اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیشنهادات و انتقادات مشتریان از عملکرد بروکر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    نوشته اصلی توسط ناظرسایت2 نمایش پست ها
    جواب شما خیلی کوتاه و نارسا هست. همین جوابهای کوتاه و نارسا هست که چنین نارضایتی هایی رو ایجاد میکنه و باعث میشه یک مشتری بروکری که این فروم رو ایجاد و حمایت کرد با ساپورت بروکر سر لجبازی بیفته و وقتی ازش خواهش میشه که لطف کنه و تایید کنه که پولش رو گرفته و ایشون هم لطف میکنه و اینکار رو میکنه باز هم بیاد و با زبانی این رو بنویسه که یک پست منفی دیگه باشه. شما دوباره بخونید چی نوشتیذ. با چیزی که نوشتید الان دارید به آی دی واتر میگید صرافی که ایشون ازش قیمت گرفته گویا غیر معتبر بوده در حالی که ممکنه اصلا اینطور نباشه.
    پسر خوب شما چرا مطلب رو بد عنوان میکنی؟
    دنبال قاتل بروسلی میگردی؟؟

    من کی با پشتیبانی سر لج افتادم، این چه طرز حرف زدن، یا شما حرف و متوجه نمیشی یا پشتیبانی حرف و به شما بد رسوندند، به شما چی گفتند که من سر لج افتادم؟
    پشتیانی یه سری باهم تماس گرفتند ساعت 15.30 بود من خواب بودم، بعد متوجه شدم که از بروکر تماس گرفتند.

    فک کنم فردایشش تماس گرفتند، گفتن مبلغ واریز شده، تشکر کردم از ایشون و گفتند که پست هایی که تو تالار زدید افکار عمومی رو منحرف میکنه، دقیق من گفتم شما بفرمایید من چی بنویسم، گفتن بنویسید که مبلغ رو دریافت کردید.
    چارلی چاپلین

    خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

    نظر


    • #62
      با سلام
      ضمن تشکر از فراهم اوردن چنین فضایی باید متذکر بشم که متاسفانه سطح و کیفیت خدماتتون رو به افوله و از نظر پشتیبانی هم دائما با پاسخهای کلیشه ای و تکراری برخورد می کنید که قبلا به هیچ وجه اینطور نبود
      مثلا چندین هفته است که در ساعاتی عدم ارتباط متاتریدر رو دارم مثل الان که پشتیبانی دائما این پاسخ رو ارائه میدن که مشکل از نت منه اما درحال حاضر که این مطلب رو می نوسیم مشخصه که مشکلی وجود نداره ولی متاتریدر من متصل نیست ضمن اینکه از دو سرویس اینترنت مجزا روی کامپیوتر و موبایل استفاده میکنم که هردو همزمان اتصالشون به سرور قطع شده که در این مورد هم دوستان لطف کردن راهنمایی نمودن که اونها مشکلی نمی بینند و همه چیز مرتبه بنابراین من با این پاسخ باید به سرور متصل بشم چون از نظر دوستان مشکلی نیست
      ضمن اینکه جدیدا عملیات برداشت از 2 روز به 5 روز افزایش پیدا کرده که این هم در نوع خودش عجیبه تا هفته های پیش که علت عنوان نمودن 2 روز لحاظ کردن تعطیلات و بخصوص تعطیلات اخر هفته بود اما بنده که روز جمعه برداشت داشتم تا الان که چهار روز گذشته هنوز انجام نشده و به گفته دوستان پشتیبانی 2 روز که بصورت عادی زمان احتیاجه و دو روز هم که تعطیلات اخر هفته بوده احتمالا اگر این روند نزولی شما ادامه پیدا کنه به یک هفته هم خواهد رسید یعنی 2 روز تعطیلی 2 روز روند کاری برداش و باز 2 روز به آخر هفته می خوریم!!!
      این موضوع قابل درک برای من نیست که در بعضی موارد علت دو روز تاخیر رو تعطیلی اعلام می کنید و در بعضی موارد اون رو چداگانه!!
      تنها امیدواری بنده اینه که این روند مقطعی باشه و فکری برای برطرف کردن اون وجود داشته باشه ضمن اینکه عزیزان توجه داشته باشند مشکل تکرار قطعی سرور با متاتریدر کاملا نگران کننده است و این مشکل واقعا وجود داره و با پاسخ هایی از این دست که ما الان وصلیم پس شما اشتباه می کنید مشکلی برطرف نمیشه

