اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    شاخص دلار – 19 آوریل 2013



    قیمت پایینی سه شنبه 16 آوریل در 81.72 معادل یک اصلاح 38.2% از تاریخ 1 فوریه (با قیمت 78.92) می باشد. این قیمت (81.72) تقریباً منطبق با انتهای ریزموج 4 از موج بزرگ 1 می باشد و با توجه به ساختار زیگزاگ دوتایی (double zigzag)، می توانیم نتیجه بگیریم که اصلاح از نظر قیمتی تمام شده است. با این حال از نظر زمانی تا حدی بایستی بیشتر طول می کشید. علیرغم این مسئله اعتقاد داریم که تا زمانی که شاخص دلار به زیر 81.72 نیاید، بایستی منتظر حرکت صعودی بعدی باشیم. در کوتاه مدت، دلار سطح 84 را فتح خواهدنمود.

    نظر


    • #17
      شاخص دلار – 22 آوریل 2013


      نکته جدیدی به تحلیل قبلی ما اضافه نشده است. Low روز 16 آوریل در 81.72 معادل 38.2% اصلاحی از موج 1 بزرگ بود که از روز 1 فوریه و در سطح 78.92 آغاز شده بود. اصلاحی که روی داد، در قالب یک الگوی زیگزاگ دوتایی (double zigzag) بوده و علیرغم اینکه از نظر زمانی به اندازه ای که می خواستیم طول نکشیده، اما با توجه به صعودی بودن روند شاخص دلار، می توانیم با این مسئله کنار آمده و همچنان دیدگاه صعودی خود را داشته باشیم. موج 3 در شرف آغاز است و نوید یک رالی صعودی نیرومند را می دهد. هدف شاخص دلار در کوتاه مدت 84 می باشد اما بایستی یادآور شویم که نهایتاً موج 3 بسیار بیشتر از این باعث رشد این شاخص خواهدشد.

      اگر قیمت سطح 81.72 را به پایین بشکند، نشانگر تداوم موج 2 و شکل گیری ساختار پیچیده برای آن خواهدبود که سطح شاخص دلار را اندکی بیشتر کاهش خواهدداد تا اینکه موج 3 ما آغاز شود.

      نظر


      • #18
        شاخص دلار – 24 آوریل 2013


        به انتظار آغاز موج 3 صعودی هستیم که قیمت را به منطقه 84.00 خواهد رساند.

        یک سناریوی آلترناتیو را هم روی چارت مشخص کرده ایم. low روز 16 آوریل می تواند موج a از موج 2 باشد. صعود امروز به 83.19 می تواند موج b از موج 2 باشد که به این معناست که در موج c از موج 2، شاهد ریزش قیمت به زیر low روز 16 آوریل خواهیم بود. تا زمانی که قیمت زیر 82.31 بسته نشود، احتمال روی دادن این سناریوی جایگزین کمتر است.

        نظر


        • #19
          شاخص دلار – 26 آوریل 2013


          مانطور که نمودار هفتگی نشان می دهد، شاخص دلار تا محل تقاطع چندین خط روند رفته است، که حال در حال تلاش برای تعیین تکلیف است. پولبک روز جمعه احتمالات کوتاه مدت را تغییر داده و کل صعود از 81.72 در 16 آوریل بنظر موج b از 2 می باشد(مشخص شده با دایره). این تفسیر دلالت بر این دارد که قیمت برای تکمیل موج c از 2 به زیر کف ماه آوریل باز خواهد گشت)با دایره مشخص شده). دلار در صورتی که شاخص هفته آینده به بالا برگشته و به بالای 83.19 صعود کند، می تواند از این کاهش چشم پوشی کند. این اقدام اینکه موج 3 صعودی در جریان است را تحکیم خواهد نمود و دلار را در هفته های پیش رو بالای 86.00 متصور خواهد شد.

