اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اولین دوره مسابقات آموزشی (روی حساب های نمایشی)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط ramin7500 نمایش پست ها
    مگه همون bay نیست فک کردم نامش رو عوض کرد

    اگه نه پس کاربر bay کجا رفته در لیست 10 نفر نیست
    با توجه به این پست یوزر bay در جمع 10 نفر برتر نیست.
    فکر نمیکنم شرکت کنندگان مجاز به تغییر اسمشون باشند و در ضمن اطلاعات حساب و همچنین گراف حسابشون با یوزر bay متفاوت هست.

    نظر


    • نوشته اصلی توسط Hossein1 نمایش پست ها
      با توجه به این پست یوزر bay در جمع 10 نفر برتر نیست.
      فکر نمیکنم شرکت کنندگان مجاز به تغییر اسمشون باشند و در ضمن اطلاعات حساب و همچنین گراف حسابشون با یوزر bay متفاوت هست.
      lدوستان طبق گفته اقا بهزاد bay حذف شد من فکر میکنم bay برای فرید داره معامله میکنه چون بلافاصله بعد از حذف bay بالانس فرید رفت بالا توی 12 روز 977 توی 2 ساعت 29000 البته من حدس میزنم اگه اشتباه کردم از اقا فرید نصیری معذرت میخوام
      ویرایش توسط zoroaster : https://www.traderha.com/member/5308-zoroaster در ساعت 07-06-2012, 11:34 PM

      نظر


      • نوشته اصلی توسط zoroaster نمایش پست ها
        با درود وخسته نباشید خدمت مدیران
        پیشنهادی داشتم مبنی بر اینکه برگزاری این مسابقات برای بالا بردن مهارت افراد هست ومن شخصا توی این 2 هفته کلی چیز یاد گرفتم
        پیشنهاد میکنم برای اینکه مسابقه همچنان داغ دنبال بشه وما تازه کارها هم بتونیم ادامه بدیم(خودم هنوز کال نشدم) واحتمالا تعداد زیادی از افراد کال مارجین شدن پیشنهاد میکنم چون این مسابقه 3 ماه است در پایان هر ماه به حساب تمام افراد شرکت کننده 2000$ ریخته بشه تا اونهایی هم که کال مارجین میشن بتونن توی مسابقه بمونن و ما بتونیم توی این 3 ماه کلی چیز یاد بگیریم ممنونم ازتون
        با سلام و خسته نباشید به همه دوستان.
        پیشنهادی خدمت برگزارکنندگان مسابقه داشتم.در صورت امکان مقدار 500 یا 1000 دلار به دپوزیت اولیه اضافه نموده تا تریدرهای کال-مارجین شده دوباره به رالی مسابقه البته با مهندسی مجدد استراتژی برگردند تا تنور مسابقه با حضور همه تریدرها داغ باقی بمونه و از طرفی هم در حق دوستانی که درست عمل کردند و حسابشان را افزایش دادند ظلمی نشود.
        .
        در حسابهای واقعی هم معمولا بعد از کال شدن فرد اقدام به شارژ مجدد برای جبران اشتباهات می نماید.
        .
        .
        .
        دوستان بنده خودم مدت 6 ماه است که بروکرم را عوض نموده و در بروکر جدید حساب ای-سی-ان باز کردم که ریکوت آن صفر می باشد.اما همین بروکر که حقیقتا مزه ترید با بازار واقعی را به بنده فهماند در زمان اوج تغییرات قیمتی که تعداد پوزیشنهایی که باز و بسته می شوند زیاد می باشد کانتکس-بزی می دهد.به هر حال بروکر سروری که برای معاملات واقعی تخصیص می دهد به مراتب قویتر از سرورهای دمو خواهد بود.و این مشکلات امری طبیعی است.اما نگاه انتقادی اگر به دید سازندگی و اصلاح باشد بازی برد-برد برای بروکر و تریدر می باشد و معمولا بروکرهای بزرگ و شناسنامه دار هر روز آمادگی اصلاح باگهای پلتفرم های خود را دارند.
        .
        .
        ماندگاری بروکرها در ماندگاری تریدرهاست.مطمئن باشید هیچ بروکری دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد.لذا نگاه بدبینانه که بروکر دوست دارد که تریدر کال شود را بنده قبول ندارم.لطفا چشم ها را شسته و جور دیگر ببینید.