      نظر


      • #63
        نوشته اصلی توسط hourix نمایش پست ها
        با سلام
        ضمن تشکر از فراهم اوردن چنین فضایی باید متذکر بشم که متاسفانه سطح و کیفیت خدماتتون رو به افوله و از نظر پشتیبانی هم دائما با پاسخهای کلیشه ای و تکراری برخورد می کنید که قبلا به هیچ وجه اینطور نبود
        مثلا چندین هفته است که در ساعاتی عدم ارتباط متاتریدر رو دارم مثل الان که پشتیبانی دائما این پاسخ رو ارائه میدن که مشکل از نت منه اما درحال حاضر که این مطلب رو می نوسیم مشخصه که مشکلی وجود نداره ولی متاتریدر من متصل نیست ضمن اینکه از دو سرویس اینترنت مجزا روی کامپیوتر و موبایل استفاده میکنم که هردو همزمان اتصالشون به سرور قطع شده که در این مورد هم دوستان لطف کردن راهنمایی نمودن که اونها مشکلی نمی بینند و همه چیز مرتبه بنابراین من با این پاسخ باید به سرور متصل بشم چون از نظر دوستان مشکلی نیست
        ضمن اینکه جدیدا عملیات برداشت از 2 روز به 5 روز افزایش پیدا کرده که این هم در نوع خودش عجیبه تا هفته های پیش که علت عنوان نمودن 2 روز لحاظ کردن تعطیلات و بخصوص تعطیلات اخر هفته بود اما بنده که روز جمعه برداشت داشتم تا الان که چهار روز گذشته هنوز انجام نشده و به گفته دوستان پشتیبانی 2 روز که بصورت عادی زمان احتیاجه و دو روز هم که تعطیلات اخر هفته بوده احتمالا اگر این روند نزولی شما ادامه پیدا کنه به یک هفته هم خواهد رسید یعنی 2 روز تعطیلی 2 روز روند کاری برداش و باز 2 روز به آخر هفته می خوریم!!!
        این موضوع قابل درک برای من نیست که در بعضی موارد علت دو روز تاخیر رو تعطیلی اعلام می کنید و در بعضی موارد اون رو چداگانه!!
        تنها امیدواری بنده اینه که این روند مقطعی باشه و فکری برای برطرف کردن اون وجود داشته باشه ضمن اینکه عزیزان توجه داشته باشند مشکل تکرار قطعی سرور با متاتریدر کاملا نگران کننده است و این مشکل واقعا وجود داره و با پاسخ هایی از این دست که ما الان وصلیم پس شما اشتباه می کنید مشکلی برطرف نمیشه