          نظر


          • #20
            شاخص دلار – 02 می 2013


            در شاخص دلار که به پایین شکست انجام داد، نشان از این داشت که موج 2 هنوز کامل نشده بود. چهارشنبه قیمت ها تا 81.33 سقوط کردند، که چند تیک زیر هدف 81.41 که در تحلیل قبلی ذکر کردیم می باشد. این سطح جایی است که موج c (با دایره نشان داده شده) برابر با موج a (با دایره نشان داده شده) ، یک رابطه موج مشترک می باشد. دلار باید نزدیک به پایان پولبک خود باشد. یک close بالای 83.00 شروع موج 3 را تا یک سقف جدید قابل توجه تایید خواهد نمود. اگر هرگونه فشار فروش کوتاه مدتی وجود داشته باشد، یک ناحیه توقف متعاقب آن 80.67-81.21 است، کفی که ریتریس 61.8% موج 1 صعودی می باشد.

            نظر


            • #21
              شاخص دلار – 03 می 2013



              بنظر مي آيد كه شاخص دلار 5 موج نزولي را از كف 81.33 روز چهارشنبه تا سقف 82.52 روز جمعه رسم نموده است. اين فشار صعودي بايد موج ايمپالس اوليه از يك الگوي ايمپالس حتي بزرگتر باشد. ما موج صعودي را (i) نامگذاري نموديم. موج (ii) بايد هفته آينده پايان يافته و منجر به موج (iii) صعودي شود، يك پيشروي قدرتمند كه نرخ را به سمت سقف موج 1 در 83.50 و نهايتا فراتر از آن خواهد برد. شكست 81.33 اين پيش بيني كوتاه مدت را معلق خواهد نمود.

              نظر


              • #22
                شاخص دلار – 06 می 2013


                شاخص دلار از کف 81.33 در 1 می تا سقف 82.52 در 3 می طی 5 موج رالی صعودی انجام داد. ما این الگوی ایمپالس را موج (i) صعودی نامگذاری می کنیم. مفهوم این است که فاز اصلی بعدی صعود دلار در جریان است. این فاز باید قیمتها را بخوبی به بالای 86.00 و حتی در نهایت بالاتر ببرد. در کوتاه مدت، موج (ii) یا جمعه گذشته (3 می) در 81.91 پایان یافته و یا با یک نزول دیگر به داخل ناحیه 81.59-81.80 پایان خواهد یافت. اما اینها فقط چرخشهای کوتاه مدت در روند صعودی دلار می باشند. یک شکست در 81.33 این پیش بینی کوتاه مدت به حالت تعلیق در آورده و نشان از این خواهد داشت که موج 2 نزولی هنوز کامل نشده است.

                نظر


                • #23
                  شاخص دلار – 08 می 2013


                  شاخص دلار روز چهارشنبه با سقوط تا کف 81.72 به تندی پولبک نمود. این کاهش باید موج (ii) را، که قیمتها را تا سطح حمایت در 81.59-81.80 که در تحلیل سه شنبه صبح گفته بودیم کشاند، بپایان برساند. حرکت قابل توجه بعدی باید موج (iii) صعودی باشد. در نهایت دلار بالای 86.00 کار خواهد نمود، اگرچه، اهداف کوتاه مدت تری نیز وجود خواهد داشت. شکست 81.33 رو به پایین این پیش بینی کوتاه مدت را به حالت تعلیق در آورده و اشاره به این خواهد نمود که موج 2 نزولی هنوز کامل نشده است.

                  نظر


                  • #24
                    شاخص دلار – 10 می 2013




                    موج (iii) صعودی در شاخص دلار با یک انجار آغاز شد، در حالیکه قیمتها در روز جمعه تا بالای خط روند کوتاه مدت که متصل کننده سقف های 4 و 24 آوریل می باشد صعود کرد. صعود به بالای سقف 24 جولای در 84.10 در حالیکه یک شکست واضح در نمودار روزانه را نشان خواهد کرد، باید خریداران دلاری بیشتری را به میدان بیاورد. پتانسیل صعود بالاست. شاخص نباید به حدود 82.00 برگردد یا موج 2 باحتمال هنوز در حال اجرا اما در احال اتفاق افتادن به شیوه ای پیچیده تر قرار خواهد داشت.

