اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پروتکل NEAR (NEAR) Crypto چیست؟ الان باید بخری؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پروتکل NEAR (NEAR) Crypto چیست؟ الان باید بخری؟


    پروتکل NEAR توسط الکساندر اسکیدانوف و ایلیا پولوسوکین در سال 2018 ایجاد شد و رمزارز NEAR توکن بومی اکوسیستم است. این زوج ابتدا در شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت و MemSQL قبل از تأسیس NEAR شرکت داشتند. آنها در ابتدا قصد داشتند روی یک پروژه یادگیری ماشینی کار کنند، اما به تدریج به سمت فناوری بلاک چین رفتند.

    NEAR در راه ایجاد یک "وب باز" غیرمتمرکز و بدون مجوز است. این بدان معناست که هیچ شرکتی، هیچ دولتی و هیچ فردی قدرت تعطیل کردن آن را ندارد. در عوض، به کد و کاربران متکی است.

    با استفاده از Meta Platforms, Inc. که قبلاً فیسبوک نامیده می شد، به عنوان یک معیار، NEAR نمی خواهد آنچه را که به عنوان یک اکوسیستم بسته و مغرضانه می بیند ایجاد کند. در عوض، NEAR می‌خواهد مکانی ایجاد کند که کاربران کنترل داده‌های خود را در اختیار داشته باشند.

    راه‌حل NEAR همان چیزی است که آن را «ابر جامعه» می‌نامد که در آن کاربران می‌توانند «چیزهای معنی‌داری مانند پول، داده‌های شخصی، و دارایی‌های دیجیتالی را ذخیره کنند و بدون نیاز به اجازه یا پلتفرم شخص دیگری، آنها را به‌طور ایمن به هر کسی منتقل کنند».
    پروتکل NEAR چیست؟

    NEAR یک راه حل بلاک چین لایه 1 است که برای شبکه اصلی و زیرساخت اکوسیستم ساخته شده است. بیت‌کوین و اتریوم نمونه‌هایی از دیگر بلاک‌چین‌های لایه 1 هستند. این بلاک‌چین‌ها تراکنش‌ها را تکمیل و تایید می‌کنند و با تشویق اعتباردهندگان با پاداش، از شبکه در برابر رفتارهای مخرب محافظت می‌کنند. در این مورد، اعتبارسنجی‌ها تقریباً با توکن‌های ارز دیجیتال پاداش می‌گیرند.

    تیم NEAR راه حل خود را با سیستم عامل های متمرکز موجود مانند خدمات وب آمازون و مایکروسافت آژور مقایسه می کند. با این حال، مشخصه NEAR تعداد توزیع‌شده اعتبارسنجی‌هایی است که شبکه را بدون یک نقطه خرابی ایمن می‌کنند. هدف از این کار جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، هک، حذف و از دست دادن داده ها و همچنین سایر معایب مرتبط با پلتفرم ابری که توسط یک سازمان واحد کنترل می شود، می باشد.

    هدف اصلی کریپتو NEAR کمک به کاربران برای به دست آوردن کنترل مجدد بر سه ستون است:
    • داده ها
    • دارایی های
    • کنترل
    پروتکل NEAR چگونه کار می کند؟

    پروتکل NEAR مزایا را برای کاربران و توسعه دهندگان بهینه می کند و منجر به پذیرش گسترده تر می شود. کارآفرینان و توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز و نرم‌افزار منبع باز ایجاد کنند که می‌تواند جریان نقدی ایجاد کند و در عین حال مالکیت کاربر بر داده‌ها را حفظ کند.

    NEAR همچنین به دنبال حل دو مشکل حیاتی است که پیشینیانش نتوانستند بر آنها غلبه کنند: طراحی سیستم و طراحی سازمان. این مسائل منجر به مشکلات کاربردپذیری و مقیاس پذیری شده است و زمان پردازش تراکنش در دوره‌های حجم بالا موضوع اصلی است. NEAR این مشکل را با اثبات سهام و فناوری خود کالیبره شبانه خود حل می کند.

    فناوری Nightshade از فرآیندی به نام "sharding" برای کاهش هزینه های کاربر استفاده می کند. این بدان معنی است که هر گره را می توان به "بخش هایی" تقسیم کرد که مجموعه داده های خود را مدیریت می کند و در نتیجه توان عملیاتی شبکه را افزایش می دهد. این حجم تراکنش بسیار بالاتری را نسبت به برخی شبکه های دیگر فراهم می کند و تقریباً 100000 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند.

