اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اولین دوره مسابقات آموزشی (روی حساب های نمایشی)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط PCM نمایش پست ها
    دوست عزیز لطفا بی جهت قضاوت نکنید.مشکل فنی ممکنه در هر نرم افزاری و در هر حیطه کاری رخ بده . اون هم متاتریدر که جزو نرم افزارهایی بوده که از ابتدا از این نوع مشکلات درش به وفور رخ می داده است

    کدام بروکری رو سراغ دارید که اینطور پاسخ گویی داشته باشه؟

    حفظ احترام و اعتماد به خود و دیگران جز اصول کاری ما است و اگر ببینیم به هر دلیلی این موضوع داره زیر سوال می ره هیچ چیز با اهمیت تری از ان وجود نخواهد داشت که بخواهیم به خاطر ان از این موضوع چشم پوشی کنیم پس لطفا مراعات فرمایید
    با سلام
    قصد اساعه ادب نداشتم
    اینکه این جوری بخواد بر روی یکسر تاثیر بذاره و روی دیگران بی تاثیر باشه
    یک هو ببینه در عرض 2 مین 170 $ رفتی توی ضرر پوزیشنهایی که همه توی سود بودند

    ولی جدول رده بندی هیچ تغییر نکنه
    2 نفر هم بالا و پایین نشن

    یعنی اینکه فقط برای ما بوده
    و بالادستی ها این مشکل رو براشون به وجود نیومده

    من اگر چارت درست بود میتونستم مدیریت کنم
    استاپ جابجا کنم رو صفر ببندم و هزار کار دیگه


    خدا با ماست

    نظر


    • تشکر

      نوشته اصلی توسط pcm نمایش پست ها
      دوست عزیز لطفا بی جهت قضاوت نکنید.مشکل فنی ممکنه در هر نرم افزاری و در هر حیطه کاری رخ بده . اون هم متاتریدر که جزو نرم افزارهایی بوده که از ابتدا از این نوع مشکلات درش به وفور رخ می داده است.این موضوع نیز با کمک تیم فنی که وقت گزاشتند و مشکل رو بررسی کردند حل شد و از ایشان من به نوبه خودم تشکر میکنم چون متاسفانه همه به جای تشکر فقط به سراغ اتهام می روند بدون اینکه در نظر بگیرند شاید روزی باید پاسخ گوی این قضاوت های خود در مورد دیگران باشند که این کار گناه بسیار بزرگی است.

      کدام بروکری رو سراغ دارید که اینطور پاسخ گویی داشته باشه؟

      حفظ احترام و اعتماد به خود و دیگران جز اصول کاری ما است و اگر ببینیم به هر دلیلی این موضوع داره زیر سوال می ره هیچ چیز با اهمیت تری از ان وجود نخواهد داشت که بخواهیم به خاطر ان از این موضوع بسیار مهم چشم پوشی کنیم پس لطفا مراعات فرمایید
      از دوستان میخواهم در موقع دیدن خطا صبر داشته باشن و خطای نرم افزارو گزارش بدن من که شخصا از شما pcm تشکر میکنم با اینکه از صبح نتونستم معامله کنم ولی میدونم که خیلی زحمت میکشید من میدونم که این یک ماراتنه نه دوی سرعت از شما میخوام که کارتون را انجام دهید واز بعضی از پیامها عصبانی نشید مرسی

      نظر


      • نوشته اصلی توسط javadbohlul نمایش پست ها
        با سلام
        قصد اساعه ادب نداشتم
        اینکه این جوری بخواد بر روی یکسر تاثیر بذاره و روی دیگران بی تاثیر باشه
        یک هو ببینه در عرض 2 مین 170 $ رفتی توی ضرر پوزیشنهایی که همه توی سود بودند

        ولی جدول رده بندی هیچ تغییر نکنه
        2 نفر هم بالا و پایین نشن

        یعنی اینکه فقط برای ما بوده
        و بالادستی ها این مشکل رو براشون به وجود نیومده

        من اگر چارت درست بود میتونستم مدیریت کنم
        استاپ جابجا کنم رو صفر ببندم و هزار کار دیگه


        خدا با ماست
        با سلام


        دوست عزیز

        اینطور که می فرمایید نبوده است.

        من امروز تا قبل از این مشکل تا رتبه سوم هم رسیدم. اما بعد از بوجود اومدن این مشکل ناگهان تا رتبه نهم سقوط کردم. چیزی در حدود 500 $ ضرر ! اما فقط مشکل را عنوان کردم تا برطرف بشود.

