با سلام خدمت اعضای محترم فروم،
طبق اطلاعیه اعلام شده از طرف پی سی بروکرز، معمولا بروکر طی هر ماه با مشتریانی مواجه می شود که به دلایل مختلف مانند حجم ترید و یا در مواقعی خاص مثل روزهای باز وبسته شدن بازار، بالانس حساب آنها منفی شده است. از آنجایی که تمامی اردرهای مشتریان در یک بازار واقعی معامله میشوند، در صورتی که بالانس یک مشتری منفی شود مشتری موظف است بدهی خود را به بروکر بپردازد تا بروکر بتواند آن را با ارائه کنندگان نقدینگی خود تسویه کند.
البته در همه این موارد از طرف پشتیبانی بروکر با آن مشتری محترم تماس گرفته شده و ایشان را از موضوع مطلع کرده اند. بگذریم از اینکه مشتری ممکن است هیچ گاه بدهی خود را با بروکر تسویه نکند ولی این موضوع به تنهایی برای بروکر چندان ناگوار و ناخوشایند نخواهد بود. مسئله ای که برای بروکر بیشتر حائز اهمیت است این موضوع است که این مشتری به خاطر بدهی خود دیگر سراغ بروکر نخواهد آمد و شرکت در واقع غیر از آن ضرر مالی، یک مشتری از دست رفته نیز دارد و از این جهت نیز متضرر شده است.
لذا بر طبق تصمیم گرفته شده از طرف تیم اردردسک سطح Stop out در حساب های مینی و الیت که تریدرها با لات سایزهای بزرگتری ترید میکنند، افزایش داده شده است و نتیجه چنین شده است که سطح Margin Call و Stop out را برای تمامی انواع حسابها به صورت زیر اعمال شود:
1- حساب میکرو – سطح مارجین کال = 70% و سطح استاپ اوت = 50% ( به همان صورت قبلی که بود بدون تغییر باقی می ماند)
2- حساب مینی - سطح مارجین کال = 90% و سطح استاپ اوت = 70%
3- حساب الیت (Elite) - سطح مارجین کال = 120% و سطح استاپ اوت = 100% تغییرات فوق از مورخ 26 می 2014 اجرایی خواهد شد.
با احترام
طبق اطلاعیه اعلام شده از طرف پی سی بروکرز، معمولا بروکر طی هر ماه با مشتریانی مواجه می شود که به دلایل مختلف مانند حجم ترید و یا در مواقعی خاص مثل روزهای باز وبسته شدن بازار، بالانس حساب آنها منفی شده است. از آنجایی که تمامی اردرهای مشتریان در یک بازار واقعی معامله میشوند، در صورتی که بالانس یک مشتری منفی شود مشتری موظف است بدهی خود را به بروکر بپردازد تا بروکر بتواند آن را با ارائه کنندگان نقدینگی خود تسویه کند.
البته در همه این موارد از طرف پشتیبانی بروکر با آن مشتری محترم تماس گرفته شده و ایشان را از موضوع مطلع کرده اند. بگذریم از اینکه مشتری ممکن است هیچ گاه بدهی خود را با بروکر تسویه نکند ولی این موضوع به تنهایی برای بروکر چندان ناگوار و ناخوشایند نخواهد بود. مسئله ای که برای بروکر بیشتر حائز اهمیت است این موضوع است که این مشتری به خاطر بدهی خود دیگر سراغ بروکر نخواهد آمد و شرکت در واقع غیر از آن ضرر مالی، یک مشتری از دست رفته نیز دارد و از این جهت نیز متضرر شده است.
لذا بر طبق تصمیم گرفته شده از طرف تیم اردردسک سطح Stop out در حساب های مینی و الیت که تریدرها با لات سایزهای بزرگتری ترید میکنند، افزایش داده شده است و نتیجه چنین شده است که سطح Margin Call و Stop out را برای تمامی انواع حسابها به صورت زیر اعمال شود:
1- حساب میکرو – سطح مارجین کال = 70% و سطح استاپ اوت = 50% ( به همان صورت قبلی که بود بدون تغییر باقی می ماند)
2- حساب مینی - سطح مارجین کال = 90% و سطح استاپ اوت = 70%
3- حساب الیت (Elite) - سطح مارجین کال = 120% و سطح استاپ اوت = 100% تغییرات فوق از مورخ 26 می 2014 اجرایی خواهد شد.
با احترام
نظر