اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ثبت نام در صرافی والکس (wallex) به همراه راهنمای احراز هویت / کد معرف والکس vwz98e5g

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ثبت نام در صرافی والکس (wallex) به همراه راهنمای احراز هویت / کد معرف والکس vwz98e5g





    کانال آموزشی-تحلیلی ما در تلگرام : t.me/cryptomarket_24



    در این مقاله قصد بر این داریم تا در مورد صرافی والکس صحبت کرده و آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم تا نحوه ورود و ثبت نام در آن را به زبانی ساده بشناسید پس در نتیجه همراه تیم تخصصی ما باشید تا به صورت حرفه ای با این صرافی داخلی آشنا شوید!


    در ابتدا باید گفت که این صرافی یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی بوده و توسط دانشجویان و جمعی از متخصصان ایرانی ساخته شده است و هدف از ساخت این بود تا کلاه برداری های موجود در این زمینه را از بین ببرد. در ادامه می توان گفت که این صرافی دارای اعتبار خوبی بوده و شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توانید از آن استفاده کنید.

    در ابتدا باید گفت که برای شروع کار در این صرافی باید در آن ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را در آن به پایان برسانید تا در ادامه قادر باشید فعالیت های خود را در آن انجام دهید. در ادامه می توان گفت که در سال های گذشته تعداد زیادی از صرافی ها در ایران شروع به کار کرده اند و در این بین تنها چند صرافی به شهرت رسیده اند که صرافی wallex نیز یکی از این صرافی هاست که می توانید در آن تمام فعالیت های مربوط به ارزهای دیجیتال را مانند مبادلات و معاملات و حتی سرمایه گذاری را انجام دهید.

    در ادامه می توان گفت که در این راستا عوامل زیادی در به شهرت رسیدن یک صرافی نقش دارند که از این بین می توان به کیفیت ارائه خدمات اشاره کرد تا بدین وسیله رضایت مشتریان را کسب کنند. در این راستا صرافی والکس به کمک کاربران ایرانی آمده و با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش و سرمایه گذاری کار را برای سرمایه داران ایرانی راحت کرده است.

    برای بهره مندی از این خدمات تنها کافیست تا به سایت صرافی های ارز دیجیتال وارد شده و پس از ثبت نام و احراز هویت فعالیت خودتان را در آن آغاز کنید. در ادامه می توان افزود که این صرافی یکی از صرافی های برتر ایرانی بوده و در نتیجه یک بستر ایمن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شمار می آید که در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد تا به کاربران ایرانی بهترین خدمات را ارائه دهد زیرا صرافی خارجی با توجه به تحریم های موجود خدمات نامناسبی را برای کاربران ایرانی ارائه می دادند و این صرافی خلق شد تا این مشکل را برطرف سازد. در ادامه ایجاد این صرافی بسیاری از مشکلات مانند محدویت ها و شرایط پرداخت و حتی احراز هویت نیز برطرف شد.

    ورود به صرافی والکس چگونه است؟
    در جواب باید گفت با توجه به این که این صرافی یک صرافی ایرانی است و نیازی به فیلترشکن ندارد و در نتیجه به راحتی می توانید به این سایت وارد شوید و فعالیت خودتان را آغاز کنید. ولی متاسفانه برخی از وب سایت صرافی های خارجی کاربران ایرانی را مسدود کرده اند و کاربران مجبور هستند تا از فیلترشکن برای ورود به این صرافی ها استفاده کنند که خداروشکر در داخل صرافی های ایرانی این مشکلات به چشم نمی خورد.


    راهنمای ثبت نام در صرافی والکس
    حال در ادامه بحث آموزش صرافی بهتر است تا نگاهی داشته باشم بر نحوه ثبت نا در صرافی wallex که می توان گفت شامل برخی مراحل است که در ادامه به صورت کامل برای شما شرح داده خواهد شد‌. این مراحل عبارتند از:

    در ابتدا برای ثبت نام باید وارد سایت اصلی این صرافی شده و سپس پس از ورود به سایت باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.


    با این لینک در والکس ثبت نام کن و حداقل ۱۲.۵٪ از کارمزد معاملاتت رو به صورت هدیه دریافت کن!

    عضویت در پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال | صرافی والکس

    جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات در صرافی والکس هنگام ثبت نام حتما کد معرف vwz98e5g در کادر کد معرف وارد نمایید.


    در ادامه پس از کلیک به صفحه ثبت نام هدایت شده و در آن صفحه بای اطلاعا خودتان را برای ثبت نام وارد کنید که در ابتدا باید شماره تلفن خودتان را وارد کنید و باید دقت داشته باشید که این شماره تلفن حتما به نام خودتان باشد.