        نظر


        • نوشته اصلی توسط Hossein1 نمایش پست ها
          عملکرد یوزر Farid Nassiri هم مشابه یوزر Bay هست. 328 ترید در 13 روز!
          کمی شک بر انگیزه که دو نفر کاملا مثل یکدیگر ترید کنند!
          جالب تر اینجاست که دیروز بالانسشون 2977.78 بود که امروز با این سرعت شد 31413.58 !
          یک نکته جالب دیگر هم در وضعیت ترید یوزر Farid Nassiri هست و اون اینه که این شرکت کننده دیروز فقط 24 ترید در 12 روز در جدول داشت در حالیکه امروز تعداد معاملاتشون 328 ترید در 13 روز هست. ( یعنی 304 ترید در یک روز اضافه شده )

          البته این تحلیل ها از وضعیت اکانت ایشان بیشتر به خاطر کنجکاوی هست. امیدوارم سوءبرداشتی ایجاد نشه و اگر هم مورد خاصی هست ( مواردی مثل استفاده از یک Ip و دو یوزر یا استفاده از پسورد ایشان توسط یوزر Bay و انجام معاملات توسط یوزر Bay )، با بررسی تیم داوری مسابقات رفع ابهام بشه.

          نظر


          • 300 معامله در چند ساعت واقعا تعجب برانگیزه!

            نظر


            • نوشته اصلی توسط بهزاد بهزادی نمایش پست ها
              300 معامله در چند ساعت واقعا تعجب برانگیزه!
              بیایم کمی بازش کنیم. فرض کنیم ایشان یا اکسپرتشون در 10 ساعت گذشته 300 ترید کرده اند. پس میشه هر دو دقیقه یک ترید.

              حالا فرض حداقل 3 پیپ اسپرد رو در نظر بگیریم و اینکه ایشان حتی یک معامله ضررده هم نداره پس به پور متوسط باید در عرض دو دقیقه در 300 معامله پیاپی هم اسپرد رو جبران کنه و هم حداقل چند پیپ سود کرده باشه. مسلما نشدنیه!

              حالت دیگری هم هست که بگیم پوزیشن های باز زیادی رو همزمان داشته که با توجه به مارجین لول این هم نشدنیه!

              من فکر می کنم مدیریت این مسابقه باید پاسخگوی این ابهامات باشه قبل از اینکه اعتبار مسابقه بیش از این بره زیر سوال! رشد نفرات دوم تا دهم کاملا توجیه پذیره اما رشد نفر اول با این تعداد ترید و در عرض چند ساعت غیر قابل قبول هست و ممکنه ایشان هم با شناسایی باگی جدید تونسته باشه به این رشد برسه!

              من انتظار توضیح واضح مدیران رو بعد از بررسی اکانت مربوطه دارم تا حق سایر دوستانی که به دنبال ایشان در لیست هستند ضایع نشه.

              ارادتمند- بهزاد

              نظر


              • با سلام :

                بنده فکر میکنم بعضی ممکن است با چند سیستم چند بار ثبت نام کرده باشند(با اسامی مختلف) .یا مثلا چند نفر با هم ترید کنند و جایزه را هم تقسیم کنند .در این موارد از مدیریت کاری برنمیاید چون خلاف قاعده رفتار نکرده اند .شاید اخلاقی نباشد ولی غیر قانونی نیست .

                نتایج ترید اینگونه ،ارزش بررسی جهت یادگیری روش را ندارند .
                یک مورد هم هست و ان اینکه سیستم تعداد کلوز پوزیشنها را به عنوان تعداد معامله محاسبه میکند .اگر با 10 لات وارد شویم و 1. انها را ببندیم 100 ترید محاسبه میشود

                متشکرم
                ویرایش توسط doke10 : https://www.traderha.com/member/4112-doke10 در ساعت 07-06-2012, 11:30 PM
                زندگی راه های خود را میجوید. لحظه ای که شروع میکنی همه چیز را مدیریت کنی، آنها را ضایع میکنی. بگذار زندگی آزاد باشد

                نظر


                • سلام اقای محمد نبی زمانی لطفا عملکرد bay و فرید نصیری را انالیز کنید

                  نظر


                  • هفته دوم

                    نظر


                    • ارادت

                      با سلام :

                      چقدر بده کلی نامه بنویسی و بعد از زدن کلید پیش نمایش ببینی همش از بین رفته

                      متاسفانه به دلیل رشد و تعداد معاملات زیاد حساب,خیلی از دوستان من رو با دوستمون bay اشتباه گرفتن ولی خدای خودم شاهده من ایشون رو نمی شناسم.
                      البته من حساب ایشون رو کاملا زیر نظر داشتم و فکر می کنم از یه سیستم رنج استفاده می کردند اگر اشتباه نکنم در زمان خبر قبل از ریزش یه صعود کوچک بازار داشت بعد از نزول دیدم اکوییتی ایشون رفت رو 5000 و چون قبلا هم این اتفاق افتاده بود و ایشون با اکوییتی بیشتری برگشته بودند فکر می کردم بر میگردند ولی از تو لیست حذف شدند.

