سلام
با اجازتون بنده هم مثل همیشه که نخود هر اشی میشم ، نظرم را مینویسم علتش هم اینه که اندازه موی سرم ( که پر پشت هم هست، یعنی کچل نیستم ) مدیریت شرکت های مختلف را داشتم چه صوری و چه عملی ،
در مواقعی که مسئول میشدم اولین کاری که میکردم در بدو شروع کار ، میدادم بزرگ مینوشتند ( حق همواره با مشتری است ) و میزدیم روی درب تولید یا اطاق مدیر عامل،،
فکر کنید چقدر زیبا و صمیمیت بخش بود اگر بالای همین فوروم هم چنین نوشته ای دیده میشد ، این نه تنها باعث ادعای طلبکاری بوزر ها نمیشه بلکه یک نوع ایجاد صمیمیت و شرم حضور میکنه اینا همه اش بحث های روانشناختی هستند،
حنی در محیط خانواده هم شما باید به همسرتان همواره بگوئید ( عزیزم حق با تو هست ) ولی در واقع کار خودتان را بکنید ، باورتون نمیشه چقدر آرامش خواهد داشت همسر عزیزتان
مورد دوم : اقا از قدیم گفته اند ( بزرگی خرج داره ) ، و این یک واقعیت انکار ناپذیر هست، منظورم اینه که برای هر اختلافی که نمی ارزه وقت تلف کرد ، برای اختلاف های زیر 100 دلار ( این دیگه بستگی به دست و کرم بروکر داره که از 100 تا 500 دلار چه مقدار را قبول کنه ) را با این نوشته به مشتری،، ( که مشتری گرامی : به جهت اطمینان از صداقت شما در ادعایتان ، بدون بررسی ، انرا پذیرفته و به حساب شما می افزائیم ) هیچ میدونید چنین عملکردی چقدر باعث افزایش ....... همه چیز میشه ؟؟؟ ( من دیگه اسم نیاوردم ولی حتی اگر از نظر مالی هم حساب کنید نتیجه در نهایت به نفع بروکر خواهد بود
ممکنه بفرمائید برخی احتمال داره سو استفاده کنند؟ خوب شما اونجا پرونده و شماره حساب ها را دارید ، اگر دیدید از یک حساب برای بار دوم داره اعتراض میاد ، مثل مورد زیر عمل میکنید ، ولی بنده اصلا باورم نمیشه چنین اتفاقی بیوفته،،
میماند موارد بالای مثلا 500 دلار ، خوب در این گونه موارد لازمه از مشتری مدارک مستدل گرفته بشه ولی باز هم علیرغم همه سخت گیری ها و بررسی ها ، بایستی هدف رضایت مشتری باشه و نه مو از ماست کشیدن،،
شاد باشید یا کمی پولدار که جلوی شادیتان را نگیره
با اجازتون بنده هم مثل همیشه که نخود هر اشی میشم ، نظرم را مینویسم علتش هم اینه که اندازه موی سرم ( که پر پشت هم هست، یعنی کچل نیستم ) مدیریت شرکت های مختلف را داشتم چه صوری و چه عملی ،
در مواقعی که مسئول میشدم اولین کاری که میکردم در بدو شروع کار ، میدادم بزرگ مینوشتند ( حق همواره با مشتری است ) و میزدیم روی درب تولید یا اطاق مدیر عامل،،
فکر کنید چقدر زیبا و صمیمیت بخش بود اگر بالای همین فوروم هم چنین نوشته ای دیده میشد ، این نه تنها باعث ادعای طلبکاری بوزر ها نمیشه بلکه یک نوع ایجاد صمیمیت و شرم حضور میکنه اینا همه اش بحث های روانشناختی هستند،
حنی در محیط خانواده هم شما باید به همسرتان همواره بگوئید ( عزیزم حق با تو هست ) ولی در واقع کار خودتان را بکنید ، باورتون نمیشه چقدر آرامش خواهد داشت همسر عزیزتان
مورد دوم : اقا از قدیم گفته اند ( بزرگی خرج داره ) ، و این یک واقعیت انکار ناپذیر هست، منظورم اینه که برای هر اختلافی که نمی ارزه وقت تلف کرد ، برای اختلاف های زیر 100 دلار ( این دیگه بستگی به دست و کرم بروکر داره که از 100 تا 500 دلار چه مقدار را قبول کنه ) را با این نوشته به مشتری،، ( که مشتری گرامی : به جهت اطمینان از صداقت شما در ادعایتان ، بدون بررسی ، انرا پذیرفته و به حساب شما می افزائیم ) هیچ میدونید چنین عملکردی چقدر باعث افزایش ....... همه چیز میشه ؟؟؟ ( من دیگه اسم نیاوردم ولی حتی اگر از نظر مالی هم حساب کنید نتیجه در نهایت به نفع بروکر خواهد بود
ممکنه بفرمائید برخی احتمال داره سو استفاده کنند؟ خوب شما اونجا پرونده و شماره حساب ها را دارید ، اگر دیدید از یک حساب برای بار دوم داره اعتراض میاد ، مثل مورد زیر عمل میکنید ، ولی بنده اصلا باورم نمیشه چنین اتفاقی بیوفته،،
میماند موارد بالای مثلا 500 دلار ، خوب در این گونه موارد لازمه از مشتری مدارک مستدل گرفته بشه ولی باز هم علیرغم همه سخت گیری ها و بررسی ها ، بایستی هدف رضایت مشتری باشه و نه مو از ماست کشیدن،،
شاد باشید یا کمی پولدار که جلوی شادیتان را نگیره
نظر