجام ندهد، احتمالا جهشی تند به بالا خواهد نمود، نه به پایین. در کل، دلار در موج (5) میانی از کف 92.621 باقی می ماند و ساختار رالی تا زمانی که پنج موج صعودی از درجه مینور کامل نشود قطع نخواهد شد.

                          نظر


                          • شاخص دلار- 4 دسامبر 2015



                            شاخص دلار با کاهش سریع تا 97.591 که کف بین روزی روز سوم دسامبر بود از نقطه قطع حرکت پایان قطری خود افت تندی نمود. این بزرگترین حرکت یک روزه در سالهای اخیر بود. این کاهش دقیقا نمایش چگونگی رفتار بازار پیرو کامل شدن این ساختار در یک بازار صعودی است. کف روز سوم دسامبر اگر افت مورد بحث موج 4 از (5) باشد باید تمام یا بخش اعظمی از نزول قیمت باشد. اما صدمه ای به ریزش پرشیب وارد آمده است بنابراین ساختار موج 4 ممکن است پیش از آغاز موج 5 صعودی با پیچیدگی بیشتری توسعه یابد. ما این ساختار حرکتی قیمت را همچنانکه معاملات در هفته آینده اتفاق می افتد به دقت زیر نظر خواهیم داشت. احتمال دیگری نیز که ما در حال تعقیب آن هستیم وجود دارد، که با خط Alt. روی نمودار نمایش داده شده است. سقف 100.510 روز چهارشنبه ممکن است موج B از (4)، که یا در حال ترسیم یک flat بزرگ یا مثلث بوده است. کاهش تند و تیز این هفته موج C خواهد بود. این سناریو جایگزینی برای دیگر حرکات می باشد اما اگر دلار به زیر 96.616، سقف موج 1 کاهش یابد، توجه مردم را به خود جلب خواهد نمود.

                            نظر


                            • شاخص دلار- 7 دسامبر 2015



                              مطلب جدیدی برای افزودن به تحلیل قبلی درباره با شاخص دلار وجود ندارد. سقف 100.510 روز 2 دسامبریک الگوی پایان قطری، امواج فرعی نهایی موج 3 مینور را باتمام رساند. کاهش تند و تیزروز جمعه (4 دسامبر) موج 4 مینوراست یا نخستین موج از ساختاری پیچیده تر که در نهایت موج 4 را تکمیل خواهد نمود. تفسیر جایگزین از درجه بالاتر این است که موج (4) میانی، که در 100.390 در 13 مارس آغاز شده است هنوز در حال ادامه دادن مسیر خود است. ممکن است این حرکت بعنوان یک مثلث یا یک flat توسعه یابد. گزینه هایی در حال حاضر وجود دارد اما نکته کلیدی این است که پیشروی دلار در مقیاس بلند مدت تر هنوز نامگذاری نشده است، که بدین معنی است در نهایت سقف های جدید تشکیل خواهند شد.

                              نظر


                              • شاخص دلار- 9 دسامبر 2015



                                شاخص دلار در نقطه مهمی از چشم انداز کوتاه مدت خود قرار دارد. کاهش 9 دسامبر ممکن است موج c (در دایره) از موج 4 مینور باشد. اگر اینچنین باشد، این کاهش باید در چند ساعت بعدی باتمام رسیده باشد. سطح حمایتی در این حوالی 97.100-97.158 است. موج 5، وقتی آغاز شود، رالی خواهد بود که شاخص را تا سقف های جدید خواهد برد. اگر دلار به زیر 96.616، سقف موج 1 در 3 سپتامبر کاهش یابد، نامگذاری های امواج به آنچه با خط Alt. نمایش داده شده است تغییر خواهد یافت. در این مورد، موج (4) میانی هنوز به حرکت خود ادامه خواهد داد، یا به شکل یک flat بزرگ یا به شکل یک مثلث. سقف 100.510 در 2 دسامبر موج B از (4) خواهد بود، بهمراه حرکت موج C.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X