    همچنین NEAR با در نظر گرفتن چیزی فراتر از "ذهن و دانش بلاک چین" ساخته شده است. NEAR با ایجاد تجربه‌ای شبیه به تجربه وب 2.0 افراد عادی، می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از کاربران، نه فقط علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، جذاب باشد.

    برای توسعه دهندگان، NEAR از Web Assembly و Rust، دو زبان برنامه نویسی آسان برای اجرای گره ها و قراردادهای هوشمند استفاده می کند. توسعه دهندگان می توانند مالکیت، رمزگذاری و ذخیره سازی را با تمام ابزارهای ارائه شده برای ایجاد یک شبکه باز برنامه ریزی کنند. NEAR توضیح می‌دهد که نرخ شکست قابل توجهی که بین 97 تا 99 درصد تخمین زده می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که توسعه‌دهندگان با ایجاد ناامیدی در ساخت و نگهداری برنامه‌ها مواجه می‌شوند، بنابراین وظایف ساده‌شده‌ای دارد تا هرکسی بتواند با شبکه تعامل داشته باشد.
    عملکرد پروتکل را ببندید

    NEAR از نظر ارزش به طور قابل توجهی افزایش یافته است و از زمان آغاز به کار در یک مسیر صعودی بوده است. قیمت و ارزش بازار این توکن در ژانویه 2022 از حدود 12 میلیارد دلار فراتر رفت، اما از آن زمان به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است و در بین 20 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار گرفته است.

    میانگین حجم معاملات 24 ساعته نیز طی چند ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است که نشان دهنده پذیرش رو به رشد است. همچنین یکی از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال برای خرید است که آن را برای سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتال جذاب می‌کند.

    اما نکته منفی این است که NEAR در حال حاضر از نظر در دسترس بودن در صرافی ها محدود است. توکن NEAR هنوز در Coinbase فهرست نشده است، اما برای معامله در Bi در دسترس است
    بنابراین مهم است که قبل از سرمایه گذاری، صرافی های ارزهای دیجیتال را با هم مقایسه کنید. نظرات کارشناسان در مورد رمزنگاری NEAR

    Andresen Horowitz، یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر معتبر، از این پروژه حمایت می کند. این صندوق با چندین پروژه و شرکت موفق و مشهور دیگر مانند Coinbase، Alchemy، Keep، Maker، OpenSea، Solana، Celo و Trust مرتبط شده است. سایرین در این صنعت با سرمایه گذاری در پروتکل NEAR از جمله:
    • Blockchange Ventures
    • سرمایه پارافای
    • MetaWeb Ventures
    • هش شده
    • گروه سرمایه جمهوری
    • تایگر گلوبال
    • FTX Ventures
    • Dragonfly Capital Management
    • آزمایشگاه های Ainsville
    • نفر ششم ریسک کنید
    آخرین دور تأمین مالی Tiger Global 350 میلیون دلار برای حمایت از توسعه بیشتر جمع آوری کرد و به عنوان یک کاتالیزور کوتاه مدت عمل کرد که منجر به قیمت های بالاتر برای تقریباً همه دارندگان ارزهای دیجیتال شد.

    پیشنهاد من همینجا، قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید، شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان هست که بتواند شما را در موفقیت در بازار کریپتوکارنسی راهنمایی نماید. آیا ارزش سرمایه گذاری در این زمینه را دارد؟

    NEAR به سرعت در لیست 20 ارز دیجیتال برتر قرار گرفت، اما هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. بهتر است قبل از سرمایه گذاری بزرگ، توسعه آن را دنبال کنید.

    با این حال، علائم تا کنون برای خود صحبت می کنند و به نظر می رسد NEAR در صورت ادامه به اجرای تعهدات خود، موقعیت خود را تقویت خواهد کرد. برای نشان دادن این موضوع، چهار سال پیش هیچ یک از اینها وجود نداشت. تقریباً از یک تیم کوچک در دفتری در سانفرانسیسکو به جایی که امروز است رشد کرده است. پذیرش با سرعتی باورنکردنی شتاب گرفته است و آمار ارائه اخیر دلگرم کننده است. آن شامل:
    • تعداد کل معاملات از 40 میلیون فراتر رفت
    • بیش از 1 میلیون حساب آنلاین
    • بیش از 1000 نفر ماهانه روی پروتکل NEAR کار می کنند
    • بیش از 200 پروژه در حال اجرا
    • بیش از 200 سازمان غیرمتمرکز مستقل
    این توکن پتانسیل ایجاد سودهای کلان و تبدیل شدن به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال وب 3.0 برای خرید را دارد. ریسک ها زیاد است و سرمایه گذاری ممکن است مقداری یا تمام ارزش خود را از دست بدهد.
پردازش ...
X