        سلام

        شرکت PCM در راستای خدمت گزاری بیشتر به مشتریان عزیز شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده که نظریش را در شرکتهای دیگر نمی بینید . از جمله کابین مشتری : که کاربر برای تمام کارهای خودش از جمله واریز و برداشت (ریالی و کیفهای الکترونیکی ) - بررسی مسائل مشتری و.............. در آن تعبیه شده می تواند استفاده کند. مورد بعدی که در چند وقت اخیر نیز به اطلاع کاربران محترم رسید ، بیمه سرمایه مشتریان در برابر هر نوع خطری به غیر از ترید که این مورد نیز در نوع خودش بی نظیر .
        در مورد مدت زمان واریز و برداشت ، لازم به اطلاع شما برسانم که زمان این فرایند نسبت به گذشته بسیار کم شده و در مدت یک تا دو روز کاری برداشت ریالی انجام میشود . و واریز و برداشت از طریق کیفهای الکترونیکی همچون وب مانی و پی پال در کسری از ثانیه قابل انجام .
        در خواست واریز و برداشت ریالی شما اگر در روزهای کاری باشه مطمئنآ در یک الی دو روز کار شما انجام میشود .اگر بر فرض مثال روز غیر کاری درخواستی داشته باشید باید صبر کنید تا بازار باز بشه و پس از دریافت درخواست شما از سوی حسابداری کارتون انجام بشه .چون در روزهای غیر کاری شرکت تعطیل و باید صبر کنید تا بازار باز بشه و کار شما نیز در اولین فرصت انجام خواهد شد .بنابراین با توضیحاتی که ارائه شد از شما خواهشمندیم برای تسریع در کارتون (واریز و برداشت ) درخواستهای خود را در روزهای کاری برای شرکت ارسال کنید .
        در مورد متاتریدر ، هیچ گونه قطعی در حال حاضر رو سرور دمو و ریل دیده نشده و اگر چنین چیزی بود حتما سایر کاربرها نیز اعلام میکردن .بنابراین از شما درخواست میشه متاتریدر pcm را مجددا از منوی سمت راست فروم دانلود کنید یا از طریق لینک زیر :

        http://broker-fa.org/images/platform...ader4setup.exe

        قاعدتآ این مشکل باید برطرف بشه . ولی همانطور که از سوی پشیبانی نیز به شما گفته شده این مشکل به احتمال زیاد از وضعیت اینترنت و isp شماست .

        امیدواریم که در هر صورت مشکل شما برطرف شود .

        با تشکر
        ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 08-13-2014, 10:29 AM
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • #64
          سلام اقا مصطفی میشه از یک حساب هم شار و برداشت ریالی داشت هم وبمانی یا قابل تبدیل به دیگری است اگر وبمانی من خراب شد ریالی برداشت کنم ممنون

          نظر


          • #65
            نوشته اصلی توسط piam نمایش پست ها
            سلام اقا مصطفی میشه از یک حساب هم شار و برداشت ریالی داشت هم وبمانی یا قابل تبدیل به دیگری است اگر وبمانی من خراب شد ریالی برداشت کنم ممنون


            سلام
            بله به هر دو صورت میتونید واریز و برداشت داشته باشید .
            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • #66
              با سلام بروكري كه من باهاش كار ميكنم بيت كوين رو بعنوان يكي از روشهاي پرداخت داره
              و چون با اين روش ديگه احتياج به دادن كمسيون نيست و راحت به هر ارزي تبديل ميشه واسه من حتي از وبماني راحتر است
              حتي بروكر معروفي نيز اين گزينه رو دارند پيشنهاد ميكنم به اين روش هم فكر كنيد


              Sent from Trader@Meta

              نظر


              • #67
                وبماني هم كيف پول بيت كوين رو به قابليتهاش اضافه كرده


                Sent from Trader@Meta

                نظر


                • #68
                  سلام

                  یه برداشت داشتم که طی کمتر از 48 ساعت به حساب ریالی واریز شد

                  جز یک سری تأخیر، مورد های بعدی قابل تشکر بود

                  خواستم تشکری از پرسنل بروکر کرده باشم

                  یا حق
                  چارلی چاپلین

                  خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

                  نظر


                  • #69
                    درود

                    من طی دیروز و 5 شنبه 2 برداشت از حساب داشتم که وجه ریالی آن را دریافت کردم. از بروکر محترم بابت سرعت عمل و دقت ایشان تشکر میکنم.

                    آن قسمتی که مربوط به بروکر بود عالی انجام شد ولی قسمتی که مربوط به صرافی است جای اعتراض دارد. قبلا هم در این مورد تقاضاهایی داشتیم و دوباره همان داستان را شروع کردند.

                    قیمت دلار در روزهای شنبه و امروز یکشنبه حوالی 3400 تا 3500 بود. قیمتی که با من حساب کردند دقیقا 3250 و 3260 است. به طور میانگین حدود 200 تومان اختلاف خرید و فروش که خیلی خیلی بیشتر از حد متعارف است.