    در ادامه باید یک رمز عبور قدرتمند برای خودتان انتخاب کنید و باید این رمز عبور به گونه ای باشد که دارای ۸ کاراکتر بوده تا به راحتی نتوان آن را هک نمود. در ادامه اگر کد معرف دارید می توانید آن را وارد کنید ولی اختیاری است و اجباری در آن نیست.

    در نهایت بر رو گزینه تأیید قوانین و شرایط استفاده از والکس کلیک کرده تا موافقت خودتان را اعلام کنید. در نهایت نیز بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا ثبت نام شما نهایی شود. در ادامه یک کد تأیید ۶ رقمی به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد که پس از دریافت آن باید آن را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه تأیید کلیک کنید. در ادامه پس از تایید نیز وارد صفحه نخست حساب کاربری خود می شوید.

    احراز هویت در صرافی والکس چگونه است؟
    در ادامه بهتر است تا نگاهی داشته باشیم بر نحوه احراز هویت در صرافی والکس و با مراحل لازم برا انجام آن نیز به صورت کامل آشنا شویم‌ که در همین راستا می توان گفت پس از انجام مراحل ثبت‌نام اولیه در سایت صرافی والکس نوبت به احراز هویت در صرافی wallex می رسد.

    در ادامه باید گفت که احراز هویت در این صرافی به دو صورت قابل انجام است که شیوه پیشرفته آن را پس از اتمام روش پایه آن می توانید انجام دهید تا بتوانید از امکانات بیشتر این صرافی به صورت کامل استفاده کنید. حال در اول کار باید از احراز هویت پایه شروع کنید و بر روی گزینه شروع کلیک کرده تا فرایند را آغاز کنید.

    حال در این مرحله برخی از اطلاعات کاربری و اطلاعات شخصی از شما درخواست می شود که باید آنان را وارد نمایید. اطلاعات شامل مواردی مانند نام و نام خانوادگی و شماره مالی و تاریخ تولد است که باید به طور دقیق و صحیح آنان را وارد کنید. پس از این که مطمئن شدید اطلاعات شما درست است باید بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

    حال مرحله بعد مربوط به حساب های بانکی شماست که در این مرحله باید شماره کارت معتبر خودتان را وارد کنید و باید دقت داشته باشید که این شماره کارت حتما باید به نام خودتان باشد و حال لازم به ذکر است که بدانید این شماره کارت تنها شماره کارتی است که در این صرافی می توانید در آن واریز و برداشت را انجام دهید و با سایر کارت ها نمی توانید این کار ها را انجام دهید.

    در ادامه باید گفت که اگر تمام اطلاعات را درست وارد کرده باشید، احراز هویت شما به درستی به اتمام رسیده است و حال این اختیار را دارید تا برای مرحله احراز هویت پیشرفته اقدام کنید تا خدمات بیشتری در این صرافی برای شما ارائه داده شود. جهت انجام این کار باید بر روی گزینه ارتقا حساب کلیک کنید.

    حال در صفحه بعد باید شماره تلفن ثابت محل سکونت خودتان را وارد کنید. در ادامه با شماره تلفن ثابت شما تماسی به صورت خودکار گرفته خواهد شد که یک کد ۶ رقمی برای شما خوانده خواهد شد و شما باید آن کد را در کادر وارد کرده و سپس بر روی گزینه تأیید کلیک نمایید.

    در ادامه عکسی از کارت ملی و یا سایر کارت های شناسایی مانند شناسنامه را باید آپلود کنید. حال در مرحله بعد باید تعهد نامه را با دست خط خودتان نوشته و سپس همراه با کارت بانکی و کارت ملی در دست مگه داشته و از خودتان همراه با آنان سلفی بگیرید.

    در نهایت عکس را در این مرحله آپلود کرده و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید. در نهایت بعد از این که قوانين و شرایط استفاده از صرافی والکس را که مطالعه کردید باید تیک توافق را زده و بر روی اتمام ثبت نام کلیک نمایید تا بدین وسیله احراز هویت شما به اتمام برسد. مدت زمان لازم برای اعلام نتیجه احراز هویت ۲ روز بوده و پس از دو روز به شما اعلام خواهد شد.






    کانال آموزشی-تحلیلی ما در تلگرام : t.me/cryptomarket_24



    با این لینک در والکس ثبت نام کن و حداقل ۱۲.۵٪ از کارمزد معاملاتت رو به صورت هدیه دریافت کن!

    عضویت در پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال | صرافی والکس

    جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات در صرافی والکس هنگام ثبت نام حتما کد معرف vwz98e5g در کادر کد معرف وارد نمایید.

    کانال آموزشی-تحلیلی ما در تلگرام : t.me/cryptomarket_24

    ویرایش توسط cryptomarket24 : https://www.traderha.com/member/41343-cryptomarket24 در ساعت 07-03-2024, 12:08 PM
پردازش ...
X