        سایر دوستانی که باهم در کورس بودیم امروز تریدی تا این لحظه نداشتند . پی بردن به این موضوع با مقایسه ایکویتی و بالانس به راحتی امکان پذیر است. بنابراین چون پوزیشن بازی نداشتند مشکلی هم برای موقعیتشون ایجاد نشد.

        این رو من از صبح که دوستان را تعقیب میکردم کاملا متوجه بودم.

        بنابراین خواهش میکنم در مورد این مسائل من به خودم توصیه میکنم که "حتی الامکان پس از بررسی دقیق پست بزنید تا خدای نکرده برای هیچ کس سو برداشتی ایجاد نشود و محیط پر نشاط و گرمی در این مسابقه داشته باشیم."

        در مسابقات ریل هم ممکن است این مشکلات بوجود بیاید .تمام مشکلات با خونسردی و با طمئنینه قابل حل شدن هستند.

        فراموش نکنیم : " هر چهره ای با لبخند زیباتر است":d


        موفق باشید.
        !!! Stupid Questions are better than Stupid mistakes

        فا ر کس ، جنگ و دیگر هیچ !!!

        نظر


        • نوشته اصلی توسط javadbohlul نمایش پست ها
          با سلام قصد اساعه ادب نداشتم اینکه این جوری بخواد بر روی یکسر تاثیر بذاره و روی دیگران بی تاثیر باشه یک هو ببینه در عرض 2 مین 170 $ رفتی توی ضرر پوزیشنهایی که همه توی سود بودند ولی جدول رده بندی هیچ تغییر نکنه 2 نفر هم بالا و پایین نشن یعنی اینکه فقط برای ما بوده و بالادستی ها این مشکل رو براشون به وجود نیومده من اگر چارت درست بود میتونستم مدیریت کنم استاپ جابجا کنم رو صفر ببندم و هزار کار دیگه خدا با ماست
          سلام خدمت آقا جواد عزیز
          اول از همه باید عرض کنم من هم یکی از شرکت کنندگان مسابقه هستم بعدش باید بگم این مشکل برای همه س و کاملاً حل شدنیه و ممکنه تو هر بروکری این مشکل پیش بیاد. فقط فرقی که داره و شما رو ممکنه عصبانی کرده باشه رعایت نکردنه مدیریت سرمایه ست که اگه این طور نباشه جبران میشه. جواد جان ممکن بود برق خونتون بره یا اینترنتت قطع بشه که اگه مدیریت سرمایه روی حسابت کرده باشی فوقش حد ضررت می خوره و با یک ضرر کم خارج میشی پس در ترید هر احتمالی رو باید در نظر گرفت.

          نظر


          • امکان داره بگید چرا امکان گرفتن پوزیشن با لات .15 , .23 و... وجود نداره آخه مدیریت سرمایه من اجازه نمیده به جای .15 با .2 وارد شد
            لطفا بررسی کنید.

            نظر


            • قصد دارم يک مطلب اول همين پست بگم آخرش خودتون نتيجه بگيريد
              هم زمان با خواندن اين مطلب از عدد 100 مقدار 3 رقم 3 رقم کم کنيد
              100-97-و غيره
              من مطالب شما خوندم در حال حاضر با اين لحن سخنان شما نشان ميدهد حساب بر روي حساب کرده ايد و به نتيجه دلخواه خود نرسيده ايد و طبيعتا عصبي شده و ناراحت
              اين اتفاق اصلا به صلاح شما نيست

              به عدد چند رسيديد؟ (نتوانستين هم زمان اين مطلب بخوانيد و هم بشماريد) اين دقيقا همان اتفاقي که به ضرر شماست
              مغز توانايي انجام دادن 2 کار هم زمان ندارد ، زماني که شما عصبي مي شويد تمرکز شما بر روي حساب و مديريت و غيره کم و از بين مي رود و در نتيجه شما محکوم به باخت هستيد.

              با احترام
              محمد نبي زماني
              لينک موضوعات نوشته شده توسط اينجانب

              نظر


              • برعکس چیزی که مد نظر برگذار کنندگان بود بیشتر افراد بدون مدیریت سرمایه وارد شدند و بعد از سود در یک روز روز بعد رو استراحت میکنند

                البته هنوز برای قضاوت خیلی خیلی خیلی زود هست چون هنوز دومین روز مسابقه هست و تا پایان مسابقه خیلی زیاد وقت هست


                من هم مدیریت سرمایه غیر معمول انجام خواهم داد برای رسیدن به نفر اول

                البته فعلا که برعکس رفتم و نفر آخر هستم یعنی ضرر کردم

                نظر


                • پلتفرم موبایل

                  سلام

                  من با پی سی نمی تونم ترید کنم. برای من هم فقط لینک پی سی اومده. اگه با موبایل بخوایم تو مسابقه شرکت کنیم چی کار باید بکنیم. او اس من هم ویندوز موبایل 6.1 هست.