                    نظر


                    • #25
                      شاخص دلار – 13 می 2013




                      اگر هیچ بازاری کاندید اولیه ای برای یک شکست رو به بالا نباشد، شاخص دلار هست. روز دوشنبه شاخص به بالاترین نقطه محدوده 2 نقطه ای که شامل محدوده معاملاتی از آغاز ماه مارس می باشد چسبید. نمودار اول شکست واضح کانال روند ایجاد شده توسط موج نزولی از 4 آوریل را نشان می دهد. تا زمانی که دلار با شکست خط بالایی دوباره وارد این کانال نشود(در حال حاضر حدود 82.9)، باید در مسیر خود ب سوی افزایشی بزرگتر باشد. سطح 84.10، سقف 24 جولای 2010، هدف مهم بعدی می باشد. به محض اینکه از این عدد رد شود، دلار باید قدرتمندانه به مسیرش ادامه دهد. نموداربلند مدت دوم نشان می دهد که شاخص پیشاپیش بیشترین مقدار اصلاح را از سقف سال 2009 ریتریس نموده است. یک شکست رو به پایین 82.00، بعبارت دیگر کف موج 2 ، اشاره به یک خواهد نمود که یک اصلاح پیچیده تر در حال اتفاق افتادن است.

                      نظر


                      • #26
                        شاخص دلار – 15 می 2013





                        شاخص دلار بنظر در حال اجراي شكست صعودي است كه در تحليل روز دوشنبه درباره اش بحث كرديم. حال كه سقف 83.49 در 4 آوريل شكسته شده است، شاخص در تلاش براي عبور از سقف ماه جولاي در 84.10 مي باشد. شاخص اوايل روز چهارشنبه تا 6% اين سقف نفوذ كرد. اين شكست بايد بزودي اتفاق بيافتد. به محض اينكه اين سقف شكسته شود، يك مقاومت كوچك در مسير وجود دارد، پس رالي بايد ادامه يابد. نمودار بلند مدت نشان مي دهد كه هدف اصلي بعدي، موج (X) سقف 88.70 در ژوئن 2010 مي باشد، كه خيلي از سقف مارس 2009 در 89.62 دور نمي باشد. در كوتاه مدت، يك موج (iii) درجه پايين، بنظر مي آيد راه بيشتري براي رفتن داشته باشد. شاخص دلار نبايد سقف موج (i) در 82.51 را رو به پايين بشكند. يك شكست به زير اين سطح مسير را براي يك تفسير متفاوت باز خواهد نمود

                        نظر


                        • #27
                          شاخص دلار – 17 می 2013



                          روز جمعه شاخص دلار با حالت انفجاری به بالای سقف 24 جولای 2012 در 84.10 رفت، با فشاری فراتر از یک سطح قدرتمند مقاومت نموداری. مقاومت احتمالی بعدی تا پیش از 85.25 وجود ندارد. اگرچه، یک روش برای نام
                          گذاری چنین پیشروی مانند صعود جاری، نامگذاری موج پنجم از کف 78.60 در سپتامبر 2012 است(برچسب های آبی رنگ را در نمودار ببینید). من از آنجاییکه یورو در موج سوم نزولی است، که دلالت بر یک رالی متداوم صعودی شاخص دلار دارد، کاملا از این نام گذاری ها مطمئن نیستم. من هنوز یک "5 موجی صعودی" را برای جمعه شب نشان می دهم تا به اطلاع شما برسانم که ما در حال پیگیری تمامی احتمالات درست هستیم. تا زمانی که شاخص بالای 83.00 بماند، احتمالات قدرتمندانه به نفع یک فشار صعودی متداوم به سمت 85.28 و در نهایت بالاتر باقی می ماند. اگر احتمالات به سمت الگوی 5 موجی نشان داده شده چرخش کند، به معنی اصلاحی عمیق تر پیش از یک فاز بزرگ صعودی دیگر خواهد بود. ما در صورت وقوع هرگونه تغییری در احتمالات شما را مطلع خواهیم نمود. پس تفکر ما به سوی پتانسیل صعودی دلار باقی می ماند.