                    خواهشمندم لطفا این مرتبه پیگیری جدی نمائید و نتیجه را اعلام بفرمایید . این یکی از مسائل حساسیت بر انگیز است و در تصمیم گیری های مشتریان و رضایت آنها نقش به سزایی دارد.

                    مرسی
                    هميشه آماتورها در امتداد يک روند قوي به دنبال الگوهاي برگشتي مي گردند...


                    «قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به گمان فتاده در راه یقین// می ترسم از آن که بانگ آید روزی// کی بی خبران راه نه آن است و نه این»



                    .

                    نظر


                    • #70
                      درود

                      دوستان مورد مطرح شده در پست قبل را پیگیری فرمودید؟
                      هميشه آماتورها در امتداد يک روند قوي به دنبال الگوهاي برگشتي مي گردند...


                      «قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به گمان فتاده در راه یقین// می ترسم از آن که بانگ آید روزی// کی بی خبران راه نه آن است و نه این»



                      .

                      نظر


                      • #71
                        نوشته اصلی توسط payam154 نمایش پست ها
                        درود

                        دوستان مورد مطرح شده در پست قبل را پیگیری فرمودید؟
                        سلام پیمان جان

                        بدنون شک اینجا همه چیز بررسی میشه و اگر جوابی از سوی شرکت دریافت بشه در اینجا به اشتراک گذاشته خواهد شد.

                        ممنون برادر

                        نظر


                        • #72
                          سلام
                          در حساب دموی متاتریدر، لوریج 500 به اشتباه 200 در حساب محاسبه میشود! لطفا مدیران رسیدگی کنند.
                          با سپاس

                          نظر


                          • #73
                            نوشته اصلی توسط Behzad4x نمایش پست ها
                            سلام
                            در حساب دموی متاتریدر، لوریج 500 به اشتباه 200 در حساب محاسبه میشود! لطفا مدیران رسیدگی کنند.
                            با سپاس
                            سلام بهزاد گرامی

                            همانگونه که مستحضر می باشید لوریج 500 فقط برای حساب های میکرو اعمال میگردد و ماکسیموم لوریج برای حساب های مینی و الیت برابر با 200 می باشد، پس چنانچه جنابعالی حسابی غیر از میکرو انتخاب نموده باشید طبیعتا در نهایت بیش از لوریج 200 نخواهد داشت.

                            ولی باز هم به جهت اطمینان بیشتر این موضوع با همکاران مربوطه مطرح و نتیجه پس از پیگیری ها به حضورتان ایفاد خواهد شد.
                            لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                            نظر


                            • #74
                              نوشته اصلی توسط PCMSystem نمایش پست ها
                              سلام بهزاد گرامی

                              همانگونه که مستحضر می باشید لوریج 500 فقط برای حساب های میکرو اعمال میگردد و ماکسیموم لوریج برای حساب های مینی و الیت برابر با 200 می باشد، پس چنانچه جنابعالی حسابی غیر از میکرو انتخاب نموده باشید طبیعتا در نهایت بیش از لوریج 200 نخواهد داشت.

                              ولی باز هم به جهت اطمینان بیشتر این موضوع با همکاران مربوطه مطرح و نتیجه پس از پیگیری ها به حضورتان ایفاد خواهد شد.
                              با سلام
                              اما در لینک زیر برای هر 3 نوع حساب، لوریج 50-500 ذکر شده است. ملاحظه بفرمایید:
                              لطفا تصحیح بفرمایید.
                              با سپاس از شما

                              نظر


                              • #75
                                نوشته اصلی توسط Behzad4x نمایش پست ها
                                با سلام
                                اما در لینک زیر برای هر 3 نوع حساب، لوریج 50-500 ذکر شده است. ملاحظه بفرمایید:
                                لطفا تصحیح بفرمایید.
                                با سپاس از شما
                                سلام

                                از اطلاع رسانی جنابعالی در مورد این موضوع بسیار سپاسگذارم. در اسرع وقت تصحیح خواهد شد.

                                با احترام
                                لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                                نظر

                                پردازش ...
                                X