                      عزیزانی در مورد یک نفر و چند یوزر صحبت کردند که من همینجا این مطلب رو تکذیب میکنم خدا رو شکر داداش اول همین تاپیک اعلام کرد که هم خودش می خواد شرکت کنه هم من که اگر عزیزان روند حساب داداش (251038) رو ببینند منوجه می شن که روند معاملاتش کاملا با سیستم کاری من فرق می کنه.علت اصلی اون هم کل کل بین ماست.

                      در مورد تعداد زیاد معاملات باید بگم همه اون معاملات در یک روز نبوده تقریبا یک سومش مربوط به روزهای قبل بوده که من با بستن معاملات خریدم منتظر تاچ شدن نقطه ساپورت در تایم ماهانه بودم تا معاملات فروشم رو هم ببندم.
                      سیستمی که عزیزان تعبیه کردن تا شما در لیست 10 نفر اول تعداد معاملات رو ببینید بر اساس معاملات بسته شده کار می کنه.یعنی تعداد معاملات باز رو نشون نمیده.
                      دیروز هم می خواستم با کله برم تو معاملات ولی برای اینکه تمام معاملاتم همون 0.1 باشه و راحتتر بتونم مدیریتشون کنم با حجم اولیه 0.1 معامله کردم ولی با تعداد زیاد.که علت زیاد شدن معاملاتم همین بوده.

                      و اما در مورد اضافه شدن ناگهانی اکوییتی حساب.
                      من تعجب می کنم عزیزان شما که انقدر با دقت میبینید دقت نکردید که 5 شنبه شب اکوییتی حساب من 12,000 بود اون 2,977 بالانس اولیه بود.
                      من دیروز یه نامه گذاشتم تو انجمن و به طور غیر مستقیم به عزیزان نزولی بودن روند رو کمی توضیح دادم.
                      بر حسب تجربه یورو دیروز بعد از یه نزول تا به اولین نقطه رزیستنس در تایمهای پایین میخورد (که بهترین جا برای ورود به معاملاته)سریع ریزش می کرد و خوب چون معاملات قبلی من همه در سود بودند و هنوز نقطه ساپورت ماهانه تاچ نشده بود مجددا وارد معاملات می شدم.که همین موضوع باعث زیاد شدن اکوییتی شده بود.
                      به هر حال دوست ندارم عزیزانی مثل اقا بهزاد که استاد الیوت من بودند و هستند از من خورده ای به دل داشته باشند.
                      اگر سوالی بود در خدمتم.


                      از مدیریت محترم بابت صلاح دیدشون در مورد زدن این نامه تشکر می کنم.

                      از زمانی که به من دادید بینهایت سپاسگذارم.
                      ویرایش توسط sasha1360 : https://www.traderha.com/member/2703-sasha1360 در ساعت 07-07-2012, 07:41 PM

                      نظر


                      • فرید جان

                        امیدوارم موفق باشی و این روند ادامه دار باشه. تنها موردی که برای من ابهام داشت تعداد بیش از حد معاملات بود و اینکه مدیریت این موضوع چطور بوده که خب توضیحاتی دادید. در مورد رشد حساب مطمین بودم که شما این ریزش رو به موقع شناسایی کرده اید و از تکنیک های افزایش حجم برای افزایش موجودی استفاده کرده اید. تکنیک های افزایش حجم خیلی کم در انجمن ها تا بحال عنوان شده و با توجه به پیچیدیگشون خود من به ندرت از اونها استفاده می کنم...

                        اما جدا این تعداد معامله رو مدیریت کردن کار سختیه.

                        به هر حال این پست رو زدم که بگم همین که جواب دادید نشان از واقعی بودن حسابتون می کنه و نیازی به کنترل نحوه افزایش حسابتون نیست.

                        موفق باشید. راستی سعی کن تندتر بری چون به زودی سر و کله ام پیدا میشه!