                          نظر


                          • #28
                            شاخص دلار – 20 می 2013


                            ما جمعه شب پتانسیل اینکه شاخص دلار در یا نزدیک پایان "5 موجی صعودی" از کف 14 سپتامبر در 78.60 می باشد را ارایه دادیم(نمودار را ببینید). این امکان همچنان باقیست و در صورتی احتمالات افزایش خواهند یافت که دلار قادر به بدست آوردن دوباره قدرت و وارد آوردن فشار صعودی به بالای سقف 84.37 روز جمعه در روز بعد یا روزهای پس از آن باشد. این یک دیدگاه کمی متفاوت از وقتی است که روز جمعه ما اعلام کردیم یک شکست 83.00 لازم است تا یک "5 موجی: کامل را در نمودار نشان دهد. دلیل اصلی این است که طلا و نقره بنظر آماده یک رالی صعودی برای مدتی می باشند(شکل تحلیل طلا را ببینید)، که اشاره به یک کاهش کوتاه مدت در دلار خواهد نمود. یک پولبک "A-B-C" با سطح حمایت در 81.33-82.17 روبرو خواهد شد. اگر قیمتها از نزول روز دوشنبه احیا شوند و قدرتمندانه به بالای سقف روز جمعه صعود کنند، احتمال شاید تا این حد کاهش یابند که پیشروی دلار از اواسط سپتامبر یک "5 موجی" کامل می باشد. در برابر این احتمال، شاید یک رالی باشد که بلافاصله در حال امتداد به بالا باشد. ما این احتمالات را با هرگونه قدرت کوتاه مدتی که ممکن است توسعه یابند را ارزیابی خواهیم نمود.

                            نظر


                            • #29
                              شاخص دلار – 22 می 2013


                              شاخص دلار روز چهارشنبه برای بازیابی از ریزش تا سقف جدیدی در 84.42 احیا شد. شاخص دلار به نمایش حالت ارتجاعی قابل توجه در برابر کاهش طولانی مدت ادامه می دهد. نگرانی ما این بود که قیمت ها در پایان "5 موجی" از 78.60 در 14 سپتامبر و در بالاترین نقطه پایان رنجی که مشتمل بر حرکات دلار از آوریل سال قبل بوده باشد. فشار صعودی روز چهارشنبه دلار را فراتر از سقف این محدوده برد، با اشاره به این که یک "شکست" اتفاق افتاده است. در صورتی که این صحیح باشد، دلار باید تا ناحیه 85.28-85.95 ، هدف کوتاه مدت بعدی صعود کند. یک کاهش به زیر 83.46 صعود امرزو را از بین خواهد برد و چشم انداز قیمتهای بالاتر را در کوتاه مدت پاک خواهد نمود.

                              نظر


                              • #30
                                شاخص دلار – 24 می 2013


                                شاخص دلار دوباره در زیر باند بالایی منطقه رنجی است که از آوریل سال گذشته حرکات دلار را دربرگرفته است. عدم توفیق قیمت در شکست این سطح بایستی به دقت زیر نظر گرفته شود، چرا که ممکن است نشانگر یک شکست ناموفق باشد که به معنی یک بازار خرسی در کوتاه مدت برای دلار خواهدبود. تنها در صورتی که قیمت بتواند این باند بالایی را با قدرت بشکند و به قلل جدیدی برسد این نگرانی ما کاهش خواهدیافت. این احتمال وجود دارد که حرکتی که از اول ماه می در 81.33 آغاز شد و در چهارشنبه به 84.50 رسید، یک حرکت 5 موجی بوده که تکمیل شده است. ما چنین می اندیشیدیم که قله قبلی در 84.37 به حرکت 5 موجی پایان نهاد اما شاید در شمارش ریزموج ها دچار اشتباه شده باشیم.

                                در حال حاضر، مسیرهای زیادی پیش روی دلار است و ما تمایل داریم تا بیشتر الگوی در حال شکل پیش رو را مشاهده کنیم تا برخی از این گزینه ها حذف شوند و دست به یک پیش بینی قوی تر بزنیم.

                                اعتقاد داریم که یورو یک حرکت نزولی دیگر خواهدداشت که به معنی قدرت دلار خواهدبود اما ما از وجود چنین سناریویی اطمینان کامل نداریم. حمایت پیش رو برای شاخص دلار منطقه 82.91 تا 83.29 می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X