اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اطلاعیه در مورد مارجین لول

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: اطلاعیه در مورد مارجین لول

    با سلام خدمت اعضای محترم فروم،

    طبق اطلاعیه اعلام شده از طرف پی سی بروکرز، معمولا بروکر طی هر ماه با مشتریانی مواجه می شود که به دلایل مختلف مانند حجم ترید و یا در مواقعی خاص مثل روزهای باز وبسته شدن بازار، بالانس حساب آنها منفی شده است. از آنجایی که تمامی اردرهای مشتریان در یک بازار واقعی معامله میشوند، در صورتی که بالانس یک مشتری منفی شود مشتری موظف است بدهی خود را به بروکر بپردازد تا بروکر بتواند آن را با ارائه کنندگان نقدینگی خود تسویه کند.

    البته در همه این موارد از طرف پشتیبانی بروکر با آن مشتری محترم تماس گرفته شده و ایشان را از موضوع مطلع کرده اند. بگذریم از اینکه مشتری ممکن است هیچ گاه بدهی خود را با بروکر تسویه نکند ولی این موضوع به تنهایی برای بروکر چندان ناگوار و ناخوشایند نخواهد بود. مسئله ای که برای بروکر بیشتر حائز اهمیت است این موضوع است که این مشتری به خاطر بدهی خود دیگر سراغ بروکر نخواهد آمد و شرکت در واقع غیر از آن ضرر مالی، یک مشتری از دست رفته نیز دارد و از این جهت نیز متضرر شده است.

    لذا بر طبق تصمیم گرفته شده از طرف تیم اردردسک سطح Stop out در حساب های مینی و الیت که تریدرها با لات سایزهای بزرگتری ترید میکنند، افزایش داده شده است و نتیجه چنین شده است که سطح Margin Call و Stop out را برای تمامی انواع حسابها به صورت زیر اعمال شود:

    1- حساب میکرو – سطح مارجین کال = 70% و سطح استاپ اوت = 50% ( به همان صورت قبلی که بود بدون تغییر باقی می ماند)
    2- حساب مینی - سطح مارجین کال = 90% و سطح استاپ اوت = 70%
    3- حساب الیت (Elite) - سطح مارجین کال = 120% و سطح استاپ اوت = 100% تغییرات فوق از مورخ 26 می 2014 اجرایی خواهد شد.

    با احترام
    ویرایش توسط Traderha : https://www.traderha.com/member/14002-traderha در ساعت 05-19-2014, 10:46 AM

  • #2
    سلام
    فك كنم راست به چپ بودن جملات بعضي جاها بهم خورده
    ميشه با يك مثال ساده توضيح بدبد
    استاپ اوت يعني حساب صفر بشه ؟

    با تشكر
    مهرداد

    نظر


    • #3
      اینکه در برخی حسابها سطح مارجین کال بالاتر از 100 درصد شده ( 120 درصد ) و سطح استاپ اوت 100 درصد قدری برام نامفهومه . میشه بیشتر در این مورد توضیح بدید . اگر همراه با یک توضیح عددی هم باشه ممنون میشم .

      نظر

      پردازش ...
      X