                  ممنون

                  نظر


                  • با سلام و خسته نباشید ....برای مدیران برگزارکننده مسابقه سعه صدر و برای دوستان خوب شرکت کننده موفقیت به همراه حفظ کرامتهای انسانی آرزومندم.
                    سوالی از مسئولین برگزاری دارم...همانطوریکه می دانید یکی از بزرگترین مشکلات تریدرها عدم شهامت و جسارت شناسایی ضرر می باشد و با این فرمول محاسبات امتیاز متاسفانه دوستان را ترغیب میکنید تا استراتژی خود را با شرایط مسابقه تطبیق دهند که فکر میکنم درست نمی باشد.
                    در بازاری شبیه دو روز گذشته که عملا یک بازار بدون روند را داریم که قیمتها در یک کانال زیر 50 پیپی در حال نوسان هستند فرض کنید بنده یک پوزیشن یک دهم لاتی در نقطه الف گرفته و 25 پیپ وارد ضرر بشوم....طبیعیست که یکی از استراتژی ها گرفتن پوزیشن دوم در این نقطه و بستن دو پوزیشن در نقطه ای به فاصله 13 پیپ می باشد.از لحاظ بالانس برآیند دو پوزیشن صفر می باشد اما برای بنده که 12 پیپ ضرر شناسایی کردم در فرمول شما امتیاز منفی ثبت می شود پس به ناچار بنده مجبورم این پوزیشن اشتباه را تا هنگامیکه مثبت شود با خودم یدک بکشم......امیدوارم منظورم را درست بیان کرده باشم.

                    نظر


                    • سوال از مدیریت

                      درود خدمت مدیریت محترم بروکر من یک سوالی داشتم خدمتتون و اون اینه که ایا براتون امکان داره حساب حقیقی با پول کم مثلا 300$ افتتاح کنیم تا در کنار مسابقه اونم انجام بدیم و اگر نشه ایا امکانش هست در اینده این اتفاق بیفته مرسی

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط PCM نمایش پست ها
                        معیار امتیاز دهی در مسابقه اصلا بالانس نیست بلکه 2 عامل اکوئیتی و ماکس دراوداون هست که مفاهیم ان نیز کامل توضیح داده شده .لطفا مطالعه کنید و دقت داشته باشید که بی احترامی به برگزارکنندگان و سایر شرکت کنندگان در مسابقه نیز از مصادیق تخلف در مسابقه هست و در صورت تکرار منجر به حذف کاربر از مسابقه خواهد شد.
                        سلام ببخشید قصد بی احترامی رو نداشتم فقط در مورد همین مسابقه کل اطلاعات رو از کجا مطالعه کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط zoroaster نمایش پست ها
                          درود خدمت مدیریت محترم بروکر من یک سوالی داشتم خدمتتون و اون اینه که ایا براتون امکان داره حساب حقیقی با پول کم مثلا 300$ افتتاح کنیم تا در کنار مسابقه اونم انجام بدیم و اگر نشه ایا امکانش هست در اینده این اتفاق بیفته مرسی
                          سلام

                          در حال حاضر حداقل افتتاح حساب 2000 $ ولی در آینده نزدیک حساب میکرو هم فعال خواهد شد .
                          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                          https://t.me/Mostafatrader


                          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                          https://t.me/signalhha

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط z_piravar نمایش پست ها
                            سلام ببخشید قصد بی احترامی رو نداشتم فقط در مورد همین مسابقه کل اطلاعات رو از کجا مطالعه کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
                            سلام

                            از صفحه اول همین تاپیک مطالعه بفرمایید .
                            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر


                            • این تاپیک خیلی اسپاگتی شده لطفا بیهوده دوستان پست نگذارند
                              لطفا در مورد پشتیبانی مسابقات مدیریت فروم یک راه دیگه در نظر بگیره

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط fx.buy نمایش پست ها
                                امکان داره بگید چرا امکان گرفتن پوزیشن با لات .15 , .23 و... وجود نداره آخه مدیریت سرمایه من اجازه نمیده به جای .15 با .2 وارد شد
                                لطفا بررسی کنید.
                                سلام خدمت شما

                                من از تیم اردردسک پرسیدم سوالتون رو متاسفانه امکانش نیست .یعنی بین 0.1 و 0.2 لاتی قرار نمی گیره

                                نظر

                                پردازش ...
                                X