                        قربانت- بهزاد
                        ویرایش توسط بهزاد بهزادی : https://www.traderha.com/member/5272-بهزاد-بهزادی در ساعت 07-07-2012, 07:54 PM

                        نظر


                        • با سلام :


                          از ما که گذشت بعد از این اگر شبی نصف شبی به کسونی مثل ما قلندر و مست و خراب و رتبه زیر 200 تو مسابقه برخوردی اون چشارو هم بزار ، اخه من قربون اون ترید ات برم ، اگر هر اکانت بخواد اینجوری بالا بره ، پس بایس تمام دنیا تا حالا ......

                          (برداشت ازاد از شهر قصه بیژن مفید)


                          متشکرم
                          ویرایش توسط doke10 : https://www.traderha.com/member/4112-doke10 در ساعت 07-07-2012, 09:45 PM
                          زندگی راه های خود را میجوید. لحظه ای که شروع میکنی همه چیز را مدیریت کنی، آنها را ضایع میکنی. بگذار زندگی آزاد باشد

                          نظر


                          • من رتبه ام 33 است اما نمیدونم چند نفر شرکت کرده اند؟
                            برد کشتی آنجا که خواهد خدای ... وگر جامه بر تن درد ناخدای

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط بهزاد بهزادی نمایش پست ها
                              فرید جان

                              امیدوارم موفق باشی و این روند ادامه دار باشه. تنها موردی که برای من ابهام داشت تعداد بیش از حد معاملات بود و اینکه مدیریت این موضوع چطور بوده که خب توضیحاتی دادید. در مورد رشد حساب مطمین بودم که شما این ریزش رو به موقع شناسایی کرده اید و از تکنیک های افزایش حجم برای افزایش موجودی استفاده کرده اید. تکنیک های افزایش حجم خیلی کم در انجمن ها تا بحال عنوان شده و با توجه به پیچیدیگشون خود من به ندرت از اونها استفاده می کنم...

                              اما جدا این تعداد معامله رو مدیریت کردن کار سختیه.

                              به هر حال این پست رو زدم که بگم همین که جواب دادید نشان از واقعی بودن حسابتون می کنه و نیازی به کنترل نحوه افزایش حسابتون نیست.

                              موفق باشید. راستی سعی کن تندتر بری چون به زودی سر و کله ام پیدا میشه!

                              قربانت- بهزاد

                              ممنونم بهزاد جان


                              من هم کاملا با شما موافقم مدیریت معاملات زیاد سخته ولی میشه اون رو راحت کرد.
                              واقعیت اینه که من سعی کردم افزایش حجم معاملاتم به نسبت free margin باشه که خوب خودتون میدونید ریسک این نوع افزایش حجم ها زیاده البته هر گام که قیمت جلوتر میرفت سعی می کردم مثل گام قبلی معامله کنم و تعدادشون رو بیشتر نکنم ولی تو یکی دو مورد این قضیه رو رعایت نکردم
                              در مورد مدیریت معاملات باید بگم در اکثر مواقع از اکسپرت استفاده کردم ولی همونطور که میدونید تا بخواد اون همه معامله رو به فرض تی پی بذاره خیلی طول می کشه .
                              به نظر من بهترین راه تو این مواقع دسته بندی کردن معاملات است.
                              نمی دونم با کلمه Organizational Unit تو ویندوزهای سرور اشنایی دارید یا نه .کار OU ها در ویندوز سرور اینه که میاد یه گروه از مثلا یوزرهارو یکجا مدیریت می کنه و اگر شما تغییری در پالسی گروهی بخواید ایجاد کنید لازم نیست یکی یکی تغییرات رو برای یوزرها انجام دهید بلکه فقط کافیه OU مورد نظر رو دستکاری کنید با این کار تمام یوزر هایی که در اون گروه هستند تغییر پالسی خواهند داشت.معاملات هم همینطوره البته به نظر من یکی از بهترین راهها برای گروه بندی معاملات اوردر مجیک هستش.

                              چیزی که برام جالب بود تو زمانی که خبر اعلام شد متا من رفت تو کما ولی اکسپرتم معاملاتش رو انجام می داد یا مثلا موقعی که برای معاملاتم تی پی می ذاشتم بدون هیچ مکسی Order modify انجام می شد ولی در بعضی مواقع اکسپرتم رو لود میکرد ولی هیچ اکشنی رو حسابم انجام نمی شد که من مجبور شدم یکی یکی معاملاتم رو مدیریت کنم.


                              از توجه شما سپاسگذارم

                              نظر


                              • باسلام خدمت مدیریت
                                این نام کاربری غیر فعال است لطفا بررسی کنید 251360

                                نظر

                                پردازش ...
                                X