اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معرفی صرافی نوبیتکس و آموزش قدم به قدم ثبت نام در نوبیتکس!/ کد معرف نوبیتکس 90082

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معرفی صرافی نوبیتکس و آموزش قدم به قدم ثبت نام در نوبیتکس!/ کد معرف نوبیتکس 90082

    امروزه دغدغه افرادی که در حوزه رمز ارز فعالیت میکنند یا به اصطلاح تریدر هستند، چگونگی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است. به عنوان مثال خریداری ارز بیت کوین و تبدیل آن به ریال از جمله مشکلات افراد تریدر با توجه به عدم دسترسی به صرافیهای بینالمللی در کشور میباشد. با روی کار آمدن صرافیهای مختلف و معتبر دسترسی تریدرها به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است. صرافی نوبیتکس نیز بستری برای تریدرها فراهم کرده تا بتوانند با خیالی آسوده و به سادگی خرید و فروش خود را انجام دهند. افراد با ثبت نام در نوبیتکس میتوانند ارزهای دیجیتالی خود را به ریال، تومن و حتی دلار نقد کنند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره نوبیتکس و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید.

    90082.jpg


    صرافی نوبیتکس




    صرافی آنلاین نوبیتکس با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال و همچنین تعداد کل تراکنش بیش از ۵ میلیون از صرافیهای مطرح ایرانی است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت میکند. این صرافی حدود ۱۲ ارز دیجیتالی را با جفت ارز تومان و ریال پشتیبانی کرده و نیاز تریدر را برآورده میکند. برای کسانی که به تازگی میخواهند فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتالی شروع کنند استفاده از پلتفرم صرافی نوبیتکس گزینه بسیار مناسب و کاملی است.

    اعتماد به نوبیتکس




    صرافی نوبیتکس بستری امن و راحت را برای تریدرها فراهم آورده است. تریدرها میتوانند بدون استفاده از vpn و vps به راحتی از امکانات نوبیتکش استفاده نمایند و خرید و فروش ارزهای موردنظر خود را انجام دهند. هدف نوبیتکس با بهرهمندی از متخصصان با استعداد و خبره فراهم آوردن بستری امن و در اختیار گذاشتن پیشرفتهترین امکانات و قابلیتها همگام با بازارهای جهانی برای افراد است.




    ویژگی های صرافی نوبیتکس
    • دارای کیف پولی امن
    • خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از تومان و دلار
    • دارای سرعت بالا در معاملات
    • دارای اپلیکیشن موبایل جهت تسهیل در دسترسی امکانات صرافی توسط تریدرها
    • دارای اعتبار بالا با توجه به حجم معاملات صورت گرفته
    • امکان پرداخت از طریق کارتهای عضو شتاب
    • دارای رابط کاربری بسیار راحت

    مزایای خرید و فروش در نوبیتکس
    • تمام داراییهای افراد را بر روی کیف پولهای سختافزاری ذخیره میکند که باعث افزایش امنیت این صرافی میگردد.
    • دسترسی ۲۴ ساعته به صرافی و امکان خرید و فروش در روزهای تعطیل برای تریدرها را فراهم کرده است.
    • تریدرها در هر زمانی میتوانند در صورت نیاز ارزهای خود را استفاده و به تومان تبدیل نمایید.
    • معامله به ریال، تومان و تتر برای تریدرها در این صرافی امکان پذیر است.
    • افرادی که به صرافیهای بینالمللی دسترسی ندارند و نمیتوانند از امکانات آنها استفاده کنند، صرافی نوبیتکس با فراهم آوردن امنیت بالا بستری مناسب را برای این افراد فراهم کرده است تا بتوانند معاملات ارزی خود را انجام دهند.
    • در این صرافی میتوان ارزها را بر حسب تومان و تتر خریداری کرد.

    معایب صرافی نوبیتکس




    در کنار مزایا و ویژگیهای منحصربفرد صرافی نوبیتکس از معایبی نیز برخوردار است. عدم دسترسی به انجام معاملات مارجین و فیوچرز، عدم وجود قابلیتهای استاپ لاس و استاپ لیمیت و عدم دسترسی به ارزهای گستردهتر از جمله معایب این صرافی به حساب میآیند.




    GGTvUtaWAAAiahX.jpeg


    با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !




    مراحل کلی خرید و فروش در صرافی نوبیتکس
    لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس




    جهت بهرمندی از تخفیف دائمی 20 درصددر کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 90082 در کادر مربوطه وارد شده باشد و یا بلافاصله و تا قبل از 24 ساعت پس از ثبت نام از منوی سمت راست قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت"در صورت معرفی شدن توسط سایر کاربران" کد 90082 را وارد نمایید.






    -صرافی-نوبیتکس-آکادمی-آفل.jpg




    با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !




    مرحله احراز هویت




    پس از ورود به پنل کاربری جهت تکمیل احراز هویت بر روی دکمه شروع فرایند احراز هویت که در قسمت بالا سمت چپ سایت قرار دارد، کلیک نمایید تا فرایند ثبت نام در نوبیتکس تکمیل گردد. در این مرحله باید کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد نمایید. در صورت عدم دریافت کد بر روی دکمه ارسال مجدد کد کلیک کنید. کد شش رقمی جدید را وارد کرده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید. اگر در ایمیل دریافتی خود کد شش رقمی را مشاهده نکردید کافی است بر روی دکمه تایید ایمیل ثبت نام کلید کنید تا حساب کاربری شما فعال گردد. پس از تایید حساب کاربری دوباره وارد پنل شوید و بر روی شروع فرایند احراز هویت کلیک نمایید.

    سطح صفر- ادامه فرایند احراز هویت




    مراحل احراز هویت جهت انجام معاملات در صرافی نوبیتکس شامل تلفن همراه، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی، آدرس و تلفن و تایید هویت است. جهت شروع و انجام مراحل احراز بر روی دکمه ارتقا به سطح یک کلیک نمایید. کد شش رقمی ارسال شده را در کادر وارد کرده تا به مرحله احراز کارت شناسایی هدایت شوید. در صفحه احراز کارت شناسایی اطلاعات نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، کد ملی و اسکن تصویر کارت ملی را به دقت وارد نمایید. سپس بر روی دکمه بعدی کلیک کنید تا درخواست احراز اطلاعات شما به سایت ارسال شود.

    احراز حساب بانکی




    پس از ارسال مدارک مورد نیاز صفحه احراز حساب بانکی برای شما فعال میگردد. در این مرحله باید اطلاعات دقیق حساب بانکی خود که شامل شماره کارت و شماره شبا است را وارد و بر روی دکمه افزودن کارت کلیک نمایید. به این نکته توجه فرمایید که کارت بانکی باید به نام شما باشد و برای گذشتن از این مرحله حداقل یک کارت را باید ثبت کنید. شماره کارت را در کادر مورد نظر وارد و بر روی دکمه تیک سبز رنگ کلید نمایید. در صورت صحت شماره کارت بانکی با کلیک بر روی دکمه تایید و رفتن به مرحله بعد باید شماره شبا حساب خود را ثبت نمایید. با کلیک بر روی افزودن حساب شماره شبا حساب بانکی خود را در کادر وارد نمایید. پس از صحت اطلاعات وارد شده گزینه تایید و رفتن به مرحله بعد را انتخاب کنید.

    اتمام مراحل احراز




    پس از تایید نهایی به صفحه اتمام مراحل احراز به شما نشان داده میشود و در سطح یک کاربری قرار خواهید گرفت و میتوانید فعالیت خود را در صرافی نوبیتکس آغاز نمایید. در ادامه به بررسی سطوح تعریف شده و ویژگیهای آنها میپردازیم.




    همچنین اگر در طی فرایند ثبت نام در نوبیتکس، احراز هویت و یا خرید و فروش معاملات دچار مشکل شدید از طریق کادر بنفش رنگ در قسمت پایین سمت چپ سایت در پنل کابری خود میتوانید با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید تا در سریعترین زمان مشکل شما پیگیری و حل شود.



    39007080-2620-b_3362_zfew_0dd3.jpg


    با استفاده از کد معرف 90082 از بیشتربن میزام تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره مند شوید !







    برای آموزش های بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی ها حتما از وبلاگ آموزشی ما دیدن کنید و کانال YouTube ما را بازدید و subscribe نمایید.




    هرگونه سوال و یا ابهامی دارید، با ما در ارتباط باشید:

    cryptomarket24_support@
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط cryptomarket24 : https://www.traderha.com/member/41343-cryptomarket24 در ساعت 07-03-2024, 12:26 PM
پردازش ...
X